Φρένα 695

Αν και δεν χρειάζονται βελτίωση...
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

Οι περισσότεροι εδώ μέσα γνωρίζουν πως οι δίσκοι 300mm με τις διπίστονες δαγκάνες με γλύστρα και τη 13άρα τρόμπα (ή 14άρα είναι;) που φοράνε τα 695 και τα S2R800 είναι σχετικά "λίγο" setup ιδιαίτερα αν συγκριθεί με το setup των προηγούμενων 620 (320mm με τετραπίστονες με δύο τακάκια).

Αυτό, δυστυχώς, το βίωσα κι εγώ με δυο χασίματα του μπροστινού καθώς και με ένα . . . "ανεπαρκές" φρενάρισμα κατά το οποίο (αν δεν είχα αλλάξει πορεία) θα βρισκόμουν κολλημένος στον πίσω προφυλακτήρα ενός ΤΑΧΙ . . . :dizzy:

Προ 3μήνου λοιπόν, αποφάσισα πως έπρεπε να κάνω κάτι με τα μπροστινά φρένα . . . :whistling:

Επισκέφθηκα λοιπόν το παλικάρι με το όνομα Ιμπέι και μετά από ψάξιμο 2 εβδομάδων, τσίμπησα δύο δίσκους 320mm και δύο τετραπίστονες Brembo Goldline από M1000S. Τα κότσαρα όλα αυτά πάνω και . . . :yeah: . . . τί αλλαγή ήταν αυτή ! ! ! Και δύναμη . . . και - σχετικά προοδευτικό - δάγκωμα . . . "Ωραία πράγματα" λέω και νόμιζα πως είχα τελειώσει . . . Νόμιζα . . . :zep:

Κάτι έλειπε όμως . . . Η τρόμπα ήταν "λίγη" για αυτά τα φρένα και αναγκαζόμουν να "τρομπάρω" (τη μανέττα ρεμάλια . . . :)) ) για να αναπτυχθεί η σωστή πίεση στο κύκλωμα. Μετά από κανένα μήνα λοιπόν, σε μία επίσκεψη στον Ιμπέι, βρήκα τρόμπες φρένου και συμπλέκτη από ένα 996 . . . "Ωρέ λες;", λέω; Λίγο το μικρόβιο, λίγο και η καλή τιμή, το κακό δεν άργησε να γίνει. . . :))

Ήρθανε λοιπόν και οι τρόμπες μαζί με κάτι σωληνάκια υψηλής αλλά ο καλός Θεός με φώτισε να μην τις βάλω πάνω αφ' ενός γιατί δεν είχα χρόνο και αφ' ετέρου γιατί δεν είχα μανέττες για αυτές τις τρόμπες. . . Έτσι λοιπόν, οι χρυσές τρομπούλες έμειναν να διακοσμούν ένα ράφι στο γκαράζ. . .

Πριν - σχεδόν - δύο εβδομάδες, ο Θοδωρής (birel motorsport) αποφάσισε να αλλάξει την τρόμπα του μπροστά φρένου του Hyper του και να βάλει ένα τέρας της Magura ( :zep: ) . . . Το λυπήθηκα το παιδί και είπα να τον απαλλάξω από την "μαμά" τρόμπα του. . . :innocent2: Ακτινική Brembo 16x18 :cool:

Έρχεται λοιπόν κι η τρομπά, μαζεύω ρακοράκια, χύμα σωληνάκι υψηλής και θερμοσυστελώμενο, τα πάω στο Θωμά, τα "συνθέτει" (ένα σωληνάκι υψηλής κατ'ευθείαν σε κάθε δαγκάνα) και . . . VOILA ! ! ! Πλέον μπορώ να πω ότι έχω ΦΡΕΝΑ! ! !

