ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
εξαιρετικη δουλεια....προβληματιζομαι βεβαια γιατι εμεις δεν εχουμε φτιαξει ''ενωσεις'' μεταξυ των λαιμων....σιγουρα καποιο ρολο παιζει.... π.χ. ροη καυσαεριου.......
μηπως εχουμε κανει καμμια μ.....???
παντως δουλευει......
μηπως εχουμε κανει καμμια μ.....???
παντως δουλευει......
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
σωσταD3§m02K έγραψε: Αν και ψιλοξεφεύγουμε από το θέμα, ο πρώτος λόγος για τον οποίο κάνουν κεραμική επίστρωση στους λαιμούς είναι η θερμομόνωση των καυσαερίων, εν ολίγοις, για να ελαχιστοποιηθεί η απαγωγή της θερμότητας των καυσαερίων από τους λαιμούς και να πηγαίνουν όσο το δυνατόν θερμότερα καυσαέρια στα τελικά για να φεύγουν και πιο γρήγορα. Σωστά;
Έχει ξανασυζητηθεί το θέμα:
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 141#p33697" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =11&t=2044" onclick="window.open(this.href);return false;
αλλα εγω τωρα το ειπα σκεπτομενος οσους παραπονιουνται για τη ζεστη απο το μοτερ...
αναλογως πώς/πού θα γινουν οι ενωσεις, επηρεαζει την αποδοσηDESMODROMIC SVARTH έγραψε:εξαιρετικη δουλεια....προβληματιζομαι βεβαια γιατι εμεις δεν εχουμε φτιαξει ''ενωσεις'' μεταξυ των λαιμων....σιγουρα καποιο ρολο παιζει.... π.χ. ροη καυσαεριου.......
μηπως εχουμε κανει καμμια μ.....???
παντως δουλευει......
διαβαζω αυτο τον καιρο ενα βιβλιο που λεει και για εξατμισεις ("Gas Flow in the Internal Combustion Engine", ISBN 0854291601) και το μελεταω το θεμα...
ENGAKATS caminando por la vida
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Μη φοβού SvarthDESMODROMIC SVARTH έγραψε:εξαιρετικη δουλεια....προβληματιζομαι βεβαια γιατι εμεις δεν εχουμε φτιαξει ''ενωσεις'' μεταξυ των λαιμων....σιγουρα καποιο ρολο παιζει.... π.χ. ροη καυσαεριου.......
μηπως εχουμε κανει καμμια μ.....???
παντως δουλευει......
Από την στιγμή που έχουν υπολογιστεί τα μήκη και οι διάμετροι των σωλήνων ώστε το σύστημα σαν μουσικό όργανο - πνευστό να συντονίζει στην μεση (rpm) της περιοχής που το δουλέυεις , όλα είναι καλά
Ακόμα κι'αν δεν το κάνατε , είναι δύσκολο , λόγω αποστάσεων κεφαλών - τελικών , να έχει γίνει καμιά χοντράδα-απόδειξη ότι δουλεύει καλά υποθέτω .
Το να βάζεις κυλίνδρους με άνισα διαστήματα ανάφλεξης ,όπως είναι οι δικοί μας, να μιλούν μεταξύ τους μέσω του συστήματος εξαγωγής - αλλά και της εισαγωγής - είναι σφάλμα γιά την απόδοση .
Όχι ότι ότι δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι γιά να γίνεται αυτό .
Άγγελος
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Οπότε, αν κατάλαβα καλά και όσον αφορά στην εξαγωγή, το setup 2 σε 2 είναι το ιδανικό;Highflyer έγραψε:Το να βάζεις κυλίνδρους με άνισα διαστήματα ανάφλεξης ,όπως είναι οι δικοί μας, να μιλούν μεταξύ τους μέσω του συστήματος εξαγωγής - αλλά και της εισαγωγής - είναι σφάλμα γιά την απόδοση.
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Δεν ξερω ακομα αν τους παρω. Οσο για φωτο θα ποσταρω με την πρωτη ευκαιρια ολο το οχημαD3§m02K έγραψε:daculas367, αν βάλεις τελικά αυτούς της SilMotor, postάρισε photos όπως και δήποτε.
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Ναι , αν το μόνο σου κριτήριο είναι η max απόδοση .D3§m02K έγραψε:Οπότε, αν κατάλαβα καλά και όσον αφορά στην εξαγωγή, το setup 2 σε 2 είναι το ιδανικό;
Βέβαια αν μοιράσεις τα καυσαέρια κάθε σκασιάς σε δύο τελικά , μπορείς να κόψεις ντεσιμπέλ χωρίς να έχεις υπερβολικό backpressure .
Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος ύπαρξης των σωλήνων (ή του σταυρού - της μαμάς) που ενώνουν τα δύο σκέλη της εξαγωγής
Άγγελος
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
το... διασταυρωμα ομως των καυσαεριων μεταξυ των διαφορετικων κυλινδρων (δειτε και στα 4κυλινδρα για να καταλαβετε) βοηθαει την αποδοση στις στροφες για τις οποιες το εχεις υπολογισει να συντονιζει (εκτος και αν φτιαξετε λαιμους εξατμισης μεταβλητου μηκους και διατομης για να βοηθαει σε ολη τη γκαμα των στροφων)D3§m02K έγραψε:Οπότε, αν κατάλαβα καλά και όσον αφορά στην εξαγωγή, το setup 2 σε 2 είναι το ιδανικό;
ENGAKATS caminando por la vida
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Τετρακύλινδρα -Boxer -τρικύλινδρα => ίσα διαστήματα μεταξύ εκτονώσεων => μπορείς να σχεδιάσεις το σύστημα ώστε , σε μιά περιοχή στροφών , τα κύματα από την εκτόνωση του ενος κυλίνδρου να βοηθούν στην αρχή της φάσης εισαγωγής του άλλου που βρίσκεται στο overlap και αντιστρόφωςENGAKATS έγραψε:το... διασταυρωμα ομως των καυσαεριων μεταξυ των διαφορετικων κυλινδρων (δειτε και στα 4κυλινδρα για να καταλαβετε) βοηθαει την αποδοση στις στροφες για τις οποιες το εχεις υπολογισει να συντονιζει (εκτος και αν φτιαξετε λαιμους εξατμισης μεταβλητου μηκους και διατομης για να βοηθαει σε ολη τη γκαμα των στροφων)
Το αντιστρόφως δεν ισχυει όταν έχεις άνισα διαστήματα - 270-450 μοίρες στην περίπτωσή μας .
Αν δηλαδή ο οριζόντιος κύλινδρος βοηθά τον κατακόρυφο -270 μοίρες , ο κατακόρυφος δεν μπορεί να βοηθήσει τον οριζόντιο -450 μοίρες .
Άγγελος
- squadracorse.gr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
- Gender: Male
- Other: 1199 Panigale S
- Επικοινωνία:
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Μακάρι να ήξεραν τόσα και οι εξατμισάδες, δώσε μας μια φωτογραφία σου να την κάνουμε προσκύνημα!!!!
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
- squadracorse.gr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
- Gender: Male
- Other: 1199 Panigale S
- Επικοινωνία:
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Αφού δεν χρειάζεται να διακλαδώνονται οι λαιμοί, καλή λύση είναι και αυτό (desmo2k τώρα που βρήκαμε και κεραμική μήπως να το ξαναδούμε? Αλλα εσωτερική δεν παίρνει αυτό δυστυχώς).
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Miyu την Σάβ 31 Ιαν 2009, 10:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: προβολη στην δημοσιευση
Λόγος: προβολη στην δημοσιευση
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Ducati χωρις τα δυο τελικα του, ειτε δεξια-αριστερα, ειτε κατω απο την ουρα εμενα δεν μου αρεσει
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Highflyer έγραψε:...Τετρακύλινδρα-Boxer-τρικύλινδρα => ίσα διαστήματα μεταξύ εκτονώσεων...
ισχυει αναλογα αναλογα με το πώς ειναι τοποθετημενα τα κομβια του στροφαλου...
σιγουρα στα δικα μας εχουμε μεγαλο και ανισο χρονο μεταξυ διαδοχικων εκτονοσεων, αλλα η σωστη διακλαδωση των εξατμισεων φαιρνει τα σωστα αποτελεσματα στο ευρος στροφων που θελει καποιος.
αλλωστε, με τα spaghetti headers, ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ εχουν να λενε για τη διαφορα που κανουν ειδικα στις μεσαιες!!
1) κανεις δεν ειπε οτι δεν χρειαζονται να διακλαδωνονται οι λαιμοιsquadracorse.gr έγραψε:Αφού δεν χρειάζεται να διακλαδώνονται οι λαιμοί, καλή λύση είναι και αυτό (desmo2k τώρα που βρήκαμε και κεραμική μήπως να το ξαναδούμε? Αλλα εσωτερική δεν παίρνει αυτό δυστυχώς).
2) δεν εχω δει εσωτερικο σχεδιαγραμμα αυτης της εξατμισης, αλλα ποιος λεει οτι μεσα στο κουτι δεν παιζει διακλαδωση;;
3) και γιατι δεν παιρνει εσωτερικη κεραμικη επιστρωση αυτο;;
ENGAKATS caminando por la vida
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Σωστή παρατήρηση , άσε με να διορθώσω ...ENGAKATS έγραψε:Highflyer..."Τετρακύλινδρα-Boxer-τρικύλινδρα => ίσα διαστήματα μεταξύ εκτονώσεων"
ισχυει αναλογα αναλογα με το πώς ειναι τοποθετημενα τα κομβια του στροφαλου...
" Τετρακύλινδρα-τρικύλινδρα-Boxer που παράχτηκαν την τελευταία εικοσαετία , στη συντριπτική τους πλειοψηφία=> ίσα διαστήματα μεταξύ εκτονώσεων"
Όπως πρότεινα ...ENGAKATS έγραψε: σιγουρα στα δικα μας εχουμε μεγαλο και ανισο χρονο μεταξυ διαδοχικων εκτονοσεων, αλλα η σωστη διακλαδωση των εξατμισεων φαιρνει τα σωστα αποτελεσματα στο ευρος στροφων που θελει καποιος
Θέλεις να δείξεις με ποιό τρόπο δουλεύει η σωστή διακλάδωση στα δικά μαςHighflyer έγραψε: σε μιά περιοχή στροφών , τα κύματα από την εκτόνωση του ενος κυλίνδρου να βοηθούν στην αρχή της φάσης εισαγωγής του άλλου που βρίσκεται στο overlap και αντιστρόφως
Το αντιστρόφως δεν ισχυει όταν έχεις άνισα διαστήματα - 270-450 μοίρες στην περίπτωσή μας .
