ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ - δοκιμες με τακακια για πισω φρενο
Συντονιστής: sue
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ - δοκιμες με τακακια για πισω φρενο
Εδώ και μία εβδομάδα τεστάρω πισινά τακάκια στο SS750 (όχι Brebo).
Αυτό που είδα είναι καλύτερη κατά 30% δύναμη πέδισης χωρίς να χάσω σε αίσθηση .
Εκτός από τον δρόμο τα τεστάρισα στατικά σε βανδαλιστικές συνθήκες μέχρι που έκαψα τον πίσω δίσκο ,τον έκανα carbon λέμε ,τα τακάκια ανέβασαν 580 κελσίου ,460 η δαγκάνα ,άλλαξα τρείς φορές υγρά ,τα τακάκια έχουν φυσιολογική φθορα , ο δίσκος πάει για τόρνο η πέταμα(παρ'ολους τους ανεμιστήρες).
Έβαλα τον παλιό μου δίσκο (σκέτο τσιγαρόχαρτο) και είδα με έκπληξη και σ'αυτόν την ίδια βελτίωση .
Ερώτηση :το φρενάρισμα στα Ducati σας στο πίσω φρένο σας ικανοποιεί η αλλάζετε δίσκο??????????
Βάλατε ποτέ διαφορετικά τακάκια και είδατε καμμία διαφορά???
Η πρόθεσή μου είναι να βάλω και στο 748 και να δώ τι παίζει.
Επειδή η υπόθεση "αισθηση φρεναρίσματος" είναι καθαρά υποκειμενική ζητάω την βοήθεια των μελών του φόρουμ ,αν κάποιοι θέλουν να κάνουν το ίδιο (σε διαφορετικά ομως μοντέλα) μπορώ να τους στείλω τα τακάκια ΔΩΡΕΑΝ για να έχουμε καλύτερη και αντικειμενικότερη άποψη όλοι μας.
Παρ'ολο που η Brebo έβγαλε πρόσφατα τα "ασημένια " είδα μικρή διαφορά.
Σας είμαι υπόχρεος.
Κωνσταντίνος
Αυτό που είδα είναι καλύτερη κατά 30% δύναμη πέδισης χωρίς να χάσω σε αίσθηση .
Εκτός από τον δρόμο τα τεστάρισα στατικά σε βανδαλιστικές συνθήκες μέχρι που έκαψα τον πίσω δίσκο ,τον έκανα carbon λέμε ,τα τακάκια ανέβασαν 580 κελσίου ,460 η δαγκάνα ,άλλαξα τρείς φορές υγρά ,τα τακάκια έχουν φυσιολογική φθορα , ο δίσκος πάει για τόρνο η πέταμα(παρ'ολους τους ανεμιστήρες).
Έβαλα τον παλιό μου δίσκο (σκέτο τσιγαρόχαρτο) και είδα με έκπληξη και σ'αυτόν την ίδια βελτίωση .
Ερώτηση :το φρενάρισμα στα Ducati σας στο πίσω φρένο σας ικανοποιεί η αλλάζετε δίσκο??????????
Βάλατε ποτέ διαφορετικά τακάκια και είδατε καμμία διαφορά???
Η πρόθεσή μου είναι να βάλω και στο 748 και να δώ τι παίζει.
Επειδή η υπόθεση "αισθηση φρεναρίσματος" είναι καθαρά υποκειμενική ζητάω την βοήθεια των μελών του φόρουμ ,αν κάποιοι θέλουν να κάνουν το ίδιο (σε διαφορετικά ομως μοντέλα) μπορώ να τους στείλω τα τακάκια ΔΩΡΕΑΝ για να έχουμε καλύτερη και αντικειμενικότερη άποψη όλοι μας.
Παρ'ολο που η Brebo έβγαλε πρόσφατα τα "ασημένια " είδα μικρή διαφορά.
Σας είμαι υπόχρεος.
Κωνσταντίνος
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
Κώστα καλημέρα,
το πίσω φρένο σε όλα τα Ντουκάτια είναι απλιά ιστορία .
Όταν είχα το Multi όοοοτι και να έκανα, μέχρι και όρθιος να ανέβαινα στο λεβιέ, δεν μπλόκαρε το πίσω, με τίποτα λέμε. Βέβαια για σόλο βόλτες και για πίστα δεν είχα πρόβλημα μιας και δεν χρησιμοποιούσα το πίσω καθόλου σχεδόν, παρά μόνο για μικροδιορθώσεις.
Όταν όμως έκανα δικάβαλα, φορτωμένος κλπ, μου έλειπε, οπότε τότε μετά από δοκιμές είχα καταλήξει (πάντα με τη μαμά δισκόπλακα) στα EBC HH, τα οποία είχαν πολύ καλή απόδοση, οικονομικά, και επιτέλους είχα φρένο. Αργότερα τα έβαλα και μπροστά, όμως ήταν αρκετά "άγρια" στις δισκόπλακες και τελικά παρέμεινα στα brembo μπροστά.
Τώρα στο 999, πίσω έχω δοκιμάσει τα DP (DunloPad) κι είμαι ευχαριστημένος. Όμως όπως σου είπα δεν χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου πίσω φρένο (έχω 20000km και είναι σχεδόν καινούργια ), όσο για μπροστά εάν σε ενδιαφέρει, πρόσφατα άλλαξα (είχα και μπροστά τα DP) κι έβαλα Ferodo με άψογη απόδοση και σε λίγες μέρες θα δοκιμάσω και τα οργανικά της Ferodo επίσης.
το πίσω φρένο σε όλα τα Ντουκάτια είναι απλιά ιστορία .
Όταν είχα το Multi όοοοτι και να έκανα, μέχρι και όρθιος να ανέβαινα στο λεβιέ, δεν μπλόκαρε το πίσω, με τίποτα λέμε. Βέβαια για σόλο βόλτες και για πίστα δεν είχα πρόβλημα μιας και δεν χρησιμοποιούσα το πίσω καθόλου σχεδόν, παρά μόνο για μικροδιορθώσεις.
Όταν όμως έκανα δικάβαλα, φορτωμένος κλπ, μου έλειπε, οπότε τότε μετά από δοκιμές είχα καταλήξει (πάντα με τη μαμά δισκόπλακα) στα EBC HH, τα οποία είχαν πολύ καλή απόδοση, οικονομικά, και επιτέλους είχα φρένο. Αργότερα τα έβαλα και μπροστά, όμως ήταν αρκετά "άγρια" στις δισκόπλακες και τελικά παρέμεινα στα brembo μπροστά.
Τώρα στο 999, πίσω έχω δοκιμάσει τα DP (DunloPad) κι είμαι ευχαριστημένος. Όμως όπως σου είπα δεν χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου πίσω φρένο (έχω 20000km και είναι σχεδόν καινούργια ), όσο για μπροστά εάν σε ενδιαφέρει, πρόσφατα άλλαξα (είχα και μπροστά τα DP) κι έβαλα Ferodo με άψογη απόδοση και σε λίγες μέρες θα δοκιμάσω και τα οργανικά της Ferodo επίσης.
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
Φίλτατε Κωνσταντίνε, ωραίο θέμα άνοιξες! Αν και δεν είμαι ο καταλληλότερος ντουντουκοπατέρας εδώ μέσα, καθ'οτι η πρώτη μου ντουντούκα είναι αυτή πού έχω τώρα, ναι, στο πίσω φρένο, υπάρχει θέμα! Χθές βράδι μάλιστα με τον Παναγιώτη έμαθα πως θέλουν αλλαγή τακτικά, π.χ. κάθε 3κ χλμ. Καίγονται! Σε γενικές γραμμές αν δεν "κάτσω" πάνω στο ποδόφρενο, δεν έχω αίσθηση φρενου. Κάπου διάβαζα ένα τέστ οπου ο απορρημένος δημοσιογράφος-δοκιμαστής έπαιρνε μια απάντηση απ'τον υπεύθυνο τύπου πως "έτσι είναι όλα" !!
Aνδρέας Β.
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
Επανέρχομαι! ΙΔΕΑ! Σίγουρα εχει να κάνει με ιδιοτροπία-νοοτροπία-εργονομία της Μπολωνέζικης φίρμας! Τι θέλουμε όταν καβαλάμε? Καθόλου δύναμη στα χέρια. Τι θέλουμε για να φρενάρουμε? Να μεταφέρουμε το βάρος πίσω πρώτα βυθίζοντας το πίσω μέρος κ πατώντας πρώτα το πίσω φρένο, πρίν πατήσουμε το μπροστα και αρχίσει η φόρτιση του μπροστινού να γίνεται ανυπόφορη. Κατα το φρενάριζμα πέφτουμε με όλο μας το βάρος στο κάτω μέρος του σώματός μας πιέζοντας ταυτόχρονα τους προσαγωγούς. ΑΡΑ? ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ
Aνδρέας Β.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
Παίδες αναφέρετε ποσοστά ποιότητας φρεναρίσματος με αντικειμενικότητα αν έχετε κάνει την όποια μετατροπή και το κόστος επίσης.Τα δικά μου είναι Ιταλικά και κάνουν 15 ευρώ.
Να αναφέρω ένα περιστατικό
Στην προηγούμενη Κυριακοβόλτα στον Χολομώντα τρείς λυσσασμένοι (Δημ 1098,GEO,και εγώ) θα τρώγανε στούκα με 200+ και κολλημένοι ο ένας στο χνώτο του αλλουνού, με Datsun βουκολικού γκόμενου που μας την βγήκε εντελώς απέναντι.
Οι πρώτοι το είδανε αλλά εγώ το είδα τελευταίος γιατί έκανα κολλητήρι ,πάτησα τα φρένα την τελευταία στιγμή και νομίζω αυτά τα τακάκια με έσωσαν .Μιλάμε γιά πολύ καλό φρένο πίσω αφου δεν μπλόκαρε καθόλου και βοήθησε τα μέγιστα στο μπροστινό.
Να αναφέρω ένα περιστατικό
Στην προηγούμενη Κυριακοβόλτα στον Χολομώντα τρείς λυσσασμένοι (Δημ 1098,GEO,και εγώ) θα τρώγανε στούκα με 200+ και κολλημένοι ο ένας στο χνώτο του αλλουνού, με Datsun βουκολικού γκόμενου που μας την βγήκε εντελώς απέναντι.
Οι πρώτοι το είδανε αλλά εγώ το είδα τελευταίος γιατί έκανα κολλητήρι ,πάτησα τα φρένα την τελευταία στιγμή και νομίζω αυτά τα τακάκια με έσωσαν .Μιλάμε γιά πολύ καλό φρένο πίσω αφου δεν μπλόκαρε καθόλου και βοήθησε τα μέγιστα στο μπροστινό.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
Κώστα, η "συμμετοχή" του πίσω φρένου στο συνολικό φρενάρισμα δεν υπερβαίνει το 3-5% πάντως. Και πρωτίστως η χρήσιμότητά του είναι να "εξισορροπεί" τη μοτό, δεν βασίζεσαι (τρίτο ενικό ε ? ) στο πίσω για να επιβραδύνεις.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
Ανηφόρα ,καλή άσφαλτος ,ίσως δικάβαλος ,φρένα στά όρια που και το μέτρο μετράει γιά την ζωή σου ,πες μου ποσοστά σε παρακαλώ??????
