Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Με στρόφαλο- κεφαλές τακτοποιημένα πλησίασε ο καιρός γιά να δεθεί επί τέλους το μοτέρ.
Τα κάρτερ δέχτηκαν περιποίηση με το ντρέμελ γιά να φύγουν κάποιες ατέλειες της χύτευσης, οι δίοδοι λαδιού ξεταπώθηκαν και όπου μπορούσα (κυρίως κοντά στο φίλτρο και την είσοδο/έξοδο του ψυγείου) εξομάλυνα τις γωνίες γιά πιό ελεύθερη ροή του λαδιού. Κάτι που παρέλειψα, θα δω αργότερα αν επηρεάζεται αρνητικά η ψύξη, ήταν να καταργήσω και να ταπώσω το bypass λαμάκι στη βάση του φίλτρου.
Αυτό στα αγωνιστικά αντικαθίσταται από μιά τάπα γιά να αναγκάζεται το λάδι να περνάει όλο από το ψυγείο.
Τάπες μπήκαν, όπου χρειάζονταν, γιά το εξωτερικό κύκλωμα λαδιού προς τις κεφαλές.
Μετά από κάμποσα καθαρίσματα, στα κάρτερ τοποθετήθηκαν καινούργια ρουλεμάν - τα παλιά ούτε καν τα κοίταξα, μιάς το μηχανάκι προορίζεται γιά σκίσιμο - και με τη σειρά τους στρόφαλος/κιβώτιο/μύλος "ροδελιάστηκαν" γιά τους σωστούς , σύμφωνα με το αγωνιστικό μάνιουαλ, τζόγους/προφόρτιση. Στο δέσιμο του βολάν στο στρόφαλο έβαλα ένα σετ παξιμάδια Nichols ($$$) από τις ΗΠΑ, γιατί είχα διαβάσει ιστορίες τρόμου γιά αυτό το θέμα, όταν το καινούργιο μαμά παξιμάδι είδα ότι είχε απίστευτους τζόγους πάνω στις αντίστοιχες βόλτες του στροφάλου. Όμοια καλά καθαρίστηκαν και οι κεφαλές και κεντραρίστικαν με ροδέλες τα κοκοράκια πάνω απ'τις βαλβίδες.
Ακόμα γεμίστηκαν με κόλληση και ανοίχτηκε σπείρωμα στα καπάκια των εκκ/φόρων γιά τις λαδόβιδες του εξωτ. κυκλώματος λαδιού.
Μιά εκκρεμότητα μένει, γιά μετά το στρώσιμο, να αλλαχτούν οι ασφάλειες των βαλβίδων με τις ΜΒΡ ($$$) που έχω και να πάνε τα κοκοράκια γιά κρυογονική αζώτου όπως πρότεινε ο Κωνσταντίνος. Μέσα στα πλαίσια της, κατά το δυνατόν, προστασίας του μοτέρ φόρεσα "πουκάμισα" στα ράουλα τεντώματος των ιμάντών αυξάνοντας έτσι τη διάμετρό τους.
Έτσι δουλεύουν με αρκετά λιγότερες στροφές τα ρουλεμάν τους και οι ιμάντες ακολουθούν πιό ανοιχτή καμπύλη και ζορίζονται λιγότερο.
Αν δείτε πως, με την πορεία των χρόνων, στα τετραβάλβιδα το εργοστάσιο μεγάλωνε τα ράουλα, θα καταλάβετε πως υπάρχει σοβαρός λόγος γι'αυτή τη μετατροπή.
Τα κάρτερ δέχτηκαν περιποίηση με το ντρέμελ γιά να φύγουν κάποιες ατέλειες της χύτευσης, οι δίοδοι λαδιού ξεταπώθηκαν και όπου μπορούσα (κυρίως κοντά στο φίλτρο και την είσοδο/έξοδο του ψυγείου) εξομάλυνα τις γωνίες γιά πιό ελεύθερη ροή του λαδιού. Κάτι που παρέλειψα, θα δω αργότερα αν επηρεάζεται αρνητικά η ψύξη, ήταν να καταργήσω και να ταπώσω το bypass λαμάκι στη βάση του φίλτρου.
Αυτό στα αγωνιστικά αντικαθίσταται από μιά τάπα γιά να αναγκάζεται το λάδι να περνάει όλο από το ψυγείο.
Τάπες μπήκαν, όπου χρειάζονταν, γιά το εξωτερικό κύκλωμα λαδιού προς τις κεφαλές.
