Darmah : ολική επαναφορά
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Darmah : ολική επαναφορά
που σας αρέσει και ευχαριστώ γιά τα καλά σας λόγια .
Ο Μπίνης βοήθησε με μερικά tips , και το www.
Γιά όποιον ενδιαφέρεται γιά ανάλογο εγχείρημα , έχω φάκελο 1.2GB με σχετικές πληροφορίες .
Γιά " ονειρεμένη ομορφιά και αξία που του αξίζει " δεν ξέρω , μιάς και ο ιδιοκτήτης του (που δεν είμαι εγώ) το έφτιαξε γιά να πηγαίνει βόλτες και να ικανοποιεί την ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ αισθητική .
Τι θα πεις δηλαδή σ'αυτούς που γουστάρουν και μοντιφικάρουν τα μηχανάκια τους - άστο ορίγκιναλ γιατί σε 30 χρόνια θα πάρει αξία ?
Το μοτέρ ήταν δεμένο πλην του καπακιού του αμπραγιάζ και ότι είναι μέσα (πρωτεύουσα μετάδοση και μετάδοση της μίζας)
Η υπόλοιπη μηχανή ήταν σε τεύχη .
Ο Μπίνης βοήθησε με μερικά tips , και το www.
Γιά όποιον ενδιαφέρεται γιά ανάλογο εγχείρημα , έχω φάκελο 1.2GB με σχετικές πληροφορίες .
Γιά " ονειρεμένη ομορφιά και αξία που του αξίζει " δεν ξέρω , μιάς και ο ιδιοκτήτης του (που δεν είμαι εγώ) το έφτιαξε γιά να πηγαίνει βόλτες και να ικανοποιεί την ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ αισθητική .
Τι θα πεις δηλαδή σ'αυτούς που γουστάρουν και μοντιφικάρουν τα μηχανάκια τους - άστο ορίγκιναλ γιατί σε 30 χρόνια θα πάρει αξία ?
Το μοτέρ ήταν δεμένο πλην του καπακιού του αμπραγιάζ και ότι είναι μέσα (πρωτεύουσα μετάδοση και μετάδοση της μίζας)
Η υπόλοιπη μηχανή ήταν σε τεύχη .
Άγγελος
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Πες του φιλου σου να κρατα φωτογραφικη μαζι του καθε φορα που "επεμβενει" για να χαζευουμε
μου το ζησε το ducatisti πεστου....
δεν ρωταω, συμφωνούν ολοι....
58
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Sorry αλλά μάλλον λάθος κατάλαβα, mea culpa λοιπόν, όμως εσείς το χαρακτηρίσατε "ολική επαναφορά" προφανώς επαναφορά εννοώντας ότι κάνατε μια πεθαμένη μοτοσυκλέτα να κινηθεί ξανά.Highflyer έγραψε:
Γιά " ονειρεμένη ομορφιά και αξία που του αξίζει " δεν ξέρω , μιάς και ο ιδιοκτήτης του (που δεν είμαι εγώ) το έφτιαξε γιά να πηγαίνει βόλτες και να ικανοποιεί την ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ αισθητική .
Τι θα πεις δηλαδή σ'αυτούς που γουστάρουν και μοντιφικάρουν τα μηχανάκια τους - άστο ορίγκιναλ γιατί σε 30 χρόνια θα πάρει αξία ?
.
Στην αισθητική του παιδιού που τόφιαξε δεν θα συμφωνήσω αλλά ας τόπερνα εγώ να το φιάξω όπως θάπρεπε, εεε?
Τέλος οι μόντες σ αυτήν την κατηγορία μοτοσυκλέτων χαρακτηρίζουν συνήθως μοτοσυκλετιστές που θεωρούν ότι όλες οι μοτοσυκλέτες αφού έχουν δύο ρόδες εεε όλες ίδιες θάνε.
