Nicasil
- mitch
- Member
- Δημοσιεύσεις: 318
- Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν 2010, 17:38
- Gender: Male
- DimST
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
- Gender: Male
- Bike: ST4S
- Other: Speed triple 900
- Τοποθεσία: Athens, Greece
- Επικοινωνία:
Re: Nicasil
Ευρώπη (Αγγλία) με τα μεταφορικά υπολογίζω μάξ 350Ε
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Nicasil
Συνήθως η αξιόπιστη λύση είναι όχι η ( ξανά ) επίστρωση αλλά η αγορά νέου χιτωνίου, πιστονιού , ελατηρίων .
The Uncle
- DimST
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
- Gender: Male
- Bike: ST4S
- Other: Speed triple 900
- Τοποθεσία: Athens, Greece
- Επικοινωνία:
Re: Nicasil
Δε τίθεται θέμα αξιοπιστίας εφόσον αναλάβει εταιρία γι'αυτό και υπολογιστεί με ακρίβεια η ανοχή. Έξω παίζουν μόνο με recoat για συντήρηση και βελτίωση. Εφόσον μιλάμε για χυτώνιο ίσως να μην αξίζει το κόστος/κόπο... αλλά όλα τα σύγχρονα μοτέρ (πλήν triumph που τώρα κατάργησε τα χιτώνια στο 675) έχουν καταργήσει τα χιτώνια για μείωση βάρους χρόνια τώρα.
- bros400pgm
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1506
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 10:15
- Gender: Male
- Other: APRILIA SXV 5.5
- Τοποθεσία: PATRA
Re: Nicasil
Aσε που αμα θες να φορεσεις 2 πιστονακι oversize, τι κανεις?
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
- mitch
- Member
- Δημοσιεύσεις: 318
- Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν 2010, 17:38
- Gender: Male
Re: Nicasil
Χιτωνιο με επίστρωση ίδια ? Η άλλο υλικό? Πέρασα από έναν που κάνει τέτοιες δουλειές και είπε για Χιτωνιο καινούριο Αμερικανικό που ο ίδιος εγγυάται για αυτό από ένα υλικό σαν μαντεμι μαζί με τη δουλειά ένα 200άρι.Χάνω 4% σε ιπποδύναμη που δεν με απασχολεί γιατί πρόκειται για ερασιτεχνική χρήση και ξεκινάει από την αρχή η φθορά του!sakman έγραψε:Συνήθως η αξιόπιστη λύση είναι όχι η ( ξανά ) επίστρωση αλλά η αγορά νέου χιτωνίου, πιστονιού , ελατηρίων .
Four wheels move the body.Two wheels move the soul.
- mitch
- Member
- Δημοσιεύσεις: 318
- Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν 2010, 17:38
- Gender: Male
Re: Nicasil
Ξέρουμε παραπάνω πληροφορίες?site κλπ?? Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!DimST έγραψε:Ευρώπη (Αγγλία) με τα μεταφορικά υπολογίζω μάξ 350Ε
Four wheels move the body.Two wheels move the soul.
- DimST
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
- Gender: Male
- Bike: ST4S
- Other: Speed triple 900
- Τοποθεσία: Athens, Greece
- Επικοινωνία:
Re: Nicasil
Εντός Ευρώπης έχω συνεργαστεί με τον παρακάτω.
http://www.motrac-racing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Φίλος, manager ομάδας wss μου έχει συστήσει και τον παρακάτω αλλά δεν έχω συνεργαστεί ακόμα μαζί του
http://www.kexel.de/beschichtung.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
πρέπει μόνο να τα έχεις καλά με τα Γερμανικά ;)
Αυτόν φαντάζομαι ίσως τον γνωρίζεις
http://www.mt-llc.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Έχουμε φτιάξει πάνω απο 20 μοτέρ
Μείον οτι είναι ΗΠΑ.
http://www.motrac-racing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Φίλος, manager ομάδας wss μου έχει συστήσει και τον παρακάτω αλλά δεν έχω συνεργαστεί ακόμα μαζί του
http://www.kexel.de/beschichtung.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
πρέπει μόνο να τα έχεις καλά με τα Γερμανικά ;)
Αυτόν φαντάζομαι ίσως τον γνωρίζεις
http://www.mt-llc.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Έχουμε φτιάξει πάνω απο 20 μοτέρ
Μείον οτι είναι ΗΠΑ.
- mitch
- Member
- Δημοσιεύσεις: 318
- Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν 2010, 17:38
- Gender: Male
Re: Nicasil
Ολοκληρώνω το θέμα για τον οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο.
