FRONT FORK SERVICE

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Σήμερα θα δούμε service από μπροστινό μη ρυθμιζόμενο .
Σε μοντέλλα που έχουν φαίρινγκ ,το φαίρινγκ πρέπει να βγει τελείως εκτός από το επάνω κομμάτι που είναι μαζί με το φανάρι .
Για να βγει η ρόδα και οι μπουκάλες τελείως, η μηχανή πρέπει να σηκωθεί έξη εκατοστά από το έδαφος.
Γι’αυτό τον σκοπό χρησιμοποιούμε την υλεκτρουδραυλική ράμπα αλουμινίου που θα δείτε στις φωτό ,τελευταίο μοντέλλο εξέλιξης ,εξαιρετικής σταθερότητας ………κ.λ.π.
P2087881 (Large).JPG
Κατ’αρχήν αν έχετε μικρό χώρο εργασίας κανονίστε τα κομμάτια από το φαίρινγκ να μην είναι στο πάτωμα ,το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κάνετε όπισθεν ,θα τα πατήσετε και θα τα σπάσετε….
Βάλτε τα σε τραπέζι πτυσσόμενο και μακριά από τα πέντε τετραγωνικά χώρο που χρειάζεστε που θα εργασθείτε.
Με άλλεν πεντάρι ξεσφίγγουμε τις βίδες των σφικτήρων των κλιπ-ονς ,τα ψιλοστρίβουμε λίγο να πάρουν μπόσικα ,τα τραβάμε προς τα πάνω και τα βγάζουμε.
P2087871 (Large).JPG
P2087872 (Large).JPG
P2087874 (Large).JPG
P2087876 (Large).JPG
Επόμενη κίνηση ,με καλό πολύγωνο λασκάρουμε λίγο την επάνω αλουμινένια παξιμαδοτάπα της μπουκάλας ,λίγο όχι πολύ, γιατί αργότερα όταν θα θέλουμε να την ξεσφίξουμε θα χρειαστούμε μόρσα.
Λασκάρουμε λίγο τις βίδες από τις δαγκάνες των μπροστινών δισκόφρενων.
Ακολούθως βγάζουμε το κάτω φτερό ,καρυδάκι 8 ,αφαιρούμε τον διαιρέτη(πάνω στο φτερό) των σωληνακίων του μπροστινού φρένου και βάζουμε και το φτερό σε ασφαλές μέρος .
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Μετά με άλλεν 8 βγάζουμε τις δαγκάνες των δισκόφρενων .
Ξεσφίγγουμε με 13άρι πολύγωνο τους σφιγκτήρες που βρίσκονται στην βάση της μπότας του καλαμιού και του άξονα του τροχού ,με το μεγάλο πολύγωνο πάμε να λασκάρουμε το μεγάλο παξιμάδι του άξονα ,αυτό γυρίζει τρελά (το κάνουμε για να αλλάξει θέση ο άξονας στην έδραση του μήπως έχει σκουριές και να βγει εύκολα) ξαναβιδώνουμε τα 13άρια από την μία μεριά και λασκάρουμε τον άξονα κανονικά βγάζοντας το παξιμάδι.
Τώρα μπορούμε να βγάλουμε τον άξονα αφού λασκάρουμε τις 13άρες που τον ακινητοποιούν στην βάση του. Αν δεν βγαίνει τον πρεσάρουμε χτυπώντας τον με λαστιχόσφυρο.
Αφαιρούμε τον τροχό και τα δαχτυλίδια που είναι στα καλάμια και εδράζεται το φτερό εκτός από ένα δαχτυλίδι που το αφήνουμε επάνω και είναι από την μεριά του κοντέρ (για να μην μπερδέψετε τις μπουκάλες) στην αργότερα τοποθέτηση τους.
P2087880 (Large).JPG[/attachment [attachment=1]P2087878 (Large).JPG
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anonymous την Σάβ 14 Φεβ 2009, 00:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: προβολή στη δημοσίευση
