βελτιωση monster 620

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ducajohn
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Τρί 03 Νοέμ 2009, 23:07
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: Hyper 1100
Τοποθεσία: athens

βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από ducajohn »

μου ειπαν οτι μπορω να βαλω στροφαλο και μπιελες απο 800 χωρις να αλλαξω κυλινδροπιστονα και οτι θα γινει 700 βαση διαδρομης ισχυει ;;
http://www.youtube.com/watch?v=HjNd39q-Aic" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
VAGROUL
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 18:57
Gender: Male
Bike: 1098R
Other: KTM EXC 400
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από VAGROUL »

Χωρις να ειμαι μηχανικος με πολυ λιγη γνωση και καθολου σκεψη λεω ΠΧ αν εχεις θεωριτικα γιατι δεν τα ξερω καθολου τι διαδρομη και τι διαμετρο κυλινδρου εχει το καθε ενα λεω:

620 διαδρομη 50χιλ διαμετρο 55χιλ

800 διαδρομη 55χιλ διαμετρο 55χιλ

αν εσυ αλαξεις τον στροφαλο και την μπιελα δηλαδη μεγαλωσεις την διαδρομη προκυπτει η ερωτηση :

ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΑ 5ΧΙΛ ΠΑΡΑΠΑΝΟ?

απαντηση ......:

το ποιο πιθανο χωρις δευετρη σκεψη δηλαδη ειναι με την πρωτη μιζια να προσπαθεις να ξεκαρφωσεις το πιστονι απο τις βαλβιδες και γεννικοτερα την κεφαλη....


τωρα αν κανεις το αναποδο δηλαδη να αφησεις τον στροφαλο και τις μπιελες σου οπως ειναι και να βαλεις κυλινδοπιστονα απο το 800 θεωρητικα γινεται.... :)) :hibye: :wsmile:

χωρις παρεξηγηση.
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από D3§m02K »

620: 80 x 61.5mm

S2R 800: 88 x 66mm

Άρα, όπως λέει κι ο VAGROUL, πρέπει να αλλάξεις και κυλινδροπίστονα. Βάλε το kit υπερκυβισμού της Kaemna που το κάνει 750 με πιστόνια hi-comp της Pistal.
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1082
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από dimirex »

Εναλλακτικά μπορείς να ασχοληθείς και με την βελτίωση του υπάρχοντος κυβισμού χρησιμοποιώντας εκκεντροφόρους από ST2, 900SSie ή 900SS καρμπιρατέρ κατά προτίμηση (από 900SSie ξέρω ότι δίνει 1mm περισσότερο βύθισμα).
Αυτή η λύση, δοκιμασμένη από τον Bruce Meyers της BCM Motorsports στα 620/800, απαιτεί ροϊκή εξέλιξη στις κεφαλές καθώς και ρύθμιση του καυσίμου με κάποια παράλληλη ή άλλη επαναπρογραμματιζόμενη ECU για να πάρεις και την μέγιστη/βέλτιστη απόδοση του κινητήρα.

Λογικά θα παίζει και για 695, για όποιον ενδιαφέρεται :cool:

Όποιο δρόμο και να ακολουθήσεις πάντως ετοιμάσου να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη...
Από την άλλη βέβαια υπάρχει η χαρά της βελτίωσης :wsmile:
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
ducajohn
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Τρί 03 Νοέμ 2009, 23:07
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: Hyper 1100
Τοποθεσία: athens

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από ducajohn »

καταρχην τα καρτερ των 400 620 750 695 και 800 ειναι ιδια οι δεκυλινδροι των 750 695 και 800 το ιδιο οι δε κεφαλεσ των 695 και 800 ειναι ιδιεσ των δε 620 και 750 αντιστοιχα (απειρα ιταλικα και αμερικανικα 900 εχουν στροφαλο απο 1000 που τουσ δινει 980 κυβικα)και ερχομαστε στο θεμα οι εκεντροφοροι στο μοτερ αυτο το σκοπο εχουν αλλαζεισ το βυθισμα στα πιστονια υψυλησ που εχουν αλλο σχημα πωσ δεν βρισκουν εκει δεν αλλαζεισ το βυθισμα και να σου θυμισο ορισμενα ιστορικα αγωνιστικα τησ μαμασ που ειχε κανει το ιδιο μονο με στροφαλο οπωσ του paul smart του hailwood και το προσφατοncr millona που εχει αλλη διαδρομη στροφαλου αυτο που θελω να κανω εγω λεγεται stroking και κανει πιο υπερτετραγονο τον κινητηρα. ετσι μου ειπαν
http://www.youtube.com/watch?v=HjNd39q-Aic" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
DESMOMAN
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2392
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Other: ST4S

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από DESMOMAN »

για παμε...
Άβαταρ μέλους
squadracorse.gr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
Gender: Male
Other: 1199 Panigale S
Επικοινωνία:

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από squadracorse.gr »

ducajohn έγραψε:καταρχην τα καρτερ των 400 620 750 695 και 800 ειναι ιδια οι δεκυλινδροι των 750 695 και 800 το ιδιο οι δε κεφαλεσ των 695 και 800 ειναι ιδιεσ των δε 620 και 750 αντιστοιχα (απειρα ιταλικα και αμερικανικα 900 εχουν στροφαλο απο 1000 που τουσ δινει 980 κυβικα)και ερχομαστε στο θεμα οι εκεντροφοροι στο μοτερ αυτο το σκοπο εχουν αλλαζεισ το βυθισμα στα πιστονια υψυλησ που εχουν αλλο σχημα πωσ δεν βρισκουν εκει δεν αλλαζεισ το βυθισμα και να σου θυμισο ορισμενα ιστορικα αγωνιστικα τησ μαμασ που ειχε κανει το ιδιο μονο με στροφαλο οπωσ του paul smart του hailwood και το προσφατοncr millona που εχει αλλη διαδρομη στροφαλου αυτο που θελω να κανω εγω λεγεται stroking και κανει πιο υπερτετραγονο τον κινητηρα. ετσι μου ειπαν
δυσκολεύομαι να καταλάβω τι εννοείς, απλά για να βοηθήσω... πιο υπερτετράγωνο το μοτέρ γίνετε ΜΟΝΟ με αύξηση τις διαμέτρου του.Για το 620 μοτέρ υπάρχουν kit που το πάνε στα 750 με αλλα πιστόνια, χιτώνια, κύλινδρα, δηλαδή με αύξηση τις διαμέτρου (bore) k με εργασία μαζί πάνε γύρο στα 1500-1800euro. Το να αυξήσεις την διαδρομή (stroke) δεν θα είχε νόημα σε αυτό το μοτέρ k ούτε θα σύμφερε από θέμα κόστους 1.800 ούτε για στρόφαλο δεν φτάνουν και τέλος...αύξηση η μείωση διαδρομής του κομβίου στο στρόφαλο θέλει αντίστοιχα μείωση η αύξηση του μήκους του διωστήρα.
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
Άβαταρ μέλους
VAGROUL
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 18:57
Gender: Male
Bike: 1098R
Other: KTM EXC 400
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από VAGROUL »

