I thought that was the monster....xaxanasa έγραψε:μου α;ρεσει που εχετε χιουμορ.....ειναι μεγαλο προσον στην ζωη τουτη.......σαν μεταλλαγμενο cagiva ειναι απο ιταλο εθισμενο στα παραισθησιογονα.......
Brutale MV Agusta
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 07:17
- Gender: Male
- Bike: SS900
- Other: MV agusta 910R
- Τοποθεσία: USA
Re: Brutale MV Agusta
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
UP!!
Πολύ κράξιμο...θα γράψω ένα ριβιου από το δικό μου...Για να μην ανοίγω άλλο θέμα
Πολύ κράξιμο...θα γράψω ένα ριβιου από το δικό μου...Για να μην ανοίγω άλλο θέμα
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
...προσοχή-προσοχή, θα ακολουθήσει σεντόνι (καλό, όχι ιμιτασιόν)
MV Agusta (Meccanica Verghera Agusta)
Εμφάνιση
Μερικά πράγματα είναι τόσο όμορφα που απλά θέλεις να το βλέπεις και το Brutale είναι αναμφισβήτητα από τα πιο εντυπωσιακά street που μπορεί κάποιος να έχει, ειδικά την Serie Oro .
Εντάξει, δεν είναι το πιο γρήγορο στα 750cc, αλλά απλά ξεχειλίζει από στυλ. Ο ήχος της μηχανής, ο προβολέας και το πίσω φανάρι, οι τροχοί και η εξάτμιση είναι σήμα κατατεθέν! Μην ξεχνάμε ότι το σχεδίασε ο Massimo Tamburini!!
Το S στο τέλος του ονόματος σημαίνει Strada
Κινητήρας
Το Brutale έχει έναν κινητήρα 750 cc με 127HP, με 13300 rpm κόκκινα, τελική ταχύτητα υπολογίζεται στα 273 km / h @ 12800 rpm (από αυτά εγώ έχω δει 231 km/h και ένιωθα σαν σημαία με 10 μποφορ αέρα!!,
Αυτό βέβαια που δεν μπορώ να σας περιγράψω είναι ο ΗΧΟΣ του! Γιατί σε αντίθεση με άλλες μηχανές που είχα και χρειάζεται να βάλουν after market εξατμίσεις για να ακούστεί ο ήχος από την μηχανή, το Brutale ακόμα και στο ρελαντί κάνει την διαφορά και εκεί. Μετά βέβαια από τις 10.000 στροφές ο ήχος μετατρέπεται σε ότι πιο κοντινό με ήχο Ferrari έχω ακούσει!.
Γενικά έχει απότομο γκάζι οπότε θα χρειαστεί στην αρχή να υπάρχει χρόνος προσαρμογής για να μην βρεθείς με τον ένα τροχό να χαιρετάει τον ουρανό και εσύ να προσπαθείς να κρατηθείς από τα κέρατα εεε το τιμόνι εννοώ!
Η κατανάλωση με μικτή χρήση είναι περίπου 8,4lt!!!! Εάν υπάρχει βαρύς δεξής καρπός μπορεί και χειρότερα (no comments)
Κύλιση & Χειρισμός
Η ποιότητα κύλισης είναι τέλεια-υπό προϋποθέσεις-Εξηγούμαι: Η αίσθηση είναι σκληρή, δεν είναι η πιο άνετη μηχανή ειδικά στην πόλη (εννοώ με τους δρόμους/λακκούβες που έχουμε) …ΑΛΛΑ στον επαρχιακό δρόμο στο ταξίδι και γενικά σε πορεία είναι ΣΤΙΒΑΡΟ ανεξαρτήτου κλίσης που έχει η στροφή αποπνέει σιγουριά αλλά και η πληροφόρηση που δίνει στον οδηγό είναι τέλεια, βέβαια δεν συγχωρεί και πολλά λάθη, είναι απόλυτη μηχανή με όλα τα καλά και τα κακά που σημαίνει αυτό.
Όταν τσουλάς με ταχύτητες κάτω από τα 100 km/h μπορείς να αισθανθείς μέχρι χιλιοστού την κάθε λακκούβα στην ραχοκοκαλιά σου αλλά όταν ανεβάζεις ρυθμό όλα αυτά εξαφανίζονται!
