Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ASLAN
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3137
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 22:55
Gender: Male
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .

Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Δημοσίευση από ASLAN »

Μια και η ιστοσελιδα εχει και εκπαιδευτικο χαρακτηρα θα ηθελα να βαλουμε μια σειρα στο θεμα τοποθετηση αφτερμαρκετ εξατμισης.Ας υποθεσουμε οτι δεν ψωνιζουμε απο ντουκατι οποτε δεν παιρνουμε μαζι φιλτρο και εγκεφαλο.Ας υποθεσουμε οτι παιρνουμε καποιου τυχαιου κατασκευαστη ολοκληρο συστημα απο λαιμους και πεταμε καταλυτες στο καλαθι.Για να δουλεψει το μηχανακι σωστα θα πρεπει να βαλουμε και ανοιχτο φιλτρο αερος ?Θα πρεπει να βαλουμε και power comander ή κατι αντιστοιχο ? Θα πρεπει το συνεργειο να ρυθμισει τροφοδοσια και πως ? Ο μαμα εγκεφαλος ειναι επαναπρογραμματίσιμος ή οχι ? Η ντουκατι γιατι δινει και εγκεφαλο ?Ολα τα παραπανω ερωτηματα ψαχνουν απαντησεις για να δουλεψει το μηχανακι σωστα και να βγαλει κανα αλογακι παραπανω. Εαν τα παραπανω εχουν ηδη απαντηθει σε παλαιοτερες δημοσιευσεις ας κανει καποιος μια σουμα.
Νίκος.
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Δημοσίευση από D3§m02K »

spam on

Βάζουμε ένα στοίχημα για το πόσες σελίδες θα φτάσει αυτό το thread? :whistling:

:))

spam off
Άβαταρ μέλους
daculas367
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3513
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
Gender: Male
Bike: Monster 900

Re: Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Δημοσίευση από daculas367 »

Χαιρε βαθος αμετρητο, ουτε του χρονου δεν κλεινει τετοιο θεμα
Άβαταρ μέλους
Valentino.Rossi
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1292
Εγγραφή: Τετ 03 Δεκ 2008, 23:51
Gender: Male
Other: αλλη
Τοποθεσία: θεσσαλονικη...

Re: Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Δημοσίευση από Valentino.Rossi »

Αντε βρε παιδια αρχιστε να απαντατε κ εγω εχω αυτες τις αποριες κ διψαω για γνωση....... :wsmile:
9 Παγκοσμια και Vale.....


999s

I am aDUCted
Άβαταρ μέλους
bognick
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Τρί 09 Σεπ 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: Monster 695

Re: Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Δημοσίευση από bognick »

Στις υπόλοιπες απορίες να προστεθεί και η ροπή vs ιπποδύναμη, πότε ενισχύεται το ένα και πότε το άλλο.
Άβαταρ μέλους
Miyu
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 11:43
Gender: Female
Bike: Monster S4RS
Τοποθεσία: Λευκαδα

Re: Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Δημοσίευση από Miyu »

Αντε παιδια απαντατε γιατι εχω και εγω αποριες!!!!!!!!!!!!!!

1η αν βαλω μονο τα τελικα και αλλαξω το φιλτρο χωρις να πειραξω τον εγκεφαλο...τι γινετε???

Τι θα αντιμετωπισω?

:)
"...για να μην καταρρευσουμε , πρεπει να αναζητησουμε ξανα
τη χαρα στην αξια των απλων πραγματων και των ανθρωπινων σχεσεων.
σε οτι δεν αγοραζεται"
ΠΙΕΡ ΠΑΟΛΟ ΚΑΛΤΣΟΛΑΡΙ



Θελει κοτσια να φτιαχνεις χωρο γιαυτα που γουσταρεις.
Άβαταρ μέλους
TK Alice
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 00:28
Gender: Male
Bike: Monster 695
Other: Aprilia Tuono 50
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Δημοσίευση από TK Alice »

