959 panigale συντήρηση-καταναλωση
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος 2016, 00:57
- Gender: Male
959 panigale συντήρηση-καταναλωση
συντήρηση-κατανάλωση 950 panigale?
- markous
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 01:29
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: το Τέρας
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
τι ρωτας τωρα......αυτά δεν σε απασχολουν σε μια τετοια αγορα.....
εκτος αμα θες να το χεις για κάθε μερα πραγμα που δεν προτείνεται για τετοια μηχανή,,,,
εκτος αμα θες να το χεις για κάθε μερα πραγμα που δεν προτείνεται για τετοια μηχανή,,,,
joe strummer- the future is unwritten
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
- dimos IT'S HORNY NOW
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1977
- Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 15:48
- Gender: Male
- Bike: SS900
- Other: 1000CAPONORDVESPA200
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Panos107 panigale έγραψε:συντήρηση-κατανάλωση 950 panigale?
Συντηρηση ακριβη,καταναλωση ψηλη.
Και?
- God is An Astronaut
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 14:25
- Gender: Male
- Other: Ξυριστική Braun
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Πάνο, 4V υδρόψυκτο Duc που σημαίνει υψηλό κόστος συντήρησης.Θα σου πρότεινα να περάσεις απο κάποιο εξουσιοδοτημένο οπου έχουν αναρτημένο πίνακα με το κόστος συντήρησης ανα μοντέλο για να πάρεις μια ιδέα.
Κατανάλωση εντός πόλης - ανάλογα με το που μένεις και τι κίνηση συναντάς - μη περιμένεις κάτω απο 7-7.5 -8 lt/100km.
Εκτος πόλης : ανάλογα με τον καρπό σου.
Ενδέχεται να δεις και 6-6.κάτι αμα δε το σκίσεις.
Κατάλληλο μηχανάκι για πόλη δεν είναι γιατί - πέρα απο τους ευνόητους λόγους - οι λαιμοί περνάνε κάτω απο την σέλα που σημαίνει...ψήσιμο οπισθίων και συγκεκριμένα, το εσωτερικό του δεξιού σου μπουτιού - ολα τα Panigale το έχουν αυτό (1199/899/1299/959) οπότε δε γλυτώνεται.To συγκεκριμένο αποτελεί πρόβλημα μεγάλο για οδήγηση εντός πόλης - μια βόλτα απο forum αποκλειστικά για τα Pani θα σε πείσει...
extra pro-tip :
1) προσοχή στο χρώμα γιατι η βαφή είναι φτιαγμένη απο Haribo ζελεδάκι, ουτε καν βερνίκι περασμένο.
2) Kαθαρά απο θέμα look, το 899 ειναι και πιο όμορφο καθώς έχει τις underbelly εξατμίσεις σε αντίθεση με το 959 οπου τις έχει στο πλάι (κατι το οποίο η Ducati προσπαθεί να το κρύψει με οποιονδήποτε τρόπο στο site της )
Έχει ενα ωραιότατο 899 με ελάχιστα χλμ στα κεντρικά στην Αθήνα σε καλή τιμή, ρίξτου μια ματιά.
Καλώς όρισες και με το καλό το καινούργιο γυαλιστερό παιχνίδι
Εdit : Επειδή είχες ξανα-αναφέρει το θέμα κατανάλωσης σε αλλο τόπικ...το βλέπεις λάθος εξ'αρχής, commuter μηχανάκια δεν είναι και αμα είναι φίλε να μετράς κουκιά για τις βενζίνες...
Ειχες αναφέρει και για monster...πολύ καλύτερη επιλογή απο sbk για πολλούς και διαφορετικους λόγους (η κατανάλωση όμως δεν ειναι ενας απο αυτούς).
Κατανάλωση εντός πόλης - ανάλογα με το που μένεις και τι κίνηση συναντάς - μη περιμένεις κάτω απο 7-7.5 -8 lt/100km.
Εκτος πόλης : ανάλογα με τον καρπό σου.
Ενδέχεται να δεις και 6-6.κάτι αμα δε το σκίσεις.
Κατάλληλο μηχανάκι για πόλη δεν είναι γιατί - πέρα απο τους ευνόητους λόγους - οι λαιμοί περνάνε κάτω απο την σέλα που σημαίνει...ψήσιμο οπισθίων και συγκεκριμένα, το εσωτερικό του δεξιού σου μπουτιού - ολα τα Panigale το έχουν αυτό (1199/899/1299/959) οπότε δε γλυτώνεται.To συγκεκριμένο αποτελεί πρόβλημα μεγάλο για οδήγηση εντός πόλης - μια βόλτα απο forum αποκλειστικά για τα Pani θα σε πείσει...
extra pro-tip :
1) προσοχή στο χρώμα γιατι η βαφή είναι φτιαγμένη απο Haribo ζελεδάκι, ουτε καν βερνίκι περασμένο.
2) Kαθαρά απο θέμα look, το 899 ειναι και πιο όμορφο καθώς έχει τις underbelly εξατμίσεις σε αντίθεση με το 959 οπου τις έχει στο πλάι (κατι το οποίο η Ducati προσπαθεί να το κρύψει με οποιονδήποτε τρόπο στο site της )
Έχει ενα ωραιότατο 899 με ελάχιστα χλμ στα κεντρικά στην Αθήνα σε καλή τιμή, ρίξτου μια ματιά.
Καλώς όρισες και με το καλό το καινούργιο γυαλιστερό παιχνίδι
Εdit : Επειδή είχες ξανα-αναφέρει το θέμα κατανάλωσης σε αλλο τόπικ...το βλέπεις λάθος εξ'αρχής, commuter μηχανάκια δεν είναι και αμα είναι φίλε να μετράς κουκιά για τις βενζίνες...
Ειχες αναφέρει και για monster...πολύ καλύτερη επιλογή απο sbk για πολλούς και διαφορετικους λόγους (η κατανάλωση όμως δεν ειναι ενας απο αυτούς).
- papakias
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Παρ 10 Μαρ 2017, 19:08
- Gender: Male
- Bike: Monster 696
- Other: Daytona 675
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Καίει όσο ένα παπί townmate 50αρι και από συντήρηση
ψιχουλα.Να δεις που οι πακεταδες θα παρατησουν τα παπια και θα δουλεύουν με panigale
19000 ευρώ μηχανάκι supersport και μάλιστα ducati λογικά θα έχει ακριβά service και αφού ειναι και πισταδορικο θα καίει (κατοσταρα εννοείται)Το τι θα πληρώσεις όμως σε service και βενζινες είναι το λιγότερο σκέψου να σου πέσει από το stand σου λέω.Για μια μικροπτωση που είχα με το 675 όπου χρειάστηκε να αλλάξω ζελατίνα αριστερό μαρσπιε μανετα συμπλεκτη μπροστινό fairing (είχε κάτι ρωγμες)και ουρά έσκασα 1250 ευρώ. Και μιλάμε για μηχανάκι του 2006 με αντικειμενικη αξία γύρω στα 4000 με 4500 ευρώ.
ψιχουλα.Να δεις που οι πακεταδες θα παρατησουν τα παπια και θα δουλεύουν με panigale
19000 ευρώ μηχανάκι supersport και μάλιστα ducati λογικά θα έχει ακριβά service και αφού ειναι και πισταδορικο θα καίει (κατοσταρα εννοείται)Το τι θα πληρώσεις όμως σε service και βενζινες είναι το λιγότερο σκέψου να σου πέσει από το stand σου λέω.Για μια μικροπτωση που είχα με το 675 όπου χρειάστηκε να αλλάξω ζελατίνα αριστερό μαρσπιε μανετα συμπλεκτη μπροστινό fairing (είχε κάτι ρωγμες)και ουρά έσκασα 1250 ευρώ. Και μιλάμε για μηχανάκι του 2006 με αντικειμενικη αξία γύρω στα 4000 με 4500 ευρώ.
- Miller
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Τρί 15 Φεβ 2011, 16:35
- Gender: Male
- Τοποθεσία: κινετα
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Καλημερα.
Σαν κατοχος panigale 1199 να ξερεις οτι H καταναλωση εθνικη ειναι 8-10 λιτρα με φυσιολογικη
οδηγηση(150-220) απο εκει και πανω αντε γεια.
Το θεμα ομως ειναι πως με αυτα τα μηχανακια δεν κοιτας καταναλωση και κοστος service.Δεν ειναι παπι.
Ειναι ενα απολυτο ιδιαιτερο μηχανημα που δεν κανει για τπτ .Μεσα στη πολη εφιαλτης..εχω καψει το δεξι μου μπουτι αρκετες φορες.....εξω μαιο με ιουνιο το ιδιο....καψιμο μολις θερμοκασια δειξει πανω απο 90
βαθμους.
Αλλα...αλλα..οταν κατεβαινω απο πανω του εχω ενα χαμογελο που κρατα για 1 μερα
Σαν κατοχος panigale 1199 να ξερεις οτι H καταναλωση εθνικη ειναι 8-10 λιτρα με φυσιολογικη
οδηγηση(150-220) απο εκει και πανω αντε γεια.
Το θεμα ομως ειναι πως με αυτα τα μηχανακια δεν κοιτας καταναλωση και κοστος service.Δεν ειναι παπι.
