ST2 CLutch pressure plate
Συντονιστής: sue
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 110
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
- Gender: Male
ST2 CLutch pressure plate
Καλησπέρα
Χθες πήγα να μετρήσω τους δίσκους και τα ελατήρια στην καμπάνα. Τα ελατήρια βρέθηκαν εκτός μετρήσεων και θα αλλαχτούν και οι δίσκοι fiber βρέθηκαν κοντά στo minimum πάχος όποτε αν και εντός θα αλλαχτούν . Η καμπάνα έχει τα γνωστά σημάδια από τους δίσκους και θα τα φέρω με μια λίμα. Ελπίζω να μην βγω εκτός στην μέτρηση με το πέρας.
Το πρόβλημα είναι η πλάκα πίεσης. Εκεί που κάθονται τα ελατήρια είδα ότι λείπει υλικό. Έχει μικρές οπές προφανώς από την χρήση αλλά και από το μικρό πάχος μετάλλου. Επισκευάζεται η πάμε για αλλαγή?
Χθες πήγα να μετρήσω τους δίσκους και τα ελατήρια στην καμπάνα. Τα ελατήρια βρέθηκαν εκτός μετρήσεων και θα αλλαχτούν και οι δίσκοι fiber βρέθηκαν κοντά στo minimum πάχος όποτε αν και εντός θα αλλαχτούν . Η καμπάνα έχει τα γνωστά σημάδια από τους δίσκους και θα τα φέρω με μια λίμα. Ελπίζω να μην βγω εκτός στην μέτρηση με το πέρας.
Το πρόβλημα είναι η πλάκα πίεσης. Εκεί που κάθονται τα ελατήρια είδα ότι λείπει υλικό. Έχει μικρές οπές προφανώς από την χρήση αλλά και από το μικρό πάχος μετάλλου. Επισκευάζεται η πάμε για αλλαγή?
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 08:54
- Gender: Male
- Other: Vespa
Re: ST2 CLutch pressure plate
Καλημέρα, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριω χρόνια, κι επειδή μου φαινόταν δύσκολο να επισκευαστεί, την άλλαξα με μια billet.Υπάρχουν αρκετοί που πωλούν τέτοιες στην Ευρώπη.
Τα δόντια στο καλάθι είναι τόσο μεγάλα που χρειάζονται λιμάρισμα? Είναι σωστή η παρατήρησή σου ότι αν τα λιμάρεις μπορεί να βρεθούν εκτός προδιαγραφών.
Οταν άλλαξα την πλάκα πίεσης αποφάσισα και έκανα μετατροπή σε ήσυχο συμπλέκτη. Δεν μειώνεται μόνο ο θόρυβος αλλά και το χτύπημα των δίσκων πάνω στο καλάθι.
Τα δόντια στο καλάθι είναι τόσο μεγάλα που χρειάζονται λιμάρισμα? Είναι σωστή η παρατήρησή σου ότι αν τα λιμάρεις μπορεί να βρεθούν εκτός προδιαγραφών.
Οταν άλλαξα την πλάκα πίεσης αποφάσισα και έκανα μετατροπή σε ήσυχο συμπλέκτη. Δεν μειώνεται μόνο ο θόρυβος αλλά και το χτύπημα των δίσκων πάνω στο καλάθι.
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: ST2 CLutch pressure plate
νομιζω πας για αλλαγη... οπως και στο καλαθι αργοτερα (αφου τωρα θα το λιμαρεις)Viper1 έγραψε: Επισκευάζεται η πάμε για αλλαγή?
αν ξαναβαλεις την ιδια πλακα πιεσης, μην ξεχασεις να βαλεις καινουργιο ρουλεμαν στο κεντρο
70240691A
12 x 32 x 10 mm
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 110
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
- Gender: Male
Re: ST2 CLutch pressure plate
Καλημέρα. Τι εννοείς ποιο ήσυχο συμπλέκτη? Στείλε μου λεπτομέρειες αν θέλειςstelbo έγραψε:Καλημέρα, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριω χρόνια, κι επειδή μου φαινόταν δύσκολο να επισκευαστεί, την άλλαξα με μια billet.Υπάρχουν αρκετοί που πωλούν τέτοιες στην Ευρώπη.
Τα δόντια στο καλάθι είναι τόσο μεγάλα που χρειάζονται λιμάρισμα? Είναι σωστή η παρατήρησή σου ότι αν τα λιμάρεις μπορεί να βρεθούν εκτός προδιαγραφών.
Οταν άλλαξα την πλάκα πίεσης αποφάσισα και έκανα μετατροπή σε ήσυχο συμπλέκτη. Δεν μειώνεται μόνο ο θόρυβος αλλά και το χτύπημα των δίσκων πάνω στο καλάθι.
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 110
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
- Gender: Male
Re: ST2 CLutch pressure plate
@jks Καλημέρα. Αν και το ρουλεμάν δείχνει οκ προληπτικά θα το αλλάξω. Η ίδια πλάκα πίεσης δεν θα μπει επάνω. Είτε Μεταχειρισμένη (Το ποιο πιθανό ) είτε billet
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 08:54
- Gender: Male
- Other: Vespa
Re: ST2 CLutch pressure plate
Ενας τρόπς να αντιμετωπίσεις το κλακ-κλακ, είναι να αλλάξεις τη σειρά των δίσκων.Καλημέρα. Τι εννοείς ποιο ήσυχο συμπλέκτη? Στείλε μου λεπτομέρειες αν θέλεις
Στο δικό μου μηχανάκι ( μάλλον σε όλα το ίδιο είναι αλλά θέλει επιβεβαίωση), οι δίσκοι αρχίζουν από τη μεριά του μοτέρ με 2 μεταλλικκούς ένα φιμπερένιο και μετά εναλλάξ.
Αφού τους βγάλεις όλους έξω, αντικαθιστάς τον ένα από τους δύο μεταλλικούς της αρχής με ένα φθαρμένο φιμπερένιο. Και μετά εναλλάξ.
Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι πριν τους βάλεις στο καλάθι να μετρήσεις το συνολικό πάχος, έτσι ώστε να μην υπερβαίνει το πάχος των προδιαγραφών που δίνει το εργοστάσιο, μια και οι φιμπερένιοι είναι περίπου 2.8mm ενώ οι μεταλλικοί 2 mm.
Πάλι στο δικό μου μηχανάκι, το σύνολο δεν πρέπει να είναι πάνω από 38.5 mm αν η μνήμη μου δεν με απατά.
Ελπίζω να είναι κατανοητά αυτά που έγραψα και όχι αρλούμπες.
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: ST2 CLutch pressure plate
πολυ σωστα το συνολικο υψος να ειναι στα 38χιλ (με μαξ τα 38.5 χιλιοστα οταν ειναι φρεσκοι οι δισκοι τριβης )stelbo έγραψε:Πάλι στο δικό μου μηχανάκι, το σύνολο δεν πρέπει να είναι πάνω από 38.5 mm αν η μνήμη μου δεν με απατά.
ξεκινας απο μεσα με 2 μεταλλικους των 2mm εκαστος και μετα 1 φιμπερενιο, 1 μεταλλικο εναλαξ κλπ
ριξε μια ματια παρακατω στους πιθανους συνδιασμους... ολοι εχουν τελικο υψος τα 38 χιλιοστα
λογικα καποιος συνδιασμος θα δουλευει καλυτερα στο δικο σου
748, 916, 996 (From the Haynes Manual)
7 friction plates
1 convex plate
2.0 mm flat plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
1.5 mm convex plate (convex side facing outwards)
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
pressure plate (line up marks)
38.5 mm Total
916SP, 916SPS, 996S, 996SPS
8 (thinner) friction plates
2 convex plates
2.0 mm flat plate
1.5 mm convex plate (convex side facing outwards)
2.5 mm friction plate
1.5 mm flat plate
2.5 mm friction plate
2.0 mm flat plate
2.5 mm friction plate
2.0 mm flat plate
2.5 mm friction plate
2.0 mm flat plate
2.5 mm friction plate
2.0 mm flat plate
2.5 mm friction plate
2.0 mm flat plate
2.5 mm friction plate
1.5 mm flat plate
2.5 mm friction plate
1.5 mm convex plate (convex side facing inwards)
pressure plate (line up marks)
38 mm Total
998 (From the Ducati Service Manual)
6 friction plates
1 convex plate
2.0 mm flat plate
1.5 mm convex plate (convex side facing outwards)
2.5 mm flat plate
1.5 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
2.0 mm flat plate
3.0 mm friction plate
1.5 mm flat plate
2.5 mm flat plate
1.5 mm convex plate (convex side facing outwards)
pressure plate (line up marks)
38 mm Total
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: ST2 CLutch pressure plate
Καλησπέρα
Χθες πήγα να μετρήσω τους δίσκους και τα ελατήρια στην καμπάνα. Τα ελατήρια βρέθηκαν εκτός μετρήσεων και θα αλλαχτούν και οι δίσκοι fiber βρέθηκαν κοντά στo minimum πάχος όποτε αν και εντός θα αλλαχτούν . Η καμπάνα έχει τα γνωστά σημάδια από τους δίσκους και θα τα φέρω με μια λίμα. Ελπίζω να μην βγω εκτός στην μέτρηση με το πέρας.
