MTS 1000ds
- souits
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2017, 22:32
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
MTS 1000ds
Καλημέρα!
Ήρθε και η δικιά μου στιγμή να καβαλήσω πραγματική μηχανή(τωρινός κάτοχος σκούτερ).
Ανάμεσα σε διάφορα μοντέλα που έψαξα (tdm 900,fazer 600, bandti 650 κ.α.), αποφάσισα ότι θέλω να χαμογελάω όταν καβαλάω την μελλοντική μηχανή που θα πάρω.Για αυτό και αποφάσισα να στραφώ προς το Multistrada(για λόγους που δεν χρειάζεται να αναλύσω στο φόρουμ αυτό ). Βλέποντας πως οι τιμές για 620 και 1000 είναι πάνω κάτω ίδιες, το 1000 μου φάνηκε καλύτερη ιδέα.
Έπεσε ψαχτήρι για "παιδικές ασθένεις", σερβις, πιθανές βλάβες, στο παρόν φόρουμ αλλά και του εξωτερικού. Γενικά έχω διαβάσει τα καλύτερα για το συγκεκριμένο μοντέλο. Είμαι έτοιμος να αγοράσω αύριο κιόλας ένα του '05 με 24κ χλμ, προσεγμένο και με εξτραδάκια.
Χθές πήγα να πάρω ένα φίλο μου από τον μηχανικό που άφησε το δικό του μηχανάκι για σέρβις και ανέφερα στον μηχανικό την επικείμενη αγορά μου...Ήταν η πρώτη φορά που άκουσα ότι ραγίζει κεφαλάρι του συγκεκριμένου μοντέλου...Μ'αυτά δεν παίζουμε σκέφτηκα και ξανάρχισα το ψάξιμο λοιπόν από χθες για την συγκεκριμένη βλάβη και δεν βρήκα πάλι τίποτα...Το μόνο κοντινό που διάβασα ήταν Valve guide issue. Το οποίο έχει ως σύμπτωμα να στάζει λάδι (κάτι που θα κοιτούσα έτσι κι αλλιώς) και λύνεται εύκολα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
Ήρθε και η δικιά μου στιγμή να καβαλήσω πραγματική μηχανή(τωρινός κάτοχος σκούτερ).
Ανάμεσα σε διάφορα μοντέλα που έψαξα (tdm 900,fazer 600, bandti 650 κ.α.), αποφάσισα ότι θέλω να χαμογελάω όταν καβαλάω την μελλοντική μηχανή που θα πάρω.Για αυτό και αποφάσισα να στραφώ προς το Multistrada(για λόγους που δεν χρειάζεται να αναλύσω στο φόρουμ αυτό ). Βλέποντας πως οι τιμές για 620 και 1000 είναι πάνω κάτω ίδιες, το 1000 μου φάνηκε καλύτερη ιδέα.
Έπεσε ψαχτήρι για "παιδικές ασθένεις", σερβις, πιθανές βλάβες, στο παρόν φόρουμ αλλά και του εξωτερικού. Γενικά έχω διαβάσει τα καλύτερα για το συγκεκριμένο μοντέλο. Είμαι έτοιμος να αγοράσω αύριο κιόλας ένα του '05 με 24κ χλμ, προσεγμένο και με εξτραδάκια.
