Εδώ και μερικές ημέρες διαβάζω σε αμερικάνικο ducati forum για πάρα πολλά 848/1098 τα οποία αντιμετωπίζουν "stalling problem" δηλαδή ο κινητήρας επανειλημένα να σβήνει στα φανάρια στο ρελαντί και μερικές φορές όταν "ρολάρουν" την μοτοσυκλέτα λίγο πριν σταματήσουν στα φανάρια με πχ με 1η ταχύτητα κτλ...
Μερικοί αναβάτες αντιμετώπισαν το πρόβλημα αυτό έν κινήσει και ενώ έκαναν αναστροφή, και αφού ο κινητήρας έσβησε, απο το φρενάρισμα του πίσω τροχού, κινδήνεψαν να πέσουν...
Η αναφορά στο παραπάνω γίνετε κυρίως από αμερικάνους ιδιοκτήτες αλλά το αναφέρουν επίσης και άλλοι απο Αγγλία, Δανία κτλ.
Μέχρι στιγμής αναφέρουν ότι έχουν δοκιμάσει την ρύθμιση ψεκασμού, ρύθμιση ιμάντων χρονισμού, αλλαγή χάρτη εγκεφάλου, αλλαγή εκκεντροφόρων και κάπου διάβασα και για αλλαγή σωμάτων ψεκασμού...
Επίσης ενδιαφέρον είναι οτι το πρόβλημα αφορά απο τα παλαιότερα μοντέλα και φτάνει μέχρι και το 2008 χωρί ακόμη να έχει βρεθεί λύση !!??
Τα Ευρωπαικά / Ελληνικά μοντέλλα τι λένε...?
Αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα ,τι γνωρίζετε σχετικά ?
Stalling Problem 848/1098 ???
Συντονιστής: sue
- Vangelas
- Member
- Δημοσιεύσεις: 241
- Εγγραφή: Σάβ 20 Δεκ 2008, 13:29
- Gender: Male
- Other: Yamaha R6
- Τοποθεσία: Μπρνό Τσεχία
- Επικοινωνία:
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Stalling Problem 848/1098 ???
Φτωχά μίγματα, χαμηλά λόγω EU3. Ο Γιάννης (jks) έχει δει το 1098 του φίλου του (carvivore) με το ίδιο "θέμα", το οποίο λύθηκε μόλις το παιδί φόρεσε Performance ECU, φίλτρο + τελικά.
- Vangelas
- Member
- Δημοσιεύσεις: 241
- Εγγραφή: Σάβ 20 Δεκ 2008, 13:29
- Gender: Male
- Other: Yamaha R6
- Τοποθεσία: Μπρνό Τσεχία
- Επικοινωνία:
Re: Stalling Problem 848/1098 ???
Συγνώμη που ξέχασα να το αναφέρω παραπάνω...αλλά αρκετοί αναφέρουν οτι με το που άλλαξαν σε termi και DP ECU τότε αρχίσανε τα προβλήματα...D3§m02K έγραψε:Φτωχά μίγματα, χαμηλά λόγω EU3. Ο Γιάννης (jks) έχει δει το 1098 του φίλου του (carvivore) με το ίδιο "θέμα", το οποίο λύθηκε μόλις το παιδί φόρεσε Performance ECU, φίλτρο + τελικά.
Λές να έιναι μόνο στο Αμέρικα το πρόβλημα...και μόνο άμα είσαι αμερικανάκι
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Stalling Problem 848/1098 ???
με προλαβε ο Κωστας
στην Ελλαδα δεν εχω ακουσει για στολλαρισμα 848 ακομα ...
στο εξωτερικο που παρακολουθω, παιζει σε καποια μοντελα..
σε 1098 στις πρωτες φουρνιες που βγηκαν ειδικα, τα στολαρισματα ηταν συχνα πυκνα και ο c@rnivore τα ειχε βρει μπαστουνια !!
του στολλαρε πριν την αντλια στο βενζιναδικο... σε καμμια κατηφορα ρολλαριστος...σε καμμια ανηφορικη φουρκετα... σκετο δραμα.!!
απτην ωρα που εβαλε το κιτακι performance ΤΕΛΟΣ καλο ολα καλα!
στην Ελλαδα δεν εχω ακουσει για στολλαρισμα 848 ακομα ...
στο εξωτερικο που παρακολουθω, παιζει σε καποια μοντελα..
σε 1098 στις πρωτες φουρνιες που βγηκαν ειδικα, τα στολαρισματα ηταν συχνα πυκνα και ο c@rnivore τα ειχε βρει μπαστουνια !!
του στολλαρε πριν την αντλια στο βενζιναδικο... σε καμμια κατηφορα ρολλαριστος...σε καμμια ανηφορικη φουρκετα... σκετο δραμα.!!
απτην ωρα που εβαλε το κιτακι performance ΤΕΛΟΣ καλο ολα καλα!
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Stalling Problem 848/1098 ???
Πρόβλημα με τον ψεκασμό λόγω προδιαγραφών EU3 αντιμετώπισαν και πολλά monster (κυρίως 695 αλλά και S2R1000 ΜΥ07). Among others, και το δικό μου. . .
Πρέπει να έχουν αλλάξει κάτι στη χαρτογράφηση των ΜΥ08 γιατί αφ'ενός μπήκανε στη διαδικασία να αλλάξουν Model Year στο 695 ένα χρόνο πριν βγει το 696 και αφ' ετέρου γιατί δεν έχω διαβάσει κάπου άλλα προβλήματα.
Πρέπει να έχουν αλλάξει κάτι στη χαρτογράφηση των ΜΥ08 γιατί αφ'ενός μπήκανε στη διαδικασία να αλλάξουν Model Year στο 695 ένα χρόνο πριν βγει το 696 και αφ' ετέρου γιατί δεν έχω διαβάσει κάπου άλλα προβλήματα.
Πρώτη φορά το ακούω αυτό Γιώργο. . . :roll:Vangelas έγραψε:Συγνώμη που ξέχασα να το αναφέρω παραπάνω...αλλά αρκετοί αναφέρουν οτι με το που άλλαξαν σε termi και DP ECU τότε αρχίσανε τα προβλήματα...
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Stalling Problem 848/1098 ???
D3§m02K έγραψε:Φτωχά μίγματα, χαμηλά λόγω EU3. Ο Γιάννης (jks) έχει δει το 1098 του φίλου του (carvivore) με το ίδιο "θέμα", το οποίο λύθηκε μόλις το παιδί φόρεσε Performance ECU, φίλτρο + τελικά.
και λαιμούς μπουριά σόμπας...
Αλέξανδρος
- Vangelas
- Member
- Δημοσιεύσεις: 241
- Εγγραφή: Σάβ 20 Δεκ 2008, 13:29
- Gender: Male
- Other: Yamaha R6
- Τοποθεσία: Μπρνό Τσεχία
- Επικοινωνία:
Re: Stalling Problem 848/1098 ???
Απο ανακλήσεις βρήκα μόνο τις παρακάτω πληροφορίες σχετικά με ducati
http://ec.europa.eu/consumers/dyna/rape ... search.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: βάλτε στο search box Ducati ή Ducati motorcycles
http://ec.europa.eu/consumers/dyna/rape ... search.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: βάλτε στο search box Ducati ή Ducati motorcycles
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Stalling Problem 848/1098 ???
Γιά δές εδώ
http://www.ducatispot.com/forums/showth ... 9a8&t=1291
Περιγράφει μιά διαδικασία ρύθμισης ( Cag fix ) με καλό ποσοστό επιτυχίας .
Αν έχεις ακόμα τον λ-σένσορα , κοίτα εδώ
http://www.fatduc.com
Καλή επιτυχία
Κράτα μας ενήμερους
http://www.ducatispot.com/forums/showth ... 9a8&t=1291
Περιγράφει μιά διαδικασία ρύθμισης ( Cag fix ) με καλό ποσοστό επιτυχίας .
Αν έχεις ακόμα τον λ-σένσορα , κοίτα εδώ
http://www.fatduc.com
Καλή επιτυχία
Κράτα μας ενήμερους
Άγγελος