Επιλογή τελικού Μ796
- alexzabou
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Κυρ 28 Ιούλ 2013, 14:05
- Gender: Male
- Bike: Monster 800
Επιλογή τελικού Μ796
Πολύ καλησπέρα σας!
Κάτοχος Μ796 με χειροποίητους λαιμούς δεξιά κάτω (Μ1100evo)
Θα ήθελα πολύ να ακούσω γνώμες για επιλογή τελικού.
Όχι για πίστα!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Κάτοχος Μ796 με χειροποίητους λαιμούς δεξιά κάτω (Μ1100evo)
Θα ήθελα πολύ να ακούσω γνώμες για επιλογή τελικού.
Όχι για πίστα!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
- hell in roads
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1054
- Εγγραφή: Τρί 13 Οκτ 2009, 16:04
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Ξυριστικη Phillips
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Επιλογή τελικού Μ796
https://www.akrapovic.com/en/moto/produ ... earId=2156
Αλλα να ξερεις οτι ολες θα κανουν θορυβο αλλιως κρατας αυτες που εχεις και βαζεις ταπες στις δικες σου SC
https://www.youtube.com/watch?v=t5F1EMZ ... el=figgooo
Αλλα να ξερεις οτι ολες θα κανουν θορυβο αλλιως κρατας αυτες που εχεις και βαζεις ταπες στις δικες σου SC
https://www.youtube.com/watch?v=t5F1EMZ ... el=figgooo
]η ζωη ειναι τοσο μικρη και τοσο ωραια που αξιζει να ζουμε καθε στιγμη σαν να 'ναι η τελευταια!!!!!!!!!!!
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Δες λίγο τις roadsitalia:
https://www.roadsitalia.com/en/1406-duc ... oadsitalia
Στα μισά λεφτά από akrapovic και ίσως και καλύτερη ποιότητα.
https://www.roadsitalia.com/en/1406-duc ... oadsitalia
Στα μισά λεφτά από akrapovic και ίσως και καλύτερη ποιότητα.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- alexzabou
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Κυρ 28 Ιούλ 2013, 14:05
- Gender: Male
- Bike: Monster 800
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Ευχαριστώ κύριοι αλλά θέλω για μονό τελικό δεξιά κάτω...Μ1100evo....
Έχει κάποιος γνώμη για τις IXIL ?
https://ixil.com/en/nine-t/46-OVC13-843 ... esults=940" onclick="window.open(this.href);return false;
Έχει κάποιος γνώμη για τις IXIL ?
https://ixil.com/en/nine-t/46-OVC13-843 ... esults=940" onclick="window.open(this.href);return false;
- hell in roads
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1054
- Εγγραφή: Τρί 13 Οκτ 2009, 16:04
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Ξυριστικη Phillips
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Επιλογή τελικού Μ796
κοιτα και αυτες εδω hp corsealexzabou έγραψε:Ευχαριστώ κύριοι αλλά θέλω για μονό τελικό δεξιά κάτω...Μ1100evo....
Έχει κάποιος γνώμη για τις IXIL ?
https://ixil.com/en/nine-t/46-OVC13-843 ... esults=940" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from ... ust+carbon
]η ζωη ειναι τοσο μικρη και τοσο ωραια που αξιζει να ζουμε καθε στιγμη σαν να 'ναι η τελευταια!!!!!!!!!!!
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Πολλές επιλογές, αλλά αν θες να μην έχεις τελικά κάτω από την ουρά, νομίζω η λύση μονόδρομος είναι η Quat D...
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 83
- Εγγραφή: Τετ 07 Ιούλ 2010, 18:04
- Gender: Male
- Bike: Monster 800
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Επιλογή τελικού Μ796
παίδες χαίρετε...ερώτηση σχετική με το θέμα...βρήκα ένα πακετάκι με termi carbon τελικά μαζί με φίλτρο αλλά χωρίς ecu...μπορεί να τοποθετηθεί ή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά με το ecu;
δυστυχώς ecu δεν μπορώ να βρω πουθενά (καινούργιο εννοείται. Δεν ξέρω αν μπορεί βέβαια να γίνει η ανάλογη χαρτογράφηση στο μαμίσιο). Προφανώς πακέτο με ecu θα είναι εμφανής η διαφορά απλά αναρωτιέμαι αν αξίζει-και γίνεται-να τοποθετηθούν μόνο τελικά και φίλτρο.
Ευχαριστώ προκαταβολικά και καλή δύναμη για την συνέχεια σε όλους.
ΥΓ:ενημερωτικά πόσο να υπολογίζω εργατικά για τοποθέτηση τελικών;
δυστυχώς ecu δεν μπορώ να βρω πουθενά (καινούργιο εννοείται. Δεν ξέρω αν μπορεί βέβαια να γίνει η ανάλογη χαρτογράφηση στο μαμίσιο). Προφανώς πακέτο με ecu θα είναι εμφανής η διαφορά απλά αναρωτιέμαι αν αξίζει-και γίνεται-να τοποθετηθούν μόνο τελικά και φίλτρο.
Ευχαριστώ προκαταβολικά και καλή δύναμη για την συνέχεια σε όλους.
ΥΓ:ενημερωτικά πόσο να υπολογίζω εργατικά για τοποθέτηση τελικών;
la vida es un carnaval...no matter what...
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Αν είναι μόνο τελικά δε θα έχεις κανένα πρόβλημα ακόμα και με το φίλτρο κάνα σκασιματακι να ακούς
Και με την πρώτη ευκαιρία σε σέρβις κανείς μια καυσαναλυση
Remapping την ecu μπορείς να την κανείς...
Και με την πρώτη ευκαιρία σε σέρβις κανείς μια καυσαναλυση
Remapping την ecu μπορείς να την κανείς...
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 83
- Εγγραφή: Τετ 07 Ιούλ 2010, 18:04
- Gender: Male
- Bike: Monster 800
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Επιλογή τελικού Μ796
χμμ οκ Bart, ευχαριστώ...προφανώς χωρίς ecu δεν θα είναι αισθητή (πέραν εμφάνισης και ήχου) κάποια διαφορά αλλά οκ θα το σκεφτώ.
la vida es un carnaval...no matter what...
- alien
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2016, 10:43
- Gender: Male
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Χαιρετώ την ομάδα. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους. Πάντα όρθιοι να είμαστε.
Έχω και εγώ ένα Monster 796 ABS του 2013. Ήρθε η ώρα να του κάνω ένα δώρο και να βάλω εξατμίσεις, να φύγουν τα τελικά θερμοσίφωνες που έχει. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές γνώμες και επιλογές που λίγο έχω χάσει τη μπάλα. Είπα να γράψω εδώ να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.
Έχουμε και λέμε, η Ducati το DP κιτ που έδινε ήταν με τις Termis και είχες 2 επιλογές.
Ή να αλλάξεις μόνο τα τελικά
Ή να αλλάξεις και τον εγκέφαλο και το φίλτρο αέρα αλλά και το καπάκι του φίλτρου.
Λόγω Euro3 από όσο έχω καταλάβει, για να δεις μια κάποια διαφορά(όχι τρελή) πέρα από τον ήχο, πρέπει να τα αλλάξεις όλα. Ώστε να ανασάνει ελεύθερα το μηχανάκι να ξεμπουκώσει μιας και για να πιάσουν τις προδιαγραφές το μείγμα είναι ότι να 'ναι. Φτάνουμε λοιπόν στις 2 ερωτήσεις που έχω:
1. Αν τελικά πάω στη λύση να βάλω το DP κιτ με τελικά, εγκέφαλο και φίλτρο, ο "racing" εγκέφαλος που ήταν για το απλό μοντέλο χωρίς ABS είναι ο ίδιος με το μοντέλο με το ABS; Ένας στην Ιταλία που βρήκα, μου λέει ότι είναι ο ίδιος και για τα 2 μοντέλα. Εγώ όμως έχω τις επιφυλάξεις μου μιας και το part no είναι διαφορετικό.
2. Αν από την άλλη πάω στη λύση να αλλάξω μόνο τα τελικά, που έχω και πιο πολλές επιλογές όπως πχ SC Project ή Arrow, θα δουλεύει σωστά; Νομίζω πως όχι. Οπότε πάμε και για φίλτρο και για φλασαρισμα του εγκεφάλου;
Μετά από επικοινωνία με Ducati Athens μου ειπαν οτι δεν βγαίβνει πλέον το κιτ, οπότε μόνο μεταχειρισμένο και δεν ήξεραν να μου πουν αν ο εγκέφαλος του DP kit ειναι αλλος για το ABS ή ο ίδιος με την έκδοση χωρίς.
Έχω και εγώ ένα Monster 796 ABS του 2013. Ήρθε η ώρα να του κάνω ένα δώρο και να βάλω εξατμίσεις, να φύγουν τα τελικά θερμοσίφωνες που έχει. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές γνώμες και επιλογές που λίγο έχω χάσει τη μπάλα. Είπα να γράψω εδώ να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.
Έχουμε και λέμε, η Ducati το DP κιτ που έδινε ήταν με τις Termis και είχες 2 επιλογές.
Ή να αλλάξεις μόνο τα τελικά
Ή να αλλάξεις και τον εγκέφαλο και το φίλτρο αέρα αλλά και το καπάκι του φίλτρου.
Λόγω Euro3 από όσο έχω καταλάβει, για να δεις μια κάποια διαφορά(όχι τρελή) πέρα από τον ήχο, πρέπει να τα αλλάξεις όλα. Ώστε να ανασάνει ελεύθερα το μηχανάκι να ξεμπουκώσει μιας και για να πιάσουν τις προδιαγραφές το μείγμα είναι ότι να 'ναι. Φτάνουμε λοιπόν στις 2 ερωτήσεις που έχω:
1. Αν τελικά πάω στη λύση να βάλω το DP κιτ με τελικά, εγκέφαλο και φίλτρο, ο "racing" εγκέφαλος που ήταν για το απλό μοντέλο χωρίς ABS είναι ο ίδιος με το μοντέλο με το ABS; Ένας στην Ιταλία που βρήκα, μου λέει ότι είναι ο ίδιος και για τα 2 μοντέλα. Εγώ όμως έχω τις επιφυλάξεις μου μιας και το part no είναι διαφορετικό.
2. Αν από την άλλη πάω στη λύση να αλλάξω μόνο τα τελικά, που έχω και πιο πολλές επιλογές όπως πχ SC Project ή Arrow, θα δουλεύει σωστά; Νομίζω πως όχι. Οπότε πάμε και για φίλτρο και για φλασαρισμα του εγκεφάλου;
Μετά από επικοινωνία με Ducati Athens μου ειπαν οτι δεν βγαίβνει πλέον το κιτ, οπότε μόνο μεταχειρισμένο και δεν ήξεραν να μου πουν αν ο εγκέφαλος του DP kit ειναι αλλος για το ABS ή ο ίδιος με την έκδοση χωρίς.
- hell in roads
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1054
- Εγγραφή: Τρί 13 Οκτ 2009, 16:04
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Ξυριστικη Phillips
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
]η ζωη ειναι τοσο μικρη και τοσο ωραια που αξιζει να ζουμε καθε στιγμη σαν να 'ναι η τελευταια!!!!!!!!!!!
- alien
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2016, 10:43
- Gender: Male
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Με τον εγκέφαλο και το χάρτη έχεις κάνει κάτι;hell in roads έγραψε:
- hell in roads
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1054
- Εγγραφή: Τρί 13 Οκτ 2009, 16:04
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Ξυριστικη Phillips
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Επιλογή τελικού Μ796
NAI νεα χαρτογραφηση στον ιδιο εγκεφαλο στον ΠΕΡΒΟΛΑΡΑΚΗ Καλλιρόης 26
]η ζωη ειναι τοσο μικρη και τοσο ωραια που αξιζει να ζουμε καθε στιγμη σαν να 'ναι η τελευταια!!!!!!!!!!!
- alien
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2016, 10:43
- Gender: Male
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Ωραίος! Βρήκα 2 τελικά Termis και τα περιμένω, άρα αν βρω και εναν μαμα εγκεφαλο, παω εκεί και μου περνάει καινούργιο χάρτη και όλα κομπλέ. Να φανταστώ πρέπει να πάει όλη η μηχανή και όχι μόνο ο εγκέφαλος σωστά;
- hell in roads
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1054
- Εγγραφή: Τρί 13 Οκτ 2009, 16:04
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Ξυριστικη Phillips
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Ναι αλλα γιατι να παρεις εγκεφαλο? στον ιδιο τον δικο σου φτιαχνει και κραταει την μαμα χαρτογραφηση και οποτε θες τον επαναφερεις!!alien έγραψε:Ωραίος! Βρήκα 2 τελικά Termis και τα περιμένω, άρα αν βρω και εναν μαμα εγκεφαλο, παω εκεί και μου περνάει καινούργιο χάρτη και όλα κομπλέ. Να φανταστώ πρέπει να πάει όλη η μηχανή και όχι μόνο ο εγκέφαλος σωστά;
]η ζωη ειναι τοσο μικρη και τοσο ωραια που αξιζει να ζουμε καθε στιγμη σαν να 'ναι η τελευταια!!!!!!!!!!!
- alien
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2016, 10:43
- Gender: Male
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Για μια τέτοια λύση έχουμε άποψη; RapidBike Easy
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- Juohmaru!
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 11:44
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά!
Για να καταλάβω κάτι... Το DP kit (όταν το έδινε η Ducati) περιελάμβανε, εκτός των Termis, νέα χαρτογράφηση (δηλαδή software) του υπάρχοντος εγκεφάλου ή νέο εγκέφαλο;
Για κάποιον λοιπόν που δεν μπορεί (επειδή έχει ένα παλιοτερο μοντέλο όπως και το δικό μου S2R1000) να βρει το DP kit ή δεν θέλει για οικονομικούς λόγους ή που αντί για Termi θα βάλει Arrow ή κάτι άλλο, αρκεί να πάει στο συνεργείο που κάνει service (προφανώς όχι σε εξουσιοδοτημένο της νέας Ducati) και να του βάλει ένα "αντίγραφο" της χαρτογράφησης/εγκεφάλου που έδινε τότε η Ducati για το συγκεκριμένο μοτέρ / μοντέλο; Πρώτον γίνεται; Και δεύτερον αρκεί αυτό;
Τι θέλω να πω... δεν θα πρεπε για να δουλέψει σωστά η νέα χαρτογράφηση και να έχει σίγουρα διαφορά από πριν να γίνει για το συγκεκριμένο μηχανάκι κάθε φορά κατόπιν καυσανάλυσης, όπως είπαν ανωτέρω, ή ακόμα καλύτερα δυναμομέτρησης; Δεν ξέρω, ρωτάω τους γνώστες...
Τελευταία ερώτηση για το κόστος. Ένας τέτοιος επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου πόσο κοστίζει (για να χει κάποιος υπόψη του το συνολικό κόστος πέραν τελικών, λειμώνες και φίλτρου) ;
Για να καταλάβω κάτι... Το DP kit (όταν το έδινε η Ducati) περιελάμβανε, εκτός των Termis, νέα χαρτογράφηση (δηλαδή software) του υπάρχοντος εγκεφάλου ή νέο εγκέφαλο;
Για κάποιον λοιπόν που δεν μπορεί (επειδή έχει ένα παλιοτερο μοντέλο όπως και το δικό μου S2R1000) να βρει το DP kit ή δεν θέλει για οικονομικούς λόγους ή που αντί για Termi θα βάλει Arrow ή κάτι άλλο, αρκεί να πάει στο συνεργείο που κάνει service (προφανώς όχι σε εξουσιοδοτημένο της νέας Ducati) και να του βάλει ένα "αντίγραφο" της χαρτογράφησης/εγκεφάλου που έδινε τότε η Ducati για το συγκεκριμένο μοτέρ / μοντέλο; Πρώτον γίνεται; Και δεύτερον αρκεί αυτό;
Τι θέλω να πω... δεν θα πρεπε για να δουλέψει σωστά η νέα χαρτογράφηση και να έχει σίγουρα διαφορά από πριν να γίνει για το συγκεκριμένο μηχανάκι κάθε φορά κατόπιν καυσανάλυσης, όπως είπαν ανωτέρω, ή ακόμα καλύτερα δυναμομέτρησης; Δεν ξέρω, ρωτάω τους γνώστες...
Τελευταία ερώτηση για το κόστος. Ένας τέτοιος επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου πόσο κοστίζει (για να χει κάποιος υπόψη του το συνολικό κόστος πέραν τελικών, λειμώνες και φίλτρου) ;
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Λοιπόν η χαρτογράφηση που είχε η εν λόγο dp έχει κάποιες στάνταρ προδιαγραφές και αλλαγές μικρές σε μίγματα και αισθητήρες τώρα πέρα από αυτό το σωστό σε κάθε μηχανή όταν γίνεται κάποια ουσιώδης αλλαγή καλό είναι η δυναμό μέτρηση και χαρτογράφηση με ότι χρειάζεται το κάθε μοντέλο και σύμφωνα με αυτά που θα δει ο μηχανικός/προγραμματιστής
Το κόστος μιας τέτοιας δουλειάς είναι κοντά στα 300€
Το κόστος μιας τέτοιας δουλειάς είναι κοντά στα 300€
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- Juohmaru!
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 11:44
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Ευχαριστώ Bart ήσουν κατατοπιστικότατος!!!
- alien
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2016, 10:43
- Gender: Male
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Απλά αν έχω καταλάβει καλά η λύση της DP Ecu προσέφερε κάποια ασφάλεια όσον αφορά τις ακραίες τιμές από τους αισθητήρες. Για αυτό πολλοί θεωρούν ότι στην ουσία είναι μάπα χάρτης.Bart έγραψε:Λοιπόν η χαρτογράφηση που είχε η εν λόγο dp έχει κάποιες στάνταρ προδιαγραφές και αλλαγές μικρές σε μίγματα και αισθητήρες τώρα πέρα από αυτό το σωστό σε κάθε μηχανή όταν γίνεται κάποια ουσιώδης αλλαγή καλό είναι η δυναμό μέτρηση και χαρτογράφηση με ότι χρειάζεται το κάθε μοντέλο και σύμφωνα με αυτά που θα δει ο μηχανικός/προγραμματιστής
Το κόστος μιας τέτοιας δουλειάς είναι κοντά στα 300€
Εννοείται πως η σωστή κίνηση είναι να βάλεις πάνω στη μηχανή ότι έχεις σκοπό να βάλεις (τελικά, λαιμούς φίλτρα κτλ κτλ), μετά να πας για καυσανάλυση και ότι άλλο χρειάζεται, να αξιολογηθούν τα δεδομένα και να "φτιαχτεί" ένας νέος χάρτης όσον αφορά τα μείγματα που θα είναι 100% για το σεταπ της μηχανής. Η ερώτηση εδώ είναι κατά πόσο αυτός που θα σου φτιάξει το νέο χάρτη θα κρατήσει κάποια στανταρτς ασφαλείας ή θα τα πάει όλα στα κόκκινα.
Επίσης μια άλλη ερώτηση είναι αν εγώ πχ αποφασίσω να φτιάξω νέο χάρτη, αλλά να μη χαλάσω τη μαμα Ecu που έχω, βρω και πάρω μεταχειρισμένη μια άλλη, αυτή θα πρέπει να είναι ακριβώς η ίδια με αυτή που φοράει ήδη πάνω;
ΠΧ για το 796 ABS 2013, η Ecu έχει άλλο part no# από το μοντέλο του 2011. Αν εγώ πάρω αυτή του 2011 και τη φλασάρω, όλα τα υπόλοιπα θα δουλεύουν σωστά;
- alien
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2016, 10:43
- Gender: Male
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Τα κόκκινα η όχι μπορείς να τα συζητήσεις με τον μάστορα και ανάλογα με την χρήση που θα κανείς και τον τρόπο οδήγησης η ακόμα και τον τόπο για παραμέτρους
Εάν ο εγκέφαλος κάνει η όχι έχει μα κάνει με τα μοντέλα που χρησιμοποιήθηκε από την εταιρία
Πχ στο s4r που έχω ο εγκέφαλος είναι από 1098 φλασαρισμενος
Εάν ο εγκέφαλος κάνει η όχι έχει μα κάνει με τα μοντέλα που χρησιμοποιήθηκε από την εταιρία
Πχ στο s4r που έχω ο εγκέφαλος είναι από 1098 φλασαρισμενος
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- alien
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2016, 10:43
- Gender: Male
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Σα συσκευή είναι η ίδια και στο 696 και στο 1100 και 1100EVO. Απλά η Ecu που έχω τωρα εχει αριθμό 286.4.199.1A, τον ίδιο αριθμό αναφέρει και στον κατάλογο η Ducati σε όλα τα μοντέλα όλων των χρονολογιών. Η Ecu ομως που εχω βρει, ενώ λεει M796 abs, έχει από πίσω στο στικερ κωδικό 286.4.185.2Α. Τον συγκεκριμένο αριθμό, τον βλέπω σε Ecu από το 696 μέχρι το 1100 evo. Δε μπορώ να καταλάβω αν θα έχω καποιο πρόβλημα αν την πάρω και τη φλασαρω.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 83
- Εγγραφή: Τετ 07 Ιούλ 2010, 18:04
- Gender: Male
- Bike: Monster 800
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Επιλογή τελικού Μ796
ίδιες ακριβώς απορίες και μπέρδεμα και εγώ alien...όσο το είχα ψάξει βέβαια, είχα παρατηρήσει διαφορετικές ecu για μοντέλα με abs και χωρίς...
la vida es un carnaval...no matter what...
- alien
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2016, 10:43
- Gender: Male
Re: Επιλογή τελικού Μ796
Ξέρει κανείς τι είναι αυτά στη φωτογραφία; Ήταν μέσα στην κούτα με τα τελικά που ήρθαν.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.