''Ανοίξαμε'' (κατηγορία open)
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: ''Ανοίξαμε'' (κατηγορία open)
http://www.youtube.com/watch?v=HFu2x1AEcoU" onclick="window.open(this.href);return false;
- eosforos
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 606
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 03:32
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V4
- Other: hypermotard 1100s
- Τοποθεσία: Κατερινη
Re: ''Ανοίξαμε'' (κατηγορία open)
Ενας κανονισμος για ολους, ολα τα αλλα ειναι μλκ. Μια ειναι η κατηγορια "motoGP" τωρα ειναι 3 σε 1 ουτε σαμπουαν να'τανε. Μας συμφερει η οχι ετσι επρεπε να ηταν. Μ'αυτα και μ'αυτα προτιμοτερο να παρω την μερα που θα εχει αγωνα την μηχανη και να κανω ωραια μια βολτα παρα να δω ποδοσφαιρο με ροδες.
Εωσφορος (ο φερων την Ηω=αυγη) υιος της Ηους και του Αστραιου, αδελφος του Εσπερου.
Προπορευεται ο εωσφορος προαναγγελοντας την αυγη ακολουθουν η Ηως αυγη και ο Ηλιος
(κρατηρας Απουληια μουσειο Μοναχου)
Προπορευεται ο εωσφορος προαναγγελοντας την αυγη ακολουθουν η Ηως αυγη και ο Ηλιος
(κρατηρας Απουληια μουσειο Μοναχου)
- salingaros
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6602
- Εγγραφή: Δευ 04 Μάιος 2009, 17:06
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: αααμε
- Τοποθεσία: 1χωραφι δεξια 3βραχο αριστερα κατω απο το θαμνο 2κελυφος..αυτο!
- Επικοινωνία:
Re: ''Ανοίξαμε'' (κατηγορία open)
eosforos έγραψε:Ενας κανονισμος για ολους, ολα τα αλλα ειναι μλκ. Μια ειναι η κατηγορια "motoGP" τωρα ειναι 3 σε 1 ουτε σαμπουαν να'τανε. Μας συμφερει η οχι ετσι επρεπε να ηταν. Μ'αυτα και μ'αυτα προτιμοτερο να παρω την μερα που θα εχει αγωνα την μηχανη και να κανω ωραια μια βολτα παρα να δω ποδοσφαιρο με ροδες.
++++++++Οοοοοοοσσσσσσσσσσα!!!!!!
αυτο ακριβως συμφωνω στο ακαιρεο!...και με αυτα που κανουν ''το ποδοσφαιρο με ροδες'' ειναι ενα αισθημα που εχει δημιουργει οχι μονο σε εσενα αλλα σε πολλους απο εμας.
-
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2615
- Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 20:27
Re: ''Ανοίξαμε'' (κατηγορία open)
Όσον αφορά την ECU και την απόφαση της Ducati να τρέξει ''Open'', δεν ήταν μόνο η Honda (η εργοστασιακή ομάδα) που δυσαρεστήθηκε, ταυτόχρονα ήταν και οι μικρές ιδιωτικές ομάδες που χρησιμοποίησαν το επιχείρημα ότι ένα εργοστάσιο (Ducati) έχει την οικονομική δυνατότητα να απασχολήσει μια ολόκληρη ομάδα από μηχανικούς για τα ηλεκτρονικά, ενώ οι μικρές ιδιωτικές ομάδες δεν μπορούν, οπότε αυτομάτως αυτό τους δίνει μειονέκτημα. Έτσι εν ολίγοις προέκυψε αυτό το μόρφωμα που λέγεται Factory2, δλδ 3 λιγότεροι κινητήρες για εξέλιξη και 22,5 αντί για 24 λίτρα καυσίμου κι αυτό μόνο σε περίπτωση νίκης-βάθρων σε στεγνό αγώνα, ως συμβιβασμό για όλες τις πλευρές.
Και μετά την... ''μαυρίλα'' των δοκιμών, επιτέλους λίγο χρώμα
Κι ένα μίνι βίντεο με την φωτογράφιση των αναβατών http://www.motogp.com/en/videos/2014/Du ... 4%20season" onclick="window.open(this.href);return false;
Και μετά την... ''μαυρίλα'' των δοκιμών, επιτέλους λίγο χρώμα
Κι ένα μίνι βίντεο με την φωτογράφιση των αναβατών http://www.motogp.com/en/videos/2014/Du ... 4%20season" onclick="window.open(this.href);return false;
''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: ''Ανοίξαμε'' (κατηγορία open)
Ρε φιλε συγνωμη, για να καταλαβω καλα....
το factory 2 "προεκειψε" γιατι η Ducati αποφασισε να κατεβει στην OPEN σαν εργοστασιο, σωστα? και οχι να "στηλει" δορυφορικες
και επειδη τσατιστικε η Honda με τα πλεονεκτηματα που θα εχει πλεων η Ducati εβαλε τον "αλλον" να φτιαξει την Factory 2 ΓΙΑ την Ducati σωστα? και θα ενεργοποιηθει μονο σε βαθρο....
ειναι σαν του λες.... "αν σηκωσει κεφαλι..... παρτους το"..... τι ξεφτηλα ειναι αυτη??? τι παραγκα????!!! κανονισμενο το εχει το πρωταθλημα η Honda?
Και μη μου λετε για ΜΙΑ κατηγορια και ολα ΙΣΑ γιατι ξερετε πως με τα δις δολαρια δεν γινεται αυτο και θεαμα δεν υπαρχει.....
θελουν θεαμα?.... ας το κανουν οπως τη F1 ..... παγωμα εξεληξης κινητηρων και ελαστικων, οικονομικοι περιορισμοι, εξεληξη μονο πλαιριων..... ουτως η αλλως η Ducati χαμενη βγενει κι ετσι
πραγματικα ειμαι υπερ το να αγωνιζεται η Ducati και το εχω ξανα πει εδω μεσα, αλλα σε τετια παραγκα δεν το θελω.... ας σηκωθει να φυγει
το factory 2 "προεκειψε" γιατι η Ducati αποφασισε να κατεβει στην OPEN σαν εργοστασιο, σωστα? και οχι να "στηλει" δορυφορικες
και επειδη τσατιστικε η Honda με τα πλεονεκτηματα που θα εχει πλεων η Ducati εβαλε τον "αλλον" να φτιαξει την Factory 2 ΓΙΑ την Ducati σωστα? και θα ενεργοποιηθει μονο σε βαθρο....
ειναι σαν του λες.... "αν σηκωσει κεφαλι..... παρτους το"..... τι ξεφτηλα ειναι αυτη??? τι παραγκα????!!! κανονισμενο το εχει το πρωταθλημα η Honda?
Και μη μου λετε για ΜΙΑ κατηγορια και ολα ΙΣΑ γιατι ξερετε πως με τα δις δολαρια δεν γινεται αυτο και θεαμα δεν υπαρχει.....
θελουν θεαμα?.... ας το κανουν οπως τη F1 ..... παγωμα εξεληξης κινητηρων και ελαστικων, οικονομικοι περιορισμοι, εξεληξη μονο πλαιριων..... ουτως η αλλως η Ducati χαμενη βγενει κι ετσι
πραγματικα ειμαι υπερ το να αγωνιζεται η Ducati και το εχω ξανα πει εδω μεσα, αλλα σε τετια παραγκα δεν το θελω.... ας σηκωθει να φυγει
58
- eosforos
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 606
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 03:32
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V4
- Other: hypermotard 1100s
- Τοποθεσία: Κατερινη
Re: ''Ανοίξαμε'' (κατηγορία open)
Δηλ να σταματισει η εξελιξη για να υπαρχει το θεαμα Δεν νομιζω οτι ειναι αυτος ο σκοπος των αγωνων. Nομιζω δικαιολογημενα γκρινιαζει η Χοντα και κυριως για τον αμεσο ανταγωνιστη της την Γιαμαχα η οποια εδωσε το περσινο αγωνιστικο σαν OPEN. Θεωρω οτι η Γιαμαχα θα δοκιμαζει νεα πραγματα μεσα στην χρονια ωστε να τα περασει στο αγωνιστικο του 2015 ενω η Χοντα θα μεινει στασιμη. Με το τρικ αυτο η Γιαμαχα θα συνεχιζει την εξελιξη. Υπαρχει και ενας αλλος πονοκεφαλος για την Χοντα που ακουει στο ονομα Εσπαργκαρο.
Συμφωνα με το σκεπτικο σου οτι "ενας κανονισμος για ολους" ειναι αδικος για τις φτωχοτερες ομαδες, με τον τωρινο κανονισμο - αδικουντε οπως ειπωθηκε πιο πανω- οι μικρες δορυφορικες ομαδες που δεν εχουν τον προυπολογισμο των εργοστασιακων. Γι'αυτο λεω ενας κανονισμος γιατι με τοσες διαφοροποιησεις παντα καποιοι θα ευνοουντε και καποιοι θα αδικουντε. Aν δεν μπορει η Ντουκατι οικονομικα ας επικεντρωθει μονο στα SBK. Εδω η Χοντα με τον μεγαλυτερο προυπολογισμο απο ολους παρατησε τα SBK και συμμετεχει μονο στα motoGP και η Ντουκατι θελει και στα δυο;
υ.γ. διωξαν τους τσιγαραδες που μπορουσαν να ριχνουν αφθονο χρημα.
υ.γ. τοσα χρονια που οι κανονισμοι ευνοουσαν τα Ντουκατι στα SBK ηταν καλα;
υ.γ. εγω θα ηθελα και Σουζουκι και Καβασακι και Απριλια και BMW αλλα δυστυχως δεν γινεται και η λυση ειναι πολυπλοκη και καθολου ευκολη.
Συμφωνα με το σκεπτικο σου οτι "ενας κανονισμος για ολους" ειναι αδικος για τις φτωχοτερες ομαδες, με τον τωρινο κανονισμο - αδικουντε οπως ειπωθηκε πιο πανω- οι μικρες δορυφορικες ομαδες που δεν εχουν τον προυπολογισμο των εργοστασιακων. Γι'αυτο λεω ενας κανονισμος γιατι με τοσες διαφοροποιησεις παντα καποιοι θα ευνοουντε και καποιοι θα αδικουντε. Aν δεν μπορει η Ντουκατι οικονομικα ας επικεντρωθει μονο στα SBK. Εδω η Χοντα με τον μεγαλυτερο προυπολογισμο απο ολους παρατησε τα SBK και συμμετεχει μονο στα motoGP και η Ντουκατι θελει και στα δυο;
υ.γ. διωξαν τους τσιγαραδες που μπορουσαν να ριχνουν αφθονο χρημα.
υ.γ. τοσα χρονια που οι κανονισμοι ευνοουσαν τα Ντουκατι στα SBK ηταν καλα;
υ.γ. εγω θα ηθελα και Σουζουκι και Καβασακι και Απριλια και BMW αλλα δυστυχως δεν γινεται και η λυση ειναι πολυπλοκη και καθολου ευκολη.
Εωσφορος (ο φερων την Ηω=αυγη) υιος της Ηους και του Αστραιου, αδελφος του Εσπερου.
Προπορευεται ο εωσφορος προαναγγελοντας την αυγη ακολουθουν η Ηως αυγη και ο Ηλιος
(κρατηρας Απουληια μουσειο Μοναχου)
Προπορευεται ο εωσφορος προαναγγελοντας την αυγη ακολουθουν η Ηως αυγη και ο Ηλιος
(κρατηρας Απουληια μουσειο Μοναχου)
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: ''Ανοίξαμε'' (κατηγορία open)
eosforos έγραψε:Δηλ να σταματισει η εξελιξη για να υπαρχει το θεαμα
Δε ξερω ρε φιλε, οταν στην F1 παγωσαν ενα διαστημα τους κινητηρες και σε συνδιασμο με παρα πολλους αλλους κανονισμους εκαναν δουλεια.
Δεν νομιζω οτι ειναι αυτος ο σκοπος των αγωνων. Nομιζω δικαιολογημενα γκρινιαζει η Χοντα και κυριως για τον αμεσο ανταγωνιστη της την Γιαμαχα η οποια εδωσε το περσινο αγωνιστικο σαν OPEN. Θεωρω οτι η Γιαμαχα θα δοκιμαζει νεα πραγματα μεσα στην χρονια ωστε να τα περασει στο αγωνιστικο του 2015 ενω η Χοντα θα μεινει στασιμη. Με το τρικ αυτο η Γιαμαχα θα συνεχιζει την εξελιξη. Υπαρχει και ενας αλλος πονοκεφαλος για την Χοντα που ακουει στο ονομα Εσπαργκαρο.
Συμφωνα με το σκεπτικο σου οτι "ενας κανονισμος για ολους" ειναι αδικος για τις φτωχοτερες ομαδες, με τον τωρινο κανονισμο - αδικουντε οπως ειπωθηκε πιο πανω- οι μικρες δορυφορικες ομαδες που δεν εχουν τον προυπολογισμο των εργοστασιακων.
για ξανα διαβασε τι εγραψα. Λεω για οικονομικους περιορισμους.... βασικα εδω συμφωνουμε, Το θεαμα ερχεται ετσι νομιζω....Ετσι η Ferrari κατεβηκε απο το θρονο
Γι'αυτο λεω ενας κανονισμος γιατι με τοσες διαφοροποιησεις παντα καποιοι θα ευνοουντε και καποιοι θα αδικουντε. Aν δεν μπορει η Ντουκατι οικονομικα ας επικεντρωθει μονο στα SBK. Εδω η Χοντα με τον μεγαλυτερο προυπολογισμο απο ολους παρατησε τα SBK και συμμετεχει μονο στα motoGP και η Ντουκατι θελει και στα δυο;
υ.γ. διωξαν τους τσιγαραδες που μπορουσαν να ριχνουν αφθονο χρημα. ειδες πολλους να διωχνουν χωρηγους και ποσους χωρηγους βλεπεις να φευγουν
υ.γ. τοσα χρονια που οι κανονισμοι ευνοουσαν τα Ντουκατι στα SBK ηταν καλα; και ο Ολυμπιακος εχει αλλα τοσα πρωταθληματα στο πολο
υ.γ. εγω θα ηθελα και Σουζουκι και Καβασακι και Απριλια και BMW αλλα δυστυχως δεν γινεται και η λυση ειναι πολυπλοκη και καθολου ευκολη.Μπορει να ειναι πολυπλοκη, εγω νομιζω παντως πως ειναι καθαρα αυτο που ειπες πριν.... οικονομικα
58