Nicasil

Αν και δεν χρειάζονται βελτίωση...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mitch
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν 2010, 17:38
Gender: Male

Nicasil

Δημοσίευση από mitch »

Που κάνουν τέτοια επίστρωση?Και πόσο μπορεί να κοστίζει για κύλινδρο απο 250αρι?
Four wheels move the body.Two wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
mitch
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν 2010, 17:38
Gender: Male

Re: Nicasil

Δημοσίευση από mitch »

Κανένας τίποτα??
Four wheels move the body.Two wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
DimST
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
Gender: Male
Bike: ST4S
Other: Speed triple 900
Τοποθεσία: Athens, Greece
Επικοινωνία:

Re: Nicasil

Δημοσίευση από DimST »

Ευρώπη (Αγγλία) με τα μεταφορικά υπολογίζω μάξ 350Ε
Άβαταρ μέλους
sakman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3858
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
Gender: Male
Bike: SS1000
Other: CBX 750 MONTESA 414
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: Nicasil

Δημοσίευση από sakman »

Συνήθως η αξιόπιστη λύση είναι όχι η ( ξανά ) επίστρωση αλλά η αγορά νέου χιτωνίου, πιστονιού , ελατηρίων .
The Uncle Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DimST
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
Gender: Male
Bike: ST4S
Other: Speed triple 900
Τοποθεσία: Athens, Greece
Επικοινωνία:

Re: Nicasil

Δημοσίευση από DimST »

Δε τίθεται θέμα αξιοπιστίας εφόσον αναλάβει εταιρία γι'αυτό και υπολογιστεί με ακρίβεια η ανοχή. Έξω παίζουν μόνο με recoat για συντήρηση και βελτίωση. Εφόσον μιλάμε για χυτώνιο ίσως να μην αξίζει το κόστος/κόπο... αλλά όλα τα σύγχρονα μοτέρ (πλήν triumph που τώρα κατάργησε τα χιτώνια στο 675) έχουν καταργήσει τα χιτώνια για μείωση βάρους χρόνια τώρα.
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 10:15
Gender: Male
Other: APRILIA SXV 5.5
Τοποθεσία: PATRA

Re: Nicasil

Δημοσίευση από bros400pgm »

Aσε που αμα θες να φορεσεις 2 πιστονακι oversize, τι κανεις? :)) :)) :))
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
Άβαταρ μέλους
mitch
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν 2010, 17:38
Gender: Male

Re: Nicasil

Δημοσίευση από mitch »

sakman έγραψε:Συνήθως η αξιόπιστη λύση είναι όχι η ( ξανά ) επίστρωση αλλά η αγορά νέου χιτωνίου, πιστονιού , ελατηρίων .
Χιτωνιο με επίστρωση ίδια ? Η άλλο υλικό? Πέρασα από έναν που κάνει τέτοιες δουλειές και είπε για Χιτωνιο καινούριο Αμερικανικό που ο ίδιος εγγυάται για αυτό από ένα υλικό σαν μαντεμι μαζί με τη δουλειά ένα 200άρι.Χάνω 4% σε ιπποδύναμη που δεν με απασχολεί γιατί πρόκειται για ερασιτεχνική χρήση και ξεκινάει από την αρχή η φθορά του!
Four wheels move the body.Two wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
mitch
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν 2010, 17:38
Gender: Male

Re: Nicasil

Δημοσίευση από mitch »

DimST έγραψε:Ευρώπη (Αγγλία) με τα μεταφορικά υπολογίζω μάξ 350Ε
Ξέρουμε παραπάνω πληροφορίες?site κλπ?? Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
Four wheels move the body.Two wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
DimST
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
Gender: Male
Bike: ST4S
Other: Speed triple 900
Τοποθεσία: Athens, Greece
Επικοινωνία:

Re: Nicasil

Δημοσίευση από DimST »

Εντός Ευρώπης έχω συνεργαστεί με τον παρακάτω.
http://www.motrac-racing.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Φίλος, manager ομάδας wss μου έχει συστήσει και τον παρακάτω αλλά δεν έχω συνεργαστεί ακόμα μαζί του
http://www.kexel.de/beschichtung.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
πρέπει μόνο να τα έχεις καλά με τα Γερμανικά ;)


Αυτόν φαντάζομαι ίσως τον γνωρίζεις
http://www.mt-llc.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Έχουμε φτιάξει πάνω απο 20 μοτέρ
Μείον οτι είναι ΗΠΑ.
Άβαταρ μέλους
mitch
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν 2010, 17:38
Gender: Male

Re: Nicasil

Δημοσίευση από mitch »

Ολοκληρώνω το θέμα για τον οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο.
Μετά από σκέψη και συζήτηση με τον ducatoμάστορα μου, αποφάσισα τελικά να κάνω την επίστρωση και όχι την ανακατασκευή με χιτωνιο, κάποιοι από τους λόγους ( συμφωνα με την πληροφορηση που ειχα) ήταν ότι λόγω του ότι το χιτωνιο δεν είναι αλουμινένιο όπως ο κύλινδρος δεν θα είχαν τις ίδιες διαστολες, άλλος είναι η πιο γρήγορη υπερθέρμανση, αυξημένο βάρος, γρηγορότερη φθορά του πιστονιου, αυξημένος κίνδυνος κολλήματος.
Ο κύλινδρος μετά από ανταλλαγή μερικών email πήγε Αγγλία στο Motrac-Racing .
Το συνολικό κόστος ανακατασκευής μαζί με ολα τα μεταφορικα ( μέσω ΕΛΤΑ) ήταν 230 ευρώ και από την ημέρα που τον έστειλα μέσα σε 35 μέρες τον είχα πάλι στα χέρια μου.
Η δουλειά του Άγγλου απίστευτη, ξανάφερε τον κύλινδρο σε χιλιοστά χρησης Α πιστονιου με ποιοτικοτατη επιστρωση nicasil, αμμοβολησε όλο το εξωτερικό και καθαριστηκε κάθε εκατοστό του. Το nicasil όταν έφυγε ήταν σε άθλια κατάσταση με χαρακιές , ένα "σκαλοπάτι" ψηλά και μια τσέπη από ενδεχόμενο κόλλημα στην εξαγωγή.
Δεν ήθελε να του στείλω πιστονι μαζί για να μετρήσει και ήθελε τελείως γυμνό τον κύλινδρο από power και βιδες.Ο κύλινδρος ήταν από ktm 250 sx του 2005 , όπου η αγορά καινούριου κυλίνδρου από την αντιπροσωπεία άγγιζε τα 700 ευρώ. Επίσης ο Άγγλος από πλευράς επικοινωνίας ήταν τρομερά εξυπηρετικος και η πληρωμή έγινε μέσω visa.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω το θείο και τον DimSt που τους ζαλισα με τα pm μου!!!!
Four wheels move the body.Two wheels move the soul.
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Nicasil

Δημοσίευση από HackmaN »

Κρίμα να μην υπάρχει και εγχώρια εξυπηρέτηση σαν κι αυτή που περιγράφεις...
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
mitch
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: Τρί 19 Ιαν 2010, 17:38
Gender: Male

Re: Nicasil

Δημοσίευση από mitch »

Η μόνη ελληνική εξυπηρέτηση που βρήκα ήταν 2 εταιρίες που αναλάμβαναν να το στείλουν με 350+ ευρώ και τρεις μήνες αναμονής, 120 ευρώ+ για μια βόλτα στα ταχυδρομείο και 1, 2 mail ΣΥΝ ότι εφόσον στέλνουν συχνα παίζει και να τους κάναν καλύτερη τιμή
Four wheels move the body.Two wheels move the soul.
Απάντηση