Για τί να πρωτοπώ; Αίσθηση; Πληροφόρηση; Προοδευτικότητα; Δύναμη; Όπως λέει κι Μανώλης (Duced) "Βάζεις σημάδι πού θέλεις να σταματήσεις" και σταματάς ΕΚΕΙ! ! ! Απότομο δάγκωμα ΔΕΝ έχει άρα τέλος το "μισό" δάχτυλο στη μανέττα και τέλος ο φόβος μην μπλοκάρει το μπροστινό :thumbsup: Στην αρχή της διαδρομής της μανέττας αναρωτιέσαι πού είναι το φρένο. . . Αλλά μόλις αρχίσεις να φέρνεις τη μανέττα όλο και πιο κοντά στο γκριπ . . . :shock: Η απόλυτη άσκηση για τους τρικέφαλους . . . :zep:

Κι όλα αυτά με μια τρόμπα, δύο δίσκους, δυο δαγκάνες και . . . κάποια € . . . :innocent2:

Αν τυχόν κούρασα με όλα αυτά, sorry, αλλά έχω κ :lipsealed: σει με το φρένο . . . :wsmile:

Πάμε γι άλλα . . . :cool:

HINT: Αν ποτέ θέλετε να φτιάξετε μόνοι σας σωληνάκια υψηλής, ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΡΑΚΟΡ. Δεν πάει νά'ναι ergal, δεν πάει νά'ναι ανωδιωμένα ροζ με μπλε πουά . . . παραμένουν αλουμινένια και με ένα click παραπάνω στο σφίξιμο, τη διαρροή την έχετε στο τσεπάκι. Χυτοσίδηρος ή ατσάλι παιδιά. Εγγύηση! Εκτός αν πάρετε έτοιμο κύκλωμα με έτοιμα ρακόρ, πρεσαριστά πάνω στα υψηλής.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος D3§m02K την Παρ 25 Ιούλ 2008, 18:22, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
mostro620
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4056
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από mostro620 »

Με γειές Κωστάκι! :thumbsup:

Και έλεγα χθές στο Λυκαβηττό γιατί πάνε όλοι βόλτα το μηχανάκι του Κώστα?? :whistling:
Αλέξανδρος
Άβαταρ μέλους
Rock-ass
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3577
Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 15:24
Other: 695 R

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από Rock-ass »

Ζωντανα χθες το βραδυ ειπα τα "με γειες"

Απλα ηθελα να πω οτι παραλληλα χαιρομαι που στο παρεακι μας υπαρχουν ατομα που εκτος απο την επιταχυνση σκεφτονται και την επυβραδυνση!

Δεν ειμαστε κολλημενοι ρεεε! εχουμε ανοιχτα μυαλα και θελουμε και να σταματαμε κιολας..

ειχα μια χαζοκουβεντα με τα παιδακια που σκασαν με το τουντουμου (και παρκαραν και αναμεσα μας οι αθεοφοβοι) περι ανεμων και υδατων και ανεφερα και το σκηνικο του Κωστα. απαντηση?..."λεφτα για φρενα? εγω κατι θα εκανα για να παει πιο γρηγορα"(δεν θυμαμαι ακριβως τη φραση του). ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ

Γιαννο μη με ΒΑΝιαρεις ο Φανης μιλουσε μαζι τους εγω απλα τον πλησιασα,δεν τους απηυθηνα το λογο!!!
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

Nikos Rokas έγραψε:..."λεφτα για φρενα? εγω κατι θα εκανα για να παει πιο γρηγορα"
Περίμενες κάτι διαφορετικό από αναβάτη TDM; Μόνο και μόνο που σου λέει ότι θα το πουσάριζε πρώτα και ΜΕΤΑ θα πείραζε τα φρένα . . . :lipsealed:

EDIT: Τί λέω; Μάλλον εδώ κολλάει καλύτερα το "όσα δε φτάνει η αλεπού. . . " :whistling:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος D3§m02K την Παρ 25 Ιούλ 2008, 15:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Rock-ass
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3577
Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 15:24
Other: 695 R

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από Rock-ass »

