Αλλαγή clip ons σε Monster S4
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
φιλε.... μην ακους κανεναν.αν εσενα σου κανει κ σ αρεσει οι υπολοιποι περισσευουν.αν το θες για πιστα....δεν κανει οπως ειναι.αν το κυνηγας ορια ....στους δημοσιους δρομους...παλι δεν κανει οπως ειναι.αν εισαι χαλαρος.....και οδηγας με μυαλο και οχι με την ταυτοτητα στο στομα.....και σε φτιαχνει που το βλεπεις ετσι οταν το κοιτας....με τα κλιπονια του...γουσταρε ελευθερα ρε φιλε χωρις ενοχες...και ερωτηματικα....
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- ACE KUSTOMS
- Member
- Δημοσιεύσεις: 104
- Εγγραφή: Παρ 30 Ιούλ 2010, 16:36
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: triumph bobber
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
daculas367 έγραψε: Για δες εδώ http://www.woodcraft-cfm.com/cgi-bin/co ... egory=OOOX" onclick="window.open(this.href);return false;
- andreasS4
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1503
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2009, 22:27
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: Vespa 300 Gts
- Τοποθεσία: Αθήνα - Παγκράτι
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
...πιο κοντα στη λογική που έχω είναι ο ΝΑΣΑ!nasa έγραψε:φιλε.... μην ακους κανεναν.αν εσενα σου κανει κ σ αρεσει οι υπολοιποι περισσευουν.αν το θες για πιστα....δεν κανει οπως ειναι.αν το κυνηγας ορια ....στους δημοσιους δρομους...παλι δεν κανει οπως ειναι.αν εισαι χαλαρος.....και οδηγας με μυαλο και οχι με την ταυτοτητα στο στομα.....και σε φτιαχνει που το βλεπεις ετσι οταν το κοιτας....με τα κλιπονια του...γουσταρε ελευθερα ρε φιλε χωρις ενοχες...και ερωτηματικα....
Andreas S4
No Line On The Horizon !!..!!
No Line On The Horizon !!..!!
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 232
- Εγγραφή: Πέμ 08 Δεκ 2011, 13:35
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
τα παλιά τα κλιπ ον δεν είναι αυτά που έχω και εγώ??? (st4)
αν ναι πιστεύω ότι είναι μακράν η καλύτερη θέση οδήγησης που θα μπορούσες να έχεις στο monster ,τουλάχιστον για τον δικό μου σωματότυπο.Περί ορέξεως βέβαια ουδείς λόγος απλά έτσι το αναφέρω
αν ναι πιστεύω ότι είναι μακράν η καλύτερη θέση οδήγησης που θα μπορούσες να έχεις στο monster ,τουλάχιστον για τον δικό μου σωματότυπο.Περί ορέξεως βέβαια ουδείς λόγος απλά έτσι το αναφέρω
- alex.p
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2532
- Εγγραφή: Δευ 13 Σεπ 2010, 00:05
- Gender: Male
- Other: monster 600 R
- Τοποθεσία: αθηνα
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
οταν το προσωπο του τερατος σταματησει να σε τρομαζει,σημαινει πως εχεις αρχισει να του μοιαζεις
NO Desmo NO PARTY
V for V2
ποτε με μουλτι........
ντουκατιστι μπουτσα,μπαλα και καρατε
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
Το βλέμα του Ροκά τα λέει όλα
- Cobretti1099
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 849
- Εγγραφή: Δευ 18 Μάιος 2009, 13:15
- Gender: Male
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
Μπραβο ρε μαγκες!!!!!
Αυτο ειναι το πνεύμα των απανταχού Ducatisti!!!!!!!
Φίλε Αντρέα πανέμορφο!!!!
Γνώμη μου?
Δουλεψε κι άλλο πάνω του! Πέρνει πολλά ακόμη!!!!
Αυτο ειναι το πνεύμα των απανταχού Ducatisti!!!!!!!
Φίλε Αντρέα πανέμορφο!!!!
Γνώμη μου?
Δουλεψε κι άλλο πάνω του! Πέρνει πολλά ακόμη!!!!
Ducati Energia, SpA is an Italian company based in Bologna which produces electrical and electronic components. Founded by the Ducati brothers, Adriano, Marcello and Bruno Ducati. The Ducati company was called Societa Scientifica Radio Brevetti Ducati.
