Το Hyper για δρόμο η Ducati λέει 32-32 και σε Pirelli, Metzeler, Bridgestone αυτό έβαζα.
Σε D211GP Racer, μόλις τα έβαλα πρώτη φορά και έβαλα 32-32, το μηχανάκι έγινε κατσίκι, χοροπήδαγε, έφαγα και ένα tank slapping σε ανωμαλίες στο δρόμο(όχι από γκάζι, χαλαρά με σταθερό γκάζι) και την άκουσα. Κατέβασα 2 psi μπρος-πίσω για δρόμο και συνήρθε, πάλι νιώθεις το σκληρό σκελετό που έχει το λάστιχο, αλλά δε χοροπηδάει το μηχανάκι και οι γόμα του GP Racer βεντουζάρει τρελλά μέχρι σχεδόν να βγουν λινά!!! Σε αντίθεση με το "ξύλιασμα" των Pirelli Diablo Corsa III και των μετεγενέστερων Diablo Rosso Corsa που έχω φορέσει, πολύ καλά, φιλικά στο γλύστριμα, αλλά στα 3 χιλιάδες χιλιόμετρα περίπου και ενώ οπτικά είναι οκ, γλυστράνε πολύ, δεν μπορεί να ανοίξεις γκάζι.
Τα GP Racer πέρα από λίγο χαμηλότερη πίεση, θέλουν και ένα ψάξιμο με τις αναρτήσεις.
Το Μάιο φόρεσα D212 GP Racer, τον αντικαταστάστη του D211(έχουν βγει και D213), πήγα ένα ταξίδι Ιταλία, ψιλοχαλαρά, αλλά εκεί κρατάει και με τις ζάντες να πας
και μόλις γύρισα, το μηχανάκι κούναγε, το μπροστινό D212 ήταν στραβό και μου το άλλαξαν.
Μπήκα και μία Σέρρες, δούλευε μια χαρά, ίσως να είχε περισσότερη φθορά από το D211.
Πιέσεις για πίστα(προτινόμενες) 18-28, αλλά στους δικούς μου αργούς ρυθμούς βάζω 20-21 πίσω.
Αυτός που είπε 24 μπροστά και 26 πίσω και το είδε και σε site κάτι δεν είδε καλά ή κάτι δεν ξέρει καλά, ρώτα και σε κανένα άλλο λαστιχά.
Αν ήθελα κράτημα και λίγο οικονομία, πιθανό να έπαιζα και εγώ με GP Racer μπρος και Sportsmart πίσω, πιστεύω είναι συμβατά και από σκελετό και ίσως και από χάραξη.
Αλλά καλύτερα να έβαζες ή ζευγάρι GP Racer και να δοκίμαζες το Endurance πίσω ή ζευγάρι Sportsmart, μια χαρά θα είναι και αυτά πιστεύω, ακόμα και πίστα, εκτός αν πιέζεις και κυνηγάς χρόνο