Nikos Rokas έγραψε:ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

jks έγραψε:Για ριξε μια ματια στα σωληνακια υψηλης σου γιατι χτες που τα ειδα την ωρα που μου ειπες οτι ειναι κοκκινα εμεινε υγρασια απο υδραυλικο υγρο στα δακτυλα μου :cool:
Γιάννη, τα κόκκινα υψηλής είναι μόνο στο συμπλέκτη και το πίσω φρένο. Όπως γράφω παραπάνω, για το μπροστά φρένο, κύκλωμα έφτιαξα εδώ (ή μάλλον ο Θωμάς το έκανε :)) ). Αυτή η "υγρασία" που έπιασες είναι λαδάκι Wurth που έβαλα σχεδόν παντού αφού έπλυνα όλο το μπροστά σύστημα (τιμόνι/τρόμπες/τιμονόπλακα/πηρούνι/ντεπόζιτο κ.ο.κ.) μιας και το υγρό των φρένων είχε πιτσιλήσει το σύμπαν μέχρι να εξαερωθεί το τέρας :shock:
jks έγραψε: α, και κατι αλλο,
κατι τρομπες "brembo" 18Χ δεν θυμαμαι που εχουνε καινουργιες στο Ebay 27 δολλαρια ...αχχαχα ειναι η μαιμου της μαιμους !!
διαβαζα μια ωρα το Feedback και λεγανε οτι ειναι κακα αντιγραφα απο Brembo που δεν δουλευουνε ΚΑΝ ορισμενες φορες...
και επειδη με το μπροστινο φρενο δεν παιζουμε σε καμμια περιπτωση..
:thumbsup:
Παιδιά, μην κάνει κανείς το λάθος να πάει να γλυτώσει € από τα φρένα . . . :zep: Αυτές οι τρόμπες από Κίνα, Ινδονησία, Ουζμπεκιστάν κ.ο.κ., αντί για υγρό φρένων θέλουν μπανάνες και . . . :teasing4:
jks έγραψε:θα χτυπησω κατι πιο... ακριβο !!
Ακαιπούσαι (© 2008 Doc :)) ) δίνει μία ακτινική Brembo 19x18 ο ENGA. Θυμίσου να τον ρωτήσεις την Κυριακή γιατί δε θυμάμαι τιμή που μου είχε πει . . .
jks έγραψε:thanks for the tip though !
Αν εννοείς αυτό για τα ρακόρ, :thumbsup: ποτέ ξανά αλουμίνιο σε σπείρωμα που πρέπει να φάει πίεση.

Τώρα θέλω να δω τί θα κάνω και με τα τακάκια γιατί αυτά που φοράω πάνω, σαν λίγο "λίγα" τα αισθάνομαι.

Εν το μεταξύ, η αίσθηση και η πληροφόρηση που σου δίνει η ακτινική είναι από άλλο πλανήτη ρε :zep:
Άβαταρ μέλους
DESMOMAN
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2392
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Other: ST4S

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από DESMOMAN »

δοκιμασε carbone loraine τακακια ,ενα μοντ.πριν τα full racing.Θα δεις διαφορα.
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

DESMOMAN έγραψε:δοκιμασε carbone loraine τακακια ,ενα μοντ.πριν τα full racing.Θα δεις διαφορα.
Thanks Σπύρο. :thumbsup:

Θα τα κοιτάξω. Μόλις μου τα πρότεινε κι ο Θοδωρής (birel)
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από johnduc »

που σαι Κωστη...αμα βρεις και κανα τετοιο στο ιμπει τσιμπα το χαλαρα για να σαι σιγουρος!!!
Εικόνα :lolol: :lolol: :lolol:
μπαι δε γουει...με γειες και αχρειαστα!!! :glimpse:
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

:lolol: :lolololol: :lolol: :lolololol: :lolol: :lolololol: :lolol:

Σε μαγνήσιο τις βγάζουνε; ; ; :wsmile:
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από johnduc »

σορυ...μονο μπρουτζο επινικελωμενο!
Για μαγνησιο μονο παραγγελεια! :glimpse:
:lolololol: :lolololol: :lolololol:
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από geo_multi »

Κώστα, ανέβασε καμιά φώτο της τρόμπας να δω πως κάθετε πάνω στο τιμόνι. :hibye:
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

geo_multi έγραψε:Κώστα, ανέβασε καμιά φώτο της τρόμπας να δω πως κάθετε πάνω στο τιμόνι. :hibye:
DSC00985_01.JPG
DSC00986_02.JPG
Τσίμπα και δυο bonus γιατί είσαι καλό παιδί :cool:
DSC00984_03.JPG
DSC00987_04.JPG
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από geo_multi »

Σού είπα για τις φώτο γιατί όλα καλά, ψήνομαι και εγώ για ακτινική, πολύ καλύτερη από τις απλές, καλύτερη αίσθηση και τα γνωστά, αλλά ήθελα να δω αυτή εδώ την απόσταση.
DSC00985_02.jpg
Βλέπεις εμένα έχει και ένα φερινκ, αν βγαίνει πολύ πιο έξω από την μαμά τρόμπα φοβάμαι ότι θα βρίσκει...

Όσο για το σύνολο, τι να σχολιάσω! Το μηχανάκι έχει γίνει αγνώριστο από τότε που το είχα δει. Εξελίσσετε σε κανονικό mostro-τούμπανο...! :thumbsup:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

:think2:

Το fairing είναι όντως θέμα. Ίσως αν έβρισκες κάπου μία ακτινική να τη δοκιμάσεις. . .
geo_multi έγραψε:Όσο για το σύνολο, τι να σχολιάσω! Το μηχανάκι έχει γίνει αγνώριστο από τότε που το είχα δει. Εξελίσσετε σε κανονικό mostro-τούμπανο...! :thumbsup:
Thanks G :thumbsup: . . . και πού 'σαι ακόμαααααα. . . :whistling:
Άβαταρ μέλους
Punisher
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1968
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
Gender: Male
Other: V-Max 96'
Τοποθεσία: South Africa

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από Punisher »

Όλα καλά και ωραία και εγώ όταν έιχα το S2R 800 είχα το ίδιο πρόβλημα για αυτό και το κράτησα 1 μήνα μετά το 749ς τα φρένα του Μοστρο έμοιαζαν με παπιού !!! Τρελή μόντα και 1000 bravo !!! αλλά νομίζω ότι αν θέλεις να κάνεις σωστή δουλειά δεν τελειώνεις εκεί μιας και έχοντας δυναμώσει τα φρένα σου πλέον δεν έρχονται σε συνάρτηση με τις ανναρτήσεις σου στο μπροστινό ( δεν ειναι μελετημένο) και ίσως να πρέπει να κοιτάξεις το ενδεχόμενο ότι πρέπει να κάνεις κάτι και για αυτό αν δεν έχεις κάνει είδη... :thumbsup: και πάλι ΩΡΑΙΟΣ !!!!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

Σωστός ο Rodman . . . :thumbsup:

Όλα θα γίνουν φίλε. . . Όλα. . . :glimpse:
D3§m02K έγραψε: . . . και πού 'σαι ακόμαααααα. . . :whistling:
Άβαταρ μέλους
Punisher
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1968
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
Gender: Male
Other: V-Max 96'
Τοποθεσία: South Africa

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από Punisher »

Έτσι για αυτό τρελαίνομαι εδω μέσα !! :zep:

KEEP ON MODDING !!!!!! :respekt: :dj:

Κράτας μας ενήμερους :thumbsup:

By the way ! Απο τα ποιό όμορφα Mostro που έχω δει aggresive και μαρέσει !!!!! :) :) :) :)
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

Rodman έγραψε:By the way ! Απο τα ποιό όμορφα Mostro που έχω δει aggresive και μαρέσει !!!!! :) :) :) :)
Thanks αδερφέ :thumbsup:

Τα λεφτά τα θέλεις μέσω paypal ή κατευθείαν κατάθεση σε λογαριασμό; :whistling:

:))
Άβαταρ μέλους
Punisher
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1968
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
Gender: Male
Other: V-Max 96'
Τοποθεσία: South Africa

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από Punisher »

Thanks αδερφέ :thumbsup:

Τα λεφτά τα θέλεις μέσω paypal ή κατευθείαν κατάθεση σε λογαριασμό; :whistling:

:))

:thumbsup: μία :cheers: αρκεί όταν θα είμαι πάνω !!! :)
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

geo_multi, οι photos που ζήτησες :thumbsup:
DSC00988.JPG
DSC00990.JPG
Επειδή δεν μπορείς να καταλάβεις την πραγματική διαφορά, φαντάσου πως η ακτινική βγαίνει γύρω στα 2cm πιο έξω (βία). Βέβαια, μόνο αν τη βάλεις πάνω στο τιμόνι θα είσαι 100% σίγουρος. :thumbsup:

Ελπίζω να βοήθησα :hibye:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος D3§m02K την Σάβ 27 Δεκ 2008, 14:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από geo_multi »

Thanks Κώστα. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Το μέτρησα και (τουλάχιστον με το fatbar τιμόνι που έχω τώρα επάνω) έχει 4 με 6 cm απόσταση από το φερινγκ, ανάλογα με πια γωνία θα την μετρήσεις.

Λογικά δεν θα έχει πρόβλημα! Μάλλον βλέπω να πηγαίνω για ακτινική και εγώ... :cool:
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από geo_multi »

Shazaam's Tech Library - An introduction to brake technology

What the functional difference between a radial master cylinder and a conventional one?

They are functionally the same. They differ in the orientation of the piston relative to the handlebar and the pull direction of the lever. The conventional design places the piston axis parallel to the handlebar and perpendicular to the lever pull direction. The radial design puts the piston axis parallel to the lever pull direction and perpendicular to the handlebar.

The main advantage of the radial design per se is that moves the lever pivot point inward toward the centerline of the bike so that the same pull force develops a smaller moment about the connection point to the handlebar. This reduction in bending moment results in less flexing of the master cylinder housing. Any reduction in flexing of brake parts such as in the lever, MC housing, brake lines, calipers and caliper mounts add up to better brakes with better feel (modulation.) Also, aftermarket radial designs are generally stiffer than the OEM designs because they are machined from alloy billet material.

The main reason (other than for appearance and weight savings) that Ducati owners replace the factory set-up with a radial aftermarket unit is to obtain a different MC piston size (hydraulic ratio) and lever pivot point distance (mechanical ratio.) This allows you to selectively increase or decrease the amount of pull force required to develop the same force at the brake pads by using a larger or smaller MC piston diameter. This combined with a shorter or longer distance between the lever pivot point and the piston actuation link will shift the control to one of more power, or more sensitivity if you prefer.

Keep in mind however, changing your stock master cylinder to an aftermarket radial design will NOT give you more braking power to help you stop sooner.

A radial master cylinder with a different piston diameter and/or lever fulcrum-to-piston distance will only change the feel of the brakes at the lever. So keep in mind that Ducati chose a master cylinder size to give you the best modulation characteristics (feel, sensitivity and control) for your bike.

Good modulation means good feedback to the rider during a stop. A good braking system needs to establish the closest linear relationship possible between the force applied to the brake lever and the actual deceleration of the bike. Stopping power is technically easy to achieve, but achieving it along with good proportional braking response is more difficult. This, I feel, is the major factor influencing braking quality.

That’s not to say that the Ducati engineering department’s choice is best for all riders or riding conditions. The best choice for the track isn’t the best choice for the street.

Different riders have different preferences and we’re all adaptable. A rider is able to compensate for one performance drawback to gain an advantage with another. But again, it's situational dependent; a braking system that gives repeated stops from 150mph with the force application of one finger is not necessarily optimum for a 40mph panic stop in traffic. Even though a rider is adaptive to a braking system's general behavior doesn't mean that in an emergency that he'll use a light one-finger pull to stop.

So let’s move on to your choices.

First, there’s a different master cylinder size requirement for single rotor systems than for dual rotor systems. A dual rotor set-up has a lot more caliper pistons to move so a larger volume of hydraulic fluid has to be moved by the master cylinder piston.

Also, since different Ducati models have different size calipers and rotors you can’t always translate a recommended master cylinder size to another setup.

A master cylinder size designation is written AAxBB where AA is the diameter of the piston in mm, BB is the fulcrum-to-piston distance in mm.

The master cylinder piston diameter is chosen based on the number and size of the caliper pistons.

A fulcrum-to-piston distance affects two things: the amount of force needed at the lever, and the distance that the lever needs to be pulled through (to displace and compress the same amount of hydraulic fluid which in turns forces the caliper pistons against the rotor discs) to yield the SAME stopping power.

Single Disc

The Brembo aftermarket radial 16mm diameter master cylinders offer you the choice of a brake lever fulcrum-to-piston distance of either 16mm or 18mm. The stock Brembo lever has a 16mm dimension.

So your choice is either 16x16 or 16x18.

From the geometry, a 18mm lever will need to be pulled a 11% shorter distance than a 16mm lever but will at the same time require more lever force than a 16mm to stop the same distance.

Dual Disc

The Brembo aftermarket radial 19mm diameter master cylinders offer you the choice of a brake lever fulcrum-to-piston distance of either 16mm, 18mm or 20mm. The stock lever is 16mm.

So your choice is either 19x16, 19x18 or 19x20.

19x16 (stock) requires the least less lever effort but the longest pull distance.

19x18 requires 11% lighter pull and 11% longer pull distance than the 19x20 MC. More feel (better modulation characteristics) than the 19x20

19x20 requires the most lever force but the shortest pull. More like a trigger action.

Some riders think that this short-pull trigger action means that they have "better" brakes, but they don't - at least not for all riding conditions. What they do get is the same braking power with poorer modulation (feel) characteristics. Good for the track perhaps, but often dangerous on the street, especially in the wet. In an emergency, most of us have the instinct to grab a brake hard. So if you value a better feel, when choosing between the 19x18 and the 19x20 for the street, go for the 19X18. Better still stay with Ducati’s choice, 19x16.

On the other hand, some prefer their lever hard.

So again, I'm not suggesting that every rider will have the same preference in a braking system's modulation characteristics. Depending on your preference (or need) you can have brakes with an initial vague feeling, a strong initial bite, or something in between. You can select pads that have better high temperature behavior. On a race bike you can select brake pad and rotor material that will survive a race without needing replacement, but on the street, materials need to be more durable and function under less severe braking conditions and more varied weather conditions.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Νομίζω ότι βοηθάει αρκετά για όσους θέλουν να ψαχτούν με τα φρένα τους...
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

Γιώργο, κορυφαίο resource :thumbsup:
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Φρένα 695

Δημοσίευση από D3§m02K »

Update από το Modster μου! :whistling:

Μόλις σήμερα το παρέλαβα (μετά από 1,5 μήνα :whistling: ) με τα εξής καλούδια:

> Ακτινική τρόμπα εμπρός φρένου BREMBO GP 19x18 (Thanks ENGAKATS) :thumbsup:
> 4πίστονες δαγκάνες BREMBO P4 (Thanks 17inchwheeler) :respekt:
> Ρυθμιζόμενο μπροστινό Showa από S4R (Thanks DESMOMAN) :thumbsup:

Τα φρένα είναι κυριολεκτικά από άλλο πλανήτη ενώ το μπροστινό "στέκεται στο ύψος του" . . .

Θα postάρω και teaser photos όταν την πλύνω.

Αυτιά. . . :yeah:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος D3§m02K την Δευ 27 Απρ 2009, 01:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Απάντηση