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Λασκάρουμε τις αλλενόβιδες στις τιμονόπλακες (δύο κάτω και στα πλάγια και μία επάνω μπροστά από την τριγωνική πλάκα).
Τραβάμε σιγά-σιγά και στρίβοντας τις μπουκάλες και τις βγάζουμε τελείως.
Πριν τις βγάλουμε συνήθως δεξιά(δεξιά μπουκάλα) έχει συγκεκριμένη θέση το σωληνάκι των φρένων που φτάνει στον διαιρέτη .Απομνημόνευσε την θέση ώστε όταν ξαναβάλεις την αριστερή μπουκάλα να είναι σωστή αλλιώς τράβα φωτό με το κινητό σου .
P2087884 (Large).JPG
P2087885 (Large).JPG
P2087887 (Large).JPG
P2087890 (Large).JPG
Αν περάσεις αργότερα την μπουκάλα οριστικά και πας να μοντάρεις τις δαγκάνες είναι αδύνατο να βάλεις το σωληνάκι στην σωστή θέση .
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Αν είσαι καπνιστής άσε τα τσιγάρα σου μακριά και μην μπαίνεις στον κόπο……
Αν έχεις κασσετόφωνο ,μην το βάζεις να παίζει, χρειάζεσαι προσοχή και αυτοσυγκέντρωση από δω και στο εξής.
Θα χρειαστείς λεκάνη που μουσκεύουν οι γυναίκες(και οι άνδρες) τα ρούχα 70 εκατοστά μήκος, ένα πινέλο και βενζίνη για να πλατσουρίσεις και να καθαρίσεις τα μπροστινά.
Μόλις τελειώσεις με το καθάρισμα (και εάν έχεις θυμηθεί να λασκάρεις την αλουμινόταπα που έιπαμε προηγουμένως) κρατάς όρθια την μπουκάλα με ένα πανί στεγνό και αρχίζεις να ξεβιδώνεις την επάνω τάπα .
Όταν ξεβιδώνεις προς το τέλος πίεζε την προς τα κάτω γιατί το ελατήριο(από μέσα) την σηκώνει και κινδυνεύουν οι τελευταίες σπείρες που είναι από αλουμίνιο.
P2087893 (Large).JPG
P2087895 (Large).JPG
P2087896 (Large).JPG
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Πάμε στην μπότα τώρα.
Από κάτω και μέσα στο βάθος (δες φωτό) χρειάζεσαι άλλεν και μία σωλήνα για μοχλό ,υπάρχει αλλενόβιδα που την ξεβιδώνεις και την βγάζεις τελείως.
Αν έχεις μόρσα και στηρίζεις το σύστημα εκεί ,στα πόδια σου θα βάλεις μία λεκάνη γιατί από την τρύπα της κάτω αλλενόβιδας θα αρχίσουν να τρέχουν τα λάδια του υδραυλικού.
Η αλλενόβιδα έχει μπρούτζινη ροδέλλα ,μην την χάσεις ,στεγανοποιεί.
Όλο το σύστημα το βάζεις στην λεκάνη γιατί έχει ακόμα λάδι μέσα.
Προσεκτικά από πάνω σηκώνεις από την τάπα, ελατήριο και τρόμπα ,βγάζεις τα εσώψυχα ,γυρίζεις ανάποδα το καλάμι και πέφτει από μέσα μία ροδέλα που ήταν στον πάτο μαζί με λάδια .
Καθαρίζεις μέσα στην λεκάνη σχολαστικά με βενζίνη όλα τα εξαρτήματα και το εσωτερικό της μπουκάλας.
Αν έχεις κομπρεσέρ και το φυσήξεις ακόμα καλύτερα αλλιώς θα περιμένεις να στεγνώσει από τις βενζίνες .
P2087898 (Large).JPG
P2087899 (Large).JPG
P2087901 (Large).JPG
P2087902 (Large).JPG
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

P2087906 (Large).JPG[/achment][attachment=0]P2087907 (Large).JPG
Αρχίζουμε το μοντάρισμα:
Κρατάμε το εσωτερικό ανάποδα με την τάπα κάτω και την τρόμπα επάνω, περνάμε την ροδέλα στην άκρη επάνω και μετά μπουκάλα-καλάμι από πάνω μέχρι να πατήσει, παίρνουμε αλλενόβιδα και βιδώνουμε ,(όχι πολύ σφίξιμο) .
Το γυρίζουμε από την καλή (καλάμι κάτω –μπουκάλα επάνω) και το στερεώνουμε κάπου (μόρσα) .
Είμαστε έτοιμοι να το γεμίσουμε με λάδι 5άρι ειδικό (στο SS 531 cc /μπουκάλα) αφού πρώτα το μετρήσουμε σε ειδικό ογκομετρικό δοχείο.
Το ρίχνουμε σιγά-σιγά μέσα και βιδώνουμε την τάπα(προσοχή στο ο-ρίνγκ στεγάνωσης).
Αν έχουμε λιγότερο λάδι θα τερματίζει το μπροστινό γρήγορα ,θα είναι πιο μαλακό και με λιγότερη απόσβεση επαναφοράς.
Αν είναι το λάδι περισσότερο(γιατί ίσως δεν το άδειασες όλο ) θα μειωθεί η διαδρομή του ,θα κουτσουριάσει ,θα έχει περισσότερη απόσβεση συμπίεσης.
Και τα δύο είναι επικίνδυνα ,το μέτρημα γίνεται σχολαστικότατα λέμε.
Έτοιμο το ένα ,πάμε με τον ίδιο τρόπο και στο άλλο .
Πριν τοποθετήσουμε τις μπουκάλες ,πιάνουμε με τα δύο χέρια μας τις τιμονόπλακες(μάνες),τις γυρίζουμε .τις κουνάμε μπρος-πίσω και βλέπουμε αν σκαλώνουν η σφίγγουν (ίσως θέλουν ρύθμιση η αλλαγή τα ρουλεμάν του λαιμού).Αυτό είναι άλλη φασαρία .
Περνάμε πρώτα την δεξια μπουκάλα αφού πρώτα δούμε εάν περνάει το σωληνάκι των φρένων από μπροστά της για να καταλήξει στον διαιρέτη πίσω στο φτερό. Σφίγγουμε απαλά τις αλλενόβιδες συγκράτησης(στην τιμονόπλακα) και πάμε στην δεύτερη και κάνουμε το ίδιο.Το επάνω κομμάτι της μπουκάλας πρέπει να εξέχει όσο ο σφικτήρας του κλιπ_ονς η περισσότερο, αν θέλουμε να αλλάξουμε την γεωμετρία του μπροστινού. Προσοχή όχι από 5 χιλιοστά χαμήλωμα .
Μετά βάζουμε τα κλιπ-ονς (η την καρατιμόνα ),ρυθμίζουμε την γωνία τους και τα σφίγγουμε καλά ,συνεχίζοντας και το σφίξιμο παρά κάτω στις τιμονόπλακες.
Περνάμε τον τροχό αφού προσέξουμε την θέση του ατέρμονα-κοχλία του κοντέρ και μετά τον άξονα αφού τον λαδώσουμε.
Σφίγγουμε το περικόχλιο του άξονα του τροχού αφού βάλουμε ένα κατσαβίδι από την απέναντι μεριά να κρατάει κόντρα να μην γυρίζει τρελά. Το κατσαβίδι το περνάμε από την τρύπα του άξονα και το προεκτείνουμε μέσα στην μπότα.
Σφίγγουμε τις δύο βίδες συγκράτησης του άξονα στην μπότα μόνον από την μεριά του περικόχλιου του άξονα και όχι από την άλλη.
Τοποθετούμε τις δαγκάνες ,πρώτα την αριστερή και μετά την άλλη από την μεριά του κοντέρ ,αν η ντίζα του κοντέρ βρίσκει στην δαγκάνα τότε η τοποθέτηση του ατέρμονα είναι λάθος και πρέπει να περιστραφεί λίγο μπροστά .
Λασκάρουμε το περικόχλιο του άξονα ,τον γυρίζουμε(τον ατέρμονα) στην σωστή θέση και ξανασφίγγουμε το περικόχλιο.
Πριν κατεβάσουμε την μηχανή κάτω ξαναελέγχουμε όλες τις βίδες που σφίξαμε ,σχολαστικότατα (στήριξης κλιπ-ονς,τιμονόπλακες,δαγκάνες ,άξονας τροχού και δύο βίδες της μπότας από την μεριά του περικοχλίου του άξονα).
Κατεβάζουμε(ξεκρεμάμε) την μηχανή κάτω ,πατάμε φρένα και παλινδρομούμε το μπροστινό καμιά 15αριά φορές δυνατά και μόνον τότε σφίγγουμε τις βίδες της δεξιάς μπότας που αφήσαμε για το τέλος. Αυτό γίνεται για να κεντραριστεί η ρόδα με τον άξονα πάνω στις μπότες αφού ο άξονας είναι πλευστός κάτω που εδράζεται.
Στο τέλος αφήσαμε το σφίξιμο της αλουμινένιας παξιμαδοτάπας ,την σφίγγουμε και αυτήν βλέποντας ότι οι σφικτήρες των κλιπ-ονς δεν την επιρεάζουν καθόλου.
P2087907 (Large).JPG
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anonymous την Σάβ 14 Φεβ 2009, 00:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: προβολή στη δημοσίευση
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