Αν δηλαδή ο οριζόντιος κύλινδρος βοηθά τον κατακόρυφο -270 μοίρες , ο κατακόρυφος δεν μπορεί να βοηθήσει τον οριζόντιο -450 μοίρες
Σε σύγκριση με τις μαμίσιες - άδικη σύγκριση IMHOENGAKATS έγραψε: αλλωστε, με τα spaghetti headers, ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ εχουν να λενε για τη διαφορα που κανουν ειδικα στις μεσαιες!!
Γνωρίζω , όπως κι'εσύ , ότι όλα τα τετραβάλβιδα που κέρδισαν πρωταθλήματα φορούσαν διακλαδωμένες εξατμίσεις . Γι'αυτό και άφησα , εμμέσως πλην σαφώς, να εννοηθεί ότι υπάρχουν και άλλοι λόγοι - λίγους από τους οποίους ξέρω - γιά να γίνεται διακλάδωση .
Αν διάβασες με ενδιαφέρον τα δυό προηγούμενα ποστς μου , όπως και εγώ διαβάζω τα δικά σου , θα είδες ποιός είπε ακριβώς αυτόENGAKATS έγραψε: 1) κανεις δεν ειπε οτι δεν χρειαζονται να διακλαδωνονται οι λαιμοι
Άγγελος
- squadracorse.gr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
- Gender: Male
- Other: 1199 Panigale S
- Επικοινωνία:
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
ENGAKATS έγραψε:
1) κανεις δεν ειπε οτι δεν χρειαζονται να διακλαδωνονται οι λαιμοι
2) δεν εχω δει εσωτερικο σχεδιαγραμμα αυτης της εξατμισης, αλλα ποιος λεει οτι μεσα στο κουτι δεν παιζει διακλαδωση;;
3) και γιατι δεν παιρνει εσωτερικη κεραμικη επιστρωση αυτο;;
1) είπαμε οτι δεν είναι απαραίτητο (το δεν χρειαζεται χρησιμοποιήτε και για αυτή την έννοια) ή κάνω λάθος???
2) κανεις πλακά τώρα αν εννοείς οτι το να διακλαδώνονται 2 πόντους πριν βγουν στον αέρα έχει τα οφέλη που λέγαμε πριν
3) με την γήινη τεχνολογία που ξέρουμε δεν πέζει να γίνεται αυτό μέσα του μόνο με νανοτεχνολογια θα πέρναγε η κεραμική απο τον κυλινδρο (λαιμό) να πάει σε ένα μεγαλύτερο επίπεδο κουτι (που πως να βαφτουν εκει μεσα οι επιφανιές του ή πώς να το ακουμπίσει όλο εσωτερικά η αμοβολή?) α ναι και όλα αυτά (χρωμα+αμμοβολή) πως θα περάσουν μέσα απο τον καταλύτη του? το να το λύσουμε το ξεχνάμε για άλλους λόγους...
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Νανοτεχνολογία και ... λαιμοί για Μ900. Μάλιστα.
Γιωργάκι ωραία ξεκινάει ο μήνας!
Γιωργάκι ωραία ξεκινάει ο μήνας!
Αλέξανδρος
- squadracorse.gr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
- Gender: Male
- Other: 1199 Panigale S
- Επικοινωνία:
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
καλό μήνα Αλεξ οκ το διορθώνω ''εξωγήινη τεχνολογία'' χριάζεται τουλάχιστον για να γίνειmostro620 έγραψε:Νανοτεχνολογία και ... λαιμοί για Μ900. Μάλιστα.
Γιωργάκι ωραία ξεκινάει ο μήνας!
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
- sinner.lady
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 22:03
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
Ξεθάβω ένα πολύ πολύ ωραίο θέμα..!
Και προσθέτω ερωτήματα:
1) Τελικά πώς σχεδιάζουμε-κατασκευάζουμε λαιμούς (υλικό, μήκης, διάμετροι κτλ) ώστε να πετύχουμε απόλυτη ροπή στην αγαπημένη μας μεσαία περιοχή;
2) Χρειάζεται τελικά οι λαιμοί διακλάδωση ή το 1-1 σύστημα δουλεύει;
Και προσθέτω ερωτήματα:
1) Τελικά πώς σχεδιάζουμε-κατασκευάζουμε λαιμούς (υλικό, μήκης, διάμετροι κτλ) ώστε να πετύχουμε απόλυτη ροπή στην αγαπημένη μας μεσαία περιοχή;
2) Χρειάζεται τελικά οι λαιμοί διακλάδωση ή το 1-1 σύστημα δουλεύει;
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.