All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
Ότι λεει ο τιτλος
Σε ένα θεμα όλα τα ss από τα πρωτα μεχρι τα νεοτερα και μερικα λογια για αυτά....
Ψηλε!!!! takis κανε την αρχη σε παρακαλω
Σε ένα θεμα όλα τα ss από τα πρωτα μεχρι τα νεοτερα και μερικα λογια για αυτά....
Ψηλε!!!! takis κανε την αρχη σε παρακαλω
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
Bevel , Desmo , Roundcase , Super Sport SS
Από τους ομορφότερους κινητήρες στην ιστορία της μοτοσυκλέτας και το θρυλικό πρασινοσκέλετο SS750 με μια χρονιά παραγωγής και συνολικά 401 κομμάτια. Monoposto ,ίσως η πρώτη μότο "παραγωγής" με φαίριγκ , αγωνιστικά μαρσιπιέ χωρίς προστατευτικά λάστιχα , 40αρια Ντελόρτο με χοάνες , Conti , 220 Κm/h τελική . Από το εργοστάσιο στις πίστες , μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα με φώτα
1974 και ο Taglioni αλλάζει τους πανέμορφους στρογγυλόκασους σε τετράγωνους square case κρατώντας όμως την ίδια αρχή λειτουργίας - μετάδοσης .
Η πρώτη εμφάνιση του καινούργιου κινητήρα γίνεται στο "ασχημόπαπο" 860 GT
Για να παρουσιαστούν το 1975 τα SS 900 , SS 750. Monoposto και αυτά , με πολυεστερικά ρεζερβουάρ , δεξιά ταχύτητες και επάνω η πρώτη , 40αρια Conti κλπ .
To 750 ξεχωρίζει από το 900 μόνο από το ασημί χρώμα του φαίριγκ , τα δε 900 κυκλοφόρησαν με την ομολογκασιόν του 750! Αθάνατοι Ιταλοί λέμε . Λιγότερα από 250 κομμάτια το κάθε ένα , κυριολεκτικά εξαφανισμένα και ανάρπαστα σήμερα.
1979 - 1980 αλλάζει η εμφάνιση στο μαύρο χρυσαφί και με ζάντες αστέρια μαγνησίου Speedline , οι οποίες όμως έσπαζαν στους δρόμους της εποχής (στην Ελλάδα και σήμερα) για να αλλαχτούν από το εργοστάσιο σε αλουμινίου FPS . 1981 - 1982 αλλάζει πάλι η εμφάνιση στο ασημί των πρώτων χρόνων , με ζάντες χρυσαφί FPS και βελτιώσεις (όπως και τα προηγούμενα 79-80) σε θέματα αξιοπιστίας στροφάλου , σαζμάν , ανάφλεξης. Τα τελευταία 82αρια βγήκαν σε 335 κομμάτια και από αυτά τα 180 έφυγαν με την μια στην Αυστραλία Συνολικά από το 1975 μέχρι το 1982 παρήχθησαν 6200 περίπου 750 και 900 SS τα οποία έχουν την δική τους μοναδική θέση στην ιστορία της μοτοσυκλέτας και της Ducati.
Ότι άλλο θέλετε , εδώ είμαστε , συγγνώμη για την καθυστέρηση Ραφ , όμως τα ωράρια και τα τρεχάματα δεν έχουν τέλος
Από τους ομορφότερους κινητήρες στην ιστορία της μοτοσυκλέτας και το θρυλικό πρασινοσκέλετο SS750 με μια χρονιά παραγωγής και συνολικά 401 κομμάτια. Monoposto ,ίσως η πρώτη μότο "παραγωγής" με φαίριγκ , αγωνιστικά μαρσιπιέ χωρίς προστατευτικά λάστιχα , 40αρια Ντελόρτο με χοάνες , Conti , 220 Κm/h τελική . Από το εργοστάσιο στις πίστες , μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα με φώτα
1974 και ο Taglioni αλλάζει τους πανέμορφους στρογγυλόκασους σε τετράγωνους square case κρατώντας όμως την ίδια αρχή λειτουργίας - μετάδοσης .
Η πρώτη εμφάνιση του καινούργιου κινητήρα γίνεται στο "ασχημόπαπο" 860 GT
Για να παρουσιαστούν το 1975 τα SS 900 , SS 750. Monoposto και αυτά , με πολυεστερικά ρεζερβουάρ , δεξιά ταχύτητες και επάνω η πρώτη , 40αρια Conti κλπ .
To 750 ξεχωρίζει από το 900 μόνο από το ασημί χρώμα του φαίριγκ , τα δε 900 κυκλοφόρησαν με την ομολογκασιόν του 750! Αθάνατοι Ιταλοί λέμε . Λιγότερα από 250 κομμάτια το κάθε ένα , κυριολεκτικά εξαφανισμένα και ανάρπαστα σήμερα.
1979 - 1980 αλλάζει η εμφάνιση στο μαύρο χρυσαφί και με ζάντες αστέρια μαγνησίου Speedline , οι οποίες όμως έσπαζαν στους δρόμους της εποχής (στην Ελλάδα και σήμερα) για να αλλαχτούν από το εργοστάσιο σε αλουμινίου FPS . 1981 - 1982 αλλάζει πάλι η εμφάνιση στο ασημί των πρώτων χρόνων , με ζάντες χρυσαφί FPS και βελτιώσεις (όπως και τα προηγούμενα 79-80) σε θέματα αξιοπιστίας στροφάλου , σαζμάν , ανάφλεξης. Τα τελευταία 82αρια βγήκαν σε 335 κομμάτια και από αυτά τα 180 έφυγαν με την μια στην Αυστραλία Συνολικά από το 1975 μέχρι το 1982 παρήχθησαν 6200 περίπου 750 και 900 SS τα οποία έχουν την δική τους μοναδική θέση στην ιστορία της μοτοσυκλέτας και της Ducati.
Ότι άλλο θέλετε , εδώ είμαστε , συγγνώμη για την καθυστέρηση Ραφ , όμως τα ωράρια και τα τρεχάματα δεν έχουν τέλος
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
πολυ καλη παρουσιαση και στο wiki:
In 1975, two versions of the Super Sport were made available based on the 864 cc "square-case" 90-degree twin cylinder motor; the full 864 cc version coined the 900 and a sleeved down 750. 250 examples of each were produced but the 750 and 900 are virtually identical. The 1975 Super Sport continued to use the right-side gear shift despite the 1974 U.S. regulation that all bikes have the gear shifting on the left side of the engine. Despite this a handful of right side Super Sports have made it into the United States.
Most of the subsequent changes made to the Super Sport model were to comply with global legislation. Quieter mufflers, relocated shifting and rear brake and new foot pegs. The biggest improvement was the redesign of the kick-starter. On the 1975 model the kick starter would rotate around and shift the transmission into first gear. If the bike was not on the center-stand the rider could potentially have a very unpleasant surprise.
Because the price of the 750 Super Sport was very similar to 900, very few 750s were produced with the majority of them being shipped to Australia, Germany or staying in Italy for racing applications.
By 1978 the bike looked identical, but several significant improvements had made their way into the motor making them more reliable and solving problems with engine cranks breaking. The electronics also improved as well as some minor timing tweaks making the bike run more efficiently. Most notable was a majorly redesigned gear shifter that made the bike a lot easier for owners to live with the bike. Most 1978 900 Super Sports also came with a dual seat and lockable tool box. The solo seat was available as an option. The 1978 model bike is considered to be the finest iteration of the bevel drive square case Super Sports. The 1978 900 and 1979 750s were the last to retain close links with the Imola racers and the last to come with the "old fashioned" [[Wire wheels|spoke wheels]]. it was also in 1978 that the [[Isle of Man TT]] Formula 1 race was won by a 900 Super Sport.
In 1979 the Super Sports were painted black with gold accents to appeal to the British market. Cast [[Campagnolo]] wheels replaced the [[Borrani]] alloy rims and a [[Mike Hailwood]] Replica was made available in very limited numbers painted in lavish green and red schemes. The new changes, specifically the black and gold paint and cast wheels were very successful at making an aging design look more modern. The 1980 model stayed essentially the same with no notable changes. Essentially, the Super Sport was being transitioned into the Mike Hailwood Replica.