Μετά από κάμποσα καθαρίσματα, στα κάρτερ τοποθετήθηκαν καινούργια ρουλεμάν - τα παλιά ούτε καν τα κοίταξα, μιάς το μηχανάκι προορίζεται γιά σκίσιμο - και με τη σειρά τους στρόφαλος/κιβώτιο/μύλος "ροδελιάστηκαν" γιά τους σωστούς , σύμφωνα με το αγωνιστικό μάνιουαλ, τζόγους/προφόρτιση. Στο δέσιμο του βολάν στο στρόφαλο έβαλα ένα σετ παξιμάδια Nichols ($$$) από τις ΗΠΑ, γιατί είχα διαβάσει ιστορίες τρόμου γιά αυτό το θέμα, όταν το καινούργιο μαμά παξιμάδι είδα ότι είχε απίστευτους τζόγους πάνω στις αντίστοιχες βόλτες του στροφάλου. Όμοια καλά καθαρίστηκαν και οι κεφαλές και κεντραρίστικαν με ροδέλες τα κοκοράκια πάνω απ'τις βαλβίδες.
Ακόμα γεμίστηκαν με κόλληση και ανοίχτηκε σπείρωμα στα καπάκια των εκκ/φόρων γιά τις λαδόβιδες του εξωτ. κυκλώματος λαδιού.
Μιά εκκρεμότητα μένει, γιά μετά το στρώσιμο, να αλλαχτούν οι ασφάλειες των βαλβίδων με τις ΜΒΡ ($$$) που έχω και να πάνε τα κοκοράκια γιά κρυογονική αζώτου όπως πρότεινε ο Κωνσταντίνος. Μέσα στα πλαίσια της, κατά το δυνατόν, προστασίας του μοτέρ φόρεσα "πουκάμισα" στα ράουλα τεντώματος των ιμάντών αυξάνοντας έτσι τη διάμετρό τους.
Έτσι δουλεύουν με αρκετά λιγότερες στροφές τα ρουλεμάν τους και οι ιμάντες ακολουθούν πιό ανοιχτή καμπύλη και ζορίζονται λιγότερο.
Αν δείτε πως, με την πορεία των χρόνων, στα τετραβάλβιδα το εργοστάσιο μεγάλωνε τα ράουλα, θα καταλάβετε πως υπάρχει σοβαρός λόγος γι'αυτή τη μετατροπή.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2124
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Παίζει καμιά φωτό από την άλλη πλευρά του μοτέρ να δούμε και τις λαδόβιδες στα καπάκια των εκκεντροφόρων;
Επίσης, με το κιβώτιο τί έκανες;
Reduce to the Max
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Ο υδραυλικός συμπλεκτης καταργήθηκε γουαη?Highflyer έγραψε:
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
καφε-τσιγαρο -καρεκλα και να καθεσαι με τις ωωωωρες να το χαζευεις!!!!
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Αυτές έχω εύκαιρες
Μόνο γυάλισα τα μέτωπα των δοντιών εμπλοκής γιά να μπαίνουν πιό γρήγορα/εύκολα οι ταχύτητες και ρύθμισα τους τζόγους κιβωτίου / φλογέρας.
Αργότερα έμαθα πως είναι δυνατόν να πάρεις ζευγάρια γραναζιών από κάποια μοντέλα και να συνθέσεις ένα "κοντύτερο" κιβώτιο.
Άμα θες άλλες , μου λες.
Αυτό που ήθελα, το "- 5" , είναι πανάκριβο ακόμα και μτχ. (>2500) κι'έτσι το άφησα.dimirex έγραψε:
Παίζει καμιά φωτό από την άλλη πλευρά του μοτέρ να δούμε και τις λαδόβιδες στα καπάκια των εκκεντροφόρων;
Επίσης, με το κιβώτιο τί έκανες;
Μόνο γυάλισα τα μέτωπα των δοντιών εμπλοκής γιά να μπαίνουν πιό γρήγορα/εύκολα οι ταχύτητες και ρύθμισα τους τζόγους κιβωτίου / φλογέρας.
Αργότερα έμαθα πως είναι δυνατόν να πάρεις ζευγάρια γραναζιών από κάποια μοντέλα και να συνθέσεις ένα "κοντύτερο" κιβώτιο.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Οι φωτογραφίες είναι μια χαρά...
Τί είναι αυτό?!?!?!?Highflyer έγραψε:Αυτό που ήθελα, το "- 5" , είναι πανάκριβο ακόμα και μτχ. (>2500) κι'έτσι το άφησα.
Reduce to the Max
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Πως σου φαίνεται περ. 43% λιγότερη δύναμη στη μανέτα - χωρίς τη μείωση της διαδρομής της πλάκας πίεσης που έχουν τα υδραυλικά αφτερμάρκετ slave?
Δεν υπάρχουν τσιμούχες που περιμένουν την κατάλληλη στιγμή να τα κλ@σουν και δεν θέλει συντήρηση.
Η αίσθηση που έχεις απλά δεν υπάρχει.
Δεν υπάρχουν τσιμούχες που περιμένουν την κατάλληλη στιγμή να τα κλ@σουν και δεν θέλει συντήρηση.
Η αίσθηση που έχεις απλά δεν υπάρχει.
Bart έγραψε: Ο υδραυλικός συμπλεκτης καταργήθηκε γουαη?
