100ρα Βενζινη
Συντονιστής: sue
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Βενζινη
Τα θέματα συγχωνεύθηκαν. Alex
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Βενζινη
Μπραβο σου Σαλεβιζακη, μπραβο σου και 'σενα Τασο. Να συμπληρωσω ο,τι οι κινητηρες με αυξημενο γεωμετρικο λογο συμπιεσεως π.χ. ανω του 11:1 ειναι πιο επιρρεπεις στο φαινομενο της αυτοαναφλεξεως. Δηλα-δη, ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΚΤΑΝΙΑ. Το ποσο καθαρο τωρα ειναι το καυσιμο, και ποσα οκτανια πραγματικα εχει ειναι ενα τελειως διαφορετικο θεμα. Οι εποχες παντως που θυριδωναμε τα διχρονα και τα μετατρεπαμε χωρις μπουζι να καινε μεθυλικη αλκοολη με νιτρομεθανιο, εχουν φυγει ανεπιστρεπτι..
Aνδρέας Β.
- taSOS
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:36
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: BMW R1100GS
- Τοποθεσία: Κερκυρα
Re: Βενζινη
Anvas έγραψε:Μπραβο σου Σαλεβιζακη, μπραβο σου και 'σενα Τασο. Να συμπληρωσω ο,τι οι κινητηρες με αυξημενο γεωμετρικο λογο συμπιεσεως π.χ. ανω του 11:1 ειναι πιο επιρρεπεις στο φαινομενο της αυτοαναφλεξεως. Δηλα-δη, ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΚΤΑΝΙΑ. Το ποσο καθαρο τωρα ειναι το καυσιμο, και ποσα οκτανια πραγματικα εχει ειναι ενα τελειως διαφορετικο θεμα. Οι εποχες παντως που θυριδωναμε τα διχρονα και τα μετατρεπαμε χωρις μπουζι να καινε μεθυλικη αλκοολη με νιτρομεθανιο, εχουν φυγει ανεπιστρεπτι..
Μπα , μην το λες !!! κάπου διάβαζα ενα τεχνικό άρθρο , για δίχρονους κινητήρες , με υψηλό λόγο συμπίεσης - επανακυκλοφορία των καυσαερίων , και αυτανάφλεξη !!! Κατανάλωση ...... 4,5- 5 Λ / 100 ( δε θυμάμαι τι ιπποδύναμη ειχε ο κινητήρας , αλλά προοριζόταν για τουριστική μοτοσυκλέτα , οπότε , υπολογίστε γύρο στους 100 HP )
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Βενζινη
Ειναι πολυ λογικο να επανελθουμε στους διχρονους καποια στιγμη αν τους "ντυσουν" με την οικολογικη ρομπα που τους αφαιρεσαν. Κανουν τις διπλασιες εκτονωσεις, οπως και οι ντιζελ που αυτοαναφλεγονται. Οι φιλοι μοντελιστες που μας διαβαζουν μας καταλαβαινουν! Αν σε περναγε το '83 θυριδωμενο RD με μεθανολη+νιτρο θα καταλαβαινατε τι λεω...
Aνδρέας Β.
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Βενζινη
Φίλε Anvas διανύουμε Πράσινη Περίοδο στην οποία δεν υπάρχει περίπτωση να προχωρήσει δίχρονος κινητήρας.Anvas έγραψε:Ειναι πολυ λογικο να επανελθουμε στους διχρονους καποια στιγμη αν τους "ντυσουν" με την οικολογικη ρομπα που τους αφαιρεσαν. Κανουν τις διπλασιες εκτονωσεις, οπως και οι ντιζελ που αυτοαναφλεγονται. Οι φιλοι μοντελιστες που μας διαβαζουν μας καταλαβαινουν! Αν σε περναγε το '83 θυριδωμενο RD με μεθανολη+νιτρο θα καταλαβαινατε τι λεω...
Αλέξανδρος
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Βενζινη
Αν και είναι off topic, μπορείς να το αναπτύξεις λίγο αυτό; Δεν το έχω ξανακούσει. . .Anvas έγραψε:Ειναι πολυ λογικο να επανελθουμε στους διχρονους καποια στιγμη αν τους "ντυσουν" με την οικολογικη ρομπα που τους αφαιρεσαν.
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Βενζινη
Kωστάκι τα δίχρονα ρυπαίνουν περισσότερο για 2 λόγους:
α) Η συμμετοχή του λαδιού στο μίγμα και η καύση αυτού παράγει περισσότερους ρύπους. Εκτός απο την εμφάνιση καπνού, οι αυξημένες φθορές δίχρονων κινητήρων έναντι των 4χρονων επιδεινώνει το πρόβλημα.
β) Κάθε φορά που πραγματοποιείται πλήρωση του θαλάμου καύσης, κατά το overlap των θυρίδων εισαγωγής εξαγωγής, ποσότητα λαδιού περνάει απευθείας στην εξάτμιση και το περιβάλλον.
α) Η συμμετοχή του λαδιού στο μίγμα και η καύση αυτού παράγει περισσότερους ρύπους. Εκτός απο την εμφάνιση καπνού, οι αυξημένες φθορές δίχρονων κινητήρων έναντι των 4χρονων επιδεινώνει το πρόβλημα.
β) Κάθε φορά που πραγματοποιείται πλήρωση του θαλάμου καύσης, κατά το overlap των θυρίδων εισαγωγής εξαγωγής, ποσότητα λαδιού περνάει απευθείας στην εξάτμιση και το περιβάλλον.
Αλέξανδρος
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Βενζινη
Με την επανακυκλοφορια των καυσαεριων ισως γινεται. Το οξυγονο που παραμενει μετα την καυση ειναι ικανο να επανατροφοδοτησει το μιγμα. Το κανουν εδω και μισο αιωνα οι στροβιλοκινητηρες τζετ των αεροσκαφων με τη μετακαυση(afterburning) Απλως χρειαζεται ηλεκτρονικη διαχειριση του μιγματος που δεν ηταν εφικτη οταν οι διχρονοι ηταν στο προσκηνιο
Aνδρέας Β.
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Βενζινη
Alex,
γενικά το γνωρίζω πως οι δίχρονοι είναι πιο ρυπογόνοι από τους τετράχρονους. Η ερώτησή μου αφορούσε την αναφορά του φίλου Anvas στο
γενικά το γνωρίζω πως οι δίχρονοι είναι πιο ρυπογόνοι από τους τετράχρονους. Η ερώτησή μου αφορούσε την αναφορά του φίλου Anvas στο
Anvas έγραψε:αν τους "ντυσουν" με την οικολογικη ρομπα που τους αφαιρεσαν.
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Βενζινη
Ας βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους : Ενας ηταν ο λογος που αναφερθηκε για την εξαφανιση των 2χρονων. Η ρυπανση. Αυτο οφειλεται σε 2 φαινομενα. Α) τους ρυπους απο την διπλη εκτονωση στους ιδιους χρονους και Β) στην καυση του λαδιου που χρησιμοποιειται στο καυσιμο για λιπανση. Α)μπορουμε να εχουμε χαμηλοτερους ρυπους με την ανακυκλωση καυσαεριων Β)ποιος ειπε πως δεν μπορουμε να λιπανουμε χωρις καυση λαδιου;
Aνδρέας Β.
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Βενζινη
Και επειδη βρισκομαι σε οιστρο και υποτιθεται γραφω σε ενα κατασταλαγμενο και συνειδητοποιημενο κοινο μοτοσυκλετιστων με κουλτουρα και παιδεια θελω στα τεχνικα θεματα να πεταμε! Να σας υποψιασω λιγο ακομα; Η μηχανολογια λεει πως οσο πιο απλη η κατασκευη με λιγοτερα κινουμενα μερη, τοσο πιο αξιοπιστη. Λιγοτερη μαζα-τριβες- κοστος κατασκευης-συντηρησης. Βλεπετε κατι τετοιο πουθενα; Θα ηταν αντιεμπορικο-αντικαπιταλιστικο, ισως και παρανομο....
Aνδρέας Β.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Βενζινη
Ανδρέα ανοίγεις μεγάλο θέμα γιά του δίχρονους.
Γιά τις ιπποδυνάμεις του ¨τότε¨ήταν καλοί ,γιά τώρα είναι ρυπογόνοι με την τεχνολογία του ¨τότε΄.
Εαν θέλεις δίχρονο που να ρυπαίνει όσο ο ΟΤΤΟ τότε θα έχεις τα ίδια και περισσότερα εξαρτήματα από τετράχρονο και μπόλικη πολυπλοκότητα.
Γιά τις ιπποδυνάμεις του ¨τότε¨ήταν καλοί ,γιά τώρα είναι ρυπογόνοι με την τεχνολογία του ¨τότε΄.
Εαν θέλεις δίχρονο που να ρυπαίνει όσο ο ΟΤΤΟ τότε θα έχεις τα ίδια και περισσότερα εξαρτήματα από τετράχρονο και μπόλικη πολυπλοκότητα.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- salevizakis
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 13:07
- Gender: Male
- Other: tdm900-triumph 675tc
- Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Re: Βενζινη
κοπελια οι διχρονοι κινητηρες ρυπαινουν οχι μονο επειδη εχουν λαδι μεσα στο καυσιμο αλλα και οταν κατα την εκτονωση την καυσαεριων εχουμε εξοδο ακαυτου μιγματος βεν/λαδι λογο θυριδας που δεν στεγανωνει αφου δεν εχει βαλβιδα .κατα συνεπεια μονοξειδια και τα συναφει.
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Βενζινη
Oι στροβιλοκινητήρες δεν έχουν λάδι στο καύσιμο μίγμα και χρησιμοποιούν μετάκαυση για άλλους λόγους. Σε κάθε περίπτωση η παρουσία επιπλέον οξυγόνου δεν αποτρέπει την καύση ελαίου που προκαλεί μόνιμο πονοκέφαλο στην Greenpeace.Anvas έγραψε:Με την επανακυκλοφορια των καυσαεριων ισως γινεται. Το οξυγονο που παραμενει μετα την καυση ειναι ικανο να επανατροφοδοτησει το μιγμα. Το κανουν εδω και μισο αιωνα οι στροβιλοκινητηρες τζετ των αεροσκαφων με τη μετακαυση(afterburning) Απλως χρειαζεται ηλεκτρονικη διαχειριση του μιγματος που δεν ηταν εφικτη οταν οι διχρονοι ηταν στο προσκηνιο
Αλέξανδρος
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Βενζινη
ρε τι σας εχει πιασει ολους σημερα δεν μπορω να καταλαβω !!!!!
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Βενζινη
Mπορείς ρε μάστορη να το καθαρίσεις το θέμα και να πάρεις τα ξέμπαρκα κομματάκια σε νέο θέμα "4 stroke vs 2 stroke"?jks έγραψε:
ρε τι σας εχει πιασει ολους σημερα δεν μπορω να καταλαβω !!!!!
Φανταστικέ μοντεράτορα?
Αλέξανδρος
- salevizakis
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 13:07
- Gender: Male
- Other: tdm900-triumph 675tc
- Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Re: Βενζινη
για τους διχρονους εννοουσα
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Βενζινη
Γιατι ρε Αλεξ, εχει ανοιξει θεμα 4Τ vs 2T ???
2-3 ποσταρισματα εχω δει μονο...
αν υπαρχει διαθεση να ανοιξω...δεν εχω προβλημα, απλα καλυτερα να καθαρισω το μερος εδω...
2-3 ποσταρισματα εχω δει μονο...
αν υπαρχει διαθεση να ανοιξω...δεν εχω προβλημα, απλα καλυτερα να καθαρισω το μερος εδω...
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Βενζινη
Φτου...! Σε λάθος topic γράφαμε! Εχουμε ξεφύγει. Πρέπει να φταίει η Παρασκευη και ο καλός καιρός. Θελουμε βόλτα επειγόντως. Θέλουμε να στρίβουμε και να βλέπουμε τα λουλουδάκια νά'ρχονται πιό κοντά.. Και ΠΟΛΛΗ ΒΕΝΖΙΝΗ να κάψουμε! Πάντως πετάει το team! Moderator μετατόπισέ μας, μετατόπισέ μας, είμαστε για τα σίδερα και τα μυαλά στο blender. -Αυτο να παραγραφεί απο τα πρακτικά παρακαλώ-
Aνδρέας Β.
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Βενζινη
jks έγραψε:Γιατι ρε Αλεξ, εχει ανοιξει θεμα 4Τ vs 2T ???
2-3 ποσταρισματα εχω δει μονο...
αν υπαρχει διαθεση να ανοιξω...δεν εχω προβλημα, απλα καλυτερα να καθαρισω το μερος εδω...
Αλέξανδρος
- vasilis1975
- Member
- Δημοσιεύσεις: 131
- Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 14:23
- Gender: Male
- Bike: Monster 696
Re: Βενζινη
αρχικά να ζητήσω εκ των προτέρων συγγνώμη αν ποστάρω σε λάθος σημείο! για όσους έχουν 696, έχει μετρήσει κανείς πόσο χλμ τους βγάζει μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα; στο πρώτο γέμισμα έφτασα μέχρι 205 χλμ και μετά δεν πήγε ποτέ πάνω από 170 - 175 χλμ. Στο τελευταίο γέμισμα συνέβη το εξης καταπληκτικό: 235 χλμ σε σημείο που πίστευα ότι είχε χαλάσει το φωτάκι της ρεζέρβας. απόψεις για τα δικά σας τέρατα;
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Βενζινη
Αλέξανδρος
- vlassos
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 537
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 14:35
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Τοποθεσία: Χανιά
Re: Βενζινη
Πολύ καλό, φαίνεται ότι παντού υπάρχει ο μύθος των οκτανίων και ισχύοςmostro620 έγραψε:http://www.ducati-upnorth.com/tech/oct
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
- Lobesia
- Member
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 22:54
- Gender: Male
- Bike: Monster 695
- Other: Vespino
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Βενζινη
Μία ακόμη ενδιαφέρουσα σελίδα σχετικά με τιμές καυσίμων αλλά κ νοθείες-πρόστιμα είναι κ αυτή
http://www.gasprice.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gasprice.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
Στυλιανός Κ.