Περι ελαίου ο λόγος
Συντονιστής: sue
- Ducatista JR.
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 14:27
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
- Other: SYM Joyride200
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Περι ελαίου ο λόγος
1. Όταν αγόρασα τη καλή μου πριν τρεις μήνες μόλις είχε βγει - και καλά - από service που συμπεριελάμβανε αλλαγή λαδιών αλλά όχι και φίλτρου λαδιού. Το μηχανάκι μου είχε πάνω 50807χλμ.(αν θυμάμαι καλά) και "καθόταν" για καιρό... Το δούλεψα για καμιά χιλιάδα - περίπου - χλμ. και πριν τρεις εβδομάδες το έβαλα στο συνεργείο για να φτιάξω κάποια πράγματα - όπως - ξέρετε κάποιοι που με παρακολουθήτε... και πρόσεξα ότι τα λάδια μου ήταν μαύρα... Όπως ήταν φυσικό(για μένα τουλάχιστον) ζήτησα αλλαγή λαδιών και φίλτρου μεταξύ των υπόλοιπων εργασιών μπας και καθαρίσουν... Όταν παρέλαβα τη μηχανή προχθές...(Παρασκευή) παρατήρησα ότι τα λάδια ήταν πάλι μαύρα. Σε ερώτηση μου στο μάστορα αν άλλαξε λάδια και φίλτρο και γιατί τα λάδια είναι πάλι μαύρα μου απάντησε ότι "μετά από τρεις - τέσσερις αλλαγές θα καθαρίσει το μοτέρ και δη τα λάδια". Και ρωτάω τώρα εγώ έτσι είναι ή μ@λ@κ13$ μου είπε;;
2. Σε κουβέντα που είχα χθες με υποτιθέμενο μηχανικό εξωλέμβιων και μηχανών περί κινητήρων μου είπε ότι "είναι φυσιολογικό ένας κινητήρας να τσιμπάει λίγο λαδάκι και ιδίως τα πρώτα 20 - 30 δευτερόλεπτα κατά την εκκίνηση του - μέχρι να ζεσταθεί και να διασταλούν τα μέταλλα του για τα Yamaha τα TDM δε το λέει και ο κατασκευαστής στο manual και το Mercedes του καίει επίσης". Προσωπικά - και με τις λίγες μηχανολογικές μου γνώσεις - δε μπορώ να δεχθώ ότι ένα υγιές μοτέρ καίει/τσιμπάει λάδια για κανένα λόγο και τον θεώρησα επικίνδυνο και ηλίθιο χωρίς να αναφέρω και κάτι άλλο που μου είπε για την ταχύτητα του - με μηχανή στη διαδρομή Ηράκλειο - Μπαλί(οι Κρητικοί φίλοι σίγουρα ξέρουν...).
3. Με τα δικά μας μηχανάκια έχουμε προβλήματα με τσίμπημα λαδιού και αν ναι υπό ποιες συνθήκες.
Παρακαλώ για τα φώτα σας - συμμετοχή σας.
2. Σε κουβέντα που είχα χθες με υποτιθέμενο μηχανικό εξωλέμβιων και μηχανών περί κινητήρων μου είπε ότι "είναι φυσιολογικό ένας κινητήρας να τσιμπάει λίγο λαδάκι και ιδίως τα πρώτα 20 - 30 δευτερόλεπτα κατά την εκκίνηση του - μέχρι να ζεσταθεί και να διασταλούν τα μέταλλα του για τα Yamaha τα TDM δε το λέει και ο κατασκευαστής στο manual και το Mercedes του καίει επίσης". Προσωπικά - και με τις λίγες μηχανολογικές μου γνώσεις - δε μπορώ να δεχθώ ότι ένα υγιές μοτέρ καίει/τσιμπάει λάδια για κανένα λόγο και τον θεώρησα επικίνδυνο και ηλίθιο χωρίς να αναφέρω και κάτι άλλο που μου είπε για την ταχύτητα του - με μηχανή στη διαδρομή Ηράκλειο - Μπαλί(οι Κρητικοί φίλοι σίγουρα ξέρουν...).
3. Με τα δικά μας μηχανάκια έχουμε προβλήματα με τσίμπημα λαδιού και αν ναι υπό ποιες συνθήκες.
Παρακαλώ για τα φώτα σας - συμμετοχή σας.
- Σπύρος -
Ride or Die
Ride or Die
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Εσένα ποιο είναι το πρόβλημα σου γιατί με μπέρδεψες.Τα μαύρα λάδια ή το κάψιμο αυτών?Σου καίει λάδια το δικό σου?Τα λάδια μαυρίζουν με το δούλεμα.Εσένα μαύρισαν πριν βγει το μηχανάκι απ'το συνεργείο?
- dimos IT'S HORNY NOW
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1977
- Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 15:48
- Gender: Male
- Bike: SS900
- Other: 1000CAPONORDVESPA200
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Δεν στα αλλαξε,σου πηρε τα φραγκα κ σου λεει παπαριες.
Ειναι κ αυτο ενα ενδεχομενο.
Αλλα βρε φιλε,επειδη σε βλεπω ανησυχο κ μαλλον επεσες σε αρπακτικο,γιατι δεν κανεις αυτο που σου γραφουν τοσα παιδια εδω?παντο στην αθηνα σ ενα καλο συνεργειο κ θα χεις το κεφαλι σου ησυχο,απλα πραγματα
Ειναι κ αυτο ενα ενδεχομενο.
Αλλα βρε φιλε,επειδη σε βλεπω ανησυχο κ μαλλον επεσες σε αρπακτικο,γιατι δεν κανεις αυτο που σου γραφουν τοσα παιδια εδω?παντο στην αθηνα σ ενα καλο συνεργειο κ θα χεις το κεφαλι σου ησυχο,απλα πραγματα
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Σάβ 25 Νοέμ 2017, 20:30
- Gender: Male
- Bike: 748SP
- Other: Multistrada 950
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Το δικο μου τσιμπαει παντως λαδακι απο την 1ημερα εως και σημερα (50.000χλμ)..
Δεν το θεωρω ανησυχητικο απο την στιγμη που καει ακριβως την ιδια ποσοτητα..
Τωρα για τα μαυρα λαδια πιστευω οτι δεν τα αλλαξε..
Πως γινετε να καθαρισουν μετα απο 3-4 αλλαγες;;;;;;
Δεν το θεωρω ανησυχητικο απο την στιγμη που καει ακριβως την ιδια ποσοτητα..
Τωρα για τα μαυρα λαδια πιστευω οτι δεν τα αλλαξε..
Πως γινετε να καθαρισουν μετα απο 3-4 αλλαγες;;;;;;
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Την 3η ή την 4η φορά, θα του αλλάξει όντως λάδια...Stelioskg έγραψε:...
Πως γινετε να καθαρισουν μετα απο 3-4 αλλαγες;;;;;;
- vagosm
- Member
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
- Gender: Male
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Θεωρώ χαζό να μην σου αλλάξουν λάδια σε ένα σέρβις και να ρισκάρουν την φήμη τους για 15-20 ευρω. Τώρα για τα λάδια που λες ότι είναι μαύρα παίζει ρόλο το πόσο βρώμικος είναι ο κινητήρας και τι λάδι έβαλες. Στην ουσία αυτή ειναι η δουλειά του λαδιού να λιπαίνει και να καθαρίζει. Αν όμως το παρατήρησες ότι ήταν μάυρα ακριβώς μετά την αλλαγή και πριν δουλευτεί το μηχανάκι δεν ξέρω τι να πω.
- vagosm
- Member
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
- Gender: Male
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Όσον αφορά το κάψιμο του λαδιού -μηχανικός δεν είμαι αλλά ξέρω ότι το κάψιμο του λαδιού θεωρείται φυσιολογικό για συγκεκριμένους κινητήρες και πολλές φορές ακόμα και θεμιτό. Η απώλεια του λαδιού όμως είναι ένα τελείως διαφορετικό κομμάτι και θεωρείται πρόβλημα.
- Ducatista JR.
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 14:27
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
- Other: SYM Joyride200
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Παίδες καλημέρα και καλή σαρακοστή!
Πρέπει να είναι αρκετά βρόμικο εσωτερικά το μοτέρ μιας και η καλή μου κακοπερνούσε... Και ίσως τα λάδια να μαυρίσανε επειδή την έκανε βόλτα να δει πώς πάει με το καινούριο γρανάζομα... Ίσως λέω... Το σενάριο να τρέχω Αθήνα για να κάνω service το μηχανάκι μου φαίνεται μανούρα... βέβαια με τις τιμές εδώ ίσως είναι η μία η άλλη... αλλά ίσως είναι μονόδρομος - είδομεν - έτσι κι αλλιώς αυτή τη στιγμή έχω στεγνώσει οικονομικά μιας και της έχω ρίξει 1νάμισι χιλιάρικο. Τώρα ένα υγιές μοτέρ να καίει/τσιμπάει λάδι εξακολουθεί να μου φαίνεται περίεργο και απ' ότι καταλαβαίνω δεν διαφεύγουμε κι εμείς του προβλήματος... Όπως και να 'χει με καλύψατε πλήρως και σας ευχαριστώ γι αυτό οπότε τώρα θα αρχίσω να μετράω και την ποσότητα του λαδιού. Καλά να περάσετε σήμερα προσοχή και πάντα όρθιοι!
Πρέπει να είναι αρκετά βρόμικο εσωτερικά το μοτέρ μιας και η καλή μου κακοπερνούσε... Και ίσως τα λάδια να μαυρίσανε επειδή την έκανε βόλτα να δει πώς πάει με το καινούριο γρανάζομα... Ίσως λέω... Το σενάριο να τρέχω Αθήνα για να κάνω service το μηχανάκι μου φαίνεται μανούρα... βέβαια με τις τιμές εδώ ίσως είναι η μία η άλλη... αλλά ίσως είναι μονόδρομος - είδομεν - έτσι κι αλλιώς αυτή τη στιγμή έχω στεγνώσει οικονομικά μιας και της έχω ρίξει 1νάμισι χιλιάρικο. Τώρα ένα υγιές μοτέρ να καίει/τσιμπάει λάδι εξακολουθεί να μου φαίνεται περίεργο και απ' ότι καταλαβαίνω δεν διαφεύγουμε κι εμείς του προβλήματος... Όπως και να 'χει με καλύψατε πλήρως και σας ευχαριστώ γι αυτό οπότε τώρα θα αρχίσω να μετράω και την ποσότητα του λαδιού. Καλά να περάσετε σήμερα προσοχή και πάντα όρθιοι!
- Σπύρος -
Ride or Die
Ride or Die
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 110
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
- Gender: Male
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Μπορείς να κανείς την επόμενη αλλαγή σε λιγότερα χλμ. Πάντως η αλλαγή λαδιών φίλτρου είναι η ποιο απλή δουλειά αν ξέρεις τα βασικά και έχεις επίσης βασικά εργαλείαDucatista JR. έγραψε:Παίδες καλημέρα και καλή σαρακοστή!
Πρέπει να είναι αρκετά βρόμικο εσωτερικά το μοτέρ μιας και η καλή μου κακοπερνούσε... Και ίσως τα λάδια να μαυρίσανε επειδή την έκανε βόλτα να δει πώς πάει με το καινούριο γρανάζομα... Ίσως λέω... Το σενάριο να τρέχω Αθήνα για να κάνω service το μηχανάκι μου φαίνεται μανούρα... βέβαια με τις τιμές εδώ ίσως είναι η μία η άλλη... αλλά ίσως είναι μονόδρομος - είδομεν - έτσι κι αλλιώς αυτή τη στιγμή έχω στεγνώσει οικονομικά μιας και της έχω ρίξει 1νάμισι χιλιάρικο. Τώρα ένα υγιές μοτέρ να καίει/τσιμπάει λάδι εξακολουθεί να μου φαίνεται περίεργο και απ' ότι καταλαβαίνω δεν διαφεύγουμε κι εμείς του προβλήματος... Όπως και να 'χει με καλύψατε πλήρως και σας ευχαριστώ γι αυτό οπότε τώρα θα αρχίσω να μετράω και την ποσότητα του λαδιού. Καλά να περάσετε σήμερα προσοχή και πάντα όρθιοι!
- Ducatista JR.
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 14:27
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
- Other: SYM Joyride200
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Φίλε μου δε θα πω ψέματα αλλά υπολείπομαι γνώσεων στο επίπεδο μοτοσυκλέτας όσων αφορά την αλλαγή λαδιών και φίλτρου(δε το 'χω κάνει ποτέ και πρέπει να ψαχτώ...) για να γελάσεις θα σου πω ότι ξέρω μόνο σε παπί. Επίσης μου λείπει ο χώρος και κάποια εργαλεία(stand για τη μοτο κλειδί φίλτρου κ.λ.π). Αλλά ναι ποιό σύντομες αλλαγές είναι μια λύση που ξεκίνησα να εφαρμόζω.Viper1 έγραψε:Μπορείς να κανείς την επόμενη αλλαγή σε λιγότερα χλμ. Πάντως η αλλαγή λαδιών φίλτρου είναι η ποιο απλή δουλειά αν ξέρεις τα βασικά και έχεις επίσης βασικά εργαλεία
- Σπύρος -
Ride or Die
Ride or Die
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Περι ελαίου ο λόγος
να ρωτήσω??Monster 750 έχεις??Τι χιλιόμετρα εχει???
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Ducatista JR.
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 14:27
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
- Other: SYM Joyride200
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Μετά τη σημερινή βόλτα 51900 περίπου...Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:να ρωτήσω??Monster 750 έχεις??Τι χιλιόμετρα εχει???
- Σπύρος -
Ride or Die
Ride or Die
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Το ψυγείο λαδιού που έχεις ...η συνδεσμολογία των σωλήνων παροχής και κυκλοφορίας είναι εντελώς λάθος απο το εργοστασιο.Και στα άλλα όμοια ψυγεία που υπάρχουν σε άλλα μοντέλα είναι επίσης λάθος.
Το λάδι έρχεται απο την μία μεριά απο επάνω(!!!) και επιστρέφει επίσης απο την άλλην μερια απο επάνω!!
Απλά οταν αλλάζεις λάδια εκει μεσα εγκλωβίζεται μια ποσότητα περίπου 250 ml ...όχι ασήμαντη.
Αυτό το λάδι αναμειγνύεται με το καινούργιο που βάζεις και μαυρίζει ΟΛΟ( αλλα και μολύνεται!!) σε χρόνο d/t.
Η μόνη λύση είναι να ξεβιδώνεις τις παροχές λαδιού απο το κάρτερ και με ενα ακροφύσιο αέρα πρεσάρεις απο την μία παροχή και βγαίνει απο την άλλη.Μετα ξαναμοντάρεις με ΑΔΕΙΟ ΨΥΓΕΙΟ ΠΙΑ.
Φυσικά αν κάνεις αυτό θα εκπλάγεις τι μούργα λαδιου βγαίνει απο το σπιράλ του ψυγείου εκει μεσα!!
Το λάδι έρχεται απο την μία μεριά απο επάνω(!!!) και επιστρέφει επίσης απο την άλλην μερια απο επάνω!!
Απλά οταν αλλάζεις λάδια εκει μεσα εγκλωβίζεται μια ποσότητα περίπου 250 ml ...όχι ασήμαντη.
Αυτό το λάδι αναμειγνύεται με το καινούργιο που βάζεις και μαυρίζει ΟΛΟ( αλλα και μολύνεται!!) σε χρόνο d/t.
Η μόνη λύση είναι να ξεβιδώνεις τις παροχές λαδιού απο το κάρτερ και με ενα ακροφύσιο αέρα πρεσάρεις απο την μία παροχή και βγαίνει απο την άλλη.Μετα ξαναμοντάρεις με ΑΔΕΙΟ ΨΥΓΕΙΟ ΠΙΑ.
Φυσικά αν κάνεις αυτό θα εκπλάγεις τι μούργα λαδιου βγαίνει απο το σπιράλ του ψυγείου εκει μεσα!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Περι ελαίου ο λόγος
καλημερα Κωσταντινε,Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: Μετα ξαναμοντάρεις με ΑΔΕΙΟ ΨΥΓΕΙΟ ΠΙΑ.
εγω κανω οτι ακριβως περιεγραψες με τη μονη διαφορα οτι πριν μονταρω το ψυγειο, εχω ενα χωνακι με πολυ λεπτο τελειωμα, και ριχνω (θελει λιγο λιγο, και υπομονη να βγουν οι φυσαλιδες) φρεσκο λαδι μεσα στο ψυγειο -περιπου 200ml οπως ειπες- ωστε κατα την εκκινηση το κυκλωμα λαδιου να μην εχει μεγαλο κενο.
εννοειται, και το φιλτρο λαδιου το γεμιζω ως πανω σχεδον με φρεσκο λαδακι πριν το βιδωσω
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Ωπα. Αν ισχύει αυτό τότε όλα τα αερόψυκτα έχουμε μαύρο λάδι μαζί με το νέο, μιας και σε κανένα εξουσιοδοτημένο συνεργειο δεν το κάνουν αυτό.
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: Περι ελαίου ο λόγος
HackmaN έγραψε:Ωπα. Αν ισχύει αυτό τότε όλα τα αερόψυκτα έχουμε μαύρο λάδι μαζί με το νέο, μιας και σε κανένα εξουσιοδοτημένο συνεργειο δεν το κάνουν αυτό.
Εχω την εντύπωση ότι στο Hyper που είχα ο Φιλλιπάκης άδειαζε το ψυγείο γιατί μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο λάδι κρατάει.Εκτός και αν το έχω δει αλλού και δεν θυμάμαι καλά μιας και έχουν περάσει χρόνια
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: Περι ελαίου ο λόγος
HackmaN έγραψε:Ωπα. Αν ισχύει αυτό τότε όλα τα αερόψυκτα έχουμε μαύρο λάδι μαζί με το νέο, μιας και σε κανένα εξουσιοδοτημένο συνεργειο δεν το κάνουν αυτό.
Εχω την εντύπωση ότι στο Hyper που είχα ο Φιλλιπάκης άδειαζε το ψυγείο γιατί μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο λάδι κρατάει.Εκτός και αν το έχω δει αλλού και δεν θυμάμαι καλά μιας και έχουν περάσει χρόνια
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Περι ελαίου ο λόγος
HackmaN έγραψε:Ωπα. Αν ισχύει αυτό τότε όλα τα αερόψυκτα έχουμε μαύρο λάδι μαζί με το νέο, μιας και σε κανένα εξουσιοδοτημένο συνεργειο δεν το κάνουν αυτό.
Εγραψα οτι είναι καραμπινάτο λάθος απο το εργοστασιο!! Αν πάνε by the book να πει στις αντιπροσωπείες να αλλάξουν τα ψυγεία??Αυτο δεν γίνεται....γινεται ομως με τον τρόπο που εξήγησα.Το οτι δεν το κάνει κανένας η ελάχιστοι....αυτο ειναι η διαφορά ευσυνειδησίας ...η αδιαφοριας!!
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Ducatista JR.
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 14:27
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
- Other: SYM Joyride200
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Το ψυγείο λαδιού που έχεις ...η συνδεσμολογία των σωλήνων παροχής και κυκλοφορίας είναι εντελώς λάθος απο το εργοστασιο.Και στα άλλα όμοια ψυγεία που υπάρχουν σε άλλα μοντέλα είναι επίσης λάθος.
Το λάδι έρχεται απο την μία μεριά απο επάνω(!!!) και επιστρέφει επίσης απο την άλλην μερια απο επάνω!!
Απλά οταν αλλάζεις λάδια εκει μεσα εγκλωβίζεται μια ποσότητα περίπου 250 ml ...όχι ασήμαντη.
Αυτό το λάδι αναμειγνύεται με το καινούργιο που βάζεις και μαυρίζει ΟΛΟ( αλλα και μολύνεται!!) σε χρόνο d/t.
Η μόνη λύση είναι να ξεβιδώνεις τις παροχές λαδιού απο το κάρτερ και με ενα ακροφύσιο αέρα πρεσάρεις απο την μία παροχή και βγαίνει απο την άλλη.Μετα ξαναμοντάρεις με ΑΔΕΙΟ ΨΥΓΕΙΟ ΠΙΑ.
Φυσικά αν κάνεις αυτό θα εκπλάγεις τι μούργα λαδιου βγαίνει απο το σπιράλ του ψυγείου εκει μεσα!!
Καλημέρα πολύ σωστές οι παρατηρήσεις - συμβουλές σας! Θα το έχω στα υπόψιν...jks έγραψε:καλημερα Κωσταντινε,
εγω κανω οτι ακριβως περιεγραψες με τη μονη διαφορα οτι πριν μονταρω το ψυγειο, εχω ενα χωνακι με πολυ λεπτο τελειωμα, και ριχνω (θελει λιγο λιγο, και υπομονη να βγουν οι φυσαλιδες) φρεσκο λαδι μεσα στο ψυγειο -περιπου 200ml οπως ειπες- ωστε κατα την εκκινηση το κυκλωμα λαδιου να μην εχει μεγαλο κενο.
εννοειται, και το φιλτρο λαδιου το γεμιζω ως πανω σχεδον με φρεσκο λαδακι πριν το βιδωσω
- Σπύρος -
Ride or Die
Ride or Die
- Ducatista JR.
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 14:27
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
- Other: SYM Joyride200
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Σίγουρα συμβαίνει αυτό... εδώ τουλάχιστον... αλλά δε ξέρω για τον Φιλλιπάκη που λέει ο CronosHackmaN έγραψε:Ωπα. Αν ισχύει αυτό τότε όλα τα αερόψυκτα έχουμε μαύρο λάδι μαζί με το νέο, μιας και σε κανένα εξουσιοδοτημένο συνεργειο δεν το κάνουν αυτό.
- Σπύρος -
Ride or Die
Ride or Die
- Ducatista JR.
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 14:27
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
- Other: SYM Joyride200
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Εγραψα οτι είναι καραμπινάτο λάθος απο το εργοστασιο!! Αν πάνε by the book να πει στις αντιπροσωπείες να αλλάξουν τα ψυγεία??Αυτο δεν γίνεται....γινεται ομως με τον τρόπο που εξήγησα.Το οτι δεν το κάνει κανένας η ελάχιστοι....αυτο ειναι η διαφορά ευσυνειδησίας ...η αδιαφοριας!!
- Σπύρος -
Ride or Die
Ride or Die
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λέτε για το ψυγείο..... στο δικό μου φένοντε τα λάδια στο δείκτη καθαρά για αρκετά χλμ μετά την αλλαγή..... βέβαια στα 2nd gen monster το ψυγείο έχει παροχή πάνω κατω
58
- Ducatista JR.
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 14:27
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
- Other: SYM Joyride200
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Οπότε λογικά τα λάδια θα φεύγουν με τη μία μόλις ξεβιδώνεις τάπα λογικά...Ritsman έγραψε:Μου κάνει εντύπωση αυτό που λέτε για το ψυγείο..... στο δικό μου φένοντε τα λάδια στο δείκτη καθαρά για αρκετά χλμ μετά την αλλαγή..... βέβαια στα 2nd gen monster το ψυγείο έχει παροχή πάνω κατω
- Σπύρος -
Ride or Die
Ride or Die
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Ducatista JR. έγραψε: Οπότε λογικά τα λάδια θα φεύγουν με τη μία μόλις ξεβιδώνεις τάπα λογικά...
Σωστός
58
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Περι ελαίου ο λόγος
Οπότε λογικά τα λάδια θα φεύγουν με τη μία μόλις ξεβιδώνεις τάπα λογικά... [/quote]
Οχι δεν φευγουν τα λάδια ΑΝ ΔΕΝ βγάλεις ΚΑΙ το φίλτρο ...αφού 'εχει ανεπίστροφη βαλβίδα..
Οχι δεν φευγουν τα λάδια ΑΝ ΔΕΝ βγάλεις ΚΑΙ το φίλτρο ...αφού 'εχει ανεπίστροφη βαλβίδα..
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr