ducatisti 21 έγραψε:
Ετσι μου ερχεται να ποσταρω βιντεακια εποχης βιντεοκασετας στα λιμανακι και την βουτα
Βιντεάκια στον λαό πάραυτα ...
Οσο για τα 200 πόνυ ο.κ , πέρα απο τα δίλιτρα και τα δυομισάρια τα σημερινά δέν τα βγάζεις και εύκολα (έστω στρόφαλο), με απλές μετατροπές τύπου Φ.Π.Ε (όχι Φ.Π.Α ...το άλλο.. ). Θέλει τουλάχιστο ελαφρύ τούρμπισμα άν όχι πιό ακριβή ατμοσφαιρική μετατροπή και παρεμφερή γύρω γύρω.
Και τα ηλεκτρονικά όμως είναι κι αυτός ένας παράγοντας για να μήν γίνει ποτέ καλός οδηγός κάποιος. Π.χ εγώ στην Σέλικα δέν είχα τίποτα παρα μόνο ένα ΑΒS ας πούμε κι αυτό του μαύρου δράματος, της παλιάς φουρνιάς ...
Ηλεκτρονικά τύπου ESP,TRC, ECS, κ.τ.λ για καλύτερο έλεγχο, απλά κάνουν πράγματα που έπρεπε να κάνει ο οδηγός και γι'αυτό με το που μπαίνει ένα ίδιο αμάξι με ένα άλλο χωρίς ηλεκτρονικά (όπως στην περίπτωσή μου..) σε μία πίστα, εκεί είναι που φαίνεται η διαφορά τους στον χρόνο που γράφουν. Αυτό με τα ηλεκτρονικά απλά χάνει δέκατα δέκατα τον καλύτερο χρόνο που θα έγραφε, απο ένα χωρίς ηλεκτρονικά, στα χέρια του ίδιου πάντα οδηγού, γιατί αργοπορεί στις αντιδράσεις. Στον δημόσιο δρόμο όμως αυτό αλλάζει αλλά πιάνουμε μεγάλη κουβέντα.
Να περιμένουμε βιντεάκια με κάποιο τρόπο (ή έστω φωτός) απο τα παλιά Λιμανάκια ας πούμε ?
Και ένα βιντεάκι για το πώς ανεβάζει μία κομπρεσοράτη χωρίς διάφορα άλλα Σέλικα, στροφές και ταχύτητα στο δρόμο.
Και άλλα βιντεάκια ή ιστορίες ή και φωτό απο αμάξια Ιταλικά απο τα παλιά ...ή γενικά αμάξια πολύ ευπρόσδεκτα....
Re: Cuore....Italiano
Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Δεκ 2011, 00:42
από REDRIDER
nikos k έγραψε: αλλιως μια 2000 gt veloce
Έχω μια τέτοια αλλά θέλει πολύ δουλειά για να αναπαλαιωθεί.....χρήμα και χρόνο ου δεν έχω τώρα...κυρίως το πρώτο...Λόγω επαγγέλματος του πατέρα μου πέρασα από πολλά ιστορικά αυτοκίνητα...άλλα δεν μπόρεσα να οδηγήσω (ήμουν σπόρος),άλλα τα οδήγησα και τα λησμωνώ.....
π.χ
BMW 2002
BMW 1602
ALFASUD
LANCIA BETA
BMW 315
BMW 323 (με διπλά weber)
ALFA 33 imola
ZASTAVA 1.1 (τα πρώτα βήματα στην οδήγηση)
SUBARU REX 600cc
DKW
FIAT 126
FIAT 128 SPORT
PONY
και άλλα τόσα.....
και επίσης θυμάμαι τις βόλτες που με έκανε ο θείος μου με ένα 5άρι ρενώ τούρμπο,το πρώτο, άσπρο...
Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα fiat 128 τετράπορτο,μου το είχε πάρει ο πατέρας μου το 1996,μονταρισμένο με μηχανή από fiat uno s 5τάχυτο....και ας με κορόϊδευαν όλοι για την αρχαιολογία εγώ το αγαπούσα όσο τίποτα....μέχρι που πήγε για ανακύκλωση πριν 3 χρόνια....
Και αν μου δωθεί η ευκαιρία ένα αυτοκίνητο δεκαετίας 70-80 θα πάρω και ας με λένε αρχαιολόγο....θα μου θυμίζει κάποια πράγματα που δε θέλω να ξεχάσω ποτέ...
Aχ θειο τι ΜΕ κανεις!!!!
Eχω μπολικο υλικο από τοτε, αλλα λογω κολληματος του πατερα μου με τα slides τοτε, τα εχω όλα σε Kodak!!Θελω να βρω ένα τροπο να τα περασω σε ηλεκτρονικη μορφη και τοτε θα πεσει πολύ γελιο!! 2002-veloce-Alpine-Nsu-porsche-mini cooper, και ένα σωρρο ακομα αυτοκινητα που ειχαν ψυχη!!
Δωστε πονο λεμεεεεε!!
Aυτά είναι ...
Να το πάρεις και να το φτιάξεις με περιφερειακά μόνο γύρω στα 250 πόνυ, στήσιμο, και ημισλίκ και να το βγάζεις μόνο ΣΚ για καμιά Ριτσώνα ή οτιδήποτε άλλο σου κάνει κέφι.
Tί ήχος αυτά τα Ιταλικά (συμπεριλαμβάνονται τα Φεραρικά..).
Re: Cuore....Italiano
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2011, 09:10
από Xenokratis
Ιταλικο θα πει φινετσα ε?!?
Στην πρωτη μεγαλη βολτα μας....εχτες, με επιασε ο κατακλισμος ανεβαινωντας τον διονυσο.....
Περασε πραγματικα μεσα απο λιμνες...ποταμια....νερο να φαν και οι κοτες...και ολα δουλευαν ΡΟΛΟΙ.
Μη τα πολυλογω....εκει που εφτανα σπιτι....κανει μια κραου...σβηνει και δεν ξαναπηρε!! Φυσαγα μπουζοπιπες....ντιστριπιτερ....αλλα με το κατακλισμο....το αφησα σε μια ακρη, και ηρθε και με πηρε η express-Georgia. Σημερα το πρωι με μια παρατεταμενη μιζια...πηρε...κρατουσε ρελαντι.....αλλα εκοβε ρευματα.....το ξερω λεω το κολπο...το ζεστανα και δουλεμα ψηλα.....μουκανε κανα 2 χουνερια μεχρι να φτασουμε στη δουλεια (φρενο με χειροφρενο γιατι to heel-toe δε πιανει σε τετοιες περιπτωσης...)! Τελικα η συμβιωση με τα Ιταλικα...30 χρονια...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΕΙ!!