Anyway μπράβο που σώσατε την μοτοσυκλέτα, κάποια ώρα θα γίνει και αισθητικά όπως πρέπει
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Σε αντίθεση , ίσως , με άλλους που μετράνε την "αξία" τους με το πόσο original είναι ?Since1970 έγραψε:Τέλος οι μόντες σ αυτήν την κατηγορία μοτοσυκλέτων χαρακτηρίζουν συνήθως μοτοσυκλετιστές που θεωρούν ότι όλες οι μοτοσυκλέτες αφού έχουν δύο ρόδες εεε όλες ίδιες θάνε.
Άγγελος
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Να το θέσουμε αλλιώς, γίνεται το "θαύμα" και βρίσκεις σε αποθήκη που κληρονόμησες μια μισοδιαλυμένη Lamborghini Miura, η μια ξεχαρβαλωμένη Ferrari 250GT η μια σκουριασμένη και λειψή Jaguar XK, η κάτι ανάλογο τέλος πάντων, τι κάνεις?, πάντως μόντες και παρεμβάσεις κατά την αισθητική σου ΔΕΝ κάνεις, γνώμη μου, εεεε?Highflyer έγραψε: Σε αντίθεση , ίσως , με άλλους που μετράνε την "αξία" τους με το πόσο original είναι ?
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Εδώ , δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου , όπως πιστεύω ότι συμφωνείς μαζί μου πως αυτό απαιτεί επέμβαση .Since1970 έγραψε: Να το θέσουμε αλλιώς, γίνεται το "θαύμα" και βρίσκεις σε αποθήκη που κληρονόμησες μια μισοδιαλυμένη Lamborghini Miura, η μια ξεχαρβαλωμένη Ferrari 250GT η μια σκουριασμένη και λειψή Jaguar XK, η κάτι ανάλογο τέλος πάντων, τι κάνεις?, πάντως μόντες και παρεμβάσεις κατά την αισθητική σου ΔΕΝ κάνεις, γνώμη μου, εεεε?
Αν πάλι όχι ...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
- Γιωργος
- Member
- Δημοσιεύσεις: 479
- Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 20:39
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Τοποθεσία: KEPKYRA
Re: Darmah : ολική επαναφορά
το συγκεκριμενο ειναι ο,τι πρεπει για cafe racer, ειναι αρκετα ασχημο! Συμφωνω εν μερη με τον since, στην περιπτωση ομως που βρεθει μηχανακι η ακομα και παλιο αυτοκινητο, οχι ομως ferrari lamborghini etc, το οποιο ειναι ελειπες, θα μπορουσε απλα να μπει στο δρομο, ακομα και με μετατροπες, χωρις να γινει πληρης αποκατασταση. Αν βρεθει πληρες ομως, θεωρω οτι ειναι αναγκαια η πληρης αποκατασταση του σε αυθεντικη μορφη! βεβαια υπαρχουν και τυποι που δεν μασανε απο ιστοριες, παλιες δοξες κτλ κτλ!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Γιωργος
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Darmah : ολική επαναφορά
δεν ανεστησες μονο το μοτερ,αλλα το κανες και αθανατο!
πολυ υψηλο επιπεδο DIY
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Darmah : ολική επαναφορά
ο Αγγελος εχει προχωρησει πολυυυυ παραπερα απο DIYachilleas έγραψε:πολυ υψηλο επιπεδο DIY
ENGAKATS caminando por la vida
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Ας συνοψίσουμε λοιπόν την κουβέντα ως εξής :Γιωργος έγραψε: Συμφωνω εν μερη με τον since, στην περιπτωση ομως που βρεθει μηχανακι η ακομα και παλιο αυτοκινητο, οχι ομως ferrari lamborghini etc, το οποιο ειναι ελειπες, θα μπορουσε απλα να μπει στο δρομο, ακομα και με μετατροπες, χωρις να γινει πληρης αποκατασταση. Αν βρεθει πληρες ομως, θεωρω οτι ειναι αναγκαια η πληρης αποκατασταση του σε αυθεντικη μορφη!