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- birel-motosport
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1249
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:27
- Gender: Male
- Bike: Desmosedici RR
- Other: 1098S, RX32SV, kTM
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
μου φαίνεται ότι πρέπει να σου στείλω όλο το πίσω μου φρένο να δεις τι σημαίνει δύναμη
αλλα είναι άχρηστο που είναι τόσο δυνατό :roll: :roll: :roll:
αλλα είναι άχρηστο που είναι τόσο δυνατό :roll: :roll: :roll:
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
Το φρένο είναι το τελευταίο πράγμα που εμπιστεύομαι για τη ζωή μου. Υπάρχει και το γκάζι (ανοιχτό ή κλειστό) και η ανάρτηση, αλλά κυρίως αυτό το πράγμα που συνδέι το τιμόνι με τη σέλα.Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Ανηφόρα ,καλή άσφαλτος ,ίσως δικάβαλος ,φρένα στά όρια που και το μέτρο μετράει γιά την ζωή σου ,πες μου ποσοστά σε παρακαλώ??????
Απ'ότι φαίνεται όμως, αντί να μιλάμε για τακάκι πίσω φρένου πάμε αλλού.
Πίσω στα τακάκια λοιπόν
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
Το μαμισιο ειναι απλα για πεταμα...
Αλλαξα ολο το σετ κομπλε δισκος-τακακια. Εβαλα της Galfer και μπορω να πω οτι ειδα βελτιωση στην αισθηση αλλα οχι τιποτα τρομερο.
Ακομα και μετα απο εξαερωση δεν ειδα καμια τρομερη διαφορα.
Αυτο που μου τη σπαει πολυ, ειναι οτι το πισω φρενο και οταν ηταν μαμισιο εντελως αλλα και τωρα, σκουζει (ειδικα μετα απο μερικα απανωτα φρεναρισματα με το πισω).
Οσο για τη χρηση του πισω φρενου, μετα χαρας να ανοιχτει νεο τοπικ και να τα πουμε εκει...
Αλλαξα ολο το σετ κομπλε δισκος-τακακια. Εβαλα της Galfer και μπορω να πω οτι ειδα βελτιωση στην αισθηση αλλα οχι τιποτα τρομερο.
Ακομα και μετα απο εξαερωση δεν ειδα καμια τρομερη διαφορα.
Αυτο που μου τη σπαει πολυ, ειναι οτι το πισω φρενο και οταν ηταν μαμισιο εντελως αλλα και τωρα, σκουζει (ειδικα μετα απο μερικα απανωτα φρεναρισματα με το πισω).
Οσο για τη χρηση του πισω φρενου, μετα χαρας να ανοιχτει νεο τοπικ και να τα πουμε εκει...
ENGAKATS caminando por la vida
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
Πολύ ωραίο θέμα κωνσταντίνε.Θα απαντήσω και εγώ αλλά μπορεί να είναι και λίγο άουτ αυτό μιας και η εμπειρία μου στερείτε.Εγώ αυτό που θα πω είναι ότι από το πίσω φρένο είμαι φανερά απογοητευμένος μου μπλοκάρει πολύ εύκολα,ίσως αυτό να οφείλεται ότι πάταγα 70% πίσω 30% μπροστά με αποτέλεσμα ο ποπός να πηγαίνει πέρα δώθε σε μερικά φρεναρίσματα μου,θα μου πείτε τι μας λες ρε χρηστάκη αφού δεν πάταγες καλά τα φρένα.Πάντως σε δικάβαλο επειδή είχα και βάρος πίσω δεν μου κουνιόταν πάλι ίδια φρεναρίσματα έκανα,για το μπροστινό είμαι 100% ευχαριστημένος.
Υ.Γ και κάποιος από εδώ μέσα μου είχε πει ότι το πίσω δεν είναι καλό που έχω.
Υ.Γ και κάποιος από εδώ μέσα μου είχε πει ότι το πίσω δεν είναι καλό που έχω.
999s
χρήστος
χρήστος