Σελίδα 1 από 3

Αλλαγή μπροστινού σε multi 620 (αναρτησεις - φρενα)

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 12:34
από jumaru
Καλησπέρα κύριοι μετά απο πολύ σκέψη λέω να αλλάξω το μπροστινό μου στο εργαλείο γιατί πλέον δε με καλύπτει και αναζητώ λύσεις..... Σκέφτομαι τα μπροστινά απο ένα duke 640 που είναι και προσιτό και νομίζω πολύ καλύτερο απο το δικό μου!

Θα ήθελα την αποψή σας και τη γνώμη σας!!

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 13:04
από ENGAKATS
δεν ξερω αν μπαινουν χωρις πατεντες στις πλακες (εχουν ιδια εξωτερικη διαμετρο σε εκεινο το σημειο;;) :think2:

το αλλο που πρεπει να τσεκαρεις ειναι το υψος τους, αν ειναι πιο ψηλα δεν ξερω αν θα εχεις αρκετο χωρο ωστε να μη βρουν στο τιμονι


τελος, πιστευω πως για να ταιριαξει το πιρουνι του Duke στη χρηση του Multi θα πρεπει να του κανεις revalving και να το συνδυασεις (αν δε μπορεις τωρα το κανεις αλλη στιγμη) με αντιστοιχη αναβαθμιση πισω

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 14:33
από geo_multi
Μπαίνουν από το 1000 χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις πλάκες

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 14:36
από ENGAKATS
geo_multi έγραψε:Μπαίνουν από το 1000 χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις πλάκες
+1

ξεχασα να το αναφερω

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 14:39
από Raf
geo_multi έγραψε:Μπαίνουν από το 1000 χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις πλάκες
Και απο st εαν θυμαμαι καλα μπαινει.

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 15:18
από HackmaN
Aπό όλα τα μηχανάκια της γης μπαίνει.
Πρέπει όμως να δεις το ΓΙΑΤΙ θέλεις να αλλάξεις μπροστινό.
-Θες καλύτερα φρένα;
-Θες ρυθμίσεις στο πιρούνι σου;
-Θες ακτινικά φρένα;
-Θες 2 δαγκάνες;
Γενικά επέλεξε κάτι από μοντέλο DUCATI, λόγω του ότι δεν θα μπεις σε μανούρα να ταιριάξεις άξονες, ζάντες, φτερά και λοιπά.
Η καλύτερη και πιο... plug'n'play αλλαγή σε εσένα θα ήταν μπροστινό από 1000άρι ή ακόμα καλύτερα από S.
Βέβαια, με το να μπεις σε διαδικασία να αλλάξεις μπροστινό στο 620, κρατάς τα λεφτά και πας σε κάτι ανώτερο συνολικά. Δεν στο λέω θέλοντας να μειώσω το ΜΤS620, απλά αν είδες ή πρόκειται να νιώσεις σύντομα ότι γενικά δεν σε καλύπτει το μηχανάκι σου σε τομείς αναρτήσεων/φρένων/δύναμης, είναι προτιμότερο να πας σε μια "έτοιμη" λύση.

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 16:39
από jumaru
Απο το μηχανάκι μου δεν είμαι ευχαριστιμένος απο τις αναρτήσεις του και τα φρένα του.....Για τα φρένα έχει γίνει η σχετική αναζήτηση και θα μπεί λογικά άλλη τρόμπα ακτινική, 4πιστονες, δισκοι 320ΜΜ και μένει να δώ τι θα κάνω με την ανάρτηση μπροστά που με προβληματίζει....Γιαυτό ρωτάω να δώ τος θα πράξω, θα ήθελα να μπορούσα να έχει και ρύθμηση μπροστά αλλά φέυγει οικονομικά το πράγμα.....αν κάνω τις παραπάνω κινήσεις καταλαβαίνετε οτι το μηχανάκι το παντρέυομαι και το έχω μετά για μια ζωή γιατι μου αρέσει πολυ.....αν δε βάλουν κάνα τρελό φόρο για πάνω απο δυο......

