να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
-
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1072
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 13:39
- Gender: Male
- Bike: 916
- Other: Rambla 250
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
Τουλάχιστον σε βάζουν να ασχολείσαι μαζί τους.Κάτι είναι και αυτό.
Έχει βρει κανείς λύση με την υγρασία στα όργανα;
Επίσης με το νερό που μαζεύει κάτω από τη τάπα της βενζίνης;
Μήπως να κατασκευάσουμε κανένα καλούπι σιλικόνης;
Κανά λάστιχο να το αγκαλιάσει;
==============================================================
==============================================================
Έχει βρει κανείς λύση με την υγρασία στα όργανα;
Επίσης με το νερό που μαζεύει κάτω από τη τάπα της βενζίνης;
Μήπως να κατασκευάσουμε κανένα καλούπι σιλικόνης;
Κανά λάστιχο να το αγκαλιάσει;
==============================================================
==============================================================
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tam την Δευ 22 Δεκ 2008, 15:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- mxait
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1915
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 13:00
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
Και τα 2 είναι πρόβλημα....Για τα όργανα λεώ να δοκιμάσω την διαφανης μεμβράνη που τυλιγουν τα τρόφιμα...Ειναι πολι ευκαμπτο και κολαει σε όποια επιφάνεια το βάλεις και δεν σακουλιαζει οπως η σακουλα που βάζουμε οι περισοτεροι...
Για την τάπα δεν έχω σκεφτει κάτι..Το αφινω ετσι και οταν γεμιζει τα περνω τα νερα με ενα πανακι σιγα σιγα...Θεωρώ οτι το λάστιχο πού εχει η τάπα δεν αφηνει το νέρο να μπει μεσα στο ρεζερβουαρ. Η αλλη λυση είναι αγωνιστηκη τάπα !!!
Για την τάπα δεν έχω σκεφτει κάτι..Το αφινω ετσι και οταν γεμιζει τα περνω τα νερα με ενα πανακι σιγα σιγα...Θεωρώ οτι το λάστιχο πού εχει η τάπα δεν αφηνει το νέρο να μπει μεσα στο ρεζερβουαρ. Η αλλη λυση είναι αγωνιστηκη τάπα !!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mxait την Δευ 22 Δεκ 2008, 16:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Στακάτος.....
member of pastitsada racing team
member of pastitsada racing team
-
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1072
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 13:39
- Gender: Male
- Bike: 916
- Other: Rambla 250
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
Αυτό ξαναπές το.mxait έγραψε:Και τα 2 είναι πρόβλημα
...
Η αλλη λυση είναι αγωνιστικη τάπα !!!
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
ναι αλλα μετα ψαχνεις την βενζινη....ασε που μπορει κανενας τρομπας να ριξει τιποτα μεσα.....ξερω και εγω....ατιμη κοινωνια ειναι αυτη.
Τελικα στα μεταγενεστερα οργανα δεν αλλαξαν κατι ?απο πλευρας στεγανοποιησης...
Οσο βροχη και αν ειχα φαει δεν γεμισε ποτε η τρουπα...
Τελικα στα μεταγενεστερα οργανα δεν αλλαξαν κατι ?απο πλευρας στεγανοποιησης...
Οσο βροχη και αν ειχα φαει δεν γεμισε ποτε η τρουπα...
-
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1072
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 13:39
- Gender: Male
- Bike: 916
- Other: Rambla 250
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
Ήσουνα πολύ τυχερός.Desmopower έγραψε: ....
Οσο βροχη και αν ειχα φαει δεν γεμισε ποτε η τρουπα...
=================================
Ένας τύπος (ο Goose) γράφει ήδη από το 2005 ενδιαφέροντα πράματα στο http://www.multistrada.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Για δείτε:
"... What I found was a pretty nice design let down, I think, by one stupid, cheap decision.
The three nuts that accept the studs that connect the display to the mounting bracket are not in "blind" holes. If the rubber in the mounting stud doesn't mate perfectly with the case you have a pretty easy path for water to get inside. I filled the holes above the nuts with silicon grease and, to this point, have not had any fogging. You could get about the same effect by putting some grease in threaded area and a little on top of the mounting stud. I also VERY lightly coated the main seal and the O-ring on the little plug in the back with silicon grease at the same time so it is possible that is what fixed the problem but I'd defiantly try the mount holes first. I say that because A. I think that is the real problem and B. you can do that without taking the cover apart and taking a chance on damaging something and probably voiding the warranty, if you are still under warranty.
Finally, I have a suggestion for speeding the clearing of the display. Go to the local electronics/ computer store and buy a can of "dry air". This isn't anything but air (or some other gasses) with something like 0.01% humidity. Remove the little plug from the center of the back of the cluster and GENTLY ease the end of the tube into the cluster. Spray a little, move the tube, spray a little, keep going and you should be able to clear the fogging. Besides fixing the problem this might also prevent problems later caused by water inside the cluster. I'm not a design engineer but I work with them and they tend to get all twitchy when you bring up water and electronics in the same place. Since our parts go into airplanes, ships and tanks our EEs and MEs spend LOTS of time figuring out how to keep water away from the electronics."
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
χμ καλη φαση....
Απο το 2003 που πρωτοβγηκε καμια αλλαγη σε ολα αυτα που λεμε ?(το δικο μου ηταν 03)
Απο το 2003 που πρωτοβγηκε καμια αλλαγη σε ολα αυτα που λεμε ?(το δικο μου ηταν 03)
- GEO
- Member
- Δημοσιεύσεις: 201
- Εγγραφή: Δευ 07 Απρ 2008, 08:44
- Gender: Male
- Bike: 916
- Other: New Project
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
- Επικοινωνία:
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
tam έγραψε:Τουλάχιστον σε βάζουν να ασχολείσαι μαζί τους.Κάτι είναι και αυτό.
Έχει βρει κανείς λύση με την υγρασία στα όργανα;
Επίσης με το νερό που μαζεύει κάτω από τη τάπα της βενζίνης;
Μήπως να κατασκευάσουμε κανένα καλούπι σιλικόνης;
Κανά λάστιχο να το αγκαλιάσει;
==============================================================
==============================================================
Εάν το κλήσεις με σιλικόνη δεν θα μπορεί να τραβήξει αέρα
Καθώς αδειάζει το ρεζερβουάρ
Για να μην βουλώνει η αποχέτευση θέλει τακτικό φύσημα το σωληνάκι της αποχέτευσης.
Όσο για τα όργανα το ανοίγεις και του ρίχνεις CHEMSEARCH NC-123 EXTRA
Made in Holland και αφού στεγνώσει καλά μπορεί να δουλεύει και μέσα στο νερό.
Γιώργος
-
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1072
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 13:39
- Gender: Male
- Bike: 916
- Other: Rambla 250
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
Θα το δοκιμάσω συνονόματε.Ευχαριστώ.GEO έγραψε: ...
Όσο για τα όργανα το ανοίγεις και του ρίχνεις CHEMSEARCH NC-123 EXTRA
Made in Holland και αφού στεγνώσει καλά μπορεί να δουλεύει και μέσα στο νερό.
Γιώργος
Πάντως,από τη σελίδα της εταιρίας,αυτό θα πει μπιστολάκι.
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
Δε ξέρω αν η πλήρης σφράγιση είναι καλό για τα όργανα. Οχι μόνο τα νερά αλλά ακόμα κι ο αέρας περιέχει υγρασία που πρέπει να εξατμίζεται. Και όπως όλα τα συστήματα αδιαβροχοποίησης είναι σημαντικότερο να μπορεί το νερό να δραπετεύει. Όταν"θολώνουν" δείχνουν εγκλωβισμένη υγρασία. Εκτός κι αν καταφέρουμε να τα σφραγίσουμε σε κενό αέρος. Που είναι ανέφικτο. Π.χ. με τη φίσα τι κάνεις; Το σιλικονάρισμα στίς τρύπες των βιδών όμως είναι καλή ιδέα. Η τάπα τώρα όσο έχει νερά ολόγυρα σημαίνει πως
τα κρατά απ'έξω!
τα κρατά απ'έξω!
Aνδρέας Β.
- vasilis kalavrita
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 533
- Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 10:49
- Gender: Male
- Bike: 888
- Other: 1098 s
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
Ωραιο ρε σεις αυτο με τα οργανα!Βρισκεσαι σ ενα γρυφο συνεχως!Θα βλεπω μετα το πλυσιμο?Δεν θα βλεπω?Κ αν βλεπω,τι απ ολα θα βλεπω?Χανεται η ωρα,εμφανιζεται η θερμοκρασια,δεν ξερης ποτε αν τρεχης,αντε με το συναισθημα κ αν εχη μεινη κανα νουμερο στο τελος!Εγω 2 φορες τ αλλαξα αλλα ευτηχως στην εγγυηση!Απο 2009 θα δω!Για την ταπα δεν εχη πλακα αλλα την προσεχω,κ δεν ξερω πως αλλα μονο με το πλυσιμο μαζευη νερα κ τα περνω με τον ΒΟΒ!
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
Μου θυμίζει τα δικά μου χάλια Γιώργο όταν την πλύνω, με την σακούλα παραμάσχαλα... Πάντως εγώ έχω δει βελτίωση στην κατάσταση όταν τα περάσεις με ένα σπρέι σιλικόνης μπρος-πίσω. Άσε που τους κάνει καλό γιατί δεν τα καίει ο ήλιος. Το αδιαβροχοποιητικό επαφών που προτείνει ο έτερος συνονόματος ίσως και αν μην είναι άσχημη ιδέα...
Για την τάπα μία είναι η λύση, τακτικό καθάρισμα με αέρα υπό πίεση. Εναλλακτικά μπορείς να βρεις πιο είναι το σωληνάκι που καταλήγει και να το φυσάς από κάτω προς τα πάνω, καθαρίζει ευκολότερα έτσι...
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- skyknight
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
- Gender: Male
- Other: daelim
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
Εάν το κλήσεις με σιλικόνη δεν θα μπορεί να τραβήξει αέρα
Καθώς αδειάζει το ρεζερβουάρ
Για να μην βουλώνει η αποχέτευση θέλει τακτικό φύσημα το σωληνάκι της αποχέτευσης.
Όσο για τα όργανα το ανοίγεις και του ρίχνεις CHEMSEARCH NC-123 EXTRA
Made in Holland και αφού στεγνώσει καλά μπορεί να δουλεύει και μέσα στο νερό.
Γιώργος[/quote]
Τι εννοείς όταν λες το ανοίγεις; Ανοίγεις το όργανο κ ρίχνεις στο εσωτερικό ή ρίχνεις από την τρύπα της βίδας; Αν προκληθεί δυσλειτουργία ή πρόβλημα τι γίνεται με την εγγύηση; Εγώ με το που το πήρα είχε μια μικρή υγρασία πάνω δεξιά. Στα πρώτα χλμ έφυγε. Έχω κάνει 400 χλμ.
Στο 999 δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Πάντως στο πλύσιμο καλό είναι να βάζουμε σακούλα σε όργανα γκαζιέρα, τρύπα εξάτμισης. Για την τάπα ίσως ένα πανί στο διάκενο. Σε ταξίδι ο θεός βοηθός...
Καθώς αδειάζει το ρεζερβουάρ
Για να μην βουλώνει η αποχέτευση θέλει τακτικό φύσημα το σωληνάκι της αποχέτευσης.
Όσο για τα όργανα το ανοίγεις και του ρίχνεις CHEMSEARCH NC-123 EXTRA
Made in Holland και αφού στεγνώσει καλά μπορεί να δουλεύει και μέσα στο νερό.
Γιώργος[/quote]
Τι εννοείς όταν λες το ανοίγεις; Ανοίγεις το όργανο κ ρίχνεις στο εσωτερικό ή ρίχνεις από την τρύπα της βίδας; Αν προκληθεί δυσλειτουργία ή πρόβλημα τι γίνεται με την εγγύηση; Εγώ με το που το πήρα είχε μια μικρή υγρασία πάνω δεξιά. Στα πρώτα χλμ έφυγε. Έχω κάνει 400 χλμ.
Στο 999 δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Πάντως στο πλύσιμο καλό είναι να βάζουμε σακούλα σε όργανα γκαζιέρα, τρύπα εξάτμισης. Για την τάπα ίσως ένα πανί στο διάκενο. Σε ταξίδι ο θεός βοηθός...
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται
- GEO
- Member
- Δημοσιεύσεις: 201
- Εγγραφή: Δευ 07 Απρ 2008, 08:44
- Gender: Male
- Bike: 916
- Other: New Project
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
- Επικοινωνία:
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
Καλημέρα
Ναι το ανοίγεις και το ψεκάζεις περισσότερο από την πίσω μεριά από την πλακέτα που είναι η κόλλησης
Φυσικά θέλει προσοχή το αφήνετε να στεγνώσει και μετά το συναρμολογείτε .
Όσο για την εγγύηση από την στιγμή που δεν λειτουργεί το όργανο η εταιρία το αλλάζει. Στα 1098/848/696 δεν έχει παρατηρηθεί ακόμα αυτό το πρόβλημα σε όλα τα υπόλοιπα το πρόβλημα είναι υπαρκτό και τα συνεργεία προσπαθούν να βρουν λύση !
Γιώργος
- skyknight
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
- Gender: Male
- Other: daelim
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
Re: να γιατί μου αρέσουν τα Ducati
Eυχαριστώ ΓιώργοGEO έγραψε:
Καλημέρα
Ναι το ανοίγεις και το ψεκάζεις περισσότερο από την πίσω μεριά από την πλακέτα που είναι η κόλλησης
Φυσικά θέλει προσοχή το αφήνετε να στεγνώσει και μετά το συναρμολογείτε .
Όσο για την εγγύηση από την στιγμή που δεν λειτουργεί το όργανο η εταιρία το αλλάζει. Στα 1098/848/696 δεν έχει παρατηρηθεί ακόμα αυτό το πρόβλημα σε όλα τα υπόλοιπα το πρόβλημα είναι υπαρκτό και τα συνεργεία προσπαθούν να βρουν λύση !
Γιώργος
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται