Ερωτήσεις για s2r
- elprimero
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2019, 20:55
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
Ερωτήσεις για s2r
Η μηχανή φοράει ολόσωμη εξάτμιση. Υπάρχει τρόπος να καταλάβω αν φοράει πρόγραμμα ή ECU DP? Δεν είναι συνδεδεμένοι οι λ , με τον μαμά εγκέφαλο δεν θα έπρεπε να ανάβει κάποιο check engine ή μπα? Την μηχανή την είχε ένας Ιταλός , μου είπε ότι την εξάτμιση την έβγαλε στην Ιταλία και ότι την είχαν ανεβάσει σε δυναμόμετρο αλλά δεν ξέρει αν έγιναν ρυθμίσεις ή όχι ή τι έκαναν. Γενικά ο άνθρωπος δεν το έχει το άθλημα από τις συζητήσεις μας.
Και κάτι δεύτερο προς τους κατόχους s2r 800 , που είναι ο κόφτης στα δικά σας? Εμένα στις 8800 μπαίνει αλλά πίστευα ότι περνάει τις 9 με όσα έχω διαβάσει.
Αυτά για αρχή γιατί μετά θα ρωτήσω και για τον συμπλέκτη τι και πώς.
Και κάτι δεύτερο προς τους κατόχους s2r 800 , που είναι ο κόφτης στα δικά σας? Εμένα στις 8800 μπαίνει αλλά πίστευα ότι περνάει τις 9 με όσα έχω διαβάσει.
Αυτά για αρχή γιατί μετά θα ρωτήσω και για τον συμπλέκτη τι και πώς.
kawa 636 - gsr 600 - sfv 650 - busa - mt-09 - BMW R9T - S2R
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: Ερωτήσεις για s2r
Δεν ξέρω για το S2R αλλά στο Hyper που είχα η dp ecu είχε πάνω ένα κωδικό.Googlαρε τον δικό σου να δεις αν είναι dp.Με ένα ψευτοψάξιμο νομίζω ότι ο κωδικός της dp ecu του s2r είναι 96516105B.Ποια εξάτμιση φοράς,καταλύτη?Γράφεις για τους λάμδα,είναι πάνω στο μηχανάκι η είναι καταργημένοι?
- elprimero
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2019, 20:55
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
Re: Ερωτήσεις για s2r
Όπως έγραψα δεν έχω τους λ και δεν έχω καταλύτη. Η εξάτμιση είναι ολόσωμη arrow.
Αν βγάλει κάποιος τους λ δεν πρέπει κανονικά να ανάψει check engine στο s2r ?
Ρωτάω για να καταλάβω αν έχω πρόγραμμα ή όχι.
Αν βγάλει κάποιος τους λ δεν πρέπει κανονικά να ανάψει check engine στο s2r ?
Ρωτάω για να καταλάβω αν έχω πρόγραμμα ή όχι.
kawa 636 - gsr 600 - sfv 650 - busa - mt-09 - BMW R9T - S2R
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Ερωτήσεις για s2r
Check engine θα αναψει αν φορας μαμα εγκεφαλο και τους αφαιρεσεις.
Εαν δεν αναβει υπάρχουν τρεις περιπτωσεις :
1. Εχεις τον μαμα εγκεφαλο με περασμενο ξανα το μαμα προγραμμα αλλα με απενεργοποιημενους λ μεσω software.
2. Εχεις μαμα εγκεφαλο σε επιπεδο hardware (5AM610), αλλα εχει περαστει χαρτης Performance η καποιος αλλος custom χαρτης με απενερφοποιημενους λ.
3. Εχεις εγκεφαλο performance.
Εαν δεν αναβει υπάρχουν τρεις περιπτωσεις :
1. Εχεις τον μαμα εγκεφαλο με περασμενο ξανα το μαμα προγραμμα αλλα με απενεργοποιημενους λ μεσω software.
2. Εχεις μαμα εγκεφαλο σε επιπεδο hardware (5AM610), αλλα εχει περαστει χαρτης Performance η καποιος αλλος custom χαρτης με απενερφοποιημενους λ.
3. Εχεις εγκεφαλο performance.
Γιώργος.