Ειναι ενα απολυτο ιδιαιτερο μηχανημα που δεν κανει για τπτ .Μεσα στη πολη εφιαλτης..εχω καψει το δεξι μου μπουτι αρκετες φορες.....εξω μαιο με ιουνιο το ιδιο....καψιμο μολις θερμοκασια δειξει πανω απο 90
βαθμους.
Αλλα...αλλα..οταν κατεβαινω απο πανω του εχω ενα χαμογελο που κρατα για 1 μερα
the more things change.....the more they stay the same
- teo2807
- Member
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Σάβ 10 Σεπ 2016, 17:49
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Περιστέρι
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Miller έγραψε:Καλημερα.
Σαν κατοχος panigale 1199 να ξερεις οτι H καταναλωση εθνικη ειναι 8-10 λιτρα με φυσιολογικη
οδηγηση(150-220) απο εκει και πανω αντε γεια.
Το θεμα ομως ειναι πως με αυτα τα μηχανακια δεν κοιτας καταναλωση και κοστος service.Δεν ειναι παπι.
Ειναι ενα απολυτο ιδιαιτερο μηχανημα που δεν κανει για τπτ .Μεσα στη πολη εφιαλτης..εχω καψει το δεξι μου μπουτι αρκετες φορες.....εξω μαιο με ιουνιο το ιδιο....καψιμο μολις θερμοκασια δειξει πανω απο 90
βαθμους.
Αλλα...αλλα..οταν κατεβαινω απο πανω του εχω ενα χαμογελο που κρατα για 1 μερα
I am a cowboy, on a steel horse i ride,
i am wanted, dead or alive
i am wanted, dead or alive
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
καλημέρα
περιέργως εμένα το 1098 με ολόσωμη και εγκεφαλο τερμι με 160-170 σταθερα και σκυφτος κατω απο το φερινκ εκαιγε 6.5 μετρημένα στο γέμισμα.
στα γρηγορα τωρα (ας τα λεμε γρηγορα :D ), μεγαρα με βγαζει το τεποζιτο 4 σεσσιον ανετα με λαμπακι αλλα και λιγο περισσεμα, από 20 γυρους μεσο ορο στο 1.11-1.15, = 20x2.1x4 = περίπου 168χμ, με 15.5 λιτρα χωρητικοτητα ονομαστικη τεποζιτο.
τερματισμενος εθνικη σε μεγαλες ταχυτητες δε ξερω δε το κανω
συντηρηση? πιανουν τα χερια σου? :D
τωρα να καιει τοσο παραπανω το pani δε το περιμενα. για ενα πιο ηρεμο γενικα στα χαμηλα μηχανακι και σιγουρα πολυ πιο συγχρονο στο μοτερ.
περιέργως εμένα το 1098 με ολόσωμη και εγκεφαλο τερμι με 160-170 σταθερα και σκυφτος κατω απο το φερινκ εκαιγε 6.5 μετρημένα στο γέμισμα.
στα γρηγορα τωρα (ας τα λεμε γρηγορα :D ), μεγαρα με βγαζει το τεποζιτο 4 σεσσιον ανετα με λαμπακι αλλα και λιγο περισσεμα, από 20 γυρους μεσο ορο στο 1.11-1.15, = 20x2.1x4 = περίπου 168χμ, με 15.5 λιτρα χωρητικοτητα ονομαστικη τεποζιτο.
τερματισμενος εθνικη σε μεγαλες ταχυτητες δε ξερω δε το κανω
συντηρηση? πιανουν τα χερια σου? :D
τωρα να καιει τοσο παραπανω το pani δε το περιμενα. για ενα πιο ηρεμο γενικα στα χαμηλα μηχανακι και σιγουρα πολυ πιο συγχρονο στο μοτερ.
- olospaei
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 17:18
- Gender: Male
- Other: Ελένη
- Τοποθεσία: ΚολωYES
- Επικοινωνία:
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Για ποιό λόγο ''εννοείται'' ???papakias έγραψε:
-κατοσταρα εννοείται-
Το διαβάζω πολύ συχνά και μου φαίνεται πολύ περίεργο γιατί κανένας μα κανένας δεν τεκμηριώνει το γιατί κάποιος επιλέγει 100 οκτάνια αντί για 95/97/98
Dis isn't ballroom dancing dis is racing no??? Si... Luca Cadalora Japan GP 1997
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
- teo2807
- Member
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Σάβ 10 Σεπ 2016, 17:49
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Περιστέρι
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Παραθέτω τις διαφορές τους μόνο και μόνο για πληροφόρηση
"Το οκτάνιο είναι ένα νούμερο που μας επιτρέπει να μάθουμε το πόσο αντέχει η βενζίνη να συμπιεστεί. Όσο πιο πολλά τα οκτάνια τόσο καλύτερα αντιστέκεται η βενζίνη στην συμπίεση.