P2117925 (Large).JPG

Tips:
Η ράμπα (σκάλα) που χρησιμοποιώ είναι αποδεδειγμένης αξίας (Πράκτικερ-55 ευρώ) οι ιμάντες με καστάνια το ίδιο έεεεεεε αφού μπορώ έγω –μπορείς και εσύ ,άσχετα αν γελάς που τα βλέπεις…….
Η λέξη αριστερά –δεξιά που χρησιμοποιώ στο κείμενο ισχύει(παγκοσμίως για μηχανές) και είναι σωστή όταν καθόμαστε πάνω στην μηχανή μας και όχι όταν την βλέπουμε φάτσα-κάρτα.
Αγοράστε κλειδιά –κατσαβίδια -καρυδακοάλλεν –καρυδάκια καλής ποιότητας .
Θα χρειαστείτε 5-6 πανιά 40χ40 εκ
Γάντια για χασάπηδες μπλέ ,αντέχουν στα χημικά αρκετή ώρα
Γυάλινο μετρητή όγκου (5 ευρώ)
Τα μυτοτσίμπιδα είναι γιατί έκανα έλεγχο τα κουζινέττα τριβής
Σε πείσμα των καιρών δεν άλλαξα τσιμούχες (10 χρόνια οι ίδιες )
Το μπροστινό λύθηκε 14 φορές
Μύθος τα πολλά λεφτά και εργαλεία για να κάνετε κάτι τέτοιο
Προσπαθήστε να έχετε παρέα την πρώτη φορά
Τυπώστε από το part –list της Ducati το αναλυτικότατο σχεδιάγραμμα του εξαρτήματος που λύνετε (τα δείχνει όλα)
Μην φοβάστε για τίποτα έστω και αν δεν είστε μηχανολόγοι
Ο καλύτερος μάστορας είναι ο ιδιοκτήτης
Ο χρόνος εργασίας του συγκεκριμένου πονήματος είναι δύο ώρες το πολύ









Μην ξεχνάτε:
δεν πάω να κερδίσω χρήματα μόνον αλλά να μπω στην φαιά ουσία του κατασκευαστή της κούκλας μου ,κάθε λύσιμο(και μετατροπή) με κάνει σοφότερο και πιο ελεύθερο γιατί γνωρίζω ότι έχω ένα αδαμάντινο μπροστινό (και όχι μόνον).
Δυστυχώς η απόδοση στις αναρτήσεις πέφτει σιγά –σιγά με αποτέλεσμα να μην την καταλαβαίνει κανένας στην πορεία της πτώσης της ,όταν όμως την συντηρήσεις σωστά(και συχνά) τότε βλέπεις την μεγάλη διαφορά.
Τότε γίνεσαι και καλύτερος οδηγός γιατί πολύ απλά ξέρεις τι να ζητήσεις από το εργαλείο σου αλλά και τι να του δώσεις.
Η μεγαλύτερη χαρά μου σ’αυτήν την ζωή που ζω είναι (εν μέρει το έχω πετύχει) να βοηθήσω τους φίλους(λες) μου :
Να ξεπεράσουν τους φόβους τους
Να πιστέψουν στις δυνάμεις τους
Και να αγαπήσουν την μοτοσυκλέτα τους φιάχνοντάς την και συντηρώντας την .

Καλή επιτυχία σ’όλους
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από ENGAKATS »

:thumbsup: :thumbsup:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από tam »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:
P2117925 (Large).JPG
Μην ξεχνάτε:
δεν πάω να κερδίσω χρήματα μόνον αλλά να μπω στην φαιά ουσία του κατασκευαστή της κούκλας μου ,κάθε λύσιμο(και μετατροπή) με κάνει σοφότερο και πιο ελεύθερο γιατί γνωρίζω ότι έχω ένα αδαμάντινο μπροστινό (και όχι μόνον).
Δυστυχώς η απόδοση στις αναρτήσεις πέφτει σιγά –σιγά με αποτέλεσμα να μην την καταλαβαίνει κανένας στην πορεία της πτώσης της ,όταν όμως την συντηρήσεις σωστά(και συχνά) τότε βλέπεις την μεγάλη διαφορά.
Τότε γίνεσαι και καλύτερος οδηγός γιατί πολύ απλά ξέρεις τι να ζητήσεις από το εργαλείο σου αλλά και τι να του δώσεις.
Η μεγαλύτερη χαρά μου σ’αυτήν την ζωή που ζω είναι (εν μέρει το έχω πετύχει) να βοηθήσω τους φίλους(λες) μου :
Να ξεπεράσουν τους φόβους τους
Να πιστέψουν στις δυνάμεις τους
Και να αγαπήσουν την μοτοσυκλέτα τους φιάχνοντάς την και συντηρώντας την .

Καλή επιτυχία σ’όλους
Σωστός.
Εύγε.
Μπράβο.
Πάντα τέτοια.
Άντε και σε video.
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 09:15
Gender: Male
Other: APRILIA SXV 5.5
Τοποθεσία: PATRA

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από bros400pgm »

Mια ενσταση μονο φιλε Κωνσταντινε.....
Για την ποσοστητα λαδιου, μετραμε το υψος του λαδιου απο το πανω μερος της μπουκαλας, λογικα χωρις το ελατηριο μεσα (και τυχον ρυθμιστηρες αποσεβεσης).......

Ετσι μενουμε σιγουροι οτι και οι 2 μπουκαλες εχουν την ιδια ποσοτητα λαδιου μεσα..........
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος bros400pgm την Παρ 13 Φεβ 2009, 18:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

αφού έπιασα και τελείωσα τα εμπρός έπιασα και τα πίσω αλλά σ'άυτά χρειάζεται να έχουμε έτοιμα τα ανταλακτικά τους για να αποφύγουμε μακροχρόνιες καθυστερήσεις:
P2087908 (Large).JPG
P2087911 (Large).JPG
P2117912 (Large).JPG
P2117913 (Large).JPG
P2117916 (Large).JPG
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από ENGAKATS »

bros400pgm έγραψε:Για την ποσοστητα λαδιου, μετραμε το υψος του λαδιου απο το πανω μερος της μπουκαλας, λογικα χωρις το ελατηριο μεσα (και τυχον ρυθμιστηρες αποσεβεσης).......
εξαρταται το πιρουνι