Άγγελος
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
DP είναι , ατσάλινο, αν και είναι τραβηγμένο να το λες βολάν
Ένας δίσκος είναι, ίσα γιά να δένει το alternator πάνω στο στρόφαλο.
Ένας δίσκος είναι, ίσα γιά να δένει το alternator πάνω στο στρόφαλο.
Ritsman έγραψε:Το βολαν ειναι handmade ή DP?
Άγγελος
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Αγωνιστικό "Corsa" κιβώτιο
dimirex έγραψε:Οι φωτογραφίες είναι μια χαρά...
Τί είναι αυτό?!?!?!?
Άγγελος
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Είναι ιδιοκατασκευή ή το βρίσκεις και σε aftermarket;Highflyer έγραψε:Πως σου φαίνεται περ. 43% λιγότερη δύναμη στη μανέτα - χωρίς τη μείωση της διαδρομής της πλάκας πίεσης που έχουν τα υδραυλικά αφτερμάρκετ slave?
Reduce to the Max
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Ιδιοκατασκευή.
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =11&t=8573
Λίγο ατσούμπαλη, αλλά δουλεύει άψογα πάνω από 9 χρόνια τώρα
Πρέπει να φτιάξω κάτι πιό μαζεμένο.
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =11&t=8573
Λίγο ατσούμπαλη, αλλά δουλεύει άψογα πάνω από 9 χρόνια τώρα
Πρέπει να φτιάξω κάτι πιό μαζεμένο.
Άγγελος
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Δεν κάνεις έργο........δίνεις έμπνευση!!!
Κείμενα ...γραπτα και φωτογραφίες μπορούν να διαμορφώσουν συνειδήσεις μερικες φορες..
Συγκινήθηκα πάντως που είδα τον σκελετό μου με το κόσμημά σου επάνω!!
Οι απόψεις μου:
Το βολάν σου δεν πρέπει να είναι κατω απο 830 gr με αυτά τα πιστόνια-συμπιέσεις αλλιως στα κατεβάσματα ταχυτήτων θα είναι σαν δίχρονο .
Τα συνεμπλόκ στο τύμπανο του συμπλέκτου άλλαξε τα με συνεμπλοκ απο 1098 ..ειναι πιο σκληρα και δεν ξεκεντράρονται ευκολα οι οδηγούντες δίσκοι που στραβοπατανε..αν εχεις απότομα ξεκινήματα ειναι οι σωστοι.
Καλή επιτυχία στην συνέχεια σου και καλές βολτάρες!!
Κείμενα ...γραπτα και φωτογραφίες μπορούν να διαμορφώσουν συνειδήσεις μερικες φορες..
Συγκινήθηκα πάντως που είδα τον σκελετό μου με το κόσμημά σου επάνω!!
Οι απόψεις μου:
Το βολάν σου δεν πρέπει να είναι κατω απο 830 gr με αυτά τα πιστόνια-συμπιέσεις αλλιως στα κατεβάσματα ταχυτήτων θα είναι σαν δίχρονο .
Τα συνεμπλόκ στο τύμπανο του συμπλέκτου άλλαξε τα με συνεμπλοκ απο 1098 ..ειναι πιο σκληρα και δεν ξεκεντράρονται ευκολα οι οδηγούντες δίσκοι που στραβοπατανε..αν εχεις απότομα ξεκινήματα ειναι οι σωστοι.
Καλή επιτυχία στην συνέχεια σου και καλές βολτάρες!!
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Δεν κάνεις έργο........δίνεις έμπνευση!!!
Κι'εγώ από κάτι άλλους πυροβολημένους εμπνεύστηκα.
Κείμενα ...γραπτα και φωτογραφίες μπορούν να διαμορφώσουν συνειδήσεις μερικες φορες..
Συγκινήθηκα πάντως που είδα τον σκελετό μου με το κόσμημά σου επάνω!!
Εγώ όταν τον παρέλαβα απ'το πρακτορείο.
Η προέλευση και η ιστορία του έδωσαν επι πλέον υπόσταση στο project.
Περίεργο τι κάνουν μερικές φορές τα "άψυχα" , εεε?
Οι απόψεις μου:
Το βολάν σου δεν πρέπει να είναι κατω απο 830 gr με αυτά τα πιστόνια-συμπιέσεις αλλιως στα κατεβάσματα ταχυτήτων θα είναι σαν δίχρονο .
Δεν το ζύγισα - θα δούμε τι παίζει όταν μπει στο φυσικό της περιβάλλον
Τα συνεμπλόκ στο τύμπανο του συμπλέκτου άλλαξε τα με συνεμπλοκ απο 1098 ..ειναι πιο σκληρα και δεν ξεκεντράρονται ευκολα οι οδηγούντες δίσκοι που στραβοπατανε..αν εχεις απότομα ξεκινήματα ειναι οι σωστοι.
Τέτοια έβαλα
Καλή επιτυχία στην συνέχεια σου και καλές βολτάρες!!
Σου χρωστάω μερικούς γύρους σε πίστα, όταν θα είναι έτοιμη η " Rápida "
Να δούμε όμως πως θα το οργανώσουμε
Άγγελος
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Αν είναι το Performance βολαν είναι περιπου 540gr (530-540)
58
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Το περφορμανς αν ειναι αλουμινιο είναι στα 380 gr ...θέλεις μετα 14αρι γρανάζι μπροστα που μειώνει την αντοχή της αλυσίδας.Ritsman έγραψε:Αν είναι το Performance βολαν είναι περιπου 540gr (530-540)
Θα εχεις μετα τις 5000 rpm απόκριση καλή και απότομη αλλά αν είναι κατω απο αυτες τις στροφες θα κάνει σαν τρακτερ μεχρι να ανεβάσει στροφες και θέλει πολλές αλλαγές ταχυτήτων.
Αν ο Αγγελος θέλει βολαν εχω βολαν να το κόψω ...να το ζυγοσταθμίσω στις 12000 στρ ανοίγοντας τρύπες στην περιφέρεια του και να το στείλω εκει.
Η άποψή μου είναι για βολάν 1025 gr σε πίστα με κλειστες στροφες χωρις τελικες.Σε πίστα με τελικές και ανοιχτες στροφες θέλει κατω απο 1000gr.
Εχω πρόγραμμα τρισδιάστατο (δεν είναι διαθέσιμο ...μιας και ειναι του τμήματος των μαθηματικών στο πανεπιστήμιο που σπουδάζει ο γιος μου).Σε αυτό το πρόγραμμα εχω βάλει 9 παραμέτρους περιστρεφόμενων μαζών και 3 παραμετρους παλλινδρομούντων μαζών.Φυσικά απο κινητήρα Ducati.
Ζυγίστηκαν ολα τα εξαρτήματα (γρανάζια-καλάθι-μπιέλες -πιστόνια-βολαν) και μου βγάζει την βέλτιστη στροφορμη που πρέπει να εχουν για μιαν συγκεκριμένη χρήση.Πχ στο 620 χρειάζεται βολάν 1056 gr ...στο SS το δικό μου 1042gr ........και πάει λέγοντας...
Καλη επιτυχία σε όλους.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: Το περφορμανς αν ειναι αλουμινιο είναι στα 380 gr ...θέλεις μετα 14αρι γρανάζι μπροστα που μειώνει την αντοχή της αλυσίδας.
Ατσάλινο είναι
Δεν θα έβαζα αλουμινένιο λόγω της κακής τους φήμης , από αξιοπιστία.
Αν ο Αγγελος θέλει βολαν εχω βολαν να το κόψω ...να το ζυγοσταθμίσω στις 12000 στρ ανοίγοντας τρύπες στην περιφέρεια του και να το στείλω εκει.
Φχαριστώ πολύ γιά την προσφορά, Κωσταντίνε, αλλά μιάς και το μοτέρ είναι ήδη δεμένο, θα περιμένω να δω πως συμπεριφέρεται στην πίστα πρώτα και θα πράξω ανάλογα.
Η άποψή μου είναι για βολάν 1025 gr σε πίστα με κλειστες στροφες χωρις τελικες.Σε πίστα με τελικές και ανοιχτες στροφες θέλει κατω απο 1000gr.
Εχω πρόγραμμα τρισδιάστατο (δεν είναι διαθέσιμο ...μιας και ειναι του τμήματος των μαθηματικών στο πανεπιστήμιο που σπουδάζει ο γιος μου).Σε αυτό το πρόγραμμα εχω βάλει 9 παραμέτρους περιστρεφόμενων μαζών και 3 παραμετρους παλλινδρομούντων μαζών.Φυσικά απο κινητήρα Ducati.
Ζυγίστηκαν ολα τα εξαρτήματα (γρανάζια-καλάθι-μπιέλες -πιστόνια-βολαν) και μου βγάζει την βέλτιστη στροφορμη που πρέπει να εχουν για μιαν συγκεκριμένη χρήση.Πχ στο 620 χρειάζεται βολάν 1056 gr ...στο SS το δικό μου 1042gr ........και πάει λέγοντας...
Με βάζεις στην μπρίζα γιά μελλοντικό project τώρα
Μέτρησες τη στροφορμή του στροφάλου !?!
Μπορεί αυτό το (πως λέγεται?) πρόγραμμα να υπολογίζει παραμορφώσεις σε πλαίσια ανάλογα με τα φορτία ?
Έχω κανά'δυό αλλά είναι σε DOS και αρκετά δύσχρηστα και πιθανώς το επόμενο μου project να είναι ένας σκελετός και ψαλίδι.
Καλη επιτυχία σε όλους.
