DIY: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Πως το φτιάξουμε μόνοι μας...
ducatz
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Παρ 03 Απρ 2009, 09:23
Gender: Male
Bike: Monster 620

Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003

Δημοσίευση από ducatz »

Χαιρετισμούς στον chrisducati26 και σ' όλο το φόρουμ.

Ήθελα να ρωτήσω αν ο DP εγκέφαλος χρειάζεται το κόκκινο κλειδί για να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει?
Επίσης, αν όντώς μπορεί να λειτουργήσει χωρίς το κόκκινο κλειδί τότε θα μπορεί να δεχτεί οποιοδήποτε πάνελ (κοντέρ) χωρίς, εννοείται, τις διαδικασίες του κόκκινου κλειδιού?

Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για το φόρουμ.
Άβαταρ μέλους
vlassos
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 13:35
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Τοποθεσία: Χανιά

Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003

Δημοσίευση από vlassos »

ducatz έγραψε:Χαιρετισμούς στον chrisducati26 και σ' όλο το φόρουμ.

Ήθελα να ρωτήσω αν ο DP εγκέφαλος χρειάζεται το κόκκινο κλειδί για να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει?
Επίσης, αν όντώς μπορεί να λειτουργήσει χωρίς το κόκκινο κλειδί τότε θα μπορεί να δεχτεί οποιοδήποτε πάνελ (κοντέρ) χωρίς, εννοείται, τις διαδικασίες του κόκκινου κλειδιού?

Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για το φόρουμ.
O καινούργιος εγκέφαλος και κάθε εγκέφαλος που δεν έχει "κλειδωθει" δουλεύει κατευθείαν στη μηχανή και λειτουργούν τα όργανα που ήδη έχεις.
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
ducatz
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Παρ 03 Απρ 2009, 09:23
Gender: Male
Bike: Monster 620

Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003

Δημοσίευση από ducatz »

vlassos έγραψε:
O καινούργιος εγκέφαλος και κάθε εγκέφαλος που δεν έχει "κλειδωθει" δουλεύει κατευθείαν στη μηχανή και λειτουργούν τα όργανα που ήδη έχεις.

Να 'σε καλά vlassos, ευχαριστώ. :thumbsup:
Βασικά το μεγάλο πρόβλημα έγγυτε όταν ΚΑΙ έχεις χάσει το κόκκινο κλειδί ΚΑΙ έχεις τρακάρει (κούφια η ώρα) με αποτέλεσμα να διαληθεί το πάνελ... Εκεί πραγματικά την μάμισες... Γιατί για να αλλάξεις πάνελ χρειάζεσαι το κόκκινο όποσδηποτε, οπότε ούτε 1000 μαύρα κλειδιά δεν σε σώζουνε...
Άβαταρ μέλους
performerk
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1206
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 19:14
Gender: Male
Bike: SS800
Other: CLK AMG
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΡΕΘΥΜΝΟ
Επικοινωνία:

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από performerk »

εγω στο HYPERMOTARD 1100S που αγορασα μεταχ. ειχε 2 κλειδια 2 μαυρα μαζι με μεταλικο που γραφει τους αριθμους ειχα παρει και την hellin store και μου ειχε πει 2 κλειδια οτι δινει μαζι..

εχει γινει κατι που δεν ξερω..?
'' ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ''
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

http://www.blazos.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από jks »

performerk έγραψε:εγω στο HYPERMOTARD 1100S που αγορασα μεταχ. ειχε 2 κλειδια 2 μαυρα μαζι με μεταλικο που γραφει τους αριθμους ειχα παρει και την hellin store και μου ειχε πει 2 κλειδια οτι δινει μαζι..
εχει γινει κατι που δεν ξερω..?
απο 2007 και μετα ολα τα νεα μοντελα ερχονται 2 μαυρα κλειδια μονο (και οχι 1 κοκκινο και 2 μαυρα οπως παλια...)
η code card που αναγραφει κωδικο χαραξης και κωδικο ιμμομπιλαιζερ παραμενει ως εχει φυσικα...
Άβαταρ μέλους
performerk
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1206
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 19:14
Gender: Male
Bike: SS800
Other: CLK AMG
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΡΕΘΥΜΝΟ
Επικοινωνία:

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από performerk »

σε ευχαριστω γιατι με επιασε κατι....

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
'' ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ''
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

http://www.blazos.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
konstantin690
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Μπαααα!!!
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003

Δημοσίευση από konstantin690 »

ducatz έγραψε: Βασικά το μεγάλο πρόβλημα έγγυτε όταν ΚΑΙ έχεις χάσει το κόκκινο κλειδί ΚΑΙ έχεις τρακάρει (κούφια η ώρα) με αποτέλεσμα να διαληθεί το πάνελ... Εκεί πραγματικά την μάμισες... Γιατί για να αλλάξεις πάνελ χρειάζεσαι το κόκκινο όποσδηποτε, οπότε ούτε 1000 μαύρα κλειδιά δεν σε σώζουνε...
Οχι ακριβως, τα καινουργια οργανα δουλευουν (Universal Code) μια χαρα μονο που μενει αναμενο το λαμπακι του Immobilizer.
Κωνσταντινος
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από tam »

Επανέρχομαι στο θέμα.
Στη περίπτωση,που μου έλαχε,που έχει κλειδώσει το immobilizer,
ο μηχανικός μου είπε ότι πρέπει να βάλουμε και τα τρία κλειδιά,
διαδοχικά κόκκινο -1ο μαύρο - 2ο μαύρο - ξανά κόκκινο,για να
ξεκλειδώσει.Έλα μου,όμως,που έχω χάσει το 2ο μαύρο.Πάμε με
το κόκκινο σε κλειδαρά και μας φτιάχνει ένα αντίτυπο με παρόμοιο
κλειδί (μπορεί να φταίνει και αυτό),και κάνουμε τη παραπάνω διαδικασία.
Αλλά δεν δέχεται το κλειδί που φτιάξαμε.
Αν δεν φταίει το κλειδί και φταίει ο προγραμματισμός που του έγινε,
μπορούμε να φτιάξουμε αντίγραφο με τη διαδικασία που περιγράφηκε
στην αρχή της δημοσίευσης με κλειδωμένο ακόμα το immobilizer;
Αν όχι,που μπορώ να αγοράσω από Ελλάδα (για γρήγορα και φτηνά)
το κλειδί SILCA KW17T5;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από tam »

Α,κάτι που ξέχασα.
Με το αντιγραμμένο και προγραμματισμένο κλειδί ανοίγουν κανονικά
οι ενδείξεις στη θέση on,απλά δεν το δέχεται για να γίνει η παραπάνω διαδικασία.
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από D3§m02K »

http://www.chrisikos.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;

Αντιπρόσωπος της SILCA είναι.
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από tam »

D3§m02K έγραψε:http://www.chrisikos.gr/
Αντιπρόσωπος της SILCA είναι.
Εντάξει,το SILCA KW17T5 κλειδί το είχε ο κλειδαράς.
Του πήγαμε το κόκκινο και το μαύρο κλειδί και ξανακάναμε
τη παραπάνω διαδικασία.Αλλά μάταια.Δεν αναγνωρίζει πάλι
το 2ο κλειδί.Στη περίπτωση που δεν έχει αντιγράψει το μαύρο
(του είχαμε πει να πάρει τους κωδικούς από το κόκκινο)
και διαβάζοτας τις πληροδορίες από το:
http://www.ducatiwiki.net/index.php?tit ... _PRINCIPLE" onclick="window.open(this.href);return false;
υπάρχει περίπτωση να έχει αντιγραφεί από το κόκκινο κλειδί ίδιος κωδικός και στο 2ο μαύρο κλειδί;
Γιατί τότε το immobilizer διαβάζει δύο ίδια μαύρα κλειδιά ενώ θέλει δύο διαφορερικά για να προχωρήσει.
Άβαταρ μέλους
konstantin690
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Μπαααα!!!
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από konstantin690 »

tam έγραψε:Επανέρχομαι στο θέμα.
Στη περίπτωση,που μου έλαχε,που έχει κλειδώσει το immobilizer,
ο μηχανικός μου είπε ότι πρέπει να βάλουμε και τα τρία κλειδιά,
διαδοχικά κόκκινο -1ο μαύρο - 2ο μαύρο - ξανά κόκκινο,για να
ξεκλειδώσει.
Να πεις του "μηχανικου" ....... :zep:
Για να ''ξε-μπλοκαρει'' το Immobilizer χρειαζεται ΜΟΝΟ ενα κλειδι και ο πενταψηφιος κωδικος (Electronic Code) που ειναι στην καρτα του Immobilizer (Code Card), η διαδικασια ''ξε-μπλοκαρισματος'' περιγραφεται στην σελιδα 24 του Owners Manual. :hibye:
Procedure to disable immobilizer engine block.rar
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Κωνσταντινος
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από tam »

konstantin690 έγραψε: Να πεις του "μηχανικου" ....... :zep:
Για να ''ξε-μπλοκαρει'' το Immobilizer χρειαζεται ΜΟΝΟ ενα κλειδι και ο πενταψηφιος κωδικος (Electronic Code) που ειναι στην καρτα του Immobilizer (Code Card), η διαδικασια ''ξε-μπλοκαρισματος'' περιγραφεται στην σελιδα 24 του Owners Manual. :hibye:
Procedure to disable immobilizer engine block.rar
Σε ευχαριστώ πολύ.
Αν δε δουλέψει το κλειδί που φτιάξαμε σήμερα (έτσι και αλλιώς θα το έφτιαχνα),
θα ακολουθήσουμε αυτή τη διαδικασία με το 5ψήφιο κωδικό.
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από tam »

Ίδια διαδικασία και στο 1100:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
konstantin690
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Μπαααα!!!
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από konstantin690 »

tam έγραψε: Σε ευχαριστώ πολύ.
Αν δε δουλέψει το κλειδί που φτιάξαμε σήμερα (έτσι και αλλιώς θα το έφτιαχνα),
θα ακολουθήσουμε αυτή τη διαδικασία με το 5ψήφιο κωδικό.
Αυτη η διαδικασία (Κοκκινο-Μαυρο-Μαυρο-Κοκκινο) ειναι για να προγραμματίζουμε μαυρα κλειδια και οχι για να ξε-μπλοκαρουμε το Immobilizer, Οποτε...........
Κωνσταντινος
Άβαταρ μέλους
mostradamos
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:22
Gender: Male
Bike: Monster 695

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από mostradamos »

Ποιος μηχανικος αν επιτρεπεται σου υπεδειξε τη διαδικασια...ανεπιτρεπτο ειναι...
Δόξα τα λεφτά, έχουμε Θεό...
Άβαταρ μέλους
bloodydiver
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 553
Εγγραφή: Παρ 19 Φεβ 2010, 18:52
Gender: Male
Bike: SS750
Other: KTM 640

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από bloodydiver »

:sman: super post! 1000+ :bowall: :respekt: :bowall: :respekt:
Άβαταρ μέλους
taSOS
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Gender: Male
Bike: Paul Smart
Other: BMW R1100GS
Τοποθεσία: Κερκυρα

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από taSOS »

Το βρήκα σε ένα ξένο φόρουμ , και το παραθέτω ...


Ignition key = Silca kw14 or Silca kw15bp;

Hard bag key = Silca bt2 or ilco x132 (Volkswagen gas cap key);


:hibye:
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από tam »

konstantin690 έγραψε: Αυτη η διαδικασία (Κοκκινο-Μαυρο-Μαυρο-Κοκκινο) ειναι για να προγραμματίζουμε μαυρα κλειδια και οχι για να ξε-μπλοκαρουμε το Immobilizer, Οποτε...........
Και,όμως.
Το είδα με τα τα μάτια μου.
Φαίνεται και στο service manual η διαδικασία.


ftp://ftp.iesl.forth.gr/incoming/agarof ... MTS/sm.pdf

Τώρα πες το προγραμματισμό/επαναπρογραμματισμό/ξεμπλοκάρισμα/ξεκλείδωμα,
πάντως δούλεψε.Μάλιστα το 2ο κλειδί είχε προγραμματιστεί από τον κλειδαρά.
Άβαταρ μέλους
konstantin690
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Μπαααα!!!
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από konstantin690 »

tam έγραψε: Και,όμως.
Το είδα με τα τα μάτια μου.
Φαίνεται και στο service manual η διαδικασία.


ftp://ftp.iesl.forth.gr/incoming/agarof ... MTS/sm.pdf

Τώρα πες το προγραμματισμό/επαναπρογραμματισμό/ξεμπλοκάρισμα/ξεκλείδωμα,
πάντως δούλεψε.Μάλιστα το 2ο κλειδί είχε προγραμματιστεί από τον κλειδαρά.
Tam,

Αλλο πραγμα ο προγραμματισμος του Immobilzer (η διαδηκασια που παραθετεις) που χρειαζεται αν αλλαξουμε οργανα (το immobilizer ειναι στα οργανα), αλλο το προγραμματιζω Μαυρα κλειδια και αλλο το μπλοκαρισμα του Immobilizer. Το καθενα απαιτει διαφορετικη διαδηκασια.

Εσυ αναφερθηκες σε "μπλοκαρισμα" αν δεν κανω λαθος.

Το να "μπλοκαρει" το Immobilizer δεν ειναι απιθανο, εμενα μου μπλοκαρε μια φορα οταν ειχα περασμενα στο ιδιο μπρελοκ και τα τρια κλειδια αλλα εχω ακουσει και περιπτωση που (μαλλον) εχει μπλοκαρει απο κινητο τηλεφωνο, κρατωντας κλειδι και τηλεφωνο στο ιδιο χερι την στιγμη που βαζουμε/γυριζουμε το διακοπτη στο ΟΝ!!!
Υπαρχει καλος λογος που μπορει να ξε-κλειδωσει το Immobilizer με ΕΝΑ μονο μαυρο κλειδι, φαντασου να σου κλειδωσει και να εισαι 2000χλμ μακρυα απο το σπιτι σου, πρεπει να κουβαλας ολα τα κλειδια μαζι σου ανα πασα στιγμη?
Παντως ειναι καλη ιδεα μια φωτοτυπια της διαδηκασιας "ξεμπλοκαρισματος" μαζι με το 5ψηφιο κωδικο (electronic code) να υπαρχει προχειρη στην μοτο μαζι με τα χαρτια μας, ποτε δεν ξερεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος konstantin690 την Δευ 24 Ιαν 2011, 12:48, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Κωνσταντινος
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από tam »