μερικα λενε να μετρησεις το υψος και αλλα λενε να μετρησεις τη ποσοτητα του λαδιου (με ή χωρις το ελατηριο μεσα)

εννοειται πως για το καθε μηχανακι κοιταμε το workshop manual για τετοιες λεπτομεριες (οπως για παραδειγμα η ποσοτητα που εγραψε ο Ing. Τυρλας για το λαδι σε καθε μπουκαλα, ειναι για το SS750 μονο και οχι για ολα τα SS :glimpse: )
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Σωστό είναι να μετράμε ύψος σε ρυθμιζόμενες ,,,,,,,αλλά αυτές είναι μη ρυθμιζόμενες.Για τις ρυθμιζόμενες κάνετε λίγο υπομονή όταν θα αλλάξω λάδια υδραυλικού στο 748 .
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 09:15
Gender: Male
Other: APRILIA SXV 5.5
Τοποθεσία: PATRA

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από bros400pgm »

ENGAKATS έγραψε: εξαρταται το πιρουνι

μερικα λενε να μετρησεις το υψος και αλλα λενε να μετρησεις τη ποσοτητα του λαδιου (με ή χωρις το ελατηριο μεσα)
Και μερικα λενε και τα 2 :whistling: :whistling: :whistling:

Θεωρω ομως πιο λογικο να ελεγχω την σταθμη (θελει βεβαια καλο τρομπαρισμα πριν το μετρημα για να φυγει ολος ο αερας απο μεσα)
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Μοντάρισα και της 748 μου το πίσω
P2117922 (Large).JPG

ε και ο καλός ο μάστορας τις θέλει και πλυμμένες μετά..........
P2117927 (Large).JPG
....
P2117928 (Large).JPG
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
sakman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3858
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
Gender: Male
Bike: SS1000
Other: CBX 750 MONTESA 414
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από sakman »

bros400pgm έγραψε:Mια ενσταση μονο φιλε Κωνσταντινε.....
Για την ποσοστητα λαδιου, μετραμε το υψος του λαδιου απο το πανω μερος της μπουκαλας, λογικα χωρις το ελατηριο μεσα (και τυχον ρυθμιστηρες αποσεβεσης).......

Ετσι μενουμε σιγουροι οτι και οι 2 μπουκαλες εχουν την ιδια ποσοτητα λαδιου μεσα..........

Υπάρχουν ¨μπουκάλες ¨ που δεν παίρνουν την ίδια ποσότητα λαδιού η μία με την άλλη . Αυτό προκύπτει από το τι μηχανισμούς ρύθμισης περιέχει η κάθε ¨μπουκάλα ¨ . Για παράδειγμα αναφέρω τις μπουκάλες του cbx , που στην μία έχουν τον μηχανισμό ρύθμισης του αντι ντάϊβ , και παίρνει , ( η συγκεκριμένη μπουκάλα ) , 30 cc , αν θυμάμαι καλά , λιγότερο λάδι , από την άλλη .
The Uncle Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Mr bros 400pgm αν διαβάσες προσεκτικά το κείμενο ,αφού λύνουμε το μπροστινό όλο και το κάνουμε θρύψαλλο και δεν έχει ίχνος λαδιού μέσα (και το ξαναμοντάρουμε)και έστω οτι ξέρουμε την ακριβή ποσότητα του λαδιού που θα βάλουμε μέσα γιατί να μετρήσουμε και ύψος ?????
Για τον αέρα που θα έχει το ρυθμιστικό του δεν ισχύει γιατί όταν βάζουμε λάδι η μπουκάλα είναι τερματισμένη κάτω ,και αν έχει αέρα θα τον διώξει το λάδι .
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Mr sakman την ποσότητα του λαδιού σε κάθε μπουκάλα στην δίνει ο κατασκευαστής και αυτήν βάζεις ακριβώς ,,που το πρόβλημα?????
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

bros400pgm έγραψε:Για την ποσοστητα λαδιου, μετραμε το υψος του λαδιου απο το πανω μερος της μπουκαλας, λογικα χωρις το ελατηριο μεσα (και τυχον ρυθμιστηρες αποσεβεσης).......