ducajohn έγραψε:καταρχην τα καρτερ των 400 620 750 695 και 800 ειναι ιδια οι δεκυλινδροι των 750 695 και 800 το ιδιο οι δε κεφαλεσ των 695 και 800 ειναι ιδιεσ των δε 620 και 750 αντιστοιχα (απειρα ιταλικα και αμερικανικα 900 εχουν στροφαλο απο 1000 που τουσ δινει 980 κυβικα)και ερχομαστε στο θεμα οι εκεντροφοροι στο μοτερ αυτο το σκοπο εχουν αλλαζεισ το βυθισμα στα πιστονια υψυλησ που εχουν αλλο σχημα πωσ δεν βρισκουν εκει δεν αλλαζεισ το βυθισμα και να σου θυμισο ορισμενα ιστορικα αγωνιστικα τησ μαμασ που ειχε κανει το ιδιο μονο με στροφαλο οπωσ του paul smart του hailwood και το προσφατοncr millona που εχει αλλη διαδρομη στροφαλου αυτο που θελω να κανω εγω λεγεται stroking και κανει πιο υπερτετραγονο τον κινητηρα. ετσι μου ειπαν
αν θες βαλτα σε μια σειρα και εξηγησεμας τι λες....
εστω δεκτο οτι οι κεφαλες ειναι ιδιες και αλλαζεις και εκκεντροφορους για το βυθισμα....ι διαδρομη τις μπιελας που περισευει απο τον λυλινδρο που παει?

απλα:

αν ο κυλινδρος εχει μηκος 55χιλ(μηλος=διαδρομη οχι διαμετρο)
η μπιελα ειναι 58χιλ

αρα 58-55=3χιλ

αυτα τα 3χιλ που θα πανε? :whistling:

εστω οτι ειναι ιδιες οι κεφαλες σε ολα τα μοντελα αυτα?

αν μπορεις πες σε αυτων που σου το ειπα να το αξηγησει και σε εμας να κανουμε καμια μοντα... :thumbsup: :hibye:
ducajohn έγραψε: ετσι μου ειπαν
:shock:
Άβαταρ μέλους
Rock-ass
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3577
Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 15:24
Other: 695 R

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από Rock-ass »

ακουσα απο ενα ψαγμενο παλληκαρι οτι με ενα ΑλαφΡυ βολαν και τα πιστονια του 696... απλά θερίζει!
Άβαταρ μέλους
squadracorse.gr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
Gender: Male
Other: 1199 Panigale S
Επικοινωνία:

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από squadracorse.gr »

Rock-ass έγραψε:ακουσα απο ενα ψαγμενο παλληκαρι οτι με ενα ΑλαφΡυ βολαν και τα πιστονια του 696... απλά θερίζει!
που θα μπούν ρε παλαβιάρη τα πιστόνια του 696 στο 620? Ας μου δώσει 2.500 euro να του δώσω το μοτέρ μου με ούτε 3.500km
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
Άβαταρ μέλους
ducajohn
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Τρί 03 Νοέμ 2009, 23:07
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: Hyper 1100
Τοποθεσία: athens

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από ducajohn »

καταρχασ κανενα πιστονι δεν κανει ολη την διαδρομη ολη μεσα στον κυλινδρο εχει ανσ και κνσ το οποιο σε ολουσ τουσ 4χρονουσ κινητηρεσ καθοριζεται απο το στροφαλο και κατ επεκταση την διαδρομη του το συνολικο μηκοσ του κυλινδρου ειναι ιδιο σε ολα τα προαναφερθεντα μοτερ και να σου ξαναθυμησω οτι το βυθισμα των βαλβιδων ρυθμιζετε απο τοθσ εκκεντροφορουσ ετσι μου ειπαν
http://www.youtube.com/watch?v=HjNd39q-Aic" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
KamaDuca
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2011, 23:33
Bike: Monster 620
Τοποθεσία: Larissa

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από KamaDuca »

Ξεθαβω θεμα......
Τελικα μπορει να παρει καποια βελτιωση το620;
(Εκτος απο το κιτ για 750)
Π.χ μπαινει χαρτογραφιση στον μαμα ecu;
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από Bart »

