Οδήγηση υπο βροχή!

Για την οδηγική μας βελτίωση

Συντονιστής: sue

Leo749s
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Δευ 07 Απρ 2008, 01:50
Gender: Male
Other: F800GS
Τοποθεσία: Canada

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Leo749s »

REDMONSTER έγραψε: Νικολα εχει δικιο ο Θανασης, ημουν εκει μαζι του στο 0-300 riding schoοl και μας εκανε μεγαλη εντυπωση οταν το ελεγε ο Χουντρας.
Παραδοξως εκεινη τη μερα που καναμε το μαθημα στο τελευταιο session αρχισε να βρεχει καλα και μας ζητησε απ'ολους να εχουμε μια σχεση πανω.
Δημήτρη μια κάτω είχε πει ο Χούντρας και οι εκπαιδευτές το ίδιο (τουλάχιστον στο δικό μου το group...). Δεν παίζει να πας με μια πάνω, και στην πράξη στο τελευταίο session φάνηκε. Ήταν πολύ πιο προβλέψιμες οι ολισθήσεις στο πίσω μέρος με μια κάτω...
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Doc »

Άσχετα με το τι είπε/δεν είπε ο οποιοσδήπιοτε, το σωστό στη βροχή είναι μία κάτω. Ή να το πούμε διαφορετικά: με τη σχέση εκείνη όπου για την ταχύτητα που θες να κινείσαι, το μοτέρ σου θα είναι σε στροφές υψηλότερες από τις στροφές που αποδίδει την μέγιστη ροπή του. (... άρα μία κάτω)

:hibye:
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Υπάρχει και μηχανολογική εξήγηση γιαυτό.....
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Υπάρχει και μηχανολογική εξήγηση γιαυτό.....
Τι περιμενεις λοιπον;; :wsmile: :wsmile: :thumbsup:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Κάπου το πόσταρα Αλεξ....το ψάχνω ...είναι μεγάλο...
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1385
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:37
Gender: Male
Other: Κ1200S - F800s
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ »

εχθες ερχομενος απο Διακοφτο, στην προσπα8εια μου να κανω προσπεραση σε μια νταλικα ενω εριχνε καλη βροχη ανοιγω γκαζι απο 110.
Η αληθεια ειναι οτι δεν ηταν απαλο το ανοιγμα αλλα ουτε και τσαρουχωμα.
Η μηχανη εγραψε 140-150 χλμ και ξαφνικα αρχησαν τα αποτομα χαστουκια στην ''ουρα'.
Εκλεισα το γκαζι και τελοσ καλο ολα καλα αλλα γεμησα το εσωρουχο με ακαθαρσιες.....
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Υδρολίσθηση
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
DESMODROMIC SVARTH

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από DESMODROMIC SVARTH »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Υδρολίσθηση
οτι χειρότερο....
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Doc »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Υδρολίσθηση
+1

Στη βροχή βάζουμε και λίγο μεγαλύτερη πίεση στα λάστιχα :)
Άβαταρ μέλους
jimmysds
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 12:23
Gender: Male
Bike: 999R
Other: ktm990adv,300exc-e
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από jimmysds »

+1

Στη βροχή βάζουμε και λίγο μεγαλύτερη πίεση στα λάστιχα :)
Αυτο εξαρταται απο τον τυπο ελαστικου , σε αλλα λαστιχα δουλευει να βαλουμε λιγο παραπανω και σε αλλα χρειαζεται λιγα psi λιγοτερο :)
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Doc »

[quote="jimmysdsΑυτο εξαρταται απο τον τυπο ελαστικου , σε αλλα λαστιχα δουλευει να βαλουμε λιγο παραπανω και σε αλλα χρειαζεται λιγα psi λιγοτερο :)[/quote]

Για να μειώσεις/καθυστερήσεις/αποφύγεις την υδρολίσθηση τι θες ? Θες μικρότερη επιφάνεια ελαστικού στο δόμο. Άρα ? Άρα μεγαλύτερη πίεση :) (εννοείται σε λογικά πλαίσια)
Άβαταρ μέλους
jimmysds
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 12:23
Gender: Male
Bike: 999R
Other: ktm990adv,300exc-e
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από jimmysds »

Συμφωνω εν μερει !
Πιστευω οτι για να μειωσεις την υδρολισθηση χρειαζεσαι τα αυλακια του ελαστικου να μπορουν να αποβαλουν το νερο οσο πιο γρηγορα και ικανα γινεται αλλα ταυτοχρονα να μπορει να παταει και οσο το δυνατον περισσοτερο ελαστικο στο δρομο !
Αρα για παραδειγμα αν το ελαστικο που φοραμε ειναι τυπου supercorsa , το οποιο εχει αυλακια μονο στο κεντρο με ελαχιστο βαθος και πλατος καλο ειναι να δωσουμε λιγο psi παραπανω οπως λες :thumbsup:
Αν ομως το ελαστικο ειναι τυπου ας πουμε pirelli scorpion ή καποιο λαστιχο με αρκετα μεγαλα αυλακια , με λιγο χαμηλοτερη πιεση θα πατησει περισσοτερη επιφανεια ελαστικου στο δρομο και το ανοιγμα στα αυλακια θα εχει μειωθει απειροελαχιστα !
Εγω παρολα αυτα προσπαθω να οδηγω με τις ιδιες πιεσεις στεγνο-βρεγμενο ,εκτος απο το καθαροαιμο που οταν χρειαζεται για τον α-β λογο να πατησω ασφαλτο κατεβαζω ακομα περισσοτερο τις πιεσεις γιατι τα αυλακια απο τα τακουνια ειναι ετσι και αλλιως τεραστια και η επιφανεια που παταει στο δρομο ελαχιστη!
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Doc »

Τα αυλάκια/χάραξη της αποχέτευσης του νερού σε κλάθε λάστιχο, έχουν ένα όριο που μετράται σε όγκο νερού στη μνονάδα του χρόνου. Είναι συγκεκριμένο και πεπερασμένο, όταν αυτό ξεπεραστεί έρχεται η υδρολίσθηση. Ότι λάστιχο κι αν φοράμε, στη βροχή θέλουμε είτε τη στάνταρ πίεση στα ελαστικά, είτε λίγο μεγαλύτερη, σε κάθε περίπτωση όχι μεγαλύτερη πάντως (μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού στο δρόμο = μεγαλύτερος όγκος νερού = μεγαλύτερο "έργο" για την αποχέτευσή του = η υδρολίσθηση λέρχεται γρηγορότερα)

:hibye:
ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1385
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:37
Gender: Male
Other: Κ1200S - F800s
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ »

DIABLO CORSA III ειναι τα δικα μου και ειναι και για αλλαγη σε λιγο καιρο.
Το θεμα ειναι οτι η μηχανη με το που αγγιξε τις 6,000 στροφες(αρχιζει να ροπιαζει)εκανε ζειμπεκικα.
Παιδες προσοχη.
Οι δρομοι με την βροχη γινοντε παγιδα.
Να πω ομως οτι με τα Μετζαλερ Μ3 σπορτεκ στο βρεγμενο δεν ειχα κανενα θεμα.
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
Colin
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2615
Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 20:27

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Colin »

Δείτε κι εδώ http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=8026" onclick="window.open(this.href);return false; που είχαμε ανοίξει πάλι μια συζήτηση κι αν θεωρεί κάποιος μοντ ότι μπορούν να συγχωνευτούν τα 2 θέματα μ'ένα τίτλο, ας το κάνει... :cool:
''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
Άβαταρ μέλους
jimmysds
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 12:23
Gender: Male
Bike: 999R
Other: ktm990adv,300exc-e
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από jimmysds »

Doc έγραψε:Τα αυλάκια/χάραξη της αποχέτευσης του νερού σε κλάθε λάστιχο, έχουν ένα όριο που μετράται σε όγκο νερού στη μνονάδα του χρόνου. Είναι συγκεκριμένο και πεπερασμένο, όταν αυτό ξεπεραστεί έρχεται η υδρολίσθηση. Ότι λάστιχο κι αν φοράμε, στη βροχή θέλουμε είτε τη στάνταρ πίεση στα ελαστικά, είτε λίγο μεγαλύτερη, σε κάθε περίπτωση όχι μεγαλύτερη πάντως (μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού στο δρόμο = μεγαλύτερος όγκος νερού = μεγαλύτερο "έργο" για την αποχέτευσή του = η υδρολίσθηση λέρχεται γρηγορότερα)

:hibye:
Αν προσεξεις ενα βροχινο λαστιχο θα δεις οτι ειναι τιγκα στα αυλακια αλλα απο την αλλη η κορωνα του ειναι πολυ πιο αργη απο οτι σε ενα λαστιχο σαν αυτα που αναφερω παραπανω !
Αρα προσπαθει να βρει τη χρυση τομη στο να διωχνει το νερο και να παταει ταυτοχρονα καλυτερα στο δρομο !
Αυτο επισης μπορεις να το δεις και στα λαστιχα του αυτοκινητου οπου ολη η επιφανεια του ελαστικου παταει στο δρομο αλλα απο την αλλη ειναι γεματο αυλακια !
Για αυτο λεω οτι ολα τα παραπανω εξαρτιονται απο τον τυπο ελαστικου που φοραμε .
Και για να σου λυθει η απορια ελα μια μερα με βροχη να σου δωσω το τακουνατο βολτα , με πιεσεις δρομου και μετα να το οδηγησεις με πιεσεις πιο χαμηλες και θα καταλαβεις τη διαφορα κατευθειαν, γιατι γλιστραει στη βροχη ετσι και αλλιως για πλακα . :)
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
sakman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3858
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
Gender: Male
Bike: SS1000
Other: CBX 750 MONTESA 414
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από sakman »

jimmysds έγραψε:
Αν προσεξεις ενα βροχινο λαστιχο θα δεις οτι ειναι τιγκα στα αυλακια αλλα απο την αλλη η κορωνα του ειναι πολυ πιο αργη απο οτι σε ενα λαστιχο σαν αυτα που αναφερω παραπανω !
Αρα προσπαθει να βρει τη χρυση τομη στο να διωχνει το νερο και να παταει ταυτοχρονα καλυτερα στο δρομο !
Αυτο επισης μπορεις να το δεις και στα λαστιχα του αυτοκινητου οπου ολη η επιφανεια του ελαστικου παταει στο δρομο αλλα απο την αλλη ειναι γεματο αυλακια !
Για αυτο λεω οτι ολα τα παραπανω εξαρτιονται απο τον τυπο ελαστικου που φοραμε .
Και για να σου λυθει η απορια ελα μια μερα με βροχη να σου δωσω το τακουνατο βολτα , με πιεσεις δρομου και μετα να το οδηγησεις με πιεσεις πιο χαμηλες και θα καταλαβεις τη διαφορα κατευθειαν, γιατι γλιστραει στη βροχη ετσι και αλλιως για πλακα . :)



Δεν είναι συγκρίσιμα .


Αν δεν έχεις οδηγήσει χωματερό με την από 0 έως καθόλου πρόσφυση , το να το πάς σε βρεγμένο δρόμο είναι αν μη τι άλλο επικίνδυνο .
The Uncle Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Doc »

sakman έγραψε: Δεν είναι συγκρίσιμα .


Αν δεν έχεις οδηγήσει χωματερό με την από 0 έως καθόλου πρόσφυση , το να το πάς σε βρεγμένο δρόμο είναι αν μη τι άλλο επικίνδυνο .
+1

To "τακουνάτο" λάστιχο δεν έχει καμιά δουλειά στην άσφαλο, πόσο μάλλον σε βρεγμένο.
Άβαταρ μέλους
daculas367
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3513
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
Gender: Male
Bike: Monster 900

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από daculas367 »

Εγώ όταν βρέχει κυκλοφορώ μόνο στο οδικό δίκτυο της Ευρυτανίας :whistling: :whistling: :cool:
Άβαταρ μέλους
Xenokratis
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Gender: Male
Bike: 996
Other: Hypermotard 796
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Xenokratis »

ENGAKATS έγραψε:Ελλαδα και Ισπανια ειναι κινδυνος-θανατος οι λευκες γραμμες... Στην Ισπανια ειναι λιιιιιγο καλυτερα απο Ελλαδα αλλα και παλι ΧΑΛΙΑ σε σχεση με Βορεια Ευρωπη.

+1 σε αυτο που λες για την Αγγλια. Το τελικο αποτελεσμα ειναι σαν να εχει υφη ντουκοχαρτου ο δρομος. Με τον καιρο τριβεται αλλα οταν ειναι καινουργιο και καλα κολημενο κατω.... Μιλαμε το φρεναρισμα ειναι απο αλλο πλανητη!!!! :zep: :))
Aυτο το τσιρλι-πορτοκαλοκιτρινο που τελικα εχει και αλατι μεσα και ειναι για τον παγο περισσοτερο, δεν κανει την διαφορα στην Αγγλικη ασφαλτο. Πραγματικα η ασφαλτος ειναι σαγρε και πιανει οποιοδηποτε λαστιχο σε οποιαδηποτε κατασταση.
Χαρακτηριστικα παραθετω το εξης αληθινο γεγονος: Suzuki RF-400, δικαβαλο, μολις εχει βγει απτο γκαραζ μετα απο 3 χρονια ακινησιας και διαπιστωνετε οτι μπροστα τακακια...απλα...γιοκ! με βροχη και ΠΙΣΩ μονο φρενο, και ρυθμους οχι γρηγορους αλλα ουτε κοτας...δεν ενιωσα (ως συνεπηβατης) πουθενα ανχος!

Βεβαια για να αποκτησουμε τετοια ποιοτητα ασφλατου στην Ελλαδα....θαχουν παρι συνταξη τα δυσεγκονα μας....
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Xenokratis έγραψε:Aυτο το τσιρλι-πορτοκαλοκιτρινο που τελικα εχει και αλατι μεσα και ειναι για τον παγο περισσοτερο, δεν κανει την διαφορα στην Αγγλικη ασφαλτο. Πραγματικα η ασφαλτος ειναι σαγρε και πιανει οποιοδηποτε λαστιχο σε οποιαδηποτε κατασταση.
Αλλο το αλατι (grit) για τον παγο και αλλο αυτο που βαζουν στις διαβασεις πεζων, στα τελευταια μετρα πριν τα φαναρια (εκει που φρεναρουν ολοι) αλλα και σε μερικα μικρα roundabouts... :glimpse:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ati
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5255
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 03:09
Gender: Male
Bike: Streetfighter 848

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από ati »

ENGAKATS έγραψε: (Mitσος εγραψε)
Στην Αγγλια δε, θυμαμαι οτι καθε χειμωνα περνουσε ο δημος και εριχνε ενα ειδος αμμου?
Enga σεντραρε
Το τελικο αποτελεσμα ειναι σαν να εχει υφη ντουκοχαρτου ο δρομος. Με τον καιρο τριβεται αλλα οταν ειναι καινουργιο και καλα κολημενο κατω.... Μιλαμε το φρεναρισμα ειναι απο αλλο πλανητη!!!! :zep: :))
πυριτιο? :whatnow:
το μηχανακι μου εχει κοκκινο ψαλιδι
Proud member of...
Εικόνα
ΜπεεΕεεΕΕΕεεεΕΕΕεεεεΕΕ
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Ντεν ξερω καρντια μου τι υλικο χρησιμοποιουν... Ξερω ομως το αποτελεσμα. Αντε γεια λεμε!!

Το χρησιμοποιουν μαζι με μπογια και σε σκαλοπατια για να μην γλυστρας... Ειναι μπροστα λεμε οι ανθρωποι (σε ορισμενα πραγματα) :glimpse:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vlassos
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 14:35
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Τοποθεσία: Χανιά

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από vlassos »

Νομίζω οτι το πάτε μακρυά χωρίς λόγο, τα λάστιχα της μηχανής λόγω κατασκευης δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα υδρολίσθησης σε αντίθεση με αυτά των αυτοκινητων ή των αεροσκαφών λόγω σχήματος του πελματος.
Η ταχύτητα υδρολισθησης είναι ίση με μία σταθερα η οποία εξαρτάται από την ποιότητα του οδοστρωματος και του ελαστικού που έρχεται σε επαφή με αυτό επί (Χ) την τετραγωνική ρίζα της πίεσης του ελαστικού
Αρα όταν αυξάνεις την πίεση του ελαστικού ουσιαστικά αυξάνεις την ταχύτητα στην οποία θα παρουσιασθεί η υδρολίσθηση επειδή όμως προκειται περι τετραγωνικης ρίζας μικρή αύξηση της πίεσης έχει αμελητεο αποτέλεσμα εως μηδενικο αποτέλεσμα οτι διαφορα εχει η τερταγωνικη ριζα του 30 απο του 32 πχ).
Ακόμα επειδη στην κινηση σε δημοσιους δρόμους η επιφανεια του δρόμου αλλάζει (ειδικά στην ελλαδα) και δεν εχουμε παντου τον ιδιο συντελεστη τριβής καταλαβαίνεται ότι μιλαμε για ψύλλους στα άχυρα.
Αυτο που έχει σημασια στη μηχανη είναι ότι σε βρεγμενο δρόμο ελλατώνεται η καθετη δύναμη που το λάστιχο μπορεί να διαχειρισθει πριν γλυστρισει άρα οτι κάνεις το κάνεις σε μικροτερη έκταση και πιο ομαλα απ οτι στο στεγνο.
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
Άβαταρ μέλους
Xenokratis
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Gender: Male
Bike: 996
Other: Hypermotard 796
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!

Re: Οδήγηση υπο βροχή!

Δημοσίευση από Xenokratis »

ENGAKATS έγραψε:Αλλο το αλατι (grit) για τον παγο και αλλο αυτο που βαζουν στις διαβασεις πεζων, στα τελευταια μετρα πριν τα φαναρια (εκει που φρεναρουν ολοι) αλλα και σε μερικα μικρα roundabouts... :glimpse:
Eχεις φαει και συ τα νιατα σου στο νησι?!!?

Οπως και 100 μετρα πριν απο φαναρια η ασφαλτος γινεται ακομα πιο τραχυα!!

ΒΑΝ για το οff-topic και συνεχιζουμε το thread
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....
Απάντηση