touloumpas έγραψε:Σχετικά με τον εγκέφαλο, ο Performance σου παρουσιάζει πρόβλημα ? Υψηλες θερμοκρασίες δημιουργουνται απο φτωχο μειγμα αλλά να πυρακτώνει ο καταλύτης πρωτη φορα ακούω.
Με τον μαμα δουλευει κανονικα με τον <<performance>> δεν δουλευει σωστα βγαζει τσεκ,μυριζει εντονα καυσαεριο και ο καταλυτης γινετε κατακοκκινος.Δεν ειχε παρουσιασει κατι στο παρελθον να <<πιστολισε>> τωρα τι να σου πω θα βαλω την διαγνωση να δω τη παιζει αν συνδεθει βεβαια.
touloumpas έγραψε:Θέλεις να μου στείλεις τον "performance" να τον τσεκάρω?
Θα σου τον εστελνα δεν εχω προβλημα αλλα τελικα βρηκα την λυση μαλλον.Αλλαξα καλωδια εβαλα πιο χοντρα (4 gauge οχι 2 που ανεφερα ποιο πανω ειναι πολυ χοντρα) και εβαλα εξτρα γειωση στο μοτερ το μηχανακι με τον μαμα εγκεφαλο πανω περνει με μιση μιζια και δουλευει ρολοι.Μενει να δοκιμασω και με τον performance (δεν εχω προλαβει ακομα το σ/κ ελπιζω να τα καταφερω) αν δεν δουλεψει θα μιλησουμε και θα σου τον στειλω.
Θελω να σου κανω μια ερωτηση γιατι διαβασα σε παλιοτερο post που εχεις γραψει οτι εχετε βαλει σε mts πολλαπλασιαστες της dynatek ξερεις ποιοι ακριβως κανουν για το δικο μου (κωδικο) γιατι μπηκα στο σαιτ τους και χαθηκα λιγο μηπως κανω καμια κινηση μελλοντικα
Απογοητευση παλι τα ιδια κανει.Ξεκινησα να την <<δεσω>> σημερα και παλι με το λαμακι στον αισθητηρα στροφων δεν περνει.Μπορει να ευθυνεται γιαυτο η μπαταρια;
touloumpas έγραψε:Και με τους δύο εγκεφαλους που εχεις ή μονο με τον Περφορμανς?
Και με τους δυο.Το προβλημα το εντοπιζω στον αισθητηρα μολις βγαζω το λαμακι περνει την πρωτη φορα με μιση μιζια μετα δυσκολευεται.Την προηγουμενη εβδομαδα που περασα καινουργια καλωδια το δοκιμασα και με τα δυο λαμακια (ο,6 και 1 χιλιοστο) και επερνε με μιση μιζια παω να το δεσω χθες και μου λεει παρτα...Μπορει οταν αλλαξα καρβουνακια να μετακινησα το γραναζι της μιζας (λιγο απιθανο) η να μην εβαλα κατι σωστα στην μιζα;(αλλα δεν θα γυριζε το μοτερ).
H μπαταρία σου πόσο παλιά είναι? Δοκίμασες να δώσεις ρεύμα με καλώδια από αυτοκίνητο?
Και αν θέλεις κανε κατι ευκολο. Εκτός από τη γείωση που έχει εγκέφαλος στη μία του βίδα τραβα και μία γείωση από τη αλλη βίδα του εγκεφάλου κατευθείαν στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας.
Τα μπεκ και η αντλια δουλευουν κανονικα.