Δεν χαλάει χατίρια, βοηθάει πολύ και το τιμόνι το οποίο δεν είναι τεράστιο αλλά στην ιδανική θέση για να κινείσαι σωστά!
Η σέλα στις στροφές ξετυλίγει την εργονομία της (όσο πιο πολύ κινείσαι πάνω της τόσο πιο πολύ σε βοηθάει στις αλλαγές) εκεί κατανοείς ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τυχαίο πάνω στην μηχανή όλα βοηθούν στο μέγιστο να σχηματίσεις το τεράστιο χαμόγελο που έχεις μέσα από το κράνος.
Το γήπεδο του Brutale είναι σίγουρα οι επαρχιακοί δρόμοι και το σφιχτό στροφιλίκι, εκεί απλά το ευχαριστιέσαι στο σύνολο, αναρτήσεις-κινητήρας-ήχος-κλίση στη στροφή-εναλλαγές κατεύθυνσης κτλ = ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ !! :D
Για τον συνοδηγό είναι απλά ένα μαρτύριο!
Η μηχανή είναι FUN κατά 90% όλα τα υπόλοιπα απλά τα ανέχεται.
Εξοπλισμός
Το Brutale έχει τεράστια USD πιρούνι 50 χιλιοστών Mazzorchi, ένα μονομπράτσο ψαλίδι (γλυπτό), το πίσω αμορτισέρ είναι Showa εξίσου ποιοτικό.
Τα εξαιρετικά φρένα ανήκουν στην NISSIN δίσκοι 310mm μπροστά & 210mm πίσω, το οποίο είναι και στο κέντρο του πίσω τροχού! (τα πρώτα μοντέλα είχαν NISSIN μέχρι το 2006 μετά άλλαξαν με BREMBO).
Σκελετός: χωροδικτύωμα και ένα από τα πολύ όμορφα σημεία όπου βλέπεις τα «πλευρά» της μηχανής.
«Κοντές» σχέσεις κιβωτίου ταχύτητας-αγωνιστικό.
Μικρό & χονδρό-σχετικά τιμόνι το οποίο είναι πολύ χρηστικό για την πόλη (πορεία ανάμεσα από αυτοκίνητα), τέλεια λαβή για τις στροφές… αλλά δεν «κόβει» πολύ με αποτέλεσμα να χρειάζεται να υπολογίζεις σωστά τις αποστάσεις στις αναστροφές ή τις μανούβρες ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Καταπληκτικό φανάρι μπροστά, σε σχήμα δάκρυ! Είναι σήμα κατατεθέν του Brutale (το μήλο της έριδος για την κατηγορία naked)και σας ενημερώνω ότι το μπροστινό μέρος είναι Γυαλί όχι πλαστικό (και σημειωτέον στηρίζεται σε μία και μόνη βίδα, γι’αυτό και αρκετοί ιδιοκτήτες το έχουν δει να πέφτει μπροστά στα μάτια του σε ένα φανάρι, κόστος ζημιάς: 500-600 ευρώ, κόστος ψυχολογίας: ΑΝΕΚΤΗΜΙΤΟ)!!!Το ίδιο ενδιαφέρον στην σχεδίαση ακολουθούν και τα πίσω stop, πάλι σημείο αναφορά του Brutale.
Τα φλας του Brutale φωνάζουν από μακριά: «ΒΓΑΛΕ ΜΕ» «ΒΓΑΛΕ ΜΕ» «ΒΓΑΛΕ ΜΕ»
Το υλικό της σέλας είναι Alcanadra με δερματίνη ραμμένο με κόκκινη κλωστή, όταν το βλέπεις ή το ακουμπάς αρχίζει να σκέφτεσαι χλιδή κτλ !! ΜΗΝ ψαρώνετε, όσο ωραίο είναι εμφανισιακά άλλο τόσο θα σας ταλαιπωρήσει στο πλύσιμο γιατί το νερό καταστρέφει το ALCANDARA!!!!! (Πολύ λογικό έτσι!)…ααα και δεν θέλω αηδίες για χώρο αποθήκευσης, απλά ότι μικρότερο μπορείς να σκεφτείς. Ναι μέσα είσαι!