Άγγελος
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Αγγελε
Οι παράμετροι δυστυχώς εχουν "σταθερες" δλδ σημεία αναφορας.Δεν μπορώ να κάνω τπτ αν ενα γρανάζι εχει Α διάμετρο ...δεν μπορώ να το κουρέψω!!Αυτό ειναι "σταθερα"
Υπάρχουν οι "μεταβλητές"...δλδ μπιέλες ελαφρύτερες...πιστόνια ελαφρύτερα...ΚΑΙ βολάν που εως ενα σημείο το κανω ότι θελω .
Η μετρηση στροφορμής είναι μαζα(αδράνεια) ΚΑΙ ΠΟΥ ??ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΗ Η ΜΑΖΑ!!Αρα τι διάμετρο εχει και πόση μαζα εχει στην περιφέρεια ενας κύκλος. Αυτος ο κύκλος οσο και παρεξηγημένος και αν είναι μας δίνει μια πολιτισμένη λειτουργία η μια εντελως σπορ .
Επομένως η αδράνεια του βολαν μας δινει χαρακτηριστικά που μας βολευουν για την χρήση που το θελουμε.Η στροφορμή δεν μετριεται αν δεν εχεις ΜΑΖΑ(αδράνεια)-ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΑΖΑΣ-ΔΙΑΜΕΤΡΟ αλλα ΚΑΙ 13 αλλες παραμετρους περιστρεφόμενων και παλινδρομούντων μαζων.ΟΛΑ μαζι αυτά μας κανουν ενα πραγμα...: να εχουμε την λιγοτερη αδρανεια και καθυστερηση στην λειτουργια ενος μοτερ.
Αυτη η λειτουργία δεν καταγραφεται σε χαρτι ....ειναι αίσθηση μερικες φορες!
Για το θεμα του υπολογισμου πλαισιου εκανα καποιες προσπάθειες και μου φανηκε εξαιρετικά δύσκολο ακομα και με ΟΤΟΚΑΝΤ σε άξονες Χ-Ψ-Ζ. Πάμε (η μηχανη δλδ)εμπρος-πισω δεξια -αριστερα και πανω -κατω ΑΛΛΑ ΚΑΙ περιστροφή σε αυτους τους αξονες!!σούζα η εντο κ.λ.π.τοποθετηση μοτερ...μηκος ψαλιδιου....θεση αναβατου ...νομιζω εχει 23 παράμετρους....απιθανο για κατασκευή απο ιδιώτη ...
Με 9 βαθμους ελευθεριας χρειαζεται τρελο προγραμμα και 50 ατομα για δοκιμες!!
Οι παράμετροι δυστυχώς εχουν "σταθερες" δλδ σημεία αναφορας.Δεν μπορώ να κάνω τπτ αν ενα γρανάζι εχει Α διάμετρο ...δεν μπορώ να το κουρέψω!!Αυτό ειναι "σταθερα"
Υπάρχουν οι "μεταβλητές"...δλδ μπιέλες ελαφρύτερες...πιστόνια ελαφρύτερα...ΚΑΙ βολάν που εως ενα σημείο το κανω ότι θελω .
Η μετρηση στροφορμής είναι μαζα(αδράνεια) ΚΑΙ ΠΟΥ ??ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΗ Η ΜΑΖΑ!!Αρα τι διάμετρο εχει και πόση μαζα εχει στην περιφέρεια ενας κύκλος. Αυτος ο κύκλος οσο και παρεξηγημένος και αν είναι μας δίνει μια πολιτισμένη λειτουργία η μια εντελως σπορ .
Επομένως η αδράνεια του βολαν μας δινει χαρακτηριστικά που μας βολευουν για την χρήση που το θελουμε.Η στροφορμή δεν μετριεται αν δεν εχεις ΜΑΖΑ(αδράνεια)-ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΑΖΑΣ-ΔΙΑΜΕΤΡΟ αλλα ΚΑΙ 13 αλλες παραμετρους περιστρεφόμενων και παλινδρομούντων μαζων.ΟΛΑ μαζι αυτά μας κανουν ενα πραγμα...: να εχουμε την λιγοτερη αδρανεια και καθυστερηση στην λειτουργια ενος μοτερ.
Αυτη η λειτουργία δεν καταγραφεται σε χαρτι ....ειναι αίσθηση μερικες φορες!
Για το θεμα του υπολογισμου πλαισιου εκανα καποιες προσπάθειες και μου φανηκε εξαιρετικά δύσκολο ακομα και με ΟΤΟΚΑΝΤ σε άξονες Χ-Ψ-Ζ. Πάμε (η μηχανη δλδ)εμπρος-πισω δεξια -αριστερα και πανω -κατω ΑΛΛΑ ΚΑΙ περιστροφή σε αυτους τους αξονες!!σούζα η εντο κ.λ.π.τοποθετηση μοτερ...μηκος ψαλιδιου....θεση αναβατου ...νομιζω εχει 23 παράμετρους....απιθανο για κατασκευή απο ιδιώτη ...
Με 9 βαθμους ελευθεριας χρειαζεται τρελο προγραμμα και 50 ατομα για δοκιμες!!
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: Η μετρηση στροφορμής είναι μαζα(αδράνεια) ΚΑΙ ΠΟΥ ??ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΗ Η ΜΑΖΑ!!Αρα τι διάμετρο εχει και πόση μαζα εχει στην περιφέρεια ενας κύκλος.
Λάθος όρο χρησιμοποίησα , αντί "στροφορμής" βλέπε "ροπή αδρανείας" (σώματος).
Πάνε κάτι δεκαετίες που τα κάναμε
Παρεμπιπτόντως, μπορείς να την μετρήσεις χρησιμοποιόντας το στρεπτικό εκκρεμές,
Το είχα κάνει γιά το στρόφαλο, αν και δεν θυμάμαι το λόγο
Για το θεμα του υπολογισμου πλαισιου εκανα καποιες προσπάθειες και μου φανηκε εξαιρετικά δύσκολο ακομα και με ΟΤΟΚΑΝΤ σε άξονες Χ-Ψ-Ζ. Πάμε (η μηχανη δλδ)εμπρος-πισω δεξια -αριστερα και πανω -κατω ΑΛΛΑ ΚΑΙ περιστροφή σε αυτους τους αξονες!!σούζα η εντο κ.λ.π.τοποθετηση μοτερ...μηκος ψαλιδιου....θεση αναβατου ...νομιζω εχει 23 παράμετρους....απιθανο για κατασκευή απο ιδιώτη ...
Με 9 βαθμους ελευθεριας χρειαζεται τρελο προγραμμα και 50 ατομα για δοκιμες!!
Έχεις δίκιο εδώ, αλλά δεν μιλάω γιά δυναμική ανάλυση του συνόλου "μηχανής - αναβάτης", που όντως είναι "βαρύ" θέμα,
παρά γιά μιά απλή στατική ανάλυση ( μάθημα β'-ετών Π.Σ.Θεοχάρης ?) χωροδικτυώματος υπό την επίδραση μιάς (ή παραπάνω) εξωτερικής δύναμης,
με σκοπό να βρεθούν οι παραμορφώσεις.
Κάτι σαν την παρακάτω εικόνα. Θα με ενδιέφερε πολύ, αν το παλικάρι σου έχει πρόσβαση σε "FLUENT", " ANSYS" ή " SOLIDWORKS" [/color]
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Αγγελε εχεις απλή σκέψη αλλα ξεκινας με "ατοπο" τρόπο .Απο την στιγμή που εχεις ΜΙΑ δύναμη εχεις ΔΥΟ άξονες αναφορας....αν εχεις και μια άλλη δύναμη τοτε τρεις αξονες αναφορας(στρόβος για την μηχανη).
Αν εχεις "δοκό" και δύναμη μπορεις με την μεθοδο "πεπερασμένων στοιχείων" να κάνεις υπολογισμούς αν κατέχεις ανώτερα μαθηματικά και διαφορικές εξισώσεις η πρόγραμμα ANSYS.Δυστυχώς η τοποθέτησή σου ειναι εξ αρχης λάθος.Σε ενα κομμάτι σκελετου δεν εχουμε ΠΟΤΕ μια δύναμη γιατι αν εχουμε μια άλλη τότε αναιρείται η προηγούμενη.Οπότε εχουμε ειτε το θελουμε ειτε οχι ΔΥΝΑΜΙΚΗ συμπεριφορα.
Για παραδειγμα η Ducati Εδράζει τον κινητηρα στον σκελετο απ'ευθειας.Σκέφτηκες ποτέ το γιατί??Εστω και αν εχουμε αυτοαπόσβεση κραδασμων Α βαθμου??Κανε ενα πειραμα :
Πιάσε ενα δραπανο που δεν λειτουργει και χτυπησε το με το χερι σου ....θα φυγει προς τα κατω η προς την διευθυνση που το χτυπας.Βάλε μετα φουλ στροφες και ξαναχτυπατο...θα αργησει ΠΟΛΥ να παει σε μια διευθυνση ...Γιατι???γιατι περιστρεφεται!!και αποσβενει την κρούση του χτυπήματος.Η Ducati εχει σταθερα μοτερ-σκελετο ...επιδρα μια δυναμη απο οπου να ειναι(στον σκελετο)...περνα ΜΕΣΑ απο το μοτερ και βγαινει ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ....δλδ έχουμε μονολιθικότητα ...Πχ Βρήκα στο πρόγραμμα του πανεπιστημιου τα εξης:Βολαν με 1895 gr(το δικο σου...νορμαλ) στις 12000 στροφες αν το σταματήσουμε στο μηδεν εχει δύναμη επίδρασης 3800 kgm ενω ενα πλυντήριο με 20 κιλα βαρος ρουχων (βρεμμενων) οταν το σταματαμε στο μηδεν εχει δυναμη 6400 kg στις 1000 στροφες!!
Ειναι να μην σου σταματήσει ενα βολαν απο μπλοκαρισμα στιγμιαιο!!!Κανενα καρτερ δεν αντεχει...
Το μοτερ μας εχει βεβαια 56 κιλά παλλινδρομουσες και περιστρεφομενες μαζες.....αν μεσω σκελετου και μετα καρτερ επιδρασει μια δυναμη (φλεξ) εξωτερική δλδ απο τον σκελετο στο καρτερ και απο εκει σε ΟΛΑ τα κινούμενα μερη η δυναμη αυτη αποσβένεται σε χρόνο dt και βγαίνει εξω "καθαρή"....φαντασου τωρα τον υπολογισμό σκελετου σε δυναμική καταπόνηση!!!!!Και κατι άλλο....οταν στους αγωνες η φιρμα εβλεπε τα κοκκορακια να σπανε ενω με τους υπολογισμους τους ειχαν βαθμο ασφαλειας Χ2,8...τοτε πηγανε στο πανεπιστήμιο της Μπολονια σε ενα πρόγραμμα Dopler σε λαιβ απεικόνηση και λύσανε το προβλημα τους...αλλα αυτο το εχω ποσταρει παλια σε Desmo music αν το βρεις δες το.Πρόσβαση σε προγραμματα που μου ζητας δεν εχω μιας και ειναι ιδιοκτησια του πανεπιστημιου ....
φιλακια
Αν εχεις "δοκό" και δύναμη μπορεις με την μεθοδο "πεπερασμένων στοιχείων" να κάνεις υπολογισμούς αν κατέχεις ανώτερα μαθηματικά και διαφορικές εξισώσεις η πρόγραμμα ANSYS.Δυστυχώς η τοποθέτησή σου ειναι εξ αρχης λάθος.Σε ενα κομμάτι σκελετου δεν εχουμε ΠΟΤΕ μια δύναμη γιατι αν εχουμε μια άλλη τότε αναιρείται η προηγούμενη.Οπότε εχουμε ειτε το θελουμε ειτε οχι ΔΥΝΑΜΙΚΗ συμπεριφορα.
Για παραδειγμα η Ducati Εδράζει τον κινητηρα στον σκελετο απ'ευθειας.Σκέφτηκες ποτέ το γιατί??Εστω και αν εχουμε αυτοαπόσβεση κραδασμων Α βαθμου??Κανε ενα πειραμα :
Πιάσε ενα δραπανο που δεν λειτουργει και χτυπησε το με το χερι σου ....θα φυγει προς τα κατω η προς την διευθυνση που το χτυπας.Βάλε μετα φουλ στροφες και ξαναχτυπατο...θα αργησει ΠΟΛΥ να παει σε μια διευθυνση ...Γιατι???γιατι περιστρεφεται!!και αποσβενει την κρούση του χτυπήματος.Η Ducati εχει σταθερα μοτερ-σκελετο ...επιδρα μια δυναμη απο οπου να ειναι(στον σκελετο)...περνα ΜΕΣΑ απο το μοτερ και βγαινει ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ....δλδ έχουμε μονολιθικότητα ...Πχ Βρήκα στο πρόγραμμα του πανεπιστημιου τα εξης:Βολαν με 1895 gr(το δικο σου...νορμαλ) στις 12000 στροφες αν το σταματήσουμε στο μηδεν εχει δύναμη επίδρασης 3800 kgm ενω ενα πλυντήριο με 20 κιλα βαρος ρουχων (βρεμμενων) οταν το σταματαμε στο μηδεν εχει δυναμη 6400 kg στις 1000 στροφες!!
Ειναι να μην σου σταματήσει ενα βολαν απο μπλοκαρισμα στιγμιαιο!!!Κανενα καρτερ δεν αντεχει...
Το μοτερ μας εχει βεβαια 56 κιλά παλλινδρομουσες και περιστρεφομενες μαζες.....αν μεσω σκελετου και μετα καρτερ επιδρασει μια δυναμη (φλεξ) εξωτερική δλδ απο τον σκελετο στο καρτερ και απο εκει σε ΟΛΑ τα κινούμενα μερη η δυναμη αυτη αποσβένεται σε χρόνο dt και βγαίνει εξω "καθαρή"....φαντασου τωρα τον υπολογισμό σκελετου σε δυναμική καταπόνηση!!!!!Και κατι άλλο....οταν στους αγωνες η φιρμα εβλεπε τα κοκκορακια να σπανε ενω με τους υπολογισμους τους ειχαν βαθμο ασφαλειας Χ2,8...τοτε πηγανε στο πανεπιστήμιο της Μπολονια σε ενα πρόγραμμα Dopler σε λαιβ απεικόνηση και λύσανε το προβλημα τους...αλλα αυτο το εχω ποσταρει παλια σε Desmo music αν το βρεις δες το.Πρόσβαση σε προγραμματα που μου ζητας δεν εχω μιας και ειναι ιδιοκτησια του πανεπιστημιου ....
φιλακια
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
380gr!? Τον έβγαζε και σιδερένιο στα 540gr ή άλλος είναι?
58
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Εχει και με 235 grm....απλά απαραδεκτο...δεν δουλευει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
https://www.ducati-kaemna.com/catalog/d ... -sl-m.html" onclick="window.open(this.href);return false;
η με 550 grm σε αλουμινιο παντα
https://www.ducati-kaemna.com/catalog/d ... ergal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.ducati-kaemna.com/catalog/d ... -sl-m.html" onclick="window.open(this.href);return false;
η με 550 grm σε αλουμινιο παντα
https://www.ducati-kaemna.com/catalog/d ... ergal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Κωσταντίνε, είμαι απλός άνθρωπος και διαφορικές και ανώτερα μαθηματικά τα έχω ξεχάσει εδώ και δεκαετίες.
Γι'αυτό ψάχνω μιά απλή (να τα λύσει το Software δλδ.) λύση γιά ένα τετριμμένο πρόβλημα :
Έχοντας ένα 3D δικτύωμα δοκών-κόμβων , πακτωμένο σε κάποια σημεία , αν του εφαρμόσω μιά αυθαίρετη δύναμη σε κάποιο κόμβο, πόση μετατόπιση θα έχω ?
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Εννοείται, δίνοντας τα στοιχεία (διαστάσεις σωλήνων, μηχ. ιδιότητες υλικού, συντεταγμένες κλπ).
Τώρα, αν υλοποιώντας ένα τέτοιο σκελετό σχεδιασμένο στο χαρτί (PC), προκύψει κάτι απαράδεκτο ή εξαιρετικό, από άποψη δυναμικής συμπεριφοράς, αυτό, όπως σωστά ανέφερες, εξαρτάται από ένα κάρο άλλους παράγοντες.
Έχω 1-2 προγράμματα, όχι ιδιαίτερα user friendly, και μιάς και ψοφάω γιά χρωματιστά σχήματα / διαγράμματα, έλεγα μήπως ο υιός είχε πρόσβαση/μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάτι τέτοιο (πρόγραμμα) γιά εξωπανεπιστημιακές μοτοσυκλετιστικές δραστηριότητες.
Never mind, όταν/αν αποφασίσω να φτιάξω σκελετό ή ψαλίδι θα βρω τη λύση.
Εν ανάγκη, ξέρω 1-2 άτομα έξω με πείρα δεκαετιών που, έναντι αμοιβής βέβαια, μπορουν να αναλάβουν τη σχεδίαση.
Γι'αυτό ψάχνω μιά απλή (να τα λύσει το Software δλδ.) λύση γιά ένα τετριμμένο πρόβλημα :
Έχοντας ένα 3D δικτύωμα δοκών-κόμβων , πακτωμένο σε κάποια σημεία , αν του εφαρμόσω μιά αυθαίρετη δύναμη σε κάποιο κόμβο, πόση μετατόπιση θα έχω ?
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Εννοείται, δίνοντας τα στοιχεία (διαστάσεις σωλήνων, μηχ. ιδιότητες υλικού, συντεταγμένες κλπ).
Τώρα, αν υλοποιώντας ένα τέτοιο σκελετό σχεδιασμένο στο χαρτί (PC), προκύψει κάτι απαράδεκτο ή εξαιρετικό, από άποψη δυναμικής συμπεριφοράς, αυτό, όπως σωστά ανέφερες, εξαρτάται από ένα κάρο άλλους παράγοντες.
Έχω 1-2 προγράμματα, όχι ιδιαίτερα user friendly, και μιάς και ψοφάω γιά χρωματιστά σχήματα / διαγράμματα, έλεγα μήπως ο υιός είχε πρόσβαση/μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάτι τέτοιο (πρόγραμμα) γιά εξωπανεπιστημιακές μοτοσυκλετιστικές δραστηριότητες.
Never mind, όταν/αν αποφασίσω να φτιάξω σκελετό ή ψαλίδι θα βρω τη λύση.
Εν ανάγκη, ξέρω 1-2 άτομα έξω με πείρα δεκαετιών που, έναντι αμοιβής βέβαια, μπορουν να αναλάβουν τη σχεδίαση.
Θα έχουμε την ευκαιρία να συνεχίσουμε, ελπίζω, τη συζήτηση στο σχετικό κεφάλαιο Project 1100SS " Rápida" Πλαίσιο/αναρτήσεις .Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Αγγελε εχεις απλή σκέψη αλλα ξεκινας με "ατοπο" τρόπο .Απο την στιγμή που εχεις ΜΙΑ δύναμη εχεις ΔΥΟ άξονες αναφορας.......
.......
..... του πανεπιστημιου ....
φιλακια
Άγγελος