Έκανες ποτέ κάτι τέτοιο?????Οι ρυθμιστήρες και όλο το σύστημα απόσβεσης και ελατηρίου πιάνουν κάτω με βίδα που αν την βγάλεις τρέχουν τα λάδια κάτω ,τι μέτρημα θα κάνεις????Για νορμάλ πειρούνι λες η ανάποδο????
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
taSOS
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Gender: Male
Bike: Paul Smart
Other: BMW R1100GS
Τοποθεσία: Κερκυρα

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από taSOS »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Σωστό είναι να μετράμε ύψος σε ρυθμιζόμενες ,,,,,,,αλλά αυτές είναι μη ρυθμιζόμενες.Για τις ρυθμιζόμενες κάνετε λίγο υπομονή όταν θα αλλάξω λάδια υδραυλικού στο 748 .


:thumbsup: Ωραίος !!!!!! πολύ χρήσιμο και κατατοπιστικό !!



το 748 έχει το showa με την επίστρωση TiN ???


Αναμένω , γιατί θέλω να κάνω αυτήν την δουλεία στο ST


:clap: :clap: :clap:
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από ENGAKATS »

taSOS έγραψε:το 748 έχει το showa με την επίστρωση TiN ???

Αναμένω , γιατί θέλω να κάνω αυτήν την δουλεία στο ST
οχι αλλα και να ειχε, δεν ειναι το ιδιο με αυτο στο ST

μπορει να μοιαζουν απιστευτα απ'εξω, αλλα μεσα ειναι η διαφορα!
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Φιξαρισμένο είναι το αποσβεστικό του σε μερικά τελευταία μοντέλλα.Το αλλάζεις ,δεν επισκευάζεται(φυσίγγιο).
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 09:15
Gender: Male
Other: APRILIA SXV 5.5
Τοποθεσία: PATRA

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από bros400pgm »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:bros400pgm έγραψε:Για την ποσοστητα λαδιου, μετραμε το υψος του λαδιου απο το πανω μερος της μπουκαλας, λογικα χωρις το ελατηριο μεσα (και τυχον ρυθμιστηρες αποσεβεσης).......

Έκανες ποτέ κάτι τέτοιο?????Οι ρυθμιστήρες και όλο το σύστημα απόσβεσης και ελατηρίου πιάνουν κάτω με βίδα που αν την βγάλεις τρέχουν τα λάδια κάτω ,τι μέτρημα θα κάνεις????Για νορμάλ πειρούνι λες η ανάποδο????
Ρυθμιστες αποσβεσης δεν βρισκονται πανω, και ενεργουν με μια ραβδο?
Την ραβδο εννοαω............
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Ομοαξονικά βιδώνονται πάνω και κάτω για να έχουμε παλλινδρόμιση και λειτουργία απόσβεσης μέσω διαδρομής.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 09:15
Gender: Male
Other: APRILIA SXV 5.5
Τοποθεσία: PATRA

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσίευση από bros400pgm »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Ομοαξονικά βιδώνονται πάνω και κάτω για να έχουμε παλλινδρόμιση και λειτουργία απόσβεσης μέσω διαδρομής.
:thumbsup: :thumbsup:

την ραβδο εννοω, εξω................
και σε οσα μηχανακια ειχα/εχω, ολα μιλανε για υψος λαδιου............
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
Απάντηση