βελτιωση monster 620
Συντονιστής: sue
- ducajohn
- Member
- Δημοσιεύσεις: 369
- Εγγραφή: Τρί 03 Νοέμ 2009, 23:07
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: Hyper 1100
- Τοποθεσία: athens
βελτιωση monster 620
μου ειπαν οτι μπορω να βαλω στροφαλο και μπιελες απο 800 χωρις να αλλαξω κυλινδροπιστονα και οτι θα γινει 700 βαση διαδρομης ισχυει ;;
http://www.youtube.com/watch?v=HjNd39q-Aic" onclick="window.open(this.href);return false;
- VAGROUL
- Member
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 18:57
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: KTM EXC 400
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: βελτιωση monster 620
Χωρις να ειμαι μηχανικος με πολυ λιγη γνωση και καθολου σκεψη λεω ΠΧ αν εχεις θεωριτικα γιατι δεν τα ξερω καθολου τι διαδρομη και τι διαμετρο κυλινδρου εχει το καθε ενα λεω:
620 διαδρομη 50χιλ διαμετρο 55χιλ
800 διαδρομη 55χιλ διαμετρο 55χιλ
αν εσυ αλαξεις τον στροφαλο και την μπιελα δηλαδη μεγαλωσεις την διαδρομη προκυπτει η ερωτηση :
ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΑ 5ΧΙΛ ΠΑΡΑΠΑΝΟ?
απαντηση ......:
το ποιο πιθανο χωρις δευετρη σκεψη δηλαδη ειναι με την πρωτη μιζια να προσπαθεις να ξεκαρφωσεις το πιστονι απο τις βαλβιδες και γεννικοτερα την κεφαλη....
τωρα αν κανεις το αναποδο δηλαδη να αφησεις τον στροφαλο και τις μπιελες σου οπως ειναι και να βαλεις κυλινδοπιστονα απο το 800 θεωρητικα γινεται....
χωρις παρεξηγηση.
620 διαδρομη 50χιλ διαμετρο 55χιλ
800 διαδρομη 55χιλ διαμετρο 55χιλ
αν εσυ αλαξεις τον στροφαλο και την μπιελα δηλαδη μεγαλωσεις την διαδρομη προκυπτει η ερωτηση :
ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΑ 5ΧΙΛ ΠΑΡΑΠΑΝΟ?
απαντηση ......:
το ποιο πιθανο χωρις δευετρη σκεψη δηλαδη ειναι με την πρωτη μιζια να προσπαθεις να ξεκαρφωσεις το πιστονι απο τις βαλβιδες και γεννικοτερα την κεφαλη....
τωρα αν κανεις το αναποδο δηλαδη να αφησεις τον στροφαλο και τις μπιελες σου οπως ειναι και να βαλεις κυλινδοπιστονα απο το 800 θεωρητικα γινεται....
χωρις παρεξηγηση.
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: βελτιωση monster 620
620: 80 x 61.5mm
S2R 800: 88 x 66mm
Άρα, όπως λέει κι ο VAGROUL, πρέπει να αλλάξεις και κυλινδροπίστονα. Βάλε το kit υπερκυβισμού της Kaemna που το κάνει 750 με πιστόνια hi-comp της Pistal.
S2R 800: 88 x 66mm
Άρα, όπως λέει κι ο VAGROUL, πρέπει να αλλάξεις και κυλινδροπίστονα. Βάλε το kit υπερκυβισμού της Kaemna που το κάνει 750 με πιστόνια hi-comp της Pistal.
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: βελτιωση monster 620
Εναλλακτικά μπορείς να ασχοληθείς και με την βελτίωση του υπάρχοντος κυβισμού χρησιμοποιώντας εκκεντροφόρους από ST2, 900SSie ή 900SS καρμπιρατέρ κατά προτίμηση (από 900SSie ξέρω ότι δίνει 1mm περισσότερο βύθισμα).
Αυτή η λύση, δοκιμασμένη από τον Bruce Meyers της BCM Motorsports στα 620/800, απαιτεί ροϊκή εξέλιξη στις κεφαλές καθώς και ρύθμιση του καυσίμου με κάποια παράλληλη ή άλλη επαναπρογραμματιζόμενη ECU για να πάρεις και την μέγιστη/βέλτιστη απόδοση του κινητήρα.
Λογικά θα παίζει και για 695, για όποιον ενδιαφέρεται
Όποιο δρόμο και να ακολουθήσεις πάντως ετοιμάσου να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη...
Από την άλλη βέβαια υπάρχει η χαρά της βελτίωσης
Αυτή η λύση, δοκιμασμένη από τον Bruce Meyers της BCM Motorsports στα 620/800, απαιτεί ροϊκή εξέλιξη στις κεφαλές καθώς και ρύθμιση του καυσίμου με κάποια παράλληλη ή άλλη επαναπρογραμματιζόμενη ECU για να πάρεις και την μέγιστη/βέλτιστη απόδοση του κινητήρα.
Λογικά θα παίζει και για 695, για όποιον ενδιαφέρεται
Όποιο δρόμο και να ακολουθήσεις πάντως ετοιμάσου να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη...
Από την άλλη βέβαια υπάρχει η χαρά της βελτίωσης
Reduce to the Max
- ducajohn
- Member
- Δημοσιεύσεις: 369
- Εγγραφή: Τρί 03 Νοέμ 2009, 23:07
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: Hyper 1100
- Τοποθεσία: athens
Re: βελτιωση monster 620
καταρχην τα καρτερ των 400 620 750 695 και 800 ειναι ιδια οι δεκυλινδροι των 750 695 και 800 το ιδιο οι δε κεφαλεσ των 695 και 800 ειναι ιδιεσ των δε 620 και 750 αντιστοιχα (απειρα ιταλικα και αμερικανικα 900 εχουν στροφαλο απο 1000 που τουσ δινει 980 κυβικα)και ερχομαστε στο θεμα οι εκεντροφοροι στο μοτερ αυτο το σκοπο εχουν αλλαζεισ το βυθισμα στα πιστονια υψυλησ που εχουν αλλο σχημα πωσ δεν βρισκουν εκει δεν αλλαζεισ το βυθισμα και να σου θυμισο ορισμενα ιστορικα αγωνιστικα τησ μαμασ που ειχε κανει το ιδιο μονο με στροφαλο οπωσ του paul smart του hailwood και το προσφατοncr millona που εχει αλλη διαδρομη στροφαλου αυτο που θελω να κανω εγω λεγεται stroking και κανει πιο υπερτετραγονο τον κινητηρα. ετσι μου ειπαν
http://www.youtube.com/watch?v=HjNd39q-Aic" onclick="window.open(this.href);return false;
- DESMOMAN
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2392
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: ST4S
Re: βελτιωση monster 620
για παμε...
- squadracorse.gr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
- Gender: Male
- Other: 1199 Panigale S
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση monster 620
δυσκολεύομαι να καταλάβω τι εννοείς, απλά για να βοηθήσω... πιο υπερτετράγωνο το μοτέρ γίνετε ΜΟΝΟ με αύξηση τις διαμέτρου του.Για το 620 μοτέρ υπάρχουν kit που το πάνε στα 750 με αλλα πιστόνια, χιτώνια, κύλινδρα, δηλαδή με αύξηση τις διαμέτρου (bore) k με εργασία μαζί πάνε γύρο στα 1500-1800euro. Το να αυξήσεις την διαδρομή (stroke) δεν θα είχε νόημα σε αυτό το μοτέρ k ούτε θα σύμφερε από θέμα κόστους 1.800 ούτε για στρόφαλο δεν φτάνουν και τέλος...αύξηση η μείωση διαδρομής του κομβίου στο στρόφαλο θέλει αντίστοιχα μείωση η αύξηση του μήκους του διωστήρα.ducajohn έγραψε:καταρχην τα καρτερ των 400 620 750 695 και 800 ειναι ιδια οι δεκυλινδροι των 750 695 και 800 το ιδιο οι δε κεφαλεσ των 695 και 800 ειναι ιδιεσ των δε 620 και 750 αντιστοιχα (απειρα ιταλικα και αμερικανικα 900 εχουν στροφαλο απο 1000 που τουσ δινει 980 κυβικα)και ερχομαστε στο θεμα οι εκεντροφοροι στο μοτερ αυτο το σκοπο εχουν αλλαζεισ το βυθισμα στα πιστονια υψυλησ που εχουν αλλο σχημα πωσ δεν βρισκουν εκει δεν αλλαζεισ το βυθισμα και να σου θυμισο ορισμενα ιστορικα αγωνιστικα τησ μαμασ που ειχε κανει το ιδιο μονο με στροφαλο οπωσ του paul smart του hailwood και το προσφατοncr millona που εχει αλλη διαδρομη στροφαλου αυτο που θελω να κανω εγω λεγεται stroking και κανει πιο υπερτετραγονο τον κινητηρα. ετσι μου ειπαν
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
- VAGROUL
- Member
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 18:57
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: KTM EXC 400
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: βελτιωση monster 620
αν θες βαλτα σε μια σειρα και εξηγησεμας τι λες....ducajohn έγραψε:καταρχην τα καρτερ των 400 620 750 695 και 800 ειναι ιδια οι δεκυλινδροι των 750 695 και 800 το ιδιο οι δε κεφαλεσ των 695 και 800 ειναι ιδιεσ των δε 620 και 750 αντιστοιχα (απειρα ιταλικα και αμερικανικα 900 εχουν στροφαλο απο 1000 που τουσ δινει 980 κυβικα)και ερχομαστε στο θεμα οι εκεντροφοροι στο μοτερ αυτο το σκοπο εχουν αλλαζεισ το βυθισμα στα πιστονια υψυλησ που εχουν αλλο σχημα πωσ δεν βρισκουν εκει δεν αλλαζεισ το βυθισμα και να σου θυμισο ορισμενα ιστορικα αγωνιστικα τησ μαμασ που ειχε κανει το ιδιο μονο με στροφαλο οπωσ του paul smart του hailwood και το προσφατοncr millona που εχει αλλη διαδρομη στροφαλου αυτο που θελω να κανω εγω λεγεται stroking και κανει πιο υπερτετραγονο τον κινητηρα. ετσι μου ειπαν
εστω δεκτο οτι οι κεφαλες ειναι ιδιες και αλλαζεις και εκκεντροφορους για το βυθισμα....ι διαδρομη τις μπιελας που περισευει απο τον λυλινδρο που παει?
απλα:
αν ο κυλινδρος εχει μηκος 55χιλ(μηλος=διαδρομη οχι διαμετρο)
η μπιελα ειναι 58χιλ
αρα 58-55=3χιλ
αυτα τα 3χιλ που θα πανε?
εστω οτι ειναι ιδιες οι κεφαλες σε ολα τα μοντελα αυτα?
αν μπορεις πες σε αυτων που σου το ειπα να το αξηγησει και σε εμας να κανουμε καμια μοντα...
ducajohn έγραψε: ετσι μου ειπαν
- Rock-ass
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3577
- Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 15:24
- Other: 695 R
Re: βελτιωση monster 620
ακουσα απο ενα ψαγμενο παλληκαρι οτι με ενα ΑλαφΡυ βολαν και τα πιστονια του 696... απλά θερίζει!
- squadracorse.gr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
- Gender: Male
- Other: 1199 Panigale S
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση monster 620
που θα μπούν ρε παλαβιάρη τα πιστόνια του 696 στο 620? Ας μου δώσει 2.500 euro να του δώσω το μοτέρ μου με ούτε 3.500kmRock-ass έγραψε:ακουσα απο ενα ψαγμενο παλληκαρι οτι με ενα ΑλαφΡυ βολαν και τα πιστονια του 696... απλά θερίζει!
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
- ducajohn
- Member
- Δημοσιεύσεις: 369
- Εγγραφή: Τρί 03 Νοέμ 2009, 23:07
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: Hyper 1100
- Τοποθεσία: athens
Re: βελτιωση monster 620
καταρχασ κανενα πιστονι δεν κανει ολη την διαδρομη ολη μεσα στον κυλινδρο εχει ανσ και κνσ το οποιο σε ολουσ τουσ 4χρονουσ κινητηρεσ καθοριζεται απο το στροφαλο και κατ επεκταση την διαδρομη του το συνολικο μηκοσ του κυλινδρου ειναι ιδιο σε ολα τα προαναφερθεντα μοτερ και να σου ξαναθυμησω οτι το βυθισμα των βαλβιδων ρυθμιζετε απο τοθσ εκκεντροφορουσ ετσι μου ειπαν
http://www.youtube.com/watch?v=HjNd39q-Aic" onclick="window.open(this.href);return false;
- KamaDuca
- Member
- Δημοσιεύσεις: 272
- Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2011, 23:33
- Bike: Monster 620
- Τοποθεσία: Larissa
Re: βελτιωση monster 620
Ξεθαβω θεμα......
Τελικα μπορει να παρει καποια βελτιωση το620;
(Εκτος απο το κιτ για 750)
Π.χ μπαινει χαρτογραφιση στον μαμα ecu;
Τελικα μπορει να παρει καποια βελτιωση το620;
(Εκτος απο το κιτ για 750)
Π.χ μπαινει χαρτογραφιση στον μαμα ecu;
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: βελτιωση monster 620
Ναι γίνεται χαρτογραφιση...