Το πρόβλημα είναι η πλάκα πίεσης. Εκεί που κάθονται τα ελατήρια είδα ότι λείπει υλικό. Έχει μικρές οπές προφανώς από την χρήση αλλά και από το μικρό πάχος μετάλλου. Επισκευάζεται η πάμε για αλλαγή?[/quote]
Μερικές οδηγίες
Για να βγάλεις το καλάθι για λιμάρισμα θέλεις ειδικο εργαλείο συγκράτησης
Εαν δεν τόχεις μην το βγάζεις.
Για την πλάκα πίεσης ΟΛΕΣ οι εργοστασιακές εχουν εκει που πατάει το ελατήριο μια μικρή οπη.....δεν ειναι χαλασμενες.
η πλάκα πίεσης που βλέπεις εχει 100000 χιλ και δουλευει μια χαρα...
Προφανως εχεις τους εργοστασιακούς δίσκους τριβής σιδερενιους που χτυπάνε στο καλάθι και το αυλακώνουν
Μπορώ να σου βρώ δίσκους με 40-50 ευρώ που θα ξαναασχοληθείς μετα απο 60000-70000 χιλιόμετρα ΧΩΡΙΣ να αλλάξεις καλάθι....ΧΩΡΙΣ να αλλάξεις ελατήρια ΧΩΡΙΣ να αλλάξεις πλάκα πίεσης.
Μάλιστα μπορείς να εχεις συμπλέκτη "φτερό" με 4 ελατήρια μόνον
Στο ακρο του άξονα που συγκρατει τον συμπλέκτη θέλεις και μια τσιμούχα που αν φθαρεί τρέχουν λάδια
Χθες πήγα να μετρήσω τους δίσκους και τα ελατήρια στην καμπάνα. Τα ελατήρια βρέθηκαν εκτός μετρήσεων και θα αλλαχτούν και οι δίσκοι fiber βρέθηκαν κοντά στo minimum πάχος όποτε αν και εντός θα αλλαχτούν . Η καμπάνα έχει τα γνωστά σημάδια από τους δίσκους και θα τα φέρω με μια λίμα. Ελπίζω να μην βγω εκτός στην μέτρηση με το πέρας.
Το πρόβλημα είναι η πλάκα πίεσης. Εκεί που κάθονται τα ελατήρια είδα ότι λείπει υλικό. Έχει μικρές οπές προφανώς από την χρήση αλλά και από το μικρό πάχος μετάλλου. Επισκευάζεται η πάμε για αλλαγή?[/quote]
Μερικές οδηγίες
Για να βγάλεις το καλάθι για λιμάρισμα θέλεις ειδικο εργαλείο συγκράτησης
Εαν δεν τόχεις μην το βγάζεις.
Για την πλάκα πίεσης ΟΛΕΣ οι εργοστασιακές εχουν εκει που πατάει το ελατήριο μια μικρή οπη.....δεν ειναι χαλασμενες.
η πλάκα πίεσης που βλέπεις εχει 100000 χιλ και δουλευει μια χαρα...
Προφανως εχεις τους εργοστασιακούς δίσκους τριβής σιδερενιους που χτυπάνε στο καλάθι και το αυλακώνουν
Μπορώ να σου βρώ δίσκους με 40-50 ευρώ που θα ξαναασχοληθείς μετα απο 60000-70000 χιλιόμετρα ΧΩΡΙΣ να αλλάξεις καλάθι....ΧΩΡΙΣ να αλλάξεις ελατήρια ΧΩΡΙΣ να αλλάξεις πλάκα πίεσης.
Μάλιστα μπορείς να εχεις συμπλέκτη "φτερό" με 4 ελατήρια μόνον
Στο ακρο του άξονα που συγκρατει τον συμπλέκτη θέλεις και μια τσιμούχα που αν φθαρεί τρέχουν λάδια
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 110
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
- Gender: Male
Re: ST2 CLutch pressure plate
Κωνσταντίνε Καλημέρα. Εννοείται ότι θέλω δίσκους και σε αυτήν την τιμή δεν το συζητάμε. Θα σου στείλω με πμ τηλέφωνο να επικοινωνήσουμε. Όσο για το καλάθι γνωρίζω ότι θέλει εργαλείο για να βγει. Θα προσπαθήσω να ομαλοποίησω τα δόντια που έχουν κάνει οι δίσκοι στο καλάθι με μια μικρή Λίμα χωρίς να βγει . Όσον αφορά το oring στο οποίο αναφέρεσαι μάλλον δεν είναι αυτά τα 2 που είναι πάνω στον άξονα....
Όσον αφορά τα ελατήρια μετρήθηκαν και έχουν μεγαλύτερο μήκος από το επιτρεπτό. Προτείνεις να αφήσω τα ίδια? Για την πλάκα πίεσης σε ευχαριστώ για την πληροφορία. Δεν το ήξερα. Ποιος είναι ο λόγος που έχει τις τρύπες?
Όσον αφορά τα ελατήρια μετρήθηκαν και έχουν μεγαλύτερο μήκος από το επιτρεπτό. Προτείνεις να αφήσω τα ίδια? Για την πλάκα πίεσης σε ευχαριστώ για την πληροφορία. Δεν το ήξερα. Ποιος είναι ο λόγος που έχει τις τρύπες?
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: ST2 CLutch pressure plate
Viper1 έγραψε:Κωνσταντίνε Καλημέρα. Εννοείται ότι θέλω δίσκους και σε αυτήν την τιμή δεν το συζητάμε. Θα σου στείλω με πμ τηλέφωνο να επικοινωνήσουμε. Όσο για το καλάθι γνωρίζω ότι θέλει εργαλείο για να βγει. Θα προσπαθήσω να ομαλοποίησω τα δόντια που έχουν κάνει οι δίσκοι στο καλάθι με μια μικρή Λίμα χωρίς να βγει . Όσον αφορά το oring στο οποίο αναφέρεσαι μάλλον δεν είναι αυτά τα 2 που είναι πάνω στον άξονα....
Όσον αφορά τα ελατήρια μετρήθηκαν και έχουν μεγαλύτερο μήκος από το επιτρεπτό. Προτείνεις να αφήσω τα ίδια? Για την πλάκα πίεσης σε ευχαριστώ για την πληροφορία. Δεν το ήξερα. Ποιος είναι ο λόγος που έχει τις τρύπες?
Όσο για το καλάθι γνωρίζω ότι θέλει εργαλείο για να βγει
Μπορώ να σου στείλω το εργαλείο να κάνεις την δουλειά σου η να σου αγοράσω ενα...δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό...δεν πρόκειται να κανεις δουλειά με λίμα εκει μεσα που είναι
Όσον αφορά το oring στο οποίο αναφέρεσαι μάλλον δεν είναι αυτά τα 2 που είναι πάνω στον άξονα....
Οχι ...αυτά είναι στο ωστήριο...αυτο που σου δείχνω στην φωτό είναι στην ακρη του αξονα και είναι τσιμούχα 12Χ8Χ4...αν θες στην στέλνω
Όσον αφορά τα ελατήρια .....
Ασε τα ίδια ελατηρια και βγάλε τα δυο εκ διαμέτρου αντίθετα οπως στην φωτο
Ποιος είναι ο λόγος που έχει τις τρύπες?
Στην χύτευση του καπακιου τα ελατηρια αν δεν ειχε τρυπα θα πατούσαν στραβά και θα ετριζαν αν τα πατούσες για αποσύμπλεξη
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ST2 CLutch pressure plate
Αυτό με τα 2 λιγότερα ελατήρια, το είχα κάνει και εγώ.
Μετά άλλαξα γνώμη, και αντί να αφαιρέσω 2, έβαλα 2 ροδέλες πίσω από κάθε βίδα, οπότε τα ελατήρια δεν είναι τόσο συμπιεσμένα και ο συμπλέκτης είναι σε σκληρότητα μεταξύ του μαμά και αυτού με τα 4 ελατήρια.
Το προτιμώ έτσι.
Μετά άλλαξα γνώμη, και αντί να αφαιρέσω 2, έβαλα 2 ροδέλες πίσω από κάθε βίδα, οπότε τα ελατήρια δεν είναι τόσο συμπιεσμένα και ο συμπλέκτης είναι σε σκληρότητα μεταξύ του μαμά και αυτού με τα 4 ελατήρια.
Το προτιμώ έτσι.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 08:54
- Gender: Male
- Other: Vespa
Re: ST2 CLutch pressure plate
Δεν Ισχύει ο ίδιος λόγος για τις πλάκες billet?Ποιος είναι ο λόγος που έχει τις τρύπες?
Στην χύτευση του καπακιου τα ελατηρια αν δεν ειχε τρυπα θα πατούσαν στραβά και θα ετριζαν αν τα πατούσες για αποσύμπλεξη
Γιατί αυτές δεν έχουν.
Ενας άλλος τρόπος είναι να φτειάξεις ελατήρια σε ένα κατασκευαστή με όλες τις διαστάσεις ίδιες εκτός από το πάχος του σύρματος. Εγώ το αντιμετώπισα έτσι μετά από πολλούς πειραματισμούς και για μένα ήταν η καλύτερη λύσηΑυτό με τα 2 λιγότερα ελατήρια, το είχα κάνει και εγώ.
Μετά άλλαξα γνώμη, και αντί να αφαιρέσω 2, έβαλα 2 ροδέλες πίσω από κάθε βίδα, οπότε τα ελατήρια δεν είναι τόσο συμπιεσμένα και ο συμπλέκτης είναι σε σκληρότητα μεταξύ του μαμά και αυτού με τα 4 ελατήρια.
Το προτιμώ έτσι.
- alfa33
- Member
- Δημοσιεύσεις: 142
- Εγγραφή: Δευ 23 Απρ 2012, 17:26
- Gender: Male
- Bike: ST4
- Other: vespa
Re: ST2 CLutch pressure plate
Δεν ξέρω εάν βοηθάει,
στους μεταλλικούς δίσκους ένας είναι διαφορετικός
και πάει σε συγκεκριμένη θέση.
στους μεταλλικούς δίσκους ένας είναι διαφορετικός
και πάει σε συγκεκριμένη θέση.
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 110
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
- Gender: Male
Re: ST2 CLutch pressure plate
Μια ενημέρωση και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κωνσταντίνο που μου έστειλε δίσκους το εργαλείο για να λοκαρω την καμπάνα και καμπάνα. Δίσκοι αλλαχτήκαν. Κράτησα το δικό μου καλάθι καθώς ήταν το αλουμινένιο . Μάλλον το είχε αλλάξει ο προηγούμενος .
Το σιδερένιο καλάθι είναι διαθέσιμο για όποιον έχει πρόβλημα δωρεάν καθώς ο Κωνσταντίνος μου το έστειλε επίσης δωρεάν.
Κωνσταντίνε έβγαλα την μια από τις 2 μεταλλικές πλάκες και την αντάλλαξα με μια ποιο λεπτή για να μπουν οι δίσκοι ποιο μέσα. Ελατήρια κράτησα τα ίδια. Ευχαριστώ και πάλι
Το σιδερένιο καλάθι είναι διαθέσιμο για όποιον έχει πρόβλημα δωρεάν καθώς ο Κωνσταντίνος μου το έστειλε επίσης δωρεάν.
Κωνσταντίνε έβγαλα την μια από τις 2 μεταλλικές πλάκες και την αντάλλαξα με μια ποιο λεπτή για να μπουν οι δίσκοι ποιο μέσα. Ελατήρια κράτησα τα ίδια. Ευχαριστώ και πάλι
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: ST2 CLutch pressure plate
Senior Τύρλας respect!!!