panosduc έγραψε:
]Φιλε μου το σεντονι σου μια χαρα ειναι.Ανελυσες την αποψη σου κ καλυτερα δεν θα γινοταν.
Τα φρεσκα ντουκια αδερφε μου σχεδιαστικα φερνουν προς τζαπαν μερια,πολυ γωνια ρε φιλε,σαν διαστημοπλοια ειναι.Πολυ φιουτσερ....θα μου πεις περασαν οι παλιοι καιροι...ναι οκ καταλαβαινω.Βλεπεις τα γερμανακια θελουν φραγκα κ τις ιταλικες ιδεολογιες τις εχουν χεσμενες.
Αληθεια τωρα..πες μου ...ειναι αυτο ςς?Εγω σαν λατρεις των ςς περιμενα πως κ πως ενα τετοιο μοντελο.Οχι οτι θα το αγοραζα,αλλα ετσι για την ιστορια τους,περιμενα ενα πιο ςς ρε φιλε.Αυτο ειναι λιγο απ ολα σχεδιαστικα.Με τα κλιπ ον στο θεο.Ελεος ...αυτο ειναι κοντα σε γιαμαχα φειζερ κατιγκορι.Οκ...απο τεχνολογια μια χαρα ειναι.Δεν ειναι ομως ςς φιλε μου.
Τελος αδερφε τα καινουργια δεν εχουν τον παλιο χαρακτηρα...αυτον τον αγωνιστικο αυτη την σχεδιαση που την βλεπεις κ παθαινεις σοκ.Ισως να μην στο εξηγω οπως θα ηθελες αλλα τα καινουργια δεν μου κανουν ..κουκου.Και λεφτας ναμουν καινουργιο ντουκο δεν θαπαιρνα.Αυτα τα λιγα ...σκορπιες σκεψεις γραφοντας εντελως αυθορμητα.
Υ.Γ.δεν κραζω τα καινουργια ντουκατια,απλα δεν βγαζουν αυτη την μαγκια κ αυτο που αντιπροσωπευαν καποτε απο την μεγαλη ιστορια τους!
Και πως να το κανουμε,καποιοι θελουν να καβαλανε αληθινους ντουκους με οτι αυτο συνεπαγετε
Η σχεδιαστικη ροτα που εχει η εταιρεια μετα το 999 λυπαμαι αλλα πυστευω οτι δεν αντιπροσωπευει αυτο το οποιο οι περισσοτεροι αγαπησαν αυτη την εταιρεια.
Πάνο, δεν είναι αναγκη φίλε μου να εχεις πτυχίο στο graphic, industrial ή automotive design για να γνωρίζεις οτι...η κάθε εποχή και δεκαετία εχει τις δικές της σχεδιαστικές τάσεις, έτσι ήταν, έτσι είναι και έτσι θα παραμείνει.Απο την στιγμή λοιπόν που κάποιος το αντιλαμβάνεται και το γνωρίζει , δεν μπορεί να έχει την απάιτηση απο τους εκάστοτε σχεδιαστές/οίκους να βγάζουν προϊόντα σύμφωνα με το γούστο ορισμένων επειδή περίμεναν το επόμενο M.Y/reboot/redesign να μοιάζει με το αμάξι/μηχανάκι που είχαν αγοράσει 1-2 δεκαετίες πριν - ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ φίλε μου, το design και οι τάσεις αυτού αλλάζουν μονίμως, δεν είναι ανάγκη να μας αρέσει ή να συμφωνούμε αλλά έτσι είναι και δεν μπορει να το αλλάξει κανείς (παρα μόνο οι ίδιοι σχεδιαστές).
Στην εποχή των 00's που διανύουμε, οι λιτές "γωνίες" κυριαρχούν, σε 5-10 χρόνια απο τώρα μπορεί να αλλάξει, προς το παρόν όμως...
Σχετικά με το SS...αμα το βρίσκεις όμοιο οπτικά με ενα...Fazer...Aμα μου πεις πως ειναι ενα mish-mash απο Panigale (half-fairing και μούτρα), MTS1200 (ουρά) και εξατμιση απο scrambler full throttle να το καταλάβω, συνήθης τακτική της Duc και ολα ΟΚ, με Fazer ομως (και με Ninja που δάβασα αλλού)...διαφωνώ.
A είναι SS ? Γιατι οχι ? Ποιος το ορίζει αυτό ? Εγώ ή εσύ ? Να σου θυμίσω φίλε Πάνο τι είχε γίνει με την έλευση του SS του Terblanche ? Τι κραξιμο είχε πέσει ? Τοτε δεν ελεγαν για γωνίες αλλά...για καμπύλες εξωγήινες - ο επανασχεδιασμός του ειχε ξενίσει (και ξυνίσει) πολλούς.Το 999 που αναφέρεις ? Θυμάσαι ? Εκει να δεις κράξιμο...Οπότε που καταλήγουμε ? Στο οτι οτι και να βγάλεις, πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θα γκρινιάξουν καθώς δεν μπορούν να αρέσουν ολα σε όλους/δεν μπορείς να τους ευχαριστήσεις όλους, επίσης, αυτο που έλεγα και πιο πάνω, οι γραμμές αλλάζουν και οταν αλλάζουν...ή θα πρεπει να συμβαδίσεις ή...θα μείνεις πίσω στο "ένδοξο" παρελθόν με μονο γνώμονα την γκρίνια.