Καλημέρα σας Κυριές μου και Κύριοι!!! :hibye:

Ωραίο θέμα διαλέξατε εύγε και σΟΥχαρητήρια. Λοιπόν εν αρχή εγένετω μείγμα....με 2 λόγια όλα είναι θέμα μείγματος. Αν υποθέσουμε ότι ο κινητήρας είναι ένας δρομέας τότε αυτό που έχει σημασία είναι το εξής, να έχει σωστές εισπνοές και εκπνοές ώστε τα ποσοστά οξυγόνου στα πνευμόνια του να του παρέχουν την κατάληλη ενέργεια για να τρέξει όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Αλλάζοντας τα τελικά και αφαιρώντας καταλύτες, db killers κτλ κτλ, έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη εκπνοή του κινητήρα (που συνοδέυεται και με ωραιότερο ήχο :)) ). Αν όμως δεν αλλαχτεί και το φιλτροκούτι ώστε να είσπνέει και περισσότερο ο κινητήρας τότε δεν πετυχαίνεις και πολλά μιάς και κατα πάσα πιθανότητα θα κερδίσεις κάτι στις ψιλές αλλά θα χάσεις back-pressure (υποπίεση) και στις χαμηλομεσαίες θα έχεις θέμα. Αλλάζοντας και τα δύο πετυχαίνεις την ισσορροπία, δλδ μεγαλύτερες εισπνοές με μεγαλύτερες εκπνοές αλλά η ΜΠιΤΖίνα (αυτό δλδ που προκαλέι την έκρηξη) παραμένει στα ίδια επίπεδα. Έχουμε δλδ περισσότερο αέρα μέσα στο θάλαμο καύσης αλλά την ίδια ποσότητα βενζίνης. Αλλάζοντας και τον εγκέφαλο μας δίνεται η δυνατότητα να επέμβουμε στο μέιγμα αέρα-βενζίνης μειώνοντάς το :angry4: ή αυξάνοντάς το :punk: ούτως ώστε να βρούμε την χρυσή τομή ανάμεσα στην αναλογία βενζίνη-αέρας. Οι εγκέφαλοι της Ducati Performance όντας μία τεχνολογία κάπως ξεπερασμένη θα έλεγα, έχουν την δυνατότητα μίας ρύθμισεις για όλο το φάσμα των στροφών καθώς και περιορισμένη αύξηση μείωση του μείγματος από την αρχική του τιμή, η οποία γίνεται με τη διαδικασία της καυσανάλυσης στην Ducati της γειτονιάς σας. Οι Power Commander και τα συναφοί ηλεκτρονικά συστήματα επιτρέπουν την ρύθμιση του μείγματος ανά κάποιες στροφές (ανά 500 ανά 250, αυτό είναι που κατά κύριο λόγο καθορίζει και την τιμή τους μαζί με το +- από την αρχική τιμή του μείγματος (ο PCV έχει τη δυνατότητα για -100 μέχρι +250 πχ)). Κατά αυτόν τον τρόπο μπορεί κανείς να κλείσει ότι "τρύπα" υπάρχει στην χαρτογράφηση του κινητήρα του.
Πέραν όλων αυτών υπάρχουν και συστήματα όπως το AutoTune της DynoJet για τον PCV και το Motty τα οποία έχουν αισθητήρες στις εξατμήσεις και ρυθμίζουν συνέχεια το μείγμα ώστε πάντα να βρήσκεται στην προκαθορισμένη τιμή που έχει οριστεί με τη διαδικασία της δυναμομέτρησης ή καυσανάλυσης (ανάλογα με το σύστημα που χρησημοποιεί ο καθένας).
Furthermore που λένε και οι Άγγλοι χθες έμαθα από τον Κώστα 17inchwheeler για την ύπαρξη συστήμτατος που μου διαφεύγει το όνομα αυτή τη σιτγμή το οποίο "πριτσινώνεται" στον εγκέφαλο, commander, κτλ κτλ έχει μνύμη 5 λεπτών και καταγράφει όλα τα στοιχεία της καύσης μίας γρήγορης βόλτας. Το σπουδαιότερο είναι ότι μόλις "ξεπριτσινοθεί" και πριτσινωθεί σε κομπιούτορα σου λέει που και πόσο να ρυθμίσεις (καταργόντας καυσαναλύσεις και τα τοιαύτα).

