DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
Αλλαγή ιμάντων εκκεντροφόρου σε διβάλβιδα μοτέρ.
Αν έχεις φαίρινγκ η δεξιά μεριά πρέπει να βγεί.
Αν έχεις ψυγείο λαδιού το μαρκούτσι εμποδίζει το καπάκι του οριζόντιου κυλίνδρου και πρέπει να ξηλώσεις το ψυγείο .
Στην αρχή βγάζεις το καπάκι του οριζόντιου κυλίνδρου ,οι δύο επάνω βίδες από τις αποστραγγίσεις των νερών σκουριάζουν και θέλει προσπάθεια ,όταν τις ξαναβάλεις πέρνα το σπείρωμά τους με γράσσο λιθίου για να ξαναβγούν εύκολα την επόμενη φορά.
Επόμενη κίνηση το καπάκι του κάθετου κυλίνδρου.
Βγάζουμε μπουζί για να μην έχουμε συμπίεση .Αν έχεις όρθιο σταντ στην πίσω ρόδα είναι ότι καλύτερο ,αν δεν έχεις προσοχή να μην μετακινήσεις την μηχανή σου(αφού θα έχει ταχύτητα μέσα) άθελα σου όταν θα έχεις βγάλει τους ιμάντες ,γιατί θα χαθεί η ρύθμισή σου στα κεντρικά ράουλα στη βάση(που είναι και τα δύο μαζί).
Φέρνουμε τα ράουλα στα σημάδια που έχουμε στο κέντρο που παίρνουν κίνηση και στις κορυφές των κυλίνδρων που έχουμε κάτι στρογγυλά σημαδάκια (στα λάστιχα που πατάνε τα καπάκια) αφού πρώτα βάλουμε πέμπτη η έκτη ταχύτητα και γυρνάμε την ρόδα (και γυρνάει και ο κινητήρας μαζί).Αν τα προσπεράσουμε(τα σημάδια στα ράουλά μας) , γυρίζουμε την ρόδα ανάποδα.
Αν έχεις φαίρινγκ η δεξιά μεριά πρέπει να βγεί.
Αν έχεις ψυγείο λαδιού το μαρκούτσι εμποδίζει το καπάκι του οριζόντιου κυλίνδρου και πρέπει να ξηλώσεις το ψυγείο .
Στην αρχή βγάζεις το καπάκι του οριζόντιου κυλίνδρου ,οι δύο επάνω βίδες από τις αποστραγγίσεις των νερών σκουριάζουν και θέλει προσπάθεια ,όταν τις ξαναβάλεις πέρνα το σπείρωμά τους με γράσσο λιθίου για να ξαναβγούν εύκολα την επόμενη φορά.
Επόμενη κίνηση το καπάκι του κάθετου κυλίνδρου.
Βγάζουμε μπουζί για να μην έχουμε συμπίεση .Αν έχεις όρθιο σταντ στην πίσω ρόδα είναι ότι καλύτερο ,αν δεν έχεις προσοχή να μην μετακινήσεις την μηχανή σου(αφού θα έχει ταχύτητα μέσα) άθελα σου όταν θα έχεις βγάλει τους ιμάντες ,γιατί θα χαθεί η ρύθμισή σου στα κεντρικά ράουλα στη βάση(που είναι και τα δύο μαζί).
Φέρνουμε τα ράουλα στα σημάδια που έχουμε στο κέντρο που παίρνουν κίνηση και στις κορυφές των κυλίνδρων που έχουμε κάτι στρογγυλά σημαδάκια (στα λάστιχα που πατάνε τα καπάκια) αφού πρώτα βάλουμε πέμπτη η έκτη ταχύτητα και γυρνάμε την ρόδα (και γυρνάει και ο κινητήρας μαζί).Αν τα προσπεράσουμε(τα σημάδια στα ράουλά μας) , γυρίζουμε την ρόδα ανάποδα.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Ξεβιδώνουμε τους δύο τεντωτήρες ,έχουν δύο αλλενόβιδες ο κάθε ένας και τους βγάζουμε τελείως.
Γυρίζουμε τα ρουλεμάν και βλέπουμε αν έχουν μπόσικα ,αν σκαλώνουν κάπου μέσα και αν κουνιέται το έξω δαχτυλίδι σε συνάρτηση με το μέσα που εδράζονται.
Αν συμβαίνει κάτι από αυτά χρειάζονται αντικατάσταση πριν διαλύσουν και διαλυθεί και ο κινητήρας μας.
Αν τα έχεις 60.000χιλ. τότε τα αντικαθιστούμε σίγουρα.
Από την στιγμή που δεν έχουμε τεντωτήρες οι ιμάντες μπορούν να βγούνε.
Σε όλη την διάρκεια που δουλεύουμε δεν μετακινούμε την θέση των ράουλων του κινητήρα ( ούτε γυρίζοντας την ρόδα ούτε μετακινούμε την μηχανή αν έχουμε ταχύτητα μέσα).
Το ράουλο του οριζόντιου κυλίνδρου(στην κορυφή) όταν βγάλουμε τους ιμάντες δεν φεύγει από την θέση του καθόλου ενώ του κάθετου (στην κορυφή) μετακινείται κατά δύο εγκοπές του ράουλου .
Πρώτα περνάμε τον ιμάντα του κάθετου κυλίνδρου από κάτω στη βάση και μετά επάνω αφού πρώτα με το χέρι γυρίζω λίγο το ράουλο για να έλθει ακριβώς στο σημάδι του και μετά τον οριζόντιο κύλινδρο .
Την στιγμή που περνάω τον ιμάντα στο ράουλο της κορυφής(κυλινδροκεφαλής) η μία μεριά του ιμάντα πρέπει να είναι τεντωμένη άσχετα αν η άλλη μεριά είναι λασκαρισμένη αφου δεν έχω τεντωτήρες.
Από την μεριά που είναι τεντωμένη τα δύο ράουλα(βάσης και κυλινδροκεφαλής) πρέπει να είναι στα σημάδια τους.
Μπαίνει ο τεντωτήρας του κάθετου κυλίνδρου με χαλαρό ρεγουλάρισμα .
Το ίδιο και στον οριζόντιο κύλινδρο που το επάνω ράουλό του δεν μετακινείται καθόλου όταν βγάζουμε τον ιμάντα του.
Το τέντωμα γίνεται όπως στην εικόνα .
Αγοράζουμε ένα καντάρι (από κατάστημα εργαλείων) 10 κιλών.
Το ακουμπάμε στο ρουλεμάν του τεντωτήρα μας και καθώς το τραβάμε(και παρασέρνουμε και τον ιμάντα) ο δείκτης του πρέπει να δείχνει 4,5 κιλά ,γρήγορα βιδώνουμε την μία αλλενόβιδα και μετά την άλλη.
Το ίδιο και στον άλλον τεντωτήρα μας.
Αν το ζόρι είναι να κρατηθεί το γαντζάκι του κανταριού στο(εξωτερικό δαχτυλίδι) ρουλεμάν τότε παίρνουμε σύρμα και δένουμε το ρουλεμάν από πίσω και η άλλη μεριά στο γάντζο του κανταριού μας. Τραβάμε ,μετράμε, σφίγγουμε βίδα και βγάζουμε μετά το σύρμα .
Καλή επιτυχία .
Γυρίζουμε τα ρουλεμάν και βλέπουμε αν έχουν μπόσικα ,αν σκαλώνουν κάπου μέσα και αν κουνιέται το έξω δαχτυλίδι σε συνάρτηση με το μέσα που εδράζονται.
Αν συμβαίνει κάτι από αυτά χρειάζονται αντικατάσταση πριν διαλύσουν και διαλυθεί και ο κινητήρας μας.
Αν τα έχεις 60.000χιλ. τότε τα αντικαθιστούμε σίγουρα.
Από την στιγμή που δεν έχουμε τεντωτήρες οι ιμάντες μπορούν να βγούνε.
Σε όλη την διάρκεια που δουλεύουμε δεν μετακινούμε την θέση των ράουλων του κινητήρα ( ούτε γυρίζοντας την ρόδα ούτε μετακινούμε την μηχανή αν έχουμε ταχύτητα μέσα).
Το ράουλο του οριζόντιου κυλίνδρου(στην κορυφή) όταν βγάλουμε τους ιμάντες δεν φεύγει από την θέση του καθόλου ενώ του κάθετου (στην κορυφή) μετακινείται κατά δύο εγκοπές του ράουλου .
Πρώτα περνάμε τον ιμάντα του κάθετου κυλίνδρου από κάτω στη βάση και μετά επάνω αφού πρώτα με το χέρι γυρίζω λίγο το ράουλο για να έλθει ακριβώς στο σημάδι του και μετά τον οριζόντιο κύλινδρο .
Την στιγμή που περνάω τον ιμάντα στο ράουλο της κορυφής(κυλινδροκεφαλής) η μία μεριά του ιμάντα πρέπει να είναι τεντωμένη άσχετα αν η άλλη μεριά είναι λασκαρισμένη αφου δεν έχω τεντωτήρες.
Από την μεριά που είναι τεντωμένη τα δύο ράουλα(βάσης και κυλινδροκεφαλής) πρέπει να είναι στα σημάδια τους.
Μπαίνει ο τεντωτήρας του κάθετου κυλίνδρου με χαλαρό ρεγουλάρισμα .
Το ίδιο και στον οριζόντιο κύλινδρο που το επάνω ράουλό του δεν μετακινείται καθόλου όταν βγάζουμε τον ιμάντα του.
Το τέντωμα γίνεται όπως στην εικόνα .
Αγοράζουμε ένα καντάρι (από κατάστημα εργαλείων) 10 κιλών.
Το ακουμπάμε στο ρουλεμάν του τεντωτήρα μας και καθώς το τραβάμε(και παρασέρνουμε και τον ιμάντα) ο δείκτης του πρέπει να δείχνει 4,5 κιλά ,γρήγορα βιδώνουμε την μία αλλενόβιδα και μετά την άλλη.
Το ίδιο και στον άλλον τεντωτήρα μας.
Αν το ζόρι είναι να κρατηθεί το γαντζάκι του κανταριού στο(εξωτερικό δαχτυλίδι) ρουλεμάν τότε παίρνουμε σύρμα και δένουμε το ρουλεμάν από πίσω και η άλλη μεριά στο γάντζο του κανταριού μας. Τραβάμε ,μετράμε, σφίγγουμε βίδα και βγάζουμε μετά το σύρμα .
Καλή επιτυχία .
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
για το καλο τους, καλυτερα πριν βαλουν χερι ΕΙΔΙΚΑ σε ιμαντες, να ξερουν τι αγγιζουν και τι κανουν αλλιως, bye bye L2 !!squadracorse.gr έγραψε:αλλά μήπως προκείψουν νέοι μαστροχαλαστές???
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
jks έγραψε:
για το καλο τους, καλυτερα πριν βαλουν χερι ΕΙΔΙΚΑ σε ιμαντες, να ξερουν τι αγγιζουν και τι κανουν αλλιως, bye bye L2 !!
+100000000000000000
Με πολυ προσοχη...
Οι οδηγιες του Κωνσταντινου ομως ειναι πληρεστατες.....
Ευχαριστουμε...
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει....
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Καλο ειναι πριν τη μιζια να γυρισεις το μοτερ με το χερι σιγα-σιγα δυο περιστροφες για να δεις αν ερχονται παλι τα σημαδια σωστα στις εγκοπες
- taSOS
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:36
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: BMW R1100GS
- Τοποθεσία: Κερκυρα
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει....
Καλύτερα να γυρίσουν το μοτέρ 4-5 στροφές , από τον στρόφαλο , με βγαλμένα τα μπουζί φυσικά !!! ( φαντάζομαι ότι γίνεται !? στο BMW έτσι κάνω όταν ρυθμίζω βαλβίδες κλπ )
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Με τα μπουζι βγαλμενα φυσικα, ειτε με ταχυτητα (5η-6η) και γυριζοντας τον πισω τροχο, ειτε με το εργαλειο που πιανει στο στροφαλο απο το αριστερο καπακι του κινητηρα γυριζουμε 2`η 4 στροφες και ελεγχουμε τα σημαδια. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΩΝ γιατι ο τετραχρονος εχει κυκλο λειτουργειας 2 περιστροφων.
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
και ενα video.......
2v timing belt change
http://www.youtube.com/watch?v=9vzPZ84ZRjU" onclick="window.open(this.href);return false;
2v timing belt change
http://www.youtube.com/watch?v=9vzPZ84ZRjU" onclick="window.open(this.href);return false;
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
αμα δεις μια φορα τι και πως θα ξενερωσεις που δεν τα εκανες μονος σου......η δε τσεπη σου θα γουσταρει ασυστολα.......οποτε θες....ελα για μαθημα.......
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- nickmostro
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 600
- Other: BMW G650 Xmoto
- Τοποθεσία: Πειραιας/Νικαια
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Κοιτα παιζει ρολο και ποσο πιανουν τα χερια καθενως!nasa έγραψε:αμα δεις μια φορα τι και πως θα ξενερωσεις που δεν τα εκανες μονος σου......η δε τσεπη σου θα γουσταρει ασυστολα.......οποτε θες....ελα για μαθημα.......
Εγω προσωπικα κανω τα παντα πανω στο τερατακι μου εκτος απο ιμαντες-βαλβιδες.Και δεν σκοπευω να τα κανω αυτα τα δυο μονος.
Οσο για το μαθημα ευχαριστως να το παρακολουθησω αλλα περισσοτερο για την γνωση και την παρεουλα θα ειναι παρα για να το επιχειρισω ο ιδιος!
- birel-motosport
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1249
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:27
- Gender: Male
- Bike: Desmosedici RR
- Other: 1098S, RX32SV, kTM
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει....
δηλαδή άμα έχει γίνει η βλακεία και πατήσουμε μίζα δεν θα γίνει μεγαλύτερη ????
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Κωσταντίνε ωραία δημοσίευση, ευχαριστούμε!
Βέβαια η πραγματικότητα είναι ελαφρώς διαφορετική.... (για παράδειγμα στις φωτό το μοτερ είναι βγαλμένο απο το πλαίσιο σε κατάσταση τεχνικού σεμιναρίου. για τον πίσω κύλινδρο δεν είναι πιο στριμωγμένη η κατάσταση?)
Και μια ερώτηση: H τάση του ιμάντα του πίσω κυλίνδρου δεν πρέπει να είναι ελαφρώς μικρότερη απο 4,5 kg λόγω αυξημένων θερμοκρασιών σε σχέση με τον οριζόντιο?
Αντίστοιχη ρύθμιση ιμαντών με allen 5mm και 6mm και πολύ καλές φωτό στο:
http://www.ducatisuite.com/belttension.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Βέβαια η πραγματικότητα είναι ελαφρώς διαφορετική.... (για παράδειγμα στις φωτό το μοτερ είναι βγαλμένο απο το πλαίσιο σε κατάσταση τεχνικού σεμιναρίου. για τον πίσω κύλινδρο δεν είναι πιο στριμωγμένη η κατάσταση?)
Και μια ερώτηση: H τάση του ιμάντα του πίσω κυλίνδρου δεν πρέπει να είναι ελαφρώς μικρότερη απο 4,5 kg λόγω αυξημένων θερμοκρασιών σε σχέση με τον οριζόντιο?
Αντίστοιχη ρύθμιση ιμαντών με allen 5mm και 6mm και πολύ καλές φωτό στο:
http://www.ducatisuite.com/belttension.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Αλέξανδρος
- birel-motosport
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1249
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:27
- Gender: Male
- Bike: Desmosedici RR
- Other: 1098S, RX32SV, kTM
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
mostro620 έγραψε:Κωσταντίνε ωραία δημοσίευση, ευχαριστούμε!
Βέβαια η πραγματικότητα είναι ελαφρώς διαφορετική.... (για παράδειγμα στις φωτό το μοτερ είναι βγαλμένο απο το πλαίσιο σε κατάσταση τεχνικού σεμιναρίου. για τον πίσω κύλινδρο δεν είναι πιο στριμωγμένη η κατάσταση?)
Και μια ερώτηση: H τάση του ιμάντα του πίσω κυλίνδρου δεν πρέπει να είναι ελαφρώς μικρότερη απο 4,5 kg λόγω αυξημένων θερμοκρασιών σε σχέση με τον οριζόντιο?
Αντίστοιχη ρύθμιση ιμαντών με allen 5mm και 6mm και πολύ καλές φωτό στο:
http://www.ducatisuite.com/belttension.html" onclick="window.open(this.href);return false;
αυτά που αναφέρεις δεν ισχύουνε γιάτα νέα μοτέρ
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
ποια δηλαδή;;birel-motosport έγραψε:αυτά που αναφέρεις δεν ισχύουνε γιάτα νέα μοτέρ
ακόμα και στα νέα μοτέρ ο πίσω ιμάντας πρέπει να είναι λίιιγο πιο χαλαρός από τον μπροστινό όπως είπε και ο από πάνω...
όσο για το ρυθμισμα με allen 5ri και 6ρι, για λύση ανάγκης είναι ok
αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen
ENGAKATS caminando por la vida
- birel-motosport
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1249
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:27
- Gender: Male
- Bike: Desmosedici RR
- Other: 1098S, RX32SV, kTM
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
αυτό εννοώ με το 5 αλέν και τα 4 κιλά που αναφέρονται πιο πάνω
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Αν μπεις στο http://www.ducatims.com" onclick="window.open(this.href);return false; και ψάξεις γιά "belts microphone" θα βρεις τουλάχιστον 30 ποστς που περιγράφουν μέθοδο γιά να μετράς την τάση των ιμάντων σε HZ χωρίς το MathesisENGAKATS έγραψε: αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen
Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει
Άγγελος
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
1981 Pantah 600 /48.000 km δύο αλλαγές ιμάντων(μετά μου την έκλεψαν)
1984 Pantah 650 /185.000 km δέκα αλλαγές ιμάντων (ακόμα λειτουργεί,την χάρισα σε φίλο)
1999 SS 750 /140.000 km επτά αλλαγές ιμάντων
2008 748 /40.000 km δύο αλλάγές ιμάντων
Όλα γίνανε με τον ίδιο τρόπο.....που περιγράφω ,δεν έπαθαν απολύτως τίποτα ,τώρα τελευταία δεν βάζω καντάρι ,μάτι και χέρι μόνο.....
1984 Pantah 650 /185.000 km δέκα αλλαγές ιμάντων (ακόμα λειτουργεί,την χάρισα σε φίλο)
1999 SS 750 /140.000 km επτά αλλαγές ιμάντων
2008 748 /40.000 km δύο αλλάγές ιμάντων
Όλα γίνανε με τον ίδιο τρόπο.....που περιγράφω ,δεν έπαθαν απολύτως τίποτα ,τώρα τελευταία δεν βάζω καντάρι ,μάτι και χέρι μόνο.....
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
ENGAKATS έγραψε: αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen
O jks έχει προχωρήσει στην αγορά μικροφωνικής εγκατάστασης και αναμένεται δοκιμή.Highflyer έγραψε: Αν μπεις στο http://www.ducatims.com" onclick="window.open(this.href);return false; και ψάξεις γιά "belts microphone" θα βρεις τουλάχιστον 30 ποστς που περιγράφουν μέθοδο γιά να μετράς την τάση των ιμάντων σε HZ χωρίς το Mathesis
Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει
Αλέξανδρος
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Επειδή απο βδομάδα θα αλλάξω ιμάντες στο 749 τι διάλο παίζει με το θέμα συχνότητας ταλάντωσης, έχω κάνει 2 αλλαγές με την τεχνική με τα άλλεν στο 748 και δεν είχα πρόβλημα τώρα στο 749 δε θα τα καταφέρω με τον ίδιο τρόπο???
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Τελικά βρήκες σε πόσα HZ πρέπει να ταλαντώνει ο ιμάντας του SS?Highflyer έγραψε: Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει
Aνδρέας Β.
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Καλοί μου άνθρωποι αν κάποιος γνωρίζει ας μου πει πως λειτουργεί το audicity για να μετρήσουμε τη συχνότητα ταλάντωσης, το έχω κατεβάσει έχω μικρόφωνοι αλλά μέχρι εκεί που στα κομμάτια θα βρω τη συχνότητα? Γράφει κάτι 44000Hz αλλά παραπάνω δε σκαμπάζω .........
- Sakvil
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 939
- Εγγραφή: Δευ 28 Δεκ 2009, 18:56
- Gender: Male
- Other: Wanted
- Τοποθεσία: Βολος!
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
Για δωστε τα φωτα σας στην παραπανω ερωτηση!!!!
Ενας ακομα ενδιαφερομενος!!!
Ενας ακομα ενδιαφερομενος!!!
Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
g.duras έγραψε:Καλοί μου άνθρωποι αν κάποιος γνωρίζει ας μου πει πως λειτουργεί το audicity για να μετρήσουμε τη συχνότητα ταλάντωσης, το έχω κατεβάσει έχω μικρόφωνοι αλλά μέχρι εκεί που στα κομμάτια θα βρω τη συχνότητα? Γράφει κάτι 44000Hz αλλά παραπάνω δε σκαμπάζω .........
Ρε παιδιά κανείς???Βοηθήστε αύριο θα έχω τους ιμάντες γαμώτο!!!