Οι τροχοί!! Το αστέρι της Agusta! Ανεπανάληπτοι, απλά! (βοηθάει και το μονόμπρατσο να φαίνονται ακόμα καλύτεροι)
Τέλος η ωραιότερη εξάτμιση σε μηχανή παραγωγής που έχω δει ποτέ & ότι ο ήχος που βγάζουν τα 2 τελικά, φαντάζει τα υπόλοιπα μηχανάκια να ακούγονται σαν ηλεκτροκίνητα!
Σεντόνι έτσι
MV Agusta (Meccanica Verghera Agusta)
Εμφάνιση
Μερικά πράγματα είναι τόσο όμορφα που απλά θέλεις να το βλέπεις και το Brutale είναι αναμφισβήτητα από τα πιο εντυπωσιακά street που μπορεί κάποιος να έχει, ειδικά την Serie Oro .
Εντάξει, δεν είναι το πιο γρήγορο στα 750cc, αλλά απλά ξεχειλίζει από στυλ. Ο ήχος της μηχανής, ο προβολέας και το πίσω φανάρι, οι τροχοί και η εξάτμιση είναι σήμα κατατεθέν! Μην ξεχνάμε ότι το σχεδίασε ο Massimo Tamburini!!
Το S στο τέλος του ονόματος σημαίνει Strada
Κινητήρας
Το Brutale έχει έναν κινητήρα 750 cc με 127HP, με 13300 rpm κόκκινα, τελική ταχύτητα υπολογίζεται στα 273 km / h @ 12800 rpm (από αυτά εγώ έχω δει 231 km/h και ένιωθα σαν σημαία με 10 μποφορ αέρα!!,
Αυτό βέβαια που δεν μπορώ να σας περιγράψω είναι ο ΗΧΟΣ του! Γιατί σε αντίθεση με άλλες μηχανές που είχα και χρειάζεται να βάλουν after market εξατμίσεις για να ακούστεί ο ήχος από την μηχανή, το Brutale ακόμα και στο ρελαντί κάνει την διαφορά και εκεί. Μετά βέβαια από τις 10.000 στροφές ο ήχος μετατρέπεται σε ότι πιο κοντινό με ήχο Ferrari έχω ακούσει!.
Γενικά έχει απότομο γκάζι οπότε θα χρειαστεί στην αρχή να υπάρχει χρόνος προσαρμογής για να μην βρεθείς με τον ένα τροχό να χαιρετάει τον ουρανό και εσύ να προσπαθείς να κρατηθείς από τα κέρατα εεε το τιμόνι εννοώ!
Η κατανάλωση με μικτή χρήση είναι περίπου 8,4lt!!!! Εάν υπάρχει βαρύς δεξής καρπός μπορεί και χειρότερα (no comments)
Κύλιση & Χειρισμός
Η ποιότητα κύλισης είναι τέλεια-υπό προϋποθέσεις-Εξηγούμαι: Η αίσθηση είναι σκληρή, δεν είναι η πιο άνετη μηχανή ειδικά στην πόλη (εννοώ με τους δρόμους/λακκούβες που έχουμε) …ΑΛΛΑ στον επαρχιακό δρόμο στο ταξίδι και γενικά σε πορεία είναι ΣΤΙΒΑΡΟ ανεξαρτήτου κλίσης που έχει η στροφή αποπνέει σιγουριά αλλά και η πληροφόρηση που δίνει στον οδηγό είναι τέλεια, βέβαια δεν συγχωρεί και πολλά λάθη, είναι απόλυτη μηχανή με όλα τα καλά και τα κακά που σημαίνει αυτό.
Όταν τσουλάς με ταχύτητες κάτω από τα 100 km/h μπορείς να αισθανθείς μέχρι χιλιοστού την κάθε λακκούβα στην ραχοκοκαλιά σου αλλά όταν ανεβάζεις ρυθμό όλα αυτά εξαφανίζονται!