Το θέμα είναι που και πόσο θες να φτάσεις για να αξίζει
Το θέμα είναι που και πόσο θες να φτάσεις για να αξίζει
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 233
- Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02
Re: βελτιωση monster 620
η μεταξυ των δυο διαφορα διαδρομης ειναι 4.5 mm...για να μπουν λοιπον στροφαλος και μπιελες του 800,χωρις αλλες μετατροπες,εφ οσον φυσικα μοιραζονται τα ιδια καρτερ,χρειαζεται οι μπιελες του 800,να ειναι κοντυτερες απο του 620, κατα το μισο της εξτρα διαδρομης του 800,δηλαδη να ειναι 2.25 mm κοντυτερες απο τις αντιστοιχες του 620...ειναι?ducajohn έγραψε:μου ειπαν οτι μπορω να βαλω στροφαλο και μπιελες απο 800 χωρις να αλλαξω κυλινδροπιστονα και οτι θα γινει 700 βαση διαδρομης ισχυει ;;
- KamaDuca
- Member
- Δημοσιεύσεις: 272
- Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2011, 23:33
- Bike: Monster 620
- Τοποθεσία: Larissa
Re: βελτιωση monster 620
.....λιγη ροπουλα παραπανω, ,+ 2 δοντια στο πισω γραναζι και πιστευω να ειμαι καλαBart έγραψε:Ναι γίνεται χαρτογραφιση...
Το θέμα είναι που και πόσο θες να φτάσεις για να αξίζει
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: βελτιωση monster 620
KamaDuca έγραψε:
.....λιγη ροπουλα παραπανω, ,+ 2 δοντια στο πισω γραναζι και πιστευω να ειμαι καλα
Bάλε άλλο κινητήρα, πιο οικονομικά θα σου ρθει.
800 ή 900 βρίσκεις κάτω από 1000ρικο.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: βελτιωση monster 620
Κοίτα, το κιτ του 750 είναι ότι καλύτερο υπάρχει ως bolt-on επιλογή. Γενικώς πολλά μπορείς να κάνεις (δεν είναι της παρούσης) αλλά πρώτα πρέπει να δεις αν το cost/performance δικαιολογεί την τσέπη σου και την κ@ύλα σου - είπαμε δεν είναι τα πάντα νούμερα...KamaDuca έγραψε:Ξεθαβω θεμα......
Τελικα μπορει να παρει καποια βελτιωση το620;
(Εκτος απο το κιτ για 750)
Π.χ μπαινει χαρτογραφιση στον μαμα ecu;
Τώρα ως προς την χαρτογράφηση, αν και προτίνεται το πακέτο του 750 καλό θα ήταν να γίνει κάτι εκ νέου πάνω στο μηχανάκι σου για δύο βασικούς λόγους:
1. Οι εκκεντροφόροι του 750 έχουν διαφορετική διάρκεια και βύθισμα από του 620, με του τελευταίου να δίνει καλύτερα νούμερα άρα και καλύτερη απόδοση (γενικότερα αυτοί οι κινητήρες δουλεύουν καλύτερα με μικρότερη διάρκεια και μεγαλύτερο βύθισμα)
2. Το 750 έχει ECU 1.5M ενώ το 620 5.9Μ. Αυτό σημαίνει ότι τα ίδια νούμερα στους χάρτες αλλιώς τα επεξεργάζεται το παλιό hw και αλλιώς το πιο καινούργιο.
Πάντως και έτσι να το αφήσεις, διαφορά θα δείς.
Reduce to the Max
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: βελτιωση monster 620
http://www.bikeboy.org/comp2vmodels.html
εχω την εντυπωση οτι ειναι μεγαλη φασαρια και εξοδα, εκτος αν εισαι μηχανικος και εχεις τα εξαρτηματα ηδη!
το κοστος ολο αυτο ειναι ισως και πιο πολυ απο την αλλαγη μοντελου και θα εχεις και πιο καλες αναρτησεις - φρενα κλπ εαν αλλαξεις σε 1000 για παραδειγμα!
ολες οι διαφορες εχουν αναληθει και στη σελιδα του bikeboy
εχω την εντυπωση οτι ειναι μεγαλη φασαρια και εξοδα, εκτος αν εισαι μηχανικος και εχεις τα εξαρτηματα ηδη!
το κοστος ολο αυτο ειναι ισως και πιο πολυ απο την αλλαγη μοντελου και θα εχεις και πιο καλες αναρτησεις - φρενα κλπ εαν αλλαξεις σε 1000 για παραδειγμα!
ολες οι διαφορες εχουν αναληθει και στη σελιδα του bikeboy
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track