Νέος Μέλος (+απορίες)
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Νέος Μέλος (+απορίες)
Καλησπερα σας, λεγομαι Θεοδοσης και μετα απο ενα διλλημα που ειχα με την αγορα της επομενης μοτοσυκλετας μου (καινουργιο Tracer ή μεταχειρισμενο Multi 1200) μπαινω εδω για να μαθω οσα περισσοτερα μπορω για το Ντουκι.
Κατελληξα λοιπον να προβω με το νεο ετος στην αγορα ενος μεταχειρισμενου Multistrada 1200(S)?. Θα ηθελα να μου πειτε αν αξιζει η αγορα ενος >2013 μοντελου σε σχεση με τα 2010 - 2012 και η μεγαλη μου απορια ειναι για το "S".
Για τα προηγουμενα μοντελα (2010-2012) υπαρχουν καποια θεματα που θα πρεπει να κοιταξω συγκεκριμενα πχ ανακλησεις, καποιος κατι ειχε γραψει για την ψυξη του πισω κυλινδρου; Σιγουρα θα το παω σε εξουσιοδοτημενο Ducati συνεργειο για να δουμε οτι μπορουμε απλα και εγω θελω να ξερω τις "αρρωστιες" του καθε μοντελου.
Επισης ποιες οι διαφορες στο 2010-2012 απλου Multi με του S; Η αναρτηση μονο; Αξιζει η αγορα ενος S σε σχεση με ενα απλο;
Ευχαριστω εκ των προτερων και αυτα προς το παρων!
Κατελληξα λοιπον να προβω με το νεο ετος στην αγορα ενος μεταχειρισμενου Multistrada 1200(S)?. Θα ηθελα να μου πειτε αν αξιζει η αγορα ενος >2013 μοντελου σε σχεση με τα 2010 - 2012 και η μεγαλη μου απορια ειναι για το "S".
Για τα προηγουμενα μοντελα (2010-2012) υπαρχουν καποια θεματα που θα πρεπει να κοιταξω συγκεκριμενα πχ ανακλησεις, καποιος κατι ειχε γραψει για την ψυξη του πισω κυλινδρου; Σιγουρα θα το παω σε εξουσιοδοτημενο Ducati συνεργειο για να δουμε οτι μπορουμε απλα και εγω θελω να ξερω τις "αρρωστιες" του καθε μοντελου.
Επισης ποιες οι διαφορες στο 2010-2012 απλου Multi με του S; Η αναρτηση μονο; Αξιζει η αγορα ενος S σε σχεση με ενα απλο;
Ευχαριστω εκ των προτερων και αυτα προς το παρων!
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 684
- Εγγραφή: Κυρ 21 Απρ 2013, 21:32
- Gender: Male
- Bike: 748SP
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Καλως ηρθες λοιπον, σε multistrada 950 καινουργιο θα σου ελεγα εγω!!!
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Το οδηγησα και με χαλασε λιγο το 2κυλινδρο. Μου θυμησε το tdm και το vstrom. Ηθελα κατι σε πολυκυλινδρο γι αυτο και κοιτουσα και το Yamaha Tracer 900.
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Καλωσόρισες.
Όλα τα Ducati μέχρι σήμερα είναι 2κύλινδρα, εκτός από 2εξαιρέσεις.
Το S έχει ohlins αναρτήσεις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενενες.
Επίσης, σαφώς να προτιμήσεις το multistrada.
Είναι άτοπη ερώτηση να συζητάς μεταξύ ενός exotic δικυκλου και ενός 2κυκλου της σειράς πλην τίμιο.
Όλα τα Ducati μέχρι σήμερα είναι 2κύλινδρα, εκτός από 2εξαιρέσεις.
Το S έχει ohlins αναρτήσεις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενενες.
Επίσης, σαφώς να προτιμήσεις το multistrada.