Δεν χαλάει χατίρια, βοηθάει πολύ και το τιμόνι το οποίο δεν είναι τεράστιο αλλά στην ιδανική θέση για να κινείσαι σωστά!
Η σέλα στις στροφές ξετυλίγει την εργονομία της (όσο πιο πολύ κινείσαι πάνω της τόσο πιο πολύ σε βοηθάει στις αλλαγές) εκεί κατανοείς ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τυχαίο πάνω στην μηχανή όλα βοηθούν στο μέγιστο να σχηματίσεις το τεράστιο χαμόγελο που έχεις μέσα από το κράνος.
Το γήπεδο του Brutale είναι σίγουρα οι επαρχιακοί δρόμοι και το σφιχτό στροφιλίκι, εκεί απλά το ευχαριστιέσαι στο σύνολο, αναρτήσεις-κινητήρας-ήχος-κλίση στη στροφή-εναλλαγές κατεύθυνσης κτλ = ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ !! :D
Για τον συνοδηγό είναι απλά ένα μαρτύριο!
Η μηχανή είναι FUN κατά 90% όλα τα υπόλοιπα απλά τα ανέχεται.
Εξοπλισμός
Το Brutale έχει τεράστια USD πιρούνι 50 χιλιοστών Mazzorchi, ένα μονομπράτσο ψαλίδι (γλυπτό), το πίσω αμορτισέρ είναι Showa εξίσου ποιοτικό.
Τα εξαιρετικά φρένα ανήκουν στην NISSIN δίσκοι 310mm μπροστά & 210mm πίσω, το οποίο είναι και στο κέντρο του πίσω τροχού! (τα πρώτα μοντέλα είχαν NISSIN μέχρι το 2006 μετά άλλαξαν με BREMBO).
Σκελετός: χωροδικτύωμα και ένα από τα πολύ όμορφα σημεία όπου βλέπεις τα «πλευρά» της μηχανής.
«Κοντές» σχέσεις κιβωτίου ταχύτητας-αγωνιστικό.
Μικρό & χονδρό-σχετικά τιμόνι το οποίο είναι πολύ χρηστικό για την πόλη (πορεία ανάμεσα από αυτοκίνητα), τέλεια λαβή για τις στροφές… αλλά δεν «κόβει» πολύ με αποτέλεσμα να χρειάζεται να υπολογίζεις σωστά τις αποστάσεις στις αναστροφές ή τις μανούβρες ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Καταπληκτικό φανάρι μπροστά, σε σχήμα δάκρυ! Είναι σήμα κατατεθέν του Brutale (το μήλο της έριδος για την κατηγορία naked)και σας ενημερώνω ότι το μπροστινό μέρος είναι Γυαλί όχι πλαστικό (και σημειωτέον στηρίζεται σε μία και μόνη βίδα, γι’αυτό και αρκετοί ιδιοκτήτες το έχουν δει να πέφτει μπροστά στα μάτια του σε ένα φανάρι, κόστος ζημιάς: 500-600 ευρώ, κόστος ψυχολογίας: ΑΝΕΚΤΗΜΙΤΟ)!!!Το ίδιο ενδιαφέρον στην σχεδίαση ακολουθούν και τα πίσω stop, πάλι σημείο αναφορά του Brutale.
Τα φλας του Brutale φωνάζουν από μακριά: «ΒΓΑΛΕ ΜΕ» «ΒΓΑΛΕ ΜΕ» «ΒΓΑΛΕ ΜΕ»
Το υλικό της σέλας είναι Alcanadra με δερματίνη ραμμένο με κόκκινη κλωστή, όταν το βλέπεις ή το ακουμπάς αρχίζει να σκέφτεσαι χλιδή κτλ !! ΜΗΝ ψαρώνετε, όσο ωραίο είναι εμφανισιακά άλλο τόσο θα σας ταλαιπωρήσει στο πλύσιμο γιατί το νερό καταστρέφει το ALCANDARA!!!!! (Πολύ λογικό έτσι!)…ααα και δεν θέλω αηδίες για χώρο αποθήκευσης, απλά ότι μικρότερο μπορείς να σκεφτείς. Ναι μέσα είσαι!
