TPS...

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

TPS...

Δημοσίευση από achilleas »

Οταν το μοτερ δεν δουλευει ,στο καλωδιο τροφοδοσιας του σενσορα εχει 5volt,ενω στο αλλο που στελνει το σημα στο εγκεφαλο εχει 0,4v στο κλειστο γκαζι και 4,08v τερμα ανοιχτο.Mε jpdiag,guzzidiag,scanm5x, οι μοιρες ειναι 3,2 κλειστο-84,1 τερμα ανοιχτο γκαζι..Μαλλον φυσιολογικα μεχρι εδω.
Οταν ομως το μοτερ δουλευει η ταση στο καλωδιο τροφοδοσιας ειναι παλι 5v ,αλλα στο καλωδιο του σηματος ειναι 0,4v στο ρελαντι αλλα δεν ανεβαινει πανω απο 0.8v ακομα και με τερμα γκαζι(στις 7.000στροφες η ταση ειναι 0.8volt.τα ιδια φαινονται και με τα παραπανω διαγνωστικα..οταν το μοτερ δουλευει ακομα και στον κοφτη να ειναι ,κανενα δεν εδειξε πανω απο 11-12 μοιρες.
Τα χει παιξει το TPS ειναι μπορει να φταιει κατι αλλο ??? PF1C/00 magneti marelli ειναι ο σενσορας
Άβαταρ μέλους
Highflyer
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 05:38
Gender: Male
Other: SS1100
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: TPS...

Δημοσίευση από Highflyer »

achilleas έγραψε:Οταν το μοτερ δεν δουλευει ,στο καλωδιο τροφοδοσιας του σενσορα εχει 5volt,ενω στο αλλο που στελνει το σημα στο εγκεφαλο εχει 0,4v στο κλειστο γκαζι και 4,08v τερμα ανοιχτο.Mε jpdiag,guzzidiag,scanm5x, οι μοιρες ειναι 3,2 κλειστο-84,1 τερμα ανοιχτο γκαζι..Μαλλον φυσιολογικα μεχρι εδω.
Οταν ομως το μοτερ δουλευει η ταση στο καλωδιο τροφοδοσιας ειναι παλι 5v ,αλλα στο καλωδιο του σηματος ειναι 0,4v στο ρελαντι αλλα δεν ανεβαινει πανω απο 0.8v ακομα και με τερμα γκαζι(στις 7.000στροφες η ταση ειναι 0.8volt.τα ιδια φαινονται και με τα παραπανω διαγνωστικα..οταν το μοτερ δουλευει ακομα και στον κοφτη να ειναι ,κανενα δεν εδειξε πανω απο 11-12 μοιρες.
Τα χει παιξει το TPS ειναι μπορει να φταιει κατι αλλο ??? PF1C/00 magneti marelli ειναι ο σενσορας
Είσαι σίγουρος ότι ανοίγεις τέρμα το γκάζι :think2:
(Με νεκρά) δεν χρειάζεται παραπάνω από ελάχιστο γκάζι γιά να φτάσει κόφτη.
Άγγελος
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: TPS...

Δημοσίευση από achilleas »

στην κινηση που κανω στο χερι, σχεδον την κανω ολη την περιστροφη του γκαζιου.Αν μπορεσω και ξανασυνδεθω με το scanm5x που τα καταγραφει,γιατι δεν μπορω τωρα,θα το δοκιμασω στο δρομο για να δω ποσο ανοιγει το γκαζι
Άβαταρ μέλους
Highflyer
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 05:38
Gender: Male
Other: SS1100
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: TPS...

Δημοσίευση από Highflyer »

Έχε το νού σου, γιατί ο ρυθμός που διαβάζει/γράφει το scanm5x είναι χαμηλός και μπορεί να του ξεφεύγουν στιγμιότυπα με φουλ γκάζι (ιδίως με νεκρά).
Σου κάνει κάποιο προβλημα η μηχανή ?
Άγγελος
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: TPS...

Δημοσίευση από achilleas »

Δεν το ξανακανω με νεκρα,μονο στο δρομο θα το δοκιμασω με σταδιακο ανοιγμα του γκαζιου.Με το ρελαντι εχω θεμα μια ειναι 1250 ,αλλες φορες πεφτει στις 1100 αλλες στις 1400..αλλο που κανει ειναι πχ σταματαω σε φαναρι, το ρελαντι μενει στις 1500 και μετα απο 2-3 δευτερολεπτα πεφτει στις στις 1250...Στις 1250 το χω ρυθμισει να ειναι.Κανω ρεσετ το tps στις 3.2 αλλα παντα το βρισκω στις 3.6 αλλες στις 4.3...να φταιει το στεππερ..??? βλαβες εχει βγαλει μια δυο φορες P0120(tps) και πιο συχνα U1600 U1601 αλλα αυτα νομιζω εχουν να κανουν με το ιμμομπιλαιζερ η το Can..Tωρα πχ μετα απο κανα τριμηνο δεν ειχε καμια βλαβη αποθηκευμενη
Άβαταρ μέλους
Highflyer
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 05:38
Gender: Male
Other: SS1100
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: TPS...

Δημοσίευση από Highflyer »

Συμπτώματα στέππερ.
Μπορείς να το διαβάσεις με το scanm5x ?
Λογικά θα το δεις να αυξομειώνεται αρκετά ( στο ρελαντί). =>
Ψιλοκολάει και η ECU προσπαθεί να κρατήσει σταθερό ρελαντί => καθάρισμα ή αντικατάσταση ή κατάργηση :mrgreen:
Άγγελος
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: TPS...

Δημοσίευση από achilleas »

Ερωτησεις.... :wsmile:
1.το στεππερ επηρρεαζεται μονο απο τη θερμοκρασια του κινητηρα και μονο στην φαση της εκκινησης του μοτερ, ανοιγει λιγο παραπανω(η εκου δινει ταυτοχρονα επιπλεον καυσιμο) για να διευκολυνει να παρει μπρος?
2.Το ανοιγοκλειμα του στεππερ γινεται μονο με την περιστροφη του κοχλια ή εχει και ελατηριο που κλεινει την βαλβιδα?Δηλαδ αν ειναι ανοιχτο και το ξεμπριζωσεις απο τον κονεκτορα θα μεινει εκει που ειναι ή θα κλεισει αν εχει ελατηριο?
3.Η εκου εκτος απ το στεππερ ,μπορει να επηρρεασει με αλλο τροπο το ρελαντι(δηλ καυσιμο) γιατι ειδα οτι εχει ενα ρελαντι αναφορας στο guzzidiag?
4.Για το καθαρισμα του στεππερ ,να το ριξω απ το στομιο που κουμπωνει ο σωληνας απ το φιλτροκουτι παραφινελαιο,σπρει επαφων η w40?(Εχοντας ξεκουμπωσει τα 2 σωληνακια απο κατω ,που πανε στην εισαγωγη,ανοιγοκλεινοντας το διακοπτη να κανει την κινηση το στεππερ μεσα-εξω.)
το scanm5x δεν εχει το στεππερ ,μονο το tuneecu(πρεπει να το αγορασω).Με το guzzi το χει ,αλλα δεν τα καταγραφει
Άβαταρ μέλους
Highflyer
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 05:38
Gender: Male
Other: SS1100
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: TPS...

Δημοσίευση από Highflyer »

achilleas έγραψε:Ερωτησεις.... :wsmile:
1.το στεππερ επηρρεαζεται μονο απο τη θερμοκρασια του κινητηρα και μονο στην φαση της εκκινησης του μοτερ, ανοιγει λιγο παραπανω(η εκου δινει ταυτοχρονα επιπλεον καυσιμο) για να διευκολυνει να παρει μπρος?
Ναι
2.Το ανοιγοκλειμα του στεππερ γινεται μονο με την περιστροφη του κοχλια ή εχει και ελατηριο που κλεινει την βαλβιδα?Δηλαδ αν ειναι ανοιχτο και το ξεμπριζωσεις απο τον κονεκτορα θα μεινει εκει που ειναι ή θα κλεισει αν εχει ελατηριο?
Δεν έχει
3.Η εκου εκτος απ το στεππερ ,μπορει να επηρρεασει με αλλο τροπο το ρελαντι(δηλ καυσιμο) γιατι ειδα οτι εχει ενα ρελαντι αναφορας στο guzzidiag?
Μπορεί, αλλά δεν το κάνει :mrgreen:
Έχοντας σαν στόχο το "ρελαντί αναφοράς" ρυθμίζει διαρκώς στέππερ, καύσιμο και αβάνς γιά να τον πετύχει.
Παλιά είχα χρησιμοποιήσει το χάρτη του αβάνς σ'ένα αφτερμάρκετ εγκέφαλο γιά Guzzi, γιά να σταθεροποιήσω το ρελαντί, αλλά δεν δουλεύει μ'αυτή τη στρατηγική η Μαρέλλι


4.Για το καθαρισμα του στεππερ ,να το ριξω απ το στομιο που κουμπωνει ο σωληνας απ το φιλτροκουτι παραφινελαιο,σπρει επαφων η w40?(Εχοντας ξεκουμπωσει τα 2 σωληνακια απο κατω ,που πανε στην εισαγωγη,ανοιγοκλεινοντας το διακοπτη να κανει την κινηση το στεππερ μεσα-εξω.)Σωστά, αλλά μην περιμένεις και πολλά.
Αν ψιλοκολλάει, θέλλουν καθάρισμα/λίπανση οι περιοχές που κύκλωσα με κόκκινο.
stepper schem.JPG
Το πως θα το βγάλεις/λύσεις
.jpg
είναι άλλη υπόθεση :bang: [/color]
το scanm5x δεν εχει το στεππερ ,μονο το tuneecu(πρεπει να το αγορασω).Με το guzzi το χει ,αλλα δεν τα καταγραφει
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: TPS...

Δημοσίευση από achilleas »

Δυσκολα τα πραματα....!!!
Για μια ακομη φορα ,κατατοπιστικος και αναλυτικοτατος (Αγγελε :hi4: )
Άβαταρ μέλους
Highflyer
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 05:38
Gender: Male
Other: SS1100
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: TPS...

Δημοσίευση από Highflyer »

Πριν αθωώσεις το TPS, κάνε μιά καταγραφή (μοίρες ή βολτ) του γκαζιού, καθώς το ανοίγεις/κλείνεις πολύ αργά (με σταματημένο μοτέρ) μερικές φορές, μήπως βρεις καμιά ασυνέχεια (σκαλοπάτι) - ιδίως στην περιοχή που το δουλεύεις συνήθως.

Αρκετοί πάντως καταργούν τον στέππερ, αν τ'άχει παίξει :mrgreen:
Άγγελος
Απάντηση