Η μπαταρια μου ειναι 2,5 χρονων αλλα χωρια που την φορτισα την δοκιμασα και σε αλλες δυο μηχανες και περνουν κανονικα.Δοκιμασα την γειωση απευθειας μπαταρια-εγκεφαλος και δεν δουλεψε αλλα εβαλα το μαμα καλωδιο της γειωςης ξανα αφησα την εξτρα γειωση ως εχει και το καινουργιο καλωδιο το βιδωσα σε αλλη μερια στο μοτερ και η μαχανη περνει με μιση μιζια και με τους δυο εγκεφαλους.Επισης εχω βαλει τον παλιο αισθητα στροφων με λαμακι.Τωρα με τον μαμα ecu δεν δειχνει βλαβες φαινεται να δουλευει κανονικα και να ανεβαζει κανονικα στροφες.Με τον performance περνει αλλα αναβει τσεκ δεν κραταει ρελαντι και αναμεσα στις 4.000 με 5.000 στροφες ρεταρει κανει ενα κοψιμο.Ωραι λεμε θα βαλουμε την διαγνωση να δουμε τη εχει.Αμ δε δεν συνδεετε.Βαζω τον μαμα ουτε αυτος συνδεετε.Τσεκαρουμε ολα τα καλωδια της διαγνωσης παντου φερνει σημα την δοκιμαζουμε και στο αυτ/το συνδεετε κανονικα.Τσεκαραμε την φυσα που συνδεετε με τον εγκεφαλο ερχεται κανονικα σημα.Λυσαμε πλεξουδα ελενξαμε ολες τις διακλαδωσεις φερνει κανονικα ρευμα παντου δεν υπαρχει κομενο καλωδιο πουθενα.Ελενξαμε τα πιν - γειωσεις που εχουν και οι δυο ecu (συμφωνα με το σχεδιαγραμμα)και το μονο που βρηκαμε ειναι οτι και στις δυο το πιν 29-γειωση του εγκεφαλου που ειναι για τον κινητηρα(οπως το βλεπουμε η πλευρα προς τον αρνητικο πολο της μπαταριας)δεν εχει σημα συνεχεια οταν συνδεεις το πολυμετρο πιν-θετικος πολος.Οι βλαβες που δειχνει το κοντερ(Πατημενο Α γυρισμα διακοπτη) στον performance ειναι οι 1.1 και 3.1 δηλ.tps και αισθητηρας λαδιου.
Και το κερασακι στην τουρτα.Οταν με τον performance πανω βαζουμε το καλωδιο της διαγνωσης που συνδεεται στο (-) της μπαταριας σβηνει το τσεκ οταν το αποσυνδεω αναβει παλι.Τα φωτα σας παιδια θα με τρελανει
Και καποιες λεπτομερειες μηπως βοηθησουν.Τον πιν 29 του εγκεφαλου που αναφερω ποιο πανω συνδεεται με καλωδιο γειωσης που διακλαδωνεται και παει στην φυσα του tps στον αισθηταρα λαδιου και στην εξοδο που κουμπωνει η διαγνωση.Αυτα τα καλωδια με τις διακλαδωσεις που κανουν ελενχθηκαν και δεν υπαρχει κοψιμο πουθενα εχουν συνεχεια.
touloumpas έγραψε:O performance εγκεφαλος που εχεις ειναι οριτζιναλ ή φλασαρισμενος?
Φλασαρισμενος...και για να πω την αληθεια δεν ξερω γιατι οταν το πηρα το μηχανακι φορουσε performance οριτζιναλ εχω και το κουτι με τον κωδικο.Τωρα μετα το προβλημα που εβγαλε και ελυσα το μηχανακι ειδα οτι δεν ειναι αυτος που φοραγα πανω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sotogun την Κυρ 10 Μαρ 2019, 20:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
δοκιμασε την συνεχεια του πιν 29 με το σωμα της εκου,πρεπει να κανει μπιπ.Στο πιν 29 ειναι κοινη γειωση για tps,engine temp και γειωση του διαγνωστικου.Τωρα αν δεν κανει μπιπ εχει καει η γειωση εσωτερικα της εκου.Ξεγυμνωσε λιγο το μεσαιο καλωδιο της φισας του διαγνωστικου και βαλε απο εκει ενα καλωδιο σε ενα σημειο με καλο σωμα λογικα μετα θα ναι οκ
achilleas έγραψε:δοκιμασε την συνεχεια του πιν 29 με το σωμα της εκου,πρεπει να κανει μπιπ.Στο πιν 29 ειναι κοινη γειωση για tps,engine temp και γειωση του διαγνωστικου.Τωρα αν δεν κανει μπιπ εχει καει η γειωση εσωτερικα της εκου.Ξεγυμνωσε λιγο το μεσαιο καλωδιο της φισας του διαγνωστικου και βαλε απο εκει ενα καλωδιο σε ενα σημειο με καλο σωμα λογικα μετα θα ναι οκ
Πιν 29 και σωμα δεν κανει μπιπ σε κανεναν απο τις 2 ecu και οι δυο καμενη γειωση δηλ.