Ελαφρύτερο βολάν...

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Desmopower

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από Desmopower »

Desmopower έγραψε:
Δηλαδη καποια after market δεν ειναι ζυγισμενα ?
grigo έγραψε:Απο μόνα τους είναι, και ζυγίζουν 695 gr.... λέμε τώρα.... Ε , και?????

Οταν λέμε ζυγισμένο, δεν εννοούμε στην ζυγαριά :whistling: :whistling: , αλλά ζυγοσταθμισμένο μαζί με την παρέα του (στρόφαλο κλπ).
Επειδή λοπόν λείπει η συγκεκριμένη μελλοντική παρέα όταν φτιάχνονται......και επειδή επίσης υπάρχουν κάποιοι που αναζητούν την τελειότητα, τότε .....
ζυγοσταθμισμενα εννοουσα :)


βαλε το λινκ τωρα :cool: :wsmile:
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

grigo έγραψε:...ζυγοσταθμισμένο μαζί με την παρέα του (στρόφαλο κλπ)...
Εξαρταται...

Υπαρχουν κινητηρες που ο στροφαλος τους πρεπει να ζυγιστει ταυτοχρονα με το βολαν. Αυτο σημαινει οτι το βολαν πρεπει να εχει ενα σημαδι το οποιο θα μας δειχνει πώς πρεπει να ξαναμπει σε περιπτωση που το βγαλουμε για καποιο λογο.

Υπαρχουν αλλοι που αυτο δεν χρειαζεται. Σε αυτη τη περιπτωση ο στροφαλος ζυγιζεται μονο με τη δικη του "παρεα" (μπιελες, πιστονια κτλ κτλ) και το βολαν μονο του. Αφου το βολαν θα ειναι ζυγισμενο οσο καλυτερα γινεται, δεν παιζει ρολο η ακριβης τοποθετηση του στο ακρο του στροφαλου.
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από grigo »

Desmopower έγραψε: ζυγοσταθμισμενα εννοουσα :)


βαλε το λινκ τωρα :cool: :wsmile:

Εγραψα κάποια πράγματα για ενημέρωση, επειδή είδα οτι ενω το θέμα είναι σοβαρό είχαν αρχίσει και γραφόντουσαν διαφορα που αποπροσανατόλιζαν απο το ζήτημα.
Τέλος πάντων δεν είναι θέμα link, δεν είναι τόσο απλό!!. Το θέμα είναι ποιός και πώς θα το βάλει!!!
Και για να γελάσουμε λίγο πριν τον ύπνο μας, θα σου υπενθυμίσω το παλιό καλό ρητό που στην περίπτωση που συζητάμε έχει μεγάλη σχέση:

Τεχνική και υπομονή θέλει ο Ελέφαντας για να πη..δ..ξει το αρνί!!!!! :hibye: :hibye:

ωπ, κάτι έγραψε ο Αλέξανδρος......
ENGAKATS έγραψε: Εξαρταται...

Υπαρχουν κινητηρες που ο στροφαλος τους πρεπει να ζυγιστει ταυτοχρονα με το βολαν. Αυτο σημαινει οτι το βολαν πρεπει να εχει ενα σημαδι το οποιο θα μας δειχνει πώς πρεπει να ξαναμπει σε περιπτωση που το βγαλουμε για καποιο λογο.

Υπαρχουν αλλοι που αυτο δεν χρειαζεται. Σε αυτη τη περιπτωση ο στροφαλος ζυγιζεται μονο με τη δικη του "παρεα" (μπιελες, πιστονια κτλ κτλ) και το βολαν μονο του. Αφου το βολαν θα ειναι ζυγισμενο οσο καλυτερα γινεται, δεν παιζει ρολο η ακριβης τοποθετηση του στο ακρο του στροφαλου.
Η πρώτη περίπτωση που αναφέρεις δεν χρειάζεται σχόλια....άλλωστε αυτή είναι η περιπτωσή μας.
Η δευτερη όμως...
Καταρχήν δεν είναι σωστό να γίνεται αυτό, κυρίως όταν αναζητούμε την τελειότητα όπως πρωτύτερα εχω γράψει, και όπως με την ducati είναι το θέμα.

Δεν ξέρω κάποιο εργοστάσιο να εφαρμόζει αυτήν την πρακτική, που θεωρητικά μόνο είναι αποδεκτή, κυρίως λόγω του ότι όταν ζυγοσταθμίζουν ένα δυναμικά λειτουργικό σύνολο σε "τευχή", κανουν διπλή δουλειά, πρωτα το ένα και μετά το άλλο=κόστος, αφαιρούν βάρος που πιθανόν αν ήταν πακέτο να μην χρειαζόταν αφαίρεση γιατί το ένα θα αντιστάθμιζε το άλλο, και τέλος έχουν πρακτικά μεγάλες αποκλίσεις απο το ζητούμενο γιατί μικρή απόκλιση στροφάλου + μικρή απόκλιση βολάν (που αν καθε ένα δούλευε μόνο του θα ήταν αμελητέες)= μεγάλες αποκλίσεις στο περιστρεφόμενο σύνολο!

Είναι σαν να μην ζυγοσταθμίζεις το ζαντολάστιχο όταν τοποθετείς νέο λάστιχο, με το επιχείρημα οτι και η ζάντα είναι ζυγοσταθμισμένη απο κατασκεύης της αλλά και το λάστιχο!!!!

Συνεπώς η δευτερη περίπτωση που αναφέρεις μπορεί να αποτελεί μόνο θεωρητικό επιχείρημα όσων φτιαχνουν after market ελαφριά βολάν, για να τα βάζει ο κόσμος χωρίς πολλά πολλά, αλλά όχι το ζητούμενο στην περίπτωση ΣΩΣΤΗΣ τοποθέτησης ενός after market ελαφρού βολάν.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

grigo έγραψε:...Είναι σαν να μην ζυγοσταθμίζεις το ζαντολάστιχο όταν τοποθετείς νέο λάστιχο, με το επιχείρημα οτι και η ζάντα είναι ζυγοσταθμισμένη απο κατασκεύης της αλλά και το λάστιχο!!!!...
Εεεε, δεν ειναι το ιδιο ενα βολαν μπιλετ και ζυγοσταθμισμενο και ενα... λαστιχο... :glimpse:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από Doc »

grigo έγραψε:Τέλος πάντων δεν είναι θέμα link, δεν είναι τόσο απλό!!. Το θέμα είναι ποιός και πώς θα το βάλει!!!
Προσωπικά το όλο θέμα του ελαφρύτερου βολάν είναι "σχετικά" απλό.

1. αποφασίζεις αν το θες ή όχι.
2. αποφασίζεις πόσο ελαφρύτερο το θες.
2. εφ'όσον το θες, βρίσκεις και αγοράζεις κάποιο το οποίο να είναι κατασκευαστικά άρτιο και ζυγοσταθμισμένο.
3. το τοποθετείς.
4. το χρησιμοποιείς.

Προσωπικά δεν θα το κάνω στο μηχανάκι μου μιας και δεν έχω θέμα ή παράπονο από την απόδοσή οτυ ή το πόσο γρήγορα στροφάρει. Ούτε λόγος για επιπλέον ελάφρωμα.
Πάντως όσες περιπτώσεις ζημιών από ελαφριά βολάν έχω διαβάσει κατά καιρόύς, όλες οφείλονταν σε κακό βολάν από κατασκευής του και όχι στην τοποθέτηση ή κάτι άλλο.
Άβαταρ μέλους
K-KING
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1584
Εγγραφή: Κυρ 19 Οκτ 2008, 15:40
Gender: Male
Bike: SS620
Other: B-KING,ZX 14,CBR1000

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από K-KING »

Doc έγραψε: Πάντως όσες περιπτώσεις ζημιών από ελαφριά βολάν έχω διαβάσει κατά καιρόύς, όλες οφείλονταν σε κακό βολάν από κατασκευής του και όχι στην τοποθέτηση ή κάτι άλλο.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Image
όταν πεθάνω θέλω να με θάψουν οι εχθροί μου γιατί όσο ζούσα με έθαβαν οί φίλοι μου........!!!!
"Είναι ευκολότερο να πεθάνεις για μια γυναίκα παρά να ζήσεις μαζί της."
Άβαταρ μέλους
birel-motosport
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1249
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:27
Gender: Male
Bike: Desmosedici RR
Other: 1098S, RX32SV, kTM
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από birel-motosport »

diladi grigo

to volan tis DP exi siggekrimeno simadi to bolan kai antistixo o strofalos opou prepi na topothetithi ????
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1087
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από dimirex »

ENGAKATS έγραψε: 3) Οταν ανοιγω γκαζι και εχει αρκετες στροφες το μοτερ, ακουω μεν το θορυβο απο το ανοιχτο φιλτροκουτι αλλα σαν να κανει ενα πολυ πολυ πολυ μικρο δισταγμο στο να ανεβασει στροφες. Αμεσως μετα ομως ανεβαζει στροφες πολυ πιο ελευθερα σε σχεση με πριν. Απο τοτε που εφτιαξα και τον χαρτη για το PC εχει καλυτερεψει καπως.
Σχετικά με την χαρτογράφηση του PC για βέλτιστη απόδοση με το ελαφρύτερο βολάν, χρειάστηκε να ρυθμίσεις και τον χρονισμό ανάφλεξης? Ποιο βολάν φοράς στο SS?
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

To PC δεν αλλαζει τον χρονισμο της αναφλεξης στα Ducati. Ή επαναπρογραμματιζεις την ηλεκτρονικη ή βαζεις αλλη ηλεκτρονικη που σου δινει πληρη ελευθερια σεταρισματος.

Μονο χαρτες τροφοδοσιας εχω φτιαξει λοιπον...

Το βολαν που φοραω (οπως εχω πει σε ενα σωρο τοπικς) ειναι της Kaemna και ζυγιζει 625 γραμμαρια.
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1087
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από dimirex »

ENGAKATS έγραψε:To PC δεν αλλαζει τον χρονισμο της αναφλεξης στα Ducati. Ή επαναπρογραμματιζεις την ηλεκτρονικη ή βαζεις αλλη ηλεκτρονικη που σου δινει πληρη ελευθερια σεταρισματος.
Αν και η dynojet δίνει ένα add-on για ρύθμιση ανάφλεξης (δεν γνωρίζω αν υπάρχει για ducati η ισχύει για συγκεκριμένα μοντέλα), προφανώς δεν τίθεται θέμα ρύθμισης της ανάφλεξης στο δικό σου setup, σωστά?
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Αν και η κουβεντα εχει πια μοιραστει μεταξυ βολαν και PC...
dimirex έγραψε:Αν και η dynojet δίνει ένα add-on για ρύθμιση ανάφλεξης (δεν γνωρίζω αν υπάρχει για ducati η ισχύει για συγκεκριμένα μοντέλα), προφανώς δεν τίθεται θέμα ρύθμισης της ανάφλεξης στο δικό σου setup, σωστά?
Αυτο το ματζαφλαρακι που δινει η dynojet ειναι για αλλα μηχανακια, κυριως γιαπωνεζικα.

Στο δικο μου πιθανοτατα να βοηθουσε λιγο αν αλλαζα το χαρτη αναφλεξης λογω των πιστονιων υψηλοτερης συμπιεσης που εχω βαλει αλλα και ετσι οπως το'χω τωρα ειναι απολυτως γραμμικο και εχει οση δυναμη και σπιρταδα χρειαζομαι. Θα ανοιξω ξεχωριστο τοπικ καποια στιγμη...
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από grigo »

ENGAKATS έγραψε: Εεεε, δεν ειναι το ιδιο ενα βολαν μπιλετ και ζυγοσταθμισμενο και ενα... λαστιχο... :glimpse:
Χα, Χα ...το φαντάστηκα οτι θα το σχολιάσεις! αλλά είναι προφανές οτι το παραδειγμα δεν προορίζεται για σένα και τους "ομοιόβαθμους" αλλά για να γίνει πιο κατανόητο στους πιο πολλούς αυτό που γράφω.
birel-motosport έγραψε: diladi grigo to volan tis DP exi siggekrimeno simadi to bolan kai antistixo o strofalos opou prepi na topothetithi ????


Εσύ τι λές ?? δεν έχει??... για ψάξε πιό καλά......


Την θέση μου για το συγκεκριμένο θέμα την εξήγησα αναλυτικά προηγουμένως προσπαθώντας να βοηθήσω και εγώ όσους ψάχνονται......
Εγώ έχω αποφασίσει.Θα βάλω του Kaemna τις επόμενες μέρες , για να δουλευει το μοτεράκι μου καλύτερα και πιο αξιόπιστα.
Αλλωστε το κόστος είναι πολύ μικρό σχετικά...
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Καπου εχω φυλαγμενο το μαμισιο βολαν. Θα παω να το κοιταξω να θυμηθω πώς ειναι...
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
birel-motosport
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1249
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:27
Gender: Male
Bike: Desmosedici RR
Other: 1098S, RX32SV, kTM
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από birel-motosport »

grigo katarxin den exo di kan pos einai to bolan tis DP ala esi afoy les oti einai kalitero giati tha balis kaemna??
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Ερωτήσεις:
1)Υπάρχει περίπτωση (αν βγάλουμε το βολάν για οποιοδήποτε λόγο)να το βάλουμε σε όποια θέση θέλουμε?????
2)Υπάρχει συγκεκριμένη θέση του κατασκευαστού για να μπει???
3)Αν θέλουμε να ζυγοσταθμήσουμε το βολάν μαζί με τον στρόφαλο και όλα τα παλλινδρομούντα μέρη (που παράγουν έργο).....γίνεται????
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από grigo »

Το billet βολάν του kaemna είναι στην θέση του και το μηχανάκι δουλευει μια χαρά. Χωρίς εκπλήξεις, οπως τα περίμενα τα πράγματα, οπότε όλα καλά.Επιβεβαιώνω οσα προηγούμενα έχω γράψει και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. :thumbsup: :thumbsup:


birel-motosport έγραψε:grigo katarxin den exo di kan pos einai to bolan tis DP ala esi afoy les oti einai kalitero giati tha balis kaemna??
Δεν εγραψα ποτέ και πουθενά οτι θεωρώ καλύτερο το DP.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

grigo έγραψε:Το billet βολάν του kaemna είναι στην θέση του και το μηχανάκι δουλευει μια χαρά. Χωρίς εκπλήξεις, οπως τα περίμενα τα πράγματα, οπότε όλα καλά.Επιβεβαιώνω οσα προηγούμενα έχω γράψει και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. :thumbsup: :thumbsup:
Στο δικο σου μηχανακι λοιπον που δεν εχει αλλες αλλαγες στο μοτερ, πώς σου φανηκε η αλλαγη;; (εχεις το μαμισιο γραναζωμα;)
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από grigo »

ENGAKATS έγραψε: Στο δικο σου μηχανακι λοιπον που δεν εχει αλλες αλλαγες στο μοτερ, πώς σου φανηκε η αλλαγη;; (εχεις το μαμισιο γραναζωμα;)
Το μηχανάκι αμέσως με την αλλαγή βολάν έγινε πιο ευστροφο και πιο απότομο στο άνοιγμα και κλείσιμο γκαζιού.το μοτερ δουλευε πιο ξεκούραστα και πιο πρόθυμα.
Εχω το OEM σετ (15-38) μέχρι τώρα αλλά δεν νομίζω να μείνει για πολύ.Τελειώνει γρήγορα πια.....Μάλλον πάω για 37....
Οσο για τις αλλάγές,........ :whistling: :whistling: .............. είμαι σε καλό δρόμο!!! :cool:
P090210_15.53[01].JPG
Τώρα είναι ακόμα πιο πρόθυμο και πιο ξεκούραστο!!!!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Τελειωνει γρηγορα πια;;;; Ποσες στροφες ανεβαζει δηλαδη με 6η;;;

Επισης, τι ηλεκτρονικη ειναι αυτη;;


Αντε, με το τσιγκελι θα σου τα βγαζω;; :tooth2:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Ξεθαυω αλλο ενα ωραιο θεματακι.....

Απ'οτι ειδα δεν απαντησε κανεις μας στο παρακατω ποστ του Δρ. Τυρλα:
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Ερωτήσεις:
1)Υπάρχει περίπτωση (αν βγάλουμε το βολάν για οποιοδήποτε λόγο)να το βάλουμε σε όποια θέση θέλουμε?????
2)Υπάρχει συγκεκριμένη θέση του κατασκευαστού για να μπει???
3)Αν θέλουμε να ζυγοσταθμήσουμε το βολάν μαζί με τον στρόφαλο και όλα τα παλλινδρομούντα μέρη (που παράγουν έργο).....γίνεται????
Δρ Τυρλα, δεν μας κανεις εσυ τη καλη να μας απαντησεις και να εξηγησεις;; :glimpse: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nick2ono
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 830
Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 15:32
Gender: Male
Other: tuono φακτορισμενο
Τοποθεσία: Καλαματα - Βριλησσια - Βυρωνας - Mουζακι - Κουκλιοί

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από nick2ono »

μιας και το ξεθαψες...
να αναφερω ετσι για την ιστορια οτι στα Aprilia με rotax μοτερ 2ης γενιας, μπορει επισης να αφαιρεθει ενα βαρος απο το βολαν.
Το προβλημα ειναι οτι δεν το αντικαθιστα καποιο εστω ελαφρυτερο, αλλα απουσιαζει εντελως!!
Εχουν δε αναφερθει περιπτωσεις που κολλησε το μοτερ ΜΕΤΑ απο την παραπανω εγχειρηση....
πολλοι λενε οτι τα δυο γεγονοτα δεν σχετιζονται μεταξυ τους και αλλοι ισχυριζονται οτι ειναι ειναι αλληλενδετα....
Προσωπικα μιας και δεν εχω ουτε τις απαραιτητες γνωσεις ουτε κ το χρημα να στηριξω ενδεχομενη "καταρευση" κινητηρα, δεν θα το εκανα.
Σιγουρα υπαρχουν οφελη, αλλα σε εμας τους κοινους μπατιρηδες πιστευω οτι ειναι πολυ μεγαλο το ρισκο.
:hibye:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Volano (Large).jpg
'Οπως βλέπουμε στο σχήμα το 20 είναι το γρανάζι χρονισμού απο το οποίο παίρνει σήμα ο σένσορας στατικού αβάνς΄...
αυτό έχει συγκεκριμένη θέση αυστηρότατη στην πλήμνη της στροφαλοφόρου ατράκτου και η συναρμογή γίνεται με σφήνα.
Στο νούμερο 16 έχουμε το βολάν με συναρμογή πολύσφηνου στην πλήμνη και ακινητοποίηση με περικόχλιο.
Α) Αν βγάλουμε το βολάν ......το βάζουμε όπου θέλουμε
Β) Δεν υπάρχει συγκεκριμένη θέση να μπει......όπου και να μπει το ίδιο αποτέλεσμα θα δώσει.
Γ ) χωρίς ρουλεμάν στροφάλου (διαιρούμενα και το μισό να είναι πάνω στην εσωτερική κάσα)δεν μπορεί να γίνει καμμία ζυγοστάθμηση...πόσο μάλλον χωρίς κύλινδρα....

Η μέση ακτίνα του βολάν (ανεξαρτήτως βάρους) είναι 8,2 εκατοστά.......το βάρος δεν παίζει σημαντικό ρόλο στις περιστρεφόμενες μάζες...αλλά που είναι το βάρος(διάμετρος βολαν).
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 13:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από tam »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: ...
το βάρος δεν παίζει σημαντικό ρόλο στις περιστρεφόμενες μάζες...αλλά που είναι το βάρος(διάμετρος βολαν).
Χαίρεται κ.Τύρλα.
Υποθέτω πως το βολάν έχει ομοιόμορφη κατανομή βάρους.
Έχετε συναντήσει περιπτώσεις ακτινικής κατανομής βάρους;
(να κάνω και του λόγου μου μια ερώτηση)
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

2vfly.jpg
3p2vfly.jpg
συγκεκριμένη θέση συναρμογής........
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1578
Εγγραφή: Παρ 19 Σεπ 2008, 18:33
Gender: Male
Bike: 748SP
Other: 750 ss 1992
Τοποθεσία: ΛΕΥΚΑΔΑ

Re: Ελαφρύτερο βολάν...

Δημοσίευση από ΛΕΩΝΙΔΑΣ 748 »

ειναι καιρος που το σκεφτομαι για το 748...αλλα ποσο πιο ελαφρυ?
δεν υπάρχει δεν μπορώ..., υπάρχει δε γ@μιέται!!!


http://www.symol.gr
http://www.altina.gr
Απάντηση