Είναι άτοπη ερώτηση να συζητάς μεταξύ ενός exotic δικυκλου και ενός 2κυκλου της σειράς πλην τίμιο.
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Αξιζουν δηλαδη τα 2+ χιλιαρικα (€) που κανει το S σε σχεση με το απλο? Η ειναι ας το πουμε "αυστηρα" για ταξιδιαρηδες;
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Επισης μια αλλη ερωτηση μιας που το ειδα και αυτο σαν θεμα εδω. Υπαρχει θεμα με το 1200 μετα τα 180 - 200 με τρεμουλο (κοσκινησμα) στο τιμονι πχ? Μιλαμε για νορμαλ κιλα αναβατη 70 με 85.
- olospaei
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 17:18
- Gender: Male
- Other: Ελένη
- Τοποθεσία: ΚολωYES
- Επικοινωνία:
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Αρχικά καλώς ήρθες
Εν συνεχεία ναι μεν ίδια κατηγορία τα δυο μηχανάκια που παραθέτεις αλλα η μέρα με την νύχτα στην πραγματικότητα.
Το ένα όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, τίμιο αλλα ''μουλάρι''.
Μουλάρι σε περίπτωση που δεν το έχεις ξανα ακούσει είναι το εργαλείο για όλες τις δουλειές.
Το tracer κάνει για καθημερινη χρήση, πηγαινε-έλα δουλειά, άνετα, ευχάριστα, δεν θα σε κουράσει στην κίνηση της πόλης, δεν θα πιεί και πάρα πολλή βενζίνη.
Θα σε πάει σβέλτη βόλτα, θα στρίψει θα φρενάρει και στο τέλος της δουλειάς το καλοκαίρι θα σε πάει και ταξίδι.
Το multi τα έχεi όλα ανεβασμένα στο 11! που λένε.
Στρίβει παραδειγματικά όχι μόνο για την κατηγορία αλλα δίνει το παράδειγμα και σε άλλες κατηγορίες.
Φρενάρει όλο την πλανήτη κάτω απ τις ρόδες του και Πάει μπάλα γιατι ο κινητηρας είναι κτήνος.
Στην κίνηση θα σε ψήσει λίγο παραπάνω απο όσο μπορεί να αντέχεις
Τα πολλά χλμ αν το χρησιμοποιείς καθημερινά θα μειώσουν τα διαστήματα συντήρησης, και η συντήρηση δεν είναι και η φθηνότερη. ΕΙΔΙΚΑ όταν μιλήσουμε για ιμάντες.
Αν το θές για την απόλαυση της εμπειρίας της μοτοσυκλέτας τότε το multi είναι μονόδρομος.
Αν το θές για μουλάρι, θα σου κοστίσει και ΙΣΩΣ και να σε κουράσει σε κάποιες καταστάσεις.
Έχω βολτάρει και τα δύο και τα έχω αγαπήσει για διαφορετικά πράγματα ξεχωριστά. Το θέμα είναι τί ζητάς εσύ.
Στην τελική βέβαια αν το γουστάρεις πραγματικά δεν θα σε απασχολήσει ούτε λίγη θερμοκρασία παραπάνω ούτε τίποτα.
Ελπίζω να βοήθησα και εγώ κατιτίς
ΥΓ: Διαβάζω κατα καιρούς για κοσκινίσματα και τρέμουλα πάνω απο μια Χ πολύ μεγάλη ταχύτητα.
Ρε μάγκες είναι touring κατηγορία και όχι supersport.
ΝΑΙ τα πιάνει τα 200+++ αλλα αν θές να πάς τόσο τσιμπάς άλλη κατηγορία.
Τι περιμένετε απο ένα ΟΡΘΙΟ μηχανάκι σε αυτές τις ταχύτητες??
Είναι σαν να μας χαλάει το D16 που έχει σκληρή σέλα.......
Εν συνεχεία ναι μεν ίδια κατηγορία τα δυο μηχανάκια που παραθέτεις αλλα η μέρα με την νύχτα στην πραγματικότητα.
Το ένα όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, τίμιο αλλα ''μουλάρι''.
Μουλάρι σε περίπτωση που δεν το έχεις ξανα ακούσει είναι το εργαλείο για όλες τις δουλειές.
Το tracer κάνει για καθημερινη χρήση, πηγαινε-έλα δουλειά, άνετα, ευχάριστα, δεν θα σε κουράσει στην κίνηση της πόλης, δεν θα πιεί και πάρα πολλή βενζίνη.
Θα σε πάει σβέλτη βόλτα, θα στρίψει θα φρενάρει και στο τέλος της δουλειάς το καλοκαίρι θα σε πάει και ταξίδι.
Το multi τα έχεi όλα ανεβασμένα στο 11! που λένε.
Στρίβει παραδειγματικά όχι μόνο για την κατηγορία αλλα δίνει το παράδειγμα και σε άλλες κατηγορίες.
Φρενάρει όλο την πλανήτη κάτω απ τις ρόδες του και Πάει μπάλα γιατι ο κινητηρας είναι κτήνος.
Στην κίνηση θα σε ψήσει λίγο παραπάνω απο όσο μπορεί να αντέχεις
Τα πολλά χλμ αν το χρησιμοποιείς καθημερινά θα μειώσουν τα διαστήματα συντήρησης, και η συντήρηση δεν είναι και η φθηνότερη. ΕΙΔΙΚΑ όταν μιλήσουμε για ιμάντες.
Αν το θές για την απόλαυση της εμπειρίας της μοτοσυκλέτας τότε το multi είναι μονόδρομος.
Αν το θές για μουλάρι, θα σου κοστίσει και ΙΣΩΣ και να σε κουράσει σε κάποιες καταστάσεις.
Έχω βολτάρει και τα δύο και τα έχω αγαπήσει για διαφορετικά πράγματα ξεχωριστά. Το θέμα είναι τί ζητάς εσύ.
Στην τελική βέβαια αν το γουστάρεις πραγματικά δεν θα σε απασχολήσει ούτε λίγη θερμοκρασία παραπάνω ούτε τίποτα.
Ελπίζω να βοήθησα και εγώ κατιτίς
ΥΓ: Διαβάζω κατα καιρούς για κοσκινίσματα και τρέμουλα πάνω απο μια Χ πολύ μεγάλη ταχύτητα.
Ρε μάγκες είναι touring κατηγορία και όχι supersport.
ΝΑΙ τα πιάνει τα 200+++ αλλα αν θές να πάς τόσο τσιμπάς άλλη κατηγορία.
Τι περιμένετε απο ένα ΟΡΘΙΟ μηχανάκι σε αυτές τις ταχύτητες??
Είναι σαν να μας χαλάει το D16 που έχει σκληρή σέλα.......
Dis isn't ballroom dancing dis is racing no??? Si... Luca Cadalora Japan GP 1997
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
- LAVEY
- Member
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
- Gender: Male
- Bike: 749R
- Τοποθεσία: Somewhere in Time
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Γνώμη μου ψάξε σε 13-14 μοντέλα για μουλτι 1200 η s .τα περισσότερα θέματα έχουν επιλυθεί! Τα κοσκινισματα εμφανίζονται υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Μην σε ανησυχεί αυτό. Το μηχανάκι δεν κοσκινίζει απτην μάνα του επειδή είναι τουριν. Παει τρένο μέχρι 255 χλμ σταθερά ! Διάβασε το ποςτ απο την αρχή για τα κοσκινισματα κ θα καταλάβεις. Και φυσικά σε μεταχειρο θα κανεις καλό τσεκάρισμα στα πάντα ! Άντε και καλή αγορά !
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Life is short...Ride Hard
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Για 13-14 ξεφευγουμε στο οικονομικο και δεν παιζει να φτασω εκει δυστυχως.