- elprimero
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2019, 20:55
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
Re: Ερωτήσεις για s2r
Ωωω! Respect Γιώργο! Όπως έγραψε ο cronos τέτοιο κωδικό 96516105B δεν έχω στον εγκέφαλο οπότε κάτι από τα δύο πρώτα συμβαίνει! Ευχαριστώ. Ίσως το κάνω και μια ανάλυση καυσαερίων μιας και θα αλλάξω τα τελικά που δεν μου αρέσουν. Παντως έκανα μερικά καλά ανοίγματα και έβγαλα αμέσως τα μπουζί να τα δω και ήταν σχετικά καλά πράγμα που με κάνει να πιστεύω ότι κάτι έχει γίνει με το πρόγραμμα.touloumpas έγραψε:Check engine θα αναψει αν φορας μαμα εγκεφαλο και τους αφαιρεσεις.
Εαν δεν αναβει υπάρχουν τρεις περιπτωσεις :
1. Εχεις τον μαμα εγκεφαλο με περασμενο ξανα το μαμα προγραμμα αλλα με απενεργοποιημενους λ μεσω software.
2. Εχεις μαμα εγκεφαλο σε επιπεδο hardware (5AM610), αλλα εχει περαστει χαρτης Performance η καποιος αλλος custom χαρτης με απενερφοποιημενους λ.
3. Εχεις εγκεφαλο performance.
Τώρα όσο αναφορά την ερώτηση που έχει κόφτη στο s2r δεν καίγομαι τόσο να λιώνω το μοτέρ εκεί (δώρο άδωρο) αλλά όταν άνοιξα τα όργανα να καθαρίσω κάτι υγρασιες που τα είχαν θολώσει κούνησα την βελόνα του στροφομέτρου και θέλω να δω αν είμαι σωστά κεντραρισμένος.
kawa 636 - gsr 600 - sfv 650 - busa - mt-09 - BMW R9T - S2R
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Ερωτήσεις για s2r
Μονο αν κουμπώσει ο εγκεφαλος σε διαγνωστικο θα δεις τι χαρτη φοράς. Στα αυτοκόλλητα τωρα που εχουν οι εγκεφαλοι της Duc δε θα δινεις.και πολλη βαση.
Καυσαναλυση, ρυθμιση ναι να κανεις .... και κρατα τις Arrow .... γ@μ@νε ...
Καυσαναλυση, ρυθμιση ναι να κανεις .... και κρατα τις Arrow .... γ@μ@νε ...
Γιώργος.
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Ερωτήσεις για s2r
Φίλε μου θα σου πρότεινα κι εγώ να κρατήσεις τις Arrow καθώς είναι ποιοτικότερες από Termignoni, έχουν απόδοση και αισθητικά (προσωπικό αυτό) ταιριάζουν καλύτερα στο μηχανάκι μιας και φέρνουν αρκετά στις OEM Remus.
Σχετικά με τον κόφτη: με standard ECU είναι στις 9000rpm και με DP στις 9500rpm. Με την ολόσωμη και ένα ελαφρύτερο βολάν (στο βάρος του DP) χτυπάς πολύ εύκολα κόφτη χωρίς καμία πρόθεση
Αισθητήρα 'λ' είχαν μόνο τα μοντέλα του 2007 που ήταν και η τελευταία χρονιά του συγκεκριμένου. Αν το δικό σου βάσει VIN είναι του 2007 τότε ισχύει κάτι από τα παραπάνω που σου είπε ο Γιώργος. Σε άλλη περίπτωση δεν θα δεις ποτέ check engine γιατί κανένα προηγούμενο δεν είχε 'λ'.
Στον συμπλέκτη (παθών) έχεις 3 βασικές επιλογές: 1)να κρατήσεις τον μονόδρομο με γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης από 696/796, 2)να τον καταργήσεις αλλάζοντάς τον με κάποιο από τα παλιότερα wet clutches π.χ. 620 ή 800 ή 3)να το κάνεις ξηροκάμπανο κάτι που εγώ εφάρμοσα.
Σχετικά με τον κόφτη: με standard ECU είναι στις 9000rpm και με DP στις 9500rpm. Με την ολόσωμη και ένα ελαφρύτερο βολάν (στο βάρος του DP) χτυπάς πολύ εύκολα κόφτη χωρίς καμία πρόθεση
Αισθητήρα 'λ' είχαν μόνο τα μοντέλα του 2007 που ήταν και η τελευταία χρονιά του συγκεκριμένου. Αν το δικό σου βάσει VIN είναι του 2007 τότε ισχύει κάτι από τα παραπάνω που σου είπε ο Γιώργος. Σε άλλη περίπτωση δεν θα δεις ποτέ check engine γιατί κανένα προηγούμενο δεν είχε 'λ'.
Στον συμπλέκτη (παθών) έχεις 3 βασικές επιλογές: 1)να κρατήσεις τον μονόδρομο με γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης από 696/796, 2)να τον καταργήσεις αλλάζοντάς τον με κάποιο από τα παλιότερα wet clutches π.χ. 620 ή 800 ή 3)να το κάνεις ξηροκάμπανο κάτι που εγώ εφάρμοσα.
Reduce to the Max
- elprimero
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2019, 20:55
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
Re: Ερωτήσεις για s2r
κατατοπιστικός! Σας ευχαριστώ!
kawa 636 - gsr 600 - sfv 650 - busa - mt-09 - BMW R9T - S2R
- elprimero
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2019, 20:55
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
Re: Ερωτήσεις για s2r
Τώρα αυτά με το συμπλέκτη δεν τα πολύ καταλαβαίνω.
Τα γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης είναι αυτά που έχουν πάνω τους τα ελατήρια που σπάνε στο s2r και απλά αλλάζω από 696?
Αν βάλω ολόκληρο συμπλέκτη από 620-800 δεν πρέπει να βάλω και τα συμβατά γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης? Κάτι τέτοιο κατάλαβα από τα ξένα φόρα.
Ποια λύση είναι η περισσότερο οικονομική? Θεωρώ η πρώτη.
Ξηροκάμπανο δεν θέλω, θέλω να ακούω μόνο τους χτύπους του ν2 στο ρελαντί.
Τα γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης είναι αυτά που έχουν πάνω τους τα ελατήρια που σπάνε στο s2r και απλά αλλάζω από 696?
Αν βάλω ολόκληρο συμπλέκτη από 620-800 δεν πρέπει να βάλω και τα συμβατά γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης? Κάτι τέτοιο κατάλαβα από τα ξένα φόρα.
Ποια λύση είναι η περισσότερο οικονομική? Θεωρώ η πρώτη.
Ξηροκάμπανο δεν θέλω, θέλω να ακούω μόνο τους χτύπους του ν2 στο ρελαντί.
kawa 636 - gsr 600 - sfv 650 - busa - mt-09 - BMW R9T - S2R
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Ερωτήσεις για s2r
Αυτά είναι τα γρανάζια... νομίζω ότι μόνο με αυτά είσαι εντάξει αλλά ψάξτο περισσότερο και με το μηχανικό σουelprimero έγραψε:Τώρα αυτά με το συμπλέκτη δεν τα πολύ καταλαβαίνω.
Τα γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης είναι αυτά που έχουν πάνω τους τα ελατήρια που σπάνε στο s2r και απλά αλλάζω από 696?
Σωστά...elprimero έγραψε:Αν βάλω ολόκληρο συμπλέκτη από 620-800 δεν πρέπει να βάλω και τα συμβατά γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης? Κάτι τέτοιο κατάλαβα από τα ξένα φόρα.
Φαντάζομαι πως ναι αλλά αυτό θα στο πει καλύτερα ο μηχανικός σου... αν πας σε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά οι τιμές ποικίλουν ανάλογα και με την διαθεσιμότηταelprimero έγραψε: Ποια λύση είναι η περισσότερο οικονομική? Θεωρώ η πρώτη.
Ότι σου κάνει εσένα καλύτεραelprimero έγραψε:Ξηροκάμπανο δεν θέλω, θέλω να ακούω μόνο τους χτύπους του ν2 στο ρελαντί.
