Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
cts
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1019
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2009, 15:58
Gender: Male
Bike: -Other-

Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από cts »

Καλημέρα στους γνώστες της παρέας. Χρειάζομαι ακόμα μια φορα τη βοηθεια σας!

Εχω στο Streetfighter 3 εγκεφαλους.

1) Termi Slipon
2) Termi Full System
3) Εγκεφαλος με Custom Χαρτη και καλουδια.

Η ερώτηση ειναι η εξής.

Τωρα εχω πάνω τον (2). Εχει γινει reset TPS και ολα ειναι οκ.
Πες οτι εγω θελω να πάω ενα ταξίδι ΠΧ ή πίστα ή κάτι τελος πάντων και θέλω να βάλω εναν απο τους αλλους 2 εγκέφαλους. Εαν βάλω επάνω εγω τον (1) ή τον (3) και κάνω reset TPS σε αυτόν για να ειναι ΟΚ, αυτόματα "χαλαει" ο (2) και οταν τον ξαναβάλω πρεπει να κάνω παλι reset TPS στον (2) για να δουλέψει καλα ή το reset TPS "αποθηκεύεται" για τον καθε εγκεφαλο ξεχωριστα;

Δηλαδη με λιγα λογια υπαρχει 1 setting για το TPS και αυτo αλλαζει για καθε εγκεφαλο η η πληροφορια αυτη αποθηκεύεται στον καθε εγκεφαλο (η θεση του tps) οποτε αν εχω σεταρει τον 1 και βαλω τον 2 και τον σετάρω δεν χαλαει ο 1;


εεεεευχαριστωωωωω!!

cts
'04 YAMAHA 660XTX (sold)
'07 KAWASAKI Z750 (sold)
'10 DUCATI Streetfighter S
'05 DUCATI S2R 800
'01 KYMCO BW 125cc
Άβαταρ μέλους
fuzion
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
Gender: Male

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από fuzion »

καλημερα!

εχω την εντυπωση πως αν κανεις tps reset σε καθενα εγκεφαλο, μετα εισαι οκ για εναλλαγες.

edit... δε παιρνεις κανα συνεργειο καλυτερα τηλεφωνο... τεσπα δεν ειμαι σιγουρος τελικα!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
cts
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1019
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2009, 15:58
Gender: Male
Bike: -Other-

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από cts »

και εγω ετσι νομίζω, απλα για να μη κανω παπαριές ειπα να ρωτήσω την ομαδα! χεχε!!

ελα να βλεπω απαντήσεις!!!
'04 YAMAHA 660XTX (sold)
'07 KAWASAKI Z750 (sold)
'10 DUCATI Streetfighter S
'05 DUCATI S2R 800
'01 KYMCO BW 125cc
Άβαταρ μέλους
cts
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1019
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2009, 15:58
Gender: Male
Bike: -Other-

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από cts »

μου απάντησε και ο γνωστός JP.

"tps value is store in ecu.
then if you do a reset with all , you can replace ecu without doing reset again.
but it's theory
if the resistivity of your link change , then u will be rest again
jp"

θεωρητικά λοιπον, μεχρι να αλλάξει θεση ο ιδιος ο σενσορας μετα απο αρκετα χιλιομετρα, η πληροφορια αποθηκεύεται μεσα στον ιδιο τον εγκεφαλο οποτε εαν γινει reset ο καθε ενας μπορεις να το αλλάζεις!
'04 YAMAHA 660XTX (sold)
'07 KAWASAKI Z750 (sold)
'10 DUCATI Streetfighter S
'05 DUCATI S2R 800
'01 KYMCO BW 125cc
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από ENGAKATS »

καθε φορα που αλλαζεις εγκεφαλο θελει reset το TPS... (για να μην πω τσεκαρισμα και τα καυσαερια) :)
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DimST
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
Gender: Male
Bike: ST4S
Other: Speed triple 900
Τοποθεσία: Athens, Greece
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από DimST »

Όλα σωστά τα παραπάνω. Στη πράξη, σπάνια έχει χρειαστεί reset tps (είτε με αλλαγή ecu είτε ακόμα και με reflash). Το κάνεις για peace of mind που λένε οι Εγγλεζάρες. Περιέργως (?) παρενέργειες δεν μου έχουν τύχει ακόμα και όταν... τις προκάλεσα :whistling:
Το ερώτημα είναι άλλο.... γιατί να παίζεις με τους εγκεφάλους; Ένας δε σε καλύπτει για το σύνολο των περιπτώσεων;
Άβαταρ μέλους
cts
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1019
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2009, 15:58
Gender: Male
Bike: -Other-

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από cts »

Σουπερ σοσ ερωτηση...

