Βλάβη Συμπλέκτη - αντικατάσταση Clutch Slave Cylinder?

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
vlassos
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 14:35
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Τοποθεσία: Χανιά

Βλάβη Συμπλέκτη - αντικατάσταση Clutch Slave Cylinder?

Δημοσίευση από vlassos »

Σήμερα έμεινα στο δρόμο από συμπλέκτη. Παίζει να τα έχει παίξει ο/το Clutch Slave Cylinder (δεν ξέρω το ελληνικό του όνομα, if any) το ερώτημα είναι αντικατάσταση με τον ίδιο ή DP ? εκτός από τη διαφορά στη δύναμη υπάρχει κάτι άλλο υπέρ? Αυτά προς το παρόν αναμένω τις απόψεις σας :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vlassos την Σάβ 20 Δεκ 2008, 20:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από D3§m02K »

vlassos έγραψε:Clutch Slave Cylinder (δεν ξέρω το ελληνικό του όνομα, if any)
Δευτερεύουσα αντλία συμπλέκτη ή κάτι τέτοιο :))
vlassos έγραψε:το ερώτημα είναι αντικατάσταση με τον ίδιο ή DP ?
STM :cool:

Εικόνα

http://www.motostrano.com/stmduslcy.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Εκτός από τη διαφορά στη δύναμη, μειώνονται και οι πιθανότητες διαρροής.

Θά'θελα να βάλω κι εγώ "just for the bling of it" που λένε αλλά μετά θα πατινάρει το μηχανάκι μετά τα 120km/h επειδή ο αέρας θα σπρώχνει τη μανέτα του συμπλέκτη . . . :wsmile:
Άβαταρ μέλους
vlassos
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 14:35
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Τοποθεσία: Χανιά

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από vlassos »

D3§m02K έγραψε:
Θά'θελα να βάλω κι εγώ "just for the bling of it" που λένε αλλά μετά θα πατινάρει το μηχανάκι μετά τα 120km/h επειδή ο αέρας θα σπρώχνει τη μανέτα του συμπλέκτη . . . :wsmile:
Τότε να μη βάλω γιατί θα μοιάζει γιαπωνεζικό.....αμα δε γίνει το χέρι σα "φρατζόλα" όταν είσαι σε κίνηση δε λέει :))
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από D3§m02K »

Γιώργο, εννοώ ότι ο συμπλέκτης στο δικό μου είναι ήδη "πούπουλο". Άμα του βάλω και after market slave. . . good wines. . . :))
Άβαταρ μέλους
Duced
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2532
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 02:46
Gender: Male
Bike: 999R
Other: Adv 950

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από Duced »

vlassos έγραψε:Σήμερα έμεινα στο δρόμο από συμπλέκτη. Παίζει να τα έχει παίξει ο/το Clutch Slave Cylinder (δεν ξέρω το ελληνικό του όνομα, if any) το ερώτημα είναι αντικατάσταση με τον ίδιο ή DP ? εκτός από τη διαφορά στη δύναμη υπάρχει κάτι άλλο υπέρ? Αυτά προς το παρόν αναμένω τις απόψεις σας :)
Tην αιτια της βλαβης την εμαθες? Μπορει να μην ειναι αυτο αλλα κατι αλλο.

Ο after market slave δεν νομιζω οτι βοηθαει πουθενα αλλου εκτος απο την απαιτουμενη δυναμη (και τη μουρη βεβαια)
Μ9Ν9Λ9Σ

Objects in mirrors are Jap bikes
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Γιώργο αν στο κάτω κυλινδράκι δεν τρέχουν λάδια ,δεν είναι από εκεί.
Το κάτω κυλινδράκι στην κίνησή του έχει διαδρομή 1,3 έως 1,6 χιλλιοστά,στην τρόμπα επάνω έχει 32 έως 35 χιλλιοστά διαδρομής ανάλογα με την ρύθμηση της μανέττας.Το κάτω επισκευάζεται με λίγη μαστοριά...
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 13:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από tam »

Καλημέρα.
Με ~150 ευρώ της Mpl-Tuningparts από Γερμανία.
http://www.mpl-tuningparts.de/shopd/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
trompa_mpl.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
vlassos
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 14:35
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Τοποθεσία: Χανιά

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από vlassos »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Γιώργο αν στο κάτω κυλινδράκι δεν τρέχουν λάδια ,δεν είναι από εκεί.
Το κάτω κυλινδράκι στην κίνησή του έχει διαδρομή 1,3 έως 1,6 χιλλιοστά,στην τρόμπα επάνω έχει 32 έως 35 χιλλιοστά διαδρομής ανάλογα με την ρύθμηση της μανέττας.Το κάτω επισκευάζεται με λίγη μαστοριά...
Duced έγραψε:Tην αιτια της βλαβης την εμαθες? Μπορει να μην ειναι αυτο αλλα κατι αλλο.
Δεν την έμαθα ακόμα είναι πιθανόν να είναι το ρουλεμαν, γιατι δεν έχασε καθόλου υδραυλικό
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
kompimen

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από kompimen »

φίλε μου δεν ξέρω τι αντλία έχεις θα σου πω όμως κάτι απλό για να ελέγξεις πριν σκέφτείς τα χειρότερα . κοίτα αν στο εσωτερικό της μανέτας υπάρχει ρυθμιστική βίδα, πολλές φορές ξεβιδώνει και χάνεις χιλιοστά ή και πόντους διαδρομής της μανέτας..



