Καλώς τον Cal!!!

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από grigo »

Καλώς το το παιδί!!! Ειναι γρήγορος, άνετος, γουστάρει,"γυαλίζει" το μάτι του, και ΔΕΝ είναι ισπανός!!!! Εμένα μ' αρέσει, ολα κάλα.....αλλά φοβάμαι οτι κομπάρσος θα γίνει και αυτός, εκτος αν καταλάβουν οι Γερμανοί ποιά εταιρεία εχουν αγοράσει και αλλάξουν τροπάριο.....

http://www.motogp.com/en/news/2013/Crut ... am+in+2014" onclick="window.open(this.href);return false;
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
Themistocle
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τρί 01 Ιουν 2010, 05:00
Gender: Male
Other: Piaggio
Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από Themistocle »

Δεν αλλάζει τίποτα.
Ο Crutchlow είναι ο δηγός του «ένα κλικ» πίσω.
Η DUCATI είναι μοτοσυκλέτα που για να πάρει τα πάνω της θέλει οδηγό πρώτης γραμμής.
Marquez, Lorenzo, Pedrosa και αν ζούσε ο Simoncelli, είναι οι οδηγοί που θα μπορούσαν να την οδηγήσουν.

Αν έχει γίνει κρούση στον Stoner και ήταν αρνητικός, τότε ο Crutchlow είναι η καλύτερη από τις υπάρχουσες επιλογές.
Αν δεν έχει γίνει... ποτέ δεν είναι αργά.
Άβαταρ μέλους
Ritsman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από Ritsman »

Themistocle έγραψε:Δεν αλλάζει τίποτα.
Ο Crutchlow είναι ο δηγός του «ένα κλικ» πίσω.

:thumbsup:

Οστοσο ο Ντοβιτσιοζο ειναι 2 κλικ πισω

και ο Στονερ οταν ππατησε το πποδι του πρωτη φορα στη Ντουκκατι ηηταν 10 κλλικκ πισω αππο τον Καπιροσι

Βασικα ειναι η πιο "υπποσχομενη" κινηηση απο τους Ιταλους απο τηην μεταγραφη Μελαντρι (δεν κρινω εκ του αποτελεσματος) και βαζω μεσα και το Ροσι (προσωπικη απποψηη ηταν η αποτυχια και τοτε)

Αυτη ειναι η γλυκα με τις μεταγραφες ..... περνεις ενα πιτσιρικα που εχει κανει διατριβηη στην τουμππα το 2006 και σου περνει πρωταθλημα το 2007, και περνεις και το 7 φορες παγκωσμιο και σου βγενει παλτο

Ελππιζω να μην βγει κι αυτος Μελαντρι ήη Ροσι..... αλλα.... εμαθε ππανω σε yamaha..... δεν θα το παει το κοκκινο....
Εικόνα
58
Άβαταρ μέλους
sotos
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 08:09
Gender: Male
Bike: GT 1000
Τοποθεσία: Καρδιτσα

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από sotos »

ωχ τον φουκαρα τι πηγε κι εκανε
καπου τον καταλαβαινω ομως γιατι δεν υπαρχουν κενες εργοστασιακες θεσεις
ελπιζω τουλαχιστο να πληρωθηκε καλα :))
http://www.smok.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 10:15
Gender: Male
Other: APRILIA SXV 5.5
Τοποθεσία: PATRA

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από bros400pgm »

sotos έγραψε:ωχ τον φουκαρα τι πηγε κι εκανε

:tooth2: :tooth2: :tooth2: :tooth2: :tooth2: :tooth2:
Δεν μπορουσε να υποθει καλυτερα :thumbsup:
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από ENGAKATS »

los πουλos και ο αγγλος.... :whistling: :whistling:

παιδες, ΟΠΟΙΟΣ και να καβαλησει το ματρακά της "μαμας".... τωρα που η Bridgestone δεν φτιαχει λαστιχα κομμενα-ραμμενα στα μετρα της Ducati... η μονη λυση ειναι η Ducati να φτιαξει ενα μοτοσακο γιαπωνεζικο fatto in Italia

ολη η ουσια ειναι στα λαστιχα... με τη μονομαρκα δεν προσαρμοζεις τα λαστιχα στο μηχανακι αλλα το μηχανακι στα λαστιχα.... καλως ή κακως :)
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
πυξιδας990
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8641
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 20:58
Gender: Male
Other: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από πυξιδας990 »