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
#comeback
Ερωτηση προς τους κατοχους... Στο μεγαλο σερβις (24,000χλμ) ειναι αληθεια οτι μπορει το συνεργειο να δει αν υπαρχει ζημια στις κεφαλες? Αυτο γιατι ρωταω... Ειναι διαφορα MTS που τα πουλανε μετα το μεγαλο σερβις και αναρωτιεμαι εγω - γιατι να κανεις 400€ περιπου σερβις για να το δωσεις? Μηπως παιζει κατι το οποιο δεν θα μαθουμε ποτε?
Ερωτηση προς τους κατοχους... Στο μεγαλο σερβις (24,000χλμ) ειναι αληθεια οτι μπορει το συνεργειο να δει αν υπαρχει ζημια στις κεφαλες? Αυτο γιατι ρωταω... Ειναι διαφορα MTS που τα πουλανε μετα το μεγαλο σερβις και αναρωτιεμαι εγω - γιατι να κανεις 400€ περιπου σερβις για να το δωσεις? Μηπως παιζει κατι το οποιο δεν θα μαθουμε ποτε?
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Δηλαδη οσα εψαξες πωλουνται μετα το μεγαλο σερβις των 24.000?ninja έγραψε:#comeback
Ερωτηση προς τους κατοχους... Στο μεγαλο σερβις (24,000χλμ) ειναι αληθεια οτι μπορει το συνεργειο να δει αν υπαρχει ζημια στις κεφαλες? Αυτο γιατι ρωταω... Ειναι διαφορα MTS που τα πουλανε μετα το μεγαλο σερβις και αναρωτιεμαι εγω - γιατι να κανεις 400€ περιπου σερβις για να το δωσεις? Μηπως παιζει κατι το οποιο δεν θα μαθουμε ποτε?
Τι να παιζει δηλαδη?,δεν εχεις να κανεις με την CIA μοτοσυκλετα μεταχειρισμενη αγοραζεις που εαν εχει κανει το μεγαλο σερβις η γενικα σωστη συντηρηση ισα ισα που σε βολευει τα υπολοιπα ειναι θεμα τυχης.
Κανε ενα κοπο στην ενοτητα με τα multistrada και διαβασε προσεκτικα το συγκεκριμενο θεμα εχει γραφτει και ξαναγραφτει αρκετες φορες.
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Διαβαζα εχθες μεχρι την 33η σελιδα και υπαρχει και ενα τοπικ μονο για το ραγισμα της κεφαλης και τι γινεται. Και σε ενα παλικαρι μετα το μεγαλο σερβις ανακαλυφθηκε οτι υπηρχε προβλημα και συγκεκριμενα πηγαινε εγγυηση μονο η μια απο της 2 (Κεφαλες).
Θελω να πω, 2 μηχανακια πχ που κοιταω εγω στο car (ενα απλο και ενα S) που εχουν κανει μολις το μεγαλο σερβις δε ειναι καθολου "υποπτο" αν μπορει να ειπωθει ετσι?
Θελω να πω, 2 μηχανακια πχ που κοιταω εγω στο car (ενα απλο και ενα S) που εχουν κανει μολις το μεγαλο σερβις δε ειναι καθολου "υποπτο" αν μπορει να ειπωθει ετσι?
- teo2807
- Member
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Σάβ 10 Σεπ 2016, 17:49
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Περιστέρι
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Καλημέρα φίλε.
Τίποτα δεν ειναι προδιαγεγραμμενο ότι θα συμβεί σε όλα τα μηχανάκια.
Το δικό μου είναι μοντέλο 2011 έχει κάνει 18,800 χιλιόμετρα και ελέγχθηκε πριν από 500 χιλιόμετρα απο εξουσιοδοτημένο και όλα καλα.
Ούτε ραγισμένες κεφαλές , ούτε τίποτα άλλο.
Από ότι έχω ακούσει, η αντιπροσωπεία καλύπτει όλα αυτά τα θέματα με τις κεφαλές.
Τίποτα δεν ειναι προδιαγεγραμμενο ότι θα συμβεί σε όλα τα μηχανάκια.
Το δικό μου είναι μοντέλο 2011 έχει κάνει 18,800 χιλιόμετρα και ελέγχθηκε πριν από 500 χιλιόμετρα απο εξουσιοδοτημένο και όλα καλα.
Ούτε ραγισμένες κεφαλές , ούτε τίποτα άλλο.
Από ότι έχω ακούσει, η αντιπροσωπεία καλύπτει όλα αυτά τα θέματα με τις κεφαλές.
I am a cowboy, on a steel horse i ride,
i am wanted, dead or alive
i am wanted, dead or alive
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Καλυπτει "φανταζομαι" σε αυτους που το εχουν παρει απο καινουργιο και εχει ληξει η εγγυηση. Τωρα αν ειναι 2ο χερι υπαρχει περιπτωση παλι απο good will να σε βοηθησουν σε κατι τετοιο?
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Ευτυχως για το συγκεκριμενο θεμα η αντιπροσωπεια εχει δειξει μεγαλη ανοχη.
Προχωρα το αν το γουσταρεις..
Προχωρα το αν το γουσταρεις..
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- teo2807
- Member
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Σάβ 10 Σεπ 2016, 17:49
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Περιστέρι
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Raf έγραψε:Ευτυχως για το συγκεκριμενο θεμα η αντιπροσωπεια εχει δειξει μεγαλη ανοχη.
Προχωρα το αν το γουσταρεις..
I am a cowboy, on a steel horse i ride,
i am wanted, dead or alive
i am wanted, dead or alive
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Θα το προχωρησω σε ντουκι.
Μια τελευταια ερωτηση: Ηταν και ειναι ΟΛΑ τα MTS 1200 keyless?
Μια τελευταια ερωτηση: Ηταν και ειναι ΟΛΑ τα MTS 1200 keyless?
- multi89
- Member
- Δημοσιεύσεις: 350
- Εγγραφή: Κυρ 08 Σεπ 2013, 22:26
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
- Other: Sym gts 300
- Τοποθεσία: Ηράκλειο/Αθήνα
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Όλα είναι keyless και αν έχει ραγίσει η κεφάλι ο μηχανικός θα το καταλάβει από την στάθμη του ψυκτικού που θα έχει ελαττωθεί επικίνδυνα και τον τυχόν άσπρο καπνό που θα βγάζει το μηχανάκι στο ξεκίνημα! Ότι και να πάθει που δε δικαιολογείται, αν έχει σέρβις στην ώρα του σε εξουσιοδοτημένο θα στο καλύψουν κατά πας πιθανότητα! Προχωρά σε αγορά άφοβα αφού σου δώσει το οκ σωστός ντουκατομαστορας!
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Σάβ 08 Ιούλ 2017, 23:29
- Gender: Male
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
olospaei έγραψε:Αρχικά καλώς ήρθες
Εν συνεχεία ναι μεν ίδια κατηγορία τα δυο μηχανάκια που παραθέτεις αλλα η μέρα με την νύχτα στην πραγματικότητα.
Το ένα όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, τίμιο αλλα ''μουλάρι''.
Μουλάρι σε περίπτωση που δεν το έχεις ξανα ακούσει είναι το εργαλείο για όλες τις δουλειές.
Το tracer κάνει για καθημερινη χρήση, πηγαινε-έλα δουλειά, άνετα, ευχάριστα, δεν θα σε κουράσει στην κίνηση της πόλης, δεν θα πιεί και πάρα πολλή βενζίνη.
Θα σε πάει σβέλτη βόλτα, θα στρίψει θα φρενάρει και στο τέλος της δουλειάς το καλοκαίρι θα σε πάει και ταξίδι.
Το multi τα έχεi όλα ανεβασμένα στο 11! που λένε.
