Marco Lucchinelli
Συντονιστής: sue
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2124
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Marco Lucchinelli
Πηγή :Περιοδικό Μοτο.
Ο Marco Lucchinelli ήρθε στην Ελλάδα και οδήγησε για πρώτη φορά την Ducati Panigale V4S
Μια εξομολόγηση από τον Mr Crazy Horse με πολύ γκάζι
Οι ιστορίες από το φετινό Legends Track Day που έγινε στην πίστα των Μεγάρων είναι ατελείωτες και καθώς οι περισσότερες από αυτές αφορούν θρύλους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος των Grand Prix, έχουν ταυτόχρονα το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον. Οι Ιταλοί είναι γενικός εκδηλωτικοί και ενθουσιώδεις, όποτε μπορείτε να φανταστείτε το ύφος και τις κινήσεις του σώματος που έκανε ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marco Lucchinelli όταν περιέγραφε την πρώτη του επαφή με την Panigale V4S στην πίστα των Μεγάρων:
-Στην Ιταλία έχω σχολή αγωνιστικής οδήγησης και χρησιμοποιούμε για τα μαθήματα μοτοσυκλέτες από την MV Agusta, την Honda, την Yamaha και την Ducati, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω την καινούρια V4 της Ducati. Έπρεπε να έρθω στην Ελλάδα! Χα, χα… και να σκεφτείς ότι συνεργάζομαι στενά με την Ducati κατά την εξέλιξη ορισμένων νέων μοντέλων της.
-Έχει πολύ γκάζι αυτός ο κινητήρας! Παντού! Χαμηλά, ψηλά… Πολύ περισσότερο απ’ οποιαδήποτε άλλη superbike έχω οδηγήσει τελευταία. Ίσως σε αυτή την πίστα να μην μπορείς να εκμεταλλευτείς πλήρως τις δυνατότητές του, αλλά φαντάζομαι ότι σε πίστες σαν το Mugello, την Monza και την Imola θα βρίσκεται στο στοιχείο της.
-Τα ηλεκτρονικά δεν τα συμπαθώ και τα απενεργοποιώ όταν οδηγάω, αλλά με τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες δεν μπορείς να πάς γρήγορα χωρίς τα ηλεκτρονικά. Είναι αδύνατον. Αν θες να κάνεις γρήγορους χρόνους θα πρέπει να έχεις τα ηλεκτρονικά στο ON. Εγώ είμαι γέρος άνθρωπος (χα, χα, χα!!!) και δεν χρειάζεται να κάνω γρήγορους χρόνους πια, οπότε τα βγάζω για να κάνω παντιλίκια!
Τι πρέπει να ξέρεις για τον Marco Lucchinelli
Το αγωνιστικό παρατσούκλι του ήταν Crazy Horse (Τρελό Άλογο) λόγω του παρανοϊκού στιλ οδήγησής του
Το 1981 κατέκτησε το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στα 500 με μια Suzuki-Roberto Gallina σπάζοντας το αμερικάνικο λόμπι των Kenny Roberts, Freddy Spencer και Randy Mamola.
Υπήρξε εργοστασιακός αναβάτης της Honda δίπλα στον Freddy Spencer, αλλά και της Cagiva στα πρώτα της βήματα στα GP το 1984-1985
Ήταν πολύ καλός στους αγώνες μεγάλης διάρκειας και έχει κερδίσει το Daytona 200 με Ducati 851 (1987) και το Imola 200 με Suzuki (1981)
Ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati στα SBK το 1988 και μετέπειτα έγινε team manager
Έχει κάνει φυλακή για υπόθεση εμπορίας-χρήσης ναρκωτικών ουσιών το 1991
Ο Marco Lucchinelli ήρθε στην Ελλάδα και οδήγησε για πρώτη φορά την Ducati Panigale V4S
Μια εξομολόγηση από τον Mr Crazy Horse με πολύ γκάζι
Οι ιστορίες από το φετινό Legends Track Day που έγινε στην πίστα των Μεγάρων είναι ατελείωτες και καθώς οι περισσότερες από αυτές αφορούν θρύλους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος των Grand Prix, έχουν ταυτόχρονα το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον. Οι Ιταλοί είναι γενικός εκδηλωτικοί και ενθουσιώδεις, όποτε μπορείτε να φανταστείτε το ύφος και τις κινήσεις του σώματος που έκανε ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marco Lucchinelli όταν περιέγραφε την πρώτη του επαφή με την Panigale V4S στην πίστα των Μεγάρων:
-Στην Ιταλία έχω σχολή αγωνιστικής οδήγησης και χρησιμοποιούμε για τα μαθήματα μοτοσυκλέτες από την MV Agusta, την Honda, την Yamaha και την Ducati, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω την καινούρια V4 της Ducati. Έπρεπε να έρθω στην Ελλάδα! Χα, χα… και να σκεφτείς ότι συνεργάζομαι στενά με την Ducati κατά την εξέλιξη ορισμένων νέων μοντέλων της.
-Έχει πολύ γκάζι αυτός ο κινητήρας! Παντού! Χαμηλά, ψηλά… Πολύ περισσότερο απ’ οποιαδήποτε άλλη superbike έχω οδηγήσει τελευταία. Ίσως σε αυτή την πίστα να μην μπορείς να εκμεταλλευτείς πλήρως τις δυνατότητές του, αλλά φαντάζομαι ότι σε πίστες σαν το Mugello, την Monza και την Imola θα βρίσκεται στο στοιχείο της.
-Τα ηλεκτρονικά δεν τα συμπαθώ και τα απενεργοποιώ όταν οδηγάω, αλλά με τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες δεν μπορείς να πάς γρήγορα χωρίς τα ηλεκτρονικά. Είναι αδύνατον. Αν θες να κάνεις γρήγορους χρόνους θα πρέπει να έχεις τα ηλεκτρονικά στο ON. Εγώ είμαι γέρος άνθρωπος (χα, χα, χα!!!) και δεν χρειάζεται να κάνω γρήγορους χρόνους πια, οπότε τα βγάζω για να κάνω παντιλίκια!
Τι πρέπει να ξέρεις για τον Marco Lucchinelli
Το αγωνιστικό παρατσούκλι του ήταν Crazy Horse (Τρελό Άλογο) λόγω του παρανοϊκού στιλ οδήγησής του
Το 1981 κατέκτησε το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στα 500 με μια Suzuki-Roberto Gallina σπάζοντας το αμερικάνικο λόμπι των Kenny Roberts, Freddy Spencer και Randy Mamola.
Υπήρξε εργοστασιακός αναβάτης της Honda δίπλα στον Freddy Spencer, αλλά και της Cagiva στα πρώτα της βήματα στα GP το 1984-1985
Ήταν πολύ καλός στους αγώνες μεγάλης διάρκειας και έχει κερδίσει το Daytona 200 με Ducati 851 (1987) και το Imola 200 με Suzuki (1981)
Ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati στα SBK το 1988 και μετέπειτα έγινε team manager
Έχει κάνει φυλακή για υπόθεση εμπορίας-χρήσης ναρκωτικών ουσιών το 1991
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Marco Lucchinelli
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Reduce to the Max
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: Marco Lucchinelli
touloumpas έγραψε:Εφυγες για βερνικι ...
Από χθες κιόλας
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Marco Lucchinelli
Παιδιά, παίζει να βάλω κάτι τοπικά ή πάει όλο το κομμάτι για βερνίκι;;;
Reduce to the Max
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Marco Lucchinelli
Νομιζω για τετοιες δουλειες χρησιμοποιεις βερνικι μοντελισμουdimirex έγραψε:Παιδιά, παίζει να βάλω κάτι τοπικά ή πάει όλο το κομμάτι για βερνίκι;;;
Γιώργος.
- dimitris848
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3853
- Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 23:32
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
Re: Marco Lucchinelli
Καλημέρα. Για μένα η καλύτερη λύση και εφόσον θέλουμε κάτι μόνιμο, είναι να το πάς σε ένα φανοποιό-φαναρτζή (κάποιο κοντινό σου κατα προτίμηση) και να του πείς πέρνα μου το ένα βερνίκι όλο το κομμάτι (βγάλτο και πήγαινέ του το). Δέν θα σε χρεώσει και πολλά (σχεδόν τίποτα) για αυτό. Το ωραιότερο είναι αλλά και ΟΕΜ φάση.
Ειδάλλως θα σου έλεγα να βάλεις ένα αυτοκόλλητο μεμβράνη που ντύνουν κάποιοι τις μηχανές για προστασία του χρώματος αλλά υπάρχει περίπτωση με το μελλοντικό ξεκόλλημα της μεμβράνης αυτής, να σου ξεκολλήσει και μέρος των γραμμάτων της υπογραφής.
Ειδάλλως θα σου έλεγα να βάλεις ένα αυτοκόλλητο μεμβράνη που ντύνουν κάποιοι τις μηχανές για προστασία του χρώματος αλλά υπάρχει περίπτωση με το μελλοντικό ξεκόλλημα της μεμβράνης αυτής, να σου ξεκολλήσει και μέρος των γραμμάτων της υπογραφής.
http://www.youtube.com/watch?v=s9Pto1YAAoc" onclick="window.open(this.href);return false;
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2124
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
- ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1578
- Εγγραφή: Παρ 19 Σεπ 2008, 18:33
- Gender: Male
- Bike: 748SP
- Other: 750 ss 1992
- Τοποθεσία: ΛΕΥΚΑΔΑ
Re: Marco Lucchinelli
το βερνίκι είναι πιο δυνατό από έναν μαρκαδόρο οινοπνεύματος και το πιθανότερο είναι να ξεβάψει!!! έχω το ίδιο θέμα και σκεφτομαι πρώτα αυτοκόλητο και από πάνω το βερνίκι
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2124
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Marco Lucchinelli
giati δεν κανεις ξεπατικοτούρα και να πας να βγάλεις αυτοκόλλητα με την Υπογραφή του?
- reducati696
- Member
- Δημοσιεύσεις: 139
- Εγγραφή: Πέμ 02 Φεβ 2012, 10:43
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: bmx
Re: Marco Lucchinelli
αυτο το μονοσελο το διαολεμενο που το βρηκες?? (του μονστερ λεω!!)
Όταν συνηθίζεις το τέρας, αρχίζεις να του μοιάζεις
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Marco Lucchinelli
Το είχα πάρει μέσω ebay από ένα αγωνιζόμενο του DesmoDue πρωταθλήματος στην Αγγλία. Το carbon του ήταν κάπως ταλαιπωρημένο κι επειδή δεν μου άρεσε και πολύ στο σύνολο, το έκανα κόκκινο με number plates... αν το μηχανάκι ήταν μαύρο θα το άφηνα ως είχε με ένα φρεσκάρισμα.reducati696 έγραψε:αυτο το μονοσελο το διαολεμενο που το βρηκες?? (του μονστερ λεω!!)
Reduce to the Max
- reducati696
- Member
- Δημοσιεύσεις: 139
- Εγγραφή: Πέμ 02 Φεβ 2012, 10:43
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: bmx
Re: Marco Lucchinelli
πολυ ωραιο φιλε! θα κανω μια αναζητηση μπας και το βρω αλλα δυσκολο το κοβω!
Όταν συνηθίζεις το τέρας, αρχίζεις να του μοιάζεις
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Marco Lucchinelli
Ψαξτο καθώς κατα καιρούς εμφανίζονται κάποιες περιπτώσεις... κι εγώ όταν το πήρα πριν 10 χρόνια πάλι δυσεύρετο ήταν.reducati696 έγραψε:πολυ ωραιο φιλε! θα κανω μια αναζητηση μπας και το βρω αλλα δυσκολο το κοβω!
Αμφιβάλλω αν πουλήθηκε και κανένα στην Ελλάδα - αν σκεφτείς ότι η ουρά έπαιζε στα €700 και κανα €300 τα πλαινά fairings, ε... θα το σκεφτόσουν κάπως!
Reduce to the Max