Re: Darmah : ολική επαναφορά
Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Αύγ 2013, 00:14
δώσε τροφή στους πεινασμένους....
Hellenic Ducati Community
https://www.ducatisti.gr/phpBB3/
Τα λογια ειναι περιττα!!!!!!!!!!Highflyer έγραψε:Επειδή δεν έπαιζε άλλος στρόφαλος , ούτε γέμισμα και τορνίρισμα και η σκουριά δεν είχε προχωρήσει σε βάθος , αφού τρίφτηκαν μαζί κωνικό του στροφάλου με το αντίστοιχο του βολάν και λεπτή σμυριγδαλοιφή (γιά βαλβίδες) γιά να φύγουν τα χοντρά , έκανα το ίδιο με μιά πολύ λεπτύτερη αλοιφή που έφτιαξα από ξύσματα "σαπουνιού¨γυαλίσματος μετάλλων , white spirit και γράσου .Γιά να τσεκάρω την επιφάνεια επαφής τους χρησιμοποίησα Prussian blue (mechanics' blue) που είναι ιδανικό γιά αυτή την δουλειά , άσχετα αν μερικοί ζωγραφίζουν μ'αυτό .
Μετά από αρκετά "τρίψε/καθάρισε/τσέκαρε" , το κωνικό έγινε άψογο .
Αληθεια, το στροφαλο τον πρεσαρες εσυ ή το πηγες σε κανα μηχανουργειο;;Highflyer έγραψε: Μετά την ζυγοστάθμιση πρεσσαρίστηκε ο στρόφαλος και ευθυγραμμίστηκε με πολύ μικρή απόκλιση .
Τα καρτερ στα νεοτερα μοντελα, οπως τα δικα μας, δεν εχουν αυτο το λουκι αλλα η φλατζοκολα κρατιεται μια χαρα. Γιατι χρειαστηκε να το κανεις σε ετουτο το μοτερ;; (εννοειται οτι δεν αμφισβητω, απλως ρωταω)Highflyer έγραψε: Επειδή είχα αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσω κεντρική φλάντζα στο δέσιμο των κάρτερ , έκανα ένα λούκι 1Χ0,4 χιλ. στις επιφάνειες επαφής τους γιά να συγκρατείται η φλαντζόκολλα και τα έτριψα με ψιλό ντουκόχαρτο κολλημένο πάνω σε ένα χοντρό κομμάτι επίπεδο κρύσταλλο μέχρι να εφάπτονται πολύ καλά μεταξύ τους.
Κοιτα να δεις που τα νεοτερα μοτερ φορανε ιδια ρουλεμαν με της "γιαγιας"!!Highflyer έγραψε: Γιά τα ρουλεμάν του στροφάλου ( σφαιροειδή γωνιακής επαφής) βρήκα ακριβώς τα ίδια (ίδια γωνία , ίδιες διαστάσεις) της RHP με διαφορετικούς όμως κωδικούς Ducati , από 900SSie και ST4S .
Πλλλλλλακα μΕ κανεις;; Εδω μιλαμε για σκληρο πορνο και 'συ λες να μας το κοψεις πανω στο καλυτερο;;Highflyer έγραψε: Αν δεν κοιμηθήκατε , συνεχίζω με κύκλωμα λίπανσης , γρανάζια bevel και μετάδοση μίζας .
ENGAKATS έγραψε:
Να σΕ πω, τα ΜΠιστονια που βαλατε ειναι πιο πομπέ στο κεντρο, μεταξυ των εσοχων για τις βαλβιδες ή ειναι απλώς ψηλοτερα;; Θελω να πω, μοιαζουν ας πουμε με τα Pistal για τα 2βαλβιδα μας;; Έχουν μιά ζώνη γιά το squish γύρω-γύρω και μετά ξεκινάει πολύ ομαλά το πομπέ .
Δεν είναι τόσο υψηλής συμπίεσης (δεν την μέτρησα )
Τα Prussian blue (mechanics' blue) και την πολύ λεπτή αλοιφή τα είχα υπ'όψη μου από πολύ παλιά .
Το Darmah με παρακίνησε να τα αναζητήσω .
Το μεν χρώμα το βρήκα σ'έναν που πουλάει είδη ζωγραφικής , την δε αλοιφή σκέφτηκα , ότι , αφού το "σαπούνι" γυαλίζει αφαιρώντας (ελάχιστο) μέταλλο , ίσως να δουλέυει και γιά την δουλειά που θέλω - και δούλεψε πολύ καλά
Αληθεια, το στροφαλο τον πρεσαρες εσυ ή το πηγες σε κανα μηχανουργειο;;
Πήγα σε τοπικό μηχανουργείο .
Όταν πήγα να τον παραλάβω :
Εγώ , χαρούμενα , προς τον μηχανουργό :Τον ευθυγράμμισες , εεε ?
Με τί απόκλιση ?
Αυτός με απλανές βλέμα : .....
Εγώ : πόσο πάνω από το μηδέν είναι ? (δεν είναι δυνατόν να έχει μηδενική απόκλιση)
Αυτός : Εεεε , ένα εκατοστό .
Εγώ : Σώπα εεε !!! μπράβο .
Ας είναι καλά το χάλκινο σφυρί που έχω - ήταν πέντε
Τόχω ξαναδεί το έργο
Τα καρτερ στα νεοτερα μοντελα, οπως τα δικα μας, δεν εχουν αυτο το λουκι αλλα η φλατζοκολα κρατιεται μια χαρα. Γιατι χρειαστηκε να το κανεις σε ετουτο το μοτερ;; (εννοειται οτι δεν αμφισβητω, απλως ρωταω)
Η αμφισβήτηση καλή είναι .
Επειδή τα κάρτερ των μπέβελων έχουν μεγαλύτερες ελαστικότητες καθώς και μικρότερες επιφάνειες επαφής από τα νεότερα και γιατί , όπως έμαθα , παλαιότερες προσπάθειες γιά στεγανοποίηση είχαν αποτύχει .
Κοιτα να δεις που τα νεοτερα μοτερ φορανε ιδια ρουλεμαν με της "γιαγιας"!!
Δεν λες ότι ο Ταλιόνης το είχε προνοήσει ?
Πλλλλλλακα μΕ κανεις;; Εδω μιλαμε για σκληρο πορνο και 'συ λες να μας το κοψεις πανω στο καλυτερο;;
I'll be back .
Είναι λίγο , αλλά τα νεότερα έχουν και τον ρότορα του αλτερνάτορ μαζί .ENGAKATS έγραψε: Το βολαν πώς το ειδες;; Πιο βαρυ απ'του δικου σου;;
ναι ναι, φανταζομαιHighflyer έγραψε:...ήταν βαμμένο (σκληρημένο) σ'όλη του την μάζα αντί επιφανειακά και έκανε κάτι χαρές ο τορναδόρος .