Προσωπικά άλλαξα πρώτα τελικά μετά φίλτρο και μετά ρύθμισα μείγμα με καυσανάλυση λόγου του ότι έχω εγκέφαλο DP. Στα σχέδιά μου όμως ήταν και ένα PCV με το AutoTune καθώς και το σύστημα που μου είπε ο Κώστας. Πιστεύω ότι αυτό είναι μία ολοκληρωμένη ΜΟΝΤΑ που κρατάει σε βάθος χρόνου.

Αυτιά :))
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!

Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Gospadi Mamachka!
Εικόνα
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Δημοσίευση από D3§m02K »

TK Alice έγραψε:Στα σχέδιά μου όμως ήταν και ένα PCV με το AutoTune καθώς και το σύστημα που μου είπε ο Κώστας.
Το καλό που τους θέλω, τα σχέδιά σου να αλλάξουν χρόνο και να συνεχίσουν να ΕΙΝΑΙ :angry7:

:))
DucatoBoy

Re: Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Δημοσίευση από DucatoBoy »

Ο ΤΑΣΟΣ εμιλησε.......ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!! :cool:

Τωρα το thread μπορει να κλεισει ησυχο...ηρεμο...ολοκληρωμενο...ετοιμο για νανι!!! :wsmile: :mrgreen: :)) :glimpse:

(Και πολυ σωστα τα ειπε...και με σωστες παρομοιωσεις!!! :thumbsup: )
Άβαταρ μέλους
ASLAN
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3137
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 22:55
Gender: Male
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .

Re: Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Δημοσίευση από ASLAN »

Δηλαδη με μια εξατμιση ενα φιλτρο και ενα power comander (και τις καταλληλες ρυθμισεις ) εκτος απο τον ηχο θα εχω και σωστη λειτουργια. Τα λεω καλα ?
Νίκος.
Άβαταρ μέλους
Vangelas
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Σάβ 20 Δεκ 2008, 13:29
Gender: Male
Other: Yamaha R6
Τοποθεσία: Μπρνό Τσεχία
Επικοινωνία:

Re: Ας μιλησουμε για εξατμισεις

Δημοσίευση από Vangelas »

Επαναπρογραμματισμό του μαμά εγκεφάλου κάνει ο Καεμνα στην Γερμανία.
Αν και πολοί προτείνουν την χρήση του DP ECU και του Power Commander V.

@ ΤΚ Alice... μήπως εννοείς το Dynojet wide band commander ?

Με αλλαγή τελικών κερδίζεις σε χαμηλές-μεσαίες.
Με αλλαγή λαιμών κερδίζεις στις ψηλές.
Με κομπλέ εξάτμιση κερδίζεις παντού. :wsmile:

Την μεγαλύτερη διαφορά θα την δείτε με μια καλή κομπλέ εξάτμιση και πάντα με την απαραίτητη ρύθμιση καυσίμου...

( Για παράδειγμα στα R6 που έχουμε για την πίστα...απο std με αλλαγή κομπλέ εξάτμισης και PC III είδαμε διαφορά +5 άλογα στον τροχό... με φίλτρο και χωρίς φίλτρο... οπότε υποθέτω οτι το φίλτρο αέρα επίσης βοηθάει αλλά δεν κάνει την τεράστια διαφορά...)


my 2 cents που λένε και τα αμερικανάκια :hibye:
Απάντηση