Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Για την οδηγική μας βελτίωση

Συντονιστής: sue

D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από D3§m02K »

Μόλις γύρισα από μεγάλη (μοναχική) βόλτα στα πέριξ (Πεντέλη - Διόνυσο - Πεντέλη - Νέα Μάκρη (Μαραθώνος) - Αττική Οδό - Περιφερειακή Υμηττού και πίσω. . . ). Τρέλα λέμε. Πάγωσα ολόκληρος αλλά το ευχαριστήθηκα. . . :)

Στο θέμα τώρα:

Παρατήρησα πως, ενώ είμαι μέσα στη στροφή (ας πούμε για παράδειγμα λίγο πριν το apex αλλά δεν έχει σημασία) και αφού έχω "δώσει" στο τιμόνι / έχω βγει από το μηχανάκι (όσο μπορώ για το επίπεδό μου) και διαγράφω τη γραμμή μου, αν πιέσω ομαλά το εσωτερικό στη στροφή rear set, η γραμμή μου αρχίζει και κλείνει λίγο και ομαλά. Αν ασκήσω πίεση στο εξωτερικό, η γραμμή ανοίγει.

Παρατήρησα επίσης πως, όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα εισόδου στη στροφή, τόσο μεγαλύτερη - αλλά πάντα ομαλή και όχι κλωτσιά - πρέπει να είναι και η δύναμη της πίεσης το ποδωστηρίου για να έχουμε εμφανές αποτέλεσμα (αναμενόμενο μιας και όλες αυτές οι δυνάμεις είναι αλληλοεξαρτώμενες αλλά είπα να το αναφέρω).

Να το αναλύσουμε λίγο το φαινόμενο;

Οι αγωνιζόμενοι κι οι "παλαιοί" (no offense), παρακαλούνται να συμβάλλουν. :popcorn:
Άβαταρ μέλους
valerougas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1271
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
Gender: Male
Bike: 848
Other: BMW S 1000 RR

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από valerougas »

Και εγω ετσι ακριβώς στρίβω πιέζοντας τα εσωτερικά μασπιέ με την απαιτούμενη δύναμη για την συγκεκριμένη στροφή που εχω εμπρός μου και ετσι πιστεύω ειναι και ο πιο σωστός τρόπος.Στον περασμένο αγώνα που πηρα μερος δεν κουράστηκαν τα χέρια μου αλλα τα ποδια μου απο αυτον τον τρόπο οδήγησης.
κουφ@λες η γερμανοι ξαναρχονται....S 1000 RR
πελάτεεεεεεες http://www.bmwriders.grΔΝΤ
Άβαταρ μέλους
AmbaSSadoRR
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2266
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:54
Gender: Male
Τοποθεσία: MILANO

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από AmbaSSadoRR »

"D3§m02K"



Παρατήρησα πως, ενώ είμαι μέσα στη στροφή (ας πούμε για παράδειγμα λίγο πριν το apex αλλά δεν έχει σημασία) και αφού έχω "δώσει" στο τιμόνι / έχω βγει από το μηχανάκι (όσο μπορώ για το επίπεδό μου) και διαγράφω τη γραμμή μου, αν πιέσω ομαλά το εσωτερικό στη στροφή rear set, η γραμμή μου αρχίζει και κλείνει λίγο και ομαλά. Αν ασκήσω πίεση στο εξωτερικό, η γραμμή ανοίγει.
αυτο θες ν αναλησεις?
"D3§m02K"
Παρατήρησα επίσης πως, όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα εισόδου στη στροφή, τόσο μεγαλύτερη - αλλά πάντα ομαλή και όχι κλωτσιά - πρέπει να είναι και η δύναμη της πίεσης το ποδωστηρίου για να έχουμε εμφανές αποτέλεσμα (αναμενόμενο μιας και όλες αυτές οι δυνάμεις είναι αλληλοεξαρτώμενες αλλά είπα να το αναφέρω).
αυτο?
Υπαρχουν... Ανθρωποι και...
....ανθρωπακια....
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από D3§m02K »

valerougas έγραψε:Και εγω ετσι ακριβώς στρίβω πιέζοντας τα εσωτερικά μασπιέ με την απαιτούμενη δύναμη για την συγκεκριμένη στροφή που εχω εμπρός μου και ετσι πιστεύω ειναι και ο πιο σωστός τρόπος.Στον περασμένο αγώνα που πηρα μερος δεν κουράστηκαν τα χέρια μου αλλα τα ποδια μου απο αυτον τον τρόπο οδήγησης.

Βασίλη, :thumbsup:

Αυτό που λες για την κούραση των χεριών vs των ποδιών, φαντάζομαι πως παίζει πιο πολύ στα superbikes που παλεύεις με τα clipons και τη στάση του σώματος.

Στα "τιμονάτα" όμως, πιστεύω πως είναι πιο εύκολο να βρεις τη χρυσή τομή μεταξύ της χρήσης του τιμονιού και της χρήσης των rearsets. Αν και πιστεύω πως το ένα δεν αναιρεί το άλλο.
AmbaSSadoRR έγραψε:αυτο θες ν αναλησεις?
Όλα, Γιάννη. Για πες; :popcorn:
Άβαταρ μέλους
AmbaSSadoRR
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2266
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:54
Gender: Male
Τοποθεσία: MILANO

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από AmbaSSadoRR »

valerougas έγραψε:Και εγω ετσι ακριβώς στρίβω πιέζοντας τα εσωτερικά μασπιέ με την απαιτούμενη δύναμη για την συγκεκριμένη στροφή που εχω εμπρός μου και ετσι πιστεύω ειναι και ο πιο σωστός τρόπος.Στον περασμένο αγώνα που πηρα μερος δεν κουράστηκαν τα χέρια μου αλλα τα ποδια μου απο αυτον τον τρόπο οδήγησης.


να ρωτησω?
εαν το εστριβες 50% ποδια και 50%(υποθετικα το 50..)χερια,η και με το σωμα σου?
εαν δεν εινε απορια του Κωστα ειναι δικη μου....
αν μπορεις να το διαφωτησεις.... :thumbsup:
Υπαρχουν... Ανθρωποι και...
....ανθρωπακια....
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από D3§m02K »

AmbaSSadoRR έγραψε:εαν το εστριβες 50% ποδια και 50%(υποθετικα το 50..)χερια,η και με το σωμα σου?
:thumbsup:
D3§m02K έγραψε:Αν και πιστεύω πως το ένα δεν αναιρεί το άλλο.
Άβαταρ μέλους
AmbaSSadoRR
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2266
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:54
Gender: Male
Τοποθεσία: MILANO

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από AmbaSSadoRR »

Κωστα,μιας και ηταν ενα θεμα συζητησης με τον σπυρο(desmoman),o σπυρος και ισως και ο βασιλης που διαβαζω τωρα στριβουν πολλυ με την πιεση στους μασιπιεδες,εγω με το hyper δεν το πολλυ κανω..καλυτερα μαλλον εχω ενα μικρο ποσοστο πιεσης στα ποδια....
ετσι με βολευει τουλαχιστον..... :wsmile:
Υπαρχουν... Ανθρωποι και...
....ανθρωπακια....
Άβαταρ μέλους
AmbaSSadoRR
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2266
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:54
Gender: Male
Τοποθεσία: MILANO

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από AmbaSSadoRR »

ωπα....
τωρα ειδα τον τιτλο(μεσα στη στροφη)......
τοτε ναι κωστα οι επιλογες εινε 2:
η πιεση απο τα ποδια και μετα το κλεισιμο του αγκωνα προς τα κατω.....
Υπαρχουν... Ανθρωποι και...
....ανθρωπακια....
Άβαταρ μέλους
mostro620
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4056
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από mostro620 »

Κώστα ρίξε μια ματία στο Κεφάλαιο 19 του "Τhe Twist Of The Wrist II" του Keith Code, παράγραφος Pivot Steering - My Discovery.

Αν δεν το έχεις δώσε μου λίγο χρόνο να το γράψω. :glimpse:
Αλέξανδρος
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από D3§m02K »

Alex, την εμπειρία των παιδιών θέλω.

To TOTW το έχω. Ωραίος ο Code αλλά τα γράφει όλα "κάπως". Γι άλλους είναι ωραίο το γράψιμό του αλλά εμένα δεν μου κάνει. . . :innocent2:
Άβαταρ μέλους
mostro620
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4056
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από mostro620 »

D3§m02K έγραψε:Alex, την εμπειρία των παιδιών θέλω.

To TOTW το έχω. Ωραίος ο Code αλλά τα γράφει όλα "κάπως". Γι άλλους είναι ωραίο το γράψιμό του αλλά εμένα δεν μου κάνει. . . :innocent2:
:thumbsup: Συμφωνώ ότι κάποια είναι "κάπως". Κάποια όμως δουλεύουν στην πράξη!
Αλέξανδρος
Άβαταρ μέλους
DESMOMAN
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2392
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Other: ST4S

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από DESMOMAN »

:) καλυτερα απο κοντα.
θα προσπαθησω να το μεταφερω μολις βρω λιγο χρονο...
Άβαταρ μέλους
nasa
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6545
Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Other: ss900

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από nasa »

α.και κατι αλλο...rear sets ονομαζονται τα κομπλε after market kit,που μεταφερουν τα πωδωστηρια πιο πισω και πιο πανω ετσι ωστε να προσαρμοζωνται στην σωματομετρια του εκαστοτε οδηγου ευκολα και να αυξανουν τα περιθωρια κλισης στις στροφες...
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TK Alice
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 00:28
Gender: Male
Bike: Monster 695
Other: Aprilia Tuono 50
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από TK Alice »

Μία μέρα έβλεπα έναν αγώνα στο Eurosport όταν ήμανε Αγγλία και ο τυπάς είχε φαγωθεί να λέει ότι οι οδηγοί πρέπει να βάζουν δύναμη στους εσωτερικούς μαρσπιέδες για να στρίψουν...όταν γύρισα και πήγα βολτούλα με την κοκόνα έκανα το εξής...σε ευθεία άφησα το τιμόνι και έβαλα δύναμη στον ένα από τους 2 μαρσπιέδες....παρατήρησα ότι το μηχανάκι πλάγιαζε στην πλευρά της πίεσης εώς ότου σταματούσα να πιέζω τον μαρσπιέ....σιγά σιγά έβαζα όλο και περισσότερη δύναμη και το φαινόμενο γινόταν εντονότερο. Από τότε όταν πάω σχετικά πολεμικα και όχι βολτούλα πάντα βάζω δύναμη στα μαρσπιέ γιατί μου δίνει μεγαλύτερη αίσθηση σταθερότητας μέσα στη σροφή και ξεκουράζει και τα χέρια όπως είπαν και οι ιδικότεροι!
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!

Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Gospadi Mamachka!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Niaou
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 20:43
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Τοποθεσία: ΧΟΛΑΡΓΟΣ

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από Niaou »

Προσωπικά πιστεύω οτι το στρίψιμο γίνεται καθαρά με το τιμόνι . Δοκιμή αφήστε το τιμόνι και πατήστε τα μαρσπιε , δείτε πόσο στρίβει η μοτοσυκλέτα , επόμενη δοκίμη απλώς σπρώξτε ή τραβήξτε το τιμόνι απλά καμία σχέση. Το θέμα όμως δεν είναι μόνο να στρίψει η μοτοσυκλέτα αλλά και που βρίσκετε το σώμα μας την ώρα που γίνεται η οποιαδήποτε αλλαγή στη μοτοσυκλέτα , εκεί έρχεται η μεγάλη συνεισφορά των ποδιών πχ στο να κρατήσουν το σώμα προς τα μπροστά και προς τα μέσα , στο να μην σφίγγεις το τιμόνι στα χίλια δυο άλλα πράγματα που καλύτερα να μας τα εξηγήσουν κάποιοι που έχουν ασχοληθεί περισσότερο . Απλώς άλλο το συνεισφέρω στο στρίψιμο και άλλο στρίβω μόνο με τα πόδια.
Νιαουνάκης Γιώργος
Άβαταρ μέλους
TK Alice
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 00:28
Gender: Male
Bike: Monster 695
Other: Aprilia Tuono 50
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από TK Alice »

Φίλε Niaou δεν ανέφερα πουθενά στο post μου ότι το μηχανάκι στρίβει βάζοντας δύναμη στα μαρσπιέ....απλά είπα ότι πλαγιάζει....πέρνει δηλαδή μία κλίση. Επειδή όμως αυτή η περιγραφή δεν αναφέρει ξεκάθαρα αν η μηχανή αλλάζει κατεύθυνση ή όχι να το διευκρινήσω λέγοντας ότι η πίεση αυτή (τουλάχιστον αυτή που μπόρεσα να βάλω στα μαρσπιέ...δεν είμαι και ο Σταλόνε) δεν είναι ικανή να αλλάξει κατεύθυνση στο μηχανάκι. Αυτά.
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!

Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Gospadi Mamachka!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valerougas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1271
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
Gender: Male
Bike: 848
Other: BMW S 1000 RR

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από valerougas »

Niaou έγραψε:Προσωπικά πιστεύω οτι το στρίψιμο γίνεται καθαρά με το τιμόνι . Δοκιμή αφήστε το τιμόνι και πατήστε τα μαρσπιε , δείτε πόσο στρίβει η μοτοσυκλέτα , επόμενη δοκίμη απλώς σπρώξτε ή τραβήξτε το τιμόνι απλά καμία σχέση. Το θέμα όμως δεν είναι μόνο να στρίψει η μοτοσυκλέτα αλλά και που βρίσκετε το σώμα μας την ώρα που γίνεται η οποιαδήποτε αλλαγή στη μοτοσυκλέτα , εκεί έρχεται η μεγάλη συνεισφορά των ποδιών πχ στο να κρατήσουν το σώμα προς τα μπροστά και προς τα μέσα , στο να μην σφίγγεις το τιμόνι στα χίλια δυο άλλα πράγματα που καλύτερα να μας τα εξηγήσουν κάποιοι που έχουν ασχοληθεί περισσότερο . Απλώς άλλο το συνεισφέρω στο στρίψιμο και άλλο στρίβω μόνο με τα πόδια.
Εγω φίλε μου εγραψα τα παραπάνω και είπα αυτα που είπα για γρήγορη οδήγηση και οχι βόλτα με το ποδήλατο.αν εσυ στρίβεις με το τιμόνι σου καλα κάνεις αλλα οταν εισαι σε ρυθμό γρήγορο και οχι ποδηλάτου πρέπει να πιέσεις τα μασπιέ και να βγάλεις το σώμα έξω απο την μοτό και να πιέσεις ελάχιστα το τιμόνι οταν θες να ρίξεις την μοτο απο την όρθια θέση που ειναι πριν την στροφή τα υπόλοιπα τα κάνουν το κορμι σου και το εσωτερικό μασπιέ.
κουφ@λες η γερμανοι ξαναρχονται....S 1000 RR
πελάτεεεεεεες http://www.bmwriders.grΔΝΤ
Άβαταρ μέλους
Niaou
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 20:43
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Τοποθεσία: ΧΟΛΑΡΓΟΣ

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από Niaou »

Μην πυροβολάτε....Και το 1.41 έχει ψυχή :)) :)) και ενδιαφέρον να μάθει ..
Σεβασμός στους γρήγορους .
Τα υπόλοιπα στας Σέρρας.
Πάω να πάρω το ποδήλατο :hibye:
Α , ξέχασα μου το 'κλεψαν
Νιαουνάκης Γιώργος
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από geo_multi »

Να ρωτήσω τώρα και εγώ κάτι...

Πίεση στο εξωτερικό μαρσπιέ δεν δίνει καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό??
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Άβαταρ μέλους
Manos990
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: Πέμ 04 Σεπ 2008, 09:46
Gender: Male
Other: Superduke 990
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από Manos990 »

geo_multi έγραψε:Να ρωτήσω τώρα και εγώ κάτι...

Πίεση στο εξωτερικό μαρσπιέ δεν δίνει καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό??
Απο όσο ξερω κι εγω δεν πιέζουμε ποτε το εσωτερικό μαρσπιέ γιαυτόν τον λόγο, γτ η δύναμη που ασκείτε αλλάζει την πίεση που ασκείτε απο την κάθετη δυναμη που δημιουργείτε στην μηχανή και στον πίσω τροχό, μειώνοντας την πρόσφυση. Κατά κανόνα που έχουν πεί να πιέζω εξωτερικό μαρσπιέ ενώ στο εσωτερικό απλά να στηρίζω το πόδι όσο πιο ανάλαφρα μπορώ.Αν παρατειρήσετε και σε αγώνες πολλοί πριν τη στροφή σηκώνουν πόδι που είναι στο εσωτερικό μαρσπιέ και το επανατοποθετούν με πιο ανάλαφρο πάτημα και ασκούν πίεση στο εξωτερικό.
sKills, faiTh & Madness
Colin
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2615
Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 20:27

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από Colin »

Manos990 έγραψε: Αν παρατειρήσετε και σε αγώνες πολλοί πριν τη στροφή σηκώνουν πόδι που είναι στο εσωτερικό μαρσπιέ και το επανατοποθετούν με πιο ανάλαφρο πάτημα και ασκούν πίεση στο εξωτερικό.
Αυτό έχω την εντύπωση ότι προκαλείται από τα G του φρεναρίσματος, δλδ τους γλιστράει το πόδι από το μασπιέ χωρίς να το θέλουν κιόλας.... :think2: :think2: :think2:
''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
Άβαταρ μέλους
nasa
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6545
Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Other: ss900

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από nasa »

τα ρεστα μου στον colin...ναι ετσι ειναι...απο τα g ανητικου φορτιου...χανουν λιγο το ποδι λογω αδρανειας...φαντασου να κατουριεσαι τωρα.......
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
valerougas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1271
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
Gender: Male
Bike: 848
Other: BMW S 1000 RR

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από valerougas »

geo_multi έγραψε:Να ρωτήσω τώρα και εγώ κάτι...

Πίεση στο εξωτερικό μαρσπιέ δεν δίνει καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό??
Ναι.

Παίδια ειναι φυσιολογικο το να ασκούμε πιεση στον εσωτερικό μαπιέ οταν στρίβουμε γιατί το σώμα μας που είναι εκτός μοτο κάπου πρέπει να πατήση και να πέση το βαρος του σωματος μας αλλά ασκόντας λίγο παραπάνω δύναμη ειναι και ποιο αποτελεσματικο και εύκολο το πλάγιασμα της μοτο.
Και ετσι εχουμε και τα χερια μας ποιο ξεκουραστα και χαλαρα.
Αυτα.
θελω να πάρω και έγω ποδήλατο. :))
κουφ@λες η γερμανοι ξαναρχονται....S 1000 RR
πελάτεεεεεεες http://www.bmwriders.grΔΝΤ
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από D3§m02K »

Manos990 έγραψε:Κατά κανόνα που έχουν πεί να πιέζω εξωτερικό μαρσπιέ . . .
Manos990, έχεις δίκιο σ' αυτό που λες αλλά το βάρος στο εξωτερικό μαρσπιέ χρησιμεύει περισσότερο στη σταθερή στήριξη του σώματος όταν έχεις "βγει" από το μηχανάκι. Εγώ ρώτησα για το ρόλο που παίζει το εσωτερικό μαρσπιέ στη διόρθωση/κλείσιμο της γραμμής ΜΕΣΑ στη στροφή.
Άβαταρ μέλους
Manos990
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: Πέμ 04 Σεπ 2008, 09:46
Gender: Male
Other: Superduke 990
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από Manos990 »

Κατάλαβα την ερώτηση, απλά σχολίασα το κατά πόσο είναι σωστό να λειτουργούμε έτσι μέσα στη στροφή, δλδ πιέζοντας στο εσωτερικό μαρσπιέ...δεν ξέρω, εγώ οδηγάω με γνώμονα την ασφάλεια μου και η πίεση στο εσωτερικό μέσα στη στροφή με κάνει να νιώθω λίγο πιο ασταθές τον πίσω τροχό. Αν θέλω να πάω με τα χέρια πιο ξεκούραστα, θα πάω με το αμάξι :cool:
sKills, faiTh & Madness
Απάντηση