Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
Αλλενόβιδα που συγκρατεί αμορτισέρ με ψαλλίδι σε SS750 .
Κι'όμως γύρισα σώος, μπροστά στην πόρτα του γκαράζ μου έφυγε και ήμουν σταματημένος!!!!!!!
Κωνσταντίνος
Κι'όμως γύρισα σώος, μπροστά στην πόρτα του γκαράζ μου έφυγε και ήμουν σταματημένος!!!!!!!
Κωνσταντίνος
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
την ειχες σφιξει παραπανω απ'οτι επρεπε μαλλον
και ο εξτρα εφελκυσμος/ταση πανω στο σωμα της βιδας σε συνδιασμο με τους κραδασμους της μηχανης την εκοψαν για πλακα..
το παω καλα ???
και ο εξτρα εφελκυσμος/ταση πανω στο σωμα της βιδας σε συνδιασμο με τους κραδασμους της μηχανης την εκοψαν για πλακα..
το παω καλα ???
- mxait
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1915
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 13:00
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
Στακάτος.....
member of pastitsada racing team
member of pastitsada racing team
- jimmysds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 12:23
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: ktm990adv,300exc-e
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
Σε φιλο παντως με το ιδιο μηχανακι ειχε ξεβιδωθει η βιδα στα καλα καθουμενα!!!
απο μονος του απο οσο ξερω δεν την ειχε πειραξει ποτε
απο μονος του απο οσο ξερω δεν την ειχε πειραξει ποτε
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
δεν ξέρω αν της εσφυξες παραπάνω από ότι έπρεπε αλλά δεν ανάβεις κανένα κεράκι στην κοντηνότερη εκκλησία??????
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
sh*t!!Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Αλλενόβιδα που συγκρατεί αμορτισέρ με ψαλλίδι σε SS750 .
Κι'όμως γύρισα σώος, μπροστά στην πόρτα του γκαράζ μου έφυγε και ήμουν σταματημένος!!!!!!!
Κωνσταντίνος
ENGAKATS caminando por la vida
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
- Punisher
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1968
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
- Gender: Male
- Other: V-Max 96'
- Τοποθεσία: South Africa
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
ENGAKATS έγραψε:
sh*t!!
Άλλη μια και απο εμενα !!!
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1245
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 23:59
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Μεγαλόπολη
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
Φθηνα την γλιτωσες.Ψαχτο λιγο αν μπορεις παντως.Δεν κοβεται τοσο ευκολα μια τετοια βιδα.Μα ποσο πολυ να σφιχτηκε για να κοπει με τους κραδασμους?Αν δεν ειχες βαλει εσυ χερι εκει,δεν τσεκαρεις κ καμια αλλη που εβαλε χερι καποιος αλλος?
Johnny
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
Ωχ Παναγιά μου. Μήπως την είχες σφίξει παραπάνω όπως λένε και τα παιδιά?
Τυχερός, πολύ τυχερός, που κόπηκε σχεδόν σταματημένος...
Τυχερός, πολύ τυχερός, που κόπηκε σχεδόν σταματημένος...
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- GiorgioT
- Member
- Δημοσιεύσεις: 495
- Εγγραφή: Δευ 28 Ιούλ 2008, 13:44
- Gender: Male
- Bike: ST2S
- Other: Kawa EL 250
- Τοποθεσία: Μυτιλήνη - MYTILENE
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
Δε σημαίνει ότι την είχε σφίξει πάρα πολύ. Μπορεί κάλλιστα να είχε λασκάρει κιόλας ή να μην είχε σφιχτεί αρκετά.
Το κόψιμο των μεταλλικών μερών προκαλείται από τους υψίσυχνους κραδασμούς 2ας τάξεως (θεωρώντας ότι οι κραδασμοί 1ης τάξης αποσβένονται από τα αντίβαρα του κινητήρα).
Όλο το θέμα εξαρτάται από το συντονισμό, όπου η συχνότητα εκπομπής της ενέργειας (που γίνεται σε παλμούς, δεν είναι δλδ συνεχής), συμπέφτει με το μέγιστο "πλάτος" (διαδρομή απλά) της παλινδρομικής κίνησης του υπό εξέταση μεταλλικού μέρους. Τότε η επιπλέον ενέργεια που παίρνει σε κάθε "κύκλο" δε μπορεί να αυξήσει άλλο το πλάτος ταλάντωσης (αφού αυτό έχει μεγιστοποιηθεί) και καταλήγει να κοπώνει το υλικό, οπότε άπαξ και γίνει η αρχή λόγω ερπυσμού στο κόβει πολύ γρήγορα, όχι όμως και σε δευτερόλεπτα.
Αν δε συμπέφτει με το μέγιστο πλάτος αλλά είναι απλά η μια συχνότητα ακέραιο πολλαπλάσιο της άλλης, η απορροφούμενη από το εξάρτημα ενέργεια θα του αυξήσει το πλάτος ταλάντωσης και φτάνουμε στη πρώτη περίπτωση.
Αν δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο (της μορφής δλδ Τ1 = k*T2, όπου k ε Ν*), τότε δε πρόκειται να συμβεί τπτ πέρα από ταλάντωση σε ορισμένο πλάτος γιατί επί κάποιο χρόνο θα το αυξάνει (σαν επιτάχυνση ας πούμε) και για κάποιο χρόνο θα το μειώνει, όπως η επιβράδυνση.
Σκεφτείται το σα μια κούνια που ήδη κινείται και πάτε εσείς και σπρώχνεται. Αν σπρώχνεται όσο κουνιέται προς τα εμπρός θα προσθέτετε πάντα ενέργεια στην ταλάντωση της κούνιας και κάποια στιγμή αυτή θα πλήρη περιστροφή, ενώ αν σπρώχνεται για κάποιο χρόνο όσο κουνιέται προς τα εμπρός και για κάποιο χρόνο όσο κινείται προς τα πίσω, από τη μια βάζετε, από την άλλη βγάζετε.
Εντάξει δεν είναι τρομερά επιτυχημένο παράδειγμα αυτό με τη κούνια γιατί όπως το λέω και πάλι μπορεί να αποκτήσει ενέργεια για πλήρη περιστροφή, απλά ήθελα κάτι εποπτικό
Αυτό με την ταλάντωση είναι αρκετά πεπλεγμένο για να δώσω εποπτικό μηχανικό παράδειγμα, αλλά κάπως έτσι είναι.
Το κόψιμο των μεταλλικών μερών προκαλείται από τους υψίσυχνους κραδασμούς 2ας τάξεως (θεωρώντας ότι οι κραδασμοί 1ης τάξης αποσβένονται από τα αντίβαρα του κινητήρα).
Όλο το θέμα εξαρτάται από το συντονισμό, όπου η συχνότητα εκπομπής της ενέργειας (που γίνεται σε παλμούς, δεν είναι δλδ συνεχής), συμπέφτει με το μέγιστο "πλάτος" (διαδρομή απλά) της παλινδρομικής κίνησης του υπό εξέταση μεταλλικού μέρους. Τότε η επιπλέον ενέργεια που παίρνει σε κάθε "κύκλο" δε μπορεί να αυξήσει άλλο το πλάτος ταλάντωσης (αφού αυτό έχει μεγιστοποιηθεί) και καταλήγει να κοπώνει το υλικό, οπότε άπαξ και γίνει η αρχή λόγω ερπυσμού στο κόβει πολύ γρήγορα, όχι όμως και σε δευτερόλεπτα.
Αν δε συμπέφτει με το μέγιστο πλάτος αλλά είναι απλά η μια συχνότητα ακέραιο πολλαπλάσιο της άλλης, η απορροφούμενη από το εξάρτημα ενέργεια θα του αυξήσει το πλάτος ταλάντωσης και φτάνουμε στη πρώτη περίπτωση.
Αν δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο (της μορφής δλδ Τ1 = k*T2, όπου k ε Ν*), τότε δε πρόκειται να συμβεί τπτ πέρα από ταλάντωση σε ορισμένο πλάτος γιατί επί κάποιο χρόνο θα το αυξάνει (σαν επιτάχυνση ας πούμε) και για κάποιο χρόνο θα το μειώνει, όπως η επιβράδυνση.
Σκεφτείται το σα μια κούνια που ήδη κινείται και πάτε εσείς και σπρώχνεται. Αν σπρώχνεται όσο κουνιέται προς τα εμπρός θα προσθέτετε πάντα ενέργεια στην ταλάντωση της κούνιας και κάποια στιγμή αυτή θα πλήρη περιστροφή, ενώ αν σπρώχνεται για κάποιο χρόνο όσο κουνιέται προς τα εμπρός και για κάποιο χρόνο όσο κινείται προς τα πίσω, από τη μια βάζετε, από την άλλη βγάζετε.
Εντάξει δεν είναι τρομερά επιτυχημένο παράδειγμα αυτό με τη κούνια γιατί όπως το λέω και πάλι μπορεί να αποκτήσει ενέργεια για πλήρη περιστροφή, απλά ήθελα κάτι εποπτικό
Αυτό με την ταλάντωση είναι αρκετά πεπλεγμένο για να δώσω εποπτικό μηχανικό παράδειγμα, αλλά κάπως έτσι είναι.
Ε Υ Δ Ο Κ Ι Α
- Punisher
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1968
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
- Gender: Male
- Other: V-Max 96'
- Τοποθεσία: South Africa
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
Πέραν τα μαθήματα που παραδίδουν ορισμένοι εδω μέσα σε θέματα μηχανολογίας τώρα πλέον θα έχουμε και την εξήγηση απο πλευράς φυσικής.... Καθηγητής είσαι ???
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
Οι εμβολοφόροι κινητήρες V90 έχουν το χαρακτηριστικό να ζυγοσταθμίζουν τα φορτία 2ης τάξης λόγω διάταξηςGiorgioT έγραψε:Δε σημαίνει ότι την είχε σφίξει πάρα πολύ. Μπορεί κάλλιστα να είχε λασκάρει κιόλας ή να μην είχε σφιχτεί αρκετά.
Το κόψιμο των μεταλλικών μερών προκαλείται από τους υψίσυχνους κραδασμούς 2ας τάξεως (θεωρώντας ότι οι κραδασμοί 1ης τάξης αποσβένονται από τα αντίβαρα του κινητήρα).
Όλο το θέμα εξαρτάται από το συντονισμό, όπου η συχνότητα εκπομπής της ενέργειας (που γίνεται σε παλμούς, δεν είναι δλδ συνεχής), συμπέφτει με το μέγιστο "πλάτος" (διαδρομή απλά) της παλινδρομικής κίνησης του υπό εξέταση μεταλλικού μέρους. Τότε η επιπλέον ενέργεια που παίρνει σε κάθε "κύκλο" δε μπορεί να αυξήσει άλλο το πλάτος ταλάντωσης (αφού αυτό έχει μεγιστοποιηθεί) και καταλήγει να κοπώνει το υλικό, οπότε άπαξ και γίνει η αρχή λόγω ερπυσμού στο κόβει πολύ γρήγορα, όχι όμως και σε δευτερόλεπτα.
Αν δε συμπέφτει με το μέγιστο πλάτος αλλά είναι απλά η μια συχνότητα ακέραιο πολλαπλάσιο της άλλης, η απορροφούμενη από το εξάρτημα ενέργεια θα του αυξήσει το πλάτος ταλάντωσης και φτάνουμε στη πρώτη περίπτωση.
Αν δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο (της μορφής δλδ Τ1 = k*T2, όπου k ε Ν*), τότε δε πρόκειται να συμβεί τπτ πέρα από ταλάντωση σε ορισμένο πλάτος γιατί επί κάποιο χρόνο θα το αυξάνει (σαν επιτάχυνση ας πούμε) και για κάποιο χρόνο θα το μειώνει, όπως η επιβράδυνση.
Σκεφτείται το σα μια κούνια που ήδη κινείται και πάτε εσείς και σπρώχνεται. Αν σπρώχνεται όσο κουνιέται προς τα εμπρός θα προσθέτετε πάντα ενέργεια στην ταλάντωση της κούνιας και κάποια στιγμή αυτή θα πλήρη περιστροφή, ενώ αν σπρώχνεται για κάποιο χρόνο όσο κουνιέται προς τα εμπρός και για κάποιο χρόνο όσο κινείται προς τα πίσω, από τη μια βάζετε, από την άλλη βγάζετε.
Εντάξει δεν είναι τρομερά επιτυχημένο παράδειγμα αυτό με τη κούνια γιατί όπως το λέω και πάλι μπορεί να αποκτήσει ενέργεια για πλήρη περιστροφή, απλά ήθελα κάτι εποπτικό
Αυτό με την ταλάντωση είναι αρκετά πεπλεγμένο για να δώσω εποπτικό μηχανικό παράδειγμα, αλλά κάπως έτσι είναι.
Αλέξανδρος
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
Η βίδα όντως δεν σφίχτηκε παραπάνω από το κανονικό.
Πήγε στο τμήμα αντοχής υλικών του πολυτεχνείου της Θεσσαλονίκης ,έχω γνωστό εκεί.
Οι βίδες αυτές ,το πάσσο τους γίνεται εν θερμώ 845 κελ.,η αντοχή τους στην στρέψη ελέγχεται εκείνη την στιγμή απο την αντίσταση στην κατεργασία τους.Εαν έχει ανομοιογένεια το υλικό αμέσως κόβεται και πάει για πέταμα.Εαν αντέξει είναι καλή.
Στο μικροσκόπιο βρέθηκε μικρή φυσσαλίδα στο κέντρο της που άντεξε την κατεργασία του σπειρώματος χωρίς να κοπεί και κόπηκε σε μένα.
Giorgio T οι κραδασμοί 2ας τάξης καταπονούν εξαρτήματα ένεκα συντονισμού αλλά αυτό που λες είναι για μεμονωμένο εξάρτημα χωρίς αλληλεπίδραση διπλανών μεταλλικών, διαφορετικής διατομής,σχήματος και απορροφητικής ικανότητας εξαρτήματα τα οποία επιδρούν μερικές φορές θετικά στην διασπορά και αλλαγή του μέτρου συχνότητας. Η αλλενόβιδα της συγκεκριμένης περίπτωσης έχει βαθμό συντελεστού ασφαλείας Χ2,50.Απλά έτυχε η φυσσαλίδα να είναι στο σπείρωμα και όχι στον κορμό που θα κόβονταν αμέσως στην πρώτη χρήση αφού η καταπόνησή του είναι σε διάτμηση .
Πήγε στο τμήμα αντοχής υλικών του πολυτεχνείου της Θεσσαλονίκης ,έχω γνωστό εκεί.
Οι βίδες αυτές ,το πάσσο τους γίνεται εν θερμώ 845 κελ.,η αντοχή τους στην στρέψη ελέγχεται εκείνη την στιγμή απο την αντίσταση στην κατεργασία τους.Εαν έχει ανομοιογένεια το υλικό αμέσως κόβεται και πάει για πέταμα.Εαν αντέξει είναι καλή.
Στο μικροσκόπιο βρέθηκε μικρή φυσσαλίδα στο κέντρο της που άντεξε την κατεργασία του σπειρώματος χωρίς να κοπεί και κόπηκε σε μένα.
Giorgio T οι κραδασμοί 2ας τάξης καταπονούν εξαρτήματα ένεκα συντονισμού αλλά αυτό που λες είναι για μεμονωμένο εξάρτημα χωρίς αλληλεπίδραση διπλανών μεταλλικών, διαφορετικής διατομής,σχήματος και απορροφητικής ικανότητας εξαρτήματα τα οποία επιδρούν μερικές φορές θετικά στην διασπορά και αλλαγή του μέτρου συχνότητας. Η αλλενόβιδα της συγκεκριμένης περίπτωσης έχει βαθμό συντελεστού ασφαλείας Χ2,50.Απλά έτυχε η φυσσαλίδα να είναι στο σπείρωμα και όχι στον κορμό που θα κόβονταν αμέσως στην πρώτη χρήση αφού η καταπόνησή του είναι σε διάτμηση .
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
στη συγκεκριμένη βίδα υπάρχουν κραδασμοί οι οποίοι δεν νομίσω πως μπορούν να συντονίσουν γιατί δεν έχουν σταθερή συχνότητα!!!!!!
και φυσικά μιλάω για τους κραδασμούς που φτάνουν εκεί από τις ανωμαλίες του δρόμου μέσω του αμορτισέρ!!!!!
Νομίζω πως δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση!!!!!
αστοχία υλικού είναι η πιθανότερη αιτία!!!!!
και φυσικά μιλάω για τους κραδασμούς που φτάνουν εκεί από τις ανωμαλίες του δρόμου μέσω του αμορτισέρ!!!!!
Νομίζω πως δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση!!!!!
αστοχία υλικού είναι η πιθανότερη αιτία!!!!!
- GiorgioT
- Member
- Δημοσιεύσεις: 495
- Εγγραφή: Δευ 28 Ιούλ 2008, 13:44
- Gender: Male
- Bike: ST2S
- Other: Kawa EL 250
- Τοποθεσία: Μυτιλήνη - MYTILENE
Re: Μπουλόνι άλλεν ατσαλένιο 8.8
Ναι σωστό, να διευκρινήσω είμαι περιβαλλοντικός μηχανικός (αν και έχω κάνει και στο φυσικό του ΑΠΘ).Rodman έγραψε:Πέραν τα μαθήματα που παραδίδουν ορισμένοι εδω μέσα σε θέματα μηχανολογίας τώρα πλέον θα έχουμε και την εξήγηση απο πλευράς φυσικής.... Καθηγητής είσαι ???
Επειδή όσα ξέρω είναι περισσότερο από θεωρητικής πλευράς και γνωρίζοντας πως είμαι γι αυτό το λόγο ημι-μαθής μη έχοντας ειδικές γνώσεις μηχανολόγου, πως δε πρέπει να θεωρούνται απόλυτα σωστά όσα λέω, παρότι δεν έχω την πρόθεση να οδηγήσω σε λάθος ερμηνείες.
Διότι η γνωρίζοντας απολύτα το συγκεκριμένο αντικείμενο που έχω σπουδάσει ξέρω τις χιλιάδες παγίδες που μπορεί να "πέσει" κάποιος επειδή του λοίπουν κάποιες γνώσεις. Ήθελα απλά να δώσω μια άλλη ερμηνεία που είχε κάποια πιθανότητα να είναι σωστή.
Κωνσταντίνε, άμα είχε φυσαλίδα έτσι εξηγείτε. Αλλά δεν ελέγχουν με laser ή υπέρηχους τα εξαρτήματα?? Ίσως βέβαια στάθηκες άτυχος (και τυχερή η βίδα) και πέρασε από το στατιστικό έλεγχο
Η αντοχή υλικών μαζί με την ελαστικότητα ήταν από τα πιο σιχαμερά μαθήματα, 4 φορές το έδωσα για να πάρω 5,5. Να φανταστείς κάναμε και ειδικό μάθημα για τα "βαμμένα" ατσάλια της Bofors, γιατί ο καθηγήτης είχε το Ph.D του στη Σουηδία!
Δεν ήξερα ότι οι V-2 90 αποσβένουν τους 2ης τάξης. Άρα αποσβένουν και οι V-2 στις 270 μοίρες?
Ε Υ Δ Ο Κ Ι Α