Σελίδα 1 από 2

Υδροψυξη στο μοτερ του ST2

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Αύγ 2014, 14:42
από jks
μπορει καποιος χριστιανος να μου πει τι ρολο βαραει το ψυγειο νερου εδω ?????


Image

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Αύγ 2014, 14:51
από red lizard
ντεπόζιτο απο gsxr 750 '90 :cool:

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Αύγ 2014, 15:06
από achilleas
jks έγραψε:μπορει καποιος χριστιανος να μου πει τι ρολο βαραει το ψυγειο νερου εδω ?????

αδιαβαστος???? :mrgreen:

st2

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Αύγ 2014, 15:54
από jks
[/quote] αδιαβαστος???? :mrgreen: st2[/quote]

το μοτερ το βλεπεις οτι ειναι αεροψυκτο διβαλβιδο ????? :mrgreen: :mrgreen:

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Αύγ 2014, 22:45
από achilleas
jks έγραψε:
το μοτερ το βλεπεις οτι ειναι αεροψυκτο διβαλβιδο ????? :mrgreen: :mrgreen:
μοτερ st2 (bart) :wsmile:

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Αύγ 2014, 23:13
από daculas367
Nτροπή Γιάννη :mrgreen: :mrgreen:

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Αύγ 2014, 23:19
από red lizard
για τις μπίρες :wsmile:

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 00:40
από Bart
το μοτέρ ράβει...
πέρα από τα προβληματάκια με μίζα και συμπίεση της τελευταίες εβδομάδες
πολύ ροπή..

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 08:59
από πυξιδας990
Bart έγραψε:το μοτέρ ράβει...
πέρα από τα προβληματάκια με μίζα και συμπίεση της τελευταίες εβδομάδες
πολύ ροπή..
13-14 στις μελωδικες θα το κραταμε με αλυσιδα

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2014, 09:35
από jks
:shock: ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ !? :shock:

ειχα την πεπoιθηση οτι τα st2 st3 st4 φορανε τα desmoquattro μοτερ..
ευκαιρια να ριξω λιγο διαβασμα για το st2 :mrgreen:

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Αύγ 2014, 14:39
από ENGAKATS
jks έγραψε::shock: ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ !? :shock:

ειχα την πεπoιθηση οτι τα st2 st3 st4 φορανε τα desmoquattro μοτερ..
ευκαιρια να ριξω λιγο διαβασμα για το st2 :mrgreen:
ST2: 2βαλβιδο αεροψυκτο με εξτρα ψυξη νερου για τη κεφαλη

ST3: 3βαλβιδο υδροψυκτο (ιδιες διαστασεις καρτερ/κυλινδρων με το 1000ds μοτερ, η διαφορα ειναι στην υδροψυξη και στη κεφαλη)

ST4: 4βαλβιδο υδροψυκτο με μοτερ 916

ST4s: 4βαλβιδο υδροψυκτο με μοτερ 996

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Αύγ 2014, 15:21
από daculas367
Υδρόψυξη για τους κυλίνδρους και αέρας για τις κεφαλές στα st2

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Αύγ 2014, 19:21
από ENGAKATS
οντως, η υδροψυξη πιανει ελαφρως και τους κυλινδρους αλλα σιγουρα και τις κεφαλες :glimpse:

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Αύγ 2014, 19:36
από Stelios62
...... semi-υδροψυξη κυλινδρων με " ολιγην "....απο αεροψυξη κεφαλων ...... πρωτη ψορα ακουω.
Για ριχτε info ...... αξιζει της μελετης ......! :zep:

Re: Ducatisti Lounge

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Αύγ 2014, 03:04
από ENGAKATS
Stelios62 έγραψε:...... semi-υδροψυξη κυλινδρων με " ολιγην "....απο αεροψυξη κεφαλων ...... πρωτη ψορα ακουω.
Για ριχτε info ...... αξιζει της μελετης ......! :zep:
Απο τις πρωτες δοκιμες για υδροψυξη σε αεροψυκτο 2βαλβιδο μοτερ... παμε πισω στο μακρινο 1981 οπου οι ιταλοι εκαναν πατεντες με μοτερ Pantah :) (εχω φωτογραφια σε βιβλιο αλλα ντεν εκω σκανερ ντυστυκως :gap: )

Το πρωτο 2βαλβιδο παραγωγης στο οποιο η "μαμα" εβαλε υδροψυξη ηταν το Paso 906, μετα ακολουθησε το Paso 907i.e το οποιο φοραγε το "ιδιο" μοτερ αλλα με ψεκασμο αντι για το διπλο webber... και τελος το ST2 φορεσε τη τελευταια και καλυτερη εκδοση του 2βαλβιδου αερο-υδροψυκτου μοτερ.

Χαρις στη καλυτερη ψυξη το μοτερ του ST2 εχει ανεβασμενη συμπιεση (10,2:1 αντι για 9-9,5:1) αλλα και περισσοτερα κυβικα (944 αντι για 900) - ειχε και πιο αγριους εκκεντροφορους οι οποιοι μπαινουν κουτι στο αεροψυκτο 900ρι μοτερ των Μ900 και SS900.

Τελος, πολλοι βαζουν κατευθειαν κυλινδροπιστονα απο ST2 σε Monster 900 "του τοτε" (αυτα που ειχαν εξωτερικα σωληνακια λαδιου σε καθε κυλινδρο). Το μονο που ειχαν να κανουν ηταν να ταπωσουν τη διοδο του κυλινδρου προς τη κεφαλη απ'οπου στο ST2 περναει το νερο + αντι για μαρκουτσι νερου να βαλουν σωληνακι λαδιου μεταξυ ξυλινδρου και καρτερ. Δειτε τη φωτογραφια που εβαλε πιο πανω ο achilleas οπως και αυτη εδω:
11652t.jpg
...και συγκρινετε τες με αυτη (τα σωληνακια υψηλης που πανε στα καπακια των εκκεντροφορων μη τα κοιτατε, αυτα για τα οποια λεω πιο πανω ειναι στους κυλινδρους):
mbp_oil_line.jpg


Τελος, ακριβως επειδη το μοτερ του ST2 ψυχεται καλυτερα σε σχεση με τα αεροψυκτα 900ρια μοτερ, προτιμαται απο βελτιωτες και λοιπους τρελαμενους πανω στο οποιο χτιζουν ενα ωραιοτατο project/track bike (με πιστονια υψηλης, μεγαλυτερο κυβισμο, κτλ). Ακομα και σημερα που υπαρχουν τα 1000-1100 2βαλβιδα μοτερ το χρησιμοποιουν πολλοι επειδη ειναι πολυ πιο φθηνο :glimpse:




Αν παντως εβαζα υδροψυκτο μοτερ σε project bike θα εβαζα του ST3 με κλειστα τα ματια :whistling: :cool: :cool:

Re: Υδροψυξη στο μοτερ του ST2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Αύγ 2014, 06:29
από Stelios62
Να ρωτησω ..... τα ST2 παραγωγης βγαινουν με αεροψυκτες κεφαλες και υδροψυκτους κυλινδρους? ... :cool:
.....ή μιλαμε για μεμονωμενες περιπτωσεις ..... του παγκου ?......! :dizzy: :dizzy:

Re: Υδροψυξη στο μοτερ του ST2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Αύγ 2014, 06:31
από ENGAKATS
τα ST2 παραγωγης βγαινουν (εβγαιναν!) με αερο-υδροψυκτους κυλινδρους και κεφαλες :)

Re: Υδροψυξη στο μοτερ του ST2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Αύγ 2014, 09:42
από Raf
Γιανναρε εχουμε καμια αλλη φωτο;;
Ειναι μου.....ος παντως τα χει δεσει ολα ο ανθρωπας τελεια!!!!

Re: Υδροψυξη στο μοτερ του ST2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Αύγ 2014, 09:47
από jks
οχι φιλε, δεν εχω
ειναι η μοναδικη που εντοπισα σε ενα facebook album του WDW καθως χαζευα τα special/custom bikes

Re: Υδροψυξη στο μοτερ του ST2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Αύγ 2014, 10:26
από πυξιδας990
αφου εχει αυξημενη συμπιεση και κυβικα σε σχεση με M900 γιατι εβγαζε 78 αλογα τροχο?
τοσο το μετρησε το ΜΟΤΟ σε τεστ και το συγκρινε τοτε με βεφα.
το εχω το τευχος.

υ.γ ραφ θα παρεις το βορειοελλαδιτικο? :mrgreen: :mrgreen:

Re: Υδροψυξη στο μοτερ του ST2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Αύγ 2014, 21:24
από jordano
:think2: :think2: :cheers: :popcorn: :popcorn:

Re: Υδροψυξη στο μοτερ του ST2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Αύγ 2014, 21:39
από Bart
μανωλη και το δικό μου που λέει 82 στρόφαλο,στον δρόμο κάθεται σε πολύ περισσότερα άλογα δίπλα,μπροστά,πλάι κλπ. :wsmile:
μπορεί να φταίνε και τα 20 κιλά μείον... :zep:
263km/h με gps όταν ήταν οβίδα!

Re: Υδροψυξη στο μοτερ του ST2

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2014, 09:07
από πυξιδας990
Bart έγραψε:μανωλη και το δικό μου που λέει 82 στρόφαλο,στον δρόμο κάθεται σε πολύ περισσότερα άλογα δίπλα,μπροστά,πλάι κλπ. :wsmile:
μπορεί να φταίνε και τα 20 κιλά μείον... :zep:
263km/h με gps όταν ήταν οβίδα!
ναι ρε δεν λεω,αλλα μαμα μου κανει εντυπωση σε σχεση με τα 900αρια....................
263 :shock:

Re: Υδροψυξη στο μοτερ του ST2

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2014, 09:42
από Bart
πίσω από multi 1200 pery σε κατηφόρα :wsmile:
τώρα γυμνό βλέπω πολυ εύκολα 220 μετά πονάει ο αυχένας
raf
P1020229_zpse8993343.jpg
P1020232_zps682ecf6f.jpg
κάτι αντίστοιχο
τα πράγματα βολεύονται εύκολα... :whistling:
πάρε ένα ,μετά τροχό αργκον και γίνεται μάχη... :hibye:

Re: Υδροψυξη στο μοτερ του ST2

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2014, 13:30
από KRS
@Bart
Στα 240-245 max πρέπει να' σαι σε Κ.Σ. (ίσωμα, όχι κόντρα αέρα).
263 λογικό ακούγεται για κατηφόρα και κλέψιμο αέρα, είσαι και -70 κιλά και έχεις πετάξει και ένα 20κιλο από τη μηχανή.

Ωραίο το κόκκινο αλλά βάζεις ιδέες στο Ραφ :lighten:
Κομμένος σκελετός σε "τρου", βλάπτει σοβαρά την υγεία μου.. :peace:
Υπάρχουν πολλά αδιάφορα ducati, για να φτιάξει κάποιος καφέ με λίγο από ράντικαλ.