Ποιοι κινητήρες όντως οφελούνται από χρήση βενζίνης υψηλού αριθμού οκτανίων; Οι κινητήρες που συμπιέζουν πολύ τον αέρα είναι η απάντηση. Και ποιοι είναι αυτοί;
Οι turbo κινητήρες ανεξαρτήτως συμπιέσεως και οι ατμοσφαιρικοί με γεωμετρική συμπίεση, άνω του 11:1 που είναι συνήθως άμεσου ψεκασμού
Τι συμβαίνει για παράδειγμα σε έναν turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού όταν χρησιμοποιείται καύσιμο με χαμηλά οκτάνια; Απλά ο κινητήρας μειώνει είτε την συμπίεση, είτε την πίεση του turbo και έτσι προσαρμόζεται. Αυτή όμως η προσαρμογή οδηγεί σε μείωση της ιπποδύναμης και της ροπής.
Αυτός είναι και ο λόγος που οι κατασκευαστές στα manuals των οχημάτων τους αναφέρουν ότι αν χρησιμοποιείται καύσιμο με χαμηλότερο αριθμό οκτανίων οι επιδόσεις είναι ελαφρώς χειρότερες.
Το πόσο χειροτερεύουν τα νούμερα, έχει να κάνει με το πόσο πουσαρισμένος είναι ο κινητήρας από τον κατασκευαστή.
Σίγουρα η βενζίνη με αυξημένο αριθμό οκτανίων είναι μια καλύτερη επιλογή για τον κινητήρα εν γένει, αφού πέραν των οκτανίων, συνήθως περιέχουν και άλλα πρόσθετα, τα οποία συμβάλλουν στην μακροζωϊα του κινητήρα, ωστόσο μερικές φορές το αυξημένο κόστος της βενζίνης 100 οκτανίων σε σύγκριση με εκείνο της 95 οκτανίων, ίσως να μην μπορεί να δικαιολογηθεί επαρκώς.
Αυτό που μένει σαν συμπέρασμα είναι, ότι οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν την δυνατότητα να λειτουργήσουν με βενζίνη 95 οκτανίων, απλά όταν ο οδηγός θέλει το κάτι παραπάνω θα πρέπει να πάει σε κατοστάρα αν ο κινητήρας του είναι turbo, ενώ σε ατμοσφαιρικούς τα οφέλη είναι από μικρά ως καθόλου."
"Το οκτάνιο είναι ένα νούμερο που μας επιτρέπει να μάθουμε το πόσο αντέχει η βενζίνη να συμπιεστεί. Όσο πιο πολλά τα οκτάνια τόσο καλύτερα αντιστέκεται η βενζίνη στην συμπίεση.
Ποιοι κινητήρες όντως οφελούνται από χρήση βενζίνης υψηλού αριθμού οκτανίων; Οι κινητήρες που συμπιέζουν πολύ τον αέρα είναι η απάντηση. Και ποιοι είναι αυτοί;
Οι turbo κινητήρες ανεξαρτήτως συμπιέσεως και οι ατμοσφαιρικοί με γεωμετρική συμπίεση, άνω του 11:1 που είναι συνήθως άμεσου ψεκασμού
Τι συμβαίνει για παράδειγμα σε έναν turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού όταν χρησιμοποιείται καύσιμο με χαμηλά οκτάνια; Απλά ο κινητήρας μειώνει είτε την συμπίεση, είτε την πίεση του turbo και έτσι προσαρμόζεται. Αυτή όμως η προσαρμογή οδηγεί σε μείωση της ιπποδύναμης και της ροπής.
Αυτός είναι και ο λόγος που οι κατασκευαστές στα manuals των οχημάτων τους αναφέρουν ότι αν χρησιμοποιείται καύσιμο με χαμηλότερο αριθμό οκτανίων οι επιδόσεις είναι ελαφρώς χειρότερες.
Το πόσο χειροτερεύουν τα νούμερα, έχει να κάνει με το πόσο πουσαρισμένος είναι ο κινητήρας από τον κατασκευαστή.
Σίγουρα η βενζίνη με αυξημένο αριθμό οκτανίων είναι μια καλύτερη επιλογή για τον κινητήρα εν γένει, αφού πέραν των οκτανίων, συνήθως περιέχουν και άλλα πρόσθετα, τα οποία συμβάλλουν στην μακροζωϊα του κινητήρα, ωστόσο μερικές φορές το αυξημένο κόστος της βενζίνης 100 οκτανίων σε σύγκριση με εκείνο της 95 οκτανίων, ίσως να μην μπορεί να δικαιολογηθεί επαρκώς.