Σχετικά με το "κούκου" και το καυλωτικό...
...αμα αυτά τα σχέδια δεν τα βρίσκεις καυλωτικά, ή, θεωρείς πως ο σχεδιασμός τους είναι "χλιαρός"...Απο κοντά τα έχεις δεί ? Καλές οι φωτό αλλά...
Τα 2 συγκεκριμένα σχέδια λοιπόν μοτοσυκλέτας, δεν θα μπορούσαν να έχουν παρά μόνο Ευρωπαική "καταγωγή" (το οποιο Diavel βεβαια το είχε ξεκινήσει ο Pierre και το τελείωσε Αγγλος), μηχανάκια κεφαλογυρίστρες (αφού μιλάμε καθαρά για σχεδιασμό).
Θα το ξαναπώ φίλε, δεν είναι ανάγκη να μας αρέσει κάτι, δεν έχουμε όλοι το ίδιο γούστο αλλά τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.
Απίστευτες γραμμές, στο μεν Panigale, οι γωνιές και οι καμπύλες συνυπάρχουν αρμονικά, στο δε Diavel...εχεις μονο καμπύλες.Το 1ο λόγω του οτι ειναι αγωνιστικό μηχανάκι αρα οι γραμμές του/σχήμα του πρέπει να είναι slim, καθαρές και λιτές (και ταυτόχρονα "επιθετικές" (λαμβάνοντας υπόψιν πάντα και την κατάλληλη αεροδυναμική που πρέπει να έχει), το 2ο λόγω του οτι ειναι muscle bike που σημαίνει οτι ο "χαρακτήρας"/οπτικό πρεπει να παραπέμπει σε..."όγκο" άρα καμπύλες.Η αεροδυναμική έρχεται τελευταία καθώς δεν απαιτείται για την χρήση που προορίζεται.
Ολα τα στοιχεία/γραμμές τους είναι εκεί που πρέπει, τίποτα δεν "περισσεύει", τίποτα δεν είναι "ξένο" πάνω τους.Το να μην μας αρέσει κατι σεβαστό(τατο), το να παραθέτουμε γώμη ως γεγονός όμως είναι λάθος, εκει είναι η ένσταση μου.
Παντα σχετικά με την σχεδίαση...πως γίνεται φίλε μου σε κάθε EICMA οι μοτο της Ducati να ψηφίζονται ως οι πιο όμορφες της έκθεσης...εκτός και αν όλοι οι άλλοι είναι "μ@λ@κες" και τυφλοί.Το δε Xdiavel...red dot award κέρδισε φέτος φίλτατε, κοινώς, ουτε οι σχεδιαστές είναι τόσο κουτοί όσο νομίζουμε, ουτε το design τους "χλιαρό", οι εποχές αλλάζουνε (για 3η φορά) και μαζί με αυτές οι σχεδιαστικές τάσεις, τώρα αν οι σκλυροπυρηνικοί περιμένουν ξαναζεσταμένο 916/996/998 ή SS σε καθε redesign...που ξέρεις, μπορεί καπου να υπάρχουν και hardcore fan του Indiana...
Το "Και πως να το κανουμε,καποιοι θελουν να καβαλανε αληθινους ντουκους"...ας μου εξηγήσει κάποιος τι σημαίνει "αληθινός Ντούκος" γιατί πραγματικά, έτσι οπως το ερμηνευω εγώ είναι "το δικό μου παλαιότερο μηχανάκι".
Αμα σου έδινα σήμερα φίλε Πάναγιώτη τα 30-κάτι χιλιάρικα για Panigale θελεις να με πεις θα σε χαλούσε πολύ ? Θα προτιμούσες ενα 916
(Μη μου στείλεις PM αδερφέ, δεν έχω μία κατα πόσο μάλλον τα 50-κατι για την SL
).To μηχανάκι του Tamburini είναι κόσμημα,θησαυρός και...κληρονομιά - κανείς δεν αντιλέγει αλλά..Ηταν αυτο που ηταν...τότε.
Kαλά, χρυσά τα 916, 1η γενιά monster,SS κτλπ - κοσμήματα μεν αλλά, ευτυχώς ή δυστυχώς ανήκουνν πλέον στο παρελθόν (κυριολεκτικά) και δεν πρόκειται να ξαναεπιστρέψουν, οσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουμε, τόσο πιο σύντομα θα μπορέσουμε να αρχίσουμε να ευχαριστιόμαστε και νεα design/μηχανάκια.
Φιλικά