συνδέω τον εγκεφαλο και εχω διαφορετικη μετρηση στο TPS οταν ειναι σβησμένη η μηχανη και οταν ειναι αναμένη (λογικο) αλλα και οταν ειναι σβησμένη η μηχανη διαφορετική μετρηση οταν το φως μπροστα ειναι αναμμένο ή οχι... λογικο αφου το TPS ειναι αντίσταση ουσιαστικά, αλλα τελικα εγώ πότε παταω το κουμπι reset tps; με αναμένο το φως η σβηστό; αποτι καταλαβαινω, σιγουρα με σβησμένη τη μηχανη.

επίσης ποια ειναι η νορμαλ μετρηση; με σβησμένη τη μηχανη και το φως νομιζω βγαζει 1.6 με αναμμένο το φως νομιζω 2.3 - 2.4



Οσο αφορα το γιατι, ενας εγκέφαλος που ειναι σεταρισμένος να βγαζει το μαξ στην πιστα ποτε δεν σε καλύπτει οσο ενας που ειναι στοκ και ειναι σεταρισμενος για να πας 2.000 χλμ και πισω...

στα καινουργια, πατας ενα κουμπι και αλλαζει προγραμμα...στα δικα μας αλλαζεις εγκεφαλο (αν εισαι τυχερος και εχεις 2-3ης) και μαλιστα οχι και τοσο ευκολα γιατι πρεπει να βγουν 2-3 ματζαφλαρια για να τον αλλαξεις!! :-P
'04 YAMAHA 660XTX (sold)
'07 KAWASAKI Z750 (sold)
'10 DUCATI Streetfighter S
'05 DUCATI S2R 800
'01 KYMCO BW 125cc
Άβαταρ μέλους
DimST
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
Gender: Male
Bike: ST4S
Other: Speed triple 900
Τοποθεσία: Athens, Greece
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από DimST »

Δεν έχω παρατηρήσει διαφορά με τα φώτα ή χωρίς, θα έλεγα δοκίμασε το με σβηστά τα φώτα... παρα ταύτα, τα φώτα δε πρέπει να επηρεάζουν τη τάση του tps.

Σχετικά με τους εγκεφάλους και δεδομένου πως τα ηλεκτρονικά του fighter είναι μάλλον απλά και η μοτοσυκλέτα μη αγωνιστική, γι'αυτό και η απορία μου.

:hi:
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Μου ειχε ξεφυγει η απαντηση σου cts...
cts έγραψε:Σουπερ σοσ ερωτηση...

συνδέω τον εγκεφαλο και εχω διαφορετικη μετρηση στο TPS οταν ειναι σβησμένη η μηχανη και οταν ειναι αναμένη (λογικο) αλλα και οταν ειναι σβησμένη η μηχανη διαφορετική μετρηση οταν το φως μπροστα ειναι αναμμένο ή οχι... λογικο αφου το TPS ειναι αντίσταση ουσιαστικά, αλλα τελικα εγώ πότε παταω το κουμπι reset tps; με αναμένο το φως η σβηστό; αποτι καταλαβαινω, σιγουρα με σβησμένη τη μηχανη.

επίσης ποια ειναι η νορμαλ μετρηση; με σβησμένη τη μηχανη και το φως νομιζω βγαζει 1.6 με αναμμένο το φως νομιζω 2.3 - 2.4
ΠΟΛΥ περιεργο αυτο που λες!! Οτι βλεπεις διαφορετικη μετρηση με αναμμενο/σβησμενο το φως!! Το ιδιο θα ελεγα και για τις διαφορετικες μετρησεις με το κινητηρα αναμμενο/σβησμενο (στο δικο μου δεν αλλαζει το σημα που δειχνει το TPS, ειτε το εχω σβηστο ειτε το εχω στο ρελαντι!!)

Αφου τα βλεπεις τοσο ανακατα... κατι μου λεει πως υπαρχουν "καλικατζαροι" στα ηλεκτρικα σου (τα βαλατε ΟΛΑ σωστα, χωρις να εχουν τσακισει τα καλωδια, τοτε που το λυσατε ολο;;). Τσεκαρε το για να εισαι σιγουρος...


cts έγραψε:Οσο αφορα το γιατι, ενας εγκέφαλος που ειναι σεταρισμένος να βγαζει το μαξ στην πιστα ποτε δεν σε καλύπτει οσο ενας που ειναι στοκ και ειναι σεταρισμενος για να πας 2.000 χλμ και πισω...

στα καινουργια, πατας ενα κουμπι και αλλαζει προγραμμα...στα δικα μας αλλαζεις εγκεφαλο (αν εισαι τυχερος και εχεις 2-3ης) και μαλιστα οχι και τοσο ευκολα γιατι πρεπει να βγουν 2-3 ματζαφλαρια για να τον αλλαξεις!! :-P
Επετρεψε μου να διαφωνησω :)

Αν εχεις ενα χαρτη που ειναι σεταρισμενος/φτιαγμενος στα μετρα σου/της μοτοσυκλετας, θα αποδοσει τα μεγιστα οπου και να βρισκεσαι. Αυτο δε σημαινει οτι "...ψηλα ξυριζει, χαμηλα ομως μπερδευει και δεν παει μια...". Αλλο πραμα οι ηλεκτρονικες "κονσερβα" της DP και τελειως αλλο πραμα ενας χαρτης κομμενος/ραμενος στα μετρα σου.

Για χρηση ταξιδιου, το πολυ πολυ να κανεις λιγο πιο φτωχο το μειγμα στις στροφες/ανοιγμα γκαζιου που χρησιμοποιεις περισσοτερο σε ανοιχτο δρομο, τιποτ'αλλο (κατι που μπορει πια να κανει ο "καθενας" μας).

Αν εχει γινει καλη δουλεια στο χαρτη η καταναλωση δεν ανεβαινει τοσο ωστε να μη μπορεις να κανεις ταξιδια. Θα το δουλευεις μαλιστα και με χαμηλοτερες στροφες/μικροτερο ανοιγμα γκαζιου :glimpse:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DimST
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
Gender: Male
Bike: ST4S
Other: Speed triple 900
Τοποθεσία: Athens, Greece
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από DimST »

Θα μπορούσε enga... να έχει πιο... επιθετική να τη πώ; ρύθμιση ανάφλεξης σε συνδυασμό με "πιεσμένο" χάρτη καυσίμων και/ή σημαντικά ανεβασμένο όριο περιστροφής αλλά μιλάμε πάντα για πολιτική μοτοσυκλέτα με νορμάλ κινητήρα που κάνει trackday και σίγουρα δε μιλάμε για αγωνιστικό με συντήρηση ανα ώρες... άρα θεωρητικά δύο εγκεφάλους δε χρειάζεται.

Κουβέντα να γίνεται :hibye:
Άβαταρ μέλους
cts
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1019
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2009, 15:58
Gender: Male
Bike: -Other-

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από cts »

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδια!
Καλή χρονια σε ολους.

Επιβεβαιώνω οτι οπως ανάβει ή σβήνει το φως το μπροστα (σβήνει μονο του μετα απο μισο/ενα λεπτο νομίζω) επειδή αλλάζει και η τάση της μπαταρίας, αλλάζει και το νουμερο που βλεπω στο tps..
στα 14V δείχνει 2.6 όπως λεει και η μαμα. οπότε νομίζω οτι δεν εχει θεμα!!!
'04 YAMAHA 660XTX (sold)
'07 KAWASAKI Z750 (sold)
'10 DUCATI Streetfighter S
'05 DUCATI S2R 800
'01 KYMCO BW 125cc
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από HackmaN »

Ωχωωωω ρε τί ξεθάβω!

Ερώτηση: Αν έχουμε τον stock εγκάφαλο (για παν ενδεχόμενο) και ένα oem ECU στο οποίο έχει γίνει Reflashing, αν μπει ο reflashed ο ψθστομ, θα αναγνωρίζει το immobilizer και λοιπά ή θα έχει θέματα "συνεργασίας" με τις ενδείξεις στο όργανο κ.λ.π.;
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από motogppress »

HackmaN έγραψε:Ωχωωωω ρε τί ξεθάβω!

Ερώτηση: Αν έχουμε τον stock εγκάφαλο (για παν ενδεχόμενο) και ένα oem ECU στο οποίο έχει γίνει Reflashing, αν μπει ο reflashed ο ψθστομ, θα αναγνωρίζει το immobilizer και λοιπά ή θα έχει θέματα "συνεργασίας" με τις ενδείξεις στο όργανο κ.λ.π.;
καλημερα,

στο φλασαρισμα απενεργοποιειται η απαιτηση απο τον εγκεφαλο για immobilizer response!
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από HackmaN »

Οπότε δεν θα έχω immobilizer σε περίπτωση reflashing?
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
sakman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3858
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
Gender: Male
Bike: SS1000
Other: CBX 750 MONTESA 414
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από sakman »

Με οποιαδήποτε επέμβαση σε αυτό το επίπεδο
υποχρεωτικά καταργεί το Immob
ακόμα και στον desmoloupo στον κορυφαίο στην Ιταλία να το στείλεις.
The Uncle Εικόνα
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από HackmaN »

Συμπεραίνω ότι η καλύτερη λύση είναι να έχει 2ο spare reflashed εγκέφαλο και τον μαμά μαζί να αλλάζεις ανάλογα τις περιστάσεις. Θυσιάζοντας κάποια πράγματα βέβαια.
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1087
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από dimirex »

Κατ' αρχήν: αν φλασάρεις εγκέφαλο δεν θα έχεις θέματα "συνεργασίας" όπως το θέτεις
Αν δεν θες να χάσεις το immobilizer παίρνεις ένα dump του ΟΕΜ binary που έχεις (περιλαμβάνει το immo code), και περνάς τους χάρτες από το αντίστοιχο binary που σε ενδιαφέρει, π.χ. DP, στο ΟΕΜ binary.

Ξανα φλασάρεις και είσαι ΟΚ.

Ίσως αν έχεις κλειδιά και κάρτα να μπορείς να περάσεις το immo χωρίς να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία - δεν είμαι σίγουρος.

Το άλλο είναι να πάρεις μια 2η ecu (χωρίς immo) όπως είπες και κρατάς την μαμά ως έχει.
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1087
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από dimirex »

Επίσης δεν ξέρω για το δικό σου αν το immo κλειδώνει όργανα και ecu μαζί...
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από HackmaN »

Ούτε εγώ. Λογικά όπως το βλέπω reflash στον μαμά σκοπεύω να κάνω. Δεν νομίζω να αγοράσω 2ο εγκέφαλο.
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από touloumpas »

dimirex έγραψε:Επίσης δεν ξέρω για το δικό σου αν το immo κλειδώνει όργανα και ecu μαζί...
Αν θυμαμαι καλά από μετά απο το Multistrada 1100, στα μοντέλα με 5ΑΜHW610 εγκέφαλο το immo δε κλειδωνει οργανα και ecu μαζί.

Νίκο τι χάρτη θελεις να περάσεις?
Γιώργος.
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από HackmaN »

'Κονσέρβα' τον performance μου πρότειναν. Αλλά δεν ξέρω αν θα δουλεύει σωστά. Ειδικά χαμηλά.
Από διάφορα που διαβάζω στην Αμερική κυρίως, δεν είναι ο, τι καλύτερο.
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από Bart »

HackmaN έγραψε:'Κονσέρβα' τον performance μου πρότειναν. Αλλά δεν ξέρω αν θα δουλεύει σωστά. Ειδικά χαμηλά.
Από διάφορα που διαβάζω στην Αμερική κυρίως, δεν είναι ο, τι καλύτερο.
Καλύτερα να φτιάξεις έναν στα μέτρα σου και στην μηχανή με τα δικα της καλούδια και χλμ κλπ
Ο κονσέρβα είναι καλός για να ξεκινήσεις και να φτιάξεις :whistling:
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Αλλαγή Εγκεφαλου - TPS reset. Ερωτηση!

Δημοσίευση από HackmaN »

Ίδωμεν. Έχω βγει αρκετά εκτός προγράμματος με δαύτο...
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Απάντηση