Αυτό που μένει σαν συμπέρασμα είναι, ότι οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν την δυνατότητα να λειτουργήσουν με βενζίνη 95 οκτανίων, απλά όταν ο οδηγός θέλει το κάτι παραπάνω θα πρέπει να πάει σε κατοστάρα αν ο κινητήρας του είναι turbo, ενώ σε ατμοσφαιρικούς τα οφέλη είναι από μικρά ως καθόλου."
I am a cowboy, on a steel horse i ride,
i am wanted, dead or alive
i am wanted, dead or alive
- papakias
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Παρ 10 Μαρ 2017, 19:08
- Gender: Male
- Bike: Monster 696
- Other: Daytona 675
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Το κατοστάρα εννοείται για το panigale δεν μίλησε για αγορά παπιού και του είπα
να βάλει κατοστάρα.
Και ναι κατεμέ όταν αποφασίζεις να δώσεις τόσα λεφτά για να πάρεις ένα έργο τέχνης όπως
έιναι μια panigale για την κ@υλ@ σου ουσιαστικά ε ναι θα κάνεις ότι καλύτερο και κατοστάρα θα βάλεις
για τις μηδαμινές επιδόσεις που ίσως κερδίσεις και σε κλειστό γκαραζ θα την έχεις και θα την πλένεις και
θα την προσέχεις και και και.Τίποτα δεν εννοείται μπορεις αμα θες να την έχεις παρατημένη και στη βροχή να τη χέζουν τα περιστέρια και να την κατουράνε οι σκύλοι.Το μηχανάκι όπως έιπε και ο κάτοχος
έχει ελάχιστη χρησιμότητα αλλά όταν την καβαλάει έχει ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και αυτό έχει σημασία και δε νομίζω να τσιγγουνευτεί τα 20 λεπτά διαφορά αν πιστέυει ότι αυτό είναι το καλυτερο για το μοτέρ του.
να βάλει κατοστάρα.
Και ναι κατεμέ όταν αποφασίζεις να δώσεις τόσα λεφτά για να πάρεις ένα έργο τέχνης όπως
έιναι μια panigale για την κ@υλ@ σου ουσιαστικά ε ναι θα κάνεις ότι καλύτερο και κατοστάρα θα βάλεις
για τις μηδαμινές επιδόσεις που ίσως κερδίσεις και σε κλειστό γκαραζ θα την έχεις και θα την πλένεις και
θα την προσέχεις και και και.Τίποτα δεν εννοείται μπορεις αμα θες να την έχεις παρατημένη και στη βροχή να τη χέζουν τα περιστέρια και να την κατουράνε οι σκύλοι.Το μηχανάκι όπως έιπε και ο κάτοχος
έχει ελάχιστη χρησιμότητα αλλά όταν την καβαλάει έχει ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και αυτό έχει σημασία και δε νομίζω να τσιγγουνευτεί τα 20 λεπτά διαφορά αν πιστέυει ότι αυτό είναι το καλυτερο για το μοτέρ του.
- teo2807
- Member
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Σάβ 10 Σεπ 2016, 17:49
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Περιστέρι
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
papakias έγραψε:Το κατοστάρα εννοείται για το panigale δεν μίλησε για αγορά παπιού και του είπα
να βάλει κατοστάρα.
Και ναι κατεμέ όταν αποφασίζεις να δώσεις τόσα λεφτά για να πάρεις ένα έργο τέχνης όπως
έιναι μια panigale για την κ@υλ@ σου ουσιαστικά ε ναι θα κάνεις ότι καλύτερο και κατοστάρα θα βάλεις
για τις μηδαμινές επιδόσεις που ίσως κερδίσεις και σε κλειστό γκαραζ θα την έχεις και θα την πλένεις και
θα την προσέχεις και και και.Τίποτα δεν εννοείται μπορεις αμα θες να την έχεις παρατημένη και στη βροχή να τη χέζουν τα περιστέρια και να την κατουράνε οι σκύλοι.Το μηχανάκι όπως έιπε και ο κάτοχος
έχει ελάχιστη χρησιμότητα αλλά όταν την καβαλάει έχει ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και αυτό έχει σημασία και δε νομίζω να τσιγγουνευτεί τα 20 λεπτά διαφορά αν πιστέυει ότι αυτό είναι το καλυτερο για το μοτέρ του.
I am a cowboy, on a steel horse i ride,
i am wanted, dead or alive
i am wanted, dead or alive
- God is An Astronaut
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 14:25
- Gender: Male
- Other: Ξυριστική Braun
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Αν και off-topic : Μεταξύ μας, έχει παρατηρήσει ποτέ κανείς διαφορά με 100αρα απο απόδοση ή/και κατανάλωση ? Με την δική μας 100άρα έτσι ?