Reduce to the Max
- elprimero
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2019, 20:55
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
Re: Ερωτήσεις για s2r
Τελικά την λύση έδωσε το 796. Κουβάς συμπλέκτη και γρανάζι στροφαλου έκατσαν μια χαρά και δουλεύει άψογα. Έκανα και μια βόλτα στο δυναμόμετρο. Θέλει ρυθμίσεις.
kawa 636 - gsr 600 - sfv 650 - busa - mt-09 - BMW R9T - S2R
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Ερωτήσεις για s2r
Δεν νομίζω να μπορέσεις να κάνεις κάτι παραπάνω απ' ότι είναι... η ecu που έχεις είναι stock. Αυτό φαίνεται από δύο σημεία:
1. ο κόφτης στις 9000σαλ.
2. το βύθισμα του γραφήματος στις ~4300 όπου είναι και το σημείο που πρέπει να περνά προδιαγραφές ο κινητήρας και εκεί το "πνίγουν".
Αν βάλεις DP ecu θα σου βελτιώσει αυτό το σημείο (ανάφλεξη, τροφοδοσία) και θα δώσει λίγο παραπάνω στο σύνολο. Επίσης ο κόφτης μετατοπίζεται στις 9500σαλ.
ΥΓ.: στο όλο πακέτο πρέπει να έχεις και ανοιχτό καπάκι στο φιλτροκούτι καθώς και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα.
1. ο κόφτης στις 9000σαλ.
2. το βύθισμα του γραφήματος στις ~4300 όπου είναι και το σημείο που πρέπει να περνά προδιαγραφές ο κινητήρας και εκεί το "πνίγουν".
Αν βάλεις DP ecu θα σου βελτιώσει αυτό το σημείο (ανάφλεξη, τροφοδοσία) και θα δώσει λίγο παραπάνω στο σύνολο. Επίσης ο κόφτης μετατοπίζεται στις 9500σαλ.
ΥΓ.: στο όλο πακέτο πρέπει να έχεις και ανοιχτό καπάκι στο φιλτροκούτι καθώς και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα.
Reduce to the Max
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Ερωτήσεις για s2r
Δες εδώ πως το έχει προσεγγίσει ο τύπος: http://www.bikeboy.org/s2rmonsterarrow.htmlelprimero έγραψε:Θέλει ρυθμίσεις.
Reduce to the Max
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Ερωτήσεις για s2r
Δεν φοράει marelli ώστε να ρυθμιστεί ο η μαμά ECU;
- elprimero
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2019, 20:55
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
Re: Ερωτήσεις για s2r
Φίλτρο δεν φοράω, πρέπει λίγο να κάτσω να διαβάσω πως θα βάλω τον χάρτη dp μαζί με ελεύθερο φίλτρο. Εκεί που το πήγα δεν μπορούν να διαβάσουν τον χάρτη και μου πρότειναν να βρω ένα pc3.. Κάποιος από Θεσσαλονίκη μπορεί να βοηθήσει στο να περάσω τον χάρτη!?!?
kawa 636 - gsr 600 - sfv 650 - busa - mt-09 - BMW R9T - S2R
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ερωτήσεις για s2r
Κατ' εμέ το pc3 είναι λύση ανάγκης, όταν δεν μπορείς/ξέρεις να επέμβεις στην ecu.
Χώρια που κοστίζει κιόλας.
Άμα έχεις 5ΑΜ (σήκωσε τα αυτοκολητάκια να δεις), γίνεται να περάσεις άλλο χάρτη.
Αρκετά παιδιά απ'το φόρουμ τόχουν κάνει - υπάρχει και σχετικό θρεντ.
Εξαρτάται απ'το πόσο θέλεις να ασχοληθείς.
Χώρια που κοστίζει κιόλας.
Άμα έχεις 5ΑΜ (σήκωσε τα αυτοκολητάκια να δεις), γίνεται να περάσεις άλλο χάρτη.
Αρκετά παιδιά απ'το φόρουμ τόχουν κάνει - υπάρχει και σχετικό θρεντ.
Εξαρτάται απ'το πόσο θέλεις να ασχοληθείς.
elprimero έγραψε:Φίλτρο δεν φοράω, πρέπει λίγο να κάτσω να διαβάσω πως θα βάλω τον χάρτη dp μαζί με ελεύθερο φίλτρο. Εκεί που το πήγα δεν μπορούν να διαβάσουν τον χάρτη και μου πρότειναν να βρω ένα pc3.. Κάποιος από Θεσσαλονίκη μπορεί να βοηθήσει στο να περάσω τον χάρτη!?!?
Άγγελος