Darmah : ολική επαναφορά
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Darmah : ολική επαναφορά
δώσε τροφή στους πεινασμένους....
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Πού ειπαμε οτι προσκυναμε;;
Να σΕ πω, τα ΜΠιστονια που βαλατε ειναι πιο πομπέ στο κεντρο, μεταξυ των εσοχων για τις βαλβιδες ή ειναι απλώς ψηλοτερα;; Θελω να πω, μοιαζουν ας πουμε με τα Pistal για τα 2βαλβιδα μας;;
Καλα, το κομβιο ειναι ξεπατωμενο λεμε!! Το κρατησε για ενθυμιο;; Εγω λεω να ταπωσει τον λοκω αυτουνου που του πουλησε το μηχανακι....
Να σΕ πω, τα ΜΠιστονια που βαλατε ειναι πιο πομπέ στο κεντρο, μεταξυ των εσοχων για τις βαλβιδες ή ειναι απλώς ψηλοτερα;; Θελω να πω, μοιαζουν ας πουμε με τα Pistal για τα 2βαλβιδα μας;;
Καλα, το κομβιο ειναι ξεπατωμενο λεμε!! Το κρατησε για ενθυμιο;; Εγω λεω να ταπωσει τον λοκω αυτουνου που του πουλησε το μηχανακι....
Τα λογια ειναι περιττα!!!!!!!!!!Highflyer έγραψε:Επειδή δεν έπαιζε άλλος στρόφαλος , ούτε γέμισμα και τορνίρισμα και η σκουριά δεν είχε προχωρήσει σε βάθος , αφού τρίφτηκαν μαζί κωνικό του στροφάλου με το αντίστοιχο του βολάν και λεπτή σμυριγδαλοιφή (γιά βαλβίδες) γιά να φύγουν τα χοντρά , έκανα το ίδιο με μιά πολύ λεπτύτερη αλοιφή που έφτιαξα από ξύσματα "σαπουνιού¨γυαλίσματος μετάλλων , white spirit και γράσου .Γιά να τσεκάρω την επιφάνεια επαφής τους χρησιμοποίησα Prussian blue (mechanics' blue) που είναι ιδανικό γιά αυτή την δουλειά , άσχετα αν μερικοί ζωγραφίζουν μ'αυτό .
Μετά από αρκετά "τρίψε/καθάρισε/τσέκαρε" , το κωνικό έγινε άψογο .
Αληθεια, το στροφαλο τον πρεσαρες εσυ ή το πηγες σε κανα μηχανουργειο;;Highflyer έγραψε: Μετά την ζυγοστάθμιση πρεσσαρίστηκε ο στρόφαλος και ευθυγραμμίστηκε με πολύ μικρή απόκλιση .
Τα καρτερ στα νεοτερα μοντελα, οπως τα δικα μας, δεν εχουν αυτο το λουκι αλλα η φλατζοκολα κρατιεται μια χαρα. Γιατι χρειαστηκε να το κανεις σε ετουτο το μοτερ;; (εννοειται οτι δεν αμφισβητω, απλως ρωταω)Highflyer έγραψε: Επειδή είχα αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσω κεντρική φλάντζα στο δέσιμο των κάρτερ , έκανα ένα λούκι 1Χ0,4 χιλ. στις επιφάνειες επαφής τους γιά να συγκρατείται η φλαντζόκολλα και τα έτριψα με ψιλό ντουκόχαρτο κολλημένο πάνω σε ένα χοντρό κομμάτι επίπεδο κρύσταλλο μέχρι να εφάπτονται πολύ καλά μεταξύ τους.
Κοιτα να δεις που τα νεοτερα μοτερ φορανε ιδια ρουλεμαν με της "γιαγιας"!!Highflyer έγραψε: Γιά τα ρουλεμάν του στροφάλου ( σφαιροειδή γωνιακής επαφής) βρήκα ακριβώς τα ίδια (ίδια γωνία , ίδιες διαστάσεις) της RHP με διαφορετικούς όμως κωδικούς Ducati , από 900SSie και ST4S .
Πλλλλλλακα μΕ κανεις;; Εδω μιλαμε για σκληρο πορνο και 'συ λες να μας το κοψεις πανω στο καλυτερο;;Highflyer έγραψε: Αν δεν κοιμηθήκατε , συνεχίζω με κύκλωμα λίπανσης , γρανάζια bevel και μετάδοση μίζας .
ENGAKATS caminando por la vida
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Darmah : ολική επαναφορά
ENGAKATS έγραψε:
Να σΕ πω, τα ΜΠιστονια που βαλατε ειναι πιο πομπέ στο κεντρο, μεταξυ των εσοχων για τις βαλβιδες ή ειναι απλώς ψηλοτερα;; Θελω να πω, μοιαζουν ας πουμε με τα Pistal για τα 2βαλβιδα μας;; Έχουν μιά ζώνη γιά το squish γύρω-γύρω και μετά ξεκινάει πολύ ομαλά το πομπέ .
Δεν είναι τόσο υψηλής συμπίεσης (δεν την μέτρησα )
Τα Prussian blue (mechanics' blue) και την πολύ λεπτή αλοιφή τα είχα υπ'όψη μου από πολύ παλιά .
Το Darmah με παρακίνησε να τα αναζητήσω .
Το μεν χρώμα το βρήκα σ'έναν που πουλάει είδη ζωγραφικής , την δε αλοιφή σκέφτηκα , ότι , αφού το "σαπούνι" γυαλίζει αφαιρώντας (ελάχιστο) μέταλλο , ίσως να δουλέυει και γιά την δουλειά που θέλω - και δούλεψε πολύ καλά
Αληθεια, το στροφαλο τον πρεσαρες εσυ ή το πηγες σε κανα μηχανουργειο;;
Πήγα σε τοπικό μηχανουργείο .
Όταν πήγα να τον παραλάβω :
Εγώ , χαρούμενα , προς τον μηχανουργό :Τον ευθυγράμμισες , εεε ?
Με τί απόκλιση ?
Αυτός με απλανές βλέμα : .....
Εγώ : πόσο πάνω από το μηδέν είναι ? (δεν είναι δυνατόν να έχει μηδενική απόκλιση)
Αυτός : Εεεε , ένα εκατοστό .
Εγώ : Σώπα εεε !!! μπράβο .
Ας είναι καλά το χάλκινο σφυρί που έχω - ήταν πέντε
Τόχω ξαναδεί το έργο
Τα καρτερ στα νεοτερα μοντελα, οπως τα δικα μας, δεν εχουν αυτο το λουκι αλλα η φλατζοκολα κρατιεται μια χαρα. Γιατι χρειαστηκε να το κανεις σε ετουτο το μοτερ;; (εννοειται οτι δεν αμφισβητω, απλως ρωταω)
Η αμφισβήτηση καλή είναι .
Επειδή τα κάρτερ των μπέβελων έχουν μεγαλύτερες ελαστικότητες καθώς και μικρότερες επιφάνειες επαφής από τα νεότερα και γιατί , όπως έμαθα , παλαιότερες προσπάθειες γιά στεγανοποίηση είχαν αποτύχει .
Κοιτα να δεις που τα νεοτερα μοτερ φορανε ιδια ρουλεμαν με της "γιαγιας"!!
Δεν λες ότι ο Ταλιόνης το είχε προνοήσει ?
Πλλλλλλακα μΕ κανεις;; Εδω μιλαμε για σκληρο πορνο και 'συ λες να μας το κοψεις πανω στο καλυτερο;;
I'll be back .
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2132
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Απ'οτι βλεπω στη φωτογραφια, ψιλοθηριο το χιτωνιο, ε;! Παιρνει ρεκτιφιε ανετα
Το Prussian Blue το γνωριζω απο βιβλιογραφια. Πιο συγκεκριμενα στο βιβλιο που το διαβασα το προτεινουν για να τσεκαρεις οτι οι βαλβιδες πατανε σωστα στις εδρες τους.
Οσο για τον ντοπιο μηχανουργο (ο θεος να τον κανει).... sin comentarios!
Το μονο που σκεφτηκα γυρω απ'τα καρτερ οταν σε ρωτησα ηταν η επιφανεια επαφης. Κατανοητο λοιπον
Ο Ταλιονης σκεφτοταν απο τοτε την οικονομια κλιμακας....!!! Ειναι μπροστα οι Μπολονεζοι
Το Prussian Blue το γνωριζω απο βιβλιογραφια. Πιο συγκεκριμενα στο βιβλιο που το διαβασα το προτεινουν για να τσεκαρεις οτι οι βαλβιδες πατανε σωστα στις εδρες τους.
Οσο για τον ντοπιο μηχανουργο (ο θεος να τον κανει).... sin comentarios!
Το μονο που σκεφτηκα γυρω απ'τα καρτερ οταν σε ρωτησα ηταν η επιφανεια επαφης. Κατανοητο λοιπον
Ο Ταλιονης σκεφτοταν απο τοτε την οικονομια κλιμακας....!!! Ειναι μπροστα οι Μπολονεζοι
ENGAKATS caminando por la vida
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Το μαμά κύκλωμα λίπανσης είναι "χαμηλής" πίεσης , που είναι αρκετή όμως γιά ένα μοτέρ που έχει παντού ρουλεμάν .
Μετά την τρόμπα , το λάδι πάει στις κεφαλές , στον στρόφαλο και μέσω μιάς τρυπίτσας 1χιλ. στό φίλτρο .
Η ροή στον στρόφαλο περιορίζεται από ένα σωληνάκι .
Αποτέλεσμα : ο στρόφαλος τροφοδοτείται με λίγο , όχι πολύ καθαρό λάδι , την στιγμή που οι κεφαλές παίρνουν περισσότερο απ'ότι χρειάζονται .
Στό νέο κύκλωμα το λάδι περνάει πρώτα από ένα μεγάλο (γιά μικρή πτώση πίεσης) φίλτρο και από εκεί προς τις κεφαλές με ζιγκλέρ του 1χιλ και στον στρόφαλο χωρίς το περιοριστικό σωληνάκι .
Έτσι ο στρόφαλος έχει αρκετό και καθαρό λάδι , ενώ οι κεφαλές λιγότερο και κάπως πιό κρύο , αφού δεν ψήνεται στην διαδρομή .
Να πούμε εδώ ότι τα ρουλεμάν γενικά δουλεύουν πολύ καλά με ελάχιστο λάδι .
Η μεγαλύτερη παροχή στον στρόφαλο (στα μπιελλοκομβία δλδ.) εξυπηρετεί την ψύξη . Τα ελικοειδή κωνικά γρανάζια γωνιακής μετάδοσης (bevel) γιά να δουλεύουν με την ελάχιστη φθορά και αθόρυβα , πρέπει να ρυθμίζονται με ακρίβεια ώς προς την σχετική τους θέση .
Αυτό γίνεται με ροδέλλες με τις οποίες μεταβάλλεται η μεταξύ τους απόσταση .
Ο έλεγχος γίνεται εξετάζοντας την θέση της επιφάνειας επαφής τους πάνω στο δόντι (πχ. αν είναι πολύ κοντά στην ρίζα ή στην κορυφή του δοντιού κλπ.) χρησιμοποιώντας Prussian blue .
Μου πήρε ένα πρωινό γιά το πρώτο ζευγάρι , 2 ώρες γιά το δεύτερο και από μία γιά τα υπόλοιπα .
Υπήρχε ένα θέμα με ανομοιόμορφη φθορα σε ένα ζευγάρι και το ρύθμισα προς το χαλαρό , αλλά ευτυχώς δεν έκανε φασαρία όταν δούλεψε με λάδι . Με την μετάδοση της μίζας (έλειπαν γρανάζι μεγάλο , κόπλερ και κάτι άλλα ψιλολόγια που δεν βρίσκονταν πουθενά) έγινε παράσταση .
Αφού έχασα δύο φορές βολάν κομπλέ από snipper στο ebay , έχασα και ένα που πούλαγε ο Faloon από κεραυνό .
Από περιέργεια έβαλα ένα μεγάλο γρανάζι από άφρικα στον στρόφαλο , όπου ταίριαξε πολύ καλά (ίδιες εσωτ. διάμετροι).
Όταν ακούμπησα επάνω του το συνεργαζόμενο μικρό γρανάζι , είδα ότι ο άξονας του μικρού έπεφτε περίπου (0,4χιλ.) πάνω στον άξονα του κουζινέτου που εδράζεται το μαμά .
Το βολάν είχε αρκετό χώρο γιά να τορνιριστεί ώστε να φυτευτεί το εξωτερικό δαχτυλιδι από το κόπλερ του άφρικα .
Από εκεί και πέρα ήταν απλή (σχετικά) υπόθεση να τορνιριστεί το βολάν (πολύ σκληρό μέταλο - μεγάλες ακρίβειες ) γιά να πάρει το δαχτυλίδι . Μπήκε (μεγάλη ιστορία) και το μικρό γρανάζι του άφρικα στην θέση του μαμίσιου και φτιάχτηκαν τα έκκεντρα κουζινέτα . Εννοείται πως , αν υπήρχαν τα εργοστασιακά άνταλλακτικά , δεν θα έμπλεκα σ'αυτή την ιστορία , αλλά πάλι το σύστημα από το άφρικα ήταν περ. 40-50% μεγαλύτερο από το ντουκατίσιο που , από ότι κατάλαβα , παρουσίαζε μερικές φορές πρόβλημα .
Το μόνο αμφίβολο σημείο ήταν η κατά 17% κοντύτερη σχέση μετάδοσης η οποία όμως , όπως αποδείχτηκε αργότερα , ήταν ιδανική γιά την υψηλότερη συμπίεση των πιστονιών .
Τα υπόλοιπα (κύλινδροι , κεφαλές , αμπραγιάζ κτλ .) δεν παρουσίασαν κάτι ενδιαφέρον μιάς και έγιναν όλα std .
Είναι δύσκολο να σας περιγράψω πως έκανε ο Γιώργος όταν άκουσε γιά πρώτη φορά το μοτέρ .
END
Μετά την τρόμπα , το λάδι πάει στις κεφαλές , στον στρόφαλο και μέσω μιάς τρυπίτσας 1χιλ. στό φίλτρο .
Η ροή στον στρόφαλο περιορίζεται από ένα σωληνάκι .
Αποτέλεσμα : ο στρόφαλος τροφοδοτείται με λίγο , όχι πολύ καθαρό λάδι , την στιγμή που οι κεφαλές παίρνουν περισσότερο απ'ότι χρειάζονται .
Στό νέο κύκλωμα το λάδι περνάει πρώτα από ένα μεγάλο (γιά μικρή πτώση πίεσης) φίλτρο και από εκεί προς τις κεφαλές με ζιγκλέρ του 1χιλ και στον στρόφαλο χωρίς το περιοριστικό σωληνάκι .
Έτσι ο στρόφαλος έχει αρκετό και καθαρό λάδι , ενώ οι κεφαλές λιγότερο και κάπως πιό κρύο , αφού δεν ψήνεται στην διαδρομή .
Να πούμε εδώ ότι τα ρουλεμάν γενικά δουλεύουν πολύ καλά με ελάχιστο λάδι .
Η μεγαλύτερη παροχή στον στρόφαλο (στα μπιελλοκομβία δλδ.) εξυπηρετεί την ψύξη . Τα ελικοειδή κωνικά γρανάζια γωνιακής μετάδοσης (bevel) γιά να δουλεύουν με την ελάχιστη φθορά και αθόρυβα , πρέπει να ρυθμίζονται με ακρίβεια ώς προς την σχετική τους θέση .
Αυτό γίνεται με ροδέλλες με τις οποίες μεταβάλλεται η μεταξύ τους απόσταση .
Ο έλεγχος γίνεται εξετάζοντας την θέση της επιφάνειας επαφής τους πάνω στο δόντι (πχ. αν είναι πολύ κοντά στην ρίζα ή στην κορυφή του δοντιού κλπ.) χρησιμοποιώντας Prussian blue .
Μου πήρε ένα πρωινό γιά το πρώτο ζευγάρι , 2 ώρες γιά το δεύτερο και από μία γιά τα υπόλοιπα .
Υπήρχε ένα θέμα με ανομοιόμορφη φθορα σε ένα ζευγάρι και το ρύθμισα προς το χαλαρό , αλλά ευτυχώς δεν έκανε φασαρία όταν δούλεψε με λάδι . Με την μετάδοση της μίζας (έλειπαν γρανάζι μεγάλο , κόπλερ και κάτι άλλα ψιλολόγια που δεν βρίσκονταν πουθενά) έγινε παράσταση .
Αφού έχασα δύο φορές βολάν κομπλέ από snipper στο ebay , έχασα και ένα που πούλαγε ο Faloon από κεραυνό .
Από περιέργεια έβαλα ένα μεγάλο γρανάζι από άφρικα στον στρόφαλο , όπου ταίριαξε πολύ καλά (ίδιες εσωτ. διάμετροι).
Όταν ακούμπησα επάνω του το συνεργαζόμενο μικρό γρανάζι , είδα ότι ο άξονας του μικρού έπεφτε περίπου (0,4χιλ.) πάνω στον άξονα του κουζινέτου που εδράζεται το μαμά .
Το βολάν είχε αρκετό χώρο γιά να τορνιριστεί ώστε να φυτευτεί το εξωτερικό δαχτυλιδι από το κόπλερ του άφρικα .
Από εκεί και πέρα ήταν απλή (σχετικά) υπόθεση να τορνιριστεί το βολάν (πολύ σκληρό μέταλο - μεγάλες ακρίβειες ) γιά να πάρει το δαχτυλίδι . Μπήκε (μεγάλη ιστορία) και το μικρό γρανάζι του άφρικα στην θέση του μαμίσιου και φτιάχτηκαν τα έκκεντρα κουζινέτα . Εννοείται πως , αν υπήρχαν τα εργοστασιακά άνταλλακτικά , δεν θα έμπλεκα σ'αυτή την ιστορία , αλλά πάλι το σύστημα από το άφρικα ήταν περ. 40-50% μεγαλύτερο από το ντουκατίσιο που , από ότι κατάλαβα , παρουσίαζε μερικές φορές πρόβλημα .
Το μόνο αμφίβολο σημείο ήταν η κατά 17% κοντύτερη σχέση μετάδοσης η οποία όμως , όπως αποδείχτηκε αργότερα , ήταν ιδανική γιά την υψηλότερη συμπίεση των πιστονιών .
Τα υπόλοιπα (κύλινδροι , κεφαλές , αμπραγιάζ κτλ .) δεν παρουσίασαν κάτι ενδιαφέρον μιάς και έγιναν όλα std .
Είναι δύσκολο να σας περιγράψω πως έκανε ο Γιώργος όταν άκουσε γιά πρώτη φορά το μοτέρ .
END
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άγγελος
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Ο,τι και να πουμε ειναι λιγο Αγγελε
Το βολαν πώς το ειδες;; Πιο βαρυ απ'του δικου σου;;
Το βολαν πώς το ειδες;; Πιο βαρυ απ'του δικου σου;;
ENGAKATS caminando por la vida
- rock n rolla_s4
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4198
- Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
- Gender: Male
- Other: ΚαΤεΜούνα
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Είναι λίγο , αλλά τα νεότερα έχουν και τον ρότορα του αλτερνάτορ μαζί .ENGAKATS έγραψε: Το βολαν πώς το ειδες;; Πιο βαρυ απ'του δικου σου;;
Το βολάν ελαφρώθηκε (-400γρ.)/ζυγοσταθμίστηκε , αλλά ήταν βαμμένο (σκληρημένο) σ'όλη του την μάζα αντί επιφανειακά και έκανε κάτι χαρές ο τορναδόρος .
Άγγελος
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Darmah : ολική επαναφορά
ναι ναι, φανταζομαιHighflyer έγραψε:...ήταν βαμμένο (σκληρημένο) σ'όλη του την μάζα αντί επιφανειακά και έκανε κάτι χαρές ο τορναδόρος .
ENGAKATS caminando por la vida
- Since1970
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1098
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Ωραία δουλειά, μπράβο, σώστηνα θάλεγα κάπου σε πιό σταθερό μέσο, να μείνει, όλο και κάποιος θα την χρειαστεί..
- Panagiotis MONSTER
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1664
- Εγγραφή: Σάβ 17 Απρ 2010, 23:19
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
- Other: Πολλες παλιες...
Re: Darmah : ολική επαναφορά
Ωραιο θεμα!!!
Πολυ καλη δουλεια!!!
Πολυ καλη δουλεια!!!