εδώ και έναν χρόνο στο ρελαντί δίνει 13,2 με 13,4 volt (καινουργιο εδεινε 13,6 σταθερα σε ολες της στροφες) τώρα τελευταία παρατήρησα ότι τα volt έπεφταν, απομόνωσα τον τελευταίο καιρό τον αισθητήρα ταχύτητας γιά να μπαίνει στο menu του βολτάμετρου εν κίνηση και να το βλέπω .
εχθές καθώς βγήκα εθνική πήγα μια βόλτα και έβλεπα τι μέτρηση 12,9 volt ένιωθα και λιγάκι ένα ανεπαίσθητο σαν κόμπιασμα αλλα ευχόμουν να είναι η ιδέα μου μόλις του τα χωνά έδειχνε και 12,5
στο γυρισμό πάνω στην εθνική μου έσβησε με κάπου 100+km/η και καθώς πήγαινα ρολαριστος χωρίς γκάζι για να σταματήσω δεξιά είδα το βολτάμετρο όσο έλεγε και πριν 12,9. αυτό ήταν, μετα βάραγα μίζα τίποτα γύρναγε και δεν έπαιρνε.
ήρθα σπίτι με ένα πολύμετρο στην δίοδο, απ τον ανορθωτή έδειχνε 6.09
σε όλα τα ζευγάρια + και του -
μετά κοίταξα και το καλώδιο απ τα πηνία 0.06 ohm
έχει καμια ιδέα κάποιος
γυρίζει μίζα αλλα δεν ανάβει
- bloodydiver
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 553
- Εγγραφή: Παρ 19 Φεβ 2010, 18:52
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: KTM 640
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: γυρίζει μίζα αλλα δεν ανάβει
Επειδή την είχα πατήσει κι εγώ προσφάτως κάνε τα εξής αφού έχεις πρωτίστως την μπαταρία φορτισμένη καλά και έχεις ελέγξει ότι η ασφάλεια ανορθωτή (40A) είναι ΟΚ (βασικό!):
- Ξεκούμπωσε την φίσα που συνδέει πηνία-ανορθωτή
- Ρύθμισε το πολύμετρο σου να μετράει εναλλασσόμενη τάση (AC Volt)
- Βάλε μπροστά το μηχανάκι και με το πολύμετρο μέτρα σε ζεύγη την τάση στα 3 pins της φίσας (από την πλευρά των πηνίων), δηλ. Pin1-Pin2, Pin1-Pin3, Pin2-Pin3
- με σταθερό γκάζι στις 2000σαλ θα πρέπει η τάση σε κάθε συνδυασμό ζεύγους να είναι 27V +- 10V. Αν σου δείχνει πολύ χαμηλότερα εως 0V, τότε έχεις θέμα με τα πηνία.
Αν από εκεί είσαι εντάξει, ξανακουμπώνεις την φίσα και μετράς την έξοδο του ανορθωτή προς μπαταρία (DC Volt) όπως έχεις ήδη κάνει. Αυτό πάλι θα πρέπει να σου βγάζει στο ρελαντί ~13.5V ή ~14.5V στις 3000σαλ. Αν είναι πιο χαμηλά π.χ. 12V και κάτω τότε το πρόβλημά σου είναι ο ανορθωτής και που όπως τα λες μάλλον κάτι τέτοιο θα είναι.
Τονίζω και πάλι ότι η μπαταρία θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και σωστά φορτισμένη.
Στην δικιά μου περίπτωση ήταν συνδυασμός καμμένης ασφάλειας ανορθωτή, με προβληματικό ανορθωτή ο οποίος δούλευε ON/OFF - μάλλον ήταν στα τελευταία του...
Προσοχή: όταν θα ξεκουμπώνεις/κουμπώνεις φίσες το μηχανάκι θα είναι ΠΑΝΤΑ σβηστό (θέση OFF)!!!
- Ξεκούμπωσε την φίσα που συνδέει πηνία-ανορθωτή
- Ρύθμισε το πολύμετρο σου να μετράει εναλλασσόμενη τάση (AC Volt)
- Βάλε μπροστά το μηχανάκι και με το πολύμετρο μέτρα σε ζεύγη την τάση στα 3 pins της φίσας (από την πλευρά των πηνίων), δηλ. Pin1-Pin2, Pin1-Pin3, Pin2-Pin3
- με σταθερό γκάζι στις 2000σαλ θα πρέπει η τάση σε κάθε συνδυασμό ζεύγους να είναι 27V +- 10V. Αν σου δείχνει πολύ χαμηλότερα εως 0V, τότε έχεις θέμα με τα πηνία.
Αν από εκεί είσαι εντάξει, ξανακουμπώνεις την φίσα και μετράς την έξοδο του ανορθωτή προς μπαταρία (DC Volt) όπως έχεις ήδη κάνει. Αυτό πάλι θα πρέπει να σου βγάζει στο ρελαντί ~13.5V ή ~14.5V στις 3000σαλ. Αν είναι πιο χαμηλά π.χ. 12V και κάτω τότε το πρόβλημά σου είναι ο ανορθωτής και που όπως τα λες μάλλον κάτι τέτοιο θα είναι.
Τονίζω και πάλι ότι η μπαταρία θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και σωστά φορτισμένη.
Στην δικιά μου περίπτωση ήταν συνδυασμός καμμένης ασφάλειας ανορθωτή, με προβληματικό ανορθωτή ο οποίος δούλευε ON/OFF - μάλλον ήταν στα τελευταία του...