Ακομα και με απλή 95άρα στο εξωτερικό διαφορά είδα (κυρίως στη κατανάλωση).100αρα εδω μεριά όμως...οχι
Ακομα και με απλή 95άρα στο εξωτερικό διαφορά είδα (κυρίως στη κατανάλωση).100αρα εδω μεριά όμως...οχι
- teo2807
- Member
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Σάβ 10 Σεπ 2016, 17:49
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Περιστέρι
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Μεγάλη κουβέντα αυτή....God is An Astronaut έγραψε:Αν και off-topic : Μεταξύ μας, έχει παρατηρήσει ποτέ κανείς διαφορά με 100αρα απο απόδοση ή/και κατανάλωση ? Με την δική μας 100άρα έτσι ?
Ακομα και με απλή 95άρα στο εξωτερικό διαφορά είδα (κυρίως στη κατανάλωση).100αρα εδω μεριά όμως...οχι
οι πιο πολλες 100αρες, δεν ειναι ακριβώς 100αρες..... μάλλον 98αρες είναι.
στο εξωτερικό όντως είναι πολλύ καλύτερες.
Ξέρω περιπτώσεις στο εξωτερικό που έχει γίνει αιφνιδιαστική ανάλυση οκτανίων και έχουν βγάλει 101-102 οκτάνια!!!!
Εδώ έχει γίνει το αντίθετο....
'οπως βέβαια και οι 95αρες, δεν είναι πραγματικά 95αρες.......
I am a cowboy, on a steel horse i ride,
i am wanted, dead or alive
i am wanted, dead or alive
- olospaei
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 17:18
- Gender: Male
- Other: Ελένη
- Τοποθεσία: ΚολωYES
- Επικοινωνία:
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Ακριβώς αυτό, επίσης στο σύνολο μερικές φορές είναι και ''κακό'' για τον κινητήρα.teo2807 έγραψε:..... τα οφέλη είναι από μικρά ως καθόλου......
papakias έγραψε:Το κατοστάρα εννοείται για το panigale δεν μίλησε για αγορά παπιού και του είπα
να βάλει κατοστάρα.
Το κατάλαβα φιλαράκι μου, αλλα εδώ στο ελλαδιστάν ο έλληνας ιδιοκτήτης νομίζει οτι οπουδήποτε βάλεις κατοστάρα, θα πάει μπάλα και είναι και καλό για το μοτέρ και καταλλήγιυμε να κάνουμε μεγαλύτερο κακό απο ότι καλό.
Στο δια ταύτα:
Αυτό. ΑΚΡΙΒΩΣGod is An Astronaut έγραψε:Αν και off-topic : Μεταξύ μας, έχει παρατηρήσει ποτέ κανείς διαφορά με 100αρα απο απόδοση ή/και κατανάλωση ? Με την δική μας 100άρα έτσι ?
Ακομα και με απλή 95άρα στο εξωτερικό διαφορά είδα (κυρίως στη κατανάλωση).100αρα εδω μεριά όμως...οχι
Επίσης, όσο μεγαλύτερος ο βαθμός οκτανίων σε ένα καύσιμο, αναλογικά μεγαλύτερη είναι και η καυστικότητά του, πιθανόν μικρότερα τα κατάλοιπα σε μεγαλύτερο βαθμό οκτανίων, και σίγουρα μεγαλύτερη θερμοκρασία καύσης.
Όταν ο κατασκευαστής προτείνει, δαγκωτό ''Premium petrol'' δεν εννοεί 850οκτάνια.
Εννοεί αμόλυβδη, 89+ οκτάνια.
ΚΑι τονίζουν το premium διότι μην ξεχνάμε οτι το καύσιμο εδώ στην Ευρώπη, είναι απείρως πιο βίαιο απο το 82-85 οκτανίων που έχουν σε βόρεια αμερική και κάποιες χώρες της ασίας.
Και ρωτάω εγώ τώρα.
Αγοράζεις ενα εργαλέιο 10-20-30-50-80 χιλιάρικα.
Θα βάλεις 100άρα επειδή έχεις ακούσει, νομίζεις, σου είπε ο μπαρμπα μήτσος ο μηχανικός κλπ οτι είναι καλύτερο ακόμα και αν ο κύλινδρος λειτουργεί πιο στεγνά και πιο θερμά και ακούγεται λίγο καλύτερα το εργαλείο σου στα ψηλα?
Γιατί μετρημένα, πιο γρήγορα ΔΕΝ πάει.
Αν πρέπει να μιλήσουμε για ενα καύσιμο που οντως κάνει τα μοτέρ να πιστολιάζουν, ας μιλήσουμε για Ε85/89/90 κλπ.
Αλλα εκεί τίθεται θέμα τρόμπας καυσίμου και knock sensor κινητήρα.