Χθές πήγα να πάρω ένα φίλο μου από τον μηχανικό που άφησε το δικό του μηχανάκι για σέρβις και ανέφερα στον μηχανικό την επικείμενη αγορά μου...Ήταν η πρώτη φορά που άκουσα ότι ραγίζει κεφαλάρι του συγκεκριμένου μοντέλου...Μ'αυτά δεν παίζουμε σκέφτηκα και ξανάρχισα το ψάξιμο λοιπόν από χθες για την συγκεκριμένη βλάβη και δεν βρήκα πάλι τίποτα...Το μόνο κοντινό που διάβασα ήταν Valve guide issue. Το οποίο έχει ως σύμπτωμα να στάζει λάδι (κάτι που θα κοιτούσα έτσι κι αλλιώς) και λύνεται εύκολα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: MTS 1000ds
Τα 1200 1της γενιάς ραγιζαν
Τα αεροψυκτα είναι αλεξισφαιρα
Τα αεροψυκτα είναι αλεξισφαιρα
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- olospaei
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 17:18
- Gender: Male
- Other: Ελένη
- Τοποθεσία: ΚολωYES
- Επικοινωνία:
Re: MTS 1000ds
Πρωην κατοχος 1000ds 2004 και τωρινος κατοχος fazer600 (για διαφορους λογους ΔΥΣΤΥΧΩΣ).
Καμια συγκριση μεταξυ τους.
Πραγματικα αλεξισφαιρο μηχανακι.
Δεν το ονομα μου. Ολα τα προηγουμενα με πουλησαν. Το ds ΠΟΤΕ!!!!
Κανει τα παντα και αν το αντεχει η τσεπη σου το χρησιμοποιεις και σαν μουλαρι καθημερινα οπως εκανα και εγω!!!
ΥΓ. Αν σε αυτό που βρήκες δουλεύει κανονικά η ένδειξη βενζίνης ΨΑΞΤΟ!!
Σε κανένα ds δεν λειτουργεί σωστά η ένδειξη βενζίνης. Είναι ίσως ενα hint οτι δεν έχει γίνει καποια επέμβαση στο σύστημα καυσίμου (τεποζιτο, τρομπα, αισθητηρας, κλπ), και το μοιραζόμαστε δωρεάν μαζί σου για να σε πείσουμε να γίνει μέλος της παρέας, να είστε περισσότεροι όταν με κράζετε για το μηχανάκι που καβαλάω
Νίκο ακούς?!?!?! Χρωστάω κέρασμα σουβλάκια. Δέν το έχω ξεχάσει
Καμια συγκριση μεταξυ τους.
Πραγματικα αλεξισφαιρο μηχανακι.
Δεν το ονομα μου. Ολα τα προηγουμενα με πουλησαν. Το ds ΠΟΤΕ!!!!
Κανει τα παντα και αν το αντεχει η τσεπη σου το χρησιμοποιεις και σαν μουλαρι καθημερινα οπως εκανα και εγω!!!
ΥΓ. Αν σε αυτό που βρήκες δουλεύει κανονικά η ένδειξη βενζίνης ΨΑΞΤΟ!!
Σε κανένα ds δεν λειτουργεί σωστά η ένδειξη βενζίνης. Είναι ίσως ενα hint οτι δεν έχει γίνει καποια επέμβαση στο σύστημα καυσίμου (τεποζιτο, τρομπα, αισθητηρας, κλπ), και το μοιραζόμαστε δωρεάν μαζί σου για να σε πείσουμε να γίνει μέλος της παρέας, να είστε περισσότεροι όταν με κράζετε για το μηχανάκι που καβαλάω
Νίκο ακούς?!?!?! Χρωστάω κέρασμα σουβλάκια. Δέν το έχω ξεχάσει
Dis isn't ballroom dancing dis is racing no??? Si... Luca Cadalora Japan GP 1997
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
- souits
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2017, 22:32
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
Re: MTS 1000ds
Την μηχανή θα την πάρω για να την χαρώ..Δεν θα την κλείσω σε ένα γκαράζ. Το αν το σηκώνει η τσέπη μου θα φανεί εν καιρώ. Μόνος είμαι, υποχρεώσεις δεν έχω...Ελπίζω να μην με ξεζουμίσει οικονομικά...(όχι σαν ducati, γενικά σαν μηχανή εννοώ).
Ευχαριστώ για το hint. Θα το ελέγξω. Αν όλα πάνε καλά, από αύριο θα σας μιλάω ως ducatisti και με την βούλα..
