Σελίδα 1 από 4

γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2008, 19:37
από birel-motosport
έχει δοκιμάσει κανεις να αλλάξει πίσω γρανάζι?????


αν ναι τι iδε και ποσα δόντια το κόντυνε????

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2008, 20:40
από Duced
Eιναι μεγαλη συζητηση αυτη, αλλα σε γενικες γραμμες θα σου ελεγα να "προσθεσεις" 2-3 στο πισω (αν "φτανει" σε μηκος η αλυσιδα σου) η να "αφαιρεσεις" 1 απο το μπροστα. Το πιο ευκολο και φτηνο ειναι το δευτερο. Δες το αποτελεσμα και μετα ξανα-αποφασιζεις.

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 12:11
από taSOS
Εχω αλλάξει εγώ . Το ST4S ειναι θεομακρο , και κάτω από τις 3000 στροφές σκορτσαριζε αρκετά έντονα . Οταν άλλαξα γρανάζια - αλυσίδα , έβαλα πίσω γρανάζι από 39 δόντια , 42 .

Τωρα πλέων δεν σκορτσαρει , και είναι αρκετά πιο άνετο(και γρήγορο) στο οδήγημα .

Μικρότερο εμπρός γρανάζι , δεν πολυσυνειστω , γιατί μειώνετε η διάμετρος του γραναζιού , με αποτέλεσμα , η αλυσίδα να φθείρει πολύ πιο έντονα τους οδηγούς-γλίστρες που είναι στο ψαλίδι .

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 12:52
από docmonst
φιλε Τασο για ποσο το κοβειs να μου παει μια και σκεφτομαι να αλλαξω κι εγω αλυσιδογραναζα τωρα κοντα?και κατι αλλο,να βαλω μαμα η κατι αλλο?τι λεs ?

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 12:56
από TK Alice
taSOS έγραψε:Εχω αλλάξει εγώ . Το ST4S ειναι θεομακρο , και κάτω από τις 3000 στροφές σκορτσαριζε αρκετά έντονα . Οταν άλλαξα γρανάζια - αλυσίδα , έβαλα πίσω γρανάζι από 39 δόντια , 42 .

Τωρα πλέων δεν σκορτσαρει , και είναι αρκετά πιο άνετο(και γρήγορο) στο οδήγημα .

Μικρότερο εμπρός γρανάζι , δεν πολυσυνειστω , γιατί μειώνετε η διάμετρος του γραναζιού , με αποτέλεσμα , η αλυσίδα να φθείρει πολύ πιο έντονα τους οδηγούς-γλίστρες που είναι στο ψαλίδι .
Σε μια συζήτηση που είχαμε με τον jks τον mostro620 τον monsteraki τον makis1k και τον docmonst είχε συζητηθεί το θέμα και ο jks είχε πει ακριβώς το ίδιο, ότι δηλαδή είναι καλύτερα να βάζεις 3 δόντια πίσω παρά να βγάζεις ένα από μπροστά γιατί τρώγονται πιο γρήγορα οι γλύστρες. Στο παλιό φόρουμ και νομίζω ότι το πήρε κάπου και στο καινούριο το μάτι μου ο jks είχε βάλει ένα link με όλα τα αποτελέσματα (τελική, ταχύτητα με πρώτη κτλ κτλ) ανάλογα με τα γρανάζια που έβαζες. Η αναλογία είναι ένα προς τρία, δηλαδή το να βγάλεις ένα δόντι μπροστά είναι πάνω-κάτω σαν να βάζεις τρία πίσω. Το δια ταύτα...μόλις έρθει η ώρα και αλλάξω αλυσίδα θα την κάνω και εγώ την κίνηση και θα βάλω τρία δόντια πίσω...όταν συμβει θα γράψω και περαιτέρω εντυπώσεις.

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 13:01
από D3§m02K
taSOS έγραψε:Εχω αλλάξει εγώ . Το ST4S ειναι θεομακρο , και κάτω από τις 3000 στροφές σκορτσαριζε αρκετά έντονα . Οταν άλλαξα γρανάζια - αλυσίδα , έβαλα πίσω γρανάζι από 39 δόντια , 42 .

Τωρα πλέων δεν σκορτσαρει , και είναι αρκετά πιο άνετο(και γρήγορο) στο οδήγημα.
Σωστός. Άλλος ένας εδώ με μεγαλύτερο γρανάζι πίσω για τον ίδιο ακριβώς λόγο.

ΟΕΜ γρανάζωμα: 15Δ εμπρός & 42Δ πίσω
Καινούριο γρανάζωμα: DP ergal 15Δ εμπρός & DP ergal 46Δ πίσω (+4Δ)

Τα μόνα αρνητικά είναι το γεγονός ότι σε αλλαγές από γεμάτη 4η σε 5η και από γεμάτη 5η σε 6η, με ρίχνει στις 5.500 με 6.000rpm (κοντά στο τέλος του φάσματος ροπής του κινητήρα δηλαδή) με αποτέλεσμα να μην έχω διαθέσιμη όλη τη ροπή του κινητήρα σε ταχύτητες >120km/h. Επίσης μου έχει κόψει 10 με 15km από την τελική (πριν έγραφε 220km/h σπασμένο, τώρα γράφει 200 και κάτι).

Αλλά όλα αυτά τα περίμενα. Κατα τ' άλλα το συνιστώ.
taSOS έγραψε:Μικρότερο εμπρός γρανάζι , δεν πολυσυνειστω , γιατί μειώνετε η διάμετρος του γραναζιού , με αποτέλεσμα , η αλυσίδα να φθείρει πολύ πιο έντονα τους οδηγούς-γλίστρες που είναι στο ψαλίδι .
Εκτός της γλύστρας, φθείρονται περισσότερο και οι σύνδεσμοι της αλυσίδας μιας και κάνει μικρότερη γωνία στο εμπρός γρανάζι.

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 13:10
από docmonst
ναι αλλα με τα φραγγα τι γινεται?ποσο θα παει πανω-κατω?

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 14:01
από Duced
docmonst έγραψε:ναι αλλα με τα φραγγα τι γινεται?ποσο θα παει πανω-κατω?
Οπως σου ειπα, το φτηνοτερο και απλουστερο (αλλα οχι καλυτερο οπως επισης ειπαν τα παιδια παραπανω) ειναι ενα μπροστινο με -1 δοντια. Γυρω στα 40 ευρω?

Η αλλαγη του πισω ειναι καλυτερη αλλα

1. μπορει να ειναι οριακα η αλυσιδα σου η να μην φτανει καν (στο 999 πχ max +2 πισω, για monster δεν ξερω)

2. για να γλυτωσεις το βαρος του μεγαλυτερου πισω γραναζιου πρεπει να παρεις ergal το οποιο ειναι και πιο ακριβο αλλα και τρωγεται γρηγοροτερα.

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 14:16
από taSOS
docmonst έγραψε:φιλε Τασο για ποσο το κοβειs να μου παει μια και σκεφτομαι να αλλαξω κι εγω αλυσιδογραναζα τωρα κοντα?και κατι αλλο,να βαλω μαμα η κατι αλλο?τι λεs ?

εγώ έβαλα DID professional x-ring κλπ , και αφτερμαρκετ γρανάζια ( jk ? ) συνολικό κόστος γύρω στα 180 ε

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 14:25
από D3§m02K
taSOS έγραψε:εγώ έβαλα DID professional x-ring κλπ , και αφτερμαρκετ γρανάζια ( jk ? ) συνολικό κόστος γύρω στα 180 ε
JT sprockets εννοείς;

Κι εμένα €189 μου ήρθε για γρανάζια DP ergal και DP αλυσίδα (κόκκινη :)) ).

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Απρ 2008, 17:12
από birel-motosport
το ένα δόντι μπροστά μου φαίνεται πολύ γιατί το μοτέρ βγαίνει εύκολα εκτος ροπής

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Απρ 2008, 17:34
από D3§m02K
birel-motosport έγραψε:το ένα δόντι μπροστά μου φαίνεται πολύ γιατί το μοτέρ βγαίνει εύκολα εκτος ροπής
Ξεκίνα τότε με +2 πίσω και βλέπεις.

Να ρωτήσω όμως γιατί θέλεις να αλλάξεις γρανάζωμα;
Αφού το Hyper, με το "μαμά" γρανάζωμα δίνει την υπερ-ροπή του αιώνα ήδη από τις 3.500-4.000. . . :think2:

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Δευ 07 Απρ 2008, 02:18
από birel-motosport
θέλω να συνδυάσω πιστα και δρόμο........ :roll:


τώρα έτσι όπως είναι είναι τέλειο γιάτα μεγαρα αλλα κοντό για τον δρόμο :roll:

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Δευ 07 Απρ 2008, 12:15
από D3§m02K
birel-motosport έγραψε:τώρα έτσι όπως είναι είναι τέλειο γιάτα μεγαρα αλλα κοντό για τον δρόμο :roll:
Κοντό; :?:
Άρα θες να το μακρύνεις, ε; :roll:
Αν είναι έτσι, πρέπει να "ρίξεις" ένα-δύο δόντια πίσω ή να ανέβεις ένα μπροστά (16???).
Αλλά μην κρεμάει πολύ μετά. . .

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Απρ 2008, 01:01
από birel-motosport
μπερδεύτηκες ήδη το έχω κοντινή το μηχανάκι 14 42 απο 15 42

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Απρ 2008, 09:54
από D3§m02K
birel-motosport έγραψε:μπερδεύτηκες ήδη το έχω κοντινή το μηχανάκι 14 42 απο 15 42
Και πού το λες αυτό ρε παλίκαρε; :think2:

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Απρ 2008, 11:31
από birel-motosport
το ξέχασα αυτή την λεπτομέρεια :whistling: :whistling: :whistling:

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2009, 18:07
από Lobesia
D3§m02K έγραψε: Κι εμένα €189 μου ήρθε για γρανάζια DP ergal και DP αλυσίδα (κόκκινη :)) ).
2k θυμάσαι μήπως link; Θα σου ήμουν ευγνώμων.. :wsmile: :wsmile: :wsmile: :wsmile:

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2009, 18:10
από D3§m02K
Τα είχα πάρει set από http://www.hellinmoto.gr" onclick="window.open(this.href);return false;. . .

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2009, 18:16
από Lobesia
D3§m02K έγραψε:Τα είχα πάρει set από http://www.hellinmoto.gr" onclick="window.open(this.href);return false;. . .
Ευχαριστώ!!
Οπότε με βλέπω για βόλτα μέχρι το ducatoμαγαζο από εβδομάδα να τσεκάρω τιμές.
Αν κ απ ότι είδα μόνο η αλυσίδα έχει 185€.
http://www.hellinmoto.gr/eshop/product_ ... ts_id=1720" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2009, 18:18
από D3§m02K
Ναι . . . Τώρα που το θυμάμαι . . . :roll:

Μάλλον έγραψε μ****ία. . . Sorry . . . :innocent2:

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2009, 18:24
από Lobesia
D3§m02K έγραψε:Ναι . . . Τώρα που το θυμάμαι . . . :roll:

Μάλλον έγραψε μ****ία. . . Sorry . . . :innocent2:
pas de problem :))
Αλήθεια, στα πόσα χλμ χρειάστηκε να κάνεις την αλλαγή;

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2009, 19:25
από Vangelas
Στα γερμανικά βέβαια αλλά ωραίο πρόγραμμα για υπολογισμό σχέσεων μετάδοσης κτλ.


http://www.svs-tools.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2009, 20:10
από ENGAKATS
Στο SS εχω βαλει +1 πισω και η διαφορα ειναι παραπανω απο αισθητη!!

Σουζαρει με 2α για (πολυ) πλακα (οκ, εχει να κανει και το γεγονος οτι δεν ειναι μηχανακι που το λες.... "μαμα" :whistling: :innocent2: :innocent2: ) και στις χαμηλες στροφες ειναι πολυ πιο ελαστικο το μοτερ. Επισης, η 6η δεν κρεμαει το ιδιο ευκολα (στα πολλαααα) και απο τελικη μαλλον δεν μου εχει κοψει μιας και τωρα η 6η γεμιζει περισσοτερο.


Αν δεν εκανα ταξιδια σε αυτοκινητοδρομο, θα εβαζα +2 ή το πολυ +3 πισω. Λογω των ταξιδιων ομως, δεν θελω να δουλευει σε πιο ψηλες στροφες το μοτερ και γι'αυτο εμεινα στο +1 μονο.



Κωσταντινε, γιατι δεν αλλαζεις το πισω απο +4 σε +2 ή +3 το πολυ;; :think2: :think2: Δεν βρισκω λογο να εχει αλλαξει γραναζια τα οποια σε βγαζουν εκτος φασματος ροπης.... :think1: :huh: :where: :think2:

Re: γρανάζια

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Ιαν 2009, 01:30
από D3§m02K
Lobesia έγραψε:Αλήθεια, στα πόσα χλμ χρειάστηκε να κάνεις την αλλαγή;
Γύρω στις 5.500χλμ. . . Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά δεν έκανα την αλλαγή επειδή "έπρεπε". Το 15/42 στο 695 μου φαινόταν ΠΟΛΥ μακρύ γρανάζωμα και ήθελα να το κοντύνω. . .

Όπως έγραψε κι ENGA όμως, το ψιλοπαράκανα και τα power whillies τα έχω για πλάκα τώρα. . . :innocent2:

Στην επόμενη αλλαγή θα ρίξω ένα δόντι πίσω (15/45)