λέω τώρα εγώ τη βλακεία μου μπας και σε γλυτώσω από τρέξιμο και αγχος!!! :hibye: :hibye:
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από jks »

εμενα, στο τερατακι, εδω και 15 μερες χανει 1-2 σταγονες λαδι μηχανης (ΟΧΙ ΤΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ) μετα απο καθε βολτα, απ'το κατω μερος του slave cylinder... Η σταγονα πεφτει ακριβως διπλα στο stand της μηχανης.. :roll:

Ελυσα το slave, το πηρα στο χερι οπως επισης και την ραβδο που φτανει ως την αλλη μερια στους δισκους τριβης, αλλα δεν διαπιστωσα με το ματι εμφανη φθορα ουτε στο μεγαλο τσιμουχακι που εχει το slave πανω του, ουτε και στα 2 μικροτερα που εχει η ραβδος πανω της σε 2 διαδοχικες εγκοπες...

καλου κακου θα κανω κουμαντο να αλλαξω και τα 3 τσιμουχακια για να χω το κεφαλι μου ηρεμο...

:hibye: :hibye:
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Λύνοντας Γιάννη ,έβγαλες το έμβολο??
Έχει O-ring
ccyl400300 (Large).jpg
Clutch_Components.jpg
evo%20clutch%20piston-2.jpg
evo%20clutch%20piston-3.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
kompimen

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από kompimen »

και τα o-ring που βάζουμε είναι κοινά εμπορίου ή πρέπει να αναζητήσουμε κάποια που να αντέχουν μεγαλήτερες θερμοκρασίες??
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Του εμπορίου αλλά ζητάς για εμβολάκι συμπλέκτου από αυτοκίνητο γιαπωνέζικο
yo_d001.jpg
εδώ φαίνονται καλύτερα
Για να πάρουμε τα λαστιχάκια είναι απαραίτητο να έχουμε το έμβολο στα χέρια μας για μέτρημα
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
kompimen

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από kompimen »

άρα δεν είναι τα κοινά o-ring και τα παίρνουμε από ανταλλακτικά αυτοκινήτων και όχι από μαγαζιά με βίδες εργαλεία κτλ.
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από jks »

Οχι το εμβολο δεν το εβγαλα αλλα ειμαι σχεδον βεβαιος οτι το λαδι
που πεφτει κατω δεν ειναι υδραυλικο αλλα του κινητηρα...

αρα δεν μιλαμε γιαυτα τα τσιμουχακια, αλλα για τα 2 μικρα μαυρα που ειναι πανω στην ραβδο..
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από ENGAKATS »

είσαι σίγουρος πως είναι κάτω από το slave cylinder;;

για κοίτα μήπως είναι από το τσιμoυχάκι πίσω από το μικρό γρανάζι

επίσης, τσέκαρε και τη φλατζόκoλα μεταξύ κάρτερ και αριστερό καπάκι (εκεί που λεπταίνει πάνω από το μπροστινό γρανάζι)


:glimpse: :cool:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Desmopower

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από Desmopower »

εαν χρειαζεται καποιος το μαμα μου λεει :hibye:
Άβαταρ μέλους
Anvas
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
Gender: Male
Other: Moto Guzzi 1200sport
Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
Επικοινωνία:

Re: Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από Anvas »

vlassos έγραψε:Σήμερα έμεινα στο δρόμο από συμπλέκτη. Παίζει να τα έχει παίξει ο/το Clutch Slave Cylinder (δεν ξέρω το ελληνικό του όνομα, if any) το ερώτημα είναι αντικατάσταση με τον ίδιο ή DP ? εκτός από τη διαφορά στη δύναμη υπάρχει κάτι άλλο υπέρ? Αυτά προς το παρόν αναμένω τις απόψεις σας :)
Είσαι σίγουρος πως αυτό τα'παιξε? Συνήθως τα τσιμουχάκια της τρόμπας χαλάνε... Πάντως αν θέλεις ν'αλλάξεις την δευτερεύουσα αντλία πιέσεως με 170€ έβαλα τη DP. Στη προτείνω ανεπιφύλακτα!
Aνδρέας Β.
Άβαταρ μέλους
vlassos
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 14:35
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Τοποθεσία: Χανιά

Re: Βλάβη Συμπλέκτη, και αντικατάσταση Clutch Slave Cylinder

Δημοσίευση από vlassos »

Πήρα τη μηχανή σήμερα περιγράφω συμπτώματα και ποιό ήταν το πρόβλημα για ενημέρωση
Συμπτώματα : Μία ήμέρα πριν μείνω ο συμπλέκτης μαλάκωσε και άρχισε να αποσυμπλέκει/συμπλέκει πολύ χαμηλότερα από ότι κανονικά (μίκρυνε δηλαδή η διαδρομή). Στην αρχή περιόρισα τη χρήση του στο ελάχιστο (μόνο πρώτη με συμπλέκτη και οι λοιπές καρφωτές) και έφθασα μέχρι τον προορισμό μου. Την επόμενη ημέρα ο συμπλέκτης λειτούργουσα κανονικά μέχρι καμμιά 10αρια χιλιόμετρα μετά άρχισε τα ίδια. Όταν τον πάταγες/άφηνες μερικές φορές έκανε restore και λειτουργούσε παλι κανονικά μέχρι που κάποια στιγμή μαλάκωσε εντελώς και δεν αποσυμπλεκε καθόλου ...εκεί δηλαδή που έμεινα. Η αλλαγή υδραυλικών τα οποία είχανε βράσει δεν έφερε αποτελέσμα και τελικά η βλάβη ήτανε κολημμένο ρουλεμαν του άξονα με αποτέλεσμα ο άξονας να περιστρέφεται συνεχώς να ανεβάζει θερμοκρασία και τελικά να μην λειτουργεί ο συμπλέκτης.
Αυτά, κατά τα λοιπά τροποιώ λίγο το θέμα για μεταγενέστερη χρήση.
Ευχαριστώ για τις απόψεις/συμβουλές :hibye:
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
Απάντηση