Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Συντονιστής: sue
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Μόλις γύρισα από μεγάλη (μοναχική) βόλτα στα πέριξ (Πεντέλη - Διόνυσο - Πεντέλη - Νέα Μάκρη (Μαραθώνος) - Αττική Οδό - Περιφερειακή Υμηττού και πίσω. . . ). Τρέλα λέμε. Πάγωσα ολόκληρος αλλά το ευχαριστήθηκα. . .
Στο θέμα τώρα:
Παρατήρησα πως, ενώ είμαι μέσα στη στροφή (ας πούμε για παράδειγμα λίγο πριν το apex αλλά δεν έχει σημασία) και αφού έχω "δώσει" στο τιμόνι / έχω βγει από το μηχανάκι (όσο μπορώ για το επίπεδό μου) και διαγράφω τη γραμμή μου, αν πιέσω ομαλά το εσωτερικό στη στροφή rear set, η γραμμή μου αρχίζει και κλείνει λίγο και ομαλά. Αν ασκήσω πίεση στο εξωτερικό, η γραμμή ανοίγει.
Παρατήρησα επίσης πως, όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα εισόδου στη στροφή, τόσο μεγαλύτερη - αλλά πάντα ομαλή και όχι κλωτσιά - πρέπει να είναι και η δύναμη της πίεσης το ποδωστηρίου για να έχουμε εμφανές αποτέλεσμα (αναμενόμενο μιας και όλες αυτές οι δυνάμεις είναι αλληλοεξαρτώμενες αλλά είπα να το αναφέρω).
Να το αναλύσουμε λίγο το φαινόμενο;
Οι αγωνιζόμενοι κι οι "παλαιοί" (no offense), παρακαλούνται να συμβάλλουν.
Στο θέμα τώρα:
Παρατήρησα πως, ενώ είμαι μέσα στη στροφή (ας πούμε για παράδειγμα λίγο πριν το apex αλλά δεν έχει σημασία) και αφού έχω "δώσει" στο τιμόνι / έχω βγει από το μηχανάκι (όσο μπορώ για το επίπεδό μου) και διαγράφω τη γραμμή μου, αν πιέσω ομαλά το εσωτερικό στη στροφή rear set, η γραμμή μου αρχίζει και κλείνει λίγο και ομαλά. Αν ασκήσω πίεση στο εξωτερικό, η γραμμή ανοίγει.
Παρατήρησα επίσης πως, όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα εισόδου στη στροφή, τόσο μεγαλύτερη - αλλά πάντα ομαλή και όχι κλωτσιά - πρέπει να είναι και η δύναμη της πίεσης το ποδωστηρίου για να έχουμε εμφανές αποτέλεσμα (αναμενόμενο μιας και όλες αυτές οι δυνάμεις είναι αλληλοεξαρτώμενες αλλά είπα να το αναφέρω).
Να το αναλύσουμε λίγο το φαινόμενο;
Οι αγωνιζόμενοι κι οι "παλαιοί" (no offense), παρακαλούνται να συμβάλλουν.
- valerougas
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1271
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: BMW S 1000 RR
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Και εγω ετσι ακριβώς στρίβω πιέζοντας τα εσωτερικά μασπιέ με την απαιτούμενη δύναμη για την συγκεκριμένη στροφή που εχω εμπρός μου και ετσι πιστεύω ειναι και ο πιο σωστός τρόπος.Στον περασμένο αγώνα που πηρα μερος δεν κουράστηκαν τα χέρια μου αλλα τα ποδια μου απο αυτον τον τρόπο οδήγησης.
- AmbaSSadoRR
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2266
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:54
- Gender: Male
- Τοποθεσία: MILANO
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
αυτο θες ν αναλησεις?"D3§m02K"
Παρατήρησα πως, ενώ είμαι μέσα στη στροφή (ας πούμε για παράδειγμα λίγο πριν το apex αλλά δεν έχει σημασία) και αφού έχω "δώσει" στο τιμόνι / έχω βγει από το μηχανάκι (όσο μπορώ για το επίπεδό μου) και διαγράφω τη γραμμή μου, αν πιέσω ομαλά το εσωτερικό στη στροφή rear set, η γραμμή μου αρχίζει και κλείνει λίγο και ομαλά. Αν ασκήσω πίεση στο εξωτερικό, η γραμμή ανοίγει.
αυτο?"D3§m02K"
Παρατήρησα επίσης πως, όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα εισόδου στη στροφή, τόσο μεγαλύτερη - αλλά πάντα ομαλή και όχι κλωτσιά - πρέπει να είναι και η δύναμη της πίεσης το ποδωστηρίου για να έχουμε εμφανές αποτέλεσμα (αναμενόμενο μιας και όλες αυτές οι δυνάμεις είναι αλληλοεξαρτώμενες αλλά είπα να το αναφέρω).
Υπαρχουν... Ανθρωποι και...
....ανθρωπακια....
....ανθρωπακια....
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
valerougas έγραψε:Και εγω ετσι ακριβώς στρίβω πιέζοντας τα εσωτερικά μασπιέ με την απαιτούμενη δύναμη για την συγκεκριμένη στροφή που εχω εμπρός μου και ετσι πιστεύω ειναι και ο πιο σωστός τρόπος.Στον περασμένο αγώνα που πηρα μερος δεν κουράστηκαν τα χέρια μου αλλα τα ποδια μου απο αυτον τον τρόπο οδήγησης.
Βασίλη,
Αυτό που λες για την κούραση των χεριών vs των ποδιών, φαντάζομαι πως παίζει πιο πολύ στα superbikes που παλεύεις με τα clipons και τη στάση του σώματος.
Στα "τιμονάτα" όμως, πιστεύω πως είναι πιο εύκολο να βρεις τη χρυσή τομή μεταξύ της χρήσης του τιμονιού και της χρήσης των rearsets. Αν και πιστεύω πως το ένα δεν αναιρεί το άλλο.
Όλα, Γιάννη. Για πες;AmbaSSadoRR έγραψε:αυτο θες ν αναλησεις?
- AmbaSSadoRR
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2266
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:54
- Gender: Male
- Τοποθεσία: MILANO
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
valerougas έγραψε:Και εγω ετσι ακριβώς στρίβω πιέζοντας τα εσωτερικά μασπιέ με την απαιτούμενη δύναμη για την συγκεκριμένη στροφή που εχω εμπρός μου και ετσι πιστεύω ειναι και ο πιο σωστός τρόπος.Στον περασμένο αγώνα που πηρα μερος δεν κουράστηκαν τα χέρια μου αλλα τα ποδια μου απο αυτον τον τρόπο οδήγησης.
να ρωτησω?
εαν το εστριβες 50% ποδια και 50%(υποθετικα το 50..)χερια,η και με το σωμα σου?
εαν δεν εινε απορια του Κωστα ειναι δικη μου....
αν μπορεις να το διαφωτησεις....
Υπαρχουν... Ανθρωποι και...
....ανθρωπακια....
....ανθρωπακια....
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
AmbaSSadoRR έγραψε:εαν το εστριβες 50% ποδια και 50%(υποθετικα το 50..)χερια,η και με το σωμα σου?
D3§m02K έγραψε:Αν και πιστεύω πως το ένα δεν αναιρεί το άλλο.
- AmbaSSadoRR
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2266
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:54
- Gender: Male
- Τοποθεσία: MILANO
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Κωστα,μιας και ηταν ενα θεμα συζητησης με τον σπυρο(desmoman),o σπυρος και ισως και ο βασιλης που διαβαζω τωρα στριβουν πολλυ με την πιεση στους μασιπιεδες,εγω με το hyper δεν το πολλυ κανω..καλυτερα μαλλον εχω ενα μικρο ποσοστο πιεσης στα ποδια....
ετσι με βολευει τουλαχιστον.....
ετσι με βολευει τουλαχιστον.....
Υπαρχουν... Ανθρωποι και...
....ανθρωπακια....
....ανθρωπακια....
- AmbaSSadoRR
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2266
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:54
- Gender: Male
- Τοποθεσία: MILANO
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
ωπα....
τωρα ειδα τον τιτλο(μεσα στη στροφη)......
τοτε ναι κωστα οι επιλογες εινε 2:
η πιεση απο τα ποδια και μετα το κλεισιμο του αγκωνα προς τα κατω.....
τωρα ειδα τον τιτλο(μεσα στη στροφη)......