Οι τροχοί!! Το αστέρι της Agusta! Ανεπανάληπτοι, απλά! (βοηθάει και το μονόμπρατσο να φαίνονται ακόμα καλύτεροι)
Τέλος η ωραιότερη εξάτμιση σε μηχανή παραγωγής που έχω δει ποτέ & ότι ο ήχος που βγάζουν τα 2 τελικά, φαντάζει τα υπόλοιπα μηχανάκια να ακούγονται σαν ηλεκτροκίνητα!
Σεντόνι έτσι
- markous
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 01:29
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: το Τέρας
Re: Brutale MV Agusta
ο ερωτας δεν κρυβεται
joe strummer- the future is unwritten
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
Services:
10.000 km: Full service 240E
15.000 km: Λάδια-ξύδια κάπου γύρω στο 100άρι ίσως 100+ (δεν θυμάμαι)
20,000 κm: Full service 240E
Το έχω από το 2011 και όταν το αγόρασα ΔΕΝ ήταν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση (δεν είχε ασφαλειοθήκη, κάθισμα συνοδηγού, καθρέφτες κ.α.). Αλλάχθηκαν όλα (με νέα) προσέθεσα και άλλα αρκετα θα ενημερώσω αργότερα για κάποια πράγματα που θεωρώ ότι χρειάζονται.
Τώρα επειδή διάβασα ολόκληρο το νήμα και επειδή απόρησα με το κράξιμο που έφαγε ο ομόσταβλος ( ) θελω να καταθέσω την εμπειρία μου:
Στα τόσα χρόνια που το έχω ΔΕΝ με έχει αφήσει ποτέ!! Βέβαια δεν το κινώ καθημερινά (δουλειά-σπίτι κτλ) και το προσέχω αρκετά. Σε μία βόλτα μάλιστα με ένα φίλο (άνοιξη 2012) με χόντα ΧΧ κάπου στην αρκαδία μας έπιασε μπόρα τρελή με αποτέλεσμα το χχ να φορτωθεί στην Ιντεραμέρικαν ενώ η Ιταλίδα με έφερε μια χαρά σπίτι. Την επόμενη εβδομάδα όμως άλλαξε ο ήχος της μηχανής (δεν δούλευαν όλοι οι κύλινδροι) και την πήγα στο συνεργείο=πολλαπλασιαστής (σημειωτέο: για τον ίδιο λόγο έμεινα και το χχ στην αρκαδία). Τι συμπέρασμα να βγάλουμε από αυτό;
Η σωστή απάντηση είναι: ΚΑΝΕΝΑ!
Γιατί σας ζαλίζω τα παπακια θα μου πείτε, τώρα...γιατί βαρέθηκα να διαβάζω: βγάζει βλάβη μου το είπε η γκόμενα του κολλητού του μπατζανάκη μου
Αν είναι αγορασμένη καινούργια η μοτό να το συζητήσω, εάν είναι όμως μεταχειρισμένη τότε παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο ρε παιδες...πριν ένα χρόνο ένα φίλος μου ζήτησε να δούμε ένα μπρουτάλε μαζί για να το αγοράσει...όταν ήρθε ο τυπάς (ο οποίος το έδινε και εξαιρετική τιμή πρέπει να πω) στα 2 λεπτά λέω μακρυά:
Γιατί; Λέξεις κλειδιά:
1. κάνω τα σερβις μόνος μου
2. φλατζόκολα στο φανάρι!!!
3. Καγκούρικο μηχανάκι (ούτε φλας-ούτε λασπωτήρες)
4. Έλειπαν κομμάτια (βίδες-αλουμίνα κτλ)
Ελπίζω να μην σας έπρηξα...
10.000 km: Full service 240E
15.000 km: Λάδια-ξύδια κάπου γύρω στο 100άρι ίσως 100+ (δεν θυμάμαι)
20,000 κm: Full service 240E
Το έχω από το 2011 και όταν το αγόρασα ΔΕΝ ήταν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση (δεν είχε ασφαλειοθήκη, κάθισμα συνοδηγού, καθρέφτες κ.α.). Αλλάχθηκαν όλα (με νέα) προσέθεσα και άλλα αρκετα θα ενημερώσω αργότερα για κάποια πράγματα που θεωρώ ότι χρειάζονται.
Τώρα επειδή διάβασα ολόκληρο το νήμα και επειδή απόρησα με το κράξιμο που έφαγε ο ομόσταβλος ( ) θελω να καταθέσω την εμπειρία μου:
Στα τόσα χρόνια που το έχω ΔΕΝ με έχει αφήσει ποτέ!! Βέβαια δεν το κινώ καθημερινά (δουλειά-σπίτι κτλ) και το προσέχω αρκετά. Σε μία βόλτα μάλιστα με ένα φίλο (άνοιξη 2012) με χόντα ΧΧ κάπου στην αρκαδία μας έπιασε μπόρα τρελή με αποτέλεσμα το χχ να φορτωθεί στην Ιντεραμέρικαν ενώ η Ιταλίδα με έφερε μια χαρά σπίτι. Την επόμενη εβδομάδα όμως άλλαξε ο ήχος της μηχανής (δεν δούλευαν όλοι οι κύλινδροι) και την πήγα στο συνεργείο=πολλαπλασιαστής (σημειωτέο: για τον ίδιο λόγο έμεινα και το χχ στην αρκαδία). Τι συμπέρασμα να βγάλουμε από αυτό;
Η σωστή απάντηση είναι: ΚΑΝΕΝΑ!
Γιατί σας ζαλίζω τα παπακια θα μου πείτε, τώρα...γιατί βαρέθηκα να διαβάζω: βγάζει βλάβη μου το είπε η γκόμενα του κολλητού του μπατζανάκη μου
Αν είναι αγορασμένη καινούργια η μοτό να το συζητήσω, εάν είναι όμως μεταχειρισμένη τότε παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο ρε παιδες...πριν ένα χρόνο ένα φίλος μου ζήτησε να δούμε ένα μπρουτάλε μαζί για να το αγοράσει...όταν ήρθε ο τυπάς (ο οποίος το έδινε και εξαιρετική τιμή πρέπει να πω) στα 2 λεπτά λέω μακρυά:
Γιατί; Λέξεις κλειδιά:
1. κάνω τα σερβις μόνος μου
2. φλατζόκολα στο φανάρι!!!
3. Καγκούρικο μηχανάκι (ούτε φλας-ούτε λασπωτήρες)
4. Έλειπαν κομμάτια (βίδες-αλουμίνα κτλ)
Ελπίζω να μην σας έπρηξα...
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
...και να φανταστείς το πετσόκοψα κιόλας μην γίνω και ρεζίλιmarkous έγραψε:ο ερωτας δεν κρυβεται
Σε ευχαριστώ
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
- πυξιδας990
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8641
- Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 20:58
- Gender: Male
- Other: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
- Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Re: Brutale MV Agusta
εχω ακουσει αρκετα για κομπλερ μιζας στα νεωτερα 800αρια.
εσενα σε ταλαιπωρησε κατι τετοιο?
εσενα σε ταλαιπωρησε κατι τετοιο?
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
Δεν με έχει απασχολήσει, ούτε ως σκέψηπυξιδας990 έγραψε:εχω ακουσει αρκετα για κομπλερ μιζας στα νεωτερα 800αρια.
εσενα σε ταλαιπωρησε κατι τετοιο?
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
...όπως έγραψα και παραπάνω, τα πρώτα brutale (επειδή έψαχνα το 750, όχι μεγαλύτερου κιβισμού & δεν γνώριζα για τα τρικύλινδρα δυστυχώς τότε) υπήρχαν κάποια πράγματα που χρήζαν βελτίωσης κατά την άποψη μου...το Νο1 λοιπόν ήταν αυτό της θερμοκρασίας. Οπότε με το που απέκτησα την μηχανή, αγοράστηκε και νέα αντλία νερού...
η OEM:
Η ραϊσιγκ (και καλά)
τοποθέτηση (περίπου 440+ ευρώ μετά):
Η Βελτίωση είναι αισθητή πλέον
η OEM:
Η ραϊσιγκ (και καλά)
τοποθέτηση (περίπου 440+ ευρώ μετά):
Η Βελτίωση είναι αισθητή πλέον
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος brutos την Τετ 21 Σεπ 2016, 11:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
...η επόμενη παραγγελία είχε να κάνει με...το μπλινγκ μπλινγκ ρε παιδί μου
1. "προστατευτικά" μανητάρια (μάι αςςς)
...η παραπάνω μόντα ήταν εντελώς ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ, γιατί σε πτώση που είχα ( ) όχι μόνο δεν προστάτευσαν ως όφειλαν (λέμε τώρα), αλλά στην πλευρά που σύρθηκε η μηχανή το μανητάρι έφυγε και από την θέση του!!!!!
2. Αλλαγή στα αντίβαρα με τα παρακάτω:
...κόπι πέιστ με το από πάνω, με την διαφορά ότι δεν έφυγε από την θέση του αλλά στην κυριολεξία έμεινε το μισό...
3. Καπάκια στα δοχεία...
...έδωσαν 3 ολόκληρα μουλάρια στον μπροστινό τροχό
Αυτή την στιγμή στην μηχανή υπάρχουν από τα τρία το...τρίτο (όχι το μακρίτερο
1. "προστατευτικά" μανητάρια (μάι αςςς)
...η παραπάνω μόντα ήταν εντελώς ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ, γιατί σε πτώση που είχα ( ) όχι μόνο δεν προστάτευσαν ως όφειλαν (λέμε τώρα), αλλά στην πλευρά που σύρθηκε η μηχανή το μανητάρι έφυγε και από την θέση του!!!!!
2. Αλλαγή στα αντίβαρα με τα παρακάτω:
...κόπι πέιστ με το από πάνω, με την διαφορά ότι δεν έφυγε από την θέση του αλλά στην κυριολεξία έμεινε το μισό...
3. Καπάκια στα δοχεία...
...έδωσαν 3 ολόκληρα μουλάρια στον μπροστινό τροχό
Αυτή την στιγμή στην μηχανή υπάρχουν από τα τρία το...τρίτο (όχι το μακρίτερο
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
...εν συνεχεία...είχα φαγωθεί να βγάλω τα φλαςςςς...τα οποία δεν μου άρεσαν εξαρχής...μετά από ΠΟΛΥ ψάξιμο στο νετ...προχώρησα σε αλλαγή πίσω φαναριού ...με ενσωματωμένα φλαςςεςς
Φανάρι και φλας πίσω πριν:
Νέο φανάρι (με LED παρακαλώ)
Φλας:
το χρώμα στα φλας είναι πορτοκαλί...μένουν όμως τα μπροστά
Φανάρι και φλας πίσω πριν:
Νέο φανάρι (με LED παρακαλώ)
Φλας:
το χρώμα στα φλας είναι πορτοκαλί...μένουν όμως τα μπροστά
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
...ξέχασα να σας γράψω για μια αλλαγή (ίσως και την πρώτη που έκανα, αφού υπήρχαν οι καθρέφτες στην κατοχή μου) ...ήταν οι καθρέφτες:
OEM:
rizoma:
...να εξηγήσω ότι δεν ήταν η καλύτερη μου γιατί οι ριζόμα όπως φαίνεται είναι "δείγμα" από καθρέφτη αλλά και οι μαμά μετά από κάποια χιλιόμετρα και πάνω εμφάνιζαν κάποιο συντονισμό με αποτέλεσμα να είναι ενοχλητικό αλλά και να μην φαίνεται τίποτα...