Ναι γίνεται χαρτογραφιση...
Το θέμα είναι που και πόσο θες να φτάσεις για να αξίζει :thumbsup:
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Reinmeister
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από Reinmeister »

ducajohn έγραψε:μου ειπαν οτι μπορω να βαλω στροφαλο και μπιελες απο 800 χωρις να αλλαξω κυλινδροπιστονα και οτι θα γινει 700 βαση διαδρομης ισχυει ;;
η μεταξυ των δυο διαφορα διαδρομης ειναι 4.5 mm...για να μπουν λοιπον στροφαλος και μπιελες του 800,χωρις αλλες μετατροπες,εφ οσον φυσικα μοιραζονται τα ιδια καρτερ,χρειαζεται οι μπιελες του 800,να ειναι κοντυτερες απο του 620, κατα το μισο της εξτρα διαδρομης του 800,δηλαδη να ειναι 2.25 mm κοντυτερες απο τις αντιστοιχες του 620...ειναι?
Άβαταρ μέλους
KamaDuca
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2011, 23:33
Bike: Monster 620
Τοποθεσία: Larissa

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από KamaDuca »

Bart έγραψε:Ναι γίνεται χαρτογραφιση...
Το θέμα είναι που και πόσο θες να φτάσεις για να αξίζει :thumbsup:
.....λιγη ροπουλα παραπανω, ,+ 2 δοντια στο πισω γραναζι και πιστευω να ειμαι καλα :wsmile:
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από KRS »

KamaDuca έγραψε:
.....λιγη ροπουλα παραπανω, ,+ 2 δοντια στο πισω γραναζι και πιστευω να ειμαι καλα :wsmile:

Bάλε άλλο κινητήρα, πιο οικονομικά θα σου ρθει.
800 ή 900 βρίσκεις κάτω από 1000ρικο.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1082
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από dimirex »

KamaDuca έγραψε:Ξεθαβω θεμα......
Τελικα μπορει να παρει καποια βελτιωση το620;
(Εκτος απο το κιτ για 750)
Π.χ μπαινει χαρτογραφιση στον μαμα ecu;
Κοίτα, το κιτ του 750 είναι ότι καλύτερο υπάρχει ως bolt-on επιλογή. Γενικώς πολλά μπορείς να κάνεις (δεν είναι της παρούσης) αλλά πρώτα πρέπει να δεις αν το cost/performance δικαιολογεί την τσέπη σου και την κ@ύλα σου - είπαμε δεν είναι τα πάντα νούμερα...

Τώρα ως προς την χαρτογράφηση, αν και προτίνεται το πακέτο του 750 καλό θα ήταν να γίνει κάτι εκ νέου πάνω στο μηχανάκι σου για δύο βασικούς λόγους:
1. Οι εκκεντροφόροι του 750 έχουν διαφορετική διάρκεια και βύθισμα από του 620, με του τελευταίου να δίνει καλύτερα νούμερα άρα και καλύτερη απόδοση (γενικότερα αυτοί οι κινητήρες δουλεύουν καλύτερα με μικρότερη διάρκεια και μεγαλύτερο βύθισμα)
2. Το 750 έχει ECU 1.5M ενώ το 620 5.9Μ. Αυτό σημαίνει ότι τα ίδια νούμερα στους χάρτες αλλιώς τα επεξεργάζεται το παλιό hw και αλλιώς το πιο καινούργιο.

Πάντως και έτσι να το αφήσεις, διαφορά θα δείς. :cool:
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

Re: βελτιωση monster 620

Δημοσίευση από motogppress »

http://www.bikeboy.org/comp2vmodels.html

εχω την εντυπωση οτι ειναι μεγαλη φασαρια και εξοδα, εκτος αν εισαι μηχανικος και εχεις τα εξαρτηματα ηδη!

το κοστος ολο αυτο ειναι ισως και πιο πολυ απο την αλλαγη μοντελου και θα εχεις και πιο καλες αναρτησεις - φρενα κλπ εαν αλλαξεις σε 1000 για παραδειγμα!

ολες οι διαφορες εχουν αναληθει και στη σελιδα του bikeboy
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
Απάντηση