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 22:35
από HackmaN
Tρόμπες, δίσκοι, βάλε-βγάλε, καταλήγουμε στο συμπέρασμα καλύτερα να πας κατευθείαν για 1000DS.
Επίσης, 2 x 320mm δίσκοι μπροστά, είναι overkill για το 620. Νταξ'...
Τώρα, για να βρεις αξιόλογο USD με ρυθμίσεις, το οποίο να προορίζεται για Sport-Touring μηχανή, όπως το MTS, πας μόνο σε μεταχειρισμένο από MTS1000/1100. Μιλώντας πάντα για ποσό που δεν θα ξεφύγει σε δυσθεώρητα ύψη, αλλιώς θα σου έλεγα να βάλεις από το MTS 1200...το οποίο θα ήταν το απόλυτο overkill...

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 12:45
από jumaru
Δε νομίζω να έιναι overkill ρε τα 320 τα εβαζε απο τη μαμα στα monster μεχρι το 2002....αυτο ακριβως το set up θα κανω αλλα με ακτινικη τρομπα! Δε θελω να το δωσω το μηχανακι να παω σε 1000, θα παω σε 1000 σε κατι αλλο αργοτερα αυτο δεν το δίνω.....Κοιτάω σοβαρα τα μπροστινα απο duke 2 νομιζω τα wp ειναι καλη λύση αλλα δε βρίσκω πουθενα info για διαστασεις και τετοια......Ειδομεν....

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 13:03
από rock n rolla_s4
Για αρχη δες αν ταιριαζουν στις πλακες. Βρες κατι που να ειναι plug n play..

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 13:51
από HackmaN
Mε την ακτινική τρόμπα θα δεις τεράστια διαφορά.

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 14:14
από Raf
jumaru έγραψε:Δε νομίζω να έιναι overkill ρε τα 320 τα εβαζε απο τη μαμα στα monster μεχρι το 2002....αυτο ακριβως το set up θα κανω αλλα με ακτινικη τρομπα! Δε θελω να το δωσω το μηχανακι να παω σε 1000, θα παω σε 1000 σε κατι αλλο αργοτερα αυτο δεν το δίνω.....Κοιτάω σοβαρα τα μπροστινα απο duke 2 νομιζω τα wp ειναι καλη λύση αλλα δε βρίσκω πουθενα info για διαστασεις και τετοια......Ειδομεν....
Σε χιλιοστα ειναι ιδια,σε μηκος εχει διαφορα οπως και σε διαδρομη.
Πρωτα πρεπει να δεις αν οι αξονες ιδιοι
Μετα το οφσετ της ζαντας οπως και το οφσετ των δισκων.

Επισης εχεις και μια επιλογη να ριξεις απο tuono η mille :glimpse: κατα καιρους στο car παιζουν κατι ευκαιριες.

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 14:39
από tesla
απο μουλτι 1000 ειναι η μονη σου επιλογη...αλλα πραγματικα καλυτερα να παρεις ολο το χιλιαρι κατευθειαν....

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 15:11
από jumaru
Μπορεί να φαίνεται χαζο και να είναι (σίγουρα) αλλά δε θέλω να παρω το 1000 η σκέψη είναι να βελτιωθεί κάπως γιατι και λογο βάρους (δικου μου) δε παλευεται το μηχανακι απο μπροστινο και να μείνει σε μένα να το παντρευτώ με λίγα λόγια....για πολλους λογους...οικονομια καυσιμου,ευκολια,

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 15:15
από tesla
για αρχη το μπροστινο θα σου κοστισει πολλα...
ξεκινα απλα με ενα σερβις και ελατηρια αλλα, δε θα εχεις προβλημα μετα σιγουρα...τωρα η μετατροπη στα φρενα γινεται χωρις πολλα πολλα, ολα μπαινουν πανω στο μηχανακι σου απο ολα τα υπολοιπα μοντελα αρκει οι δισκοι να ειναι οι παλιοι με τις 6 τρυπες...

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 16:05
από jumaru
Σε συνέχεια των upgrades που αναφέρω να πω οτι αποκτηθηκαν 2 τρόμπες ακτινικες για συμπλέκτη και φρένο.....επειδή αυτές τις μέρες εχω off απο δουλεια λέω να τις περάσω....πρέπει να προσέξω κάτι ή είναι βάλε βγάλε υγρά βάζω τρόμπες γεμίζω εξαέρωση και φύγαμε;;;;

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 16:38
από HackmaN
Να ταιριάζει το σπείρωμα από τις βίδες στις νέες τρόμπες. Να κάνεις καλή εξαέρωση με υπομονή.
Τί τρόμπες πήρες;

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 21:12
από jumaru
Απο 999..... Ελπίζω να πάνε όλα καλά!!