Ευχαριστώ για το hint. Θα το ελέγξω. Αν όλα πάνε καλά, από αύριο θα σας μιλάω ως ducatisti και με την βούλα..
- wheelsdeal
- Member
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2016, 00:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2R 800
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: MTS 1000ds
Οπου και αν εχω κοιταξει (φορουμ,ιντερνετ,κλπ) το 1000ds αναφερεται ως το καλυτερο αεροψυκτο μοτερ της ducati.Αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν προβλεπομενος με την συντηρηση προχωρα αφοβα.Ελεγχο σε ντουκατομαστορα φυσικα πριν την αγορα.
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: MTS 1000ds
Καλησπέρα και από μένα,
Επτά χρόνια στην κατοχή μου κλείνει σε λίγο καιρό και είναι μακράν (για τη δουλειά που τη θέλω) ότι πιο βολικό είχα. Για το θεμα της τσέπης που αναφέρθηκε παραπάνω, έχει να κάνει καθαρά με την κατανάλωση βενζίνης σε καθημερινή χρήση. Εμένα καίει 8+ στην πόλη και 5-5,5 σε ταξίδι δικάβαλο τριβάλιτσο.
Το θέμα με την ένδηξη της βενζίνης, δεν λύνεται. Βελτιώνεται με την αλλαγή φλοτέρ, το έκανα, αλλά και πάλι, με το που φτάσει στα μισά το τεπόζιτο, σου δείχνει άδειο.
Παιδικές ασθένειες, λογικά αν ο άλλος που την είχε την αγαπούσε , θα τις έχει λύσει.
Έξτρα γειώσεις,αλλαγή κοκόρια λόγω μαλακών μετάλλων (σε κάποια μοντέλα), υγρασία στα όργανα,ασθενή φώτα, καθρέπτες που σπάνε μόνοι τους (2005+ μοντέλο), προέκταση μπροστινού φτερού είναι κάποια θεματάκια που εγώ έλυσα στο δικό μου.
Αυτά από μένα, ελπίζω να βοήθησα.
Επτά χρόνια στην κατοχή μου κλείνει σε λίγο καιρό και είναι μακράν (για τη δουλειά που τη θέλω) ότι πιο βολικό είχα. Για το θεμα της τσέπης που αναφέρθηκε παραπάνω, έχει να κάνει καθαρά με την κατανάλωση βενζίνης σε καθημερινή χρήση. Εμένα καίει 8+ στην πόλη και 5-5,5 σε ταξίδι δικάβαλο τριβάλιτσο.
Το θέμα με την ένδηξη της βενζίνης, δεν λύνεται. Βελτιώνεται με την αλλαγή φλοτέρ, το έκανα, αλλά και πάλι, με το που φτάσει στα μισά το τεπόζιτο, σου δείχνει άδειο.
Παιδικές ασθένειες, λογικά αν ο άλλος που την είχε την αγαπούσε , θα τις έχει λύσει.
Έξτρα γειώσεις,αλλαγή κοκόρια λόγω μαλακών μετάλλων (σε κάποια μοντέλα), υγρασία στα όργανα,ασθενή φώτα, καθρέπτες που σπάνε μόνοι τους (2005+ μοντέλο), προέκταση μπροστινού φτερού είναι κάποια θεματάκια που εγώ έλυσα στο δικό μου.
Αυτά από μένα, ελπίζω να βοήθησα.
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
- stamatis
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000S
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Re: MTS 1000ds
Την ειχα 9 χρονια και ομολογω πως μου λειπει.. Προχωρα, δεν θα το μετανιωσεις, ο τροπος που αποδιδει τη ροπη του αυτο το παλιο διβαλβιδο μοτερ ειναι αξεπεραστος!