Μετά από σκέψη και συζήτηση με τον ducatoμάστορα μου, αποφάσισα τελικά να κάνω την επίστρωση και όχι την ανακατασκευή με χιτωνιο, κάποιοι από τους λόγους ( συμφωνα με την πληροφορηση που ειχα) ήταν ότι λόγω του ότι το χιτωνιο δεν είναι αλουμινένιο όπως ο κύλινδρος δεν θα είχαν τις ίδιες διαστολες, άλλος είναι η πιο γρήγορη υπερθέρμανση, αυξημένο βάρος, γρηγορότερη φθορά του πιστονιου, αυξημένος κίνδυνος κολλήματος.
Ο κύλινδρος μετά από ανταλλαγή μερικών email πήγε Αγγλία στο Motrac-Racing .
Το συνολικό κόστος ανακατασκευής μαζί με ολα τα μεταφορικα ( μέσω ΕΛΤΑ) ήταν 230 ευρώ και από την ημέρα που τον έστειλα μέσα σε 35 μέρες τον είχα πάλι στα χέρια μου.
Η δουλειά του Άγγλου απίστευτη, ξανάφερε τον κύλινδρο σε χιλιοστά χρησης Α πιστονιου με ποιοτικοτατη επιστρωση nicasil, αμμοβολησε όλο το εξωτερικό και καθαριστηκε κάθε εκατοστό του. Το nicasil όταν έφυγε ήταν σε άθλια κατάσταση με χαρακιές , ένα "σκαλοπάτι" ψηλά και μια τσέπη από ενδεχόμενο κόλλημα στην εξαγωγή.
Δεν ήθελε να του στείλω πιστονι μαζί για να μετρήσει και ήθελε τελείως γυμνό τον κύλινδρο από power και βιδες.Ο κύλινδρος ήταν από ktm 250 sx του 2005 , όπου η αγορά καινούριου κυλίνδρου από την αντιπροσωπεία άγγιζε τα 700 ευρώ. Επίσης ο Άγγλος από πλευράς επικοινωνίας ήταν τρομερά εξυπηρετικος και η πληρωμή έγινε μέσω visa.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω το θείο και τον DimSt που τους ζαλισα με τα pm μου!!!!
Μετά από σκέψη και συζήτηση με τον ducatoμάστορα μου, αποφάσισα τελικά να κάνω την επίστρωση και όχι την ανακατασκευή με χιτωνιο, κάποιοι από τους λόγους ( συμφωνα με την πληροφορηση που ειχα) ήταν ότι λόγω του ότι το χιτωνιο δεν είναι αλουμινένιο όπως ο κύλινδρος δεν θα είχαν τις ίδιες διαστολες, άλλος είναι η πιο γρήγορη υπερθέρμανση, αυξημένο βάρος, γρηγορότερη φθορά του πιστονιου, αυξημένος κίνδυνος κολλήματος.
Ο κύλινδρος μετά από ανταλλαγή μερικών email πήγε Αγγλία στο Motrac-Racing .
Το συνολικό κόστος ανακατασκευής μαζί με ολα τα μεταφορικα ( μέσω ΕΛΤΑ) ήταν 230 ευρώ και από την ημέρα που τον έστειλα μέσα σε 35 μέρες τον είχα πάλι στα χέρια μου.
Η δουλειά του Άγγλου απίστευτη, ξανάφερε τον κύλινδρο σε χιλιοστά χρησης Α πιστονιου με ποιοτικοτατη επιστρωση nicasil, αμμοβολησε όλο το εξωτερικό και καθαριστηκε κάθε εκατοστό του. Το nicasil όταν έφυγε ήταν σε άθλια κατάσταση με χαρακιές , ένα "σκαλοπάτι" ψηλά και μια τσέπη από ενδεχόμενο κόλλημα στην εξαγωγή.
Δεν ήθελε να του στείλω πιστονι μαζί για να μετρήσει και ήθελε τελείως γυμνό τον κύλινδρο από power και βιδες.Ο κύλινδρος ήταν από ktm 250 sx του 2005 , όπου η αγορά καινούριου κυλίνδρου από την αντιπροσωπεία άγγιζε τα 700 ευρώ. Επίσης ο Άγγλος από πλευράς επικοινωνίας ήταν τρομερά εξυπηρετικος και η πληρωμή έγινε μέσω visa.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω το θείο και τον DimSt που τους ζαλισα με τα pm μου!!!!
Four wheels move the body.Two wheels move the soul.
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Nicasil
Κρίμα να μην υπάρχει και εγχώρια εξυπηρέτηση σαν κι αυτή που περιγράφεις...
- mitch
- Member
- Δημοσιεύσεις: 318
- Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν 2010, 17:38
- Gender: Male
Re: Nicasil
Η μόνη ελληνική εξυπηρέτηση που βρήκα ήταν 2 εταιρίες που αναλάμβαναν να το στείλουν με 350+ ευρώ και τρεις μήνες αναμονής, 120 ευρώ+ για μια βόλτα στα ταχυδρομείο και 1, 2 mail ΣΥΝ ότι εφόσον στέλνουν συχνα παίζει και να τους κάναν καλύτερη τιμή
Four wheels move the body.Two wheels move the soul.