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 22:35
από takis.last.year
jumaru έγραψε:Απο 999..... Ελπίζω να πάνε όλα καλά!!

:thumbsup: :thumbsup: Κράτα μας ενήμερους.... :hibye: :hibye:

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Απρ 2015, 04:21
από HackmaN
Καλή επιλογή. Δεν θα είναι υπερβολικά για το μηχανάκι σου. Άντε να δούμε!

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Απρ 2015, 12:27
από ENGAKATS
ολες οι τρομπες της brembo εχουν το ιδιο σπειρωμα για τη βιδα: 10*100

οι τρομπες απο 999 μπαινουν χωρις προβλημα, το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι αν τα σωληνακια σου φτανουν στις τρομπες, ελπιζω πως ναι... :glimpse:

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Απρ 2015, 10:55
από jumaru
Συνέχεια του project σιγά σιγά και με αργά βήματα λόγο φόρτου εργασίας.....

Προμηθεύτηκα αντάπτορες για να μπορέσω να κρατήσω τα σωληνάκια μου και να κουμπώσουν πάνω στις καινούργιες τρόμπες χωρίς πρόβλημα.....

Εκκρεμούν οι δίσκοι, θα προμηθευτώ 2 Χ 320mm μαργαρίτες δυστυχώς και είναι η μόνη εκκρεμότητα μετά αρχίσει το assembly..... Θα ακολουθήσει και φωτογραφικό υλικό από την εγκατάσταση.

Το τελικό αποτέλεσμα θα έχει ως εξής :

1. Τρόμπα Φρένου-Συμπλέκτη ακτινική brebo απο 999
2. Τετραπίστονες brebo χρυσές
3. Δίσκους 320mm


Επόμενο βήμα ρυθμιζόμενο από 1000DS..... :whistling: :whistling: :whistling:

Παρακαλώ αν γίνετε να αλλάξει το όνομα να γίνει ''Αλλαγή μπροστινού σε multi 620 (ανάρτηση-φρένα)''

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Απρ 2015, 11:00
από πυξιδας990
jumaru έγραψε:Συνέχεια του project σιγά σιγά και με αργά βήματα λόγο φόρτου εργασίας.....

Προμηθεύτηκα αντάπτορες για να μπορέσω να κρατήσω τα σωληνάκια μου και να κουμπώσουν πάνω στις καινούργιες τρόμπες χωρίς πρόβλημα.....

Εκκρεμούν οι δίσκοι, θα προμηθευτώ 2 Χ 320mm μαργαρίτες δυστυχώς και είναι η μόνη εκκρεμότητα μετά αρχίσει το assembly..... Θα ακολουθήσει και φωτογραφικό υλικό από την εγκατάσταση.

Το τελικό αποτέλεσμα θα έχει ως εξής :

1. Τρόμπα Φρένου-Συμπλέκτη ακτινική brebo απο 999
2. Τετραπίστονες brebo χρυσές
3. Δίσκους 320mm


Επόμενο βήμα ρυθμιζόμενο από 1000DS..... :whistling: :whistling: :whistling:

Παρακαλώ αν γίνετε να αλλάξει το όνομα να γίνει ''Αλλαγή μπροστινού σε multi 620 (ανάρτηση-φρένα)''
φιξ.

και χουφτες εντουρο να δεσει

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620(αναρτησεις-φρενα)

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Απρ 2015, 11:12
από HackmaN
Ωραίος. Σωληνάκια είναι μικρό κόστος να βάλεις καινούρια πάντως. Θα έχεις και νέα ανοξείδωτα ρακοράκια και θα είσαι κομπλέ χωρίς πατέντες.
Μαργαρίτα; Χμμμ... Μόνο η Braking βγάζει μαργαρίτα από τις γνωστές εταιρείες. Δεν πιστεύω να βάλεις τίποτα China;

4πίστωνες αξονικές από 620 έβαλες;

Υ.Γ. Πολύ καλή μόντα, αλλά όταν τελειώσεις θα δεις ότι θα ψάχνεις για παραπάνω δύναμη. :cool:

Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620(αναρτησεις-φρενα)

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Απρ 2015, 11:17
από KRS
Aς το κάνει 750... :whistling:

Αν και το σωστό θα ήταν πούλημα και 1000 multi αγορά.
Αλλά και η διαδικασία αυτή έχει τη χάρη της.. :thumbsup: