DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Πως το φτιάξουμε μόνοι μας...
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Αλλαγή ιμάντων εκκεντροφόρου σε διβάλβιδα μοτέρ.

Αν έχεις φαίρινγκ η δεξιά μεριά πρέπει να βγεί.
Αν έχεις ψυγείο λαδιού το μαρκούτσι εμποδίζει το καπάκι του οριζόντιου κυλίνδρου και πρέπει να ξηλώσεις το ψυγείο .
Στην αρχή βγάζεις το καπάκι του οριζόντιου κυλίνδρου ,οι δύο επάνω βίδες από τις αποστραγγίσεις των νερών σκουριάζουν και θέλει προσπάθεια ,όταν τις ξαναβάλεις πέρνα το σπείρωμά τους με γράσσο λιθίου για να ξαναβγούν εύκολα την επόμενη φορά.
Επόμενη κίνηση το καπάκι του κάθετου κυλίνδρου.
Βγάζουμε μπουζί για να μην έχουμε συμπίεση .Αν έχεις όρθιο σταντ στην πίσω ρόδα είναι ότι καλύτερο ,αν δεν έχεις προσοχή να μην μετακινήσεις την μηχανή σου(αφού θα έχει ταχύτητα μέσα) άθελα σου όταν θα έχεις βγάλει τους ιμάντες ,γιατί θα χαθεί η ρύθμισή σου στα κεντρικά ράουλα στη βάση(που είναι και τα δύο μαζί).
Φέρνουμε τα ράουλα στα σημάδια που έχουμε στο κέντρο που παίρνουν κίνηση και στις κορυφές των κυλίνδρων που έχουμε κάτι στρογγυλά σημαδάκια (στα λάστιχα που πατάνε τα καπάκια) αφού πρώτα βάλουμε πέμπτη η έκτη ταχύτητα και γυρνάμε την ρόδα (και γυρνάει και ο κινητήρας μαζί).Αν τα προσπεράσουμε(τα σημάδια στα ράουλά μας) , γυρίζουμε την ρόδα ανάποδα.
Scan001 (Large).jpg
Scan007 (Large).jpg
Scan008 (Large).jpg
Scan009 (Large).jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Ξεβιδώνουμε τους δύο τεντωτήρες ,έχουν δύο αλλενόβιδες ο κάθε ένας και τους βγάζουμε τελείως.
Γυρίζουμε τα ρουλεμάν και βλέπουμε αν έχουν μπόσικα ,αν σκαλώνουν κάπου μέσα και αν κουνιέται το έξω δαχτυλίδι σε συνάρτηση με το μέσα που εδράζονται.
Αν συμβαίνει κάτι από αυτά χρειάζονται αντικατάσταση πριν διαλύσουν και διαλυθεί και ο κινητήρας μας.
Αν τα έχεις 60.000χιλ. τότε τα αντικαθιστούμε σίγουρα.
Από την στιγμή που δεν έχουμε τεντωτήρες οι ιμάντες μπορούν να βγούνε.
Σε όλη την διάρκεια που δουλεύουμε δεν μετακινούμε την θέση των ράουλων του κινητήρα ( ούτε γυρίζοντας την ρόδα ούτε μετακινούμε την μηχανή αν έχουμε ταχύτητα μέσα).
Το ράουλο του οριζόντιου κυλίνδρου(στην κορυφή) όταν βγάλουμε τους ιμάντες δεν φεύγει από την θέση του καθόλου ενώ του κάθετου (στην κορυφή) μετακινείται κατά δύο εγκοπές του ράουλου .
Πρώτα περνάμε τον ιμάντα του κάθετου κυλίνδρου από κάτω στη βάση και μετά επάνω αφού πρώτα με το χέρι γυρίζω λίγο το ράουλο για να έλθει ακριβώς στο σημάδι του και μετά τον οριζόντιο κύλινδρο .
Την στιγμή που περνάω τον ιμάντα στο ράουλο της κορυφής(κυλινδροκεφαλής) η μία μεριά του ιμάντα πρέπει να είναι τεντωμένη άσχετα αν η άλλη μεριά είναι λασκαρισμένη αφου δεν έχω τεντωτήρες.
Από την μεριά που είναι τεντωμένη τα δύο ράουλα(βάσης και κυλινδροκεφαλής) πρέπει να είναι στα σημάδια τους.
Μπαίνει ο τεντωτήρας του κάθετου κυλίνδρου με χαλαρό ρεγουλάρισμα .
Το ίδιο και στον οριζόντιο κύλινδρο που το επάνω ράουλό του δεν μετακινείται καθόλου όταν βγάζουμε τον ιμάντα του.
Το τέντωμα γίνεται όπως στην εικόνα .
Αγοράζουμε ένα καντάρι (από κατάστημα εργαλείων) 10 κιλών.
Το ακουμπάμε στο ρουλεμάν του τεντωτήρα μας και καθώς το τραβάμε(και παρασέρνουμε και τον ιμάντα) ο δείκτης του πρέπει να δείχνει 4,5 κιλά ,γρήγορα βιδώνουμε την μία αλλενόβιδα και μετά την άλλη.
Το ίδιο και στον άλλον τεντωτήρα μας.
Αν το ζόρι είναι να κρατηθεί το γαντζάκι του κανταριού στο(εξωτερικό δαχτυλίδι) ρουλεμάν τότε παίρνουμε σύρμα και δένουμε το ρουλεμάν από πίσω και η άλλη μεριά στο γάντζο του κανταριού μας. Τραβάμε ,μετράμε, σφίγγουμε βίδα και βγάζουμε μετά το σύρμα .
Καλή επιτυχία .
Scan010 (Large).jpg
Scan011 (Large).jpg
Scan012 (Large).jpg
Scan013 (Large).jpg
Scan016 (Large).jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Scan004 (Large).jpg
Scan014 (Large).jpg
Scan006 (Large).jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από jks »

squadracorse.gr έγραψε:αλλά μήπως προκείψουν νέοι μαστροχαλαστές???
για το καλο τους, καλυτερα πριν βαλουν χερι ΕΙΔΙΚΑ σε ιμαντες, να ξερουν τι αγγιζουν και τι κανουν αλλιως, bye bye L2 !! :mrgreen:
DESMODROMIC SVARTH

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από DESMODROMIC SVARTH »

jks έγραψε:
για το καλο τους, καλυτερα πριν βαλουν χερι ΕΙΔΙΚΑ σε ιμαντες, να ξερουν τι αγγιζουν και τι κανουν αλλιως, bye bye L2 !! :mrgreen:

+100000000000000000
Με πολυ προσοχη...

Οι οδηγιες του Κωνσταντινου ομως ειναι πληρεστατες.....
Ευχαριστουμε... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει....
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
daculas367
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3513
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37
Gender: Male
Bike: Monster 900

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από daculas367 »

Καλο ειναι πριν τη μιζια να γυρισεις το μοτερ με το χερι σιγα-σιγα δυο περιστροφες για να δεις αν ερχονται παλι τα σημαδια σωστα στις εγκοπες
Άβαταρ μέλους
taSOS
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Gender: Male
Bike: Paul Smart
Other: BMW R1100GS
Τοποθεσία: Κερκυρα

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από taSOS »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει....


Καλύτερα να γυρίσουν το μοτέρ 4-5 στροφές , από τον στρόφαλο , με βγαλμένα τα μπουζί φυσικά !!! ( φαντάζομαι ότι γίνεται !? στο BMW έτσι κάνω όταν ρυθμίζω βαλβίδες κλπ )
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Άβαταρ μέλους
daculas367
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3513
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37
Gender: Male
Bike: Monster 900

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από daculas367 »

Με τα μπουζι βγαλμενα φυσικα, ειτε με ταχυτητα (5η-6η) και γυριζοντας τον πισω τροχο, ειτε με το εργαλειο που πιανει στο στροφαλο απο το αριστερο καπακι του κινητηρα γυριζουμε 2`η 4 στροφες και ελεγχουμε τα σημαδια. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΩΝ γιατι ο τετραχρονος εχει κυκλο λειτουργειας 2 περιστροφων.
DESMODROMIC SVARTH

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από DESMODROMIC SVARTH »

και ενα video.......
2v timing belt change

http://www.youtube.com/watch?v=9vzPZ84ZRjU" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
nasa
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6545
Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 21:08
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Other: ss900

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από nasa »

αμα δεις μια φορα τι και πως θα ξενερωσεις που δεν τα εκανες μονος σου......η δε τσεπη σου θα γουσταρει ασυστολα.......οποτε θες....ελα για μαθημα....... :))
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nickmostro
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 714
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 17:37
Gender: Male
Bike: Monster 600
Other: BMW G650 Xmoto
Τοποθεσία: Πειραιας/Νικαια

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από nickmostro »

nasa έγραψε:αμα δεις μια φορα τι και πως θα ξενερωσεις που δεν τα εκανες μονος σου......η δε τσεπη σου θα γουσταρει ασυστολα.......οποτε θες....ελα για μαθημα....... :))
Κοιτα παιζει ρολο και ποσο πιανουν τα χερια καθενως!

Εγω προσωπικα κανω τα παντα πανω στο τερατακι μου εκτος απο ιμαντες-βαλβιδες.Και δεν σκοπευω να τα κανω αυτα τα δυο μονος.

Οσο για το μαθημα ευχαριστως να το παρακολουθησω αλλα περισσοτερο για την γνωση και την παρεουλα θα ειναι παρα για να το επιχειρισω ο ιδιος!

:hibye:
Άβαταρ μέλους
birel-motosport
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1249
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:27
Gender: Male
Bike: Desmosedici RR
Other: 1098S, RX32SV, kTM
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από birel-motosport »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει....

δηλαδή άμα έχει γίνει η βλακεία και πατήσουμε μίζα δεν θα γίνει μεγαλύτερη ????
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Άβαταρ μέλους
mostro620
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4056
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:58

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από mostro620 »

Κωσταντίνε ωραία δημοσίευση, ευχαριστούμε! :thumbsup:

Βέβαια η πραγματικότητα είναι ελαφρώς διαφορετική.... (για παράδειγμα στις φωτό το μοτερ είναι βγαλμένο απο το πλαίσιο σε κατάσταση τεχνικού σεμιναρίου. για τον πίσω κύλινδρο δεν είναι πιο στριμωγμένη η κατάσταση?)

Και μια ερώτηση: H τάση του ιμάντα του πίσω κυλίνδρου δεν πρέπει να είναι ελαφρώς μικρότερη απο 4,5 kg λόγω αυξημένων θερμοκρασιών σε σχέση με τον οριζόντιο?

Αντίστοιχη ρύθμιση ιμαντών με allen 5mm και 6mm και πολύ καλές φωτό στο:

http://www.ducatisuite.com/belttension.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Αλέξανδρος
Άβαταρ μέλους
birel-motosport
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1249
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:27
Gender: Male
Bike: Desmosedici RR
Other: 1098S, RX32SV, kTM
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από birel-motosport »

mostro620 έγραψε:Κωσταντίνε ωραία δημοσίευση, ευχαριστούμε! :thumbsup:

Βέβαια η πραγματικότητα είναι ελαφρώς διαφορετική.... (για παράδειγμα στις φωτό το μοτερ είναι βγαλμένο απο το πλαίσιο σε κατάσταση τεχνικού σεμιναρίου. για τον πίσω κύλινδρο δεν είναι πιο στριμωγμένη η κατάσταση?)

Και μια ερώτηση: H τάση του ιμάντα του πίσω κυλίνδρου δεν πρέπει να είναι ελαφρώς μικρότερη απο 4,5 kg λόγω αυξημένων θερμοκρασιών σε σχέση με τον οριζόντιο?

Αντίστοιχη ρύθμιση ιμαντών με allen 5mm και 6mm και πολύ καλές φωτό στο:

http://www.ducatisuite.com/belttension.html" onclick="window.open(this.href);return false;

αυτά που αναφέρεις δεν ισχύουνε γιάτα νέα μοτέρ
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από ENGAKATS »

birel-motosport έγραψε:αυτά που αναφέρεις δεν ισχύουνε γιάτα νέα μοτέρ
ποια δηλαδή;;

ακόμα και στα νέα μοτέρ ο πίσω ιμάντας πρέπει να είναι λίιιγο πιο χαλαρός από τον μπροστινό όπως είπε και ο από πάνω...

όσο για το ρυθμισμα με allen 5ri και 6ρι, για λύση ανάγκης είναι ok :glimpse:

αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
birel-motosport
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1249
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:27
Gender: Male
Bike: Desmosedici RR
Other: 1098S, RX32SV, kTM
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από birel-motosport »

αυτό εννοώ με το 5 αλέν και τα 4 κιλά που αναφέρονται πιο πάνω
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Άβαταρ μέλους
Highflyer
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 05:38
Gender: Male
Other: SS1100
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Highflyer »

ENGAKATS έγραψε: αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen
Αν μπεις στο http://www.ducatims.com" onclick="window.open(this.href);return false; και ψάξεις γιά "belts microphone" θα βρεις τουλάχιστον 30 ποστς που περιγράφουν μέθοδο γιά να μετράς την τάση των ιμάντων σε HZ :thumbsup:χωρίς το Mathesis
Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει :whistling:
Άγγελος
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

1981 Pantah 600 /48.000 km δύο αλλαγές ιμάντων(μετά μου την έκλεψαν)
1984 Pantah 650 /185.000 km δέκα αλλαγές ιμάντων (ακόμα λειτουργεί,την χάρισα σε φίλο)
1999 SS 750 /140.000 km επτά αλλαγές ιμάντων
2008 748 /40.000 km δύο αλλάγές ιμάντων
Όλα γίνανε με τον ίδιο τρόπο.....που περιγράφω ,δεν έπαθαν απολύτως τίποτα ,τώρα τελευταία δεν βάζω καντάρι ,μάτι και χέρι μόνο.....
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
mostro620
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4056
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:58

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από mostro620 »

ENGAKATS έγραψε: αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen
Highflyer έγραψε: Αν μπεις στο http://www.ducatims.com" onclick="window.open(this.href);return false; και ψάξεις γιά "belts microphone" θα βρεις τουλάχιστον 30 ποστς που περιγράφουν μέθοδο γιά να μετράς την τάση των ιμάντων σε HZ :thumbsup:χωρίς το Mathesis
Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει :whistling:
O jks έχει προχωρήσει στην αγορά μικροφωνικής εγκατάστασης :whistling: και αναμένεται δοκιμή. :)
Αλέξανδρος
διαγραμμενος χρηστης

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από διαγραμμενος χρηστης »

Επειδή απο βδομάδα θα αλλάξω ιμάντες στο 749 τι διάλο παίζει με το θέμα συχνότητας ταλάντωσης, έχω κάνει 2 αλλαγές με την τεχνική με τα άλλεν στο 748 και δεν είχα πρόβλημα τώρα στο 749 δε θα τα καταφέρω με τον ίδιο τρόπο???
Άβαταρ μέλους
Anvas
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 21:58
Gender: Male
Other: Moto Guzzi 1200sport
Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
Επικοινωνία:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Anvas »

Highflyer έγραψε: Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει :whistling:
Τελικά βρήκες σε πόσα HZ πρέπει να ταλαντώνει ο ιμάντας του SS?
Aνδρέας Β.
διαγραμμενος χρηστης

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από διαγραμμενος χρηστης »

Καλοί μου άνθρωποι αν κάποιος γνωρίζει ας μου πει πως λειτουργεί το audicity για να μετρήσουμε τη συχνότητα ταλάντωσης, το έχω κατεβάσει έχω μικρόφωνοι αλλά μέχρι εκεί που στα κομμάτια θα βρω τη συχνότητα? Γράφει κάτι 44000Hz αλλά παραπάνω δε σκαμπάζω ......... :zep: :zep: :zep:
Άβαταρ μέλους
Sakvil
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 939
Εγγραφή: Δευ 28 Δεκ 2009, 18:56
Gender: Male
Other: Wanted
Τοποθεσία: Βολος!

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από Sakvil »

Για δωστε τα φωτα σας στην παραπανω ερωτηση!!!! :whistling:

Ενας ακομα ενδιαφερομενος!!! :wsmile:
Εικόνα
διαγραμμενος χρηστης

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσίευση από διαγραμμενος χρηστης »

g.duras έγραψε:Καλοί μου άνθρωποι αν κάποιος γνωρίζει ας μου πει πως λειτουργεί το audicity για να μετρήσουμε τη συχνότητα ταλάντωσης, το έχω κατεβάσει έχω μικρόφωνοι αλλά μέχρι εκεί που στα κομμάτια θα βρω τη συχνότητα? Γράφει κάτι 44000Hz αλλά παραπάνω δε σκαμπάζω ......... :zep: :zep: :zep:



Ρε παιδιά κανείς???Βοηθήστε αύριο θα έχω τους ιμάντες γαμώτο!!!
Απάντηση