[[File:1981 Ducati 900SS (SuperSport) Italian v-twin Motorcycle.jpg|thumb|1981 900SS (UK spec) - Showing revised tail section, side panels, [[Campagnolo]] cast wheels and 40mm [[Dell'Orto]] carburetor, with Conti-replica exhausts and Mike Hailwood fairing]]<br>
Into the early 1980s the fuel tank became less angular and more rounded while the tail section was revised to look more modern with a duck-tail sweep. Side covers were integrated into the tail-section and swoopy paint lines tried to connect the design together. All in all, the early 80s Super Sports were somewhat uninspiring and were met with limited success.
In 1982 the Super Sport was replaced, mostly in name only, by the [[Ducati s2|S2]].
In 1975, two versions of the Super Sport were made available based on the 864 cc "square-case" 90-degree twin cylinder motor; the full 864 cc version coined the 900 and a sleeved down 750. 250 examples of each were produced but the 750 and 900 are virtually identical. The 1975 Super Sport continued to use the right-side gear shift despite the 1974 U.S. regulation that all bikes have the gear shifting on the left side of the engine. Despite this a handful of right side Super Sports have made it into the United States.
Most of the subsequent changes made to the Super Sport model were to comply with global legislation. Quieter mufflers, relocated shifting and rear brake and new foot pegs. The biggest improvement was the redesign of the kick-starter. On the 1975 model the kick starter would rotate around and shift the transmission into first gear. If the bike was not on the center-stand the rider could potentially have a very unpleasant surprise.
Because the price of the 750 Super Sport was very similar to 900, very few 750s were produced with the majority of them being shipped to Australia, Germany or staying in Italy for racing applications.
By 1978 the bike looked identical, but several significant improvements had made their way into the motor making them more reliable and solving problems with engine cranks breaking. The electronics also improved as well as some minor timing tweaks making the bike run more efficiently. Most notable was a majorly redesigned gear shifter that made the bike a lot easier for owners to live with the bike. Most 1978 900 Super Sports also came with a dual seat and lockable tool box. The solo seat was available as an option. The 1978 model bike is considered to be the finest iteration of the bevel drive square case Super Sports. The 1978 900 and 1979 750s were the last to retain close links with the Imola racers and the last to come with the "old fashioned" [[Wire wheels|spoke wheels]]. it was also in 1978 that the [[Isle of Man TT]] Formula 1 race was won by a 900 Super Sport.
In 1979 the Super Sports were painted black with gold accents to appeal to the British market. Cast [[Campagnolo]] wheels replaced the [[Borrani]] alloy rims and a [[Mike Hailwood]] Replica was made available in very limited numbers painted in lavish green and red schemes. The new changes, specifically the black and gold paint and cast wheels were very successful at making an aging design look more modern. The 1980 model stayed essentially the same with no notable changes. Essentially, the Super Sport was being transitioned into the Mike Hailwood Replica.
[[File:1981 Ducati 900SS (SuperSport) Italian v-twin Motorcycle.jpg|thumb|1981 900SS (UK spec) - Showing revised tail section, side panels, [[Campagnolo]] cast wheels and 40mm [[Dell'Orto]] carburetor, with Conti-replica exhausts and Mike Hailwood fairing]]<br>
Into the early 1980s the fuel tank became less angular and more rounded while the tail section was revised to look more modern with a duck-tail sweep. Side covers were integrated into the tail-section and swoopy paint lines tried to connect the design together. All in all, the early 80s Super Sports were somewhat uninspiring and were met with limited success.
In 1982 the Super Sport was replaced, mostly in name only, by the [[Ducati s2|S2]].
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
Ειχε φέρει ο Βαρόγλου μερικα ....αν θυμαμαι τα πουλαγε 1,5 εκ δρχ
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
M.H.R.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
Το s2 ηταν αποκλειστικα supersport? η ειχε βγει σαν multi use?
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
το 1985 το εβγαλε σαν 1000 s2 σε 2 version μια με 83HP & 90 HP..η διαφορα ηταν τα 40 αρια καρμπς αντι των 38 ριων και η εξατμισεις..αυτο ομως δεν γνωρίζω σε ποιες χωρες πηγαν......
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
Το S2 εμφανίστηκε το 1983 σαν αντικαταστάτης του SS. Έχει άλλο πλαίσιο που πήρε πολύ άσχημες κριτικές και τα περισσότερα είναι μιζάτα με αποτέλεσμα αρκετά επιπλέον κιλά. Το πλαίσιο του S2 είναι το ίδιο με τις MHR . Τα 1000 bevel (ΜΗR και S2) θεωρούνται οι περισσότερο αξιόπιστοι κινητήρες , όμως εμφανίστηκαν όταν ήδη η Ducati είχε αποφασίσει την απόσυρση της σειράς και την αντικατάσταση με τους ιμάντες.
Η σειρά SS ουσιαστικά αλλά και τυπικά σταματά το 1982. Οι MHR μέχρι το 1982 είναι SS με διαφορετικά ρούχα , όμως νομίζεις πως οδηγάς ένα εντελώς διαφορετικό μηχανάκι και δεν είναι τυχαίο πως το SS θεωρείται το κλασσικό και ίσως πιο αναγνωρίσιμο- επιθυμητό μοντέλο της Ducati.
Η σειρά SS ουσιαστικά αλλά και τυπικά σταματά το 1982. Οι MHR μέχρι το 1982 είναι SS με διαφορετικά ρούχα , όμως νομίζεις πως οδηγάς ένα εντελώς διαφορετικό μηχανάκι και δεν είναι τυχαίο πως το SS θεωρείται το κλασσικό και ίσως πιο αναγνωρίσιμο- επιθυμητό μοντέλο της Ducati.
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
Από το 1991 έως το 1998, το μοντέλο που ονομάζεται ένα 900SS, και ήταν διαθέσιμο με μια full(SP) ή το ήμισυ fairing(SS/CR). 1992 είδε την προσθήκη για το SS/SL (Superlight). Το 1994, να διαφοροποιήσετε περαιτέρω το 900 από μικρότερα Supersports πρόσθετα πρότυπα ήταν κυκλοφορήσει επιπλέον το Superlight. Το 900 SS/SP (παραγωγή αθλητισμού) προσφέρθηκε στη βορειοαμερικανική αγορά μόνο. Αυτό το μοντέλο είχε ανθρακονήματα φτερά και κάλυμμα για το συμπλέκτη, ήχου υλικό απόσβεσης, ρυθμιζόμενη ανάρτηση Showa και ένα ψαλίδι αλουμινίου. Το Superlight είχε τις ίδιες επιλογές όπως το SP SS, αλλά με ένα ενιαίο κάθισμα και upswept κασκόλ. Το CR του ήρθε με ένα μη ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ένα Χαλύβδινο ψαλίδι, και μια στενότερη 4,5-ιντσών τροχό πίσω και 160 ενότητας πίσω ελαστικό.
Απο το πιο ποθητά ss σήμερα ειναι το superlight
http://www.ducati900sl.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
λιγα κομματια καθε χρόνο συλλεκτικά...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
Aς βαλουμε και τα μικρα της παρεας 350-400-600-750
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- dimos IT'S HORNY NOW
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1977
- Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 15:48
- Gender: Male
- Bike: SS900
- Other: 1000CAPONORDVESPA200
Re: All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
Αντε γραψτε και για τα δικα μας κατι
να χαρουμε!
να χαρουμε!
- ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1578
- Εγγραφή: Παρ 19 Σεπ 2008, 18:33
- Gender: Male
- Bike: 748SP
- Other: 750 ss 1992
- Τοποθεσία: ΛΕΥΚΑΔΑ
Re: All sport-supersport- ss παρουσιαση ολων των μοντελων.
η σειρά ss επανήλθε το 1989 με τον νέο τότε κινητήρα των 900 κιβικών και τον παλιό υπερκυβισμένο pantah όπου έμεινε στην παραγωγή για 2 χρόνια και ακολούθησαν τα τετραγωνοφάναρα το 1991 έως το 1997 ΄με μόνο χρωματικές αλλαγές
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.