εγω πιστευω ο αγγλος θα δωσει θεαμα,μεσα-εξω-ξαπλα στη πιστα :whistling:
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
red lizard
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4137
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
Gender: Male
Τοποθεσία: κερκυρα

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από red lizard »

η brigeston πάντως φέρνει νεα λάστιχα στο brno..ίδωμεν
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από grigo »

ENGAKATS έγραψε: ολη η ουσια ειναι στα λαστιχα... με τη μονομαρκα δεν προσαρμοζεις τα λαστιχα στο μηχανακι αλλα το μηχανακι στα λαστιχα.... καλως ή κακως :)
Η ουσία ειναι ακριβώς αυτή Αλέξανδρε....αλλά δεν είναι το ίδιο για όλους!!!! Κάποιοι προσπαθούν, την παρασκευή πριν απο κάθε αγώνα, εδω και τόσα χρόνια να στήσουν το μηχανάκι μέσα σε 2 μέρες, πάνω στα λάστιχα που φέρνει κάθε φορά η bridgestone ( λέγε με Ducati ), και κάποιοι την παρασκευή το πρωί, απλά βρίσκουν τα λάστιχα που έχουν παραγγείλει..........(λεγε με καταρχήν Yamaha και τώρα τελευταία και Honda).
Καλό το "ανέκδοτο" με την μονομάρκα, αλλά δεν πάει άλλο!!!!!

H εξήγηση απλή: Δεν ξεπέρασαν ποτέ οι "ισπανοκινέζοι" που διοικούν το σπορ και ο καλομαθημένος Rossi, την πιπ@ που φάγανε το 07, (και παρολίγον το 06, ας όψεται ο άλλος ισπανός...) .
Ετσι εφεραν το 08 την μονομάρκα και τους βόλεψε μια χαρά για να τελειώσουν την Ducati. Τώρα όμως πέφτει κράξιμο, δεν μπορούν να ελέγξουν την κατάσταση, οι δορυφόροι τους εχουν και αυτοί πλεονέκτημα, ο ezpeletta ειναι τραγικός, και σε λίγο θα βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους οι δύο για το για ποιόν θα φέρνει λάστιχα η bridgestone κάθε παρασκευή....
Και ετσι θα τελειώσει και η μονομάρκα.........!!!! Οι Γερμανοί βέβαια ακόμα θα κοιμούνται.....
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
ClassicNikos
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: Σάβ 06 Φεβ 2010, 19:52
Gender: Male
Bike: 916SPS
Other: hypermotard 1100

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από ClassicNikos »

grigo έγραψε: Η ουσία ειναι ακριβώς αυτή Αλέξανδρε....αλλά δεν είναι το ίδιο για όλους!!!! Κάποιοι προσπαθούν, την παρασκευή πριν απο κάθε αγώνα, εδω και τόσα χρόνια να στήσουν το μηχανάκι μέσα σε 2 μέρες, πάνω στα λάστιχα που φέρνει κάθε φορά η bridgestone ( λέγε με Ducati ), και κάποιοι την παρασκευή το πρωί, απλά βρίσκουν τα λάστιχα που έχουν παραγγείλει..........(λεγε με καταρχήν Yamaha και τώρα τελευταία και Honda).
Καλό το "ανέκδοτο" με την μονομάρκα, αλλά δεν πάει άλλο!!!!!

H εξήγηση απλή: Δεν ξεπέρασαν ποτέ οι "ισπανοκινέζοι" που διοικούν το σπορ και ο καλομαθημένος Rossi, την πιπ@ που φάγανε το 07, (και παρολίγον το 06, ας όψεται ο άλλος ισπανός...) .
Ετσι εφεραν το 08 την μονομάρκα και τους βόλεψε μια χαρά για να τελειώσουν την Ducati. Τώρα όμως πέφτει κράξιμο, δεν μπορούν να ελέγξουν την κατάσταση, οι δορυφόροι τους εχουν και αυτοί πλεονέκτημα, ο ezpeletta ειναι τραγικός, και σε λίγο θα βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους οι δύο για το για ποιόν θα φέρνει λάστιχα η bridgestone κάθε παρασκευή....
Και ετσι θα τελειώσει και η μονομάρκα.........!!!! Οι Γερμανοί βέβαια ακόμα θα κοιμούνται.....
:thumbsup:
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΠΟΤΕ...Η........SS 750 ΤΟΥ 1974, ΚΑΙ Ο ........ JIMI HENDRIX.........
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από ENGAKATS »

grigo έγραψε: Η ουσία ειναι ακριβώς αυτή Αλέξανδρε....αλλά δεν είναι το ίδιο για όλους!!!! Κάποιοι προσπαθούν, την παρασκευή πριν απο κάθε αγώνα, εδω και τόσα χρόνια να στήσουν το μηχανάκι μέσα σε 2 μέρες, πάνω στα λάστιχα που φέρνει κάθε φορά η bridgestone ( λέγε με Ducati ), και κάποιοι την παρασκευή το πρωί, απλά βρίσκουν τα λάστιχα που έχουν παραγγείλει..........(λεγε με καταρχήν Yamaha και τώρα τελευταία και Honda).
Καλό το "ανέκδοτο" με την μονομάρκα, αλλά δεν πάει άλλο!!!!!

H εξήγηση απλή: Δεν ξεπέρασαν ποτέ οι "ισπανοκινέζοι" που διοικούν το σπορ και ο καλομαθημένος Rossi, την πιπ@ που φάγανε το 07, (και παρολίγον το 06, ας όψεται ο άλλος ισπανός...) .
Ετσι εφεραν το 08 την μονομάρκα και τους βόλεψε μια χαρά για να τελειώσουν την Ducati. Τώρα όμως πέφτει κράξιμο, δεν μπορούν να ελέγξουν την κατάσταση, οι δορυφόροι τους εχουν και αυτοί πλεονέκτημα, ο ezpeletta ειναι τραγικός, και σε λίγο θα βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους οι δύο για το για ποιόν θα φέρνει λάστιχα η bridgestone κάθε παρασκευή....
Και ετσι θα τελειώσει και η μονομάρκα.........!!!! Οι Γερμανοί βέβαια ακόμα θα κοιμούνται.....
αν θυμασαι πριν αλλαξουν σε...μονομαρκα τα μισελινια ξεφλουδιζανε και τους εφευγαν κομματια...!! δεν ειναι δηλαδη τοσο μονοπλευρα τα πραματα...

το μονο που εκαναν για να κοψουν τη φορα της Ducati ηταν ο περιορισμος στροφων... :glimpse:

τοσα χρονια αν η Ducati ηθελε θα μπορουσε να ειχε φτιαξει ενα πακετο που θα ταιριαζε στα λαστιχα που εχουν ολοι... αλλα φευ...

ειτε μας αρεσει ειτε οχι το Desmosedici ειναι ενας ματρακας και μισος.... δε μου λεει κατι το οτι κερδισε με αυτο ο Στονερ... ΟΛΟΙ οι αλλοι που το καβαλησαν απο την εποχη Στονερ και μετα απλως εφαγαν/τρωνε τα μουτρα τους (και ο αγγλος τα ιδια θα παθει!)

καλα εκαναν και εβαλαν το καινοτομικο (μη)πλαισιο αλλα απ'οτι εχει αποδειχθει πηραν λαθος δρομο

ας πανε πισω στο χωροδικτυωμα μπας και δουν ασπρη μερα :whistling: :cool:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
rock n rolla_s4
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4198
Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
Gender: Male
Other: ΚαΤεΜούνα

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από rock n rolla_s4 »

Παει κι αυτος
Όποια κι αν είναι η ερώτηση 990 Adventure είναι η απάντηση

Κάγκουρας
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από grigo »

ENGAKATS έγραψε: αν θυμασαι πριν αλλαξουν σε...μονομαρκα τα μισελινια ξεφλουδιζανε και τους εφευγαν κομματια...!! δεν ειναι δηλαδη τοσο μονοπλευρα τα πραματα...
Το θυμάμαι πολύ καλά, αλλα αυτό ήταν πρόβλημα της Yamaha, του Rossi και κυρίως της Michelen που τόσα χρόνια συνεργαζόντουσαν..... Τι να κάνουμε ?? ετσι ειναι το αθλημα....Υπάρχουν ομάδες.....ο καθένας με τα προβλήματα του και ο καλύτερος να κερδίζει.........Γιατί δηλαδή, επρεπε το πρόβλημα τους να αλλάξει τους κανόνες για ΟΛΟΥΣ σε ενα τόσο σημαντικό πράγμα, όπως τα λάστιχα???

ENGAKATS έγραψε: τοσα χρονια αν η Ducati ηθελε θα μπορουσε να ειχε φτιαξει ενα πακετο που θα ταιριαζε στα λαστιχα που εχουν ολοι... αλλα φευ...
Πως να γίνει αυτό?? σε κάθε αγώνα φέρνουν νέες και ειδικές "γόμες" οι "κινέζοι"...... Αλλωστε οπως ξέρεις παιζεται σε πολύ μεγάλες λεπτομέρειες το παιχνίδι..... νομίζεις οτι ο prezziozi δεν ήθελε???? δεν πιστευω......
ENGAKATS έγραψε: ειτε μας αρεσει ειτε οχι το Desmosedici ειναι ενας ματρακας και μισος.... δε μου λεει κατι το οτι κερδισε με αυτο ο Στονερ... ΟΛΟΙ οι αλλοι που το καβαλησαν απο την εποχη Στονερ και μετα απλως εφαγαν/τρωνε τα μουτρα τους (και ο αγγλος τα ιδια θα παθει!
Εχεις λάθος. Οταν εμφανίστηκε το sedici, ετριβαν ολοι τα μάτια τους. Το μηχανάκι ήταν απο άλλο πλανήτη!! Σχεδιαστικά? αεροδυναμική? ηλεκτρονικά? Ιπποδύναμη? Καινοτομία ΠΑΝΤΟΥ!!! ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ Η DUCATI ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ!! Τους ξετρύπαγε παντού και ας ήταν η πρώτη χρονιά για την Duc στα Motogp, οταν οι άλλοι ετρεχαν, είχαν data, ( και μοιραζόντουσαν τις νίκες) τόσα χρόνια. Δες μονο φωτό απο 2003-2004, και θα καταλάβεις τις διαφορές και ποιοί ήταν οι ματρακάδες. Παραμίλαγαν στον υπνο τους απο το cedici....Δεν συζητώ για το 05, 06 που η duc απόκτησε και δεδομενα, έστησε το μηχανάκι καλύτερα, και τους επαιρνε νίκες στα ίσα και εχασε το πρωτάθλημα όπως το έχασε......
Για το 07 δεν μιλάω...
Απο το 08 και μετά το μηχανάκι δεν φόρεσε ΠΟΤΕ τα λάστιχα που χρειαζόταν, ο στονερ επεφτε πρωτος στα καλά καθούμενα και ενω ανοιγε διαφορές απο τον δευτερο, εχανε πρωταθλήματα, και όλοι εψαχναν λύση για το μπροστινο...το μπροστινό...το μπροστινο...Μέχρι που έφυγε ο στονερ στην πρώτη θέση των βάθρων και με ρεκόρ pole σχεδόν παντού...εψαχναν ακόμα λύση στο μπροστινό!!!!! Συνεπώς, απο το 04 μέχρι το 07 το μηχανάκι εξελισσόταν συνεχώς και βελτιωνόταν, ενώ απο το 08 και μετα, με την μονομάρκα το μηχανάκι δεν εξελίχθηκε σωστά, και ετσι κανείς δεν μπόρεσε να το οδηγήσει σωστά....ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ.
Φταιει η καλοστημένη παραγκα του Ezpelleta, η μονομάρκες και οι λοιπές παραριές......που δεν αφήνουν τις ομάδες να ανταγωνιστούν και να πάρουν οτι τους αξίζει...
ENGAKATS έγραψε: το μονο που εκαναν για να κοψουν τη φορα της Ducati ηταν ο περιορισμος στροφων... :glimpse:
Δεν έφτασε όμως......
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
ClassicNikos
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: Σάβ 06 Φεβ 2010, 19:52
Gender: Male
Bike: 916SPS
Other: hypermotard 1100

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από ClassicNikos »

βρε grigo τι καλα που τα λες :smart:
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΠΟΤΕ...Η........SS 750 ΤΟΥ 1974, ΚΑΙ Ο ........ JIMI HENDRIX.........
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από ENGAKATS »

οντως, οταν εμφανιστηκε και ειδικα τη χρονια που εκαναν την αλλαγη στα 800 κυβικα ηταν εντελως αλλου....
(βασικα οι καλυτερες εμφανισεις εγιναν μεταξυ 2005 και 2007)

αν ομως δεν μπορουν να προσαρμοστουν εδω και 5 χρονια στα δεδομενα της μονομαρκας... ας το κλεισουν καλυτερα το μαγαζι :glimpse:


οσο για την αλλαγη σε μονομαρκα, δεν ηταν μονο ο Γιατρος που ειχε προβλημα... ειχαν και αλλοι, με αλλες μαρκες γιατι πολυ απλα οι Γαλλοι λαστιχαδες ---> :xxx: (ειτε εσκεμμενα ειτε επειδη δεν μπορουσαν να φτασουν τους τζαπανεζους λαστιχαδες σε εξελιξη/ποιοτητα/κτλ)


συμφωνω οτι ειναι μια παραγκα στημενη απ'το παπαριδη τον Εσπελετα.... αν ομως δεν συμφωνουν ας αφοσιωθουν στα SBK :whistling: :cool:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Themistocle
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τρί 01 Ιουν 2010, 05:00
Gender: Male
Other: Piaggio
Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από Themistocle »

ENGAKATS έγραψε: ειτε μας αρεσει ειτε οχι το Desmosedici ειναι ενας ματρακας και μισος.... δε μου λεει κατι το οτι κερδισε με αυτο ο Στονερ...
ΟΛΟΙ οι αλλοι που το καβαλησαν απο την εποχη Στονερ και μετα απλως εφαγαν/τρωνε τα μουτρα τους (και ο αγγλος τα ιδια θα παθει!)
ΕΝΣΤΑΣΗ.
Στα 6 χρόνια στην HONDA ο Hayden έκανε μόνο τρείς νίκες στα 990 κ.εκ.
Στα 4 χρόνια στην HONDA ο Dovizioso έκανε μόνο μια νίκη στα 800 κ.εκ.
Μόνο ο Melandri ήρθε με 5 νίκες στα 990 κ.εκ.
Απ' αυτούς, μόνο ο Dovizioso έχει νίκη στα 800 κ.εκ. και στην από εμφανίσως Stoner εποχή και μετά, που αλλάζει το στυλ οδήγησης.
Αυτό σημαίνει ότι την DUCATI δεν την έχει οδηγήσει κανένας πρωτοκλασάτος οδηγός.
Είναι λάθος να ρίχνουμε στην DUCATI όλες τις αποτυχίες.

Αν η HONDA έτρεχε με Hayden και Dovizioso, θα ήταν η HONDA ματρακάς.
Αν δεν πήγαινε ο Stoner στην HONDA, ακόμα θα περιμένανε να πάρουν πρωτάθλημα.

Θα μου πεις βέβαια, μα ήρθε ο Rossi στην DUCATI, πιό πρωτοκλασάτος δεν γίνεται.
Ο Rossi είναι οδηγός ιαπωνικής παιδείας, άλλης τεχνικής οδήγησης και ήταν ήδη 2ος πίσω από τον Stoner σε νίκες στα 800 κ.εκ.
ήταν λάθος η άφιξή του.
Με τους πειραματισμούς δε που γίνανε την εποχή του, τα πράγματα και τα μπερδέματα έγιναν ακόμα χειρότερα.
Άβαταρ μέλους
Themistocle
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τρί 01 Ιουν 2010, 05:00
Gender: Male
Other: Piaggio
Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από Themistocle »

Ritsman έγραψε:και ο Στονερ οταν ππατησε το πποδι του πρωτη φορα στη Ντουκκατι ηηταν 10 κλλικκ πισω αππο τον Καπιροσι
Συμφωνούμε σε όλα όσα γράφεις, διαφωνούμε - όπως είναι αναμενόμενο - μόνο σ' αυτό που έβαλα στην παράθεση.

Από το 2006 που ανέβηκε στην μεγάλη κατηγορία... ο δόντιας έδειξε τα δόντια του.
Στον 2ο αγώνα πήρε pole position και στον 3ο αγώνα βάθρο, 2η θέση.
Με τέτοιο μπάσιμο στην κατηγορία, δεν τον λες οδηγό των 10 κλικ πίσω.

Οι δε 6 πτώσεις του 2006, όπως καταλαβαίνουμε εκ των υστέρων, οφείλοντο στο από τότε οριακό οδήγημά του.
Άβαταρ μέλους
bros400pgm
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1506
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 10:15
Gender: Male
Other: APRILIA SXV 5.5
Τοποθεσία: PATRA

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από bros400pgm »

Αν η honda ετρεχε με dovi kai hayden θα επαιρνε και βαθρα, κατι που το duc ουτε στα ονειρα του δεν εχει δει.
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
Άβαταρ μέλους
Ritsman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από Ritsman »

Themistocle έγραψε: Συμφωνούμε σε όλα όσα γράφεις, διαφωνούμε - όπως είναι αναμενόμενο - μόνο σ' αυτό που έβαλα στην παράθεση.

Από το 2006 που ανέβηκε στην μεγάλη κατηγορία... ο δόντιας έδειξε τα δόντια του.
Στον 2ο αγώνα πήρε pole position και στον 3ο αγώνα βάθρο, 2η θέση.
Με τέτοιο μπάσιμο στην κατηγορία, δεν τον λες οδηγό των 10 κλικ πίσω.

Οι δε 6 πτώσεις του 2006, όπως καταλαβαίνουμε εκ των υστέρων, οφείλοντο στο από τότε οριακό οδήγημά του.

Για να εξηγηθω ωστε να μην παραξηγηθω

αυτο πππου θελλω να πω ειναι πως ο Στονερ το 07 οταν ηρθε στη Ducati ειχε την "ετικετα" ακομα του "ρουκι τουμπα"
το αν ηταν γρηγορος δεν το θυμαμε αλλα δεν σε αμφισβηττω
αλλα οι 6 πτωσεις που λες (πραγματικα θυμαμε οτι επεφτε... νουμερο δεν το θυμομουν ομως) επισκιαζουν το βαθρο και τηην πολ

ενα αλλο που θυμαμε ακομα ειναι οτι το 06 ηταν η καλυτερη αν δεν κανω λαθος χρονια του Cappirossi στα MotoGP ...... 3ος στο τελος του πρωταθληματος(?)


ενταξει.... τα 10 κλικ ειναι πολλα.... αλλα σαν μεταγραφη τοτε, δεν ηηταν η καλυτερη που θα μπορουσε να κανει η Ducati....
και ο πιτσιρικας πηρε πρωταθλημα..... :mrgreen:
the underdog


ρε μππας να ψαχνουν ρουκις?!!!
Εικόνα
58
Άβαταρ μέλους
Themistocle
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Τρί 01 Ιουν 2010, 05:00
Gender: Male
Other: Piaggio
Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από Themistocle »

Ritsman έγραψε: ενταξει.... τα 10 κλικ ειναι πολλα.... αλλα σαν μεταγραφη τοτε, δεν ηηταν η καλυτερη που θα μπορουσε να κανει η Ducati....
και ο πιτσιρικας πηρε πρωταθλημα..... :mrgreen:
the underdog
Κάποιοι είχαν "διαβάσει" ότι ο μικρός τότε Stoner ήταν μεγάλο ταλέντο, γι αυτό και έγινε η μεταγραφή.
Μάλιστα το καλοκαίρι του 2006, έκανε δοκιμές με την DUCATI των 800 κ.εκ. και προφανώς τα είχε πάει καλά.
Δεν τον πήραν με κλειστά μάτια. Απλώς εμείς οι απέξω θυμόμαστε περισσότερο τις πτώσεις του.

Το 2006 ήταν η καλύτερη χρονιά όχι μόνο του Capirossi αλλά και της DUCATI μέχρι τότε.
Άβαταρ μέλους
Xenokratis
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Gender: Male
Bike: 996
Other: Hypermotard 796
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από Xenokratis »

:glimpse:

Επι ΤΗ ευκαιρία.....το κάνω ενα Up.....Να δουμε πως θα τα πάει ο μικρός......

Στο δια ταυτα.....6ος στα δοκιμαστικά ο νεαρός......γιαααα να δούμε....
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από grigo »

Το σάββατο ο Αγγλος έκανε 1.31.1 στα Q.P με το Yamapa. Χθές έκανε 1.32.0 στην πρώτη επαφή με το Duc (-0,9 sec.). Μην ξεχνάμε οτι στα Q.P οι πρώτοι 3 γύρισαν στο 1.30.2 με 1.30.6, άρα στην πρώτη επαφή είναι ακόμα περίπου 1,5 sec πίσω απο τους πρωτοπόρους. Δύσκολο........όπως ξέραμε ήδη, τελικά όλα θα εξαρτηθούν απο την κωλοbridgestone και απο το πόσο η Duc θα συνεχίσει να κάνει τον κομπάρσο......
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
No Fear
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1245
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 23:59
Gender: Male
Τοποθεσία: Μεγαλόπολη

Re: Καλώς τον Cal!!!

Δημοσίευση από No Fear »

Μακαρι να παει καλα το παλικαρι αλλα το βλεπω δυσκολο αν λαβω υποψην την μετα Stoner εποχη. :angry3:
Johnny
Απάντηση