Sport 1000 εν Ελλάδι...
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: Sport 1000 εν Ελλάδι...
Nα ρωτήσω μόνο για την διαδρομή του πηρουνιού, μειώθηκε? αν όχι σκλήρηνες το πηρούνι? τι συμπεριφορά έχει πλέον?
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ 2010, 19:24
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Sport 1000 εν Ελλάδι...
wow!!!!
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: Sport 1000 εν Ελλάδι...
Πολύ ωραία δουλειά,όπως είχες κάνει και στο ss
Ανοίγεις τα μάτια σε πολύ κόσμο!
SC με πολύ καλύτερο πακέτο αναρτήσεων-φρένων-ζαντών και επαρκές τεπόζιτο για ταξίδι!
Πρέπει να κατοχύρωσεις πατέντα
Υ.Γ:Επίσης,πιστεύω ότι πρέπει ν'ανοίξεις ξεχωριστό θέμα,εμπλουτισμένο με περισσότερες φώτο.
Ανοίγεις τα μάτια σε πολύ κόσμο!
SC με πολύ καλύτερο πακέτο αναρτήσεων-φρένων-ζαντών και επαρκές τεπόζιτο για ταξίδι!
Πρέπει να κατοχύρωσεις πατέντα
Υ.Γ:Επίσης,πιστεύω ότι πρέπει ν'ανοίξεις ξεχωριστό θέμα,εμπλουτισμένο με περισσότερες φώτο.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Sport 1000 εν Ελλάδι...
Εννοια σου... Απλως δεν εχω προλαβει ακομαKRS έγραψε: Υ.Γ:Επίσης,πιστεύω ότι πρέπει ν'ανοίξεις ξεχωριστό θέμα,εμπλουτισμένο με περισσότερες φώτο.
ENGAKATS caminando por la vida
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Sport 1000 εν Ελλάδι...
Συμφωνώ με Χρήστο, Eng κάνε τα μαγικά σου... πραγματικά πολύ καλά δουλειά!!!!
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
- SuperGeorge
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 956
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 09:29
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Honda Blackbird
Re: Sport 1000 εν Ελλάδι...
skk έγραψε:Η συγκεκριμένη ιδέα (Ducati customizing) μου άρεσε τόσο πολύ, όπως και η διαδικασία της υλοποίησης που αποφάσισα να την συνεχίσω σε επαγγελματικό επίπεδο. Μέσα στην επόμενη εβδομάδα, Θεού θέλοντος που λένε, θα είναι έτοιμη η εταιρία με την έννοια ότι θα μπορώ να κόβω αποδείξεις παροχής υπηρεσιών, υπάρχει έτοιμη έδρα, εργαστήριο και δύο καλοί φίλοι οι οποίοι με βοήθησαν στην υλοποίηση του δικού μου project και είπαμε να το προχωρήσουμε μαζί. Αν ενδιαφέρεστε για cafe racer, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε ένα καλό ST, ή ένα φτηνο ST. Αυτή τη στιγμή για παράδειγμα στο car υπάρχει ένα ST3 στην Θεσσαλονίκη από πτώση, που πωλείται 1600 ευρώ. Αν η αγγελία λέει την αλήθεια και το μόνο που χρειάζεται είναι ένα ψηγείο, με 1200 ευρώ και 10 εργάσιμες μέρες σας παραδίδω το κλειδί του καινούργιου σας cafe racer. Συνολικό κόστος 2900 ευρώ! Καλό Ε?
Ευελπιστώ ότι το αργότερο μέχρι τις 26 Μαρτίου θα είναι έτοιμο και το site, you know με όλα τα καλούδια που χρειάζεται μία Ducati για να νοιώσει diva.
Σε περιμένω
- skk
- Member
- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2009, 19:15
- Gender: Male
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Sport 1000 εν Ελλάδι...
Το συγκεκριμένο μηχανάκι ήταν αρκετό καιρό παρατημένο, οπότε και μπροστά και πίσω ήθελε service. Μπροστά έκανα service και το ξανάφερα στην stock κατάσταση, πίσω όμως όχι ακόμη. Ακόμη όμως και αν του κάνω το service πίσω νομίζω πως θα χρειάζεται λίγο σήκωμα πίσω. Πέρα από το feeling των αναρτήσεων, αυτό το νιώθω και στους καρπούς, το SS σε καθημερινή μετακίνηση κούραζε περισσότερο τους καρπούς μου, και τους ώμους, αυτό το κυκλοφορώ όλη μέρα και νιώθω άνετα. Το ίδιο και όταν στρίβω με πολλά. Αν δεν σκαρφαλώσω πάνω στο τεπόζιτο δεν το νιώθω σταθερό. Άρα (παρόλο που αυτό είναι υποκειμενικό) μάλλον χρειάζεται περισσότερο βάρος μπροστά για να στρίψεις, από την άλλη αν είναι να μετακινηθείς μέσα και πέριξ της πόλλης χωρίς αγριάδες, είναι ΟΚ. Εν τω μεταξύ η αντηρίδα πίσω είναι κολλημένη και αυτή θα αλλαχθεί όταν κατέβει το πίσω για service. Μέχρι να γίνουν αυτά τα δύο δεν μπορώ να σου πω τι θα ήθελε συνολικά η ανάρτηση.Since1970 έγραψε:Nα ρωτήσω μόνο για την διαδρομή του πηρουνιού, μειώθηκε? αν όχι σκλήρηνες το πηρούνι? τι συμπεριφορά έχει πλέον?
Δεν χρειάζεται να ξέρεις να οδηγείς μηχανή. Η DUCATI θα σου μάθει. Και μην νοιαστείς για πολυεστερικά, τα DUCATI δεν πέφτουν ποτέ !!! Έκτός αν βρουν κάτω οι εξατμίσεις !!!
http://ducatitifoso.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/ducatitifoso
http://ducatitifoso.com/
http://www.bikepics.com/members/sskk/01900ss/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ducatitifoso.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/ducatitifoso
http://ducatitifoso.com/
http://www.bikepics.com/members/sskk/01900ss/" onclick="window.open(this.href);return false;
- red lizard
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4137
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
- Gender: Male
- Τοποθεσία: κερκυρα