Δεν καταλαβαινω τωρα γιατι ο ντορος στο τι λεει ο χορηγος....
χεστηκαμε!
αυτος και καθε χορηγος τα λευτα του δεινει και εχει απαιτησεις
απο τη στιγμη μαλιστα που αφηνεις αναβατη που σου εφερε πρωταθλημα και πας στον πρωτοκλασατο που τον ακριβοπληρωνει λογικο ειναι να απαιτει.... τουλαχιστον.... νηκες και τον βλεπει στον πατο....χωρις τηλεθεαση
ασε που απο την στηγμη που βλεπει αυτον του εφηγε να πηγαινει μαθηματικα σε τιτλο τρελενετε περισσοτερο
το θεμα ειναι οτι οι Ιταλοι τοσα χρονια δεν καταφεραν ποτε να δαμασουν το μηχανακι.....
και φετος που τα φωτα ειναι στραμενα πανω τους ....πανε χειρωτερα....
παιδια οι αγωνες μηχανων δεν γινονται..................με τα ποδια!!!!!!!!!!!!!!!
εκτοσ αν καποιος απο σας νομιζει οτι με ενα βαρελοτο μπορεις να νικησεις.!!!!!!!!!!
τοτε κανεις δεν θα αλλαζε μηχανη να παρει κατι καλυτερο.
οσο οτι τον αφησε να φυγει μπαααααααααα.νομιζω οτι ο στονερ μετα απο τοσο καιρο ηξερε το μελλον του και ο γιατρος υπερεκτιμησε τον ευατο του και απαξιωσε τον στονερ και τωρα.........it's payback time
Νεο πλαίσιο στο Mugello
- GP44
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 638
- Εγγραφή: Παρ 29 Ιούλ 2011, 12:35
- Gender: Male
- Other: 748rs-tz250(2008)
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7988
- Εγγραφή: Τρί 06 Απρ 2010, 13:05
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: Vespa 300 GTS
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Νεο πλαίσιο στο Mugello
GP44 έγραψε:νομιζω οτι ο στονερ μετα απο τοσο καιρο ηξερε το μελλον του και ο γιατρος υπερεκτιμησε τον ευατο του και απαξιωσε τον στονερ και τωρα.........it's payback time
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Νεο πλαίσιο στο Mugello
GP44 έγραψε: παιδια οι αγωνες μηχανων δεν γινονται..................με τα ποδια!!!!!!!!!!!!!!!
εκτοσ αν καποιος απο σας νομιζει οτι με ενα βαρελοτο μπορεις να νικησεις.!!!!!!!!!!
τοτε κανεις δεν θα αλλαζε μηχανη να παρει κατι καλυτερο.
οσο οτι τον αφησε να φυγει μπαααααααααα.νομιζω οτι ο στονερ μετα απο τοσο καιρο ηξερε το μελλον του και ο γιατρος υπερεκτιμησε τον ευατο του και απαξιωσε τον στονερ και τωρα.........it's payback time
Συμφωνω απολυτα μαζι σου!!! οι αγωνες δεν γινονται με τα ποδια.... θελει εξελιξη
δεν γινετε το μεγαθυριο των εκατομυριων να αλλαζει 8 πλεσια μεχρι να πετυχει 1 και να ξοδευει χρονια και χρημα σε ενα συμπλεκτη
για να στησει ενα μηχανακι
και ο αλλος με τον Ροσυ και 2 "fremeless" πλεσια να ζητα πρωτιες....
με βαρελοτα δεν μπορεις να νικησεις!!!!!
η Ducati ηθελε τον ροσυ εδω και καιρο αυτο δεν ειναι κρυφο.... ο Στονερ δεν ενιωθε καλα στην Ducati γιατι το επιτρεψαν οι Ιταλοι....
του Ροσυ γιατι του στρωνουν χαλια τωρα??? Δεν μπορουσαν να το κανουν αυτο και με τον Αυστραλο?
Τον αφησαν και εφηγε....