OEM:
rizoma:
...να εξηγήσω ότι δεν ήταν η καλύτερη μου γιατί οι ριζόμα όπως φαίνεται είναι "δείγμα" από καθρέφτη αλλά και οι μαμά μετά από κάποια χιλιόμετρα και πάνω εμφάνιζαν κάποιο συντονισμό με αποτέλεσμα να είναι ενοχλητικό αλλά και να μην φαίνεται τίποτα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος HackmaN την Τετ 21 Σεπ 2016, 13:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: image resize
Λόγος: image resize
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
...SPAM ON ...συνέχεια λοιπόν με..."όχι άλλο κάρβουνο
...2 κομματάκια εδώ...(η αλυσίδα έχει αλλαχθεί )
...ένα εκεί
+2-3 άλογατα
...το κακό με το "κάρβουνο" είναι ότι είναι εθιστικό...θέλω...θέλω...θέλω ακόμα
...2 κομματάκια εδώ...(η αλυσίδα έχει αλλαχθεί )
...ένα εκεί
+2-3 άλογατα
...το κακό με το "κάρβουνο" είναι ότι είναι εθιστικό...θέλω...θέλω...θέλω ακόμα
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
...πρόσφατη & αναγκαστική αλλαγή (έπειτα από την πτώση που είπαμε)
Είναι το φανάρι (δυστυχώς δεν βρήκα του 750 αλλά από μεταγενέστερου μονδέλου, όχι ότι με χάλασε αλλά λέμε) & τα άθλια-φθηνιάρικα φλαςς
...
Είναι το φανάρι (δυστυχώς δεν βρήκα του 750 αλλά από μεταγενέστερου μονδέλου, όχι ότι με χάλασε αλλά λέμε) & τα άθλια-φθηνιάρικα φλαςς
...
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: Brutale MV Agusta
.... μερακλιδικες μοντες , δειχνουν παθος για το μηχανακι.
Τα φλασακια εαν αλλαζαν με after market , με νικελ μπρατσο και πιο κοντο ισως ?
Τα φλασακια εαν αλλαζαν με after market , με νικελ μπρατσο και πιο κοντο ισως ?
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
Σε ευχαριστώ πολύStelios62 έγραψε:.... μερακλιδικες μοντες , δειχνουν παθος για το μηχανακι.
Τα φλασακια εαν αλλαζαν με after market , με νικελ μπρατσο και πιο κοντο ισως ?
Η αρχική σκέψη είναι να τοποθετηθούν αυτά μπροστά:
...αλλά είναι led Και θέλουν κάποια μόντα ίσως...θα δούμε για τι υπάρχει μακρύς κατάλογος
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Brutale MV Agusta
...στην προσθήκη κάρβουνου ξέχασα και αυτό:
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Brutale MV Agusta
Δεν θέλει μόντα. Το πολύ πολύ να αναβοσβήνουν πιο γρήγορα.
Πολύ ακριβά όμως τα συγκεκριμένα αλλά πανέμορφα.
Πολύ ακριβά όμως τα συγκεκριμένα αλλά πανέμορφα.
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: Brutale MV Agusta
... ωρε παιδες , αυτο με τα ... καρβουνα μου εχει κατσει απο την εποχη Μulti.
Ειχα αγορασει το πισω φτερο carbon , μαμα αξεσουαρ ......και μετα απο μερικα ταξιδια χειμωνιατικα κυριως αρχιζε να ξεφτιζει στην ακρη του ...εκει που το λιμαριζε ισως το λασπονερο .....κοντα στο ελαστικο.
Καλη η εμφανιση αλλα να εχουμε και .... αξιοπιστια υλικου.
Ειχα αγορασει το πισω φτερο carbon , μαμα αξεσουαρ ......και μετα απο μερικα ταξιδια χειμωνιατικα κυριως αρχιζε να ξεφτιζει στην ακρη του ...εκει που το λιμαριζε ισως το λασπονερο .....κοντα στο ελαστικο.
Καλη η εμφανιση αλλα να εχουμε και .... αξιοπιστια υλικου.
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- markous
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 01:29
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: το Τέρας
Re: Brutale MV Agusta
εσυ ειχες παρει dp για αυτό δεν ηταν καλοStelios62 έγραψε:... ωρε παιδες , αυτο με τα ... καρβουνα μου εχει κατσει απο την εποχη Μulti.
Ειχα αγορασει το πισω φτερο carbon , μαμα αξεσουαρ ......και μετα απο μερικα ταξιδια χειμωνιατικα κυριως αρχιζε να ξεφτιζει στην ακρη του ...εκει που το λιμαριζε ισως το λασπονερο .....κοντα στο ελαστικο.
Καλη η εμφανιση αλλα να εχουμε και .... αξιοπιστια υλικου.
joe strummer- the future is unwritten
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team