Προσωπικά καί απο τα λίγα που ξέρω, και απο την επαγγελματική μου εμπειρία, η 100άρα βενζίνη το μόνο καλό που έχει είναι το marketing.
Πολύ μεγάλος κατασκευαστής στην ευρώπη, δοκιμάζει όλες τις μοτοσυκλέτες με 92αρα βενζίνη γιατί:
''ο κινητήρας λειτουργεί στην ιδανική θερμοκρασία, έχει τα απαραίτητα καυσαέρια για να εκμεταλλεύεται το backpressure της εξάτμισης, παράγει ιδανική ροπή και διατηρεί τον κύλινδρο και τα έμβολα σε ιδανικούς κύκλους συστολής διαστολής στο πέρασμα του χρόνου επιτυγχάνοντας σημαντικά μεγαλύτερη διάρκεια ζωής''
Τα συμπεράσματα δικά σας και επιλογή για την καλή σας επίσης.
Προσωπικά κατέλληξα στην 95άρα γιατί τα μηχανάκια μου όλα δούλευαν πολύ πιο ομαλά απ ότι με 100άρα, και το ίδιο εφαρμόζω πλέον και στο αυτοκίνητό μου.
Φιλικά
Dis isn't ballroom dancing dis is racing no??? Si... Luca Cadalora Japan GP 1997
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Mήπως, χοντρικά και μπακαλίστικα, θέλουμε ένα γέμισμα στα 6 με 100άρα για να καθαρίζει λιγάκι το μοτέρ από κατάλοιπα, λόγω και της υψηλότερης θερμοκρασίας;
- panosduc
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2479
- Εγγραφή: Τετ 10 Αύγ 2011, 14:46
- Gender: Male
- Other: Toro
- Τοποθεσία: Ανω-Βουλα/Auckland-New Zealand
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Δεν ξερω εαν η κατοσταρα ειναι...πραγματικα κατοσταρα αλλα σε ςς 1000 κ 748 που εβαζα μια χαρα πηγαιναν.Το αντιθετο....οταν εβαλα επιλεκτικα την απλη τα μοτορια κ καλα δεν δουλευαν κ σερνοντουσαν.
SS Forever γατακια..
- papakias
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Παρ 10 Μαρ 2017, 19:08
- Gender: Male
- Bike: Monster 696
- Other: Daytona 675
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Πω το διαλυσαμε το ποστ του ανθρώπου.
Σου εύχομαι να την πάρεις την 959 και να την
χαρείς όσο δεν πάει. Πάντα ορθιος
Σου εύχομαι να την πάρεις την 959 και να την
χαρείς όσο δεν πάει. Πάντα ορθιος
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
^Είπαμε. Αν κοιτάς συντήρηση-κατανάλωση σε superbike δεν παίρνεις superbike. Πας για σκούτερ.
Κατα τ'άλλα, καλή αγορά!
Κατα τ'άλλα, καλή αγορά!
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Μπορώ να σου απαντήσω επειδή τα μετράω όλα.God is An Astronaut έγραψε:Αν και off-topic : Μεταξύ μας, έχει παρατηρήσει ποτέ κανείς διαφορά με 100αρα απο απόδοση ή/και κατανάλωση ? Με την δική μας 100άρα έτσι ?
Ακομα και με απλή 95άρα στο εξωτερικό διαφορά είδα (κυρίως στη κατανάλωση).100αρα εδω μεριά όμως...οχι
Με τις 100άρες που κυκλοφορούν τώρα εκτός από την παραπάνω αντικροτικότητα παίρνεις και παραπάνω θερμογόνο δύναμη γιατί ο αριθμός οκτανίου τους προέρχεται πλέον από καλύτερη απόσταξη και όχι από αντικροτικά πρόσθετα. Η διαφορά στην απόδοση και στην κατανάλωση δεν φαίνεται στην πόλη αλλά σε ταξίδια ή χρήση πίστας.
Συγκεκριμένα με το 749 μου στις Σέρρες καίω 11-11.5 λίτρα/100κμ με 95άρα και 8-8.5 με την 100άρα.
Σαφώς συμφέρει η 100άρα σε τέτοια περίπτωση γιατί έχω καλύτερες επιδόσεις και ουσιαστικά χαμηλότερο κόστος. Σε ταξίδι με 170+ η διαφορά είναι μικρότερη, 9λτ/100χλμ η απλή 8λτ/100χλμ η 100άρα.
Όλες οι 100άρες δεν είναι ίδιες. Μετά από χρόνια δοκιμών έχω διαπιστώσει ότι πιο αποδοτική είναι η ΕΚΟ 100άρα, 2η έρχεται η BP Ultimate, 3η η Shell VPower Racing.