- traffic
- Member
- Δημοσιεύσεις: 152
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
- Gender: Male
- Other: honda bros
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
andreasS4 έγραψε:Όταν κάμεις μόντες, homemade, αναγκαστικά θα κρεμάσεις το μηχανάκι (κυριολεκτικά) από ιμάντες ΑΡΙΣΤΗΣ ποιότητας ...για να ρυθμίσεις τα καλάμια.
Αυτό γιατί, στις πρόβες διαπιστώσαμε ότι αν τα clip ons μπάιναν κάτω από τη τιμονόπλακα το αποτέλεσμα θα ήταν αδύνατο να οδηγηθεί από αναβάτη με χέρια κάτω των 3 m...
Μην γραφεται οτι να ναι........
- andreasS4
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1503
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2009, 22:27
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: Vespa 300 Gts
- Τοποθεσία: Αθήνα - Παγκράτι
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
Τι εννοείς φίλε traffic με το "οτι να 'ναι", γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος...
Andreas S4
No Line On The Horizon !!..!!
No Line On The Horizon !!..!!
- traffic
- Member
- Δημοσιεύσεις: 152
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
- Gender: Male
- Other: honda bros
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
Εννοω οτι μια χαρα οδηγειται και απο αναβατη με νορμαλ χερια!Δεν ειναι πολυ χαμηλα.
- DimST
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
- Gender: Male
- Bike: ST4S
- Other: Speed triple 900
- Τοποθεσία: Athens, Greece
- Επικοινωνία:
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
Ωραίο το s4 με τα clipon αλλά με το τρόπο που ακολούθησες έχεις κάνει σημαντικές αλλαγές στη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας.
Πέραν της απόστασης απο το έδαφος που έχεις ήδη καταλάβει πως έχει μειωθεί, έχεις μειώσει το ίχνος, το μεταξόνιο, τη γωνία του ψαλιδιού και έχεις "αγριέψει" αρκετά το μοχλό του τιμονιού σου.
Τι σημαίνει αυτό με πολύ λίγα λόγια...
έχεις αυξήσει το βάρος που αντιστοιχεί στο μπροστά άξονα, σαφέστατα και σου άρεσε γιατί μ'αυτό το τρόπο έχεις βελτιώσει τη δυνατότητα της μοτοσυκλέτας σου να στρίβει αλλά παράλληλα έχεις μείωση τη δυνατότητα ελέγχου της μοτοσυκλέτας μπροστά, ειδικά σε συνθήκες πίεσης όπως το φρενάρισμα, μια απλή δοκιμή θα σε πείσει σ'αυτό - μείωση ελέγχου της μοτοσυκλέτες όταν τη πιέζεις υπο κλήση. Παράλληλα σίγουρα έχει αλλάξει και η λειτουργία της μοτοσυκλέτας στο πίσω άξονα με μείωση πρόσφυσης και ελέγχου κατα το φρενάρισμα μια και θα θέλει να κάνει endo πιο εύκολα
Δε γνωρίζω λεπτομέρειες για τα στόκ τεχνικά της μοτοσυκλέτας οπότε δε ξέρω να σου πώ αν έχει "χαλάσει" η μοτοσυκλέτα και πόσο, θεωρώντας όμως πως το s4 όπως και όλα τα Monster είναι ss μοτοσυκλέτες χωρίς φέρινγκ και clipon, ίσως υπο συνθήκες μπορεί να σε φέρει σε δύσκολη θέση Για να σε ηρεμήσω λίγο μόνο θα σου πώς πως εγώ σε άλλη μοτοσυκλέτα πριν αρκετά χρόνια (speed triple 900) είχα κατεβασμένο το μπροστινό 5cm... και η μοτοσυκλέτα ήταν καλύτερη παντού!
Για όσους ενδιαφέρει, απλά και κατανοητά: http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_an ... e_geometry" onclick="window.open(this.href);return false;
Πέραν της απόστασης απο το έδαφος που έχεις ήδη καταλάβει πως έχει μειωθεί, έχεις μειώσει το ίχνος, το μεταξόνιο, τη γωνία του ψαλιδιού και έχεις "αγριέψει" αρκετά το μοχλό του τιμονιού σου.
Τι σημαίνει αυτό με πολύ λίγα λόγια...
έχεις αυξήσει το βάρος που αντιστοιχεί στο μπροστά άξονα, σαφέστατα και σου άρεσε γιατί μ'αυτό το τρόπο έχεις βελτιώσει τη δυνατότητα της μοτοσυκλέτας σου να στρίβει αλλά παράλληλα έχεις μείωση τη δυνατότητα ελέγχου της μοτοσυκλέτας μπροστά, ειδικά σε συνθήκες πίεσης όπως το φρενάρισμα, μια απλή δοκιμή θα σε πείσει σ'αυτό - μείωση ελέγχου της μοτοσυκλέτες όταν τη πιέζεις υπο κλήση. Παράλληλα σίγουρα έχει αλλάξει και η λειτουργία της μοτοσυκλέτας στο πίσω άξονα με μείωση πρόσφυσης και ελέγχου κατα το φρενάρισμα μια και θα θέλει να κάνει endo πιο εύκολα
Δε γνωρίζω λεπτομέρειες για τα στόκ τεχνικά της μοτοσυκλέτας οπότε δε ξέρω να σου πώ αν έχει "χαλάσει" η μοτοσυκλέτα και πόσο, θεωρώντας όμως πως το s4 όπως και όλα τα Monster είναι ss μοτοσυκλέτες χωρίς φέρινγκ και clipon, ίσως υπο συνθήκες μπορεί να σε φέρει σε δύσκολη θέση Για να σε ηρεμήσω λίγο μόνο θα σου πώς πως εγώ σε άλλη μοτοσυκλέτα πριν αρκετά χρόνια (speed triple 900) είχα κατεβασμένο το μπροστινό 5cm... και η μοτοσυκλέτα ήταν καλύτερη παντού!
Για όσους ενδιαφέρει, απλά και κατανοητά: http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_an ... e_geometry" onclick="window.open(this.href);return false;
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: Αλλαγή clip ons σε Monster S4
οπως το ειχα πει και τοτε η μοτο αμα σκοπευεις να τη ζορισεις ετσι ειναι απλα απαραδεκτη και θα φας τα μουτρα σου...
το μονστερ γενικα δε βελτιωνεται αμα ριχνεις τα μουτρα ειναι αρκετα εμπροστοβαρο απο τη μανα του οποτε το να το κανεις παραπανω το μονο που καταφερνεις ειναι τελικα να χανεις καθως το μπροστινο περα απο την ασταθεια γινεται ασαφες μεσα στη στροφη και πεταει μουτρα....αυτα στο 1-1,5cm στα 4 αντε γεια δλδ
περα απο τις συνθηκες πιεσης σε στροφες η τοσο εμπροστοβαρη κατανομη μπορει να κανει τανκσλαπινγκ ακομα και σε ευθεια πηγαινοντας χαλαρα με καποα χλμ η υπο μικρη κλιση
αυτο που θα εκανα εγω αν επρεπε ντε και καλα να ριξω το μπροστινο για τους χ ψ λογους θα ηταν να κατεβαζα και την ουρα κατω ετσι ωστε η κατανομη να επανελθει στις αρχικες θεσεις...οποτε να εισαι κερδισμενος σε ευελιξια λογω χαμηλοτερου κ.β. και ελαφρως μικροτερου μεταξονιου και οχι λογω υπερβολικης εμπροστοβαρης κατανομης
το μονστερ γενικα δε βελτιωνεται αμα ριχνεις τα μουτρα ειναι αρκετα εμπροστοβαρο απο τη μανα του οποτε το να το κανεις παραπανω το μονο που καταφερνεις ειναι τελικα να χανεις καθως το μπροστινο περα απο την ασταθεια γινεται ασαφες μεσα στη στροφη και πεταει μουτρα....αυτα στο 1-1,5cm στα 4 αντε γεια δλδ
περα απο τις συνθηκες πιεσης σε στροφες η τοσο εμπροστοβαρη κατανομη μπορει να κανει τανκσλαπινγκ ακομα και σε ευθεια πηγαινοντας χαλαρα με καποα χλμ η υπο μικρη κλιση
αυτο που θα εκανα εγω αν επρεπε ντε και καλα να ριξω το μπροστινο για τους χ ψ λογους θα ηταν να κατεβαζα και την ουρα κατω ετσι ωστε η κατανομη να επανελθει στις αρχικες θεσεις...οποτε να εισαι κερδισμενος σε ευελιξια λογω χαμηλοτερου κ.β. και ελαφρως μικροτερου μεταξονιου και οχι λογω υπερβολικης εμπροστοβαρης κατανομης
opanos