konstantin690 έγραψε: ...
Υπαρχει καλος λογος που μπορει να ξε-κλειδωσει το Immobilizer με ΕΝΑ μονο μαυρο κλειδι, φαντασου να σου κλειδωσει και να εισαι 2000χλμ μακρυα απο το σπιτι σου, πρεπει να κουβαλας ολα τα κλειδια μαζι σου ανα πασα στιγμη?
Παντως ειναι καλη ιδεα μια φωτοτυπια της διαδηκασιας "ξεμπλοκαρισματος" μαζι με το 5ψηφιο κωδικο (electronic code) να υπαρχει προχειρη στην μοτο μαζι με τα χαρτια μας, ποτε δεν ξερεις.
Καλημέρα.
Ναι,έχεις δίκιο,ο 5ψήφιος είναι για κάτι στα γρήγορα στη μέση του πουθενά.
Πάντως το immobilizer δεν επέτρεπε στη κεντρική μονάδα να ξεκινήσει.
Τέλος πάντων,όλα καλά.
Αυτή τη καρτούλα επειδή δεν την είχα πάρει (μεταχειρισμένη την αγόρασα),υπάρχει περίπτωση
να την ξανατυπώσουν από την Ducati,δίνοντας κάποιο κωδικό από τα κλειδιά/πλαίσιο ή κάτι άλλο;
Άβαταρ μέλους
konstantin690
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Μπαααα!!!
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από konstantin690 »

tam έγραψε: Αυτή τη καρτούλα επειδή δεν την είχα πάρει (μεταχειρισμένη την αγόρασα),υπάρχει περίπτωση
να την ξανατυπώσουν από την Ducati,δίνοντας κάποιο κωδικό από τα κλειδιά/πλαίσιο ή κάτι άλλο;
Δεν γνωριζω, παντως μου φαινεται λιγο απιθανο, δεν χανεις τιποτα ομως να ρωτησεις στην αντιπροσωπία, θα μας λυσεις και την απορία. :whistling:
Κωνσταντινος
Άβαταρ μέλους
Atanaz
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: Δευ 09 Μαρ 2009, 00:27
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 350GTL, 907ie,m600
Τοποθεσία: Καπανδρίτι
Επικοινωνία:

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από Atanaz »

Κάθε μέρα με το 999 κάνω την παρακάτω φάση.Αλλαξά όργανο μετά απο τούμπα..οπότε και immobilizer.Eγκέφαλο performance με άλλο pin στην κάρτα του απο το όργανο.θέλει 5 λέπτα όσο και να το εξασκίσεις..αλλά στο κλέβουν μονο φορτωμένο... :-p το ξε-μπλοκαρουμε με τον κωδικο που εχουμε στην καρτα Immobilizer (Electronic Code, 5 Ψηφια) η διαδικασια περιγραφεται στο owner's manual, ειναι λιγο περιπλοκη αλλα τυφλοσουρτης, καλο ειναι να εχουμε ενα φωτοαντιγραφο της συγκεκριμενης σελιδας στο τσαντακι με τα εργαλεια μας κατω απο την σελα για παν ενδεχομενο.
Επισης πρεπει να αποφευγουμε να εχουμε κοντα στον διακοπτη αναφλεξης πανω απο ενα κλειδια, η κεραια του Immobilizer ειναι στον διακοπτη και μπορει να "διαβασει" τους κωδικους απο περισσοτερα απο ενα κλειδια και να μπλοκαρει.
Το επαθα, οταν αγορασα το δικο μου ολα τα κλειδια ηταν περασμενα στον ιδιο κρικο στο μπρελοκ :zep:
living in the fast lane..
Άβαταρ μέλους
sakis1098s
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Τρί 22 Δεκ 2009, 22:15
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από sakis1098s »

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
Στεφ
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Σάβ 19 Φεβ 2011, 00:34
Gender: Male
Bike: ST4
Other: SV650s
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.

Δημοσίευση από Στεφ »

Γεια σας ! :hibye:

Παιδια, εχει μαθει κανεις τι γινεται αν αγοραζοντας μεταχειρισμενο, ο πωλητης (ιδιωτης) δεν εχει την cide card...??! Τι γινεται τελικα σε αυτη τη περιπτωση ;;

Βλεπω οτι αυτο το ποστ ειναι αρκετα παλιο επομενως ισως καποιος εχει βρει μια ακρη ολο αυτο το διαστημα...

Ευχαριστώ πολυ ! :thumbsup:
"If you want to terminate terrorism, then just stop participating in it.." -Noam Chomsky-
Απάντηση