Στας Ευρώπας ( )υπάρχει και βενζίνη 98 οκτανίων που για άγνωστο λόγο δεν την φέρνουν εδώ. Η επιλογές δηλαδη είναι 95, 98 και 100+
Στην Αμερική που ανέφερε φίλος συμφορουμίτης η μέτρηση γίνεται κατά MON και τα νούμερα διαφέρουν αλλά οι ποιότητες είναι αντιστοιχες. Στην Καλιφόρνια τις ονομάζουν Regular (από 87) Premium (89) και Performance (92 ΜON). Σε άλλες πολιτείες υπάρχουν βενζίνες με διαφορά 1 MON η μία από την άλλη.
Αντίστοιχες διαφορές σε επιδόσεις έχω μετρήσει και στα αυτοκινητα μου και σε άλλα μηχανάκια.
Feel lucky, punk?
- la veloce
- Member
- Δημοσιεύσεις: 146
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2015, 19:11
- Gender: Male
- Other: montesa 315
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Σωστός ... Να ξεστραβωνόμαστε και λιγάκι !!!
Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα μικρό καλάθι [color=#FF0000][/color]
- Christos
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2014, 01:42
- Gender: Male
- Bike: Monster 696
- Other: Monster 1200
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Ισχύει το έχω παρατηρήσει και εγώ... και αν η διαφορά στην απόδοση είναι μικρή(ειναι πιο ζωηρό το μηχανάκι)... στα παραπάνω χιλιόμετρα που βγάζει το ντεπόζιτο... δε τα λες και αμελητέα!! έχω δει από 10 έως και 20 παραπάνω χιλιόμετρα εκτός πόλης!!macnick έγραψε:
Όλες οι 100άρες δεν είναι ίδιες. Μετά από χρόνια δοκιμών έχω διαπιστώσει ότι πιο αποδοτική είναι η ΕΚΟ 100άρα, 2η έρχεται η BP Ultimate, 3η η Shell VPower Racing.
- spyroszx
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 19:58
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Οι κατοστάρες βενζίνες που ειναι σωστές,ειναι ότι καλύτερο για μηχανές υψηλής αποδόσεις και στο τομέα της απόδοσης και της οικονομίας και της μακροβιότητας. Εγω προσωπικά όσο καιρό έστρωνα το δικό μου,1098,σε επαρχιακό το πήγαινα μια πάνω,με την ροπή του,οποτε και διαπίστωσα ότι καίει πιο πολυ απο το μια κάτω και πιο πολλές στροφές.
Η 100αρα ειναι το πιο εύκολα νοθεύσιμο καύσιμο.
Η 100αρα ειναι το πιο εύκολα νοθεύσιμο καύσιμο.
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
- spyroszx
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 19:58
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
Δεν μπορώ να επεξεργαστώ το κείμενο μου,οποτε προσθέτω εδω,ότι στην Ελλάδα,όλες οι 100αρες ειναι ίδιες ειναι απο 99,8 οκτάνια εως100,4 και παράγονται στα 3 διυλιστήρια της Ελλάδας,Αγ.Θεωδοροι,Ασπρόπυργος,Θεσσαλονίκη. Στους Αγ.Θεωδορους παράγεται η πιο χαμηλή σε οκτάνια λόγω κέρδους ειναι ιδιοτικα
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: 959 panigale συντήρηση-καταναλωση
God is An Astronaut έγραψε:Αν και off-topic : Μεταξύ μας, έχει παρατηρήσει ποτέ κανείς διαφορά με 100αρα απο απόδοση ή/και κατανάλωση ? Με την δική μας 100άρα έτσι ?
Ακομα και με απλή 95άρα στο εξωτερικό διαφορά είδα (κυρίως στη κατανάλωση).100αρα εδω μεριά όμως...οχι
God, μιας και αναφερεις τη βενζινα, διαφορα στην καταναλωση δεν εχω κατσει να παρατηρήσω ουτε στην αποδοση
αλλα αυτο που μου κανει τρομερη εντύπωση στο μηχανακι μου ειναι οτι με 95αρα μiζαρω πολλες φορες για να βαλω μπρως, ζωριζεται, ξελιγωνεται....
ενω με πανω απο 95 οκτανια το μηχανακι περνει μπρoς σαν σπιρτο!!!!
Το εχω καρατσεκαρει αλλαζωντας παλι πισω σε 95 και παλι τουμπαλιν... δεν ξερω τι κανει το δικο σου
Το φενομενο το εχω δει χειμωνα καλοκαιρι, και μετα το σερβις με νεα μπουζι και πριν, η μπαταρια δεν ειναι και ολοκαινουρια.
α!!! το δικο μου μοτερ ειναι DS....
Την εξηγηση θα μας τη δωσει ο spyros
58