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
- multi_1000ds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 112
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 15:01
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Τοποθεσία: NIKAIA
- Επικοινωνία:
Re: MTS 1000ds
Κάτοχος Multi 1000 από το 2004 (13 γεμάτα χρονάκια)
100000 χιλιόμετρα μαζί με την καλή μου
Προβλήματα ιδιαίτερα όχι αλλά με καλή συντήρηση. 5000 χλμ λάδια 10000 σέρβις μικρο 20000 σέρβις μεγάλο
1 αλλαγή ρουλεμάν στροφάλου επιδη το άκουσα και το πρόλαβα πριν βαρέσει...
Γενικά τίμιο μηχανάκι και κάνει σχεδόν τα πάντα και άνετα.
100000 χιλιόμετρα μαζί με την καλή μου
Προβλήματα ιδιαίτερα όχι αλλά με καλή συντήρηση. 5000 χλμ λάδια 10000 σέρβις μικρο 20000 σέρβις μεγάλο
1 αλλαγή ρουλεμάν στροφάλου επιδη το άκουσα και το πρόλαβα πριν βαρέσει...
Γενικά τίμιο μηχανάκι και κάνει σχεδόν τα πάντα και άνετα.
- KatsabatoR
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 763
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:55
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Παπι
- Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Re: MTS 1000ds
Ερωτηση, πως το καταλαβαινεις οτι ειναι ρουλεμαν στροφαλου; Απο ηχο η μηπως και κανα ψιλοκραδασμο στα ποδοστηρια; Το μηχανακι μου εχει 68.700 με οτι κανεις και συ απο θεμα συντηρησης (5.000 λαδια κλπ) και αναρωτιομουν αν ολα θα πανε καλα με το μηχανακι μου, το πινω (σε λογικα πλαισια) και δεν εχει δειξει σημαδια κοπωσης ακομα! Θα ηθελα να συνεχισει ακαθεκτο οπως ειναι τωρα και μετα τα 100Κ !!! Απο θεμα αποδωσης ειναι το ιδιο με οταν ειχε 30-40Κ το μηχανακι σου; Η προσεξες καποια διαφορα; πχ μειωση ιπποδυναμης..multi_1000ds έγραψε:Κάτοχος Multi 1000 από το 2004 (13 γεμάτα χρονάκια)
100000 χιλιόμετρα μαζί με την καλή μου
Προβλήματα ιδιαίτερα όχι αλλά με καλή συντήρηση. 5000 χλμ λάδια 10000 σέρβις μικρο 20000 σέρβις μεγάλο
1 αλλαγή ρουλεμάν στροφάλου επιδη το άκουσα και το πρόλαβα πριν βαρέσει...
Γενικά τίμιο μηχανάκι και κάνει σχεδόν τα πάντα και άνετα.
Στη Μία Ρόδα
- multi_1000ds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 112
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 15:01
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Τοποθεσία: NIKAIA
- Επικοινωνία:
Re: MTS 1000ds
Σε ενα track day ειχα βαλει να ζεστανω λιγο το μοτερ πριν μπω μεσα.KatsabatoR έγραψε:Ερωτηση, πως το καταλαβαινεις οτι ειναι ρουλεμαν στροφαλου; Απο ηχο η μηπως και κανα ψιλοκραδασμο στα ποδοστηρια; Το μηχανακι μου εχει 68.700 με οτι κανεις και συ απο θεμα συντηρησης (5.000 λαδια κλπ) και αναρωτιομουν αν ολα θα πανε καλα με το μηχανακι μου, το πινω (σε λογικα πλαισια) και δεν εχει δειξει σημαδια κοπωσης ακομα! Θα ηθελα να συνεχισει ακαθεκτο οπως ειναι τωρα και μετα τα 100Κ !!! Απο θεμα αποδωσης ειναι το ιδιο με οταν ειχε 30-40Κ το μηχανακι σου; Η προσεξες καποια διαφορα; πχ μειωση ιπποδυναμης..
