Ducati Classic Motorcycles
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1974
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1974
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1974
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1975
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1975
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1975
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1975
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1977
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1977
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1977
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1978
NCR replica based on a 1978 900SS, so it comes with genuine early SS shaved calipers, alloy tank, stainless conti's, FPS wheels, Tarozzi rear sets, rides superbly, a real stunner.
NCR replica based on a 1978 900SS, so it comes with genuine early SS shaved calipers, alloy tank, stainless conti's, FPS wheels, Tarozzi rear sets, rides superbly, a real stunner.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1978
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1978
900cc.
900cc.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1979
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1980
Engine - 864cc, air-cooled desmo V-twin
Top Speed - 125mph
Power - 68 bhp
Launched - 1974-1979 Engine rebuilt by Tony Brancato (Bevel guru of Brancato Engineering)
Engine - 864cc, air-cooled desmo V-twin
Top Speed - 125mph
Power - 68 bhp
Launched - 1974-1979 Engine rebuilt by Tony Brancato (Bevel guru of Brancato Engineering)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1980
Engine - 498cc 4-stroke ohc V-twin
Horsepower - 52bhp
Top Speed - 115 mph
Dry Weight - 170kg (374lb)
Date of Launch - 1980-1984 Ducati Pantah history
The Pantah was the first of the belt-driven camshaft Ducati motors, the first generation of the current Ducati V twins. First shown December 1979, it came on the market as the 1980 500SL and the last of the line 650SL was sold in 1986. Successful in racing as the 600 cc TT2 and later TT1 750 cc racer, it was a lighter, shorter wheelbase motorcycle, in a new trellis frame that was to become a trademark Ducati feature.
Pantah 500 cc
When the 1976 350 cc and 500 cc vertical twins were recognised as a marketing disaster, Fabio Taglioni went to work developing the Pantah.
The Pantah 500 is where the current line of V twins began. Developed from the last of the GP500 racers of 1973, the Pantah and its successors have shown that, contrary to the previously accepted wisdom, a twin can race against the fours and win.
The bike was first shown at the Milan Bike show in December 1979. The prototype was different again to Ducati's earlier bikes: it had a trellis frame, with the suspended motor acting as a stressed member, the swingarm pivoted on the rear of the crankcase, the SOHC was driven by toothed rubber belt, the primary transmission was via Morse chain and the front disc was a Campagnolo Hydroconico.[1] The claimed performance was impressive: 500 cc, 50 hp (36.5 kW) @ 8500 rpm, 180 kg, 1450 mm of wheelbase, significantly different from the earlier bevel head V twins which were long bulky and stable, and easily surpassed the ill-conceived 1976 parallel twins.
The Pantah came onto the market in 1980 as the red and silver 500SL, with the engine using belt driven camshafts, and a plain bearing crankshaft. It had the same bore and stroke as the old 500 racer, 74 mm x 58 mm, but the head had a 60 degree included valve angle and kept the belt driven camshafts used on the final 500GP engine version. They were noticeably lacking in bottom end and mid range torque, but revved freely enough. The suspension seemed less certain than earlier Ducati models, and the 35 mm front forks lacked rigidity.
Enthusiasts found the final gearing too tall, and the intake and exhaust restrictive. If you changed those for higher flow items, and lowered the gearing, it gave a performance increase.
Pantah 600SL, 600TL and TT2 racer
In 1981 the silver 600SL became available with fairing and hydraulic clutch activation. It had an 80 mm bore and the 58 mm stroke giving 583 cc (The first Pantah based racer, the 600 cc TT2 racer used 81 mm) By 1984 the last of the 600SL bikes had MHR paint.
In 1982 the 600TL was released, and the styling was promptly panned. The TL only lasted till 1983.
