+1000tesla έγραψε:λοιπον φανταζομαι το βεμαξ με 4 σε 4 σωληνες, χωανες, μονοσελο δε θελουμε κοσμο πισω δε θα στριβει καλα μετα και λαστιχο τετραγωνο πισω εννοειται...
επισης να το κυκλοφορας αυστηρα με δερματινο μαυρο χωρις στολιδια και σηματακια, κατραμι μαυρο καθως και κρανακι με φιμε μαυρη ζελατινα...
ααα...εννοειται πως κυκλοφορει μονο το βραδυ
μια φορα ειχα βγει εθνικη με κατι, εξακοσαρι, δε θυμαμαι τι. Κι εκει που ειναι στο 'χωσιμο' με περνάει ενα V-Max το παλιο με το θηριώδη ήχο του ανοιχτου V-Boost με τα καθέτου ροής στον V4 να ρουφάνε αβέρτα κι είπα το δεσπότη παναγιώτη γιατί με πέρασε με Warp 3 και σ' αυτη την ταχυτητα επαιζε κάτι μπάντες που σκουπιζε τη μιση εθνική....
V-BOOST FUNCTION
A unique V-Boost System gives a Turbo-like power boost to the V-MAX motor. Four downdraft carburetors feed the cylinders through individual inlet tracts. However, the tracts between cylinders one and two and cylinders three and four are separated by butterfly valves. The valves are controlled by servo motors that measure engine rpm. At approximately 6000 rpm the servos start to open the butterfly valves until they are completely open at 8000 rpm. With the butterfly valves open each cylinder on an intake stroke is fed by two carburetors, rather than a more conventional single unit. Horsepower is considerably increased especially in the mid-and high-rpm range.