Εκει εκατσα λιγο διπλα στο μοτερ και απο την μερια του βολαν και ακουγα ενα τρεμουλο διακοπτομενο
οχι συνεχομενο μπορει να το εκανε 2 δευτερολεπτα και μετα απο 30 δευτερα παλι το ιδιο
Οπως ημουν σταματησα δεν εκανα κατι αλλο το πηγα στο μηχανικο και προσπαθησαμε μηπως το γλυτωσουμε με το εξωτερικο ρουλεμαν του καπακιου αλλα δεν... οποτε ανοιξαμε το μοτερ και προληπτικα αλλαξα και μεταλα στροφαλου γιατι ειχα 70000+ χλμ αν και δεν ειχαν αναγκη ...
- multi_1000ds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 112
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 15:01
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Τοποθεσία: NIKAIA
- Επικοινωνία:
Re: MTS 1000ds
Απο θεμα ιπποδυναμης δεν μπορω να σου πω γιατι καθε 20000 χλμ σχεδον ολο και κατι εβαζα οποτε παντα ανεβαζα λιγο λιγο την ιπποδυναμηKatsabatoR έγραψε: Το μηχανακι μου εχει 68.700 με οτι κανεις και συ απο θεμα συντηρησης (5.000 λαδια κλπ) και αναρωτιομουν αν ολα θα πανε καλα με το μηχανακι μου, το πινω (σε λογικα πλαισια) και δεν εχει δειξει σημαδια κοπωσης ακομα! Θα ηθελα να συνεχισει ακαθεκτο οπως ειναι τωρα και μετα τα 100Κ !!! Απο θεμα αποδωσης ειναι το ιδιο με οταν ειχε 30-40Κ το μηχανακι σου; Η προσεξες καποια διαφορα; πχ μειωση ιπποδυναμης..
Σημαδια κοπωσης ποτε ο κινητηρας και πιστευω πως δεν θα δειξει ποτε .
- dimos IT'S HORNY NOW
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1975
- Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 15:48
- Gender: Male
- Bike: SS900
- Other: 1000CAPONORDVESPA200
Re: MTS 1000ds
Ποσο σου κοστισαν αυτες οι δουλειες αν επιτρεπεται?
- multi_1000ds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 112
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 15:01
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Τοποθεσία: NIKAIA
- Επικοινωνία:
Re: MTS 1000ds
Πανω κατω 1200 ευρω αν θυμάμαι καλάdimos IT'S HORNY NOW έγραψε:Ποσο σου κοστισαν αυτες οι δουλειες αν επιτρεπεται?
- souits
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Παρ 15 Σεπ 2017, 22:32
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
Re: MTS 1000ds
Λόγω δουλειάς δεν μπόρεσα να γράψω το τι έγινε με την αγορά...Συνοπτικά..Την πήρα την ιταλίδα! Πανέμορφη και φασαριόζα! Γενικά είμαι άπειρος από μηχανές δρόμου τέτοιου κυβισμού και στησίματος (προηγούμενα μηχανάκια: ΚΤΜ exc200 , nexus 300),αλλά όταν την καβάλησα να την φέρω σπίτι ένιωσα ότι την έχω από πάντα. Η επιβεβαίωση ήρθε όταν γύρισα στην Θεσσαλονίκη από Σέρρες σήμερα το απόγευμα. Έχει κάτι ωραία στροφιλίκια λίγο έξω από τις Σέρρες, καινούρια άσφαλτος, νησίδα στη μέση. Άνοιξα το γκάζι και μου είπε σε άπταιστα ιταλικά: "κάτσε αναπαυτικά, θα σου μάθω εγώ τα κόλπα". Διαισθάνομαι ότι θα έχουμε μια μακροχρόνια και ευτυχισμένη συμβίωση!
- wheelsdeal
- Member
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2016, 00:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2R 800
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: MTS 1000ds
Καλοριζικη φιλε και καλα χιλιομετρα