Στρίβει παραδειγματικά όχι μόνο για την κατηγορία αλλα δίνει το παράδειγμα και σε άλλες κατηγορίες.
Φρενάρει όλο την πλανήτη κάτω απ τις ρόδες του και Πάει μπάλα γιατι ο κινητηρας είναι κτήνος.
Στην κίνηση θα σε ψήσει λίγο παραπάνω απο όσο μπορεί να αντέχεις
Τα πολλά χλμ αν το χρησιμοποιείς καθημερινά θα μειώσουν τα διαστήματα συντήρησης, και η συντήρηση δεν είναι και η φθηνότερη. ΕΙΔΙΚΑ όταν μιλήσουμε για ιμάντες.
Αν το θές για την απόλαυση της εμπειρίας της μοτοσυκλέτας τότε το multi είναι μονόδρομος.
Αν το θές για μουλάρι, θα σου κοστίσει και ΙΣΩΣ και να σε κουράσει σε κάποιες καταστάσεις.
Έχω βολτάρει και τα δύο και τα έχω αγαπήσει για διαφορετικά πράγματα ξεχωριστά. Το θέμα είναι τί ζητάς εσύ.
Στην τελική βέβαια αν το γουστάρεις πραγματικά δεν θα σε απασχολήσει ούτε λίγη θερμοκρασία παραπάνω ούτε τίποτα.
Ελπίζω να βοήθησα και εγώ κατιτίς
ΥΓ: Διαβάζω κατα καιρούς για κοσκινίσματα και τρέμουλα πάνω απο μια Χ πολύ μεγάλη ταχύτητα.
Ρε μάγκες είναι touring κατηγορία και όχι supersport.
ΝΑΙ τα πιάνει τα 200+++ αλλα αν θές να πάς τόσο τσιμπάς άλλη κατηγορία.
Τι περιμένετε απο ένα ΟΡΘΙΟ μηχανάκι σε αυτές τις ταχύτητες??
Είναι σαν να μας χαλάει το D16 που έχει σκληρή σέλα.......
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Από χθες νέος Ducatisti member.
Μαύρο MTS1200S του '11 (και ο θεός βοηθός)
Από βδομάδα θα έχουμε κάποιες καλύτερες εντυπώσεις. Ακόμα μου φαίνεται "περίεργο" ειδικά με τα άπειρα ηλεκτρονικά που έχει.
Μαύρο MTS1200S του '11 (και ο θεός βοηθός)
Από βδομάδα θα έχουμε κάποιες καλύτερες εντυπώσεις. Ακόμα μου φαίνεται "περίεργο" ειδικά με τα άπειρα ηλεκτρονικά που έχει.
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Αδερφέ άμα το πήρες με την αμφιβολία μπας και σου σπάσει δεν θα το ευχαριστήθείς το εργαλείο.Αδειασε το κεφάλι σου από τα αν και τα μήπως και γράφε χιλιόμετρα.Οπως και να χει καλοτάξιδο και πάντα όρθιο το εργαλείο.ninja έγραψε:Από χθες νέος Ducatisti member.
Μαύρο MTS1200S του '11 (και ο θεός βοηθός)
Από βδομάδα θα έχουμε κάποιες καλύτερες εντυπώσεις. Ακόμα μου φαίνεται "περίεργο" ειδικά με τα άπειρα ηλεκτρονικά που έχει.
- hyperbiou
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1184
- Εγγραφή: Πέμ 28 Ιαν 2010, 00:46
- Other: modenas 125
- Τοποθεσία: Πατρα
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Καλοτάξιδο!!!!
και βγαλτου το μεδούλι τότε δεν πρόκειται να πάθει τίποτα !!!
και βγαλτου το μεδούλι τότε δεν πρόκειται να πάθει τίποτα !!!
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Νέος Μέλος (+απορίες)
Υπαρχει καποιο τοπικ για συνεργεια και τι προτεινουν οι περισσοτεροι?