Προσοχή: όταν θα ξεκουμπώνεις/κουμπώνεις φίσες το μηχανάκι θα είναι ΠΑΝΤΑ σβηστό (θέση OFF)!!!
Reduce to the Max
- bloodydiver
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 553
- Εγγραφή: Παρ 19 Φεβ 2010, 18:52
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: KTM 640
Re: γυρίζει μίζα αλλα δεν ανάβει
thanks (αυτό με τις φύσες που πρέπει να είναι κουμπωμένες το έχω ακούσει μπορεί να κάψει κάτι)
εμενα όμως δεν παίρνει μπροστά πια μονο γυρίζει η μίζα μέχρι τις 500 - 700 στροφές και δεν μπορεί να πάρει
ασφάλειες ελεγξα όλες και
του ανορθωτή είναι η μεγάλη η 30 αμπέρι κάτω από τι σέλα αυτήν λες
εμενα όμως δεν παίρνει μπροστά πια μονο γυρίζει η μίζα μέχρι τις 500 - 700 στροφές και δεν μπορεί να πάρει
ασφάλειες ελεγξα όλες και
του ανορθωτή είναι η μεγάλη η 30 αμπέρι κάτω από τι σέλα αυτήν λες
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: γυρίζει μίζα αλλα δεν ανάβει
Στο δικό μου η ασφάλεια είναι πίσω από την βάση της μπαταρίας και είναι 40Α - δεν είναι μαζί με τις υπόλοιπες.
Αν δεις ότι όλα αυτά είναι ΟΚ, τότε θα πρέπει να τσεκάρεις:
- την 20Α ασφάλεια της αντλίας βενζίνης, σωμάτων ψεκασμού και πολλαπλασιαστών
- αν και αυτή είναι ΟΚ τότε θα πρέπει να ελέγξεις ότι τα παραπάνω μέρη είναι πλήρως λειτουργικά.
Ο πιο σίγουρος τρόπος για να τα ελέγξεις είναι να κουμπώσεις στο μηχανάκι το DDS (Ducati Diagnosis System), εργαλείο που έχουν όμως μόνο τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία με την παρελκόμενη καλωδίωση - με αυτό μπορεί ο μηχανικός να ελέγξει μεταξύ άλλων μέχρι και την πίεση της αντλίας.
Με ένα διαγνωστικό (και την ανάλογη καλωδίωση του) όπως το GuzziDiag μπορείς να τσεκάρεις αν κάποιο από τα παραπάνω σου εμφανίζει σφάλμα και απλά να ξέρεις προς τα που να κινηθείς.
Αν δεις ότι όλα αυτά είναι ΟΚ, τότε θα πρέπει να τσεκάρεις:
- την 20Α ασφάλεια της αντλίας βενζίνης, σωμάτων ψεκασμού και πολλαπλασιαστών
- αν και αυτή είναι ΟΚ τότε θα πρέπει να ελέγξεις ότι τα παραπάνω μέρη είναι πλήρως λειτουργικά.
Ο πιο σίγουρος τρόπος για να τα ελέγξεις είναι να κουμπώσεις στο μηχανάκι το DDS (Ducati Diagnosis System), εργαλείο που έχουν όμως μόνο τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία με την παρελκόμενη καλωδίωση - με αυτό μπορεί ο μηχανικός να ελέγξει μεταξύ άλλων μέχρι και την πίεση της αντλίας.
Με ένα διαγνωστικό (και την ανάλογη καλωδίωση του) όπως το GuzziDiag μπορείς να τσεκάρεις αν κάποιο από τα παραπάνω σου εμφανίζει σφάλμα και απλά να ξέρεις προς τα που να κινηθείς.
Reduce to the Max
- kokkinos1
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2307
- Εγγραφή: Σάβ 19 Απρ 2008, 00:43
- Gender: Male
- Other: Elephant 750
- Τοποθεσία: Αργος
Re: γυρίζει μίζα αλλα δεν ανάβει
Σιγουρέψου σε έναν ηλεκτρολόγο, ότι είναι καλή η μπαταρία σου και σωστά φορτισμένη, μετά προσπάθησε να βάλεις εμπρός την μοτο εάν πάρει κάνε τις μετρήσεις που σου είπε ο άπο πάνω ,εάν δεν πάρει ξαναμιλάμε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kokkinos1 την Τρί 04 Ιούλ 2017, 18:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
http://cagivista.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- bloodydiver
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 553
- Εγγραφή: Παρ 19 Φεβ 2010, 18:52
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: KTM 640
Re: γυρίζει μίζα αλλα δεν ανάβει
thanks (Y)
οκ
θα την φωρτοσω σημερα
οκ
θα την φωρτοσω σημερα
- bloodydiver
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 553
- Εγγραφή: Παρ 19 Φεβ 2010, 18:52
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: KTM 640
Re: γυρίζει μίζα αλλα δεν ανάβει
ένταξη το έφτιαξα είχε φυγή το φιλτρακι τις βενζίνης απ τη τρομπα..
ο μάστορας δεν το έσφιξε καλά όταν το αλλάξαμε.
ποιος ήταν ο μάστορας PM μονο!
ο μάστορας δεν το έσφιξε καλά όταν το αλλάξαμε.
ποιος ήταν ο μάστορας PM μονο!
αντε γεια! γλυτωσασε PM έγραψε:εγω ημουνα ο μαστορας που αλλαξε το φιλτρακι την τελευτεα φορα