Υπάρχουν μηχανές , αμάξια κ.λ.π. που δεν μπορείς να επέμβεις με τίποτα , γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν ύβρις και γυφτιά .
Πχ. τι θα μπορούσε να κάνει κάποιος (αισθητικά εννοώ) σε ένα δημιούργημα του Massimo Tambourini ? - Τίποτα
Απ'την άλλη , εκείνο το καημένο το Rebel http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 48&start=0 περίμενε τόσα χρόνια τον Απόστολο να το μεταμορφώσει .
Ανάμεσα στα δύο άκρα υπάρχουν μηχανές που , σε μεγάλο ή μικρό βαθμό , υποκειμενικά και ανάλογα με τον ιδιοκτήτη , χρειάζονται επέμβαση .
Όσον αφορά εμένα και πολλούς από εδώ μέσα , η αξία (συλλεκτική / χρηματική - 'οπως θέλετε πέστε΄το ) δεν παίζει κανένα (ή πολύ μικρό) ρόλο στην εξίσωση .
Σαν αρνητικό παράδειγμα αναφέρω ένα τύπο που είχε αγοράσει διαδοχικά τρία ΧΤ600 καινούργια μόνο και μόνο γιατί ήταν εύκολα στην μεταπώληση
Άγγελος
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Σαφως και τετοιου ειδους μοντελα θα πρεπει να υπαρχουν σε οριτζιναλ κατασταση οσο αυτο ειναι εφικτο απο πλευρας ιδιοκτητη.
Τωρα αν καποιος επιθυμει να το χει αλλιως και παλι οκ.
Το προτιμω παντως ετσι οπως το ανεστησε ο Αγγελος και να το βλεπω στο δρομο να δουλευει που λεει ο λογος παρα οριτζιναλε και να κοσμει κανα σαλονι.
Χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν και χωρις παρεξηγηση παντα
Τωρα αν καποιος επιθυμει να το χει αλλιως και παλι οκ.
Το προτιμω παντως ετσι οπως το ανεστησε ο Αγγελος και να το βλεπω στο δρομο να δουλευει που λεει ο λογος παρα οριτζιναλε και να κοσμει κανα σαλονι.
Χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν και χωρις παρεξηγηση παντα
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- GMAT
- Member
- Δημοσιεύσεις: 196
- Εγγραφή: Τρί 11 Σεπ 2012, 11:14
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: sport 1000
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Ως ιδιοκτητης ενος τετοιους ειδους μηχανης η "φρανκενμπαικ" οπως τα λενε αλλου, θα ηθελα να επισημανω οτι στους δυο τροχους υπαρχουν αρκετα ειδη πλεον , rat, cafe, steampunk, chopper, bobber.....και αρκετα συνεργεια που διαπρεπουν, walt siegl, radical, ncr, .....και και και, που εχουν τελικως " επισημοποιησει" το ειδος και ειναι πλεον θα ελεγα σχεδον politically correct, κατι που ξεκινησε οπως ολα τα ωραια λογω ελειψης χρηματων και περισσειας φαντασιας εγινε πλεον σχεδον βιομηχανια με κομματια δεκαδων χιλιαδων ευρω...
Προσωπικα αντιλαμβανομαι την αγνοτητα μια οριτζιναλ επισκευης και την προσφορα στη διασωση της ιστορικοτητας αλλα απο την αλλη και την εκφραση της δημιουργιας , προσωπικου γουστου και βελτιωσης που χαριζουν οι παραπανω μετασκευες.
Σιγουρα στα αυτοκινητα δεν ισχυει και τοσο πολυ το ιδιο, οι αντικες παραμενουν unrestored η επισκευαζονται με αυστηρα κριτηρια και σπανιοτερα μετασκευαζονται με συνηθως ελεινα αποτελεσματα και σχεδον παντα οταν δεν ειναι προιον επαγγελματια..., στις μηχανες πιστευω ειναι πιο χαλαρα τα πραγματα , ως πιο λαικο ειδος, και προιστοριας στις μοντες, ειναι τελικως πιο αποδεκτο γεγονος οι διαφορες ιδιοκατασκευες και γίαυτο πιστευω το παραπανω μηχανακι ειναι και αυτο ενα αριστουργημα για το τελικο του αισθητικο αποτελεσμα και χιλια μπραβο για την προσπαθεια της "επισκευης" και "κατασκευης"του , μια προσπαθεια δυσκολη γιατι ειναι κατι που μια μικρη λεπτομερεια μπορει να κανει το αριστουργημα ενα...τερατουργημα, ή μηπως οχι ...τον τελικο λογο εχει η αισθητικη του ιδιοκτητη.
Προσωπικα αντιλαμβανομαι την αγνοτητα μια οριτζιναλ επισκευης και την προσφορα στη διασωση της ιστορικοτητας αλλα απο την αλλη και την εκφραση της δημιουργιας , προσωπικου γουστου και βελτιωσης που χαριζουν οι παραπανω μετασκευες.
Σιγουρα στα αυτοκινητα δεν ισχυει και τοσο πολυ το ιδιο, οι αντικες παραμενουν unrestored η επισκευαζονται με αυστηρα κριτηρια και σπανιοτερα μετασκευαζονται με συνηθως ελεινα αποτελεσματα και σχεδον παντα οταν δεν ειναι προιον επαγγελματια..., στις μηχανες πιστευω ειναι πιο χαλαρα τα πραγματα , ως πιο λαικο ειδος, και προιστοριας στις μοντες, ειναι τελικως πιο αποδεκτο γεγονος οι διαφορες ιδιοκατασκευες και γίαυτο πιστευω το παραπανω μηχανακι ειναι και αυτο ενα αριστουργημα για το τελικο του αισθητικο αποτελεσμα και χιλια μπραβο για την προσπαθεια της "επισκευης" και "κατασκευης"του , μια προσπαθεια δυσκολη γιατι ειναι κατι που μια μικρη λεπτομερεια μπορει να κανει το αριστουργημα ενα...τερατουργημα, ή μηπως οχι ...τον τελικο λογο εχει η αισθητικη του ιδιοκτητη.
Ride with pRide
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Περα απ'τα παραπανω... Αγγελε, θα μας πεις καμια γαργαλιστικη λεπτομερεια απο την ολη δουλεια που εριξες;;
Εμεις οι junkies θελουμε τη δοση μας
Εμεις οι junkies θελουμε τη δοση μας
ENGAKATS caminando por la vida
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Ευχαρίστως Αλέξανδρε , αλλά φοβάμαι ότι θα είναι περισσότερο υπνωτικές παρά γαργαλιστικές οι ιστορίες από την επισκευή του μοτέρ
Άγγελος
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2132
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Ωραιο θέμα, παρακολουθώ με πολλή προσοχή... Συμφωνώ με τις παραπάνω απόψεις. Δεκτές εφόσον με ικανοποιούν αισθητικά και αισθηματικά!!
Δηλ υπάρχουν μοντέλα που θα μου άρεσε μια παρέμβαση και άλλα όχι.
Πιστεύω όμως την άποψη που λέει καλύτερα να κυκλοφορήσει έστω και ας μην είναι εντελώς ορίτζιναλ παρά να είναι ένα στατικό μοντέλο απλά για να καμαρώνουμε ότι "το βλέπεις;είναι όλα. Γνήσια "
Δηλ υπάρχουν μοντέλα που θα μου άρεσε μια παρέμβαση και άλλα όχι.
Πιστεύω όμως την άποψη που λέει καλύτερα να κυκλοφορήσει έστω και ας μην είναι εντελώς ορίτζιναλ παρά να είναι ένα στατικό μοντέλο απλά για να καμαρώνουμε ότι "το βλέπεις;είναι όλα. Γνήσια "
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Darmah : ολική επαναφορά
καλα, λεγε εσυ και θα σου πω μετα αν ειναι υπνωτικες....Highflyer έγραψε:Ευχαρίστως Αλέξανδρε , αλλά φοβάμαι ότι θα είναι περισσότερο υπνωτικές παρά γαργαλιστικές οι ιστορίες από την επισκευή του μοτέρ
ENGAKATS caminando por la vida
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- kokkinos1
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2307
- Εγγραφή: Σάβ 19 Απρ 2008, 00:43
- Gender: Male
- Other: Elephant 750
- Τοποθεσία: Αργος
Re: Darmah : ολική επαναφορά
περιμένουμε φωτο και info
http://cagivista.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Darmah : ολική επαναφορά
ΟΚ
Πρώτη κίνηση ήταν να λυθεί το μοτέρ και να γίνει μιά πρώτη εκτίμηση της ζημιάς .
Οι πιό σοβαρές αβαρίες ήταν η κτυπημένη μπιέλλα του εμπρός κυλίνδρου , το κολλημένο από σκουριά πιστόνι του εμπρός (πρέπει να είχαν μπει νερά) και η απουσία του μηχανισμού μετάδοσης της μίζας .
Μετά το πρώτο σοκ ( υπ'όψιν ο πωλητής είχε δηλώσει ότι το μοτέρ δούλευε κανονικά όταν το είχε πάρει ) , ο Γιώργος αποφάσισε να μην πάει με κάτι ανθυγιεινούς φίλους να δείρει τον απατεώνα , ούτε να τον τραβήξει στα δικαστήρια αλλά να επισκευάσει το μοτέρ .
Μετά από από αρκετή κουβέντα καταλήξαμε στο να μην επιδιώξει παραπάνω ιπποδύναμη ($$$) , αλλά την καλλίτερη δυνατή αξιοπιστία .
Αυτό γιά τους μπέβελους σημαίνει κυρίως ασφαλή μπιελοκομβία .
Αν και κατά καιρούς είχαν εμφανιστεί διάφορες θεωρίες γιά την αιτία της αστοχίας σε κάποια μηχανάκια (κακή διαστασιολόγηση , κακό βάψιμο , λάθος κράμα , ανεπαρκής λίπανση ) , πολλοί πιστεύουν ότι όλα έπαιζαν ρόλο .
Λόγω κάπως σφικτού προυπολογισμού , αποφασίστηκε να μην πάρουμε τις Carrillo του Kaemna αλλά κάποιες πιό οικονομικές που είχε και να βελτιωθεί όσο γινόταν η λίπανση .
Μαζί με τις μπιέλλες παραγγείλαμε στον Μπίνη και ένα σετ πιστόνια της Omega (πολύ καλή ποιότητα , λίγο ψηλότερη συμπίεση ). Η εξέταση του κομβίου και των μπιελλών έδειξε ότι η μηχανή δούλευε με χαμηλές σχετικά στροφές και πολύ γκάζι μαζί με αυξημένο αβάνς . Ένα άλλο πρόβλημα που είχε ο στρόφαλος , ήταν η σκουριά στο κωνικό που δένει το βολάν . Ευτυχώς η αντίστοιχη επιφάνεια του βολάν ήταν ΟΚ .
Συνεχίζεται ...
Πρώτη κίνηση ήταν να λυθεί το μοτέρ και να γίνει μιά πρώτη εκτίμηση της ζημιάς .
Οι πιό σοβαρές αβαρίες ήταν η κτυπημένη μπιέλλα του εμπρός κυλίνδρου , το κολλημένο από σκουριά πιστόνι του εμπρός (πρέπει να είχαν μπει νερά) και η απουσία του μηχανισμού μετάδοσης της μίζας .
Μετά το πρώτο σοκ ( υπ'όψιν ο πωλητής είχε δηλώσει ότι το μοτέρ δούλευε κανονικά όταν το είχε πάρει ) , ο Γιώργος αποφάσισε να μην πάει με κάτι ανθυγιεινούς φίλους να δείρει τον απατεώνα , ούτε να τον τραβήξει στα δικαστήρια αλλά να επισκευάσει το μοτέρ .
Μετά από από αρκετή κουβέντα καταλήξαμε στο να μην επιδιώξει παραπάνω ιπποδύναμη ($$$) , αλλά την καλλίτερη δυνατή αξιοπιστία .
Αυτό γιά τους μπέβελους σημαίνει κυρίως ασφαλή μπιελοκομβία .
Αν και κατά καιρούς είχαν εμφανιστεί διάφορες θεωρίες γιά την αιτία της αστοχίας σε κάποια μηχανάκια (κακή διαστασιολόγηση , κακό βάψιμο , λάθος κράμα , ανεπαρκής λίπανση ) , πολλοί πιστεύουν ότι όλα έπαιζαν ρόλο .
Λόγω κάπως σφικτού προυπολογισμού , αποφασίστηκε να μην πάρουμε τις Carrillo του Kaemna αλλά κάποιες πιό οικονομικές που είχε και να βελτιωθεί όσο γινόταν η λίπανση .
Μαζί με τις μπιέλλες παραγγείλαμε στον Μπίνη και ένα σετ πιστόνια της Omega (πολύ καλή ποιότητα , λίγο ψηλότερη συμπίεση ). Η εξέταση του κομβίου και των μπιελλών έδειξε ότι η μηχανή δούλευε με χαμηλές σχετικά στροφές και πολύ γκάζι μαζί με αυξημένο αβάνς . Ένα άλλο πρόβλημα που είχε ο στρόφαλος , ήταν η σκουριά στο κωνικό που δένει το βολάν . Ευτυχώς η αντίστοιχη επιφάνεια του βολάν ήταν ΟΚ .
Συνεχίζεται ...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Darmah : Ολική επαναφορά
Επειδή δεν έπαιζε άλλος στρόφαλος , ούτε γέμισμα και τορνίρισμα και η σκουριά δεν είχε προχωρήσει σε βάθος , αφού τρίφτηκαν μαζί κωνικό του στροφάλου με το αντίστοιχο του βολάν και λεπτή σμυριγδαλοιφή (γιά βαλβίδες) γιά να φύγουν τα χοντρά , έκανα το ίδιο με μιά πολύ λεπτύτερη αλοιφή που έφτιαξα από ξύσματα "σαπουνιού¨γυαλίσματος μετάλλων , white spirit και γράσου .
Μετά από αρκετά "τρίψε/καθάρισε/τσέκαρε" , το κωνικό έγινε άψογο .
Όταν με το καλό ήρθαν τα μπιελλοκομβία και τα πιστόνια , μέτρησα ό,τι (πιστονιών , κάτω/πάνω μέρος των μπιελλών και κομβίου με τα ρουλεμάν) βάρη έπρεπε να μετρηθούν γιά να υπολογιστεί το βάρος του μολυβένιου αντίβαρου .
Κατασκευάστηκε έπειτα μιά βάση που επιτρέπει στο μισό στρόφαλο (μαζί με το αντίστοιχο αντίβαρο) να περιστρέφεραι με ελάχιστη τριβή . Υπ'όψιν ότι οι διαιρετοί (σε δύο μισά) στρόφαλοι ζυγοσταθμίζονται κάλλιστα στατικά (δεν χρειάζεται να περιστρέφονται γιά να βρεθεί το σφάλμα) .
Μετά την ζυγοστάθμιση πρεσσαρίστηκε ο στρόφαλος και ευθυγραμμίστηκε με πολύ μικρή απόκλιση .
Το κιβώτιο ταχυτήτων ευτυχώς ήταν σε καλή κατάσταση . Μόνο ρύθμιση ("ροδέλλιασμα") ήθελε γιά να δουλεύει σωστά .
Σειρά είχαν τα κάρτερ , όπου αφαιρέθηκε το χρώμα με πολλά χέρια ριμούβερ , υαλοβολή (χαλαζίας λεπτός) με χαμηλή πίεση και μετά τρίψιμο με scotchbrite , πρίν το βερνίκωμα .
Γιά το νέο κύκλωμα λίπανσης , η δίοδος που περνάει το λάδι από το φίλτρο (χαμηλά στα κάρτερ) πρός την τρόμπα ανοίχτηκε από τα 7 στα 9 χιλ. γιατί είχα μάθει ότι στις ψηλές στροφές υπήρχε πιθανότητα σπηλαίωσης , να σχηματίζονται δηλαδή φυσαλίδες στην μεριά αναρρόφηφης της τρόμπας .
Ταπώθηκαν κάποιες δίοδοι και ανοίχτηκε μιά που θα οδηγούσε το λάδι έξω από το μοτέρ . Επειδή είχα αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσω κεντρική φλάντζα στο δέσιμο των κάρτερ , έκανα ένα λούκι 1Χ0,4 χιλ. στις επιφάνειες επαφής τους γιά να συγκρατείται η φλαντζόκολλα και τα έτριψα με ψιλό ντουκόχαρτο κολλημένο πάνω σε ένα χοντρό κομμάτι επίπεδο κρύσταλλο μέχρι να εφάπτονται πολύ καλά μεταξύ τους.
Το σκεπτικό πίσω από την κατάργηση της φλάντζας ήταν , ότι οι φλάντζες λειτουργούν σαν στεραιό λιπαντικό και επιτρέπουν μικροκινήσεις μεταξύ των δύο μισών κάρτερ . Ακόμα , έχοντας κάποια ελαστικότητα σε συμπίεση , ίσως επηρρέαζαν την προφόρτιση των ρουλεμάν του στροφάλου .
Τα ρουλεμάν του κιβωτίου αλλάχτηκαν όλα βέβαια .
Γιά τα ρουλεμάν του στροφάλου ( σφαιροειδή γωνιακής επαφής) βρήκα ακριβώς τα ίδια (ίδια γωνία , ίδιες διαστάσεις) της RHP με διαφορετικούς όμως κωδικούς Ducati , από 900SSie και ST4S . Μου πήρε κάμποσο γιά να ρυθμίσω το κιβώτιο και την προφόρτιση των ρουλεμάν του στροφάλου , αλλά αυτά γίνονται μιά φορά.
Όταν δέθηκαν τα κάρτερ , άρχισε να φαίνεται η ομορφιά του μοτέρ και ακολούθησε μιά σεμνή τελετή με μπύρες και τσίπουρα .
Αν δεν κοιμηθήκατε , συνεχίζω με κύκλωμα λίπανσης , γρανάζια bevel και μετάδοση μίζας .
Γιά να τσεκάρω την επιφάνεια επαφής τους χρησιμοποίησα Prussian blue (mechanics' blue) που είναι ιδανικό γιά αυτή την δουλειά , άσχετα αν μερικοί ζωγραφίζουν μ'αυτό .Μετά από αρκετά "τρίψε/καθάρισε/τσέκαρε" , το κωνικό έγινε άψογο .
Όταν με το καλό ήρθαν τα μπιελλοκομβία και τα πιστόνια , μέτρησα ό,τι (πιστονιών , κάτω/πάνω μέρος των μπιελλών και κομβίου με τα ρουλεμάν) βάρη έπρεπε να μετρηθούν γιά να υπολογιστεί το βάρος του μολυβένιου αντίβαρου .
Κατασκευάστηκε έπειτα μιά βάση που επιτρέπει στο μισό στρόφαλο (μαζί με το αντίστοιχο αντίβαρο) να περιστρέφεραι με ελάχιστη τριβή . Υπ'όψιν ότι οι διαιρετοί (σε δύο μισά) στρόφαλοι ζυγοσταθμίζονται κάλλιστα στατικά (δεν χρειάζεται να περιστρέφονται γιά να βρεθεί το σφάλμα) .
Μετά την ζυγοστάθμιση πρεσσαρίστηκε ο στρόφαλος και ευθυγραμμίστηκε με πολύ μικρή απόκλιση .
Το κιβώτιο ταχυτήτων ευτυχώς ήταν σε καλή κατάσταση . Μόνο ρύθμιση ("ροδέλλιασμα") ήθελε γιά να δουλεύει σωστά .
Σειρά είχαν τα κάρτερ , όπου αφαιρέθηκε το χρώμα με πολλά χέρια ριμούβερ , υαλοβολή (χαλαζίας λεπτός) με χαμηλή πίεση και μετά τρίψιμο με scotchbrite , πρίν το βερνίκωμα .
Γιά το νέο κύκλωμα λίπανσης , η δίοδος που περνάει το λάδι από το φίλτρο (χαμηλά στα κάρτερ) πρός την τρόμπα ανοίχτηκε από τα 7 στα 9 χιλ. γιατί είχα μάθει ότι στις ψηλές στροφές υπήρχε πιθανότητα σπηλαίωσης , να σχηματίζονται δηλαδή φυσαλίδες στην μεριά αναρρόφηφης της τρόμπας .
Ταπώθηκαν κάποιες δίοδοι και ανοίχτηκε μιά που θα οδηγούσε το λάδι έξω από το μοτέρ . Επειδή είχα αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσω κεντρική φλάντζα στο δέσιμο των κάρτερ , έκανα ένα λούκι 1Χ0,4 χιλ. στις επιφάνειες επαφής τους γιά να συγκρατείται η φλαντζόκολλα και τα έτριψα με ψιλό ντουκόχαρτο κολλημένο πάνω σε ένα χοντρό κομμάτι επίπεδο κρύσταλλο μέχρι να εφάπτονται πολύ καλά μεταξύ τους.
Το σκεπτικό πίσω από την κατάργηση της φλάντζας ήταν , ότι οι φλάντζες λειτουργούν σαν στεραιό λιπαντικό και επιτρέπουν μικροκινήσεις μεταξύ των δύο μισών κάρτερ . Ακόμα , έχοντας κάποια ελαστικότητα σε συμπίεση , ίσως επηρρέαζαν την προφόρτιση των ρουλεμάν του στροφάλου .
Τα ρουλεμάν του κιβωτίου αλλάχτηκαν όλα βέβαια .
Γιά τα ρουλεμάν του στροφάλου ( σφαιροειδή γωνιακής επαφής) βρήκα ακριβώς τα ίδια (ίδια γωνία , ίδιες διαστάσεις) της RHP με διαφορετικούς όμως κωδικούς Ducati , από 900SSie και ST4S . Μου πήρε κάμποσο γιά να ρυθμίσω το κιβώτιο και την προφόρτιση των ρουλεμάν του στροφάλου , αλλά αυτά γίνονται μιά φορά.
Όταν δέθηκαν τα κάρτερ , άρχισε να φαίνεται η ομορφιά του μοτέρ και ακολούθησε μιά σεμνή τελετή με μπύρες και τσίπουρα .
Αν δεν κοιμηθήκατε , συνεχίζω με κύκλωμα λίπανσης , γρανάζια bevel και μετάδοση μίζας .
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Τι να κοιμηθούμε Αγγελε, πάνω που μας άνοιξε η όρεξη
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Δεν υπαρχουν λογια.