τοτε ναι κωστα οι επιλογες εινε 2:
η πιεση απο τα ποδια και μετα το κλεισιμο του αγκωνα προς τα κατω.....
Υπαρχουν... Ανθρωποι και...
....ανθρωπακια....
....ανθρωπακια....
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Κώστα ρίξε μια ματία στο Κεφάλαιο 19 του "Τhe Twist Of The Wrist II" του Keith Code, παράγραφος Pivot Steering - My Discovery.
Αν δεν το έχεις δώσε μου λίγο χρόνο να το γράψω.
Αν δεν το έχεις δώσε μου λίγο χρόνο να το γράψω.
Αλέξανδρος
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Alex, την εμπειρία των παιδιών θέλω.
To TOTW το έχω. Ωραίος ο Code αλλά τα γράφει όλα "κάπως". Γι άλλους είναι ωραίο το γράψιμό του αλλά εμένα δεν μου κάνει. . .
To TOTW το έχω. Ωραίος ο Code αλλά τα γράφει όλα "κάπως". Γι άλλους είναι ωραίο το γράψιμό του αλλά εμένα δεν μου κάνει. . .
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Συμφωνώ ότι κάποια είναι "κάπως". Κάποια όμως δουλεύουν στην πράξη!D3§m02K έγραψε:Alex, την εμπειρία των παιδιών θέλω.
To TOTW το έχω. Ωραίος ο Code αλλά τα γράφει όλα "κάπως". Γι άλλους είναι ωραίο το γράψιμό του αλλά εμένα δεν μου κάνει. . .
Αλέξανδρος
- DESMOMAN
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2392
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: ST4S
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
καλυτερα απο κοντα.
θα προσπαθησω να το μεταφερω μολις βρω λιγο χρονο...
θα προσπαθησω να το μεταφερω μολις βρω λιγο χρονο...
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
α.και κατι αλλο...rear sets ονομαζονται τα κομπλε after market kit,που μεταφερουν τα πωδωστηρια πιο πισω και πιο πανω ετσι ωστε να προσαρμοζωνται στην σωματομετρια του εκαστοτε οδηγου ευκολα και να αυξανουν τα περιθωρια κλισης στις στροφες...
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- TK Alice
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1100
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 00:28
- Gender: Male
- Bike: Monster 695
- Other: Aprilia Tuono 50
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Μία μέρα έβλεπα έναν αγώνα στο Eurosport όταν ήμανε Αγγλία και ο τυπάς είχε φαγωθεί να λέει ότι οι οδηγοί πρέπει να βάζουν δύναμη στους εσωτερικούς μαρσπιέδες για να στρίψουν...όταν γύρισα και πήγα βολτούλα με την κοκόνα έκανα το εξής...σε ευθεία άφησα το τιμόνι και έβαλα δύναμη στον ένα από τους 2 μαρσπιέδες....παρατήρησα ότι το μηχανάκι πλάγιαζε στην πλευρά της πίεσης εώς ότου σταματούσα να πιέζω τον μαρσπιέ....σιγά σιγά έβαζα όλο και περισσότερη δύναμη και το φαινόμενο γινόταν εντονότερο. Από τότε όταν πάω σχετικά πολεμικα και όχι βολτούλα πάντα βάζω δύναμη στα μαρσπιέ γιατί μου δίνει μεγαλύτερη αίσθηση σταθερότητας μέσα στη σροφή και ξεκουράζει και τα χέρια όπως είπαν και οι ιδικότεροι!
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!
Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!
Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Gospadi Mamachka!
- Niaou
- Member
- Δημοσιεύσεις: 138
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 20:43
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Τοποθεσία: ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Προσωπικά πιστεύω οτι το στρίψιμο γίνεται καθαρά με το τιμόνι . Δοκιμή αφήστε το τιμόνι και πατήστε τα μαρσπιε , δείτε πόσο στρίβει η μοτοσυκλέτα , επόμενη δοκίμη απλώς σπρώξτε ή τραβήξτε το τιμόνι απλά καμία σχέση. Το θέμα όμως δεν είναι μόνο να στρίψει η μοτοσυκλέτα αλλά και που βρίσκετε το σώμα μας την ώρα που γίνεται η οποιαδήποτε αλλαγή στη μοτοσυκλέτα , εκεί έρχεται η μεγάλη συνεισφορά των ποδιών πχ στο να κρατήσουν το σώμα προς τα μπροστά και προς τα μέσα , στο να μην σφίγγεις το τιμόνι στα χίλια δυο άλλα πράγματα που καλύτερα να μας τα εξηγήσουν κάποιοι που έχουν ασχοληθεί περισσότερο . Απλώς άλλο το συνεισφέρω στο στρίψιμο και άλλο στρίβω μόνο με τα πόδια.
Νιαουνάκης Γιώργος
- TK Alice
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1100
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 00:28
- Gender: Male
- Bike: Monster 695
- Other: Aprilia Tuono 50
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Φίλε Niaou δεν ανέφερα πουθενά στο post μου ότι το μηχανάκι στρίβει βάζοντας δύναμη στα μαρσπιέ....απλά είπα ότι πλαγιάζει....πέρνει δηλαδή μία κλίση. Επειδή όμως αυτή η περιγραφή δεν αναφέρει ξεκάθαρα αν η μηχανή αλλάζει κατεύθυνση ή όχι να το διευκρινήσω λέγοντας ότι η πίεση αυτή (τουλάχιστον αυτή που μπόρεσα να βάλω στα μαρσπιέ...δεν είμαι και ο Σταλόνε) δεν είναι ικανή να αλλάξει κατεύθυνση στο μηχανάκι. Αυτά.
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!
Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!
Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Gospadi Mamachka!
- valerougas
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1271
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: BMW S 1000 RR
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Εγω φίλε μου εγραψα τα παραπάνω και είπα αυτα που είπα για γρήγορη οδήγηση και οχι βόλτα με το ποδήλατο.αν εσυ στρίβεις με το τιμόνι σου καλα κάνεις αλλα οταν εισαι σε ρυθμό γρήγορο και οχι ποδηλάτου πρέπει να πιέσεις τα μασπιέ και να βγάλεις το σώμα έξω απο την μοτό και να πιέσεις ελάχιστα το τιμόνι οταν θες να ρίξεις την μοτο απο την όρθια θέση που ειναι πριν την στροφή τα υπόλοιπα τα κάνουν το κορμι σου και το εσωτερικό μασπιέ.Niaou έγραψε:Προσωπικά πιστεύω οτι το στρίψιμο γίνεται καθαρά με το τιμόνι . Δοκιμή αφήστε το τιμόνι και πατήστε τα μαρσπιε , δείτε πόσο στρίβει η μοτοσυκλέτα , επόμενη δοκίμη απλώς σπρώξτε ή τραβήξτε το τιμόνι απλά καμία σχέση. Το θέμα όμως δεν είναι μόνο να στρίψει η μοτοσυκλέτα αλλά και που βρίσκετε το σώμα μας την ώρα που γίνεται η οποιαδήποτε αλλαγή στη μοτοσυκλέτα , εκεί έρχεται η μεγάλη συνεισφορά των ποδιών πχ στο να κρατήσουν το σώμα προς τα μπροστά και προς τα μέσα , στο να μην σφίγγεις το τιμόνι στα χίλια δυο άλλα πράγματα που καλύτερα να μας τα εξηγήσουν κάποιοι που έχουν ασχοληθεί περισσότερο . Απλώς άλλο το συνεισφέρω στο στρίψιμο και άλλο στρίβω μόνο με τα πόδια.
- Niaou
- Member
- Δημοσιεύσεις: 138
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 20:43
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Τοποθεσία: ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Μην πυροβολάτε....Και το 1.41 έχει ψυχή και ενδιαφέρον να μάθει ..
Σεβασμός στους γρήγορους .
Τα υπόλοιπα στας Σέρρας.
Πάω να πάρω το ποδήλατο
Α , ξέχασα μου το 'κλεψαν
Σεβασμός στους γρήγορους .
Τα υπόλοιπα στας Σέρρας.
Πάω να πάρω το ποδήλατο
Α , ξέχασα μου το 'κλεψαν
Νιαουνάκης Γιώργος
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Να ρωτήσω τώρα και εγώ κάτι...
Πίεση στο εξωτερικό μαρσπιέ δεν δίνει καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό??
Πίεση στο εξωτερικό μαρσπιέ δεν δίνει καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό??
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- Manos990
- Member
- Δημοσιεύσεις: 297
- Εγγραφή: Πέμ 04 Σεπ 2008, 09:46
- Gender: Male
- Other: Superduke 990
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Απο όσο ξερω κι εγω δεν πιέζουμε ποτε το εσωτερικό μαρσπιέ γιαυτόν τον λόγο, γτ η δύναμη που ασκείτε αλλάζει την πίεση που ασκείτε απο την κάθετη δυναμη που δημιουργείτε στην μηχανή και στον πίσω τροχό, μειώνοντας την πρόσφυση. Κατά κανόνα που έχουν πεί να πιέζω εξωτερικό μαρσπιέ ενώ στο εσωτερικό απλά να στηρίζω το πόδι όσο πιο ανάλαφρα μπορώ.Αν παρατειρήσετε και σε αγώνες πολλοί πριν τη στροφή σηκώνουν πόδι που είναι στο εσωτερικό μαρσπιέ και το επανατοποθετούν με πιο ανάλαφρο πάτημα και ασκούν πίεση στο εξωτερικό.geo_multi έγραψε:Να ρωτήσω τώρα και εγώ κάτι...
Πίεση στο εξωτερικό μαρσπιέ δεν δίνει καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό??
sKills, faiTh & Madness
-
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2615
- Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 20:27
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Αυτό έχω την εντύπωση ότι προκαλείται από τα G του φρεναρίσματος, δλδ τους γλιστράει το πόδι από το μασπιέ χωρίς να το θέλουν κιόλας....Manos990 έγραψε: Αν παρατειρήσετε και σε αγώνες πολλοί πριν τη στροφή σηκώνουν πόδι που είναι στο εσωτερικό μαρσπιέ και το επανατοποθετούν με πιο ανάλαφρο πάτημα και ασκούν πίεση στο εξωτερικό.
''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
τα ρεστα μου στον colin...ναι ετσι ειναι...απο τα g ανητικου φορτιου...χανουν λιγο το ποδι λογω αδρανειας...φαντασου να κατουριεσαι τωρα.......
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- valerougas
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1271
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: BMW S 1000 RR
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Ναι.geo_multi έγραψε:Να ρωτήσω τώρα και εγώ κάτι...
Πίεση στο εξωτερικό μαρσπιέ δεν δίνει καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό??
Παίδια ειναι φυσιολογικο το να ασκούμε πιεση στον εσωτερικό μαπιέ οταν στρίβουμε γιατί το σώμα μας που είναι εκτός μοτο κάπου πρέπει να πατήση και να πέση το βαρος του σωματος μας αλλά ασκόντας λίγο παραπάνω δύναμη ειναι και ποιο αποτελεσματικο και εύκολο το πλάγιασμα της μοτο.
Και ετσι εχουμε και τα χερια μας ποιο ξεκουραστα και χαλαρα.
Αυτα.
θελω να πάρω και έγω ποδήλατο.
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Manos990, έχεις δίκιο σ' αυτό που λες αλλά το βάρος στο εξωτερικό μαρσπιέ χρησιμεύει περισσότερο στη σταθερή στήριξη του σώματος όταν έχεις "βγει" από το μηχανάκι. Εγώ ρώτησα για το ρόλο που παίζει το εσωτερικό μαρσπιέ στη διόρθωση/κλείσιμο της γραμμής ΜΕΣΑ στη στροφή.Manos990 έγραψε:Κατά κανόνα που έχουν πεί να πιέζω εξωτερικό μαρσπιέ . . .
- Manos990
- Member
- Δημοσιεύσεις: 297
- Εγγραφή: Πέμ 04 Σεπ 2008, 09:46
- Gender: Male
- Other: Superduke 990
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Κατάλαβα την ερώτηση, απλά σχολίασα το κατά πόσο είναι σωστό να λειτουργούμε έτσι μέσα στη στροφή, δλδ πιέζοντας στο εσωτερικό μαρσπιέ...δεν ξέρω, εγώ οδηγάω με γνώμονα την ασφάλεια μου και η πίεση στο εσωτερικό μέσα στη στροφή με κάνει να νιώθω λίγο πιο ασταθές τον πίσω τροχό. Αν θέλω να πάω με τα χέρια πιο ξεκούραστα, θα πάω με το αμάξι
sKills, faiTh & Madness