58
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Δευ 12 Σεπ 2011, 09:15
- Gender: Male
- Other: LTR450
Re: Νεο πλαίσιο στο Mugello
Μια πραγματικοτητα θα θιξω:
Η ducati ειχε και εχει προβλημα στο feedback που δινει στον αναβατη! End of story! Οσοι αναβατες και αν οδηγησαν αυτο το "πραγμα", κανεις μα κανεις τους δεν καταφερε να ειναι ανταγωνιστικος και να εχει σταθερη πορεια στο πρωταθλημα! Η μονη ομαλη χρονια ηταν το 2007, οπου ο ducati περνουσε στις ευθειες τις υπολοιπες μοτο σαν να ηταν σταματημενες, και υπολογιζω οτι ο stoner δεν θα αγωνιζοταν τοτε καν στο οριο . Καμια αλλη χρονια δεν ηταν επιτυχημενη για την ducati. Να θυμησω τις αμετρητες πτωσεις απο lowside που ειχαν και εχουν οι οδηγοι της Ducati (εργοστασιακοι και μη).
Χαρακτιριστικα ηταν τα σχολιο του capirex πριν απο λιγο καιρο οταν ρωτηθηκε πως ειναι να οδηγας ducati: "You don’t feel nothing. You don’t feel the tyres and you don't feel the ground. I don’t know what is happening, I don’t have any feeling and I don’t know where the limit is! You try and think the feeling is not too bad but then you try a little bit more you lose the front. This is the biggest problem."
Το θεμα κυριοι δεν ειναι να αλλαξει φιλοσοφια η Ducati, ετσι ωστε να ταιριαξει με το οδιγικο στυλ του (πως τον ονομασετε???) κολογιατρο. Το θεμα ειναι να φτιαξουν μια μοτο η οποια να μπορει να φερει σε λειτουργισιμες θερμοκρασιες τα ελαστικα, κατι το οποιο καταφερνει πολυ καλα αυτη την στιγμη η Honda και η Yamaha! Για να πετυχει αυτο, μετα απ'ολα οσα δοκιμασαν στο υφησταμενο project, χωρις να βρισκουν λυση, θα πρεπει να αλλαξουν πλαισιο (τα θεμελεια του project δηλαδη)!!!
Μια τελευταια επισημανση....Ο κολογιατρος που αναφερατε ειναι ο μονος που μπορουσε να πεισει μια εταιρεια να αλλαξει πορεια πλευσης!
Τελος, πιο κατω ειναι μια πιθανη εκδοση του νεου πλαισιου που βρηκε ενας φιλος!
Η ducati ειχε και εχει προβλημα στο feedback που δινει στον αναβατη! End of story! Οσοι αναβατες και αν οδηγησαν αυτο το "πραγμα", κανεις μα κανεις τους δεν καταφερε να ειναι ανταγωνιστικος και να εχει σταθερη πορεια στο πρωταθλημα! Η μονη ομαλη χρονια ηταν το 2007, οπου ο ducati περνουσε στις ευθειες τις υπολοιπες μοτο σαν να ηταν σταματημενες, και υπολογιζω οτι ο stoner δεν θα αγωνιζοταν τοτε καν στο οριο . Καμια αλλη χρονια δεν ηταν επιτυχημενη για την ducati. Να θυμησω τις αμετρητες πτωσεις απο lowside που ειχαν και εχουν οι οδηγοι της Ducati (εργοστασιακοι και μη).
Χαρακτιριστικα ηταν τα σχολιο του capirex πριν απο λιγο καιρο οταν ρωτηθηκε πως ειναι να οδηγας ducati: "You don’t feel nothing. You don’t feel the tyres and you don't feel the ground. I don’t know what is happening, I don’t have any feeling and I don’t know where the limit is! You try and think the feeling is not too bad but then you try a little bit more you lose the front. This is the biggest problem."
Το θεμα κυριοι δεν ειναι να αλλαξει φιλοσοφια η Ducati, ετσι ωστε να ταιριαξει με το οδιγικο στυλ του (πως τον ονομασετε???) κολογιατρο. Το θεμα ειναι να φτιαξουν μια μοτο η οποια να μπορει να φερει σε λειτουργισιμες θερμοκρασιες τα ελαστικα, κατι το οποιο καταφερνει πολυ καλα αυτη την στιγμη η Honda και η Yamaha! Για να πετυχει αυτο, μετα απ'ολα οσα δοκιμασαν στο υφησταμενο project, χωρις να βρισκουν λυση, θα πρεπει να αλλαξουν πλαισιο (τα θεμελεια του project δηλαδη)!!!
Μια τελευταια επισημανση....Ο κολογιατρος που αναφερατε ειναι ο μονος που μπορουσε να πεισει μια εταιρεια να αλλαξει πορεια πλευσης!
Τελος, πιο κατω ειναι μια πιθανη εκδοση του νεου πλαισιου που βρηκε ενας φιλος!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
-
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2615
- Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 20:27
Re: Νεο πλαίσιο στο Mugello
και το 2006 αν δεν γινόταν το ατύχημα στη Catalunya, η Ducati με τον Capirossi θα μπορούσε να γινόταν πρωταθλήτρια, αυτό που λες για το 2007 (ευθείες) γινόταν μόνο στους πρώτους αγώνες και δεν νομίζω ότι ο Stoner δεν αγωνιζόταν στο όριο, αφού το παληκαράκι αυτό πάει ΠΑΝΤΑ στο όριο . . .Alex Mour έγραψε:Μια πραγματικοτητα θα θιξω:
Η ducati ειχε και εχει προβλημα στο feedback που δινει στον αναβατη! End of story! Οσοι αναβατες και αν οδηγησαν αυτο το "πραγμα", κανεις μα κανεις τους δεν καταφερε να ειναι ανταγωνιστικος και να εχει σταθερη πορεια στο πρωταθλημα! Η μονη ομαλη χρονια ηταν το 2007, οπου ο ducati περνουσε στις ευθειες τις υπολοιπες μοτο σαν να ηταν σταματημενες, και υπολογιζω οτι ο stoner δεν θα αγωνιζοταν τοτε καν στο οριο . Καμια αλλη χρονια δεν ηταν επιτυχημενη για την ducati. Να θυμησω τις αμετρητες πτωσεις απο lowside που ειχαν και εχουν οι οδηγοι της Ducati (εργοστασιακοι και μη).
Ακριβώς, το πρόβλημα είναι στα λάστιχα (όπως κι ο Elias που έχει χόντα και δεν μπορεί να το πάει), αλλά ποιος φταίει γι'αυτό?? Χμμμ, ο πρώκτορ έτσι?? Αυτός δεν έφερε την μονομάρκα στα ελαστικά?? Να κάτσει να το λουστεί τώρα. Τα λάστιχα εξελίσσονται από εκεί που έχουν τα περισσότερα δεδομένα, αν είναι έτσι να γίνει και το motogp ενιαίο χόντα όπως η Moto2 να τελειώνουμε . . .Alex Mour έγραψε:Το θεμα κυριοι δεν ειναι να αλλαξει φιλοσοφια η Ducati, ετσι ωστε να ταιριαξει με το οδιγικο στυλ του (πως τον ονομασετε???) κολογιατρο. Το θεμα ειναι να φτιαξουν μια μοτο η οποια να μπορει να φερει σε λειτουργισιμες θερμοκρασιες τα ελαστικα, κατι το οποιο καταφερνει πολυ καλα αυτη την στιγμη η Honda και η Yamaha! Για να πετυχει αυτο, μετα απ'ολα οσα δοκιμασαν στο υφησταμενο project, χωρις να βρισκουν λυση, θα πρεπει να αλλαξουν πλαισιο (τα θεμελεια του project δηλαδη)!!!
Μια τελευταια επισημανση....Ο κολογιατρος που αναφερατε ειναι ο μονος που μπορουσε να πεισει μια εταιρεια να αλλαξει πορεια πλευσης!
από φωτοσούπες έχουμε χορτάσει . . .Alex Mour έγραψε:Τελος, πιο κατω ειναι μια πιθανη εκδοση του νεου πλαισιου που βρηκε ενας φιλος!
Α! Και για πέρνα και μία από τα νέα μέλη να σε γνωρίσουμε, μπήκες με τα όλα σ'αυτήν την ενότητα
''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Νεο πλαίσιο στο Mugello
Alex Mour έγραψε:....Ο κολογιατρος που αναφερατε ειναι ο μονος που μπορουσε να πεισει μια εταιρεια να αλλαξει πορεια πλευσης! ......
φιλε μου χωρις να θελω να υποτιμισω τον Ροσι, δεν καταφερε τιποτα..... απλα ειναι ο Ροσι και οτι πει τρεχουν ολοι.... και ειναι και ο πρωτοκαλασατος ΙΤΑΛΟΣ σε ΙΤΑΛΙΚΗ μοτοσυκλετα
δεν τους ξεκουνισε αυτος.... αυτοι ηθελαν να ξεκουνισουν...
58
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Δευ 12 Σεπ 2011, 09:15
- Gender: Male
- Other: LTR450
Re: Νεο πλαίσιο στο Mugello
και το 2006 αν δεν γινόταν το ατύχημα στη Catalunya, η Ducati με τον Capirossi θα μπορούσε να γινόταν πρωταθλήτρια, αυτό που λες για το 2007 (ευθείες) γινόταν μόνο στους πρώτους αγώνες και δεν νομίζω ότι ο Stoner δεν αγωνιζόταν στο όριο, αφού το παληκαράκι αυτό πάει ΠΑΝΤΑ στο όριο . . .
Στο οριο πας οταν αισθανεσαι καλα πανω στην μοτο! Οταν δεν εχεις αισθηση, απλως συμβαβαζεσαι.
Ακριβώς, το πρόβλημα είναι στα λάστιχα (όπως κι ο Elias που έχει χόντα και δεν μπορεί να το πάει), αλλά ποιος φταίει γι'αυτό?? Χμμμ, ο πρώκτορ έτσι?? Αυτός δεν έφερε την μονομάρκα στα ελαστικά?? Να κάτσει να το λουστεί τώρα. Τα λάστιχα εξελίσσονται από εκεί που έχουν τα περισσότερα δεδομένα, αν είναι έτσι να γίνει και το motogp ενιαίο χόντα όπως η Moto2 να τελειώνουμε . . .
Εγω δεν θυμαμαι να ειναι ο γιατρος η αιτια που τα motogp εγιναν μονομαρκα! Εγω θυμαμαι οτι το 2008 ο γιατρος, μετα απο πολλες πιεσεις μεταπιδησε απο την Michellin στα Bridgestone! Και το παραξενο οτι αμεσως ηταν πολυ πιο ανταγωνιστικος. (Παρολο που η Bridgestone δεν ειχε καθολου δεδομενα απο την Yamaha ωστε να εξελιξει ελαστικα που να ταιριαζουν με την μοτο τους, οπως αναφερεις)
Τελος, εαν πιστευετε οτι το προβλημα δεν εντοπιζεται στην μοτο (γιατι απ'ολα τα πιο πανω σχολια, αυτο κατανοω), αλλα στον οδηγο, τοτε μαλλον θα φορατε παροπιδες. Τοτε μπορουμε να πουμε οτι ο Pretziosi και ολοκληρο το αγωνιστικο τμημα της Ducati δεν επρεπε να προσπαθουν για ριζικες αλλαγες στην μοτο. (Μαλλον κατι θα ξερουν περισσοτερο απο εμας)
Στο οριο πας οταν αισθανεσαι καλα πανω στην μοτο! Οταν δεν εχεις αισθηση, απλως συμβαβαζεσαι.
Ακριβώς, το πρόβλημα είναι στα λάστιχα (όπως κι ο Elias που έχει χόντα και δεν μπορεί να το πάει), αλλά ποιος φταίει γι'αυτό?? Χμμμ, ο πρώκτορ έτσι?? Αυτός δεν έφερε την μονομάρκα στα ελαστικά?? Να κάτσει να το λουστεί τώρα. Τα λάστιχα εξελίσσονται από εκεί που έχουν τα περισσότερα δεδομένα, αν είναι έτσι να γίνει και το motogp ενιαίο χόντα όπως η Moto2 να τελειώνουμε . . .
Εγω δεν θυμαμαι να ειναι ο γιατρος η αιτια που τα motogp εγιναν μονομαρκα! Εγω θυμαμαι οτι το 2008 ο γιατρος, μετα απο πολλες πιεσεις μεταπιδησε απο την Michellin στα Bridgestone! Και το παραξενο οτι αμεσως ηταν πολυ πιο ανταγωνιστικος. (Παρολο που η Bridgestone δεν ειχε καθολου δεδομενα απο την Yamaha ωστε να εξελιξει ελαστικα που να ταιριαζουν με την μοτο τους, οπως αναφερεις)
Τελος, εαν πιστευετε οτι το προβλημα δεν εντοπιζεται στην μοτο (γιατι απ'ολα τα πιο πανω σχολια, αυτο κατανοω), αλλα στον οδηγο, τοτε μαλλον θα φορατε παροπιδες. Τοτε μπορουμε να πουμε οτι ο Pretziosi και ολοκληρο το αγωνιστικο τμημα της Ducati δεν επρεπε να προσπαθουν για ριζικες αλλαγες στην μοτο. (Μαλλον κατι θα ξερουν περισσοτερο απο εμας)