Pantah 650SL and TT1 750 racer
In 1983 the 650SL came about because of the need to homologate the TT1 750 racer's 61.5 mm stroke. Instead of producing a production 750, the 650SL was born with 82 mm bore and the required 61.5 mm stroke. Visually it was the same as the 600SL, but it had more torque, and that was a big improvement. The 650SL produced 63 hp @ 8500 rpm.
Engine - 498cc 4-stroke ohc V-twin
Horsepower - 52bhp
Top Speed - 115 mph
Dry Weight - 170kg (374lb)
Date of Launch - 1980-1984 Ducati Pantah history
The Pantah was the first of the belt-driven camshaft Ducati motors, the first generation of the current Ducati V twins. First shown December 1979, it came on the market as the 1980 500SL and the last of the line 650SL was sold in 1986. Successful in racing as the 600 cc TT2 and later TT1 750 cc racer, it was a lighter, shorter wheelbase motorcycle, in a new trellis frame that was to become a trademark Ducati feature.
Pantah 500 cc
When the 1976 350 cc and 500 cc vertical twins were recognised as a marketing disaster, Fabio Taglioni went to work developing the Pantah.
The Pantah 500 is where the current line of V twins began. Developed from the last of the GP500 racers of 1973, the Pantah and its successors have shown that, contrary to the previously accepted wisdom, a twin can race against the fours and win.
The bike was first shown at the Milan Bike show in December 1979. The prototype was different again to Ducati's earlier bikes: it had a trellis frame, with the suspended motor acting as a stressed member, the swingarm pivoted on the rear of the crankcase, the SOHC was driven by toothed rubber belt, the primary transmission was via Morse chain and the front disc was a Campagnolo Hydroconico.[1] The claimed performance was impressive: 500 cc, 50 hp (36.5 kW) @ 8500 rpm, 180 kg, 1450 mm of wheelbase, significantly different from the earlier bevel head V twins which were long bulky and stable, and easily surpassed the ill-conceived 1976 parallel twins.
The Pantah came onto the market in 1980 as the red and silver 500SL, with the engine using belt driven camshafts, and a plain bearing crankshaft. It had the same bore and stroke as the old 500 racer, 74 mm x 58 mm, but the head had a 60 degree included valve angle and kept the belt driven camshafts used on the final 500GP engine version. They were noticeably lacking in bottom end and mid range torque, but revved freely enough. The suspension seemed less certain than earlier Ducati models, and the 35 mm front forks lacked rigidity.
Enthusiasts found the final gearing too tall, and the intake and exhaust restrictive. If you changed those for higher flow items, and lowered the gearing, it gave a performance increase.
Pantah 600SL, 600TL and TT2 racer
In 1981 the silver 600SL became available with fairing and hydraulic clutch activation. It had an 80 mm bore and the 58 mm stroke giving 583 cc (The first Pantah based racer, the 600 cc TT2 racer used 81 mm) By 1984 the last of the 600SL bikes had MHR paint.
In 1982 the 600TL was released, and the styling was promptly panned. The TL only lasted till 1983.
Pantah 650SL and TT1 750 racer
In 1983 the 650SL came about because of the need to homologate the TT1 750 racer's 61.5 mm stroke. Instead of producing a production 750, the 650SL was born with 82 mm bore and the required 61.5 mm stroke. Visually it was the same as the 600SL, but it had more torque, and that was a big improvement. The 650SL produced 63 hp @ 8500 rpm.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Stelth την Σάβ 30 Αύγ 2008, 14:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1980
Built by Broncato Engineering.
Built by Broncato Engineering.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1981
Mike Hailwood Replica
Engine - Air cooled, four stroke, 90° twin cylinder, SOHC, desmodromic 2 valve per cylinder.
864cc
80 hp @ 7500 rpm
198 kg
Fuel capacity - 18 litres
Fuel consumption - 53.6 mpg
1/4 mile - 12.5 sec/109 mph
Top speed - 133.5 mph
Mike Hailwood Replica
Engine - Air cooled, four stroke, 90° twin cylinder, SOHC, desmodromic 2 valve per cylinder.
864cc
80 hp @ 7500 rpm
198 kg
Fuel capacity - 18 litres
Fuel consumption - 53.6 mpg
1/4 mile - 12.5 sec/109 mph
Top speed - 133.5 mph
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1983
Cylinder head new items: 2X Gas flow / All gaskets & O rings / 2X Spark plugs / 4X Stem seals / 2X Tab washers / 4X Valve guides / 4X Face seats / 4X 38-42 Valves / 6X Cam bearings / 8X Desmo shims / Full bead blasting.
Barrels & bottom end new items: X2 Re-bored & honed & blasted Barrels / X2 High comp` pistons & rings (86.4mm) / V2 high flow oil pump / All gaskets, tab washers, cir-clips, shims & seals / Re-built & balanced crank / X2 Special Ducati main bearings / sprocket & castellated nut / X8 Cylinder head nuts & washers / X4 Gearbox (3 dog type) bearings / Bead blasted crank cases & breather tower / re-tracked oil ways for higher flow.
Cylinder head new items: 2X Gas flow / All gaskets & O rings / 2X Spark plugs / 4X Stem seals / 2X Tab washers / 4X Valve guides / 4X Face seats / 4X 38-42 Valves / 6X Cam bearings / 8X Desmo shims / Full bead blasting.
Barrels & bottom end new items: X2 Re-bored & honed & blasted Barrels / X2 High comp` pistons & rings (86.4mm) / V2 high flow oil pump / All gaskets, tab washers, cir-clips, shims & seals / Re-built & balanced crank / X2 Special Ducati main bearings / sprocket & castellated nut / X8 Cylinder head nuts & washers / X4 Gearbox (3 dog type) bearings / Bead blasted crank cases & breather tower / re-tracked oil ways for higher flow.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1985
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1986
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1987
This superb Ducati 750 Laguna Seca is part of a limited edition of 200 bikes built by Ducati in 1987 in celebration of Marco Lucchinelli's victory on the Laguna Seca circuit in California. This series is highly sought after amongst collectors forming part of the three limited edition 750 F1 models: Montjuich, Laguna Seca & Santa Monica.
This superb Ducati 750 Laguna Seca is part of a limited edition of 200 bikes built by Ducati in 1987 in celebration of Marco Lucchinelli's victory on the Laguna Seca circuit in California. This series is highly sought after amongst collectors forming part of the three limited edition 750 F1 models: Montjuich, Laguna Seca & Santa Monica.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1987
Engine - 748cc V-twin
Horsepower - 72bhp
Production - 1987-1989
Top Speed - 130 mph.
Engine - 748cc V-twin
Horsepower - 72bhp
Production - 1987-1989
Top Speed - 130 mph.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1988
This superb Ducati 750 Santa Monica is part of a limited edition of 204 bikes built by Ducati in 1987 in celebration of Marco Lucchinelli's victory on the Santa Monica circuit at Misano. This series is highly sought after amongst collectors forming the final of three limited edition 750 F1 models: Montjuich, Laguna Seca & Santa Monica.
This superb Ducati 750 Santa Monica is part of a limited edition of 204 bikes built by Ducati in 1987 in celebration of Marco Lucchinelli's victory on the Santa Monica circuit at Misano. This series is highly sought after amongst collectors forming the final of three limited edition 750 F1 models: Montjuich, Laguna Seca & Santa Monica.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Ducati Classic Motorcycles
1988
Engine - 748cc OHC desmodromic Vee-twin
Horsepower - 65bhp @ 8500rpm
Top Speed - 135 mph
Brakes - twin disc/disc
Frame - tubular steel backbone with engine as stressed member
Transmission - 5 speed
Engine - 748cc OHC desmodromic Vee-twin
Horsepower - 65bhp @ 8500rpm
Top Speed - 135 mph
Brakes - twin disc/disc
Frame - tubular steel backbone with engine as stressed member
Transmission - 5 speed
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.