Σελίδα 2 από 3

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 12:34
από jks
χτες το βραδυ και κατα τη διαρκεια καθαρισμου της μηχανης αντικρυσα για 3η φορα αυτη την εικονα.... :angry3:
:angry3:

Εικόνα

μαλιστα το ενα καλωδιο ειχε παρει δρομο και βρισκεται να αιωρειται στο κενο...

ημουν απτο πρωι καβαλα στην μηχανη και εγραφα χιλιομετρα και δεν διαπιστωσα κανενα περιεργο προειδοποιητικο σημαδι ηλεκτρικης φυσεως...

στατιστικα καθε 3 χρονια αλλαζω τις φυσες αυτες (αφου τις βρω λυωμενες) και πιστευω ηρθε πια η ωρα να παρω και εγω ηλεκτρονικο ανορθωτη να ξενοιασω μια και καλη και να μη δω το μηχανακι πασχαλινη λαμπαδα στα καλα καθουμενα.....



καλου κακου, ριχνετε μια ματια στις εν λογω φυσες του ανορθωτη σας, μη βρεθειτε προ εκπληξεως.......

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 13:26
από ENGAKATS
αουτς!!

παλι ρπμ;!;!;! :angry3:

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 13:39
από HackmaN
Αν μπει ενισχυμένο φυσάκι από πιο ανθεκτικό υλικό στις θερμοκρασίες;

Έχω ακούσει ότι κυκλοφορούν κάτι τέτοια...

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 13:49
από bros400pgm
Εγω θεωρω οτι ειναι θεμα κακων επαφων μεταξυ των ακροδεκτων. Αμα δεν κουνιουνται, δεν σπινθηριζουν και δεν ανεβαζουν θερμοκρασιες.
Κονεκτορες, με μικροτερες διατομες απο αυτες των καλωδιων και δεν παθαινουν ποτε τιποτα, ακριβως επειδη εχουν πολυ καλη συναρμογη.


1.jpg
2.jpg
3.jpg

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 13:54
από jks
HackmaN έγραψε:Αν μπει ενισχυμένο φυσάκι από πιο ανθεκτικό υλικό στις θερμοκρασίες;
Έχω ακούσει ότι κυκλοφορούν κάτι τέτοια...
εννοεις απο πορσελανη... που δε χαμπαριαζει...
βαζουν λεει στους θερμοσιφωνες τετοιες κλεμες πορσελανινες...

που διαολο θα βρουμε τετοιες ?

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 13:59
από tesla
ρε jks καποιο αλλο ειναι το προβλημα σου...εγω τοσα χρονια οπως και αλλοι δεν εχουμε απολυτως κανενα προβλημα

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 14:01
από HackmaN
Kαμμένες φύσες;;; Έχω ακούσει πολλά περιστατικά... Εκτός αν με κοροϊδεύουν.

@jks: Ναι, πορσελάνινες...

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 14:03
από jks
tesla έγραψε:ρε jks καποιο αλλο ειναι το προβλημα σου...εγω τοσα χρονια οπως και αλλοι δεν εχουμε απολυτως κανενα προβλημα
η ο ανορθωτης παραδιδει η τα πηνεια ???

να βαλω βολτομετρο και να πιασω μετρημα σβυστο, ρελαντι και 3.500 rpm να δουμε τι βγαζει....... ????

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 14:14
από tesla
ε κανε για αρχη τις μετρησεις σου και μετα βλεπουμε παλι...αν και για πηνια δε πιστευω

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 14:41
από kokkinos1
το ίδιο πρόβλημα είχα στο navigator στα 80.000khm και με καλής ποιότητας φυσακια και μετά ειμαι οκ είχαν οξείδωση τα παλιά.
στον ελέφαντα πολύ προσωρινά τα έχω κολλήσει με κόλληση :angry3: γιατι έβαλα ανορθωτή από άλλο μοντέλο suzuki tlr που δεν ταίριαζαν τα φυσακια και δεν έχω αξιωθεί να πάρω ένα σετ καλά φις αλλά και με κόλληση 8 μήνες και 5.000khm δεν έχω δει κάτι ούτε σηκώνει ζεστη στο σημείο τις κολλήσεως 8-)

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 14:42
από DARKon
Το πρόβλημα με τις λιωμένες φίσες είναι άσχετο με τον ανορθωτή και έχει σχέση με την υπερθέρμανση των καλωδίων λόγω ανεπαρκούς διατομής σε σχέση με το ρεύμα που μεταφέρουν. Προφανώς (και ευτυχώς) το θερμοπλαστικό υλικό των φισών λιώνει πριν από την μόνωση των καλωδίων και ίσως και λόγω ανεπαρκούς επιφάνειας επαφής στα κοσάκια του φις (μεγαλύτερη αντίσταση) τοπικά αναπτύσσεται μεγαλύτερη θερμότητα.

