ST2 CLutch pressure plate

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Viper1
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
Gender: Male

ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από Viper1 »

Καλησπέρα
Χθες πήγα να μετρήσω τους δίσκους και τα ελατήρια στην καμπάνα. Τα ελατήρια βρέθηκαν εκτός μετρήσεων και θα αλλαχτούν και οι δίσκοι fiber βρέθηκαν κοντά στo minimum πάχος όποτε αν και εντός θα αλλαχτούν . Η καμπάνα έχει τα γνωστά σημάδια από τους δίσκους και θα τα φέρω με μια λίμα. Ελπίζω να μην βγω εκτός στην μέτρηση με το πέρας.
Το πρόβλημα είναι η πλάκα πίεσης. Εκεί που κάθονται τα ελατήρια είδα ότι λείπει υλικό. Έχει μικρές οπές προφανώς από την χρήση αλλά και από το μικρό πάχος μετάλλου. Επισκευάζεται η πάμε για αλλαγή?
stelbo
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 08:54
Gender: Male
Other: Vespa

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από stelbo »

Καλημέρα, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριω χρόνια, κι επειδή μου φαινόταν δύσκολο να επισκευαστεί, την άλλαξα με μια billet.Υπάρχουν αρκετοί που πωλούν τέτοιες στην Ευρώπη.
Τα δόντια στο καλάθι είναι τόσο μεγάλα που χρειάζονται λιμάρισμα? Είναι σωστή η παρατήρησή σου ότι αν τα λιμάρεις μπορεί να βρεθούν εκτός προδιαγραφών.
Οταν άλλαξα την πλάκα πίεσης αποφάσισα και έκανα μετατροπή σε ήσυχο συμπλέκτη. Δεν μειώνεται μόνο ο θόρυβος αλλά και το χτύπημα των δίσκων πάνω στο καλάθι.
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από jks »

Viper1 έγραψε: Επισκευάζεται η πάμε για αλλαγή?
νομιζω πας για αλλαγη... οπως και στο καλαθι αργοτερα (αφου τωρα θα το λιμαρεις)

αν ξαναβαλεις την ιδια πλακα πιεσης, μην ξεχασεις να βαλεις καινουργιο ρουλεμαν στο κεντρο :whistling:

70240691A
12 x 32 x 10 mm
Viper1
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
Gender: Male

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από Viper1 »

stelbo έγραψε:Καλημέρα, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριω χρόνια, κι επειδή μου φαινόταν δύσκολο να επισκευαστεί, την άλλαξα με μια billet.Υπάρχουν αρκετοί που πωλούν τέτοιες στην Ευρώπη.
Τα δόντια στο καλάθι είναι τόσο μεγάλα που χρειάζονται λιμάρισμα? Είναι σωστή η παρατήρησή σου ότι αν τα λιμάρεις μπορεί να βρεθούν εκτός προδιαγραφών.
Οταν άλλαξα την πλάκα πίεσης αποφάσισα και έκανα μετατροπή σε ήσυχο συμπλέκτη. Δεν μειώνεται μόνο ο θόρυβος αλλά και το χτύπημα των δίσκων πάνω στο καλάθι.
Καλημέρα. Τι εννοείς ποιο ήσυχο συμπλέκτη? Στείλε μου λεπτομέρειες αν θέλεις
Viper1
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
Gender: Male

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από Viper1 »

@jks Καλημέρα. Αν και το ρουλεμάν δείχνει οκ προληπτικά θα το αλλάξω. Η ίδια πλάκα πίεσης δεν θα μπει επάνω. Είτε Μεταχειρισμένη (Το ποιο πιθανό ) είτε billet
stelbo
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 08:54
Gender: Male
Other: Vespa

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από stelbo »

Καλημέρα. Τι εννοείς ποιο ήσυχο συμπλέκτη? Στείλε μου λεπτομέρειες αν θέλεις
Ενας τρόπς να αντιμετωπίσεις το κλακ-κλακ, είναι να αλλάξεις τη σειρά των δίσκων.
Στο δικό μου μηχανάκι ( μάλλον σε όλα το ίδιο είναι αλλά θέλει επιβεβαίωση), οι δίσκοι αρχίζουν από τη μεριά του μοτέρ με 2 μεταλλικκούς ένα φιμπερένιο και μετά εναλλάξ.
Αφού τους βγάλεις όλους έξω, αντικαθιστάς τον ένα από τους δύο μεταλλικούς της αρχής με ένα φθαρμένο φιμπερένιο. Και μετά εναλλάξ.
Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι πριν τους βάλεις στο καλάθι να μετρήσεις το συνολικό πάχος, έτσι ώστε να μην υπερβαίνει το πάχος των προδιαγραφών που δίνει το εργοστάσιο, μια και οι φιμπερένιοι είναι περίπου 2.8mm ενώ οι μεταλλικοί 2 mm.
Πάλι στο δικό μου μηχανάκι, το σύνολο δεν πρέπει να είναι πάνω από 38.5 mm αν η μνήμη μου δεν με απατά.
Ελπίζω να είναι κατανοητά αυτά που έγραψα και όχι αρλούμπες.
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από jks »

stelbo έγραψε:Πάλι στο δικό μου μηχανάκι, το σύνολο δεν πρέπει να είναι πάνω από 38.5 mm αν η μνήμη μου δεν με απατά.
πολυ σωστα το συνολικο υψος να ειναι στα 38χιλ (με μαξ τα 38.5 χιλιοστα οταν ειναι φρεσκοι οι δισκοι τριβης ) :thumbsup:

ξεκινας απο μεσα με 2 μεταλλικους των 2mm εκαστος και μετα 1 φιμπερενιο, 1 μεταλλικο εναλαξ κλπ
ριξε μια ματια παρακατω στους πιθανους συνδιασμους... ολοι εχουν τελικο υψος τα 38 χιλιοστα
λογικα καποιος συνδιασμος θα δουλευει καλυτερα στο δικο σου

748, 916, 996 (From the Haynes Manual)
7 friction plates
1 convex plate

2.0 mm flat plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
1.5 mm convex plate (convex side facing outwards)
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
pressure plate (line up marks)
38.5 mm Total

916SP, 916SPS, 996S, 996SPS
8 (thinner) friction plates
2 convex plates

2.0 mm flat plate
1.5 mm convex plate (convex side facing outwards)
2.5 mm friction plate
1.5 mm flat plate
2.5 mm friction plate
2.0 mm flat plate
2.5 mm friction plate
2.0 mm flat plate
2.5 mm friction plate
2.0 mm flat plate
2.5 mm friction plate
2.0 mm flat plate
2.5 mm friction plate
2.0 mm flat plate
2.5 mm friction plate
1.5 mm flat plate
2.5 mm friction plate
1.5 mm convex plate (convex side facing inwards)
pressure plate (line up marks)
38 mm Total

998 (From the Ducati Service Manual)
6 friction plates
1 convex plate

2.0 mm flat plate
1.5 mm convex plate (convex side facing outwards)
2.5 mm flat plate
1.5 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
1.5 mm flat plate
2.5 mm flat plate
1.5 mm convex plate (convex side facing outwards)
pressure plate (line up marks)
38 mm Total
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Καλησπέρα
Χθες πήγα να μετρήσω τους δίσκους και τα ελατήρια στην καμπάνα. Τα ελατήρια βρέθηκαν εκτός μετρήσεων και θα αλλαχτούν και οι δίσκοι fiber βρέθηκαν κοντά στo minimum πάχος όποτε αν και εντός θα αλλαχτούν . Η καμπάνα έχει τα γνωστά σημάδια από τους δίσκους και θα τα φέρω με μια λίμα. Ελπίζω να μην βγω εκτός στην μέτρηση με το πέρας.
Το πρόβλημα είναι η πλάκα πίεσης. Εκεί που κάθονται τα ελατήρια είδα ότι λείπει υλικό. Έχει μικρές οπές προφανώς από την χρήση αλλά και από το μικρό πάχος μετάλλου. Επισκευάζεται η πάμε για αλλαγή?[/quote]


Μερικές οδηγίες
Για να βγάλεις το καλάθι για λιμάρισμα θέλεις ειδικο εργαλείο συγκράτησης
Εαν δεν τόχεις μην το βγάζεις.
Για την πλάκα πίεσης ΟΛΕΣ οι εργοστασιακές εχουν εκει που πατάει το ελατήριο μια μικρή οπη.....δεν ειναι χαλασμενες.
_C090157 (Large).JPG
η πλάκα πίεσης που βλέπεις εχει 100000 χιλ και δουλευει μια χαρα...
Προφανως εχεις τους εργοστασιακούς δίσκους τριβής σιδερενιους που χτυπάνε στο καλάθι και το αυλακώνουν
P2235320 (Large).JPG
Μπορώ να σου βρώ δίσκους με 40-50 ευρώ που θα ξαναασχοληθείς μετα απο 60000-70000 χιλιόμετρα ΧΩΡΙΣ να αλλάξεις καλάθι....ΧΩΡΙΣ να αλλάξεις ελατήρια ΧΩΡΙΣ να αλλάξεις πλάκα πίεσης.
Μάλιστα μπορείς να εχεις συμπλέκτη "φτερό" με 4 ελατήρια μόνον
_C110190 (Large).JPG
Στο ακρο του άξονα που συγκρατει τον συμπλέκτη θέλεις και μια τσιμούχα που αν φθαρεί τρέχουν λάδια
_C090163 (Large).JPG
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Viper1
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
Gender: Male

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από Viper1 »

Κωνσταντίνε Καλημέρα. Εννοείται ότι θέλω δίσκους και σε αυτήν την τιμή δεν το συζητάμε. Θα σου στείλω με πμ τηλέφωνο να επικοινωνήσουμε. Όσο για το καλάθι γνωρίζω ότι θέλει εργαλείο για να βγει. Θα προσπαθήσω να ομαλοποίησω τα δόντια που έχουν κάνει οι δίσκοι στο καλάθι με μια μικρή Λίμα χωρίς να βγει . Όσον αφορά το oring στο οποίο αναφέρεσαι μάλλον δεν είναι αυτά τα 2 που είναι πάνω στον άξονα....
Όσον αφορά τα ελατήρια μετρήθηκαν και έχουν μεγαλύτερο μήκος από το επιτρεπτό. Προτείνεις να αφήσω τα ίδια? Για την πλάκα πίεσης σε ευχαριστώ για την πληροφορία. Δεν το ήξερα. Ποιος είναι ο λόγος που έχει τις τρύπες?
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Viper1 έγραψε:Κωνσταντίνε Καλημέρα. Εννοείται ότι θέλω δίσκους και σε αυτήν την τιμή δεν το συζητάμε. Θα σου στείλω με πμ τηλέφωνο να επικοινωνήσουμε. Όσο για το καλάθι γνωρίζω ότι θέλει εργαλείο για να βγει. Θα προσπαθήσω να ομαλοποίησω τα δόντια που έχουν κάνει οι δίσκοι στο καλάθι με μια μικρή Λίμα χωρίς να βγει . Όσον αφορά το oring στο οποίο αναφέρεσαι μάλλον δεν είναι αυτά τα 2 που είναι πάνω στον άξονα....
Όσον αφορά τα ελατήρια μετρήθηκαν και έχουν μεγαλύτερο μήκος από το επιτρεπτό. Προτείνεις να αφήσω τα ίδια? Για την πλάκα πίεσης σε ευχαριστώ για την πληροφορία. Δεν το ήξερα. Ποιος είναι ο λόγος που έχει τις τρύπες?

Όσο για το καλάθι γνωρίζω ότι θέλει εργαλείο για να βγει
Μπορώ να σου στείλω το εργαλείο να κάνεις την δουλειά σου η να σου αγοράσω ενα...δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό...δεν πρόκειται να κανεις δουλειά με λίμα εκει μεσα που είναι

Όσον αφορά το oring στο οποίο αναφέρεσαι μάλλον δεν είναι αυτά τα 2 που είναι πάνω στον άξονα....
Οχι ...αυτά είναι στο ωστήριο...αυτο που σου δείχνω στην φωτό είναι στην ακρη του αξονα και είναι τσιμούχα 12Χ8Χ4...αν θες στην στέλνω
Όσον αφορά τα ελατήρια .....
Ασε τα ίδια ελατηρια και βγάλε τα δυο εκ διαμέτρου αντίθετα οπως στην φωτο


Ποιος είναι ο λόγος που έχει τις τρύπες?
Στην χύτευση του καπακιου τα ελατηρια αν δεν ειχε τρυπα θα πατούσαν στραβά και θα ετριζαν αν τα πατούσες για αποσύμπλεξη
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Volpad
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
Gender: Male
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από Volpad »

Αυτό με τα 2 λιγότερα ελατήρια, το είχα κάνει και εγώ.
Μετά άλλαξα γνώμη, και αντί να αφαιρέσω 2, έβαλα 2 ροδέλες πίσω από κάθε βίδα, οπότε τα ελατήρια δεν είναι τόσο συμπιεσμένα και ο συμπλέκτης είναι σε σκληρότητα μεταξύ του μαμά και αυτού με τα 4 ελατήρια.
Το προτιμώ έτσι.
stelbo
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 08:54
Gender: Male
Other: Vespa

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από stelbo »

Ποιος είναι ο λόγος που έχει τις τρύπες?
Στην χύτευση του καπακιου τα ελατηρια αν δεν ειχε τρυπα θα πατούσαν στραβά και θα ετριζαν αν τα πατούσες για αποσύμπλεξη
Δεν Ισχύει ο ίδιος λόγος για τις πλάκες billet?
Γιατί αυτές δεν έχουν.
Αυτό με τα 2 λιγότερα ελατήρια, το είχα κάνει και εγώ.
Μετά άλλαξα γνώμη, και αντί να αφαιρέσω 2, έβαλα 2 ροδέλες πίσω από κάθε βίδα, οπότε τα ελατήρια δεν είναι τόσο συμπιεσμένα και ο συμπλέκτης είναι σε σκληρότητα μεταξύ του μαμά και αυτού με τα 4 ελατήρια.
Το προτιμώ έτσι.
Ενας άλλος τρόπος είναι να φτειάξεις ελατήρια σε ένα κατασκευαστή με όλες τις διαστάσεις ίδιες εκτός από το πάχος του σύρματος. Εγώ το αντιμετώπισα έτσι μετά από πολλούς πειραματισμούς και για μένα ήταν η καλύτερη λύση
Άβαταρ μέλους
alfa33
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Δευ 23 Απρ 2012, 17:26
Gender: Male
Bike: ST4
Other: vespa

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από alfa33 »

Δεν ξέρω εάν βοηθάει,
στους μεταλλικούς δίσκους ένας είναι διαφορετικός
και πάει σε συγκεκριμένη θέση.
Viper1
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
Gender: Male

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από Viper1 »

Μια ενημέρωση και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κωνσταντίνο που μου έστειλε δίσκους το εργαλείο για να λοκαρω την καμπάνα και καμπάνα. Δίσκοι αλλαχτήκαν. Κράτησα το δικό μου καλάθι καθώς ήταν το αλουμινένιο . Μάλλον το είχε αλλάξει ο προηγούμενος .
Το σιδερένιο καλάθι είναι διαθέσιμο για όποιον έχει πρόβλημα δωρεάν καθώς ο Κωνσταντίνος μου το έστειλε επίσης δωρεάν.

Κωνσταντίνε έβγαλα την μια από τις 2 μεταλλικές πλάκες και την αντάλλαξα με μια ποιο λεπτή για να μπουν οι δίσκοι ποιο μέσα. Ελατήρια κράτησα τα ίδια. Ευχαριστώ και πάλι
Άβαταρ μέλους
daculas367
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3513
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
Gender: Male
Bike: Monster 900

Re: ST2 CLutch pressure plate

Δημοσίευση από daculas367 »

Senior Τύρλας respect!!!
Απάντηση