Αν κατάλαβα ο φίλος JKS έχει αλλάξει άλλες δύο φορές την φίσα, προφανώς με φίσα του εμπορίου (που είναι ακόμα χειρότερης ποιότητας από την μαμίσια) οπότε φυσιολογικό είναι να ξαναλιώνει....

Οι λύσεις είναι δύο :

- καταργούμε την φίσα και ενώνουμε απευθείας τα καλώδια με κόλληση και μονώνουμε καλά με 2-3 στρώματα θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι ή ταινία καουστούκ (3Μ) και μονωτική ταινία.

Σχετικό εικονογραφημένο άρθρο :

http://www.ducatisuite.com/wiring.html

- καταργούμε την φίσα και ενώνουμε τα καλώδια με 3πολική κλέμμα πορσελάνης 6-10mm, την οποία μονώνουμε καλά εξωτερικά με ταινία καουτσούκ 3Μ και μονωτική ταινία και την ξεχνάμε.

Τέτοιες πωλούνται σε όλα τα καταστήματα ηλεκτρολογικού υλικού πχ :http://www.ergo-tel.gr/index.php?cPath=602

Η τελευταία λύση είναι Ελληνική και η αγαπημένη των varaderaκηδων που είχαν το ίδιο πρόβλημα με την φίσα και είναι δοκιμασμένη για πολλά χρόνια, απλώς ακούγεται άσχημα "κλέμα ηλεκτρικής κουζίνας σε μοτοσυκλέτα" (χαχαχα)

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 14:47
από HackmaN
^Πολύ καλό! :thumbsup:

Υ.Γ. Σε Varadero και τσιμούχες πλυντηρίου να βάλεις καλές είναι...

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Μαρ 2013, 14:57
από jks
DARKon έγραψε: .. ...

θα πεσω με τα μουτρα στη δουλεια!
Grazie mille!!!! :hi4: :hi4: :hi4:

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Μαρ 2013, 17:23
από καρ.φρεε
καλησπέρα!! έκαψα ανορθωτή στο monster 620... βρήκα αυτό SHINDENGEN SH678C-13 από cbr900.... υπάρχει κάτι καλύτερο.. δίνει η αντιπροσωπεία κάτι άλλο ?

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Μαρ 2013, 18:16
από kokkinos1
καρ.φρεε έγραψε:καλησπέρα!! έκαψα ανορθωτή στο monster 620... βρήκα αυτό SHINDENGEN SH678C-13 από cbr900.... υπάρχει κάτι καλύτερο.. δίνει η αντιπροσωπεία κάτι άλλο ?
εάν πας για καινούργιο και εισαι σίγουρος οτι κάηκε πάρε αυτόν κατά την γνώμη μου
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... w=+FH012AA" onclick="window.open(this.href);return false;
η απο Ελλάδα τον http://www.sxelectronics.gr/sx2g.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
η ελληνική γύρο στο 100ρικο και πολύ καλη ποιότητα
το άλλο κορυφαίο.

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Απρ 2013, 10:10
από jks
ENGAAAAA πες αλευριιιιιιιιιιιιιι :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


παρελαβα επιτελους και θα γινει του ανορθωτη το καγκελο !!!

Εικόνα

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Απρ 2013, 11:01
από touloumpas
jks έγραψε:ENGAAAAA πες αλευριιιιιιιιιιιιιι :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


παρελαβα επιτελους και θα γινει του ανορθωτη και του πολλαπλασιαστή το καγκελο !!!

Εικόνα

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ 2013, 15:49
από ENGAKATS
@jks: τι εκανες τελικα;; Τα εβαλες;; Για λεγε.... :whistling: :glimpse:

ENGAKATS έγραψε:...Για αρχη διαβαστε το παρακατω κειμενο που αναλυει το γνωστο προβλημα με τα μονοφασικα ducati (λιωμενα καλωδια, καμενοι ανορθωτες, κτλ κτλ): http://www.ducati-upnorth.com/tech/chargingfailure.php.." onclick="window.open(this.href);return false;.

...Στη λαδιερα μου προσεξα τις προαλες οτι το φις μεταξυ ανορθωτη και μπαταρια ειναι λιιιιγο μαυρισμενο γυρω γυρω απο τις μεταλικες ενωσεις του. Δεν εχει καποιο προβλημα (ακομα) αλλα θα το ελεγχω πιο συχνα απο εδω και περα...
...και τελικα το ενα απο τα τρια καλωδια εφτασε και εγινε "φλαμπέ" :tooth2: :tooth2:

Οριστε και η φωτογραφια:
2013-07-12 17.22.47.jpg
Η μονωση του καλωδιου τρυβοταν για πλακα... και τελικα εμειναν μονο τα καλωδια:
2013-07-12 18.19.36.jpg

Το προβλημα λοιπον βρισκεται πιο πισω, στον ακροδεκτη, οπως σωστα ειπε και ο Aprilianos κατασκοπος:
bros400pgm έγραψε:Εγω θεωρω οτι ειναι θεμα κακων επαφων μεταξυ των ακροδεκτων. Αμα δεν κουνιουνται, δεν σπινθηριζουν και δεν ανεβαζουν θερμοκρασιες.

Προσωρινα παρεκαμψα τον κονεκτορα για το καλωδιο που την ειχε ακουσει (κολησα ενα κοματι καλωδιο) γιατι ηθελα να χρησιμοποιησω τη λαδιερα αμεσα. Θα κανονισω το συντομοτερο δυνατον να κανω σωστη δουλεια μαζι με την αλλαγη (επιτελους) του ανορθωτη :)) :))

:thumbsup: :hibye:

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Δεκ 2013, 04:52
από ENGAKATS
jks έγραψε:ENGAAAAA πες αλευριιιιιιιιιιιιιι :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


παρελαβα επιτελους και θα γινει του ανορθωτη το καγκελο !!!

Εικόνα
λοιπον;; :whistling: :whistling: :wsmile:

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Δεκ 2013, 05:52
από ENGAKATS
Τελικα αξιωθηκα και αλλαξα τον ανορθωτη…

Ο μαμισιος, αν εξαιρεσουμε τα μαυρισμενα καλωδια στις φισες, δουλευε ΟΚ. Πηγα μια βολτα καμια 50ρια χλμ με το πολυμετρο πανω στο tank bag και ειδα οτι ενω ξεκινησε στα 13,35 (στο ρελαντι, με το που εβαλα μπρος) ανεβηκε γυρω στα 13,8-13,9 (με τα φωτα αναμενα) και απο τη μεση της βολτας και μετα εφτασε στα 14,35. Πιστευω εφταιγε η φισα λογω κακης επαφης/σκουρια/κτλ + οτι πριν τη βολτα ειχα κυκλοφορησει μονο μεσα στη Μαδριτη (μικρες αποστασεις --> η μπαταρια μαλλον δεν ηταν τιγκα).

Με τον καινουργιο (τον FH012AA οπως εγραψα και στο πρωτο ποστ του τοπικ, τον οποιο ειχα αγορασει εδω και πολυυυ καιρο) κρατησε σταθερα 14,3 στο ρελαντι (με το που πηρε μπροστα)! Στην επιστροφη (αλλα 50χλμ) δεν μπορεσα να μετρησω με το πολυμετρο γιατι ειχε πιασει ηδη νυχτα. Κανα-δυο ακομα μετρησεις που εκανα (οχι εν κινησει) με το καινουργιο ανορθωτη:

--βολτ που ανεβαζουν τα πηνια: 15-20 στο ρελαντι μεχρι και 100 στις ψηλες στροφες!!
--βολτ στην εξοδο του ανορθωτη (πριν τον συνδεσω με τη πλεξουδα/μπαταρια): 15 σταθερα
--βολτ στη μπαταρια (αφου συνδεσα τον ανορθωτη): 14,3



Τωρα, στα της αλλαγης... :)

Πολλοι δε θελουν να παρεμβουν στη πλεξουδα και τραβανε τα καλωδια απ'τον ανορθωτη μεχρι τη μπαταρια (βαζοντας και ασφαλεια - μιας και παρακαμπτουν τη γενικη ασφαλεια της πλεξουδας). Εγω δεν ηθελα να εχω εξτρα καλωδια μιας και δεν υπηρχε περιπτωση να ξαναχρησιμοποιησω τους μαμισιους (χαλια) κονεκτορες. Κολησα λοιπον τα καλωδια απ'τον ανορθωτη κατευθειαν στα αντιστοιχα (2 συνολικα) πανω στη πλεξουδα.

Τα καλωδια τα αγορασα απο εδω: http://www.autoelectricsupplies.co.uk/p ... tegory/159" onclick="window.open(this.href);return false;

Για την εξοδο του ανορθωτη πηρα χοντρο καλωδιο (84/0.30, 6.0mm2, 50A, cable OD 4.3mm), υπεραρκετο μιας και η γενικη ασφαλεια ειναι 40Α.

Για τα καλωδια που ερχονται απ'τα πηνια και πανε στον ανορθωτη μπορουμε να βαλουμε ενα πιο λεπτο καλωδιο (56/0.30, 4.0mm2, 39A, cable OD 3.7mm).


Τα καλωδια και τα θερμοσυστελομενα στις κολησεις τα καλυψα με αυτη τη ταινια: http://www.ebay.co.uk/itm/Wiring-Loom-H ... 2a0ed41199" onclick="window.open(this.href);return false;. Εργοστασιακο look λεμε :cool:


Στους μεταλικους κονεκτορες δεν ενωσα το καθε καλωδιο μονο με την ειδικη πενσα αλλα τους περασα και μια στρωση με το κολλητηρι (ειπαμε, δεν εχω σκοπο/ορεξη να ξανασχοληθω με το θεμα στο μελλον). Ειμαι σιγουρος οτι θα γινεται καλη επαφη μιας και η πενσα για κονεκτορες που εχω δεν ειναι και καμια σπουδαια… και ειδικα με τα χοντρα καλωδια ζοριζοταν ολιγον τι…

Για να παρετε μια ιδεα:




Ολα ωραια και ολα καλα στο στασιο της προετοιμασιας. το πακετο το εφαγα οταν πηγα να κολησω τα δυο τελευταια καλωδια: απ'την εξοδο του ανορθωτη στη πλεξουδα. Δυστυχως στη μερια της πλεξουδας τα καλωδια που πανε στη μπαταρια δεν ειναι ιδιαιτερα μακρια + οτι ειναι χωμενα αναμεσα σε αλλα καλωδια (σαν μακαροναδα λεμε ειναι… ονομα και πραμα οι ιταλοι ρπμ :tooth2: ) και μεταξυ πλαισιου/φιλτροκουτιου… Παιζει δηλαδη λιγος χωρος για να γινει η δουλεια. Τελικα καπως τα καταφερα και με τη βοηθεια ενος φιλου ενωσαμε τα καλωδια.

Το μεγαλυτερο πακετο ομως το φαγαμε λογω... καιρου!! Εχει τωρα 3 βδομαδες που ξυριζει κανονικα το κρυο (μες τη βδομαδα χιονισε!!). Στο σπιτι του παιδιου που καναμε τη δουλεια δεν παιζει κλειστο γκαραζ και ειχαμε κατσει στον κηπο. Ελα ομως που με το μπλα μπλα και διαφορα ψιλολογια περασε η ωρα και επιασε νυχτα… Οσο ηταν μερα και μας βαραγε ο ηλιος ημασταν κομπλε. Με το που σκοτεινιασε λιγο η θερμοκρασια επεσε στους 5-6 βαθμους και ειχε εναν αερα… βουνισιο!

Το κολλητηρι που εχω ειναι 40W, αρκετο δηλαδη για τα καλωδια που χρησιμοποιησα. Με το κρυο ομως και τον αερα δεν προλαβαινε να ζεστανει τα καλωδια και μετα βιας ελιωνε το καλάι :shock: !!! Στο τελος καταληξαμε να κουκουλοθουμε (παρεα με τη λαδιερα :tooth2: ) για να μη μας πιανει ο αερας αλλα και να προθερμαινουμε τα καλωδια με σεσουαρ μαλλιων :shock: :tooth2: :lolol:. Mονο ετσι καταφεραμε και καναμε δουλεια!!

Οι φωτογραφιες τα λενε ολα! :)) :dizzy:
la foto 1.JPG
la foto 2.JPG

Μενει τωρα να βγω παλι μια βολτα με το πολυμετρο να σιγουρευτω :)

Γενικως η μοντα ειναι ευκολη, τιποτα το σπουδαιο. Καλο μετρημα στο μηκος των καλωδιων χρειαζεται + ενα ζευγαρι χερια ακομα για τα πιο δυσπροσιτα καλωδια.

:thumbsup: :hibye:



ΥΓ.
Για να καταλαβετε για τι κρυο μιλαμε, με ταπωμενο το κατω ψυγειο το λαδι δεν περασε τους 75 βαθμους στην επιστροφη (50χλμ)…!! Και πηγαινα και με μια ταχυτητα κατω (ανεβασμενες στροφες) :dead:

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Δεκ 2013, 13:12
από achilleas
Αθανατο εγινε ! :thumbsup: :thumbsup:

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Δεκ 2013, 16:02
από jks
ο σοφος ειπε:

The main issue with replacing the stator wires is to reduce the electrical heating from the 30+ amp current they have to carry. A different aspect of this is that any in-line connector becomes a hot spot because, as corrosion occurs, that causes the connector resistance to increase and the heat generated to increase in this region. This damages the connector (melts the plastic ones) and overheats a few inches of wire both sides of the connector.

It's essential that the stator-to-regulator in-line connector be eliminated to avoid future problems, on ALL bikes I might add.. See this the excellent solution by davyj below.
Image
Any wire, no matter what size, has resistance (so many ohms per foot) so any wire will heat up. Obviously the larger the wire, the less resistance it will have to current flow, and the less heating that will occur for a given current.

Different materials have different temperature allowables for continuous operation. For example for 10 gauge (AWG) wire in 30ºC (86ºF) free air:

55A will heat high density polypropylene to 90ºC allowable
58A will heat Polyvinyl Chloride (PVC) insulation to 105ºC (220°F) allowable
75A will heat Kapton, Teflon, and Silicone insulation to 200ºC allowable

(Stator wires see 30-40A.)


οποιος θελει παραπανω μελετη
http://www.ducati.ms/forums/56-superbik ... sting.html" onclick="window.open(this.href);return false;


για την ιστορια, ψηθηκε με παρομοιο τροπο και η φυσσα του 848 τις προαλλες, (ευτυχως χωρις παρατραγουδα γιατι το πηρα πρεφα νωρις) οποτε επεσε φωτια και τσεκουρι και στο 8αρι :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 13:37
από KRS
Ξεθάβω με αφορμή την παραπομπή του Εngadalf.

Eκτός του ελληνικού ανορθωτή, ο οποίος έχει αποδειχθεί πολύ καλός σε μηχανές φίλων, βάζ και μια επιλογή για όσους δεν τους έχει επηρεάσει το Δ.Ν.Τ.

http://silent-hektik.de/Duc_R_Duc.htm

Το εύρος τιμών είναι από 197-297 ευρώ.
Υψηλή ποιότητα κατασκευής, όπως συνηθίζει ο συγκεκριμένος, σύμφωνα και με ξένα φόρουμ του εξωτερικού.

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 15:06
από HackmaN
Δεν ξέρω την ποιότητα κατασκευής του και τη διάρκεια ζωής του, αλλά πολλά λεφτά.
Μάλιστα όταν την ίδια ώρα υπάρχει εγχώριος στα μισά λεφτά, προτιμώ να βοηθήσω ένα συμπατριώτη και όχι τον αλλοδαπό (γερμανό) δυνάστη.

Πάντως είναι όντως γι'αυτούς που δεν τους έχει επηρεάσει το Δ.Ν.Τ.! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Αλλαξτε τον ανορθωτη σας...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 15:19
από KRS
HackmaN έγραψε:Δεν ξέρω την ποιότητα κατασκευής του και τη διάρκεια ζωής του, αλλά πολλά λεφτά.Μάλιστα όταν την ίδια ώρα υπάρχει εγχώριος στα μισά λεφτά προτιμώ να βοηθήσω ένα συμπατριώτη

Γενικά ό,τι κατασκευάζει είναι υψηλής ποιότητας.
Tο 'χω αναφέρει και γω ότι ο ελληνικός είναι πολύ καλός και vfm.
HackmaN έγραψε:και όχι τον αλλοδαπό (γερμανό) δυνάστη.
Μην το βλέπεις έτσι, γιατί γινόμαστε ίδιοι με κάτι Γερμανούς που διαβάζουν Βild.
Ότι είχαν μια υπεροψία ανέκαθεν, όπως και οι Άγγλοι, το επιβεβαιώνω, τους ζω χρόνια.

Από κει και πέρα ο Τoni Kurpas είναι μηχανικός που την αρρώστια του για τα ducati-guzzi το έκανε επάγγελμα, φτιάχνοντας όχι μόνο ανορθωτές αλλά και άλλα πραγματά.
Οι "άρρωστοι" δεν έχουν πατρίδα..